BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 07:08   quote  deeplink  
Ajax gaat volgens de Telegraaf het functioneren van Keizer tegen het licht houden en verkent ondertussen de trainersmarkt. Ook ik realiseer me dat dit een onhoudbare situatie wordt. Om niet direct af te haken moeten er nu spijkers met koppen worden geslagen. Dus dan volgt nu de logische vraag: Wie zien jullie graag komen?
JOOD
 JOOD - maandag 25 september 2017 - 07:32   quote  deeplink  
Zoiezo ervaring.

-v Gaal
-Adriaanse

Maar dat zal allemaal wel weer niet lukken :(

Dus F de Boer.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 25 september 2017 - 07:55   quote  deeplink  
Van Gaal en Adriaanse zullen het niet gaan worden.
Moet het wel een Nederlandse trainer worden ( Henk Fraser, John v/d Brom ? ? ? ), of moet Ajax een buitenlandse toptrainer halen ?
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 25 september 2017 - 08:00   quote  deeplink  
Ook moet de Telegraaf ook maar eens verder kijken dan hun neus lang is, namelijk of de hele technische hart en de bestuur en de RvC wel goed zijn voor Ajax.

Het lijkt wel of De Telegraaf de hand boven de hoofd houd bij de rest van Ajax.
Laten ze maar eens met de waarheid boven tafel komen, bij / met al die bobo's.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door Onze Ajax --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 25 september 2017 - 08:10   quote  deeplink  
Als F de Boer wil instappen wordt hij het. V Gaal zie ik het niet doen en Adriaanse lijkt me niet iemand die de deze leiding zou binnenhalen.

Overmars wou Laudrup in de zomer. Dus dat zou ook kunnen. Een trainer met een baan zoals vd Brom wordt het iig niet.

FdB of Laudrup denk ik. Maar Keizer blijft voorlopig wel zitten.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 07:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax gaat volgens de Telegraaf het functioneren van Keizer tegen het licht houden en verkent ondertussen de trainersmarkt. Ook ik realiseer me dat dit een onhoudbare situatie wordt. Om niet direct af te haken moeten er nu spijkers met koppen worden geslagen. Dus dan volgt nu de logische vraag: Wie zien jullie graag komen?
En wat bedoel je met de vraag.

Bedoel je daarmee welke andere trainer zou er moeten komen?

Of bedoel je welke spelers zouden moeten komen..
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 08:00 schreef Onze Ajax het volgende:
Ook moet de Telegraaf ook maar eens verder kijken dan hun neus lang is, namelijk of de hele technische hart en de bestuur en de RvC wel goed zijn voor Ajax.

Het lijkt wel of De Telegraaf de hand boven de hoofd houd bij de rest van Ajax.
Laten ze maar eens met de waarheid boven tafel komen, bij / met al die bobo's.
De telegraaf geeft enkel aan wat Ajax de komende dagen gaat doen, die houden niemand de hand boven het hoofd..
p111
 p111 - maandag 25 september 2017 - 08:44   quote  deeplink  
Frank de Boer met meer aanvallend voetbal.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 08:51   quote  deeplink  
Hein vanhaezebrouck
michael laudrup
roger schmidt ( mijn nummer 1 keuze)
Tomas Tuchel ( vond het raar dat ue vorig seizoen weg moest, speelde heel goed voetbal)
Erik ten Hag ( misschien wel de beste keuze i.v.m. zijn discipline en nog belangrijker Europees ingestelde voetbalvisie).
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 08:38 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat bedoel je met de vraag.

Bedoel je daarmee welke andere trainer zou er moeten komen?

