BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lutsharel Geertruida///HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 juli 2021 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 13:38 schreef kenny het volgende:

[..]

ik geloof oprecht dat geertruida veel te hoog in de boom zit , hij denk dat hij een gearriveerde speler is maar dat is een misverstand , deze jongen moet nog een hoop leren , dus zijn looneisen zijn niet in lijn wat feyenoord denkt , daarbij al zouden ze niet ver uit elkaar zitten met vraag en aanbod dan trek je niet de stekker er niet uit ,
deze jongen heeft veel te danken aan feyenoord , heeft een opleiding gehad en staat daardoor op dit nivea
feyenoord is groter dan een snotaap die er weinig waardering voor heeft , goed dat feyenoord zijn standpunt maakt
Precies zo denk ik er ook over..
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 31 juli 2021 - 14:05   quote  deeplink  
Yep
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 31 juli 2021 - 14:06   quote  deeplink  
Yep
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 31 juli 2021 - 19:17   quote  deeplink  
Hij heeft meegelezen, er is nu enige toenadering.

Beste Geertruida, door financiële tegenvallers door met name corona, zijn we bij Feyenoord momenteel niet in staat de zelfde salarissen te bieden als voorheen aan de vaste 11. We doen er alles aan je voor een schappelijk salaris van 15x jan modaal binnenboord te houden
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 31 juli 2021 - 22:32   quote  deeplink  
Tis Feyenoord of anonimiteit.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 augustus 2021 - 18:27   quote  deeplink  
Lutsharel Geertruida en Feyenoord zijn het nog altijd niet eens geworden over een nieuw contract. De Rotterdammers hebben afgelopen week bekend gemaakt te stoppen met de onderhandelingen en hebben de aanbieding ingetrokken.

Clubs uit de Russische Premjer-Liga volgende de situatie van Geertruida op de voet. De verdediger heeft nog een contract voor tien maanden en kan dus de komende periode voor een bescheiden bedrag de overstap maken.

Dit meldt Feyenoord Transfermarkt. Het goed ingevoerde Twitter-account laat weten dat Spartak Moskou één van de clubs is die Geertruida hoopt te overtuigen van een overstap. Of het tot een transfer gaat komen is de vraag. De 21-jarige Geertruida heeft via zijn zaakwaarnemer de intentie uitgesproken om bij Feyenoord te blijven.
van geil
 van geil - zondag 01 augustus 2021 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 18:27 schreef RenatoBos het volgende:
Lutsharel Geertruida en Feyenoord zijn het nog altijd niet eens geworden over een nieuw contract. De Rotterdammers hebben afgelopen week bekend gemaakt te stoppen met de onderhandelingen en hebben de aanbieding ingetrokken.

Clubs uit de Russische Premjer-Liga volgende de situatie van Geertruida op de voet. De verdediger heeft nog een contract voor tien maanden en kan dus de komende periode voor een bescheiden bedrag de overstap maken.

Dit meldt Feyenoord Transfermarkt. Het goed ingevoerde Twitter-account laat weten dat Spartak Moskou één van de clubs is die Geertruida hoopt te overtuigen van een overstap. Of het tot een transfer gaat komen is de vraag. De 21-jarige Geertruida heeft via zijn zaakwaarnemer de intentie uitgesproken om bij Feyenoord te blijven.
1 miljoen plus Guus Til
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 augustus 2021 - 21:04   quote  deeplink  
Ajuus
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 augustus 2021 - 23:38   quote  deeplink  
Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM

Lutsharel Geertruida wilde zelf volgens ingewijden €1.8m bruto p.j. gaan verdienen & tot 2023 tekenen. Hiermee zou Geertruida gelijk grooterverdiener zijn geworden. #Feyenoord bood €900.000 bruto p.j. aan, met een contract tot medio 2026. Ver uit elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2021 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 augustus 2021 - 23:42   quote  deeplink  
Indien waar vind ik het aanbod van Feyenoord heel redelijk. Je kan niet elke basisspeler een kleine 2 miljoen laten verdienen. Dan ben je heel snel door je salarisbudget heen. Dat soort bedragen zijn gereserveerd voor misschien 1-2-3 spelers. Je beste spelers. Daar hoort hij zeker nog niet bij. Dus meer dan een miljoen kan je hem niet bieden. En zelfs dat al vind ik vrij hoog voor hem.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 augustus 2021 - 23:44   quote  deeplink  
Aight..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 augustus 2021 - 23:50   quote  deeplink  
Indien dit klopt...
Onmiddellijk verkopen.
MMM
 MMM - zondag 01 augustus 2021 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 23:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM

Lutsharel Geertruida wilde zelf volgens ingewijden €1.8m bruto p.j. gaan verdienen & tot 2023 tekenen. Hiermee zou Geertruida gelijk grooterverdiener zijn geworden. #Feyenoord bood €900.000 bruto p.j. aan, met een contract tot medio 2026. Ver uit elkaar.
1,8 miljoen? Die is gek!
R()b
 R()b - zondag 01 augustus 2021 - 23:55   quote  deeplink  
HAHA 1.8 hou toch op, van welke glijbaan is deze gozer gevallen?
Verbannen die gasten, Fer , broer van Fer, en indien Geertruida alsnog niet bijtekent die erachter aan.
Ga lekker bij twente de boel irriteren.
Btw: Neem gelijk alle voetballers/talenten mee die onder deze achterlijke randdebiel van een malafide zaakwaarnemer vallen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 augustus 2021 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 23:53 schreef MMM het volgende:

[..]

1,8 miljoen? Die is gek!
Voor 1 jaar extra maar ook als het verhaal klopt. Bizar.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 augustus 2021 - 00:04   quote  deeplink  
Het blijft elke keer weer bijzonder.
Wat gebeurt er toch met deze jongens? Sneller geld willen maken, desnoods elders en vaak vallend in anonimiteit omdat de discipline niet optimaal is.
ar
 ar - maandag 02 augustus 2021 - 00:12   quote  deeplink  
Dit soort gastjes kunnen we niet gebruiken

Optyfen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 augustus 2021 - 00:13   quote  deeplink  
FeyenoordWatch
@FeyenoordWatchh

UPDATE:
Dat Geertruida €1.800.000 heeft gevraagd schijnt een leugen te zijn volgens hem zelf, hij zal nooit 1.8 miljoen vragen.

Er gebeurd zoveel achter de schermen. Het echte verhaal komt nog.

*Geertruida gaf hier zelf een reactie op via Instagram DM.
ar
 ar - maandag 02 augustus 2021 - 00:16   quote  deeplink  
Waar rook is..
Maar maakt niet uit, lekker gaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 augustus 2021 - 00:16   quote  deeplink  
We wachten het maar weer af, een en ander met een korreltje zout nemen vooralsnog zoals altijd. Hoe dan ook een apart verhaal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 augustus 2021 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2021 - 00:16 schreef ar het volgende:
Waar rook is..
Maar maakt niet uit, lekker gaan.
Ik vraag me ook af of hij basisspeler zou zijn. Pedersen is een echte back, dat is Geert niet. En centraal komt hij wel wat centimeters tekort en Trauner is misschien wel heel belangrijk tussen al die jonge spelers achterin.
ar
 ar - maandag 02 augustus 2021 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2021 - 00:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af of hij basisspeler zou zijn. Pedersen is een echte back, dat is Geert niet. En centraal komt hij wel wat centimeters tekort en Trauner is misschien wel heel belangrijk tussen al die jonge spelers achterin.
Exact.
De balans is iig qua ervaring een stuk beter. De uitvoering is nog afwachten allemaal, maar wat je zegt.. Pedersen is een echte, en ik denk dat het goedkomt met hem.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 augustus 2021 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 23:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM

Lutsharel Geertruida wilde zelf volgens ingewijden €1.8m bruto p.j. gaan verdienen & tot 2023 tekenen. Hiermee zou Geertruida gelijk grooterverdiener zijn geworden. #Feyenoord bood €900.000 bruto p.j. aan, met een contract tot medio 2026. Ver uit elkaar.
FTM heeft bovenstaande tweet overigens verwijderd. Voor wat het waard is.

