BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan de Jong Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 juli 2019 - 13:03   quote  deeplink  
Johnson. Ook zo'n Amerikaans bedrijf.
De Europese vestigingen moesten ook naar Amerikaans model gereorganiseerd worden.
Kortere lijnen, dure buitendiensten inkrimpen. Dat laatste heeft ze trouwe klanten gekost, dat eerste stabiliteit intern.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 juli 2019 - 23:24   quote  deeplink  
Amerikaanse partij is blijkbaar serieus.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/amerikaanse-investeerders-willen-in-feyenoord-stappen~a7f8429e/
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 juli 2019 - 23:26   quote  deeplink  
Daar gaat je ziel, als je dat zo leest
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 juli 2019 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Las 't net idd. Roept bij mij zeer gemengde gevoelens op. Maar, als je wint...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 juli 2019 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2019 - 23:26 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Las 't net idd. Roept bij mij zeer gemengde gevoelens op. Maar, als je wint...
tja, uiteindelijk wil je allemaal hetzelfde, dat de club succesvol is. Maar goed, de zienswijze waarop kan uiteraard erg verschillen. Denk wel dat het zolang het bij een minderheidsaandeel blijft je toch altijd baas in eigen huis blijft. Denk dat je vooral moet voorkomen dat een investeerder Feyenoord als volwaardig ziet. Niet als een speeltje en zeker niet als een opleidingsclub voor het buitenland (zoals bijvoorbeeld Vitesse eigenlijk is).

Ben zelf erg benieuwd, je moet wel zoiets doen om echt een slag te kunnen maken. Dus als je een goeie partij met redelijke mensen kan vinden...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 juli 2019 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2019 - 23:26 schreef FR-Henk het volgende:
Daar gaat je ziel, als je dat zo leest
Blijft wel altijd een minderheidsaandeel wat ze kunnen overnemen. En het Feyenoord dna is zeg maar verankert in de rest. Maar goed, tis altijd afwachten wat zo'n overname in de praktijk gaat betekenen. Hangt ook veel af wat voor type mensen het nou zijn die je binnen haalt. Zijn ook genoeg voorbeelden van clubs waarbij het wel gelukt is, zonder dat ze hun ziel ervoor verkocht hebben, althans niet aan de duivel.
MightyAce
 MightyAce - zondag 21 juli 2019 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2019 - 23:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Blijft wel altijd een minderheidsaandeel wat ze kunnen overnemen. En het Feyenoord dna is zeg maar verankert in de rest. Maar goed, tis altijd afwachten wat zo'n overname in de praktijk gaat betekenen. Hangt ook veel af wat voor type mensen het nou zijn die je binnen haalt. Zijn ook genoeg voorbeelden van clubs waarbij het wel gelukt is, zonder dat ze hun ziel ervoor verkocht hebben, althans niet aan de duivel.
Bij As Roma hebben de Amerikanen de ziel er aardig uit weten te rammen las ik pas
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 juli 2019 - 23:38   quote  deeplink  
Voordeel is dat er ervaren bedrijfsmensen aan het roer staan bij Feyenoord. En Feyenoorders pur sang ook nog.
Die kennen de kneep en houden de ziel in Rotterdam.
@T

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juli 2019 door FR-Henk --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 juli 2019 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2019 - 23:37 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Bij As Roma hebben de Amerikanen de ziel er aardig uit weten te rammen las ik pas
Klopt ja, als je de verhalen mag geloven. Maar is bijvoorbeeld Tottenham niet een succesverhaal?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 juli 2019 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2019 - 23:38 schreef FR-Henk het volgende:
Voordeel is dat er ervaren bedrijfsmensen aan het roer staan bij Feyenoord. En Feyenoorders pur sang ook nog.
Die kennen de kneep en houden de ziel in Rotterdam.
@T
Das zeker zo ja.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 juli 2019 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2019 - 23:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt ja, als je de verhalen mag geloven. Maar is bijvoorbeeld Tottenham niet een succesverhaal?
Ja, of Liverpool. Het wordt afwachten, feit is dat onze club nieuwe wegen in aan het slaan is. Noodzakelijk, want op eigen kracht komen we niet meer vooruit.
Positivo
 Positivo - maandag 22 juli 2019 - 06:46   quote  deeplink  
Onze club slaat een nieuwe weg in ben benieuwd .
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2019 - 23:26 schreef FR-Henk het volgende:
Daar gaat je ziel, als je dat zo leest
Dus de VvF neemt 49% voor 30 miljoen en dan is oké?
Maar als een partij meer wil investeren voor minder aandeel, alleen met Veto recht, dan verlies je je ziel.
Omdat t Amerikanen zijn..

