BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan de Jong Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 17 juli 2019 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 15:16 schreef Stylzz het volgende:
Verschil van inzicht gaat over hoeveel financiële risico je wilt nemen om het gat met Ajax en PSV te dichten. (Daar hoort ook het nieuwe stadion bij). Daar was en bleef hij kritisch over. Vanaf dag 1. Belang van Feyenoord was zijn enige belang

Hij was ook huiverig ten opzichte van investeerders die verregaande zeggenschap eisen. Ook op het technisch beleid.
Jan kennende wil hij niet in een situatie terecht komen als 10 jaar geleden toen de club feitelijk failliet was. Baas in eigen huis blijven. Dat wilde hij.

Ook de steun aan TD werd hem aangerekend. In 2 jaar tijd voorzitter RVC, hoofdtrainer, hoofd jeugdopleiding, TD en Algemeen Directeur weg.

Degenen die het hardst juichen dat hij weg is zijn de felste tegenstanders van Feyenoord city en die beseffen zich niet dat er nu weer een stap genomen is juist naar dat Feyenoord city toe. Hilarisch
Feyenoord City schijnt hier volledig buiten te staan.

Reden voor het vertrek van De Jong bij Feyenoord is een verschil van inzicht over de te varen koers binnen de club. Vermeulen denkt niet dat dat te maken heeft met de komst van het eventuele nieuwe stadion.

"Ik begrijp dat het meer met financiën te maken heeft. Jan de Jong wilde minder risico met Feyenoord nemen dan de huidige RvC. Daar zat het belangrijkste verschil."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juli 2019 - 16:18   quote  deeplink  
Ja, city dus
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juli 2019 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 15:16 schreef Stylzz het volgende:
Verschil van inzicht gaat over hoeveel financiële risico je wilt nemen om het gat met Ajax en PSV te dichten. (Daar hoort ook het nieuwe stadion bij). Daar was en bleef hij kritisch over. Vanaf dag 1. Belang van Feyenoord was zijn enige belang

Hij was ook huiverig ten opzichte van investeerders die verregaande zeggenschap eisen. Ook op het technisch beleid.
Jan kennende wil hij niet in een situatie terecht komen als 10 jaar geleden toen de club feitelijk failliet was. Baas in eigen huis blijven. Dat wilde hij.

Ook de steun aan TD werd hem aangerekend. In 2 jaar tijd voorzitter RVC, hoofdtrainer, hoofd jeugdopleiding, TD en Algemeen Directeur weg.

Degenen die het hardst juichen dat hij weg is zijn de felste tegenstanders van Feyenoord city en die beseffen zich niet dat er nu weer een stap genomen is juist naar dat Feyenoord city toe. Hilarisch
Dat maakte ik vanmorgen al op uit zijn verhaal.
Hij had het over mooie doelen die hij in samenwerken behaald had.
De beker en de JC schaal,ook dat zij met 1908 en Varkenoord iets moois
hebben neergezet.
Maar geen enkel woord over het nieuwe stadion ,,niks over de continuering van het nieuwe stadion.Helemaal niks .
Als hij het namelijk wel op zijn lijstje had staan als zijnde ver in het proces van t nieuwe stadion .

Ik voelde dit in iedergeval al aankomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juli 2019 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 16:18 schreef Stylzz het volgende:
Ja, city dus
100%
Positivo
 Positivo - woensdag 17 juli 2019 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 16:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat maakte ik vanmorgen al op uit zijn verhaal.
Hij had het over mooie doelen die hij in samenwerken behaald had.
De beker en de JC schaal,ook dat zij met 1908 en Varkenoord iets moois
hebben neergezet.
Maar geen enkel woord over het nieuwe stadion ,,niks over de continuering van het nieuwe stadion.Helemaal niks .
Als hij het namelijk wel op zijn lijstje had staan als zijnde ver in het proces van t nieuwe stadion .

