BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - Ajax (zondag 27 augustus 2017, 14:30); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 19:59   quote  deeplink  
Overigens net nog even de wedstrijd terug gekeken maar als je niet zou weten dat het een kunstgrasveld is en de opspattende deeltjes zwarte rubber zijn dan zou je denken dat het veld doorweekt was. Het leek wel alsof je op een echt veld speelde waarop net daarvoor een wolkbreuk had plaatsgevonden. De bal vertraagde bij elke inspeelpas. En bij elke stuiter leek de bal op de grond dood te ploffen. Als ik de KNVB was zou ik snel en keihard ingrijpen. Ik begreep ook dat VVV het veld niet had gesproeid. Dat was natuurlijk om het spel van Ajax te ontregelen. Ben blij dat wij deze wedstrijd tot een goed einde hebben gebracht en af zijn van de uitwedstrijd in Venlo. Wens onze concurrenten succes daar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 19:54 schreef nummer10 het volgende:
media loopt mij achterna jo .. ;) maar we hebben hier overduidijk meer kennis...
Wil je erkenning?? Joh je hebt helemaal gelijk man!! Pfff
Eide
 Eide - zondag 27 augustus 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 18:26 schreef AkaS het volgende:

een positief resultaat om misschien wel het kuttigste kutveld dat je kunt tegenkomen.

Laten we het hopen want dit was echt heel verschrikkelijk. Verder eens over KJH en Neres. De Jong op 6 vond ik ook okay de tweede helft. Je ziet dat zodra er ook maar iets ruimte valt Frenkie de Jong daar heel makkelijk gebruik van maakt.

Verder kon ik er vandaag weinig positiefs van maken, of het moet zijn dat Ajax de 0 heeft gehouden.
Eide
 Eide - zondag 27 augustus 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 19:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik begreep ook dat VVV het veld niet had gesproeid.
VVV heeft aan de minimale eisen van de KNVB voldaan en heeft vlak voor de warm-up gesproeid.

Het veld was echter in de zon gloeiend heet geworden en dat vocht was dus ruim voor de wedstrijd al weer weg. Tijdens de rust hoeft VVV niet te sproeien en dat deden ze dus ook niet gezien de stand. VVV doet niets verkeerd. Het is de KNVB die dit soort belachelijke flutveldjes toelaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Eide --
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 27 augustus 2017 - 20:28   quote  deeplink  
Als PSV en Feyenoord uit moeten bij VVV regent het
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 20:25 schreef Eide het volgende:

[..]

VVV heeft aan de minimale eisen van de KNVB voldaan en heeft vlak voor de warm-up gesproeid.

Het veld was echter in de zon gloeiend heet geworden en dat vocht was dus ruim voor de wedstrijd al weer weg. Tijdens de rust hoeft VVV niet te sproeien en dat deden ze dus ook niet gezien de stand. VVV doet niets verkeerd. Het is de KNVB die dit soort belachelijke flutveldjes toelaat.
Ok, had het niet helemaal meegekregen. Was beetje druk op het werk. Dus eigenlijk begrijp ik goed uit alle verhalen dat het veld wel degelijk van invloef was op het slechte spel van Ajax? Let wel, ik zeg niet de hoofdoorzaak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 augustus 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 20:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Laten we het hopen want dit was echt heel verschrikkelijk. Verder eens over KJH en Neres. De Jong op 6 vond ik ook okay de tweede helft. Je ziet dat zodra er ook maar iets ruimte valt Frenkie de Jong daar heel makkelijk gebruik van maakt.

Verder kon ik er vandaag weinig positiefs van maken, of het moet zijn dat Ajax de 0 heeft gehouden.
Vind dat de Jong onterecht veel geprezen wordt. Vind nou niet dat hij echt iets heeft laten zien vandaag. Ja hij speelde leuk mee, maar denk niet dat Schöne het minder had gedaan. Die actie die hij maakt tussen twee man door, tegen een beter middenveld gaan dat soort dingen gewoon niet. Die jongen brengt te veel risico tegen betere ploegen denk ik.

