BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar terug bij Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie met een andere trainer wel meer minuten gaat krijgen, die jongen speelt gewoon een goed seizoen in Jong en had meer kansen verdient.
Toch zeg ik je dat Bosz een hoop jongens kapot gemaakt heeft
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 juni 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 18:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch zeg ik je dat Bosz een hoop jongens kapot gemaakt heeft
Alleen Riedewald en Tete zijn ze binnen Ajax het niet eens geweest.

De andere naar mijn idee wel, anders hadden ze hem wel eerder op straat gezet en de spelers beschermd, als het er zoveel waren.

Gudelj was niet creatief genoeg, ziyech en nouri zijn beter.
Bazoer loopt niet in positie en drang naar voren en dan vooral met bal aan de voet. Geen hoog baltempo tot gevolg.
El Ghazi, Ajax verkoopt hem niet voor niets, als ze daar geen betere perspectief in zagen.

Logisch gevolg, ze verkopen hun.

In Riedewald, daar was wel belangstelling voor maar die word dan niet verkocht!
Dus daar zien ze nog wel brood in
Eide
 Eide - dinsdag 06 juni 2017 - 20:01   quote  deeplink  
Gudelj is Ajax beter arm als rijk. Kwam tekort als CVM, kwam tekort als aanvallende middenvelder. Hij bracht body en strijd maar dat ging te veel ten koste van andere zaken.

Bazoer was en is nog heel jong. Er zit veel meer in die jongen als er bij Ajax uit is gekomen. Ik denk dat Ajax hem te snel heeft doorgeschoven in een aanvallende rol terwijl hij, wat mij betreft, juist een meer verdedigende speler hoort te zijn. Als er net zo veel vertrouwen en tijd in Bazoer was gestoken als er in Younes en Traore was gestoken denk ik dat hij uitstekend as geweest voor dit elftal.

Van El Ghazi vind ik het gewoon jammer dat die weg is. El Ghazi in vorm is geweldig. Wederom is de vergelijking met Traore en Younes wrang, want waar zij meer als een half seizoen mochten schutteren... enzovoorts.

Soms moet je vervelende keuzes maken. Meestal heet dat dan doorselecteren. Voor Gudelj is dat overduidelijk. Voor Bazoer is dat argument ook nog te maken met het oog op Van de Beek, Nouri, De Jong en straks Eiting, Flemming en nog wel anderen. Voor El Ghazi vind ik dat argument minder evident.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 juni 2017 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 18:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Alleen Riedewald en Tete zijn ze binnen Ajax het niet eens geweest.

De andere naar mijn idee wel, anders hadden ze hem wel eerder op straat gezet en de spelers beschermd, als het er zoveel waren.

Gudelj was niet creatief genoeg, ziyech en nouri zijn beter.
Bazoer loopt niet in positie en drang naar voren en dan vooral met bal aan de voet. Geen hoog baltempo tot gevolg.
El Ghazi, Ajax verkoopt hem niet voor niets, als ze daar geen betere perspectief in zagen.

Logisch gevolg, ze verkopen hun.

In Riedewald, daar was wel belangstelling voor maar die word dan niet verkocht!
Dus daar zien ze nog wel brood in
Waren er wel meer, Cerny, El Ghazi en Jasper die ineens buiten beeld zijn en niet geheel terecht.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 juni 2017 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 21:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waren er wel meer, Cerny, El Ghazi en Jasper die ineens buiten beeld zijn en niet geheel terecht.
Cerny was in de periode toen Younes en Traore echt heel slecht presteerde en tijd was om te vervangen, geblesseerd.
Daarna ook niet terug gekomen. Heeft ook niet veel wedstrijden gespeeld, in ieder geval minder dan vorig jaar bij Jong.

El Ghazi, daar kan je twijfels over hebben. Dat zou namelijk best waar kunnen zijn dat Bosz Traore voor trok. Maar de leiding wist dat Traore maar 1 jaar bij ons zouden zijn. Dus dat wist hij ook, dus waarom dan toch verkocht. Dan waren ze bij de TH toch niet goed genoeg overtuigd van de kwaliteiten en de potentie van El Ghazi, wat volgens velen wel heeft.
Overigens zit hij bij zijn nieuwe club ook vaak genoeg op de bank.