Maar het meest voor de hand liggende is dat hij niet zeker (meer) weet of het waar is.
VVout
 VVout - maandag 02 augustus 2021 - 06:53   quote  deeplink  
Geer lul niet of sla spijkers met koppen, zal best rond die orde zitten met een paar ton meer of minder.
kenny
 kenny - maandag 02 augustus 2021 - 11:30   quote  deeplink  
verkopen deze jongen , heeft te grote dollar tekens in zijn ogen en denkt alleen aan zichzelf , dat feyenoord hem heeft opgeleid intereseert hem blijkbaar niet
van geil
 van geil - maandag 02 augustus 2021 - 13:10   quote  deeplink  
Lekker naar Spartak ,dan mogen wij Guus behouden .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 augustus 2021 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2021 - 13:10 schreef van geil het volgende:
Lekker naar Spartak ,dan mogen wij Guus behouden .
Niet eens een gekke gedachte.
ed pouwelse
 ed pouwelse - maandag 02 augustus 2021 - 15:23   quote  deeplink  
Onze geldwolf wilde de meest verdienende worden met 1.8 miljoen en maar 1 jaar bijtekenen. Nee Geertruida misselijk worden van dit soort nagemaakte figuren. Zum kotsen zeggen ze in Duitsland.
Fart
 Fart - maandag 02 augustus 2021 - 19:32   quote  deeplink  
Vind het al een verademing dat er grenzen getrokken worden.
"Dit is wat ervoor je ligt, niet mee eens verscheuren we het aanbod en ken je op zoek naar een ander".

Zoals het hoort.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2021 - 13:30   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt ook nog altijd het aflopende contract met verdediger Lutsharel Geertruida te verlengen. Dat leek eerder een gepasseerd station, zoals Arnesen zelf in deze krant aangaf, maar achter de schermen hebben beide partijen stevig de koppen bij elkaar gestoken om alsnog tot overeenstemming te komen. Arne Slot ziet in Geertruida een belangrijke pion in de toekomst van Feyenoord. De speler van Jong Oranje, die tot oktober eruit ligt met een knieblessure, wil zelf ook het liefst in de Kuip blijven.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 18 augustus 2021 - 15:41   quote  deeplink  
Dan gaat dat goed komen.
Dat heeft Geertruida zelf ook wel door. Die blessure kan daarin bijgedragen hebben.
MMM
 MMM - woensdag 18 augustus 2021 - 16:01   quote  deeplink  
Als Trauner zo blijft spelen zit hij gewoon op de bank.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2021 - 16:31   quote  deeplink  
Op zeker
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 17:45   quote  deeplink  
ook voor de RB positie zie ik pedersen voor hem , ook erg goed gescout die pedersen voor een prikkie , backie met veel potentie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 18 augustus 2021 - 18:51   quote  deeplink  
Hij zal misschien een stapje terug moeten doen. Maar tegelijkertijd is hij dadelijk eerste reserve voor 3 posities. Dus hij zal wel de nodige minuten gaan maken. Zeker als we een dubbel programma hebben. Hopelijk ten minste de Conference League poulefase en bekert.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 18 augustus 2021 - 18:54   quote  deeplink  
Ik denk dat Pedersen deze strijd gaat winnen, ik zou Geertje verkopen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 augustus 2021 - 19:01   quote  deeplink  
Geertruida of Pedersen ,tja moeilijk kiezen hoor Piet
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 19:44   quote  deeplink  
hij komt zoals T ook al zegt echt wel aan spelen toe , achter trauner en pedersen heb je niemand
misschien denzil hall als rechtback , ik had wel een en ander verwacht van deze jongen maar slot maakt weinig gebruik van hem of is hij geblesseerd ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 augustus 2021 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2021 - 19:44 schreef kenny het volgende:
hij komt zoals T ook al zegt echt wel aan spelen toe , achter trauner en pedersen heb je niemand
misschien denzil hall als rechtback , ik had wel een en ander verwacht van deze jongen maar slot maakt weinig gebruik van hem of is hij geblesseerd ?
Ja wat T is ook zo ,maar ik denk dat Pedersen en Geertruida aardige concurrenten zijn.
Vraag mij af wat Slot zijn keuze word ?
En Hall heeft net in Juni getekend voor 4 jaar .
Is idd terug aan het komen van die zware blessure .
Beter maar rustig de tijd geven.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 18 augustus 2021 - 21:01   quote  deeplink  
Allemaal positief die dubbele bezetting
kenny
 kenny - woensdag 18 augustus 2021 - 21:05   quote  deeplink  
zeker lekker dubbele bezetting , beetje concurrentie strijd onderling is ook wel lekker en het geeft slot meer keuze
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 augustus 2021 - 17:23   quote  deeplink  
8655-CA7-E-F899-4-C18-9861-3-DC7-E02-D11-F2.jpg