Bovendien, de Jong in de eerste helft als 10. 't Is nou niet alsof ie ook maar iets gecreeerd heeft, eigenlijk de hele wedstrijd geen kans gecreerd. Ook geen goal, en geen assist. Heeft niet veel zin om die jongen het hele seizoen op te stellen, voor de toekomst misschien leuk, maar hij gaat dit jaar geen 5 goals maken ofzo.
Eide
 Eide - zondag 27 augustus 2017 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 20:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ok, had het niet helemaal meegekregen. Was beetje druk op het werk. Dus eigenlijk begrijp ik goed uit alle verhalen dat het veld wel degelijk van invloef was op het slechte spel van Ajax? Let wel, ik zeg niet de hoofdoorzaak.
Ach, het is een stroperig kloteveld. Zoals KJH zei, als je een steekpass wil geven moet je bijna schieten. VVV speelt gewoon kick 'n rush dus heeft er geen last van. Een ploeg als Ajax wel. Heeft heeft dus inderdaad invloed maar je mag je er ook niet achter verschuilen denk ik.
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 27 augustus 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 20:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach, het is een stroperig kloteveld. Zoals KJH zei, als je een steekpass wil geven moet je bijna schieten. VVV speelt gewoon kick 'n rush dus heeft er geen last van. Een ploeg als Ajax wel. Heeft heeft dus inderdaad invloed maar je mag je er ook niet achter verschuilen denk ik.
VVV ging wel makkelijker om met dit veld, maar zelf hadden ze ook problemen met het veld. Als vvv snel wilde voetballen moesten ze ook op de bal "wachten'
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 22:33   quote  deeplink  
hhahahaha.. veld.... hahahha
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 22:35   quote  deeplink  
komaan.. snap de issue..maar wat een kut smoes voor matig voetbal
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 20:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wil je erkenning?? Joh je hebt helemaal gelijk man!! Pfff
grappig joh.. ik zeg het al heolang ? mooi dat nu de fanatieke aanhang nu zo roept.. maar hey dat zijn teletekst supporters of niet inhet uitvak ? je hebt geen idee vriend.. niet van mij, niet van hun.. goodnight
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
maar we hebben siem terug.. onze beperkte voetballer.. leuk voor spijkerman. ala je het toch hebt over jeugd in de weg staan.. doei eiting vdbeek frenkie... welkom beperkte dejong
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

grappig joh.. ik zeg het al heolang ? mooi dat nu de fanatieke aanhang nu zo roept.. maar hey dat zijn teletekst supporters of niet inhet uitvak ? je hebt geen idee vriend.. niet van mij, niet van hun.. goodnight
Op het forum heeft iedereen een eigen mening. Jij de jouwe, ik de mijne. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar kap eens met dat gericht irritant posten. Het is een forum!!! Daar kan je discussiëren. En nu is hetgeen de supporters zingen ineens waarheid? Of denk je niet dat zij zich ook basseren op verhalen in de media? En spreek mij niet aan over het uitvak en dat ik ze niet ken want ik heb 1000000x meer respect voor het uitvak dan zo'n Almeloos negatief schreeuwbekkie hier op het forum!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 22:33 schreef nummer10 het volgende:
hhahahaha.. veld.... hahahha
Tja kut hè, want het was toch echt de waarheid. En tja, dat vond zelfs de fanatieke aanhang in het uitvak. En ik ergerde me er kapot aan en mag er op het forum mijn mening over geven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 augustus 2017 - 23:28   quote  deeplink  
Whahahaha geweldige sneer van The Hunter op Twitter!!