Ik voelde dit in iedergeval al aankomen.
Vindt die de Jong niets. Maar als dit zijn argumenten zijn heeft hij wel een punt of zes. Bizar een AD, TD en jeugdopleidingen en de trainer weg. Dit alles om het stadion veilig te stellen de 25 miljoen aan plannen. Nou dan halen ze straks wat spelers voor het volk. Over 10 jaar naar de klote? Vindt de Jong niets maar hij is niet gekke Henkie.
MMM
 MMM - woensdag 17 juli 2019 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 16:18 schreef Stylzz het volgende:
Ja, city dus
Nee Krabbendam meld hetzelfde nu. Er schijnen personen klaar te staan om te investeren in spelers.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 17 juli 2019 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 17:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee Krabbendam meld hetzelfde nu. Er schijnen personen klaar te staan om te investeren in spelers.
Jaaaa nieuwe talentpools
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 17:47   quote  deeplink  
Feyenoord's got talent
MightyAce
 MightyAce - woensdag 17 juli 2019 - 17:55   quote  deeplink  
History repeats.
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 17:59   quote  deeplink  
Certificaten 2.0 en een grootschalige ( die hebben we nu ) oliebollenactie.
Het wordt weer smullen.
Positivo
 Positivo - woensdag 17 juli 2019 - 18:00   quote  deeplink  
Tjonge Jan de Jonge gaat van kwaad tot erger wat een kutbeleid. De GKL heeft altijd voor die honden gewaarschuwd Gudde heeft ze binnen gelaten.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 juli 2019 - 18:01   quote  deeplink  
Zijn dat die 'honden' die ook van Geel hebben weg weten te bonjouren. En nu de Jonge?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juli 2019 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 17:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee Krabbendam meld hetzelfde nu. Er schijnen personen klaar te staan om te investeren in spelers.
Ook maar ook in city! ;)
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2019 - 18:03 schreef van geil het volgende:
En dan bedoel ik een echte coup , door de vrienden van.
Gaat het gebeuren ?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 juli 2019 - 18:07   quote  deeplink  
Echt hee, komen de eerste lulletjes die weer willen scoren met het gelijk.
Rot toch op.
VVout
 VVout - woensdag 17 juli 2019 - 18:08   quote  deeplink  
Valt weinig over te zegen nu dus kan ook niet warm of koud worden van dit nieuws. Kijk uit wat er gepresenteerd gaat worden en of dat te pruimen valt.
Frstu
 Frstu - woensdag 17 juli 2019 - 18:23   quote  deeplink  
Niet goed gescreend? Of te onnadenkend ingestapt?

Merkwaardig dit. Maar nu heb ik niet gevoel dat het ook maar iets uitmaakt wie je daar neerzet.
Bowie
 Bowie - woensdag 17 juli 2019 - 18:28   quote  deeplink  
Heeft volgens mij weinig met de Vrienden maar veel meer met de échte baas van Feyenoord, de voorzitter van RvC, Toon van Bodegom.

Deze man is 1 maart jl begonnen. Extreem rijk, maar óók gitarist in een punkband geweest.

Verhalen beweren dat deze man de club weer op het echte niveau wil brengen. Sjaak Troost is 1 van zijn steunpilaren, en dat zagen we terug in Sjakie's nieuwe functie.

Maar deze man heeft dus binnen een maand of 4 zowel van Geel als ook nu de Jong weggestuurd.
Robert Eenhoorn zal binnenkort bekend maken dat ie komt, dit verhaal speelt dus al langer.

En Toon van Bodegom zal er ook voor zorgen, via Troost/Jansen/Kuyt/Brard/Stam dat we een meer dan goeie selectie zullen hebben, er komen dus nog wat aankopen....
Frstu
 Frstu - woensdag 17 juli 2019 - 18:50   quote  deeplink  
Narsingh, Kelly en Marsman. Ze gaan als warme broodjes over de TOONbank.

Hier komt het nieuwe Feyenoord!
Positivo
 Positivo - woensdag 17 juli 2019 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 18:28 schreef Bowie het volgende:
Heeft volgens mij weinig met de Vrienden maar veel meer met de échte baas van Feyenoord, de voorzitter van RvC, Toon van Bodegom.

Deze man is 1 maart jl begonnen. Extreem rijk, maar óók gitarist in een punkband geweest.

Verhalen beweren dat deze man de club weer op het echte niveau wil brengen. Sjaak Troost is 1 van zijn steunpilaren, en dat zagen we terug in Sjakie's nieuwe functie.

Maar deze man heeft dus binnen een maand of 4 zowel van Geel als ook nu de Jong weggestuurd.
Robert Eenhoorn zal binnenkort bekend maken dat ie komt, dit verhaal speelt dus al langer.

