BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
DMD
 DMD - zaterdag 10 juni 2023 - 11:52   quote  deeplink  
"Het is Dennis te Kloese gelukt om een deel van de transferrechten te behouden. Volgens Fabrizio Romano behouden de Rotterdammers 25% van de transferrechten van Orkun Kökcü. Daarnaast ontvangt Feyenoord een vast bedrag van dertig miljoen euro."

DtK masterclass. Lekkere zuid amerikaanse percentages m.b.t behoud van de transferrechten.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 juni 2023 - 12:12   quote  deeplink  
30 miljoen en 25% transferrechten: vind het prima deal.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 juni 2023 - 12:14   quote  deeplink  
Ja top, zeer ruim boven huidigetransfer record, zoals het hoort voor onze topspelers, en onze snelle groei als club.
R()b
 R()b - zaterdag 10 juni 2023 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 12:12 schreef FR-Henk het volgende:
30 miljoen en 25% transferrechten: vind het prima deal.
Record brekend, reken er maar vast 20 bij.
Deal is goed
VVout
 VVout - zaterdag 10 juni 2023 - 12:16   quote  deeplink  
Niet mis die 25%. Als hij groeit en er een knaller van een transfer uit voort gaat komen, is ie lekkers.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 juni 2023 - 12:54   quote  deeplink  
Gaan ze dus meer aan verdienen dan er eerst werd gespeculeerd van 40-45 milj,, kans vrij groot ze daar overheen gaan dan, bij 60 milj doorverkoop zit je al op 45 miljoenekes, al weet ik niet exact het verschil transferrechten van n speler of doorverkoop clausule, mogelijk iets minder dan omdat gedeelte belasting of geld voor zaakwaarnemer en speler ook op onze conto komt dan,, geen idee, niet ervoor
Afgestudeerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 juni 2023 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 12:16 schreef VVout het volgende:
Niet mis die 25%. Als hij groeit en er een knaller van een transfer uit voort gaat komen, is ie lekkers.
Als hj een boessure op loopt poef geld weg
Gewoon in het handje ......beste
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 juni 2023 - 13:17   quote  deeplink  
Ja en als ie presteert kun je plus 15-20 miljoen scoren.
Goed vooruitzicht.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zaterdag 10 juni 2023 - 13:28   quote  deeplink  
Zo jammer dat hij gast. Ik snap hem zeker wel. Hij heeft groot gelijk dat hij een stap wil maken, maar voor ons is het geld misschien mooi, maar ik had hem er liever bij gehouden. Nu is het maar afwachten wie hem gaat vervangen en hoe dot gaat lopen. Kan alleen maar slechter zijn. Benieuwd waar ze mee komen.

Orkun, bedankt! Mooi je voor ons te hebben zien spelen. Ik heb er van genoten!!
VVout
 VVout - zaterdag 10 juni 2023 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 13:06 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als hj een boessure op loopt poef geld weg
Gewoon in het handje ......beste
Heb je altijd natuurlijk, maar de optie naar meer is ook kansrijk. Stel je had er 40M voor gekregen dan was het dan ook wel. Nu zou het nog wel eens beter uit kunnen pakken.
Bowie
 Bowie - zaterdag 10 juni 2023 - 13:47   quote  deeplink  
Uiteindelijk goeie deal voor de club en Orkun kan gaan profiteren van Aursnes.
Was altijd helemaal gek van hem en wens m ook een'mooie vervolg van carriere toe.
Maar zeg gelijk erbij dat toen ik m zo zag lopen op dat vliegveld met al razendsnel een Benfica-sjaal om ik opnieuw geen gevoel hierbij had.
Ik hou van spelers in het rood-wit maar zodra ze andere club hebben ben ik er klaar mee.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 12:12 schreef FR-Henk het volgende:
30 miljoen en 25% transferrechten: vind het prima deal.
Ja. Eens

Alleen de club valt me tegen
DMD
 DMD - zaterdag 10 juni 2023 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 13:47 schreef Bowie het volgende:
Uiteindelijk goeie deal voor de club en Orkun kan gaan profiteren van Aursnes.
Was altijd helemaal gek van hem en wens m ook een'mooie vervolg van carriere toe.
Maar zeg gelijk erbij dat toen ik m zo zag lopen op dat vliegveld met al razendsnel een Benfica-sjaal om ik opnieuw geen gevoel hierbij had.
Ik hou van spelers in het rood-wit maar zodra ze andere club hebben ben ik er klaar mee.
Prima toch.