Oké

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2019 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 07:38   quote  deeplink  
Vind t fantastisch
Vind t ook geweldig als we zo afscheid nemen van een bepaald type supporter
De club wordt gevormd door de supporters en ik ben een bepaalde koers wel beu geraakt
MMM
 MMM - maandag 22 juli 2019 - 07:55   quote  deeplink  
Supporters die de beste speler weg wil hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2019 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 07:38 schreef Stylzz het volgende:
Vind t fantastisch
Vind t ook geweldig als we zo afscheid nemen van een bepaald type supporter
De club wordt gevormd door de supporters en ik ben een bepaalde koers wel beu geraakt
Daarnaast, feit dat nu alles al op straat ligt.
Gebeurt alleen bij Feyenoord. Tijd voor vernieuwing
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 juli 2019 - 08:00   quote  deeplink  
Belangrijke tweesprong....Er zijn goede en slechte voorbeelden van buitenlandse investeerders. lees dat deze investeerder ervaring heeft in andere sporten. Dat lijkt mij een goed teken. Geen rijke arabier of rus die het als een speeltje ziet. Over het algemeen vind ik wel dat investeerders te veel macht hebben, maar dat is de tijd waarin we leven. Ben benieuwd hoe ze dat gaan vertalen op het veld...
Positivo
 Positivo - maandag 22 juli 2019 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus de VvF neemt 49% voor 30 miljoen en dan is oké?
Maar als een partij meer wil investeren voor minder aandeel, alleen met Veto recht, dan verlies je je ziel.
Omdat t Amerikanen zijn..

Oké
Zo sta ik er ook in je ziel zit niet in je RVC of AD of TD, die maken er al 40 jaar een puinhoop van. Je ziel is het legioen, oud spelers van Varkenoord met prijzen, niet lullen maar poetsen en de historie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2019 door Positivo --
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 juli 2019 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 07:55 schreef MMM het volgende:
Supporters die de beste speler weg wil hebben?
Tapia?
Positivo
 Positivo - maandag 22 juli 2019 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 08:01 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Tapia?
Haha
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 08:51   quote  deeplink  
Men gaat t niet leuk vinden, maar voetbal is natuurlijk al jaren geen liefdewerk oud papier meer. T zijn serieuze bedrijven, die ook als bedrijf geleid moet worden.
Ajax en PSV zijn daar al jaren veel verder mee. PSV zelfs al tijden, dat is eigenlijk altijd door en als een bedrijf geleid. Bij Feyenoord is t veel te lang geweest dat er te veel mensen te veel belangen en te veel in de melk te brokkelen hadden, zwalken is jaren t gevolg geweest, nooit een eenduidige koers. Zie je alleen al aan hoe t gaat qua financiën de afgelopen decennia. op en neer als een bedrijf zonder visie, die zodra de wind anders ging waaien als een windvaan meedraaide of tegen die wind in laveerde.

Ik vind t mooi, zo komen we ook nergens. Als dezelfde club van oude (rijke) mannen continu blijven bepalen wat er gebeurt en continu hun poppetjes blijven uitzetten, vanuit hun eigen belang onder t mom van belang Feyenoord, gaat er nooit wat veranderen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 juli 2019 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus de VvF neemt 49% voor 30 miljoen en dan is oké?
Maar als een partij meer wil investeren voor minder aandeel, alleen met Veto recht, dan verlies je je ziel.
Omdat t Amerikanen zijn..

