BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (woensdag 5 april 2017, 20:45); 4 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - woensdag 05 april 2017 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 22:32 schreef JOOD het volgende:
Wat een gruwelijke kutgoal zeg. Recht door het midden over de grond met geluk door de verdediger en keeper heen. Echt heel slecht ingeschoten.
Jij bent wel heel opzichtig fan van Younes
p111
 p111 - woensdag 05 april 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 22:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat mag. Ik vind hem prima spelen als ie speelt. Op basis daarvan verdient hij meer minuten dan nu.

Overigens had een Sierhuis ook mogen spelen hoor. Maar Traore mag je gewoon niet zo lang vertrouwen in jouden.
Een doelpunt en een strafschop kan slechter
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 april 2017 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
De ligt voor Sinkgraven. Dan Viergever op links en de ligt in het centrum.
Ja dat riep ik een paar weken terug ook al
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 april 2017 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat als hij speelt, hij het prima doet ja.
Hij is mij nog niet opgevallen..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 april 2017 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 april 2017 - 22:33 schreef remco k het volgende:
Tete in mijn optiek een van de beste Ajacieden vandaag. Samen met Viergever. Beste man Sanchez. Puur door zijn belangrijke goal. Defensief zijn ze alle drie goed vandaag.
Veltman vond ik in de klassieker lekker kort op Kuyt zitten maar gezien alle wedstrijden hen ik toch liever Tete rechtsback.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 06 april 2017 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 07:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Veltman vond ik in de klassieker lekker kort op Kuyt zitten maar gezien alle wedstrijden hen ik toch liever Tete rechtsback.
Dat is ook de juiste manier om hem aan te pakken, want die gast weet zich dan geen raad.
Eide
 Eide - donderdag 06 april 2017 - 09:58   quote  deeplink  
4-1 winnen van AZ, 3 dagen na winst tegen Feyenoord, op dit moment van de competitie is een uitstekend resultaat. Ajax speelde het eerste half uur en de laatste 20 minuten ook prima voetbal. Zeker het eerste half uur werd AZ volledig weggespeeld en hoewel Ajax na rust een moeilijke periode had valt er weinig aan te merken op de overwinning.

De goal viel uit een foutje van Onana. Als je hoog druk zet geef je ruimte weg. De situatie zoals die ontstond is daar een gevolg van en is an sich niet verwijtbaar. Onana had Sanchez moeten laten komen en Weghorst in ieder geval niet de mogelijkheid moeten geven meteen af te ronden. Zo zie je dat ook Onana nog leert.

Verder was de verdediging van Ajax prima. Tete speelde goed, net als Sanchez en Viergever. Op het middenveld was het wegvallen van Klaassen meteen voelbaar. Ziyech leek zondag nog te voelen. Die was na een helft toch wel leeg. Schone vond ik prima spelen.

Voorin is Kluivert een genot om te zien. Hij maakte Haps helemaal gek. Zo gek dat Haps het nodig vond een schop uit te delen en na de wedstrijd nog een keer besloot zichzelf voor schut te zetten. Traore speelde verdienstelijk in de spits met een goal en de actie waar de pingel uit voort kwam. Afronden blijft lastig. Younes speelde een beroerde pot, ondanks z'n goal.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 april 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 09:58 schreef Eide het volgende:
4-1 winnen van AZ, 3 dagen na winst tegen Feyenoord, op dit moment van de competitie is een uitstekend resultaat. Ajax speelde het eerste half uur en de laatste 20 minuten ook prima voetbal. Zeker het eerste half uur werd AZ volledig weggespeeld en hoewel Ajax na rust een moeilijke periode had valt er weinig aan te merken op de overwinning.

De goal viel uit een foutje van Onana. Als je hoog druk zet geef je ruimte weg. De situatie zoals die ontstond is daar een gevolg van en is an sich niet verwijtbaar. Onana had Sanchez moeten laten komen en Weghorst in ieder geval niet de mogelijkheid moeten geven meteen af te ronden. Zo zie je dat ook Onana nog leert.

Verder was de verdediging van Ajax prima. Tete speelde goed, net als Sanchez en Viergever. Op het middenveld was het wegvallen van Klaassen meteen voelbaar. Ziyech leek zondag nog te voelen. Die was na een helft toch wel leeg. Schone vond ik prima spelen.