2h6tzll.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 22:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Op het forum heeft iedereen een eigen mening. Jij de jouwe, ik de mijne. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar kap eens met dat gericht irritant posten. Het is een forum!!! Daar kan je discussiëren. En nu is hetgeen de supporters zingen ineens waarheid? Of denk je niet dat zij zich ook basseren op verhalen in de media? En spreek mij niet aan over het uitvak en dat ik ze niet ken want ik heb 1000000x meer respect voor het uitvak dan zo'n Almeloos negatief schreeuwbekkie hier op het forum!
wie zegt dat ik er niet zit.. weltrusten kerel.. xxx
nummer10
 nummer10 - zondag 27 augustus 2017 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja kut hè, want het was toch echt de waarheid. En tja, dat vond zelfs de fanatieke aanhang in het uitvak. En ik ergerde me er kapot aan en mag er op het forum mijn mening over geven!
trieste meloten.. incl spelers als je daar ovrr gaat janken.. nogmaals.. kies maar knollen veld met gaten etc of kunst..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 23:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

trieste meloten.. incl spelers als je daar ovrr gaat janken.. nogmaals.. kies maar knollen veld met gaten etc of kunst..
Dus jij wilt zeggen dat al die mensen die janken over het kunstgras malloten zijn? Tering hè, dat zijn er dan wel enorm veel! Kunstgras hoort gewoon niet in de stadions! En zeker niet in betaald voetbal.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 00:02   quote  deeplink  
"clubs met nepgras bezetten steevast de laatste plekken in de lijst – dan komt het grasveld van Ajax als een van de slechtste uit de bus. Alleen het gras van De Graafschap scoort slechter"

nogmaals geen voorstander.. maar ga nie janken... excuus zoeken... calimeros

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:02 schreef nummer10 het volgende:
"clubs met nepgras bezetten steevast de laatste plekken in de lijst – dan komt het grasveld van Ajax als een van de slechtste uit de bus. Alleen het gras van De Graafschap scoort slechter"

nogmaals geen voorstander.. maar ga nie janken... excuus zoeken... calimeros
Nogmaals de vraag? Dus 3 kwart van Nederland jankt nu, zoekt excuses en zijn calimeros?

KNVB mag keihard ingrijpen, zeker wat betreft het veld van Venlo vanmiddag. Als je dan namelijk een kunstgrasveld hebt zorg je er wel voor dat het een beetje bespeelbaar is. Net zo goed als clubs met normaal veld die verantwoordelijkheid ook hebben. En iedereen, vriend en vijand, heeft vanmiddag kunnen zien dat dit niet zo was!

En als je goed had gelezen stelde ik nergens dat het de hoofdoorzaak was van het slechte spel van Ajax. Maar jij hoort volgens mij liever dat iedereen zo kritisch is als jij bent en alles loopt af te zeiken wat jij doet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 00:08   quote  deeplink  
mooie is als je mooi voetbalt of kampioen word op kunst hoor je geen fuck.. nu komt het in de media hoe slecht het wel nie is blablabla en gaan jullie het daar op geven en never of bijna never jullie erovrr gehoord. en dan verwijten jullie mensen over het meelopen van de media en meelullen ? hahahahhahahah.. schaapjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:08 schreef nummer10 het volgende:
mooie is als je mooi voetbalt of kampioen word op kunst hoor je geen fuck.. nu komt het in de media hoe slecht het wel nie is blablabla en gaan jullie het daar op geven en never of bijna never jullie erovrr gehoord. en dan verwijten jullie mensen over het meelopen van de media en meelullen ? hahahahhahahah.. schaapjes
De kritiek op kunstgrasvelden is al veel langer. Maar aangezien steeds meer clubs in de eredivisie erop spelen wordt het een steeds groter probleem en een groter issue!

En misschien, heel misschien, zou je eens op een normale manier de discussie kunnen voeren. Tis lastig maar het zou een stuk irritatie schelen bij velen op het forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nogmaals de vraag? Dus 3 kwart van Nederland jankt nu, zoekt excuses en zijn calimeros?

