BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lutsharel Geertruida///HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 04 juni 2021 - 11:40   quote  deeplink  
Vond Malacia beter op rechts, maar daar zijn veel forum gangers niet mee eens ...denk ik
pat
 pat - vrijdag 04 juni 2021 - 17:12   quote  deeplink  
Die heeft de voorzet niet piet, dies stijf links man haha

Een andere, nieuwe rb moet wel hoor, centraal is luhts beter denk ik
VVout
 VVout - vrijdag 04 juni 2021 - 17:50   quote  deeplink  
Dan schiet ie toch met links, niet z'n ramp als back.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 juni 2021 - 17:55   quote  deeplink  
Ik vind Geertruida eigenlijk gewoon niet zo heel goed
VVout
 VVout - vrijdag 04 juni 2021 - 18:10   quote  deeplink  
Wanneer zou hij eens op zijn plek in het centrum kunnen acteren?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 juni 2021 - 18:40   quote  deeplink  
Bij Excelsior
VVout
 VVout - vrijdag 04 juni 2021 - 23:12   quote  deeplink  
En dan 2 jaar later de pannen van het dak spelen in het buitenland zeker.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 juni 2021 - 16:28   quote  deeplink  
Geertruida liep eind vorig seizoen een serieuze knieblessure op en moest daardoor geopereerd worden. Naast het EK met Jong Oranje mist de Feyenoorder dus ook de start van de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Ook de voorrondes van de Conference League komen te snel voor de jonge verdediger, die momenteel nog op krukken loopt.

Op de persconferentie kon Slot nog niet inschatten wanneer Geertruida weer inzetbaar is. "Dat is altijd lastig om het exact aan te geven, want het is een pittige blessure. Hij zit nog ver verwijderd van het trainingsveld en meer dan dat kan ik niet precies aangeven."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 juli 2021 - 15:08   quote  deeplink  
Arne Slot zal het voorlopig nog even moeten stellen zonder Lutsharel Geertruida. De verwachting was sowieso al dat hij de seizoensstart zou missen, maar volgens technisch directeur Frank Arnesen is de verdediger er pas op z'n vroegst in oktober weer bij.

Dat liet Arnesen weten in gesprek met RTV Rijnmond. Geertruida liep eind vorig seizoen een zware knieblessure op, waarvoor hij onder het mes moest. Daardoor moest hij het jeugd-EK met Jong Oranje aan zich voorbij laten gaan, als ook de voorbereiding en voorrondes Conference League met Feyenoord. Wanneer hij precies terug zou keren werd niet genoemd, maar Arnesen spreekt nu dus van oktober.

Geertruida zou dit seizoen een andere rol gaan vervullen dan onder de vorige trainers. Onder Dick Advocaat kende hij zijn beste seizoen tot dusver, waarin hij als rechtsback goed was voor vijf goals en twee assists. Slot is echter van plan hem naar het centrum van de defensie te laten verhuizen. Tijdens zijn afwezigheid lijkt Leroy Fer die rol voorlopig in te nemen, al vertelde Arnesen vandaag ook dat Feyenoord binnen enkele weken een nieuwe centrale verdediger wil presenteren.

Intussen is Geertruida ook nog altijd een van de spelers wiens contract Arnesen snel hoopt te verlengen. Zijn huidige verbintenis loopt in 2022 af, terwijl juist hij een van de spelers is die waarde zou moeten vertegenwoordigen. De technisch directeur liet weten dat een akkoord over een nieuw contract nog niet dichtbij is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:40   quote  deeplink  
Stuk
MMM
 MMM - vrijdag 30 juli 2021 - 10:22   quote  deeplink  
Onderhandelingen voor een nieuw contract stopgezet.

Contract loopt na dit seizoen af. Is nu geblesseerd dus kans dat je hem verkoopt is klein.