En Toon van Bodegom zal er ook voor zorgen, via Troost/Jansen/Kuyt/Brard/Stam dat we een meer dan goeie selectie zullen hebben, er komen dus nog wat aankopen....
Extreem rijk wat heeft hij van zijn eigen geld in Feyenoord gestoken? De VVF zijn rijk maar ook niet extreem. Bovendien hebben ze allemaal financiële belangen bij de bouw van een nieuw stadion! Levert ons dit Glorie op of rampspoed? Feyenoord verliest zijn eigen zelfstandigheid aan investeerders nou Henk dit vind ik zorgelijk. Jij niet ik wel aangezien het ouwe jongens krentenbrood uit Rotterdam is niet een investeerder uit het buitenland met 1 miljard.
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 17:32 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee Krabbendam meld hetzelfde nu. Er schijnen personen klaar te staan om te investeren in spelers.
NOS, zeer duidelijk verhaal , investeerders willen instappen , De Jong is er tegen.
Frstu
 Frstu - woensdag 17 juli 2019 - 19:04   quote  deeplink  
Ik zie het weer hevig misgaan.

Nogmaals als je nu de successen van ajax als voorbeeld neemt. Wat is dan de sleutel tot dit succes geweest? Geleidelijk naar boven. Accepteren dat het een paar seizoenen minder gaat (geen kampioenschap), maar structureel geld binnenoogsten. En ieder jaar een stapje rijker en beter worden.

Maar uiteraard zijn wij Feyenoord. Dus wij gaan weer voor de sjoemelroute die op korte termijn in het meest gunstige geval wat oplevert. Wat dat betreft is Jaap hier een exponent van. Die is alleen maar op zoek naar korte termijn succes als hij voor Berghuis gaat op tien i.p.v. Kökçü. En fokking Narsingh en Kelly.

Kökçü kapot gemaakt. Berghuis via een achterdeur naar Levante.
ar
 ar - woensdag 17 juli 2019 - 19:04   quote  deeplink  
Nou, gelijk maar de hele achterhoede vervangen?
Frstu
 Frstu - woensdag 17 juli 2019 - 19:07   quote  deeplink  
Geen geld uitgeven aan nog meer middelmaat. Transfervrije minkukels kosten ook geld. Goed kopen of niet kopen.

Liever dit jaar vijfde "met toekomst" dan derde met B-garnituur waarmee je onze eigen toekomst om zeep helpt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 juli 2019 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 18:28 schreef Bowie het volgende:
Heeft volgens mij weinig met de Vrienden maar veel meer met de échte baas van Feyenoord, de voorzitter van RvC, Toon van Bodegom.

Deze man is 1 maart jl begonnen. Extreem rijk, maar óók gitarist in een punkband geweest.

Verhalen beweren dat deze man de club weer op het echte niveau wil brengen. Sjaak Troost is 1 van zijn steunpilaren, en dat zagen we terug in Sjakie's nieuwe functie.

Maar deze man heeft dus binnen een maand of 4 zowel van Geel als ook nu de Jong weggestuurd.
Robert Eenhoorn zal binnenkort bekend maken dat ie komt, dit verhaal speelt dus al langer.

En Toon van Bodegom zal er ook voor zorgen, via Troost/Jansen/Kuyt/Brard/Stam dat we een meer dan goeie selectie zullen hebben, er komen dus nog wat aankopen....
Interessant.
Vanwege je zelfverzekerde schrijfwijze gaan we dit nauwlettend volgen. Ook al omdat het zo'n mooi scenario lijkt.
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 18:28 schreef Bowie het volgende:
Heeft volgens mij weinig met de Vrienden maar veel meer met de échte baas van Feyenoord, de voorzitter van RvC, Toon van Bodegom.

Deze man is 1 maart jl begonnen. Extreem rijk, maar óók gitarist in een punkband geweest.

Verhalen beweren dat deze man de club weer op het echte niveau wil brengen. Sjaak Troost is 1 van zijn steunpilaren, en dat zagen we terug in Sjakie's nieuwe functie.

Maar deze man heeft dus binnen een maand of 4 zowel van Geel als ook nu de Jong weggestuurd.
Robert Eenhoorn zal binnenkort bekend maken dat ie komt, dit verhaal speelt dus al langer.