KNVB mag keihard ingrijpen, zeker wat betreft het veld van Venlo vanmiddag. Als je dan namelijk een kunstgrasveld hebt zorg je er wel voor dat het een beetje bespeelbaar is. Net zo goed als clubs met normaal veld die verantwoordelijkheid ook hebben. En iedereen, vriend en vijand, heeft vanmiddag kunnen zien dat dit niet zo was!

En als je goed had gelezen stelde ik nergens dat het de hoofdoorzaak was van het slechte spel van Ajax. Maar jij hoort volgens mij liever dat iedereen zo kritisch is als jij bent en alles loopt af te zeiken wat jij doet!
[/qote]

klopt man.. gewoon lekker op een echt veld waar de hhelft zand is ipv gras.. nostalgie toch.. het is CULT en een kut reden.. en daar blijf ik bij.. en nee tegenstander van kunsmaar de redenen zijn lachwekkend
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:12 schreef nummer10 het volgende:

klopt man.. gewoon lekker op een echt veld waar de hhelft zand is ipv gras.. nostalgie toch.. het is CULT en een kut reden.. en daar blijf ik bij.. en nee tegenstander van kunsmaar de redenen zijn lachwekkend
Of je leest het niet of wilt het niet begrijpen maar ik zeg toch echt dat ook de bvo's met normaal gras ervoor dienen te zorgen dat het veld voetbalwaardig en bespeelbaar is. Dus niet zoals ADO toen tegen Vitesse!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De kritiek op kunstgrasvelden is al veel langer. Maar aangezien steeds meer clubs in de eredivisie erop spelen wordt het een steeds groter probleem en een groter issue!

En misschien, heel misschien, zou je eens op een normale manier de discussie kunnen voeren. Tis lastig maar het zou een stuk irritatie schelen bij velen op het forum.
heeeeeeel misschien..... maar ondrgrond is de slchste reden voor dit ajax.. da zijn enkelr keizer en het th..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of je leest het niet of wilt het niet begrijpen maar ik zeg toch echt dat ook de bvo's met normaal gras ervoor dienen te zorgen dat het veld voetbalwaardig en bespeelbaar is. Dus niet zoals ADO toen tegen Vitesse!
die oldschool velden zijn veotbalwaardig ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heeeeeeel misschien..... maar ondrgrond is de slchste reden voor dit ajax.. da zijn enkelr keizer en het th..
Dat is jouw mening! En als je goed had gelezen gaf ik de ondergrond ook niet als grootste reden op! Ik zal ook nergens ontkennen dat de club op dit moment geweldig draait. Maar ik ben wel wat positiever. Ook Bosz had vorig jaar in het begin enorme problemen om de juiste speelwijze te vinden. Keizer dit jaar ook. Ik verweet het Bosz afgelopen jaar en Keizer dit jaar. Je hebt een voorbereiding om de juiste speelwijze te kiezen en daarna moet je er staan. Helaas is dit jaar wel tijdens de voorbereiding iets verschrikkelijks gebeurd, waardoor deze werd aangepast. Nu mag dit geen probleem meer wezen en zal Ajax de weg omhoog moeten gaan zoeken. Te laat voor Europees voetbal maar we hebben nog een lange weg te gaan. Dan kunnen we wel continu op elke puntje een enorme zak zout leggen maar daar is onze club niet bij gebaat. Helaas zijn wij maar fans en weten zij dat er voor elke fan die de club de rug toekeert er wel.weer een ander zal opstaan. Zo is het al sinds de jaren 90. Eigenlijk sinds de beursgang is de club bergafwaarts gegaan.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is jouw mening! En als je goed had gelezen gaf ik de ondergrond ook niet als grootste reden op! Ik zal ook nergens ontkennen dat de club op dit moment geweldig draait. Maar ik ben wel wat positiever. Ook Bosz had vorig jaar in het begin enorme problemen om de juiste speelwijze te vinden. Keizer dit jaar ook. Ik verweet het Bosz afgelopen jaar en Keizer dit jaar. Je hebt een voorbereiding om de juiste speelwijze te kiezen en daarna moet je er staan. Helaas is dit jaar wel tijdens de voorbereiding iets verschrikkelijks gebeurd, waardoor deze werd aangepast. Nu mag dit geen probleem meer wezen en zal Ajax de weg omhoog moeten gaan zoeken. Te laat voor Europees voetbal maar we hebben nog een lange weg te gaan. Dan kunnen we wel continu op elke puntje een enorme zak zout leggen maar daar is onze club niet bij gebaat. Helaas zijn wij maar fans en weten zij dat er voor elke fan die de club de rug toekeert er wel.weer een ander zal opstaan. Zo is het al sinds de jaren 90. Eigenlijk sinds de beursgang is de club bergafwaarts gegaan.
Aw ik wil niks lievers dan dat het ajax voor de wind gaat... maar met deze zoutzakken zie ik hetniet zitten.. en komter nog een beperkte dejong bij als sub hoop ik bij
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die oldschool velden zijn veotbalwaardig ?
Wil je het nou niet snappen? Daar is de bvo zelf verantwoordelijk voor en de KNVB zal dus een regel moeten maken waarin dat gelijk getrokken wordt. Wijk je daarvan af dan zal dat bestraft moeten worden. Zo krijg je het normale voetbal weer terug.

