BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zaterdag 27 mei 2023 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 19:35 schreef CobusIII het volgende:
Ik zou niet naar de PL gaan als ik hem was. Mooie duitse club of Spanje/Portugal ligt hem meer.
Moet je wel een aanhanger van Erdo zijn, anders aard je slecht hier.
CobusIII
 CobusIII - zondag 28 mei 2023 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 20:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Moet je wel een aanhanger van Erdo zijn, anders aard je slecht hier.
dat zou mij niet verbazen...Erdo is populair bij de buitenlandse turken...
van geil
 van geil - maandag 29 mei 2023 - 00:11   quote  deeplink  
Eerlijk antwoord
VVout
 VVout - maandag 29 mei 2023 - 17:01   quote  deeplink  
Erdo is ook een leider die er staat, los van wat er van gevonden mag worden.
CobusIII
 CobusIII - maandag 29 mei 2023 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2023 - 17:01 schreef VVout het volgende:
Erdo is ook een leider die er staat, los van wat er van gevonden mag worden.
Zo ken ik er nog wel een paar...
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 mei 2023 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2023 - 17:01 schreef VVout het volgende:
Erdo is ook een leider die er staat, los van wat er van gevonden mag worden.
Hoor je zelden iets slechts over lol
VVout
 VVout - maandag 29 mei 2023 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2023 - 17:14 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog wel een paar...
Maar die hebben zowat Alzheimer of rijp voor een gesticht, das weer wat anders.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 mei 2023 - 17:22   quote  deeplink  
Orkun Kökcü werd maandag verkozen tot Speler van het Jaar 2022/23 bij Voetbal International. In de rubriek Rondje Eredivisie was daarom extra aandacht voor de aanvoerder van Feyenoord. Zo ging het onder meer over de vraag of hij inderdaad de beste speler van de Eredivisie genoemd kan worden.

"Hij staat symbool voor het kampioenschap van Feyenoord", trapte hoofdredacteur Pieter Zwart af. "Hij is de bepalende figuur. Zowel in het opbouwen onder druk als in het druk zetten; in alle onderdelen is hij geweldig belangrijk geweest voor Feyenoord." Daarmee heeft hij volgens Zwart een streepje voor op andere uitblinkers, als bijvoorbeeld topscorers Anastasios Douvikas (FC Utrecht) en Xavi Simons (PSV).

Zwart vervolgde: "Voetbal is een teamsport. Douvikas en Simons presteerden individueel goed, maar niet in een team dat veel heeft bereikt in de Eredivisie. Dat is het grote verschil met Kökcü. Hij heeft zelf uitgebloken, maar deed dat ook in een team dat uitblonk. Hij is de terechte winnaar", stelde hij.

Assists
Collega Bart Frouws zoomde in op het aantal van slechts 2 assists van Kökcü en legde uit waarom die statistiek geen goed beeld geeft van het seizoen van de middenvelder. "Als je dat ziet, denk je: wat is daar aan de hand? Hoe kan hij zo weinig assists hebben? Maar zijn rol in het elftal ligt net een linie naar achteren. Als je ziet hoe vaak hij betrokken is in de opbouw naar een doelpoging, is dat wel heel veel."

"Waar je ook naar moet kijken, is het aantal expected assists. Dan had hij er ongeveer acht mogen verwachten. Hij heeft ook een beetje pech gehad met de spelers die voor hem staan, want het hadden er meer moeten zijn. Nu ziet dat aantal van twee er een beetje treurig uit, maar als je naar de onderliggende cijfers kijkt, dan was hij een van de besten - zo niet dé beste van de Eredivisie."
tomson
 tomson - maandag 29 mei 2023 - 17:56   quote  deeplink  
Was de enige speler die hiervoor in aanmerking kwam. Ieder ander was ongeloofwaardig geweest.
Die jankbal bij PSV deed het ook aardig hoor maar Orkun was met afstand de beste.
MightyAce
 MightyAce - maandag 29 mei 2023 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2023 - 17:56 schreef tomson het volgende:
Was de enige speler die hiervoor in aanmerking kwam. Ieder ander was ongeloofwaardig geweest.
Die jankbal bij PSV deed het ook aardig hoor maar Orkun was met afstand de beste.
Oneens. Hancko had ook gekund.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 mei 2023 - 18:54   quote  deeplink  
Hancko vond ik eigenlijk nog iets beter. Veel stabieler, dit seizoen, nooit een slechte wedstrijd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 29 mei 2023 - 19:16   quote  deeplink  
Absoluut terecht verkozen tot de beste. Hij heeft dechele wereld laten zien hoe een aanvoerder hoort te zijn, ook al hebben velen bedenkingen bij hoe hij zich opstelde mbt die regenboogband. Voorop in de strijd. Voorbeeld voor anderen. Sieraad voor de sport en dus ook voor Feyenoord. Ik heb fenomenaal er getuige van te mogen zijn van zijn ontwikkeling. Geweldig joch!