En Toon van Bodegom zal er ook voor zorgen, via Troost/Jansen/Kuyt/Brard/Stam dat we een meer dan goeie selectie zullen hebben, er komen dus nog wat aankopen....
Een opzet van beiden waren de berichten,
https://www.feyenoordinbeeld.nl/vrienden-van-feyenoord-schuiven-eenhoorn-naar-voren-als-opvolger-de-jong/
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juli 2019 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 18:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Gaat het gebeuren ?
Nou, ik denk geen VvF coup.
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou, ik denk geen VvF coup.
Het lijkt op een mix met bovenstaande .
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juli 2019 - 19:30   quote  deeplink  
Dan is t eigenlijk geen coup, maar een nieuwe wind. Als er consensus is, is dat fijn.
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 19:31   quote  deeplink  
Ja , eens.
Maar de coup is gepleegd in de vorm van de directie eruit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juli 2019 - 19:41   quote  deeplink  
Kan, maar van Geel is echt zelf gegaan.
De Jong nu ook, maar dat klinkt meer als een conflict.
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 19:48   quote  deeplink  
NOS meldt gewoon ontslagen , Krabbendam zojuist ook.
2 punten , 1 tegen willen houden van investeerders, en 2 te lang voor vertrek van van Geel te hebben gelegen .
Net bij NOS(half uur geleden) en zojuist bij Veronica.
Lijkt me ook gewoon vrij helder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juli 2019 - 19:55   quote  deeplink  
Feyenoord en andere media melden dat hij vertrekt.

T maakt ook niet uit.
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 19:57   quote  deeplink  
Wachten op de nieuwe.
kenny
 kenny - woensdag 17 juli 2019 - 19:58   quote  deeplink  
inderdaad blij dat ie weg is , nu hopen op eenhoorn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juli 2019 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 18:01 schreef FR-Henk het volgende:
Zijn dat die 'honden' die ook van Geel hebben weg weten te bonjouren. En nu de Jonge?
Hou van Geel hier buiten Henk.
Van Geel heeft zich kunnen bewijzen in goede en slechte dingen,en uiteindelijk
is de koek gewoon op ,en is het tijd voor vernieuwing.
Jan de Jong heeft nog niks kunnen bewijzen ,wat voor ons aantoonbaar is.
Duidelijk dat hij genaaid is
Positivo
 Positivo - woensdag 17 juli 2019 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 19:04 schreef Frstu het volgende:
Ik zie het weer hevig misgaan.

Nogmaals als je nu de successen van ajax als voorbeeld neemt. Wat is dan de sleutel tot dit succes geweest? Geleidelijk naar boven. Accepteren dat het een paar seizoenen minder gaat (geen kampioenschap), maar structureel geld binnenoogsten. En ieder jaar een stapje rijker en beter worden.

Maar uiteraard zijn wij Feyenoord. Dus wij gaan weer voor de sjoemelroute die op korte termijn in het meest gunstige geval wat oplevert. Wat dat betreft is Jaap hier een exponent van. Die is alleen maar op zoek naar korte termijn succes als hij voor Berghuis gaat op tien i.p.v. Kökçü. En fokking Narsingh en Kelly.

Kökçü kapot gemaakt. Berghuis via een achterdeur naar Levante.
Goed nieuws voor de jeugd en Varkenoord
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 juli 2019 - 20:25   quote  deeplink  
Goed nieuws ......voor plaats 6 en 7 dromers onze jeugd is niet zo goed als wij denken, kokcu zie ik niet Hansson tot nu toe zielig.
Of zie ik het zo verkeerd?
Positivo
 Positivo - woensdag 17 juli 2019 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 20:25 schreef piet de paler het volgende:
Goed nieuws ......voor plaats 6 en 7 dromers onze jeugd is niet zo goed als wij denken, kokcu zie ik niet Hansson tot nu toe zielig.
Of zie ik het zo verkeerd?
Je ziet het uitstekend
Robert Voskuijl
 Robert Voskuijl - woensdag 17 juli 2019 - 20:31   quote  deeplink  
Jammer, mannen die klaar staan om te investeren in spelers zijn niet goed voor een club. Het opportunisme is terug, WJ houdt nieuwe inzichten in de jeugd opleiding tegen, zoals bij een echte amateurclub. Zo kom je er niet. Feyenoord heeft professionals nodig, zoals Gio, Robin enz. Dit is gepruts.
Alexi
 Alexi - woensdag 17 juli 2019 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 18:28 schreef Bowie het volgende:
Heeft volgens mij weinig met de Vrienden maar veel meer met de échte baas van Feyenoord, de voorzitter van RvC, Toon van Bodegom.

