BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC - Ajax (zaterdag 07 april 2017, 19:45); 1 - 5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 08 april 2017 - 21:14   quote  deeplink  
Pfff. Heerlijke aanval. Zonde.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 08 april 2017 - 21:15   quote  deeplink  
Nouri had er allang in gemogen van mij.
046afca
 046afca - zaterdag 08 april 2017 - 21:16   quote  deeplink  
Terechte gele kaart. Maar als eem stervende zwaam gaat die naar het gras. Zit toch helaas in het voetbal verankerd.
remco k
 remco k - zaterdag 08 april 2017 - 21:17   quote  deeplink  
Ik begrijp dit dus gewoon niet. Wedstrijd is lang en breed gespeeld. Zyech kan geen twee keer in de week 90 minuten aan en Klaassen komt net terug van een blessure. En beide heren staan nog op het veld terwijl we ze elders echt harder nodig hebben.
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:19   quote  deeplink  
Eigenlijk moeten er voor het goede gevoel nog 2 goals bij, zeker nu NEC redelijk va banque speelt.
046afca
 046afca - zaterdag 08 april 2017 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 21:17 schreef remco k het volgende:
Ik begrijp dit dus gewoon niet. Wedstrijd is lang en breed gespeeld. Zyech kan geen twee keer in de week 90 minuten aan en Klaassen komt net terug van een blessure. En beide heren staan nog op het veld terwijl we ze elders echt harder nodig hebben.
De wedstrijd heefr wel een heel andere intensiteit dan andere wedstrijden. Daarnaast was de.ligt ook geblesseerd. Maar nouri mag nu wel lamgzaam komen iig
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:21   quote  deeplink  
Kijk, dat is 5.
remco k
 remco k - zaterdag 08 april 2017 - 21:21   quote  deeplink  
O O wat een goal van Zyech.
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:21   quote  deeplink  
Mooie solo van Ziyech zeg.
remco k
 remco k - zaterdag 08 april 2017 - 21:21   quote  deeplink  
Assist nummer 3 van Klaassn
remco k
 remco k - zaterdag 08 april 2017 - 21:22   quote  deeplink  
Tsjaa. En dan deze wissel.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 08 april 2017 - 21:23   quote  deeplink  
Wel een geweldige actie van Zyech met deze doelpunt. 1-5.
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Tsjaa. En dan deze wissel.
Raar.
046afca
 046afca - zaterdag 08 april 2017 - 21:23   quote  deeplink  
Zitten nu ook 4 rustdagen tussen en het tempo is nu een wandeltempo haha
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:24   quote  deeplink  
Nou, kom op. Met 6 goals terug naar Amsterdam.
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:26   quote  deeplink  
Viergever op linksback weer uitstekend vandaag.
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:34   quote  deeplink  
Veltman niet okay vandaag. Erg onzeker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:36   quote  deeplink  
Neres na rust veel te weinig gezien. Eerste helft kwam alles via Neres en was Younes onzichtbaar. De tweede helft precies andersom.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 08 april 2017 - 21:38   quote  deeplink  
Zeer tevreden. Nu lekker rustig voorbereiden op donderdag
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 08 april 2017 - 21:40   quote  deeplink  
We kunnen zeggen dat Ajax ( op kleine schoonheidsfoutjes na ) een goede wedstrijd heeft gespeeld met een goede uitslag van 1-5. Ajax kan zich dus met een goed gevoel en vertrouwen zich nu richten op de wedstrijd, donderdag tegen Schalke '04.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 08 april 2017 - 21:42   quote  deeplink  
De druk ligt nu in elk geval even bij F'noord voor morgen
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Ajax eigenlijk helemaal niet zo goed vandaag. Het was slordig, traag en gewoon niet goed. Desondanks hebben we een aantal prachtige aanvallen gezien en is de uitslag zeer acceptabel.

