BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - Ajax (zondag 27 augustus 2017, 14:30); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 20 augustus 2017 - 23:54   quote  deeplink  
f-ck-that-calm-shit-it-s-ajax-matchday.png

VVV - Ajax werd voor het laatst in 2013 gespeeld. Sindsdien was het vooral Jong Ajax die de 175 kilometer naar het Limburgse Venlo moest afleggen. VVV wist vorig seizoen als eerste te eindigen, boven runner-up Jong Ajax, en dwong daarmee promotie af. Aangezien de pot tegen Rosenborg op het moment van schrijven nog gespeeld moet worden is er nog geen uitspraak te doen over hoe Ajax dit duel in zal gaan. Ajax zal echter tegen de, met alle respect. kleintjes geen punten meer willen laten liggen.

VVV en Ajax speelden 44 maal eerder tegen elkaar. Ajax won 28 maal maar moest ook 16 keer puntverlies incasseren. Er werd 8 maal verloren en 8 maal gelijk gespeeld. 13 van die 16 wedstrijden waarin puntverlies werd geleden was op bezoek bij VVV. Ajax is dus gewaarschuwd, zeker omdat VVV de competitie uitstekend is begonnen en gedeeld 1e is met een prima doelsaldo.

Onder Maurice Steijn is VVV, als gezegd, met 2 keer winst begonnen. Vooraf was VVV toch één van de clubs die door velen werd gezien als mogelijke degradant maar daar is tussen de lijnen niets van terug te zien. Niet alleen won VVV twee maal, het maakte ook twee maal indruk. Sparta werd vrij eenvoudig met 3-0 opzij gezet en er werd uit bij Twente met 1-2 gewonnen. Met name die laatste pot mag als een geweldig resultaat worden bestempeld. Als je doelstelling handhaving is biedt zo'n uitslag uitzicht op meer.

VVV speelt in een 4-3-3 opstelling met 2 controlerende middenvelders. De rol van de geboren Venlonaar en linksbuiten Vito van Crooij is, ongetwijfeld veel genoegen van het VVV publiek, tot dusver de topscorer met 2 goals en 1 assist. Spits Thys doet het precies omgekeerd met 2 assists en 1 goal. De rechtsbuiten Tissoudali heeft ook al een goals en een assist op z'n naam staan. De aanvallers van VVV doen het dus uitstekend. Daarbij maakt VVV graag gebruik van de ruimte die de tegenstander biedt. VVV laat de tegenstander graag voetballen om er vervolgens snel uit te komen. Dat zal tegen Ajax zeker ook het strijdplan zijn.

Het is lastig te zeggen hoe Ajax er nu voor staat. Na de slechte seizoenstart richtte Ajax zich tegen Groningen behoorlijk op. Veel zal echter afhangen van de wedstrijd tegen Rosenborg, zeker met het oog op een mogelijke verlengingen. Ajax heeft echter wel laten zien dat het met Cerny, Huntelaar en De Jong aanvallende opties heeft en dus kan kiezen om spelers rust te geven of te rouleren. Alleen achterin lijkt alles voorlopig ast te staan totdat Orejuela kan spelen en een eventuele centrale verdediger is aangetrokken.

De laatste wedstrijd van Ajax tegen VVV was afgelopen seizoen nadat VVV al kampioen was. Jong Ajax maakte, aan de hand van Abdelhak Nouri, gehakt van de kersverse kampioen van de Jupiler League.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - maandag 21 augustus 2017 - 00:55   quote  deeplink  
nouri....... :( en juist daarom ben ik nu positief... 0-5 !!!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:45   quote  deeplink  
Denk dat dit een lamlendige wedstrijd wordt op het kunstgras. Bovendien een redelijk verre reis. Ik denk 1-2 ofzo...