Of bedoel je welke spelers zouden moeten komen..
Ik had het over een nieuwe trainer. Over spelers hebben we al genoeg andere topics! ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2017 - 09:21   quote  deeplink  
dat mensen uberhaubt fdb nog roepen.. de man die alles op save wil voetballen... zoals ik voor keizer al zei zie ik graag mits nederlandse trainer vdbrom of tenhag graag voor de groep.. buitenlandse roger smidt, remco had me er een keer opgewezen en heb het 1 en ander gelezen en dat bevalt me wel, zijn visie dan..
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 09:21 schreef nummer10 het volgende:
dat mensen uberhaubt fdb nog roepen.. de man die alles op save wil voetballen... zoals ik voor keizer al zei zie ik graag mits nederlandse trainer vdbrom of tenhag graag voor de groep.. buitenlandse roger smidt, remco had me er een keer opgewezen en heb het 1 en ander gelezen en dat bevalt me wel, zijn visie dan..
Waarom toch een Nederlandse trainer? Heel de wereld heeft buitenlandse trainers, behalve wij in Nederland, dit om dezelfde reden dat een speler bij ajax moet wennen aan een systeem, net zo'n onzin..

Ik denk oprecht dat een buitenlandse trainer eens een verrijking kan zijn, juist omdat daar anders getraind en gespeeld wordt..
wvb
 wvb - maandag 25 september 2017 - 09:54   quote  deeplink  
Zie maar eens iemand te vinden.
Wie is nog bereidt zijn hoofd in zo'n luid gonzend wespennest te steken.
Tot in alle geledingen van de club rommelt het, is er onrust, zitten er verkeerde mensen op verkeerde plaatsen.
De neerwaartse spiraal is ingezet
Het is allemaal vrij voorspelbaar wat er gebeurt, al een hele poos, toch wordt er niet stevig ingegrepen, dat is desastreus.
Als je bedrijf slecht draait, dan moet het roer compleet om, alle hens aan dek, anders verzuip je.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2017 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom toch een Nederlandse trainer? Heel de wereld heeft buitenlandse trainers, behalve wij in Nederland, dit om dezelfde reden dat een speler bij ajax moet wennen aan een systeem, net zo'n onzin..

Ik denk oprecht dat een buitenlandse trainer eens een verrijking kan zijn, juist omdat daar anders getraind en gespeeld wordt..
hoeft van mij geen nler te zijn hoor.. vind tuchel ook prima.. zolang hij de aanvallende voetballende visie maar heeft.. laudrup lijkt me.overigens ook nie verkeerd alleen denk ik nie dat hij zelf wil.. denk overigens dat er nog weinig trainers in willen stappen helaas
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 10:21   quote  deeplink  
Ik denk dat van Gaal de enige is, die heilige huisjes omver durft te blazen om maar met 1 ding bezig te zijn, en dat is Ajax beter maken..

En ik bedoel met die heilige huisjes een deel van de raad van bestuur, rvc.

Ik denk oprecht dat het TH en de directie op Slop na het beste voor heeft met de club. Geen van de mannen wordt er namelijk beter van hoe het nu gaat en de beslissingen die genomen worden.

Van Gaal dus, niet als trainer overigens..
Jaccio
 Jaccio - maandag 25 september 2017 - 10:52   quote  deeplink  
FdB hoofdtrainer met Keizer ernaast.
Van Gaal en Seedorf terughalen

Als ze maar niet ineens Keizer gaan ontslaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 12:50   quote  deeplink  
Wanneer in je in dit geval Keizer besluit te ontstaan vind ik dat het overige TH wel mag opzouten. Je kiest voor deze trainer en dan moet je daar ook achter staan. Zeker aangezien 80% van de problemen hem niet aan te rekenen zijn.

Je hebt voor een beleid gekozen en los van of je daar achter staat, moet dit uitgevoerd worden, ook als daar keuzes bij zitten die wij als supporters misschien minder leuk vinden. Maar je merkt wel dat er een enorme tweespalt aan het ontstaan is. Het is of de ene kant of de andere. Dit werkt niet. Nogmaals ik steun het TH en het beleid zolang het uitgevoerd wordt zoals het hoort. Als het dan niet goed uitpakt is het niet meteen zo dat die mensen dat fout doen als je namelijk uitvoert wat er staat.