Veltman was de dissonant vandaag. Speelde onzeker. Onana met z'n 3e fout in 3 wedstrijden ook niet goed. Viergever was achterin de beste, speelt op linksback uitstekend. Middenveld okay maar niet meer. Ziyech was de eerste helft onzichtbaar, maar na rust wel okay. Schöne onopvallend en Vd Beek idem. Van de Beek eigenlijk wat ondermaats wat mij betreft. Klaassen de uitblinker met 3 assists. Voorin Traoré uitstekend. Twee goals en een knappe actie waar de eerste goal uit valt. Verder Neres de eerste helft heel goed maar de tweede helft onzichtbaar. Younes precies andersom met een prima tweede helft.

Al met al en prima overwinning zonder echt een goed Ajax gezien te hebben.
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Schone had last van de lies en is daarom gewisseld.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 08 april 2017 - 21:52   quote  deeplink  
1-5 is een uitstekende uitslag. Maar het spel is en blijft op diverse momenten erg slordig. Morgen Feyenoord kijken. Zwolle is de afgelopen jaren ern moeilijke tegenstander voor Feyenoord gebleken. Maar Zwolle is in jaren niet zo wisselvallig geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door Bobby1972 --
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 21:53   quote  deeplink  
En weer keurt Nijhuis een zuivere Ajax goal af... na Groningen dus alweer.
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 april 2017 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 21:43 schreef Eide het volgende:
Ajax eigenlijk helemaal niet zo goed vandaag. Het was slordig, traag en gewoon niet goed. Desondanks hebben we een aantal prachtige aanvallen gezien en is de uitslag zeer acceptabel.

Veltman was de dissonant vandaag. Speelde onzeker. Onana met z'n 3e fout in 3 wedstrijden ook niet goed. Viergever was achterin de beste, speelt op linksback uitstekend. Middenveld okay maar niet meer. Ziyech was de eerste helft onzichtbaar, maar na rust wel okay. Schöne onopvallend en Vd Beek idem. Van de Beek eigenlijk wat ondermaats wat mij betreft. Klaassen de uitblinker met 3 assists. Voorin Traoré uitstekend. Twee goals en een knappe actie waar de eerste goal uit valt. Verder Neres de eerste helft heel goed maar de tweede helft onzichtbaar. Younes precies andersom met een prima tweede helft.

Al met al en prima overwinning zonder echt een goed Ajax gezien te hebben.
Mee eens. Behalve over Youness, zon kans mag je niet missen als spits. Dat is gewoon 100% onkunde.
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 22:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

Mee eens. Behalve over Youness, zon kans mag je niet missen als spits. Dat is gewoon 100% onkunde.
Gelukkig is Younes geen spits. Dan valt het weer alleszins mee. Maar serieus, Younes speelt gewoon een hele goede 2e helft. Daar doet die gemiste kans in de 1e helft niets aan af.
p111
 p111 - zaterdag 08 april 2017 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 20:35 schreef JOOD het volgende:
Veltman is een ramp, zien jullie hoe vaak er een bal van zijn voet springt bij vrije aannames..

Dat onze Duitse tuinkabouter überhaubt die bal er niet in kan schieten is de grootste schande!

En dat Traore weer struikelt en zich verslikt in zijn eigen benen is toch ook ongelofelijk te noemen!

Zeer matig, Klaassen, Ziyech, Viergever en zeker Neres zijn de lichtpunten eerste helft.
Je moet is stoppen met dat negatieve comm/je bent toch Ajacied .
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 april 2017 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 22:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Gelukkig is Younes geen spits. Dan valt het weer alleszins mee. Maar serieus, Younes speelt gewoon een hele goede 2e helft. Daar doet die gemiste kans in de 1e helft niets aan af.
Linkerspits, vleugelspits...? Nummer 9 is inderdaad iets anders, denk dat je dat bedoeld.

Maar zijn rendement is toch gruwelijk laag? Ook al speelt ie dan redelijk de tweede helft. De diepte gezien bij Kluivert en Neres? Daar schort het bij Youness en Traore aan op de vleugels.