Oké
Doel ik niet op. Gaat om invloed op aanstellingen hebben. Dat laat veel aan interpretatie mogelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 22 juli 2019 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 08:01 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Tapia?
lol hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 juli 2019 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 08:51 schreef Stylzz het volgende:
Men gaat t niet leuk vinden, maar voetbal is natuurlijk al jaren geen liefdewerk oud papier meer. T zijn serieuze bedrijven, die ook als bedrijf geleid moet worden.
Ajax en PSV zijn daar al jaren veel verder mee. PSV zelfs al tijden, dat is eigenlijk altijd door en als een bedrijf geleid. Bij Feyenoord is t veel te lang geweest dat er te veel mensen te veel belangen en te veel in de melk te brokkelen hadden, zwalken is jaren t gevolg geweest, nooit een eenduidige koers. Zie je alleen al aan hoe t gaat qua financiën de afgelopen decennia. op en neer als een bedrijf zonder visie, die zodra de wind anders ging waaien als een windvaan meedraaide of tegen die wind in laveerde.

Ik vind t mooi, zo komen we ook nergens. Als dezelfde club van oude (rijke) mannen continu blijven bepalen wat er gebeurt en continu hun poppetjes blijven uitzetten, vanuit hun eigen belang onder t mom van belang Feyenoord, gaat er nooit wat veranderen.
Bij Feyenoord zeker van toepassing. Een bedrijfsmatige wind is financieel en sportief wenselijk.
Let wel, je kunt door zowel hond als kat gebeten worden. Ik ben voor dit soort constructies. Voor vreemd geld, en tegelijkertijd zullen investeerders belang hebben bij een club met een sterke achterban, die zich kunnen blijven identificeren.
Van Bodegom is supporter en zakenman.
Dat wekt op voorhand vertrouwen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 11:00   quote  deeplink  
Zoals ik de constructie lees willen ze inderdaad een aandeel in de club, geen meerderheid, willen ze daardoor geld verdienen, logisch en vetorecht op bepaalde beslissingen.
Het laatste vind ik t lastigste te beoordelen, welke zaken zijn dit. Als deze afspraken te ruim zijn, zit je dus klem. Zoals VI aangeeft blijkbaar bij M. Utd gebeurt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 09:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Doel ik niet op. Gaat om invloed op aanstellingen hebben. Dat laat veel aan interpretatie mogelijk.
Ja, misschien maken we dan eens geen vergissingen :)
kenny
 kenny - maandag 22 juli 2019 - 11:26   quote  deeplink  
als het eenhoorn , feyenoord city en spelersbudget oplevert alleen maar goed zeker als eenhoorn instemt met deze plannen , deze man is niet achterlijk is ras een feyenoorder en zou nooit instemmen met een plan dat de club verkwanselt
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 11:29   quote  deeplink  
Dit staat al veel netter:
https://fd.nl/ondernemen/1309614/amerikaanse-investeringsmaatschappij-wil-belang-in-feyenoord

'Amerikaanse investeringsmaatschappij wil minderheidsbelang in Feyenoord'

Feyenoord zou serieuze gesprekken voeren met een Amerikaanse investeringsmaatschappij over het verkrijgen van een minderheidsbelang. De Amerikanen zullen daarmee miljoenen pompen in de Rotterdamse voetbalclub. Dat meldt het AD maandag op basis van anonieme bronnen.

In ruil voor de miljoeneninvestering zouden de Amerikanen naast een minderheidsbelang een vetorecht eisen op onder meer de samenstelling van de directie, de aanstelling van de technisch en algemeen directeur, en de transfers van de club. 'Ze willen zeggenschap op alle fronten', zegt een anonieme bron tegen de krant.

Investeringskwestie reden vertrek De Jong
De Amerikaanse investeringskwestie is volgens het AD de belangrijkste reden voor het vertrek van algemeen directeur Jan de Jong. De oud-hoofdredacteur van de NOS vertrok vorig week onverwacht uit stadion De Kuip. Hij zou niet akkoord zijn gegaan met het uit handen geven van het aan- en verkoopbeleid van de club, een eis van de investeringsmaatschappij.