Jasper, daar bedoel je Cillessen mee? Die is als basisspeler verkocht.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 00:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Cerny was in de periode toen Younes en Traore echt heel slecht presteerde en tijd was om te vervangen, geblesseerd.
Daarna ook niet terug gekomen. Heeft ook niet veel wedstrijden gespeeld, in ieder geval minder dan vorig jaar bij Jong.

El Ghazi, daar kan je twijfels over hebben. Dat zou namelijk best waar kunnen zijn dat Bosz Traore voor trok. Maar de leiding wist dat Traore maar 1 jaar bij ons zouden zijn. Dus dat wist hij ook, dus waarom dan toch verkocht. Dan waren ze bij de TH toch niet goed genoeg overtuigd van de kwaliteiten en de potentie van El Ghazi, wat volgens velen wel heeft.
Overigens zit hij bij zijn nieuwe club ook vaak genoeg op de bank.

Jasper, daar bedoel je Cillessen mee? Die is als basisspeler verkocht.
je eerste regel klopt al niet, Younes was geblesseerd en Traore was er niet eens...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 juni 2017 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 00:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

je eerste regel klopt al niet, Younes was geblesseerd en Traore was er niet eens...
Dan bedoel je de voorbereiding van het seizoen?

Ik had het over het midden van het seizoen
remco k
 remco k - woensdag 07 juni 2017 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 10:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan bedoel je de voorbereiding van het seizoen?

Ik had het over het midden van het seizoen
Hij ook. Africa cup.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 07 juni 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 10:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij ook. Africa cup.
Ja, volgens mij was cerny geblesseerd want hij speelde ook niet bij jong
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 10:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan bedoel je de voorbereiding van het seizoen?

Ik had het over het midden van het seizoen
Cerny kwam eind van niet afgelopen jaar maar het jaar daarvoor en deed het prima. En door een slechte voorbereiding moet hij eruit maar de rest niet. Kan je je afvragen hoe hypocriet die tyfus Bosz was
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 juni 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 18:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch zeg ik je dat Bosz een hoop jongens kapot gemaakt heeft
Die hebben zichzelf kapot gemaakt. Niet goed genoeg, doe je niet mee en dan moet je het laten zien wanneer je de kans krijgt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 juni 2017 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 16:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die hebben zichzelf kapot gemaakt. Niet goed genoeg, doe je niet mee en dan moet je het laten zien wanneer je de kans krijgt.
en dat deden zeniet... op tete na.. maar dies gelijk en ja misschien in potentie beter dan veltman maar minder ervaring.. ook de regel niet willen tekenen mag de trainer je niet opstellen vind ik grote cult..
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 16:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die hebben zichzelf kapot gemaakt. Niet goed genoeg, doe je niet mee en dan moet je het laten zien wanneer je de kans krijgt.
En laat jongens als Tête en Van de Beek dat nou net doen.
Bazoer speelde ook goed als die in viel. En El Ghazi was in het begin zeer zeker niet minder dan Traore.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 07 juni 2017 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 19:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

En laat jongens als Tête en Van de Beek dat nou net doen.
Bazoer speelde ook goed als die in viel. En El Ghazi was in het begin zeer zeker niet minder dan Traore.
Uiteindelijk wouden die zelf weg.

Tete en van de Beek heeft hij ook niet kapot gemaakt. Tja je moet een keuze maken, Veltman of Tete, en als de voorkeur dan uitgaat naar Veltman die het ook gewoon prima heeft gedaan. Dan moet Tete daar mee leven en dat heeft ie gedaan en obv daarvan maakt hij zeer veel aanspraak op een basisplek volgend seizoen.
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 19:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Uiteindelijk wouden die zelf weg.

Tete en van de Beek heeft hij ook niet kapot gemaakt. Tja je moet een keuze maken, Veltman of Tete, en als de voorkeur dan uitgaat naar Veltman die het ook gewoon prima heeft gedaan. Dan moet Tete daar mee leven en dat heeft ie gedaan en obv daarvan maakt hij zeer veel aanspraak op een basisplek volgend seizoen.
Dit is pure onzin en prsten over het gevolg. Niet over wat de oorzaak is. Bovendien kun je je afvragen waarom Ajax zoveel beter werd met name als Van de Beek speelde, dat is falen van Bosz en van niemand anders.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 juni 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 19:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit is pure onzin en prsten over het gevolg. Niet over wat de oorzaak is. Bovendien kun je je afvragen waarom Ajax zoveel beter werd met name als Van de Beek speelde, dat is falen van Bosz en van niemand anders.
Dat neem ik Bosz ook kwalijk. Schöne verzoop op 6 vd Beek speelde beter. Viergever deed het linksback beter dan Sinkgraven, Veltman vind ik persoonlijk minder dan Tete. Younes en Traore hebben veel te lang mogen aanmodderen. Gezien de selectie had je dit jaar gewoon kampioen moeten worden.