Hancko was een goede tweede, hoewel.ik denk dat Xavi Sikkns er.meer recht op heeft. Groot talent.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 mei 2023 - 19:33   quote  deeplink  
Goede verf ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 mei 2023 - 19:51   quote  deeplink  
Hahaha wel duur
tomson
 tomson - maandag 29 mei 2023 - 20:37   quote  deeplink  
Bij het AD is het Hancko die verkozen is tot speler van het jaar . Staan ze weer kiet he :)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 mei 2023 - 20:53   quote  deeplink  
Ach, wat dondert het ook. Goeie jongens, uitermate belangrijk dit seizoen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 mei 2023 - 11:41   quote  deeplink  
https://youtu.be/p0V7jAwzqmY
MMM
 MMM - dinsdag 30 mei 2023 - 11:50   quote  deeplink  
Mooi filmpje.

Waanzinnige speler. Echt van genoten, lust voor het oog.
MMM
 MMM - dinsdag 30 mei 2023 - 11:52   quote  deeplink  
copyright-proshots-20937339.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 mei 2023 - 12:40   quote  deeplink  
Kökcü winnaar Gouden Schoen seizoen 2022-2023

5-ADFDD0-B-04-C4-4-EE7-A884-8674-DE12-BD74.pngphoto sharing

Orkun Kökcü is gekozen tot Voetballer van het Jaar door De Telegraaf. Als aanvoerder van Feyenoord heeft hij de Gouden Schoen gewonnen voor het seizoen 2022-2023. De 22-jarige middenvelder volgt hiermee Cody Gakpo op.

''Je weet wie hem in het verleden hebben gewonnen, natuurlijk'', vertelt Kökcü in gesprek met de krant. ''Zij hebben allemaal een hele mooie carrière gehad, dus dat betekent dat ik goed op weg ben. Ik kan niet wachten op nog meer individuele prijzen.'' Woensdag verschijnt er in de ochtendkrant een uitgebreid interview met Kökcü over het afgelopen seizoen en zijn toekomst.

Kökcü is zijn familie dankbaar. ''Natuurlijk! Ik ben voetballer geworden dankzij mijn familie, vooral door mijn broer die mij al op jonge leeftijd meenam. Familie is voor ons van groot belang en staat zeker op de eerste plaats.'' Xavi Simons heeft de Zilveren Schoen gewonnen en David Hancko mag binnenkort de Bronzen Schoen in ontvangst nemen.

Oud-international Rinus Israël noemt het winnen van de Gouden Schoen door Kökcü dik verdiend. ''In dit seizoen was hij zo positief in beeld. Hij was conditioneel heel sterk, vond altijd de ruimte voor zichzelf en zocht voortdurend de diepte. Dat is samen met zijn uitstekende pass zijn sterkste punt. Ik geniet van zijn traptechniek en zijn overzicht.''
bijft007
 bijft007 - dinsdag 30 mei 2023 - 13:34   quote  deeplink  
Uiteindelijk zijn de nog te vernoemen officiële eredivisie spelers awards t belangrijkste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 mei 2023 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 30 mei 2023 - 13:38   quote  deeplink  
Al kun je die waarschijnlijk ook wel raden, kokcu beste speler en Simons het grootste talent enzovoort
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 mei 2023 - 16:50   quote  deeplink  
Terecht gewonnen !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 mei 2023 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2023 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:
https://youtu.be/p0V7jAwzqmY
[ filmpje ]
Ja indd een heel mooi filmpje
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 mei 2023 - 22:10   quote  deeplink  
Voor Orkun Kökcü kon het seizoen haast niet beter eindigen. Nadat hij als aanvoerder de landstitel kon vieren met Feyenoord, is hij ook verkozen tot winnaar van de Gouden Schoen 2022-2023.

