BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft ASV De Dijk in 2e ronde beker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 21:26   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 21:24 schreef Eide het volgende:
Ik vind dat gaaf hoor. Heelijk op een knus sportpark. Broodje frikandel in je kanaal en foebele kijken. Mooi ook voor zo'n club. Die maken met die ene wedstrijd een mooie financiele klapper.
Hehe jij snapt het! Dat is toch het ultieme voetbalgevoel? Veel mooier dan 3000 man in een stadion van misschien 20000 man.
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 21:31   quote  deeplink  
Ja joh, Scheveningen in het ADO stadion was toch een aanfluiting. Niemand heeft daar wat aan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 september 2017 - 21:34   quote  deeplink  
Heerlijk man. Knus op elkaar, kantine vol, veel beleving en een herinnering voor het leven.
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 21:34 schreef Loetje het volgende:
Heerlijk man. Knus op elkaar, kantine vol, veel beleving en een herinnering voor het leven.
Supporters bij elkaar en achteraf Hazes zingen in de kantine. Dat hoort voetbal te zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 21:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Supporters bij elkaar en achteraf Hazes zingen in de kantine. Dat hoort voetbal te zijn.
Ik zal je vertellen, was gisteren bij Ajax vrouwen tegen ADO vrouwen. Gewoon heerlijk door elkaar heen zitten en geen geouwehoer! Heerlijk man.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 21:31 schreef Eide het volgende:
Ja joh, Scheveningen in het ADO stadion was toch een aanfluiting. Niemand heeft daar wat aan.
Ach ja, volgens nummer10 snap ik het niet. Maar inderdaad was die wedstrijd tegen Scheveningen 1 grote aanfluiting!
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2017 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 21:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wil je weer een discussie ontlokken? Perfect, maar zal je het toch lekker alleen moeten doen kneusje!
o nee hoor, boeit me niet waar het gespeelt word.. os lijkt me ook mooi.. en hun sportpark ook dikke prima
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2017 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ja, volgens nummer10 snap ik het niet. Maar inderdaad was die wedstrijd tegen Scheveningen 1 grote aanfluiting!
mede om dat er geen supporters van ajax bij mochten zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2017 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 10:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mede om dat er geen supporters van ajax bij mochten zijn
Inderdaad, want dan had het veel meer mensen uit Den Haag getrokken die alleen maar komen om te rellen en te kloten!!
p111
 p111 - zondag 24 september 2017 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 21:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus een aantal tribunes vullen van het O.S. of de J.C.A. vind jij interessanter dan een lekker vol en knus sportpark? Doe mij het laatste maar. Dat is ook het mooiste van bekervoetbal!
Dat begrijp ik ook maar dit park is gewoon veel te klein voor zo,n wedstrijd en dat zou rottigheid kunnen worden.
p111
 p111 - zondag 24 september 2017 - 11:18   quote  deeplink  
Volgens TL die ik persoonlijk goed ken en samen mee gevoetbald heb ,wordt het maandag in overleg beslist maar hij denkt zelf OS.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2017 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 11:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook maar dit park is gewoon veel te klein voor zo,n wedstrijd en dat zou rottigheid kunnen worden.
Rottigheid met wie??
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 10:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, want dan had het veel meer mensen uit Den Haag getrokken die alleen maar komen om te rellen en te kloten!!
helaas wel ja
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:31   quote  deeplink  
Negatief advies politie over bekerduel op complex De Dijk

De kans is klein dat het KNVB-bekerduel tussen ASV De Dijk en Ajax op de Schellingwouderdijk wordt gespeeld. De politie bracht een negatief advies uit. Naar verwachting wordt dit negatieve advies overgenomen door het stadsdeel.

Er wordt op allerlei niveaus overleg gevoerd om de bekerwedstrijd tussen beide Amsterdamse clubs te organiseren op een verantwoorde manier, maar het lijkt uitgesloten dat er op de thuishaven van De Dijk wordt gespeeld.