Voorin is Kluivert een genot om te zien. Hij maakte Haps helemaal gek. Zo gek dat Haps het nodig vond een schop uit te delen en na de wedstrijd nog een keer besloot zichzelf voor schut te zetten. Traore speelde verdienstelijk in de spits met een goal en de actie waar de pingel uit voort kwam. Afronden blijft lastig. Younes speelde een beroerde pot, ondanks z'n goal.
Hahaha, heerlijk z'n nabeschouwing, kon de wedstrijd niet live kijken, heb alleen de samenvatting gezien.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 april 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 08:02 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat is ook de juiste manier om hem aan te pakken, want die gast weet zich dan geen raad.
Dat deed Veltman wel lekker tegen Feyenoord. Tete vind ik vaak ook wel sterk in de duels.
Beide aanvallend helaas te mager. Sinkgraven ook helaas. Enige die ik vind die de back naar behoren invulde zowel aanvallend als verdedigd is Viergever(erg zat). Kwam er goed langs en voorzetten waar ze moeten komen. Zeldzaam bij de huidige Ajax backs
lecock
 lecock - donderdag 06 april 2017 - 19:26   quote  deeplink  
Valt mij wel op dat er nu niet zoveel over het viergever incident gesproken en getoond ( door Fox).
was natuurlijk allemaal onschuldig in jullie ogen.
remco k
 remco k - donderdag 06 april 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Nee hoor. En werd hier ook al besproken. Echter is het door de scheids waargenomen en beoordeeld. En dus kan je er. Ijs meer mee.
Eide
 Eide - donderdag 06 april 2017 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 19:26 schreef lecock het volgende:
Valt mij wel op dat er nu niet zoveel over het viergever incident gesproken en getoond ( door Fox).
was natuurlijk allemaal onschuldig in jullie ogen.
Ga ergens anders zielig lopen doen. Als je over voetbal wilt praten ben je welkom maar ga hier niet de calimero uithangen.
046afca
 046afca - donderdag 06 april 2017 - 22:42   quote  deeplink  
Zo we hebben weer een buffertje met de boertjes
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 07 april 2017 - 07:31   quote  deeplink  
PSV verspeelt punten. Geeft ons iniedergeval een klein beetje lucht.
2e plek nu 100% zeker?
Eide
 Eide - vrijdag 07 april 2017 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 07:31 schreef Jaccio het volgende:
PSV verspeelt punten. Geeft ons iniedergeval een klein beetje lucht.
2e plek nu 100% zeker?
Die is pas zeker als je na 34 wedstrijden daar ook nog staat. Ik wil je de onderstaande uitspraak nog wel in herinnering roepen.

BA65YyYCIAADZdA.jpg

Verkoop de beer nooit voor die geschoten is.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 april 2017 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 19:26 schreef lecock het volgende:
Valt mij wel op dat er nu niet zoveel over het viergever incident gesproken en getoond ( door Fox).
was natuurlijk allemaal onschuldig in jullie ogen.
3x raden voor welke club calimero is..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 07 april 2017 - 08:48   quote  deeplink  
Viergever heeft gewoon mazzel dat de scheids een vrije trap geeft. Snap lecock wel, nu een paar incidenten bij Ajax waar ellebogen gebruikt worden. Maar zo zijn de regels nu eenmaal. Diezelfde regels zijn ook misbruikt door Feyenoord om meerdere straffen te ontlopen...
Eide
 Eide - vrijdag 07 april 2017 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 08:48 schreef MightyAce het volgende:
Viergever heeft gewoon mazzel dat de scheids een vrije trap geeft. Snap lecock wel, nu een paar incidenten bij Ajax waar ellebogen gebruikt worden. Maar zo zijn de regels nu eenmaal. Diezelfde regels zijn ook misbruikt door Feyenoord om meerdere straffen te ontlopen...
Dat is het ook.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 april 2017 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 april 2017 - 19:26 schreef lecock het volgende:
Valt mij wel op dat er nu niet zoveel over het viergever incident gesproken en getoond ( door Fox).
was natuurlijk allemaal onschuldig in jullie ogen.
Hoi Lecock, verschil met Viergever en Vilhena is dat bij Vilhena niet werd gefloten en bij Viergever wel. Nu is de overtreding ook iets anders, bij Volhena was de man niet eens in de buurt, bij Viergever ging het om een duel. Nietemin vond ik de straf van Vilhena belachelijk, maar de KNVB doet dit met iedereen. In het verleden hebben ze dit ook gedaan met Ajax spelers
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 april 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 10:34 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hoi Lecock, verschil met Viergever en Vilhena is dat bij Vilhena niet werd gefloten en bij Viergever wel. Nu is de overtreding ook iets anders, bij Volhena was de man niet eens in de buurt, bij Viergever ging het om een duel. Nietemin vond ik de straf van Vilhena belachelijk, maar de KNVB doet dit met iedereen. In het verleden hebben ze dit ook gedaan met Ajax spelers
De straf was gewoon terecht, volle smerige elleboogstoot op het gelaat van de tegenstander.
Viergever had gewoon rood of dezelfde straf moeten krijgen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 07 april 2017 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 16:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

De straf was gewoon terecht, volle smerige elleboogstoot op het gelaat van de tegenstander.
Viergever had gewoon rood of dezelfde straf moeten krijgen.
Niveau van de arbitrage is gewoon te laag voor de belangen die er spelen. Is ook serieuze handicap Europees imo.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 april 2017 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 16:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Niveau van de arbitrage is gewoon te laag voor de belangen die er spelen. Is ook serieuze handicap Europees imo.
Mee eens, maar er zijn ook nauwelijks consequenties voor de steeds weer falende scheidsrechters...
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 07 april 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 16:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Mee eens, maar er zijn ook nauwelijks consequenties voor de steeds weer falende scheidsrechters...
Er is inderdaad geen alternatief/concurrentie
p111
 p111 - vrijdag 07 april 2017 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 16:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

De straf was gewoon terecht, volle smerige elleboogstoot op het gelaat van de tegenstander.
Viergever had gewoon rood of dezelfde straf moeten krijgen.
Terecht ook Viergever had eigenlijk gestraft moeten worden.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 april 2017 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 april 2017 - 17:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Terecht ook Viergever had eigenlijk gestraft moeten worden.
Tja en dan had ik er nog mee kunnen leven ook. Alleen calimero's janken daar op forums van andere clubs over. Net of dat het mij boeide hoeveel wedstrijden Vilhena geschorst zou worden. Ieder seizoen zijn er wel dwalingen in het nadeel van je club. Deal with it.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (woensdag 5 april 2017, 20:45); 4 - 1









0.0090379