"Ik heb stad en land afgereisd met mijn jongens", vertelt de vader van Kökcü in gesprek met De Telegraaf. Na een avontuur in de jeugd van Groningen, vertrok de aanvoerder van Feyenoord naar de Academy van zijn huidige club. "Steeds werd het een stap hoger en dit, kampioen worden met Feyenoord, was de grote droom van Orkun."

Kökcü zelf ziet de reis naar de landstitel ook als één van de mooiste dingen die hij heeft meegemaakt. De aanvoerder van Feyenoord is zijn ouders dankbaar, ook omdat het niet altijd even makkelijk is geweest. "Als je dan nu kampioen bent en ook nog tot beste speler van de Eredivisie wordt gekozen door al die grote namen. Ja, dan wordt iedereen emotioneel.''

Nadat vader en zoon met trots praten over de broer van Orkun, Ozan Kökcü, die zijn kind heeft vernoemd naar de aanvoerder van Feyenoord, komt ook de toekomst nog ter spraken. Zelf ziet de spelmaker van Feyenoord dit wel als het juiste moment om de nieuwe recordtransfer van de Rotterdammers te worden. "Maar ik maak me er niet meer zo druk om. Vorig jaar deed ik dat wel. Dat kwam vooral omdat er zo ontzettend veel spelers weggingen en ik dacht dat het niet goed zou komen met het elftal. Ik laat nu alles op me afkomen. Komt de ideale club niet, dan ga ik hier knallen in de Champions League."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 juni 2023 - 17:37   quote  deeplink  
Benfica weet dat het haast moet maken om Orkun Kökcü over te kunnen nemen van Feyenoord. De kampioen van Portugal weet dat het de financiële strijd niet kan winnen van clubs uit de Premier League en wil de aanvoerder van Feyenoord zo snel mogelijk overnemen.

Het Algemeen Dagblad schrijft dat het management van Kökcü al langer gesprekken heeft met Benfica en de aanvoerder van Feyenoord zichzelf wel kan vinden in de plannen van trainer Roger Schmidt. Echter heeft de Turkse international zijn keuze nog niet gemaakt.