Maar KNVB moet deze onzin toch echt een keer op de schop gooien. Het moet gewoon voorkomen proberen te worden dat clubs die europees spelen, in dit geval Ajax en Utrecht, die gewoon een lange reis moeten maken naar Denemarken en Rusland na afloop een paar dagen later weer een uitwedstrijd moeten spelen. Draai dan de thuiswedstrijd en de uitwedstrijd om, dat moet toch mogelijk zijn. In andere landen worden ook zo vaak wedstrijden verzet.
Vorig jaar ook al, na Schalke uit kregen we PSV uit.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 augustus 2017 - 22:38   quote  deeplink  
2-2
p111
 p111 - dinsdag 22 augustus 2017 - 22:44   quote  deeplink  
Gaat niet gebeueren bij die KNVB . 0-3
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:26   quote  deeplink  
2-1.
De gifbeker moet leeg
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 14:26 schreef Jaccio het volgende:
2-1.
De gifbeker moet leeg
denk het niet.. de spelers gaan alles geven.. keizer weer ff rust, die winst komt er wel maar komt dan puur door kwaliteits verschil individueel..
jodocus
 jodocus - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:40   quote  deeplink  
4-1
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 augustus 2017 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 14:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denk het niet.. de spelers gaan alles geven.. keizer weer ff rust, die winst komt er wel maar komt dan puur door kwaliteits verschil individueel..
Ik denk dat ze even volledig de weg kwijt zijn.
Heb normaal een hekel aan die interland periodes, maar deze zal als geroepen komen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:02   quote  deeplink  
1-3 en dan is alles weer goed volgens de leiding
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 15:02 schreef Brandje het volgende:
1-3 en dan is alles weer goed volgens de leiding
dus dat ;)
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:10   quote  deeplink  
Zie het al helemaal gebeuren dat ze verliezen en dat het de hele week gaat over dat interview met Veltman waarin hij zegt geen zin in een uitwedstrijd te hebben.
Verwende ventjes, ster allures, verkeerde aanvoerder en dat soort gedoe.
Let maar op

We zitten in die welbekende hoek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:19   quote  deeplink  
2-2. Gelijkmaker van VVV in minuut 88
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 15:35   quote  deeplink  
1-4 winst Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 26 augustus 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Iig de twee nieuwe aankopen bij de selectie. Benieuwd of die gaan spelen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 augustus 2017 - 17:08   quote  deeplink  
Zo... terug van vakantie.

Wat een opdonder afgelopen donderdag in Noorwegen. Voor het eerst in heel veel jaren geen Ajax in Europa. Nog maar 3 maandjes geleden finalist en nu helemaal noppes. Dat zal in die jonge koppies -vermoed ik- nog ernstig nadonderen en Marcel Keizer lijkt mij niet de juiste trainer om daar iets aan te doen.

Ik houd ernstig rekening met een FC VVV dat voelt dat er tegen dit aangeslagen Ajax veel te halen is. Juist ook, omdat het in Venlo zeer aardig draait.

Ik hoop oprecht dat ik me gierend vergis, maar ik verwacht wederom een verliespartij: 3-1 voor de Limburgers. Helaas :-(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door Pietje --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2017 - 17:08 schreef Pietje het volgende:
Zo... terug van vakantie.

Wat een opdonder afgelopen donderdag in Noorwegen. Voor het eerst in heel veel jaren geen Ajax in Europa. Nog maar 3 maandjes geleden finalist en nu helemaal noppes. Dat zal in die jonge koppies -vermoed ik- nog ernstig nadonderen en Marcel Keizer lijkt mij niet de juiste trainer om daar iets aan te doen.

Ik houd ernstig rekening met een FC VVV dat voelt dat er tegen dit aangeslagen Ajax veel te halen is. Juist ook, omdat het in Venlo zeer aardig draait.

Ik hoop oprecht dat ik me gierend vergis, maar ik verwacht wederom een verliespartij: 3-1 voor de Limburgers. Helaas :-(
3-1 verliezen van VVV is wel heel erg.

Deze gaan we wel winnen joh, anders is het seizoen voorbij. Dat kan gewoon niet.
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2017 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 12:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

3-1 verliezen van VVV is wel heel erg.