De raad van commissarissen van de voetbalclub, die in 2017 voor het eerst in achttien jaar tijd landskampioen werd, zou de Amerikaanse dollars graag zien komen. President-commissaris Toon van Bodegom, Richard Bruens en Herman van Drie zouden volgens de krant voor de komst van de Amerikaanse investeringsmaatschappij zijn, Gérald Moussault zou twijfelen.

De investeringsmaatschappij, waarvan de naam niet wordt genoemd, zou ook geld willen steken in het nieuwe stadion. Feyenoord is dringend op zoek naar geldschieters voor het nieuwe Feyenoord City. Volgend jaar moet de gemeenteraad definitief akkoord gaan met de investering van de gemeente in het nieuwe stadion in Rotterdam-Zuid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2019 door Stylzz --
kenny
 kenny - maandag 22 juli 2019 - 11:52   quote  deeplink  
er schijnen al meerdere gesprekken gevoerd te zijn met eenhoorn , dit zegt al genoeg dat dit rond gaat komen anders zegt eenhoorn na 1 gesprek al er niet voor open staat en bij AZ wil blijven , ook dat de Amerikanen willen investeren is hij van op de hoogte , dit kan allemaal wel eens vlug rond komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2019 door kenny --
windoweyes
 windoweyes - maandag 22 juli 2019 - 11:53   quote  deeplink  
Dat vetorecht vind ik helemaal niet een stuk netter. Op deze manier kunnen ze 100% hun zin doordrijven, door alle andere mogelijkheden dan de eigen gewenste opties te torpederen.

Daarnaast heb ik ook het gevoel dat we voor de gek worden gehouden. Er is op dit moment zogenaamd geen geld voor nieuwe spelers. Dit terwijl Boetius en Amrabat voor 6M zijn verkocht en we ook nog wel 4 à 5M over zouden moeten hebben van de verkoop van Vilhena. Inclusief de jaarlijkse sponsorgelden en de verkoop van spelers zoals Tapia zouden we makkelijk een bedrag van 15M te besteden moeten hebben voor een spits, een RB en een LCV. Samen met een transfervrije Fer zou je dan gemakkelijk een tijd mee moeten kunnen strijden om het kampioenschap, dit seizoen.

Maar, er is dus zogenaamd geen geld. En de dag na een `lege` helikopter lekt opeens het nieuws uit dat we via Amerikaanse investeerders opeens wel spelers zouden kunnen kopen. Ik vind het op z'n minst verdacht allemaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2019 door windoweyes --
VVout
 VVout - maandag 22 juli 2019 - 11:59   quote  deeplink  
Helikopter is veel te vroeg, had beter thuis gebleven. De dagbladen hebben nog geen eens concrete namen, alleen negatieve hersenspinsels dus laten we ff afwachten hoe het werkelijk zit.

Laat je oren nou eens niet zo hangen naar die lullos binnen de media.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 11:53 schreef windoweyes het volgende:
Dat vetorecht vind ik helemaal niet een stuk netter. Op deze manier kunnen ze 100% hun zin doordrijven, door alle andere mogelijkheden dan de eigen gewenste opties te torpederen.

Daarnaast heb ik ook het gevoel dat we voor de gek worden gehouden. Er is op dit moment zogenaamd geen geld voor nieuwe spelers. Dit terwijl Boetius en Amrabat voor 6M zijn verkocht en we ook nog wel 4 à 5M over zouden moeten hebben van de verkoop van Vilhena. Inclusief de jaarlijkse sponsorgelden en de verkoop van spelers zoals Tapia zouden we makkelijk een bedrag van 15M te besteden moeten hebben voor een spits, een RB en een LCV. Samen met een transfervrije Fer zou je dan gemakkelijk een tijd mee moeten kunnen strijden om het kampioenschap, dit seizoen.