Het enige waar ik voor juich is dat hij goed presteert zodat Feyenoord er nog een flinke duit aan verdient.

Voor de rest kan het me ook echt aan mijn reet roesten naar welke club hij zou vertrekken.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 10 juni 2023 - 15:18   quote  deeplink  
Benfica is een mooi club. Ik denk dat kokcu niet rendeert in de PL. Benfica is een perfecte tussenstap naar Spanje toe. Over 1 of 2 jaar speelt hij bij een top 4 club in Spanje...
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 10 juni 2023 - 16:25   quote  deeplink  
Slim Jörgensen scenario afgewend.
VVout
 VVout - zaterdag 10 juni 2023 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 16:25 schreef Gerard_FR het volgende:
Slim Jörgensen scenario afgewend.
Dat is er ook één idd.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 10 juni 2023 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 16:25 schreef Gerard_FR het volgende:
Slim Jörgensen scenario afgewend.
En niet een hele zomer gezeur met aan het einde een probleem als de selectie niet compleet is.
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2023 - 18:42   quote  deeplink  
Bedankt voor alles kanjer, ontzettend genoten van je. Wens je het allerbeste toe!
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2023 - 18:42   quote  deeplink  
25 miljoen vast en 5 miljoen aan bonussen van die 30 miljoen. Het is een grove grove schande deze deal. Een lachertje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door MMM --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 10 juni 2023 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 18:42 schreef MMM het volgende:
25 miljoen vast en 5 miljoen aan bonussen van die 30 miljoen. Het is een grove grove schande deze deal. Een lachertje
Wees dan wel volledig. 25% transferrechten
DMD
 DMD - zaterdag 10 juni 2023 - 18:57   quote  deeplink  
Is het nou doorverkoop of transferrechten?
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 18:42 schreef MMM het volgende:
25 miljoen vast en 5 miljoen aan bonussen van die 30 miljoen. Het is een grove grove schande deze deal. Een lachertje
inderdaad echt belachelijk , ik begrijp niet dat je zo dom kan handelen , ze doen de naam weer waar koopjeshuis feyenoord
dat benfica lacht zich na ausners nu weer helemaal verrot
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 18:42 schreef MMM het volgende:
Bedankt voor alles kanjer, ontzettend genoten van je. Wens je het allerbeste toe!
inderdaad het ga je goed , laten we hopen dat je ooit weer in ons mooie shirt kom te spelen , bedankt en het ga je goed
DMD
 DMD - zaterdag 10 juni 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 18:59 schreef kenny het volgende:

[..]

inderdaad echt belachelijk , ik begrijp niet dat je zo dom kan handelen , ze doen de naam weer waar koopjeshuis feyenoord
dat benfica lacht zich na ausners nu weer helemaal verrot
Dat klopt. Vind 30mil vast + 25% behoud transferrecht een prima deal.

Als het 25 mil vast is plus een aantal Action bonussen en alleen een doorverkoop percentage, dan snap ik niet dat niemand bij Feyenoord ingegrepen heeft.

Gaan we zometeen Hancko dan ook maar verkopen voor 10mil + 5 aan bonussen?
Gimenez lekker laten gaan voor 15mil uitgesmeerd over 15 jaar?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door DMD --
tomson
 tomson - zaterdag 10 juni 2023 - 19:04   quote  deeplink  
Dat ie daar de pannen maar van t dak mag spelen en binmen 2 seizoenen opgepikt wordt door de top van PL / la liga ..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 juni 2023 - 19:15   quote  deeplink  
25% doorverkooppercentage.
25 miljoen + bonussen oplopend tot max. 30 miljoen.
Niet enorm. Maar ook geen slechte deal.

Klaar ermee, Calimero gelul van veel te laag gaat toch weer los.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 19:21   quote  deeplink  
T is wat t is
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 19:23   quote  deeplink  
25 + 5 gegarandeerde bonussen. Is dus 30 waarvan 5 uitgesteld.
25% van de winst bij een transfer.