Lutsharel Geertruida is bij Feyenoord weer op de weg terug. De verdediger van de Rotterdammers is momenteel aan het herstellen van een zware blessure aan zijn knie en zit in de laatste fase.

RTV Rijnmond weet te melden dat Geertruida in september zijn rentree gaat maken voor Feyenoord. De Rotterdammers plannen tijdens de interlandbreak een oefenwedstrijd in. De verdediger krijgt dan de kans om weer wedstrijdritme op te doen.

Vanwege de aanstaande terugkeer van Geertruida heeft Arne Slot weer meer mogelijkheden in de verdediging. De Rotterdammers geven hierdoor de voorkeur aan een versterking in de aanval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2021 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 augustus 2021 - 11:17   quote  deeplink  
Ik lees dit:

Feyenoord have reached an agreement with Geertruida to extend his contract until 2024. Paperwork in progress. Signing soon - official announcement in place.

Bron: onbetrouwbaar.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 augustus 2021 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:
Ik lees dit:

Feyenoord have reached an agreement with Geertruida to extend his contract until 2024. Paperwork in progress. Signing soon - official announcement in place.

Bron: onbetrouwbaar.
Bron, toch betrouwbaar.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 augustus 2021 - 11:22   quote  deeplink  
Wat fijn voor zijn vader,moeder,broertjes, zusjes,tantes, ooms neven en nichten, vrienden, hip hop maatjes

Grapje zou het prima vinden, maar denk dat hij gaat banken , althans voor de a
Linker positie .....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 augustus 2021 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 11:22 schreef piet de paler het volgende:
Wat fijn voor zijn vader,moeder,broertjes, zusjes,tantes, ooms neven en nichten, vrienden, hip hop maatjes

Grapje zou het prima vinden, maar denk dat hij gaat banken , althans voor de a
Linker positie .....
Is rechtsbenig toch? Maar ook daar denk ik, maar voor de dubbele bezetting op RV en RCV is fijn.
VVout
 VVout - dinsdag 24 augustus 2021 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 11:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is rechtsbenig toch? Maar ook daar denk ik, maar voor de dubbele bezetting op RV en RCV is fijn.
Precies, die gaan we nog prima kunnen gebruiken. Er zal altijd eens iemand op die positie niet fit zijn of misschien haalt hij zijn vorm en is gewoon beter.
kenny
 kenny - dinsdag 24 augustus 2021 - 11:48   quote  deeplink  
mooi dat hij bijtekent , goed om de posities RcV en RB dubbel bezet te hebben , hij zal wel echt aan de bak moeten om traunert of pedersen eruit te gaan spelen
pat
 pat - dinsdag 24 augustus 2021 - 11:49   quote  deeplink  
Middenveld kan hij ook, mooi dat hij bijtekend.
Alle waarde tot 2024/25
R()b
 R()b - dinsdag 24 augustus 2021 - 12:16   quote  deeplink  
Perfect, nou niet meer zo moeilijk doen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Lutsharel Geertruida///HELD-topic









0.0116901