Deze gaan we wel winnen joh, anders is het seizoen voorbij. Dat kan gewoon niet.
In zo'n negatieve bui ben ik inmiddels wel terechtgekomen, Natjos. Zoals ik al schreef, ik hoop uiteraard dat ik me vergis, maar mijn eerste ingeving op de uitslagen van Ajax van de afgelopen weken is bepaald niet positief. En reken maar dat FC VVV bloed ruikt in de verwachting dat er tegen het huidige Ajax iets te halen valt. En geef ze eens ongelijk.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 augustus 2017 - 13:15   quote  deeplink  
dubbele kans VVV. Laten we erop inzetten
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 augustus 2017 - 13:16   quote  deeplink  
vvv is in bloedvorm, ajax is onzeker en ook nog eens vermoeid doot donderdag. Ik zie VVV echt niet verliezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Dolberg samen met Huntelaar in de spits en wij gaan knallen!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Onana, Dijks, Viergever, De Ligt, Veltman, De Jong, Ziyech, v.d. Beek, Younes, Dolberg en Cerny!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:16 schreef patrickpsv15 het volgende:
vvv is in bloedvorm, ajax is onzeker en ook nog eens vermoeid doot donderdag. Ik zie VVV echt niet verliezen.
Nooit ben je er uberhaubt. Het gaat niet zo goed met Ajax en plotseling ben je er ineens?
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Opstelling Ajax: Onana, Dijks, Viergever, De Ligt, Veltman, De Jong, Ziyech, v.d. Beek, Younes, Dolberg en Cerny!!
hahahahahahahaha maar zal wel gaan winnen tegen vvv... dolberg scoort en is het allemaal hossana...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 augustus 2017 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Nooit ben je er uberhaubt. Het gaat niet zo goed met Ajax en plotseling ben je er ineens?
Nee ik zoek wat voorspellingen om te wedden vandaag. Heeft niks met jullie vorm te maken.
bahbah
 bahbah - zondag 27 augustus 2017 - 13:29   quote  deeplink  
Wat een kneus die Keizer.
weer Huntelaar negeren.
Terwijl het aantoonbaar beter gaat met hem in de ploeg.

Gadverdamme.
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Nooit ben je er uberhaubt. Het gaat niet zo goed met Ajax en plotseling ben je er ineens?
Exact datzelfde viel mij ook op. Vandaar dat ik niet de moeite nam om te reageren.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:29 schreef bahbah het volgende:
Wat een kneus die Keizer.
weer Huntelaar negeren.
Terwijl het aantoonbaar beter gaat met hem in de ploeg.

Gadverdamme.
geeft ook lekker vertrouwen aan spelers die man.. zal wel temaken hebben met de verkoop van dolberg, scoort mooi en gaat de prijs weer wat omhoog.. je maakt mij niet wijs dat dit de keus is van keizer, je laat immers niet je beste speler waar het team zich aan optrekt (huntelaar) buiten de basis.. is dit wel puur zijn keus is het een meloot eerste klas
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahahahahahaha maar zal wel gaan winnen tegen vvv... dolberg scoort en is het allemaal hossana...
Ik vraag me echt af waarom jij nog Ajax-supporter bent! Je bent 1 en al negativiteit. Niemand hier uit dat als Ajax wint van VVV en Dolberg scoort het allemaal weer hossana is. Je zult echter wel door moeten gaan en niet in het verleden blijven hangen! Dus ook deze wedstrijd is gewoon weer een nieuwe om je kans te pakken!!

Uiteindelijk hopen we allemaal op resultaten van onze club!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:29 schreef bahbah het volgende:
Wat een kneus die Keizer.
weer Huntelaar negeren.
Terwijl het aantoonbaar beter gaat met hem in de ploeg.