Voorzitter Ton Langelaar bevestigt tegenover Ajax Life het negatieve advies van de politie. “De vraag is of dat wordt overgenomen,” voegt hij toe. Die kans is natuurlijk levensgroot. De preses zit vanmiddag met het stadsdeel.

Als het stadsdeel het advies van de politie volgt, zijn er twee alternatieve locaties in beeld: het Olympisch Stadion of het Kras Stadion van FC Volendam. Ajax, De Dijk en het Olympisch Stadion hebben al contact met elkaar. Lukt ook het Olympisch niet, dan wordt buiten de stadsgrenzen gekeken.

Het kan dan zomaar gebeuren dat De Dijk en Ajax koers zetten naar Volendam. Waarom Volendam? “Je kijkt naar een locatie waar een redelijk aantal mensen naar binnen kan, dicht in de buurt. De banden tussen De Dijk en Volendam zijn goed.”

Met Jeroen Verhoeven en Jack Tuyp heeft De Dijk twee spelers binnen de gelederen met een lange staat van dienst bij Volendam.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:31   quote  deeplink  
Ik vind het stadion in Volendam dan meer geschikt dan het Olympisch Stadion. Je trekt maar een man of 8000 voor zo'n duel. Dus dan lekker in het Kras Stadion.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - dinsdag 26 september 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 12:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Rottigheid met wie??
Wat denk je als daar een paar honderd man voor de poort staan en er niet meer inkunnen.Logistiek totaal niet geschikt voor deze pot.
p111
 p111 - dinsdag 26 september 2017 - 10:42   quote  deeplink  
Het stadion van Volendam lijkt me ook top of het OS allebei beter als bij de Dijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:42 schreef p111 het volgende:
Het stadion van Volendam lijkt me ook top of het OS allebei beter als bij de Dijk.
OS vind ik voor zo'n duel eigenlijk niet geschikt. Hebben we al eerder in gespeeld. Uiteindelijk waren er te weinig supporters om echt van sfeer te kunnen spreken. Het stadion van Volendam is dan kleiner waardoor de sfeer ook beter wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:40 schreef p111 het volgende:

[..]

Wat denk je als daar een paar honderd man voor de poort staan en er niet meer inkunnen.Logistiek totaal niet geschikt voor deze pot.
Als je het op deze manier uitlegt geef ik je gelijk. Onderling lijkt het me namelijk geen probleem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:46   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:46   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - dinsdag 03 oktober 2017 - 11:51   quote  deeplink  
Gisteravond is de beslissing genomen bij de Dijk om de beker tegen Ajax in het Kras stadion van Volendam te spelen,met 7500 plaatsen wordt het toch dringen denk ik.Helaas deze locatie gekozen door de Dijk, ik denk ook dat dit komt door dat idiote kunstgrasveld wat daar ligt, waardoor de Dijk die zelf ook op kunstgras spelen een paar procent meer kans maken volgens VZ T.Langelaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 oktober 2017 door p111 --
Eide
 Eide - dinsdag 03 oktober 2017 - 12:13   quote  deeplink  
Daarnaast krijg je het Oplympisch waarschijnlijk niet vol. Ik kan wel leven met deze oplossing, zeker als de gemeente Volendam ook niet moeilijk doet.
p111
 p111 - dinsdag 03 oktober 2017 - 12:22   quote  deeplink  
Ach het is wel een Amsterdamse derby waar ik denk redelijk wat mensen op afkomen.Moet alleen effe uitvinden waar en wanneer de kaart verkoop is.
p111
 p111 - dinsdag 03 oktober 2017 - 12:24   quote  deeplink  
De hoofdsponsor van de Dijk is ook (bijsponsor)(raarwoord) bij Volendam was getrouwd met een Volendamse en heeft daar gewoond of woont er nog,er spelen ook wat Volendamse jongens in dus de connectie met Volendam bestaat al lang bij de Dijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 oktober 2017 door p111 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft ASV De Dijk in 2e ronde beker









0.0127339