Bosz heeft in dat opzicht gefaald. Feyenoord heeft ook gewoon een goed seizoen gedraaid dat dan weer wel. Werd nog hard uitgelachen aan het begin van het seizoen toen ik ze concurrent noemde.
Bosz weg geen probleem jammer dat het intern weer zo een puinhoop was/is.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 07 juni 2017 - 23:09   quote  deeplink  
En ondertussen gaat het steeds verder off topic...
Loetje
 Loetje - woensdag 07 juni 2017 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 23:09 schreef Peterhs het volgende:
En ondertussen gaat het steeds verder off topic...
Hey ouwe bromtol, leef jij ook nog? Lang geleden man...
remco k
 remco k - donderdag 08 juni 2017 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 19:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Uiteindelijk wouden die zelf weg.

Tete en van de Beek heeft hij ook niet kapot gemaakt. Tja je moet een keuze maken, Veltman of Tete, en als de voorkeur dan uitgaat naar Veltman die het ook gewoon prima heeft gedaan. Dan moet Tete daar mee leven en dat heeft ie gedaan en obv daarvan maakt hij zeer veel aanspraak op een basisplek volgend seizoen.
El Ghazi wou weg omdat ie als een hond behandeld werd, een gehuurde speler die er niks van bakt mocht uiteindelijk een wedstrijd of 25 schandalig slecht spelen, en Ghazi werd na 3 prima wedstrijden geslachtofferd en kreeg vervolgens amper kansen..
Bazoer uberhabt geen echte kans gehad van Bosz..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 08 juni 2017 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 23:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hey ouwe bromtol, leef jij ook nog? Lang geleden man...
Ik kijk nog altijd hoor, maar reageer niet zo vaak meer.
Als er niemand meer bromt dan wordt het maar saai hier.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 juni 2017 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 10:18 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik kijk nog altijd hoor, maar reageer niet zo vaak meer.
Als er niemand meer bromt dan wordt het maar saai hier.
Hehehe, dat ontbreekt nog teveel ouwe...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 juni 2017 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 08:21 schreef remco k het volgende:

[..]

El Ghazi wou weg omdat ie als een hond behandeld werd, een gehuurde speler die er niks van bakt mocht uiteindelijk een wedstrijd of 25 schandalig slecht spelen, en Ghazi werd na 3 prima wedstrijden geslachtofferd en kreeg vervolgens amper kansen..
Bazoer uberhabt geen echte kans gehad van Bosz..
Wat er met El Ghazi is gebeurd vraag ik me nog steeds af. Hij is toen ook verbannen uit de selectie. Ook al vond ik wel dat hij vaak goed inviel. Ik kan het met je eens zijn dat er met Ghazi anders had moeten worden omgesprongen. Bij Bazoer vind ik dat anders, als die jongen toch een beetje meer vechtlust had getoond en meer inzet zou je toch denken dat hij 10x zo goed is als Schöne op 6. Maar ik denk dat hij er zelf voor heeft gekozen dat niet te willen.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 juni 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 19:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat er met El Ghazi is gebeurd vraag ik me nog steeds af. Hij is toen ook verbannen uit de selectie. Ook al vond ik wel dat hij vaak goed inviel. Ik kan het met je eens zijn dat er met Ghazi anders had moeten worden omgesprongen. Bij Bazoer vind ik dat anders, als die jongen toch een beetje meer vechtlust had getoond en meer inzet zou je toch denken dat hij 10x zo goed is als Schöne op 6. Maar ik denk dat hij er zelf voor heeft gekozen dat niet te willen.
Ik vond het Bazoer eerlijk gezegd niet ontbreken aan vechtlust. Meer het makkelijker en sneller passen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 juni 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juni 2017 - 19:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat neem ik Bosz ook kwalijk. Schöne verzoop op 6 vd Beek speelde beter. Viergever deed het linksback beter dan Sinkgraven, Veltman vind ik persoonlijk minder dan Tete. Younes en Traore hebben veel te lang mogen aanmodderen. Gezien de selectie had je dit jaar gewoon kampioen moeten worden.