Maar, er is dus zogenaamd geen geld. En de dag na een `lege` helikopter lekt opeens het nieuws uit dat we via Amerikaanse investeerders opeens wel spelers zouden kunnen kopen. Ik vind het op z'n minst verdacht allemaal.
Zullen we even turven waar dit geld heen gegaan is?
- Miljoentjes in de zak van Vilhena zelf.
- Er ging nog wat in nieuw Varkenoord.
- Geld naar onderzoek nieuw stadion, miljoentje of wat.
- Tapia is nog steeds onder contract, dus die kunnen we niet mee rekenen.

Denk dat je gelijk hebt dat er nog geld moet zijn, maar bij lange na geen 15 miljoen.

Daarnaat "Dat vetorecht vind ik helemaal niet een stuk netter. Op deze manier kunnen ze 100% hun zin doordrijven, door alle andere mogelijkheden dan de eigen gewenste opties te torpederen."

Ja, lijkt me zakelijk echt een goed idee, dan kun je net zo goed je geld in de put gooien, want de meerderheid kan natuurlijk net zo makkelijk de poot stijf houden.
MMM
 MMM - maandag 22 juli 2019 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 08:01 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Tapia?
Ik zei beste ;) Dus nee geen Tapia
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 12:55   quote  deeplink  
https://www.rijnmond.nl/nieuws/184269/Feyenoord-reageert-op-eventuele-aandelenverkoop-Feyenoord-blijft-van-Feyenoord
Positivo
 Positivo - maandag 22 juli 2019 - 13:08   quote  deeplink  
Iedereen gelijk aan het zaniken. Dit had veel eerder moeten gebeuren Feyenoord blijft echt wel Feyenoord. Net als Man City Man City is Liverpool Liverpool etc
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 juli 2019 - 13:33   quote  deeplink  
mooie combi Eenhoorn en USA investeerders
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2019 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 07:38 schreef Stylzz het volgende:
Vind t fantastisch
Vind t ook geweldig als we zo afscheid nemen van een bepaald type supporter
De club wordt gevormd door de supporters en ik ben een bepaalde koers wel beu geraakt
Dat type dat claimt voor alle supporters te spreken? Dat vooraan staat om te klagen?

Dat type heb ik ook wel gezien ja. Ik vind het best dat ze zo denken, prima, we zijn voor dezelfde club allemaal, maar het mag gerust een toontje lager. Bijna elke vorm van nuance ontbreekt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 15:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat type dat claimt voor alle supporters te spreken? Dat vooraan staat om te klagen?

Dat type heb ik ook wel gezien ja. Ik vind het best dat ze zo denken, prima, we zijn voor dezelfde club allemaal, maar het mag gerust een toontje lager. Bijna elke vorm van nuance ontbreekt.
Vind t vooral storend dat echt alles meteen negatief is. Wat er ook verandert, t is niet goed of t deugt niet. Velen willen het liefst nog jaren zo verder, maar zo raken we alleen maar verder achterop. T is niet leuk en t wordt anders, maar dat maakt t niet meteen slechter. maar alles wordt meteen zo hard aangepakt en uitgegraven en minpuntjes worden echt enorm gemaakt. En alles is zwart.

Ik heb soms t idee dat als ik een komkommer de kuip in gooi, ik een augurk terugkrijg die 111 jaar houdbaar is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 22 juli 2019 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 15:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vind t vooral storend dat echt alles meteen negatief is. Wat er ook verandert, t is niet goed of t deugt niet. Velen willen het liefst nog jaren zo verder, maar zo raken we alleen maar verder achterop. T is niet leuk en t wordt anders, maar dat maakt t niet meteen slechter. maar alles wordt meteen zo hard aangepakt en uitgegraven en minpuntjes worden echt enorm gemaakt. En alles is zwart.

Ik heb soms t idee dat als ik een komkommer de kuip in gooi, ik een augurk terugkrijg die 111 jaar houdbaar is.
Goed verwoord.