De KNVB is enorm bezig met de veranderingen in het jeugdvoetbal en hieruit komen enorme positieve zaken naar voren. Ze zullen alles moeten doorlichten en ik weet dat kunstgras niet alleen een probleem is bij bvo's maar ook bij clubs uit de 2e en 3e divisie en eigenlijk door heel het amateurvoetbal verweven zit. Ze zullen echter eerst naar het betaald voetbal moeten kijken. Onze competitie daalt al enorm in waarde en zal door dit soort zaken alleen maar meer devalueren. Je moet je vizier gaan richten op de toekomst. Aansluiting met de top is niet realistisch, maar aansluiting met de Europese middenmoot wel. En ook daar zijn wij onszelf als land van aan het verwijderen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Aw ik wil niks lievers dan dat het ajax voor de wind gaat... maar met deze zoutzakken zie ik hetniet zitten.. en komter nog een beperkte dejong bij als sub hoop ik bij
Tja ook dat is je mening. Ik heb ook nooit geroepen dat ik hem als basisspeler zie. Ik weet wel dat ervaring enorm belangrijk is. De Ligt merkt dat ook enorm. Heeft vorig jaar enorm veel gehad aan Sanchez maar zeker ook aan Westermann. Die man was voor De Ligt een enorme hulp. Beide zijn vertrokken en je ziet hoever De Ligt wegzakt. Ik maak mij dus meer zorgen over progressie van spelers. En zou ik kiezen voor een Dijks? Nee zeker niet, maar hij speelt en dat heb ik te accepteren. Dan kan ik wel de hele dag het forum volpompen met shit maar we moeten verder. Goedschiks of kwaadschiks!
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ook dat is je mening. Ik heb ook nooit geroepen dat ik hem als basisspeler zie. Ik weet wel dat ervaring enorm belangrijk is. De Ligt merkt dat ook enorm. Heeft vorig jaar enorm veel gehad aan Sanchez maar zeker ook aan Westermann. Die man was voor De Ligt een enorme hulp. Beide zijn vertrokken en je ziet hoever De Ligt wegzakt. Ik maak mij dus meer zorgen over progressie van spelers. En zou ik kiezen voor een Dijks? Nee zeker niet, maar hij speelt en dat heb ik te accepteren. Dan kan ik wel de hele dag het forum volpompen met shit maar we moeten verder. Goedschiks of kwaadschiks!
baal van ajax.. en het spel..en de opstellinngen/motivatie... we gaan het beleven...
p111
 p111 - maandag 28 augustus 2017 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 20:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vind dat de Jong onterecht veel geprezen wordt. Vind nou niet dat hij echt iets heeft laten zien vandaag. Ja hij speelde leuk mee, maar denk niet dat Schöne het minder had gedaan. Die actie die hij maakt tussen twee man door, tegen een beter middenveld gaan dat soort dingen gewoon niet. Die jongen brengt te veel risico tegen betere ploegen denk ik.