Bosz heeft in dat opzicht gefaald. Feyenoord heeft ook gewoon een goed seizoen gedraaid dat dan weer wel. Werd nog hard uitgelachen aan het begin van het seizoen toen ik ze concurrent noemde.
Bosz weg geen probleem jammer dat het intern weer zo een puinhoop was/is.
vdbeek was later pas beter... in het begin en halverwege nog zeker niet.. dat is iets van de laatste potten..
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 juni 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vdbeek was later pas beter... in het begin en halverwege nog zeker niet.. dat is iets van de laatste potten..
Dat was in de groepsfase van de EL al zo. Dan praat je toch echt over de eerste seizoenshelft
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 juni 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 juni 2017 - 08:21 schreef remco k het volgende:

[..]

El Ghazi wou weg omdat ie als een hond behandeld werd, een gehuurde speler die er niks van bakt mocht uiteindelijk een wedstrijd of 25 schandalig slecht spelen, en Ghazi werd na 3 prima wedstrijden geslachtofferd en kreeg vervolgens amper kansen..
Bazoer uberhabt geen echte kans gehad van Bosz..
wat heeft elghazi laten zien dan behalve zijn wannabee ronaldo trekjes ? gehuurd of nie traore is vooral europees erg belangrijk voor ajax geweest.. en als die zo slecht is wat jij zegt, waarom dan zo erg in de belangstelling ? tis maar net wat je wil zien he..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 juni 2017 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat was in de groepsfase van de EL al zo. Dan praat je toch echt over de eerste seizoenshelft
en toch ook vaak zat te betrappen op fouten dat hij nog opzichtiger zijn man liet lopen.. bosz koos voor een hecht team met een beetje ervaring.. we weten immers de afspraken niet wat er waren met het team qua overnemen en meeverdedigen...
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 juni 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch ook vaak zat te betrappen op fouten dat hij nog opzichtiger zijn man liet lopen.. bosz koos voor een hecht team met een beetje ervaring.. we weten immers de afspraken niet wat er waren met het team qua overnemen en meeverdedigen...
Viel reuze mee. Zal maar zwijgen over de fouten van Schone
Dan kom ik papier tekort.
JOOD
 JOOD - vrijdag 09 juni 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Viel reuze mee. Zal maar zwijgen over de fouten van Schone
Dan kom ik papier tekort.
Nadat hij zijn contract verlengd heeft ja, daarvoor was hij heer en meester.

Maarja, dan krijgt de tegenstander dat ook door en valt hij door de mand. Thats life.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 juni 2017 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juni 2017 - 14:03 schreef p111 het volgende:
Met Nerus op rechts kan je Kluivert als linker spits voor Younes neer zetten.
Inderdaad
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 juni 2017 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juni 2017 - 09:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie met een andere trainer wel meer minuten gaat krijgen, die jongen speelt gewoon een goed seizoen in Jong en had meer kansen verdient.
Die houd geen half seizoen vol op het hoogste niveau. Veel te vaak geblesseerd geweest.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 juni 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:32 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nadat hij zijn contract verlengd heeft ja, daarvoor was hij heer en meester.

Maarja, dan krijgt de tegenstander dat ook door en valt hij door de mand. Thats life.
Dat waren slechts enkele wedstrijden tegen ploegen die weinig druk gezet hebben. Anders was hij altijd de eerste die verzaakte
JOOD
 JOOD - vrijdag 09 juni 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat waren slechts enkele wedstrijden tegen ploegen die weinig druk gezet hebben. Anders was hij altijd de eerste die verzaakte
Klopt, maar hij is wel opgestaan in het donkerste uur van afgelopen seizoen en heeft veel kunnen redden dit jaar. Nadien idd zwaar verzaakt, maar daar kun je beter Bosz de schuld van geven. Hij had hem niet meer op moeten stellen..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 juni 2017 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:50 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, maar hij is wel opgestaan in het donkerste uur van afgelopen seizoen en heeft veel kunnen redden dit jaar. Nadien idd zwaar verzaakt, maar daar kun je beter Bosz de schuld van geven. Hij had hem niet meer op moeten stellen..
Klopt maar halverwege was Schöne op en vd Beek in mijn ogen een stuk nuttiger in de grotere potten. Iets wat ik Bosz ook zeker kwalijk neem.
remco k
 remco k - zaterdag 10 juni 2017 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vdbeek was later pas beter... in het begin en halverwege nog zeker niet.. dat is iets van de laatste potten..
Nee hoor. Dat was al van voor de winterstop. Toen viel het een aantal mensen al op.
remco k
 remco k - zaterdag 10 juni 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat heeft elghazi laten zien dan behalve zijn wannabee ronaldo trekjes ? gehuurd of nie traore is vooral europees erg belangrijk voor ajax geweest.. en als die zo slecht is wat jij zegt, waarom dan zo erg in de belangstelling ? tis maar net wat je wil zien he..
Als spits prima die drie wedstrijden. Als buitenspelerdrama.