Keizer eruit, dan iedereen eruit.
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 07:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax gaat volgens de Telegraaf het functioneren van Keizer tegen het licht houden en verkent ondertussen de trainersmarkt. Ook ik realiseer me dat dit een onhoudbare situatie wordt. Om niet direct af te haken moeten er nu spijkers met koppen worden geslagen. Dus dan volgt nu de logische vraag: Wie zien jullie graag komen?
Je hebt helemaaal gelijk, Warrior. Dit is inderdaad een onhoudbare situatie. Het oproer kraait al. Op de tribunes, in de pers en op diverse fora.

Mijn absolute favoriet is Roger Schmidt, destijds trainer van RB Salzburg!

Overigens vind ik ook dat de poistie van Dennis Bergkamp eens tegen het licht gehouden moet worden. Hij veroorzaakt -volgens veel berichten- een hoop heibel, terwijl nu juist rust geboden is.

Last but not least (even off-topic) ik ben vanmorgen voor de vierde keer opa geworden van een heel lief klein meisje... Dus opnieuw krijgen we het druk met van alles en nog wat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door Pietje --
bahbah
 bahbah - maandag 25 september 2017 - 13:14   quote  deeplink  
Bert van Marwijk.
Ideale kandidaat.Schat aan ervaring.
bahbah
 bahbah - maandag 25 september 2017 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaaal gelijk, Warrior. Dit is inderdaad een onhoudbare situatie. Het oproer kraait al. Op de tribunes, in de pers en op diverse fora.

Mijn absolute favoriet is Roger Schmidt, destijds trainer van RB Salzburg!

Overigens vind ik ook dat de poistie van Dennis Bergkamp eens tegen het licht gehouden moet worden. Hij veroorzaakt -volgens veel berichten- een hoop heibel, terwijl nu juist rust geboden is.

Last but not least (even off-topic) ik ben vanmorgen voor de vierde keer opa geworden van een heel lief klein meisje... Dus opnieuw krijgen we het druk met van alles en nog wat.
Van harte Pietje!!!
Das altijd mooi nieuws!
bahbah
 bahbah - maandag 25 september 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 12:50 schreef Loetje het volgende:
Wanneer in je in dit geval Keizer besluit te ontstaan vind ik dat het overige TH wel mag opzouten. Je kiest voor deze trainer en dan moet je daar ook achter staan. Zeker aangezien 80% van de problemen hem niet aan te rekenen zijn.

Je hebt voor een beleid gekozen en los van of je daar achter staat, moet dit uitgevoerd worden, ook als daar keuzes bij zitten die wij als supporters misschien minder leuk vinden. Maar je merkt wel dat er een enorme tweespalt aan het ontstaan is. Het is of de ene kant of de andere. Dit werkt niet. Nogmaals ik steun het TH en het beleid zolang het uitgevoerd wordt zoals het hoort. Als het dan niet goed uitpakt is het niet meteen zo dat die mensen dat fout doen als je namelijk uitvoert wat er staat.

Keizer eruit, dan iedereen eruit.
Dat moet ook.Met Bergkamp voorop.
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2017 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:15 schreef bahbah het volgende:

[..]

Van harte Pietje!!!
Das altijd mooi nieuws!
Thanks :-)
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:14 schreef bahbah het volgende:
Bert van Marwijk.
Ideale kandidaat.Schat aan ervaring.
En het levendige bewijs van iemand die niet door kan selecteren. Waar iedereen Blind de schuld geeft, heeft deze kwal 80% aandeel in de tenondergang van het NL elftal. Oprotten met die gast
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:16 schreef bahbah het volgende:

[..]

Dat moet ook.Met Bergkamp voorop.
Wanneer Bergkamp gewoon het beleid heeft uitgevoerd kun je hem dat niet kwalijk nemen! En dat is wat ik bedoel. Als jij een takenpakket krijgt en die voer jij uit maar deze werkt niet of andere doen wat anders, wil het niet zeggen dat jij het verkeerd doet. Snap je me?