Deze man is 1 maart jl begonnen. Extreem rijk, maar óók gitarist in een punkband geweest.

Verhalen beweren dat deze man de club weer op het echte niveau wil brengen. Sjaak Troost is 1 van zijn steunpilaren, en dat zagen we terug in Sjakie's nieuwe functie.

Maar deze man heeft dus binnen een maand of 4 zowel van Geel als ook nu de Jong weggestuurd.
Robert Eenhoorn zal binnenkort bekend maken dat ie komt, dit verhaal speelt dus al langer.

En Toon van Bodegom zal er ook voor zorgen, via Troost/Jansen/Kuyt/Brard/Stam dat we een meer dan goeie selectie zullen hebben, er komen dus nog wat aankopen....
Ik hoop het, want men wil maar de aansluiting met 020 en 040....,
Robert Voskuijl
 Robert Voskuijl - woensdag 17 juli 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Ik word er niet vrolijk van al dat oude jongens krentenbrood, Sjaak is een lieverd, maar een andere TD was beter geweest. Klinkt allemaal heel dubieus, zo’ n man moet niet zoveel ruimte kunnen krijgen. Een RvC hoort op afstand te blijven, want wie wil er zo straks nog werken?
Positivo
 Positivo - woensdag 17 juli 2019 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 20:54 schreef Robert Voskuijl het volgende:
Ik word er niet vrolijk van al dat oude jongens krentenbrood, Sjaak is een lieverd, maar een andere TD was beter geweest. Klinkt allemaal heel dubieus, zo’ n man moet niet zoveel ruimte kunnen krijgen. Een RvC hoort op afstand te blijven, want wie wil er zo straks nog werken?
Amen overal zitten vriendjes met 0 voetbalverstand.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juli 2019 - 21:06   quote  deeplink  
Geef het tijd zou ik zo zeggen.
moa
 moa - woensdag 17 juli 2019 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 20:54 schreef Robert Voskuijl het volgende:
Ik word er niet vrolijk van al dat oude jongens krentenbrood, Sjaak is een lieverd, maar een andere TD was beter geweest. Klinkt allemaal heel dubieus, zo’ n man moet niet zoveel ruimte kunnen krijgen. Een RvC hoort op afstand te blijven, want wie wil er zo straks nog werken?
Alsof een directeur onmisbaar is kom op zeg, misschien moet je zo'n functie helemaal niet willen.
moa
 moa - woensdag 17 juli 2019 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 20:31 schreef Robert Voskuijl het volgende:
Jammer, mannen die klaar staan om te investeren in spelers zijn niet goed voor een club. Het opportunisme is terug, WJ houdt nieuwe inzichten in de jeugd opleiding tegen, zoals bij een echte amateurclub. Zo kom je er niet. Feyenoord heeft professionals nodig, zoals Gio, Robin enz. Dit is gepruts.
Wat is daar niet goed aan?
Laat ze maar een paar toppers halen, en laat ze maar 50% van de winst pakken.
Als we dan wel een spits en een paar verdedigers halen ben je verder dan wanneer je niks doet zoals nu steeds het geval was.
tomson
 tomson - woensdag 17 juli 2019 - 21:51   quote  deeplink  
En wie is WJ ? Ik moet gelijk aan de bluffer denken :)
van geil
 van geil - woensdag 17 juli 2019 - 22:12   quote  deeplink  
Jansma,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=430132&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 juli 2019 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 20:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hou van Geel hier buiten Henk.
Van Geel heeft zich kunnen bewijzen in goede en slechte dingen,en uiteindelijk
is de koek gewoon op ,en is het tijd voor vernieuwing.
Jan de Jong heeft nog niks kunnen bewijzen ,wat voor ons aantoonbaar is.
Duidelijk dat hij genaaid is
Heeft wel degelijk verband met elkaar. En ik zeg niet dat van Geel had moeten blijven.
Het gaat even om de wijze waarop.

Lees bevindingen Jansma (link hierboven).
Leuk die VvF.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 17 juli 2019 - 22:22   quote  deeplink  
Wordt een bananenclub..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jan de Jong Topic









0.0204360