Gadverdamme.
Ik ben het met je eens dat ik ook liever Huntelaar zie spelen. Echter weet Huntelaar dat hij is gehaald voor de positie achter Dolberg. Hoe vervelend ook, Dolberg krijgt de kans. En we moeten nu ook weer niet gaan doen alsof Dolberg het niveau van 3e klasse zaterdag heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 13:35   quote  deeplink  
achjaaa keizer krijgt nog wel gezeur met een aantal mensen in de selectie... en hoe hij omgaat met neres en hoe ajax omgaat met die jongen is gewoon BELACHELIJK..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 augustus 2017 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Exact datzelfde viel mij ook op. Vandaar dat ik niet de moeite nam om te reageren.
is gewoon toeval... met PSV gaat het ook niet geweldig.. we spelen niet eens Europees voetbal... 0 goals tegen Osijek. Al worden we wel kampioen natuurlijk :p
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geeft ook lekker vertrouwen aan spelers die man.. zal wel temaken hebben met de verkoop van dolberg, scoort mooi en gaat de prijs weer wat omhoog.. je maakt mij niet wijs dat dit de keus is van keizer, je laat immers niet je beste speler waar het team zich aan optrekt (huntelaar) buiten de basis.. is dit wel puur zijn keus is het een meloot eerste klas
Volgens mij geeft ie Dolberg juist het vertrouwen toch
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:23 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Nee ik zoek wat voorspellingen om te wedden vandaag. Heeft niks met jullie vorm te maken.
Succes dan maar.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af waarom jij nog Ajax-supporter bent! Je bent 1 en al negativiteit. Niemand hier uit dat als Ajax wint van VVV en Dolberg scoort het allemaal weer hossana is. Je zult echter wel door moeten gaan en niet in het verleden blijven hangen! Dus ook deze wedstrijd is gewoon weer een nieuwe om je kans te pakken!!

Uiteindelijk hopen we allemaal op resultaten van onze club!
doelde meer dat er dan nog niks veranderd.. en tuurlijk hoop ik op winst.. we gaan het zien
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geeft ook lekker vertrouwen aan spelers die man.. zal wel temaken hebben met de verkoop van dolberg, scoort mooi en gaat de prijs weer wat omhoog.. je maakt mij niet wijs dat dit de keus is van keizer, je laat immers niet je beste speler waar het team zich aan optrekt (huntelaar) buiten de basis.. is dit wel puur zijn keus is het een meloot eerste klas
Je kunt het er wel of niet mee eens zijn, maar Klaas Jan Huntelaar is bij zijn comeback te kennen gegeven, dat Dolberg voorlopig eerste keus is en blijft.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben altijd een groot fan van KJH geweest en heb genoeg kritiek op Dolberg, maar ik denk dat Keizer deze opstelling in grote lijnen voorlopig laat staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Pietje --
bahbah
 bahbah - zondag 27 augustus 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij geeft ie Dolberg juist het vertrouwen toch
Gebaseerd op wat?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