Bovendien, de Jong in de eerste helft als 10. 't Is nou niet alsof ie ook maar iets gecreeerd heeft, eigenlijk de hele wedstrijd geen kans gecreerd. Ook geen goal, en geen assist. Heeft niet veel zin om die jongen het hele seizoen op te stellen, voor de toekomst misschien leuk, maar hij gaat dit jaar geen 5 goals maken ofzo.
Beste Natj wat Schone mist is snelheid is lengte is handelingssnelheid en ballen naar voren.Dit alles heeft Frenkie dus makkelijke keus.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 28 augustus 2017 - 08:49   quote  deeplink  
Kunstgras, nee ben geen voorstander van. Heb liever een biljartlaken.
Veld van boer geert, nee ben geen voorstander van. Heb liever een biljartlaken.

Alleen is het niet te betalen voor een club waar het stadion te klein is.

Overigens kan je de knvb wel gaan verwijten dat ze niets doen. Maar als de clubs iets zouden regelen en iedereen zou ermee eens zijn dan zegt de knvb prima. De clubs zijn zelf de baas, je kan zelf ook iets gaan regelen. Daarvoor hoef je niet te wachten.

Er is enkel een probleem, de clubs praten er zelf ook al jaren erover. Alleen ze komen er niet uit. Omdat de middenmoter die niet op kunstgras speelt, wil niet betalen voor een echt veld bij de concurrent. Dan nemen ze zelf ook eerst kunstgras en krijgen ze ook geld toegestopt.
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 18:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

speel maar keer op kunst.. merk je het zelf.. doei
Ik heb op hoog niveau gespeeld, en dus ook op kunstgras..

Daarnaast, je bent nu echt de enige die dit vol probeert te houden, lekker blijven doen..
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 18:26 schreef AkaS het volgende:
Laat mij jullie verbazen met een gematigde post...

Ik vind dat deze wedstrijd een wedstrijd is die op zichzelf staat en nog helemaal niets van verbetering laat zien of verslechtering als geheel.

Je hebt kunstgrasvelden en je hebt kunstgrasvelden. Dit veld vond ik een regelrechte aanfluiting en gevaarlijk!

Een knappe overwinning met een aantal zaken die opvielen (niet de enige....)

Toegevoegde waarde van Huntelaar, zoals hij de bal met de kop teruglegde voor Donny van de Beek bij de 1 - 0.

Een heerlijke goal van Neres, misschien geeft hem dit een beetje zelfvertrouwen en credits...

En tot slot een voorspelbaar negatief puntje.... Veltman! Soms neemt hij zulke domme beslissingen. Ik begrijp echt niet wat de directie en trainer in deze rechtsback zien???

Maar in the end ... een positief resultaat om misschien wel het kuttigste kutveld dat je kunt tegenkomen.