Transfervrij de deur uit..
ar
 ar - vrijdag 30 juli 2021 - 10:33   quote  deeplink  
Mooi doei.
Next.
R()b
 R()b - vrijdag 30 juli 2021 - 10:34   quote  deeplink  
Ondankbaar persoon!
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 30 juli 2021 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 10:22 schreef MMM het volgende:
Onderhandelingen voor een nieuw contract stopgezet.

Contract loopt na dit seizoen af. Is nu geblesseerd dus kans dat je hem verkoopt is klein.

Transfervrij de deur uit..
Ondankbaar dit. Weer een nepperd dus
R()b
 R()b - vrijdag 30 juli 2021 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 10:37 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ondankbaar dit. Weer een nepperd dus
Gewoon een naaistreek wat je als mens gwoon niet doet, maar goed voetballers he.
Met een management wat meer zuigt dan boost.
Dit soort zaakwaarnemers mag wel eens geboycot worden door de grote clubs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 juli 2021 - 11:10   quote  deeplink  
Tja kan om zoveel redenen gaan,ik pas nog even.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2021 - 11:10   quote  deeplink  
Prima. Bij ons weg hoor je er nooit meer wat van.

Succes met je carrière
ed pouwelse
 ed pouwelse - vrijdag 30 juli 2021 - 11:16   quote  deeplink  
Zolang je geblesseerd bent profiteren van Feyenoord. Nog nooit wat gepresteerd en dan gratis de deur uit willen lopen. Wat een waardeloze geldwolf. Als je hersteld bent teken dan voor 2 jaar nog zo jong laat zien wat je kunt maak het waar en ga dan pas hoger op. Dit is alleen maar geld geld geld waardeloze vent,
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2021 - 11:23   quote  deeplink  
Zelfde zaakwaarnemer als Summerville
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 juli 2021 - 11:31   quote  deeplink  
Onverstandig.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2021 - 11:33   quote  deeplink  
Nooit meer opstellen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 juli 2021 - 11:55   quote  deeplink  
Who the fuck is Geertruida joh..optyften..
pat
 pat - vrijdag 30 juli 2021 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 10:34 schreef R()b het volgende:
Ondankbaar persoon!
dat is hij niet joh, dit is de interpretatie van die akelige media personen rob.
de waarheid is echt niet zo zwart wit als die dat melden in hun eenzijdige berichtjes.

vertrouwen houden en dan komt het goed. als hij niet wil dan veel geld met goede 20% + doorverkoop percentage alhoewel ik hem naast senesi graag zie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 juli 2021 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 11:23 schreef Stylzz het volgende:
Zelfde zaakwaarnemer als Summerville
Echt?
VVout
 VVout - vrijdag 30 juli 2021 - 12:22   quote  deeplink  
Had je graag in de CV gezien met Hedriks, Senesi, Trauner. Jammer, maar als het zo moet rot je maar lekker op.
ed pouwelse
 ed pouwelse - vrijdag 30 juli 2021 - 12:36   quote  deeplink  
Zulke spelers worden nergens wat als ze alleen oog hebben voor geld. Waardeloze slappelingen
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 30 juli 2021 - 12:47   quote  deeplink  
Mijn oudevader zou zeggen stront stront wie heeft je gescheten , en wat denk je nu wel
Opdonderen wannebee wereld speler
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2021 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 12:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Echt?
https://www.transfermarkt.nl/wasserman/beraterfirma/berater/440
kenny
 kenny - vrijdag 30 juli 2021 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 11:23 schreef Stylzz het volgende:
Zelfde zaakwaarnemer als Summerville
die fucking zaakwaarnemers zijn niet meer dan asociale geldwolven , maken die spelers gek , kijk naar die summerville verkloot zijn hele carriere om vlug geld te willen verdienen
geertruida gaat dezelfde weg , zo goed is hij ook weer niet moet nog een hoop leren wat hij bij ons kan
VVout
 VVout - vrijdag 30 juli 2021 - 13:08   quote  deeplink  
Zonder hoge transfers geen verdiensten, spelen de boel lekker uit.
R()b
 R()b - vrijdag 30 juli 2021 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 12:06 schreef pat het volgende:

[..]

dat is hij niet joh, dit is de interpretatie van die akelige media personen rob.
de waarheid is echt niet zo zwart wit als die dat melden in hun eenzijdige berichtjes.

vertrouwen houden en dan komt het goed. als hij niet wil dan veel geld met goede 20% + doorverkoop percentage alhoewel ik hem naast senesi graag zie
Pat, dat zien we allemaal graag natuurlijk.
Maar onderhand wel een beetje spuugzat van dit soort kut gezeik.
Persoonlijk vind ik het ondankbaar.

'Als hij niet wil dan veel geld'

Een geblesseerde speler tot de winterstop, en daarna nog een half jaar contract...
Daar krijg je amper wat voor, geen club die hem nu koopt voor veel geld.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2021 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 12:06 schreef pat het volgende:

[..]

dat is hij niet joh, dit is de interpretatie van die akelige media personen rob.
de waarheid is echt niet zo zwart wit als die dat melden in hun eenzijdige berichtjes.

vertrouwen houden en dan komt het goed. als hij niet wil dan veel geld met goede 20% + doorverkoop percentage alhoewel ik hem naast senesi graag zie
"We hebben vier maanden lang gesproken met het management van Lutsharel, we hebben hem een goede aanbieding gedaan", zegt Arnesen in gesprek met het AD. "Maar tot overeenstemming zijn we helaas niet gekomen."

Dat betekent normaal gesproken dat de 21-jarige Lutsharel Geertruida geen nieuw contract tekent in De Kuip. Arnesen: "Meer bieden dan dat we nu hebben gedaan kunnen we niet."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 juli 2021 - 13:15   quote  deeplink  
Precies, wat heeft ie nou gepresteerd, geblesseerd geweest, Corona..staan hier nie5 voor in de rij..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 juli 2021 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Oke ,doei Geert
MMM
 MMM - vrijdag 30 juli 2021 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 13:15 schreef RenatoBos het volgende:
Precies, wat heeft ie nou gepresteerd, geblesseerd geweest, Corona..staan hier nie5 voor in de rij..
Transfervrij helaas wel.. Talentvol en op meerdere posities inzetbaar.

Veel clubs willen dan wel een gokje wagen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 juli 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 13:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Transfervrij helaas wel.. Talentvol en op meerdere posities inzetbaar.

Veel clubs willen dan wel een gokje wagen.
Das pas volgend jaar, zouden ze die interesse hebben als je hem niet meer opstelt, ken5 niemand hem meer..
pat
 pat - vrijdag 30 juli 2021 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

"We hebben vier maanden lang gesproken met het management van Lutsharel, we hebben hem een goede aanbieding gedaan", zegt Arnesen in gesprek met het AD. "Maar tot overeenstemming zijn we helaas niet gekomen."

Dat betekent normaal gesproken dat de 21-jarige Lutsharel Geertruida geen nieuw contract tekent in De Kuip. Arnesen: "Meer bieden dan dat we nu hebben gedaan kunnen we niet."
weet je, ik heb het van hem niet gehoord. tengestijdigere berichten dan deze komen uit zijn kamp.
ik bedoel natuurlijk dat we ons niet zo druk moeten maken en al helemaal niet zo reageren als nu alle mensen aan het doen zijn. niemand heeft dit bevestigd, ook dat citaat is door arnesen misschien wel gezegd maar niet zo bedoeld. je weet het niet en om dan meteen al zo te gaan reageren... dat domme gedoe met pleurt op en wegwezen je bent niks en meer van dat soort berichten zijn allemaal gebaseert op een stukje van iemand die geen geld meer kan verdienen en vaak dingen verzint. wat een paniek

het ligt mij niet dat gedrag.
R()b
 R()b - vrijdag 30 juli 2021 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2021 - 13:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Transfervrij helaas wel.. Talentvol en op meerdere posities inzetbaar.