Ik vind het echt niet kunnen. En zoals Perez aanhaalt in de rust, hij probeert die 110% kans erin te punteren?? Hallo, doe ff normaal man. Altijd alleen maar naar binnen trekken en van dit soort vreemde tafarelen.. klaar mee.

Traore daarentegen lijkt zich te gaan revancheren in de laatste weken van het seizoen. Al krijgt ie vandaag weer teveel lof omdat ie 2x scoort vind ik.
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 april 2017 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 22:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Je moet is stoppen met dat negatieve comm/je bent toch Ajacied .
Hoezo negatief? Dit is gewoon wat ik zie hoor. Zou graag zeggen dat het top was bij iedereen vandaag. En geloof me, dat doe ik ook zeker als het zo was.
remco k
 remco k - zaterdag 08 april 2017 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 22:23 schreef JOOD het volgende:

[..]

Linkerspits, vleugelspits...? Nummer 9 is inderdaad iets anders, denk dat je dat bedoeld.

Maar zijn rendement is toch gruwelijk laag? Ook al speelt ie dan redelijk de tweede helft. De diepte gezien bij Kluivert en Neres? Daar schort het bij Youness en Traore aan op de vleugels.

Ik vind het echt niet kunnen. En zoals Perez aanhaalt in de rust, hij probeert die 110% kans erin te punteren?? Hallo, doe ff normaal man. Altijd alleen maar naar binnen trekken en van dit soort vreemde tafarelen.. klaar mee.

Traore daarentegen lijkt zich te gaan revancheren in de laatste weken van het seizoen. Al krijgt ie vandaag weer teveel lof omdat ie 2x scoort vind ik.
Traore doet het nu beter omdat het een 9 is en geen buitenspeler.
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 april 2017 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Traore doet het nu beter omdat het een 9 is en geen buitenspeler.
Dan ben ik benieuwd wat de opstelling gaat worden als Dolberg weer fit is.. Traore weer naar rechts en Neres/Kluivert weer banken?
p111
 p111 - zaterdag 08 april 2017 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 22:25 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hoezo negatief? Dit is gewoon wat ik zie hoor. Zou graag zeggen dat het top was bij iedereen vandaag. En geloof me, dat doe ik ook zeker als het zo was.
Ja maar je hebt alleen maar over Younes en Traoure en die speelde alle bei een goede wedstrijd.
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 april 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 22:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja maar je hebt alleen maar over Younes en Traoure en die speelde alle bei een goede wedstrijd.
Dat ben ik niet met je eens. Maargoed iedereen mag zijn mening hebben.

Je vergeet wel dat ik ook Veltman wederom niet sterk vond vanavond. Had hij de tegengoal niet kunnen voorkomen?
p111
 p111 - zaterdag 08 april 2017 - 22:32   quote  deeplink  
spelersrapport.
Bertrand Traoré – 7,5: Heerlijke wedstrijd van Traoré. Continu dreigend en zaterdag óók eens trefzeker. En hoe. Maakte de 0-3 op prachtige wijze.

Amin Younes – 7: Dribbelde langs de NEC-verdedigers alsof het pionnetjes waren. Gaf de uitstekende assist op Neres bij de 0-2. Had vervolgens echter móéten scoren na een panklare voorzet van laatstgenoemde. Dat is toch echt iets wat we van Younes missen dit seizoen.
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 22:32   quote  deeplink  
Neres is de tweede helft ook nergens en speelde vandaag z'n eerste overtuigende helft. Ik vind het raar dat je hem aanhaalt. Dat is zuiver opportunisme. Hoe moeilijk is het nou om gewoon eerlijk te zijn en toe te geven dat Younes een hele goede 2e helft speelde? Als hij zo speelt is hij een absolute meerwaarde voor Ajax.
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 april 2017 - 22:42   quote  deeplink  
Ok, misschien heb ik het idd niet goed gezien. Ik zal er de komende wedstrijden nogmaals goed op letten.