.... Aldus Stichting Open Deur :-) Hahahahahaha
Ik denk dat hier nog wel wat ploegen punten gaan verliezen..
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 19:54 schreef nummer10 het volgende:
media loopt mij achterna jo .. ;) maar we hebben hier overduidijk meer kennis...
NIet alleen hier hoor, overal heb je voor en tegenstanders.
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 augustus 2017 - 22:58 schreef nummer10 het volgende:
maar we hebben siem terug.. onze beperkte voetballer.. leuk voor spijkerman. ala je het toch hebt over jeugd in de weg staan.. doei eiting vdbeek frenkie... welkom beperkte dejong
Ach dus drie man helemaal weg door 1 speler..
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 00:08 schreef nummer10 het volgende:
mooie is als je mooi voetbalt of kampioen word op kunst hoor je geen fuck.. nu komt het in de media hoe slecht het wel nie is blablabla en gaan jullie het daar op geven en never of bijna never jullie erovrr gehoord. en dan verwijten jullie mensen over het meelopen van de media en meelullen ? hahahahhahahah.. schaapjes
De discussie over het kunstgras is er 1 van alle jaren.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach dus drie man helemaal weg door 1 speler..
alsof siem beter is als hun... we hebben genoeg aanvallende middenvelders... wedden dat die basis krijgt in de loop.. tenkoste van frenkie of vd vdbeek..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 augustus 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 10:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alsof siem beter is als hun... we hebben genoeg aanvallende middenvelders... wedden dat die basis krijgt in de loop.. tenkoste van frenkie of vd vdbeek..
Ik weet wel zeker van niet. De beste speelt, maar hou er rekening mee dat Frenkie en Donny jong zijn. Die gaan ook nog wel een dip krijgen! Zo kunnen die jongens dan in de luwte verder gaan. Kijk naar Dolberg vorig seizoen. De druk op zijn schouders werd gaandeweg het seizoen steeds hoger. Die jongen had geen echte vervanger achter zich, maar iedereen verwachtte alles. En nu krijgt hij een bak ellende over zich heen. En ja ook ik ben kritisch over hem.
Eide
 Eide - maandag 28 augustus 2017 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

De discussie over het kunstgras is er 1 van alle jaren.
En deze zwelt aan uit alle hoeken. Zelfs de clubs met kunstgras zeggen regelmatig, met het schaamrood op de kaken, dat ze het eigenlijk maar helemaal niets vinden.

Het probleem is alleen dat de grasmat (en het stadion) bij veel clubs het sluitstuk van de begroting zijn. Als ze moeten kiezen tussen een prachtige grasmat of 50.000 euro besparen waarmee ze spelers kunnen betalen kiezen ze voor het laatste, terwijl ze zelf echt wel beseffen dat ze het voetbal bepaald geen dienst bewijzen.

Ik wil de clubs er niet om veroordelen. Er zullen ook echt wel kunstgrasvelden zijn die behoorlijk goed zijn. Dat neemt niet weg dat een mat zoals die van VVV nooit, maar dan ook nooit, op Eredivisieniveau bespeeld mag worden.

Het gaat mij niet om het resultaat van Ajax of het spel van gister. Als een club een verschrikkelijke grasmat heeft wordt daar ook terecht schande van gesproken. Als een club dan kiest voor kunstgras mag en moet dat toch gewoon goed bespeelbaar zijn? Dat is toch niet onredelijk? Maar zijn klittenbandstrook zoals VVV die heeft behoort gewoon afgekeurd te worden.

Gelukkig gaat VVV er ook nog wel achter komen. Let op, als die straks moeten knokken voor punten zijn die ook echt niet blij met deze mat want je kan gewoon geen aanvallend voetbal spelen op dat slappe excuus voor een voetbalveld.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 11:15   quote  deeplink  
tv gelden anders verdelen, kunnen ze daar een mooi matje van neer kwakken.. klaar einde discussie.. mag van mij..
Eide
 Eide - maandag 28 augustus 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:15 schreef nummer10 het volgende:
tv gelden anders verdelen, kunnen ze daar een mooi matje van neer kwakken.. klaar einde discussie.. mag van mij..
Dan blijft de grasmat het sluitstuk van de begroting en wordt het geld aangewend voor spelers. Je veranderd daar structureel niets mee.
Eide
 Eide - maandag 28 augustus 2017 - 11:21   quote  deeplink  
Er zijn twee mogelijkheden (denk ik).

1. Strengere eisen aan kunstgras of het geheel verbieden
2. Echt gras aantrekkelijker maken waardoor het niet langer uitsluitend als kostenpost wordt gezien.