Vind t prima. Als er andere geïnteresseerden waren en meer wilden betalen hadden ze zich deze week echt wel gemeld
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 19:31   quote  deeplink  
er was weldegelijk meerdere clubs met interesse , de tombola komt nu langzaam op gang waarom gelijk bij de eerste de beste club je beste speler weg schijten ??

dit is gewoon wanbeleid , en het zet de deur open voor andere clubs om verder te shoppen in de wetenschap dat er bij ons uitverkoop is ,

zo kom je nooit van je naam koopjeshuis af , ze leren het nooit
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 19:34   quote  deeplink  
Als er andere club interesse had
En meer wilde betalen.
Hadden ze zich officieel gemeld.
Is niet gebeurd. Anders was er vandaag niet getekend. Zo werkt t.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 19:34   quote  deeplink  
T is geen Football manager of fifa hè
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 19:34 schreef Stylzz het volgende:
Als er andere club interesse had
En meer wilde betalen.
Hadden ze zich officieel gemeld.
Is niet gebeurd. Anders was er vandaag niet getekend. Zo werkt t.
zo werkt het dus niet , ik had jou toch wel wat slimmer ingeschat ,
de tombola komt nu pas op gang , je moet gewoon geduld hebben , daarbij was het ook niet verkeerd om kokcu nog een jaar in de CL te hebben

dat heeft met zakelijkheid te maken en die is er niet bij ons , gaan we nu geertruida en hancko ook wegschijten ? , je geeft met deze kokcu actie wederom een signaal af dat het bij ons leuk shoppen is
coenjo
 coenjo - zaterdag 10 juni 2023 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 19:39 schreef kenny het volgende:

[..]

zo werkt het dus niet , ik had jou toch wel wat slimmer ingeschat ,
de tombola komt nu pas op gang , je moet gewoon geduld hebben , daarbij was het ook niet verkeerd om kokcu nog een jaar in de CL te hebben

dat heeft met zakelijkheid te maken en die is er niet bij ons , gaan we nu geertruida en hancko ook wegschijten ? , je geeft met deze kokcu actie wederom een signaal af dat het bij ons leuk shoppen is
je vergeet de 25 procent, hij zal zijn contract niet uitdienen in portugal en ook al zou hij voor 50 of 60 miljoen weer door verkocht worden dan pak je nog eens ff 15 miljoen. en laat staan dat als ze hem voor 150 gelimiteerd laten gaan. komt er nog 37,5 miljoen bij.
dit is een gok en kan zeer goed uit gaan pakken. een engelse club had misschien op ten duur 35 betaald met wat bonussen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - zaterdag 10 juni 2023 - 19:51   quote  deeplink  
als hij 1 jaar goed presteert bij benfica is hij weg daar.
en daar weten ze precies hoe ze geld moeten verdienen.
dus ik vind het een goeie deal
coenjo
 coenjo - zaterdag 10 juni 2023 - 19:58   quote  deeplink  
voor spelers al kokcu word alleen veel betaald aan een dortmund, porto en een benfica. het b garnituur in de champions leaque. als ze daar goed presteren leveren ze gelijk het dubbele op
eerst champions leaque spelen een jaar en daar zorgen dat je de kwartfinales haalt. dan pas tel je mee en gaan ze betalen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 19:39 schreef kenny het volgende:

[..]

zo werkt het dus niet , ik had jou toch wel wat slimmer ingeschat ,
de tombola komt nu pas op gang , je moet gewoon geduld hebben , daarbij was het ook niet verkeerd om kokcu nog een jaar in de CL te hebben

dat heeft met zakelijkheid te maken en die is er niet bij ons , gaan we nu geertruida en hancko ook wegschijten ? , je geeft met deze kokcu actie wederom een signaal af dat het bij ons leuk shoppen is
Zo werkt t dus wel. De clubs praten al voor er geld is.
Benfica tikt t ook niet nu af. Gaat altijd/vaak in termijnen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 20:16   quote  deeplink  
Nogmaals t is geen FM/FIFA
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 20:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zo werkt t dus wel. De clubs praten al voor er geld is.
Benfica tikt t ook niet nu af. Gaat altijd/vaak in termijnen.
gaan we nu welles nietus spelen ? natuurlijk wordt er gepraat voor er geld is maar wil dat zeggen dat je hem daarom maar gelijk bij het eerste de beste bod moet weg schijten ?
normaal handel je dit uit en blijf je vast houden aan je vraagprijs , willen ze niet betalen nou prima geen schande om hem nog een jaar te behouden , dan brengt hij het volgend seizoen zeker op of zelfs nog meer na een seizoen CL

je geeft zo'n slecht voorbeeld aan de topclubs in Europa , wat ga je zeggen als ze voor hancko of geertruida komen of nu met gimenez , je hangt je eigen kop in de strop op deze manier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door kenny --
coenjo
 coenjo - zaterdag 10 juni 2023 - 20:27   quote  deeplink  
kokcu heeft dit jaar ook een derde van de wedstrijden niet echt goed gespeeld.
en een 2/3 was het aardig.
als een zerrouki op slot zijn niveau zit qua conditie etc dan weet ik niet of we er op achteruit gaan. zerrouki is even snel in zijn passing vooruit. die gaat nog een hoger niveau aantikken dan kokcu bij feyenoord
coenjo
 coenjo - zaterdag 10 juni 2023 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 20:27 schreef kenny het volgende:

[..]

gaan we nu welles nietus spelen ? natuurlijk wordt er gepraat voor er geld is maar wil dat zeggen dat je hem daarom maar gelijk bij het eerste de beste bod moet weg schijten ?
normaal handel je dit uit en blijf je vast houden aan je vraagprijs , willen ze niet betalen nou prima geen schande om hem nog een jaar te behouden , dan brengt hij het volgend seizoen zeker op of zelfs nog meer na een seizoen CL

je geeft zo'n slecht voorbeeld aan de topclubs in Europa , wat ga je zeggen als ze voor hancko of geertruida komen of nu met gimenez , je hangt je eigen kop in de strop op deze manier
waarom reken jij de 25 procent niet mee? het kan wel 65 miljoen in totaal worden op deze manier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door coenjo --
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2023 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 20:28 schreef coenjo het volgende:

[..]

waarom reken jij de 25 procent niet mee? het kan wel 65 miljoen in totaal worden op deze manier
Als als als. Daar koop je niks voor.

De gegarandeerde som is schandalig. 25 miljoen voor je beste speler in jaren. Het zijn weer de uitverkoop weken bij Feyenoord. Benfica komt niet meer bij, na Aursnes weer een koopje van t jaar opgehaald in Rotterdam.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 20:47   quote  deeplink  
25+5 is gegarandeerd.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juni 2023 - 20:48   quote  deeplink  
En helaas zijn we Europees de Action. T is wat t is nog.
coenjo
 coenjo - zaterdag 10 juni 2023 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 20:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Als als als. Daar koop je niks voor.

De gegarandeerde som is schandalig. 25 miljoen voor je beste speler in jaren. Het zijn weer de uitverkoop weken bij Feyenoord. Benfica komt niet meer bij, na Aursnes weer een koopje van t jaar opgehaald in Rotterdam.
+ 5 miljoen gegarandeerd. iedereen doet net of kokcu een speler was voor de internationale top. maar zover is hij nog lang niet.
anders waren die clubs er al lang geweest.
vergeet niet dat hij 15 van de 45 wedstrijden niet echt goed was.
de top wil spelers die elke week top presteren.
en je kan het wel gaan vergelijken met antony maar die had anders ook geen 100 opgeleverd als ten hag hem niet had gewild.
aanvallers word sowieso veel meer voor betaald ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door coenjo --
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 20:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Als als als. Daar koop je niks voor.

De gegarandeerde som is schandalig. 25 miljoen voor je beste speler in jaren. Het zijn weer de uitverkoop weken bij Feyenoord. Benfica komt niet meer bij, na Aursnes weer een koopje van t jaar opgehaald in Rotterdam.
zo denk ik er ook over
coenjo
 coenjo - zaterdag 10 juni 2023 - 20:57   quote  deeplink  
bekijk vananond de cl finale maar eens, daar lopen middenvelders van rond de 50/60miljoen. die zijn nog 3 klasses beter/sneller/technischer en meer scorend vermogen dan een kokcu.
rene rotterdam
 rene rotterdam - zaterdag 10 juni 2023 - 20:57   quote  deeplink  
30 miljoen mooi bedrag is niet meer waard......
ar
 ar - zaterdag 10 juni 2023 - 20:59   quote  deeplink  
Ik vind het maar een fooi.
Schandalig.
Eens met M
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2023 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 18:53 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wees dan wel volledig. 25% transferrechten
Onjuist.

En 25 procent bedongen als percentage bij doorverkoop.

Het word alsmaar erger en erger..
kenny
 kenny - zaterdag 10 juni 2023 - 21:03   quote  deeplink  
kokcu krijgt ook nog 2,5milj teken geld , ik weet niet voor wie deze rekening is ? anders wordt het nog schrijnender , 22,5 + 5 milj over 5 jaar is helemaal een fooi

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic









0.0513079