Ik hou meer van de klassieke vleugelspelers. Balletje diep of in de loop een mannetje voorbij en de achterlijn halen.
En voor wat betreft Traore, waarschijnlijk dat zijn 'lakse' uitstraling en acties zonder gedachtes me niet lekker liggen. Maar nogmaals hij is productief en gevaarlijk de laatste wedstrijden. Ik hoop dat hij dat vast kan houden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 08 april 2017 - 22:55   quote  deeplink  
Over traore, bosz kan ook wel eens een roulatie systeem hanteren. Omdat Kluivert en Nerres geen 3 wedstrijden in de week kunnen spelen. Dat geld eigenlijk voor iedereen behalve voor Klaassen, Sanchez en Onana.

Wellicht speelt donderdag Traore niet

Maar ik denk dat Traore donderdag wel speelt en dat traore pas zondag rust krijgt.
Dus donderdag geen Dolberg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 april 2017 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - zaterdag 08 april 2017 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 april 2017 - 22:42 schreef JOOD het volgende:
Ok, misschien heb ik het idd niet goed gezien. Ik zal er de komende wedstrijden nogmaals goed op letten.

Ik hou meer van de klassieke vleugelspelers. Balletje diep of in de loop een mannetje voorbij en de achterlijn halen.
En voor wat betreft Traore, waarschijnlijk dat zijn 'lakse' uitstraling en acties zonder gedachtes me niet lekker liggen. Maar nogmaals hij is productief en gevaarlijk de laatste wedstrijden. Ik hoop dat hij dat vast kan houden.
Ik zou vooral niet extra op hem Letten. Hij heeft zeker geen goed seizoen achter de rug, maar sinds de winterstop gaat het wel beter met Younes. Wat goals, wat assists en vandaag een prima eerste helft. Wat slecht mag vanzelfsprekend benoemd worden, maar het goede even zo.

Zo was Veltman vandaag gewoon niet goed. Ik snap waarom Bosz vast houdt aan z'n basis, maar als Veltman zo speelt hoort Tete daar te staan. Veltman lijkt sinds de winterstop wisselvallig. Soms prima (zoals tegemoet Feyenoord bijvoorbeeld) maar ook soms onzeker.
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 april 2017 - 14:35   quote  deeplink  
F'noord 1-0 achter
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 april 2017 - 14:43   quote  deeplink  
2-0
046afca
 046afca - zondag 09 april 2017 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 14:43 schreef Jaccio het volgende:
2-0
Mooi. Alleen duurt de wed nog lang dus.. bij feyenoord weet je het nooit
046afca
 046afca - zondag 09 april 2017 - 14:50   quote  deeplink  
Zie trouwens menig wel weer graag bij ajax volgend jaar.
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 april 2017 - 14:56   quote  deeplink  
2-1
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 april 2017 - 15:42   quote  deeplink  
2-2
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 april 2017 - 15:44   quote  deeplink  
Ploeg met veerkracht en mentaliteit hoor. Knap
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 april 2017 - 16:24   quote  deeplink  
2-2 eindstand. Goed weekend voor ons
remco k
 remco k - zondag 09 april 2017 - 17:09   quote  deeplink  
Gelijkspel of verlies maakte voor ons niets uit. Goed weekend dus.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 09 april 2017 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 17:09 schreef remco k het volgende:
Gelijkspel of verlies maakte voor ons niets uit. Goed weekend dus.
Nee maar het is gewoon zo lekker als je ze ziet verliezen :)
remco k
 remco k - zondag 09 april 2017 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 april 2017 - 17:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee maar het is gewoon zo lekker als je ze ziet verliezen :)
Dat zeker.

Wel een oer spannende competitie zo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: NEC - Ajax (zaterdag 07 april 2017, 19:45); 1 - 5









0.0195848