Optie 1 in best draconisch. Na jarenlang kunstgras toelaten zou dit bij veel clubs hard aankomen, zeker bij de clubs die net een nieuwe mat hebben gelegd. Een eventuele eenmalige vergoeding zou hierin soelaas kunnen bieden.

Optie 2 klinkt leuk maar ik heb geen idee welke mogelijke zaken je zou kunnen aanpakken om gras aantrekkelijker te maken om zou de keuze voor kleine clubs te beïnvloeden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 10:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

alsof siem beter is als hun... we hebben genoeg aanvallende middenvelders... wedden dat die basis krijgt in de loop.. tenkoste van frenkie of vd vdbeek..
Ik stel nergens dat ie beter is.
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:21 schreef Eide het volgende:
Er zijn twee mogelijkheden (denk ik).

1. Strengere eisen aan kunstgras of het geheel verbieden
2. Echt gras aantrekkelijker maken waardoor het niet langer uitsluitend als kostenpost wordt gezien.

Optie 1 in best draconisch. Na jarenlang kunstgras toelaten zou dit bij veel clubs hard aankomen, zeker bij de clubs die net een nieuwe mat hebben gelegd. Een eventuele eenmalige vergoeding zou hierin soelaas kunnen bieden.

Optie 2 klinkt leuk maar ik heb geen idee welke mogelijke zaken je zou kunnen aanpakken om gras aantrekkelijker te maken om zou de keuze voor kleine clubs te beïnvloeden.
Ik ben van mening dat men het niet moeilijker moet maken dan het is..

Als BVO moet je gewoon in staat zijn een grasmat te hebben die aan de eisen voldoet, er zijn zelfs nog zat amateurclubs die het voor elkaar krijgen een prima mat neer te leggen..
En da moet je dus die eisen misschien wat veranderen.

Geef clubs daar 3 jaar de tijd voor of vergoed die clubs die nu een kunstmat hebben eventueel de eerste keer de kosten zoals je aangeeft..

Maar een kunstmat mag gewoon niet, en is ooit een grove fout geweest om wel toe te laten..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 28 augustus 2017 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat men het niet moeilijker moet maken dan het is..

Als BVO moet je gewoon in staat zijn een grasmat te hebben die aan de eisen voldoet, er zijn zelfs nog zat amateurclubs die het voor elkaar krijgen een prima mat neer te leggen..
En da moet je dus die eisen misschien wat veranderen.

Geef clubs daar 3 jaar de tijd voor of vergoed die clubs die nu een kunstmat hebben eventueel de eerste keer de kosten zoals je aangeeft..

Maar een kunstmat mag gewoon niet, en is ooit een grove fout geweest om wel toe te laten..
Nee, dat gaat niet.

Het probleem is dat het veld niet enkel word gebruikt voor 1ste elftal. Zwolle traint erop.
Veel andere clubs laten andere elftalen erop spelen.
Op een echt gras kan dat niet.
Bij amateurs speelt er maar 1 team op, in ieder geval bij mij club was dat zo.
Hoe meer elftallen erop spelen, hoe erger het veld word.
Dat betekend dat er meerdere velden moeten komen.

Het hoofdveld van de toekomst ligt ook kunstgras, omdat daar te veel wedstrijden op word gespeeld.
Vrouwen, Jong Ajax, Ajax A1, plus buitenlandse verplichtingen.

Dat is gewoon niet te betalen. Voor zulke elftalen met zo kleine begroting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - maandag 28 augustus 2017 - 13:26   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen hoe de pot was, heb alleen de tussenstanden meegekregen van Warrior. 3 jaar geleden dat ik een pot miste
Loetje
 Loetje - maandag 28 augustus 2017 - 13:28   quote  deeplink  
Enige wat ik las is dat de wissels prima uit hebben gepakt gezien de doelpuntenmakers en assistgevers. Dat lees ik dan weer niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: VVV - Ajax (zondag 27 augustus 2017, 14:30); 0 - 2









0.0092089