En ach. Spelers die bij een club als Chelsea spelen hebben altijd veel aandacht. Of ze echt wat kunnen is niet zo relevant. Daar hebben zaakwaarnemers helaas een groot aandeel in.

Ik zeg overigens nergens dat het een slechte voetballer is hè. Ik vind alleen dat ie bij Ajax veel te weinig heeft laten zien.
remco k
 remco k - zaterdag 10 juni 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2017 - 20:50 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, maar hij is wel opgestaan in het donkerste uur van afgelopen seizoen en heeft veel kunnen redden dit jaar. Nadien idd zwaar verzaakt, maar daar kun je beter Bosz de schuld van geven. Hij had hem niet meer op moeten stellen..
Ik vind verzaakt een beel te negatieve lading hebben. Dan zou het namelijk betekend dat ie het bewust doet. En dat is het in geen geval. Het is gewoon geen cvm in mijn beleving. Daarvoor komt ie positioneel en defensief gewoon veel te kort aan de bal wel prima daar hoor. Maar op die positie wordt meer gevraagd.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 juni 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 10:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Als spits prima die drie wedstrijden. Als buitenspelerdrama.

En ach. Spelers die bij een club als Chelsea spelen hebben altijd veel aandacht. Of ze echt wat kunnen is niet zo relevant. Daar hebben zaakwaarnemers helaas een groot aandeel in.

Ik zeg overigens nergens dat het een slechte voetballer is hè. Ik vind alleen dat ie bij Ajax veel te weinig heeft laten zien.
voor zijn kunnen wellicht ja.. maar ook aantal keren ons gered.. daarbij word overigens ook gekeken naar het meeverdedigen...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 juni 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 10:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind verzaakt een beel te negatieve lading hebben. Dan zou het namelijk betekend dat ie het bewust doet. En dat is het in geen geval. Het is gewoon geen cvm in mijn beleving. Daarvoor komt ie positioneel en defensief gewoon veel te kort aan de bal wel prima daar hoor. Maar op die positie wordt meer gevraagd.
en toch finale EL... we weten niet wat bosz precies wil op die possitie.. een sierpaard of een werkpaard... een combi van beide heb ik helaas bij ons nog niet gezien..
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 juni 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 10:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voor zijn kunnen wellicht ja.. maar ook aantal keren ons gered.. daarbij word overigens ook gekeken naar het meeverdedigen...
Schone verdedigd niet, traag in de opbouw onder druk en enorm veel dom balverlies als die ook maar een beetje onder druk komt. Handelingssnelheid van een schildpad.

Heeft zijn waarde op zijn manier zeker gehad en het is een ideale 12 man. Maar niet meer dan dat
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 juni 2017 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 11:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schone verdedigd niet, traag in de opbouw onder druk en enorm veel dom balverlies als die ook maar een beetje onder druk komt. Handelingssnelheid van een schildpad.