Veel clubs willen dan wel een gokje wagen.
Ja precies, je krijgt er geen ruk voor.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 30 juli 2021 - 17:19   quote  deeplink  
Kutscharrel is het ook alweer naar zijn hoofd gestegen.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 30 juli 2021 - 19:57   quote  deeplink  
Dag hoor.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2021 - 11:34   quote  deeplink  
Verrassend kamp Geertruida weerspreekt
VVout
 VVout - zaterdag 31 juli 2021 - 12:02   quote  deeplink  
Ik lees uit het stuk in het ad dat speler en club uit elkaar leggen qua vraag aanbod. Wat veel of onredelijk is kan ik niet beoordelen, maar het schijnt dat Arnesen dat wel vind of het wordt door de media gecreëerd.

De zoveelste soap dus, maar ff behouden afwachten dan.
pat
 pat - zaterdag 31 juli 2021 - 12:55   quote  deeplink  
Tis dus gewoon anders dan de vele ongefundeerde reacties na de media berichten.
Netals het gejok van rutte een week na de verkiezingen vraag ik me af hoe die mensen er nu over denken…

Luths blijft
kenny
 kenny - zaterdag 31 juli 2021 - 13:05   quote  deeplink  
geertruida heeft alle kansen om zich te ontwikkelen in een vertrouwde omgeving , zaakwaarnemers zien weer dollar tekens ipv ontwikkeling van hun client , geertruida moet niet zo hoog in de boom gaan zitten en gewoon bijtekenen , feyenoord heeft hem echt wel een goed voorstel gedaan en feyenoord laat zich terecht niet ringeloren door een jeugdspeler met een eisen pakket
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2021 - 13:09   quote  deeplink  
Als de zaakwaarnemer t weerspreekt is t niet meteen niet waar.
pat
 pat - zaterdag 31 juli 2021 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:
Als de zaakwaarnemer t weerspreekt is t niet meteen niet waar.
meer waar dan de media die dit publiceerde stylzz
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 juli 2021 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 13:05 schreef kenny het volgende:
geertruida heeft alle kansen om zich te ontwikkelen in een vertrouwde omgeving , zaakwaarnemers zien weer dollar tekens ipv ontwikkeling van hun client , geertruida moet niet zo hoog in de boom gaan zitten en gewoon bijtekenen , feyenoord heeft hem echt wel een goed voorstel gedaan en feyenoord laat zich terecht niet ringeloren door een jeugdspeler met een eisen pakket
Precies optyften met die gozer nooit meer opstellen, nekschot enzovoorts..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2021 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 13:12 schreef pat het volgende:

[..]

meer waar dan de media die dit publiceerde stylzz
Allemaal belangen
kenny
 kenny - zaterdag 31 juli 2021 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:
Als de zaakwaarnemer t weerspreekt is t niet meteen niet waar.
ik geloof oprecht dat geertruida veel te hoog in de boom zit , hij denk dat hij een gearriveerde speler is maar dat is een misverstand , deze jongen moet nog een hoop leren , dus zijn looneisen zijn niet in lijn wat feyenoord denkt , daarbij al zouden ze niet ver uit elkaar zitten met vraag en aanbod dan trek je niet de stekker er niet uit ,
deze jongen heeft veel te danken aan feyenoord , heeft een opleiding gehad en staat daardoor op dit nivea
feyenoord is groter dan een snotaap die er weinig waardering voor heeft , goed dat feyenoord zijn standpunt maakt
pat
 pat - zaterdag 31 juli 2021 - 13:40   quote  deeplink  
nou kenny zo las ik het bericht uit zijn kamp nou niet. maar goed
als het waar is wat je zegt heb je ook gelijk en ben ik het daarmee eens, de waarheid zal echter in het midden liggen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lutsharel Geertruida///HELD-topic









0.0107259