doelde meer dat er dan nog niks veranderd.. en tuurlijk hoop ik op winst.. we gaan het zien
Maar jij heb het ook over vertrouwen. Keizer geeft de spelers dus wel het vertrouwen, ook al hebben de afgelopen wedstrijden aangetoond dat niet alles vlekkeloos loopt! Ga nu eens achter je ploeg staan, hoe klote het ook gaat! Er zijn al genoeg mooi weer supporters!!
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:38 schreef bahbah het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat?
Ik vermoed op zijn bewezen talenten. Laten we eerlijk zijn: we hebben het vorige seizoen toch van hem genoten? Hij zal het voetballen toch niet verleerd zijn?
bahbah
 bahbah - zondag 27 augustus 2017 - 13:41   quote  deeplink  
Geloof dat Huntelaar een stuk dreigender is momenteel
Denk dat Dolberg beter even in jong ajax zijn vorm kan terugvinden.
Hij raakt werkelijk geen pepernoot dat beste jong.
En we moeten nu presteren.
Geen ruimte voor vormloze spelers.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vermoed op zijn bewezen talenten. Laten we eerlijk zijn: we hebben het vorige seizoen toch van hem genoten? Hij zal het voetballen toch niet verleerd zijn?
half seizoen leuk.. en genoeg wedstrijddn gewoon droevig
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:41 schreef bahbah het volgende:
Geloof dat Huntelaar een stuk dreigender is momenteel
Denk dat Dolberg beter even in jong ajax zijn vorm kan terugvinden.
Hij raakt werkelijk geen pepernoot dat beste jong.
En we moeten nu presteren.
Geen ruimte voor vormloze spelers.
indd
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 13:46   quote  deeplink  
Prima opstelling man zo. Loopt het niet, kun je altijd alsnog Hunter erin gooien.
Dolberg gewoon het vertrouwen blijven geven. Net zoals je met Younes doet..
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2017 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:41 schreef bahbah het volgende:
Geloof dat Huntelaar een stuk dreigender is momenteel
Denk dat Dolberg beter even in jong ajax zijn vorm kan terugvinden.
Hij raakt werkelijk geen pepernoot dat beste jong.
En we moeten nu presteren.
Geen ruimte voor vormloze spelers.
Ik denk dat het verschil zit in ervaring, leeftijd en type speler. Dolberg moet het hebben van zijn techniek, inzicht en manier van lopen. Huntelaar is veel meer een vechter.

Het zal mij niet verbazen, wanneer beide spitsen in de basis staan vanmiddag, ook al omdat Justin Kluivert geblesseerd is.

Edit

Géén Dolberg EN Huntelaar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 27 augustus 2017 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

half seizoen leuk.. en genoeg wedstrijddn gewoon droevig
Maar dat gold en geldt voor de voltallige basis.
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:38 schreef bahbah het volgende:

[..]

Gebaseerd op wat?
Op zijn vorige seizoen.

Ik geef alleen antwoord hè. Nummer 10 suggereerd dat ie spelers zo geen vertrouwen geeft maar dat doet ie nu juist wel.
remco k
 remco k - zondag 27 augustus 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

half seizoen leuk.. en genoeg wedstrijddn gewoon droevig
Dat is dus meer dan Bosz vorig seizoen
Jaccio
 Jaccio - zondag 27 augustus 2017 - 14:14   quote  deeplink  
Ik heb een idee..
Laten we met zijn allen gewoon achter Keizer en zijn keuzes gaan staan.
Europa is voorbij dit seizoen, geef de beste man de ruimte om zijn visie uit te werken.
Misschien verrast hij ons wel..

Bosz ging ook totaal niet lekker begin van het seizoen.. Zo zie je maar wat een beetje vertrouwen je kan brengen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Jaccio --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 13:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

In zo'n negatieve bui ben ik inmiddels wel terechtgekomen, Natjos. Zoals ik al schreef, ik hoop uiteraard dat ik me vergis, maar mijn eerste ingeving op de uitslagen van Ajax van de afgelopen weken is bepaald niet positief. En reken maar dat FC VVV bloed ruikt in de verwachting dat er tegen het huidige Ajax iets te halen valt. En geef ze eens ongelijk.
We gaan ons vandaag herstellen Pietje, komt goed. Ik denk zelfs dat als we vroeg scoren het ook een gemakkelijke overwinning wordt. Wel jammer dat Huntelaar niet start, dat kan nog weleens gaan tegenwerken.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 14:14 schreef Jaccio het volgende:
Ik heb een idee..
Laten we met zijn allen gewoon achter Keizer en zijn keuzes gaan staan.
Europa is voorbij dit seizoen, geef de beste man de ruimte om zijn visie uit te werken.
Misschien verrast hij ons wel..

Bosz ging ook totaal niet lekker begin van het seizoen.. Zo zie je maar wat een beetje vertrouwen je kan brengen..
keizer zijn keuzes ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - Ajax (zondag 27 augustus 2017, 14:30); 0 - 2









0.0077970