De Rotterdammers weten dat een transfer naar een club uit de Premier League financieel interessanter kan zijn, maar het afdwingen van een fors doorverkooppercentage bij Benfica is het overwegen waard.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 juni 2023 - 17:37   quote  deeplink  
Benfica…….50 miljoen aub, we hebben nog wat tegoed van Aursnes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juni 2023 - 19:34   quote  deeplink  
+1
van geil
 van geil - vrijdag 02 juni 2023 - 20:15   quote  deeplink  
+3
van geil
 van geil - zaterdag 03 juni 2023 - 21:04   quote  deeplink  
Das al 54 miljoen
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 juni 2023 - 13:40   quote  deeplink  
Valt nog mee dat Galat en Fener niet genoemd worden
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 juni 2023 - 14:41   quote  deeplink  
Dat is geen verbetering
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 juni 2023 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 14:41 schreef Stylzz het volgende:
Dat is geen verbetering
Klopt maar Piet schat de Ork niet zo hoog in hè
bijft007
 bijft007 - maandag 05 juni 2023 - 15:27   quote  deeplink  
Hebbe ook bij lange na het geld niet, die Italiaan gekocht van roma is record transfer in Turkije, 16,5 miljoen vast oplopend met bonussen naar 29 milj
bijft007
 bijft007 - maandag 05 juni 2023 - 15:27   quote  deeplink  
Turkije meeste clubs flinke schulden ook, niet gek ook met die machtige Salarissen daar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 juni 2023 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 14:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt maar Piet schat de Ork niet zo hoog in hè
Daarnaast, je bent of Gala of Fener.
Allebei is onmogelijk
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 juni 2023 - 18:49   quote  deeplink  
Nee ork heeft zich bewezen in de Nederlandse competitie.
En vindt het altijd raar dat ploegen als Benfica zo een bedrag kunnen neertellen, kijk vaak internationaal voetbal.en ben niet kapot van het voetbal wat daar gespeelt wordt.
Ik zie Ork meer bij een Duitse ploeg, maar of die dit bedrag gaan betalen.
Hou je over de PL en ik denk dat hij daar fysiek te kort komt.....(1.75 mtr)
Maar al met al hoop ik op een groot bedrag voor hem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2023 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 juni 2023 - 19:01   quote  deeplink  
Premier League kan ie ook uit de voeten.
Is vrij stevig en wendbaar, goed overzicht, moeilijk van de bal te krijgen.
MightyAce
 MightyAce - maandag 05 juni 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 18:49 schreef piet de paler het volgende:
Nee ork heeft zich bewezen in de Nederlandse competitie.
En vindt het altijd raar dat ploegen als Benfica zo een bedrag kunnen neertellen, kijk vaak internationaal voetbal.en ben niet kapot van het voetbal wat daar gespeelt wordt.
Ik zie Ork meer bij een Duitse ploeg, maar of die dit bedrag gaan betalen.
Hou je over de PL en ik denk dat hij daar fysiek te kort komt.....(1.75 mtr)
Maar al met al hoop ik op een groot bedrag voor hem
Portugal heeft altijd enorm geprofiteerd van het feit dat er in Brazilië Portugees gesproken wordt.
bijft007
 bijft007 - maandag 05 juni 2023 - 19:10   quote  deeplink  
Dortmund zou ik wel goud vinden,daarna Benfica tog wel, hereniging met zn maatje aursnes of n premier league team als brighton of Aston Villa, aanvallende teams dominant aanvallend voetbal filosofie, en daarna evt weer n stap, ideale carrière planning

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 juni 2023 - 21:43   quote  deeplink  
Schijnt topprioriteit te zijn bij Stade Rennes..
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 06 juni 2023 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2023 - 21:43 schreef RenatoBos het volgende:
Schijnt topprioriteit te zijn bij Stade Rennes..
Wie had er vroeger geen pyjama van
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 juni 2023 - 22:16   quote  deeplink  
Berghius
CobusIII
 CobusIII - woensdag 07 juni 2023 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 19:04 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Portugal heeft altijd enorm geprofiteerd van het feit dat er in Brazilië Portugees gesproken wordt.
Daar hebben ze zelf voor gezorgd...
CobusIII
 CobusIII - woensdag 07 juni 2023 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2023 - 18:49 schreef piet de paler het volgende:
Nee ork heeft zich bewezen in de Nederlandse competitie.
En vindt het altijd raar dat ploegen als Benfica zo een bedrag kunnen neertellen, kijk vaak internationaal voetbal.en ben niet kapot van het voetbal wat daar gespeelt wordt.
Ik zie Ork meer bij een Duitse ploeg, maar of die dit bedrag gaan betalen.
Hou je over de PL en ik denk dat hij daar fysiek te kort komt.....(1.75 mtr)
Maar al met al hoop ik op een groot bedrag voor hem
Benfica speelt elk jaar CL en verkoopt regelmatig spelers in hogere prijsklasse. Niks vreemds aan dat ze aardig bij kas zitten.
van geil
 van geil - woensdag 07 juni 2023 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 mei 2023 - 17:02 schreef van geil het volgende:
Kan nog wel eens flink tegen gaan vallen.
Ten Kloese meldt t al.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 juni 2023 - 22:01   quote  deeplink  
Dat lees ik echt nergens terug?
van geil
 van geil - woensdag 07 juni 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2023 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
Dat lees ik echt nergens terug?
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=246059&abbr=fcupdate&ref=hn_feyenoord
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 juni 2023 - 22:14   quote  deeplink  
Bedragen boven de veertig miljoen zijn toch ook kolder?
van geil
 van geil - woensdag 07 juni 2023 - 22:20   quote  deeplink  
Hier niet.
En t gaat om bedragen tussen de 30 en 40 miljoen die genoemd worden in de media, de 40 wordt als top aangehaald.
Onrealistisch, Ten Kloese.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic









0.0449419