Heeft zijn waarde op zijn manier zeker gehad en het is een ideale 12 man. Maar niet meer dan dat
en toch het meest gevaarlijk in dode spel situaties en als leermeester voor de jonkies.. voor de rest is het voor mij heel simpel.. dat de beste op dat moment mogen spelen.. of da nu jantje of pietje of klaasje is maakt me nie zoveel uit..
remco k
 remco k - zaterdag 10 juni 2017 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 10:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch finale EL... we weten niet wat bosz precies wil op die possitie.. een sierpaard of een werkpaard... een combi van beide heb ik helaas bij ons nog niet gezien..
Heel duidelijk zelfs. Vd beek is dat. Bazoer was dat. Nog niet volgroeid als speler. Maar dat is inherent aan Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 10 juni 2017 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 11:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch het meest gevaarlijk in dode spel situaties en als leermeester voor de jonkies.. voor de rest is het voor mij heel simpel.. dat de beste op dat moment mogen spelen.. of da nu jantje of pietje of klaasje is maakt me nie zoveel uit..
Hij is zeker belangrijk geweest. Verder eens. Namen noeien me niet. Als de beste maar speelt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 juni 2017 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 12:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel duidelijk zelfs. Vd beek is dat. Bazoer was dat. Nog niet volgroeid als speler. Maar dat is inherent aan Ajax.
mwah daar verschillen we van mening.. vdbeem heeft mij persoonlijk nog niet overtuigd.. had persoonlijk liever klaassen op 6 gezien en schone naast ziyech.. maar goed dat is verleden tijd.. maar wat volgend seizoen wnat dat is nu belangrijker.. klaassen weg.. vdbeek 6 of nigel ?.. wie naast ziyech als vdbeek daadwerkelijk op 6 komt ? nouri ? en bazoer... qua metaliteit en persoonlijkheid dus blijkbaar ruk en tevoorzichtig.. maar HAD als zijn kop goed was en wou luisteren indd in potentie een goeie kunnen zijn
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 juni 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 11:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch het meest gevaarlijk in dode spel situaties en als leermeester voor de jonkies.. voor de rest is het voor mij heel simpel.. dat de beste op dat moment mogen spelen.. of da nu jantje of pietje of klaasje is maakt me nie zoveel uit..
Dat is iets totaal anders jongen. Daar is Schone niet perse bij nodig, kan Ziyech ook. Gewoon een goede gast om erbij te hebben
p111
 p111 - zaterdag 10 juni 2017 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 11:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schone verdedigd niet, traag in de opbouw onder druk en enorm veel dom balverlies als die ook maar een beetje onder druk komt. Handelingssnelheid van een schildpad.

Heeft zijn waarde op zijn manier zeker gehad en het is een ideale 12 man. Maar niet meer dan dat
excact en dat is nooit anders geweest,maar in de eredivisie kon hij dat makkelijk verbloemen tegen de zwakke broeders tegen betere tegenstanders verschool hij zich constant tussen zijn laatste linie.Een zeer zware blunder van Bosz dat hij hem in de zware wedstrijden toch liet spelen.
p111
 p111 - zaterdag 10 juni 2017 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 12:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah daar verschillen we van mening.. vdbeem heeft mij persoonlijk nog niet overtuigd.. had persoonlijk liever klaassen op 6 gezien en schone naast ziyech.. maar goed dat is verleden tijd.. maar wat volgend seizoen wnat dat is nu belangrijker.. klaassen weg.. vdbeek 6 of nigel ?.. wie naast ziyech als vdbeek daadwerkelijk op 6 komt ? nouri ? en bazoer... qua metaliteit en persoonlijkheid dus blijkbaar ruk en tevoorzichtig.. maar HAD als zijn kop goed was en wou luisteren indd in potentie een goeie kunnen zijn
Persoonlijk vind ik Frenkie de Jong de beste aankomende middenvelder,is techn/heel goed heeft veel overzcht heeft een heel goed schot ik vind hem completer als v/d Beek.
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 juni 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 13:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Frenkie de Jong de beste aankomende middenvelder,is techn/heel goed heeft veel overzcht heeft een heel goed schot ik vind hem completer als v/d Beek.
Ik zou Van de Beek ook liever op de plek van Klaassen zien als die vertrekt. Alleen nu hebben we hem gewoon meer nodig op 6
remco k
 remco k - zaterdag 10 juni 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 12:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah daar verschillen we van mening.. vdbeem heeft mij persoonlijk nog niet overtuigd.. had persoonlijk liever klaassen op 6 gezien en schone naast ziyech.. maar goed dat is verleden tijd.. maar wat volgend seizoen wnat dat is nu belangrijker.. klaassen weg.. vdbeek 6 of nigel ?.. wie naast ziyech als vdbeek daadwerkelijk op 6 komt ? nouri ? en bazoer... qua metaliteit en persoonlijkheid dus blijkbaar ruk en tevoorzichtig.. maar HAD als zijn kop goed was en wou luisteren indd in potentie een goeie kunnen zijn
Nouri en zyech voor Vd beek.
remco k
 remco k - zaterdag 10 juni 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2017 - 15:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zou Van de Beek ook liever op de plek van Klaassen zien als die vertrekt. Alleen nu hebben we hem gewoon meer nodig op 6
Frenkie en Nouri liever op de plek van Klaassen als ie vertrekt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar terug bij Ajax









0.0140540