En velen blijven er ook in hangen. Er valt geen gesprek mee aan te knopen. En de eigen zaak wordt er ook geen dienst mee bewezen, alles wordt ruis, dus dingen die echt mis gaan worden ondergesneeuwd in een tsunami aan negativiteit. En je kan de reacties op bijvoorbeeld twitter van tevoren uittekenen. Wil de club linksaf dan deugt het niet, maar rechtsaf deugt het ook niet. Alleen terug, naar een utopisch verleden dat niet (meer) bestaat.
VVout
 VVout - maandag 22 juli 2019 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 15:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]
...

Ik heb soms t idee dat als ik een komkommer de kuip in gooi, ik een augurk terugkrijg die 111 jaar houdbaar is.
Echt hè, de media weet dat vuurtje goed op te stoken en we springen er bovenop zonder dat we weten wat we werkelijk gaan doen. Alles bij het oude houden, stel je voor zeg.
van geil
 van geil - maandag 22 juli 2019 - 16:43   quote  deeplink  
De reus gaat langzaam ontwaken.
MightyAce
 MightyAce - maandag 22 juli 2019 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 16:43 schreef van geil het volgende:
De reus gaat langzaam ontwaken.
Met een ODOL
van geil
 van geil - maandag 22 juli 2019 - 16:46   quote  deeplink  
En een enorme honger !
MMM
 MMM - maandag 22 juli 2019 - 17:36   quote  deeplink  
Ik vind de stemming op dit forum vaak wel realistisch.
Positivo
 Positivo - maandag 22 juli 2019 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 16:43 schreef van geil het volgende:
De reus gaat langzaam ontwaken.
Precies en we laten ons niet tegen houden door oude sentimenten of angst. Gewoon vol gas geen geouwehoer ;-)
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juli 2019 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 17:36 schreef MMM het volgende:
Ik vind de stemming op dit forum vaak wel realistisch.
Je hebt ook Twitter toch?
MMM
 MMM - maandag 22 juli 2019 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 17:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je hebt ook Twitter toch?
Ja klopt maar volg er niet heel erg veel. Zie natuurlijk weleens reacties onder berichten van Mikos Gouka, sommige slaan wel door.

Ik ben van mening dat wanneer er een rechtsback, LCV en spits bijkomen plus Berghuis blijft er best wat mogelijk is met goed voetbal en de 3e plek. Als dat alle 4 niet doorgaat zie ik het wel somber in
CobusIII
 CobusIII - maandag 22 juli 2019 - 18:16   quote  deeplink  
Even een financieel vraagje voor de kenners onder ons. De nieuwe investeerders nemen een minderheidsbelang in Feijenoord voor een miljoenenbedrag. Dat moeten dan toch de aandelen zijn van de VVF? Zij hebben nu 49,9% van de aandelen. Dus in feite verkopen de VVF hun aandelen aan de nieuwe investeerders of maak ik ergens een denkfout. Als ik gelijk heb, dan lopen de VVF ook met een ODOL rond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2019 door CobusIII --
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 juli 2019 - 18:17   quote  deeplink  
Volgens mij klopt jou bewering, dat is met bedrijven toch hetzelfde?
van geil
 van geil - maandag 22 juli 2019 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 18:16 schreef CobusIII het volgende:
Even een financieel vraagje voor de kenners onder ons. De nieuwe investeerders nemen een minderheidsbelang in Feijenoord voor een miljoenenbedrag. Dat moeten dan toch de aandelen zijn van de VVF? Zij hebben nu 49,9% van de aandelen. Dus in feite verkopen de VVF hun aandelen aan de nieuwe investeerders of maak ik ergens een denkfout. Als ik gelijk heb, dan lopen de VVF ook met een ODOL rond.
Kan , of ze kopen met bijvoorbeeld de heren*** van de RvC 5 procent erbij voor het meerderheidsbelang
.Waarbij ze onderling de aantallen en gelden gladstrijken voor gedeeld belang.
*** Van Bodegom en van Drie
En verkopen dan de andere 45 procent.
Er zijn nog wel meer constructies te bedenken.Denk zelfs dat nieuwe aandelen uitgeven mogelijk is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2019 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan de Jong Topic









0.0161089