Neemt niet weg dat er dus een hoop de andere richting op willen. Prima, kan zomaar goed uitpakken maar dan moet je dit beleid vernietigen en een nieuwe opstellen. Want nu krijgen de verkeerde de schuld.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

En het levendige bewijs van iemand die niet door kan selecteren. Waar iedereen Blind de schuld geeft, heeft deze kwal 80% aandeel in de tenondergang van het NL elftal. Oprotten met die gast
eens
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Thanks :-)
Gefeliciteerd! Nog even en je maakt er zelf straks nog 3 als je 85 bent. Met de vriendelijke groeten van opa's superzaad!

Ghehehe, geniet ervan man, zijn mooie dingen!
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens
Waaaaaauwww!
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Nog even en je maakt er zelf straks nog 3 als je 85 bent. Met de vriendelijke groeten van opa's superzaad!

Ghehehe, geniet ervan man, zijn mooie dingen!
Haha. Dat gaat niet lukken, want ik ben in 1982, een jaar na de geboorte van onze zoon, gesteriliseerd. Ik schiet dus met losse flodders. Hahaha. En over 17 maanden hoop ik 70 jaar te worden... Een mooi cadeau zou een kampioenschap van Ajax zijn, met mooi, dominant en aanvallend voetbal.

Dank voor je felicitaties, vriend!
nummer10
 nummer10 - maandag 25 september 2017 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waaaaaauwww!
hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 14:12   quote  deeplink  
Michael Reiziger? John Heitinga? ;-)
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaaal gelijk, Warrior. Dit is inderdaad een onhoudbare situatie. Het oproer kraait al. Op de tribunes, in de pers en op diverse fora.

Mijn absolute favoriet is Roger Schmidt, destijds trainer van RB Salzburg!

Overigens vind ik ook dat de poistie van Dennis Bergkamp eens tegen het licht gehouden moet worden. Hij veroorzaakt -volgens veel berichten- een hoop heibel, terwijl nu juist rust geboden is.

Last but not least (even off-topic) ik ben vanmorgen voor de vierde keer opa geworden van een heel lief klein meisje... Dus opnieuw krijgen we het druk met van alles en nog wat.
Hey kerel kijk aan man, gefeliciteerd Opa Pietje... Veel geluk voor de gehele familie an vriendenkring..
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

En het levendige bewijs van iemand die niet door kan selecteren. Waar iedereen Blind de schuld geeft, heeft deze kwal 80% aandeel in de tenondergang van het NL elftal. Oprotten met die gast
Nou sorry hoor, maar na 2012 had men nog steeds prima kunnen doorselecteren, dit heeft met name van Gaal nagelaten en daarna Hiddink..
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 14:12 schreef Ajax Warrior het volgende:
Michael Reiziger? John Heitinga? ;-)
Als je wilt dat ze falen, zeg ik doen.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar na 2012 had men nog steeds prima kunnen doorselecteren, dit heeft met name van Gaal nagelaten en daarna Hiddink..
Zal het anders uitleggen. In de periode van de EK kwalificatie tussen 2010 en 2012 maakte Van Marwijk de keuze om welgeteld 2 keer een hoop nieuwe jongens op te roepen. Dit om onder andere Mathijssen, Heitinga, Van Bommel en De Jong te gaan vervangen. En wat logisch is, is namelijk dat dat niet meteen lukt. Zie bijvoorbeeld hoe stroef het ging met Klinsmann, dat duurde even maar Low heeft er nu wel zijn vruchten van geplukt.

Maar toen het 2x niet liep kon het ineens allemaal de tering krijgen en kregen we een dramatisch EK2012. Dat had zoveel beter gekund. In die periode vervolgens gingen de beoogde opvolgers van spelers naar clubs en kwamen niet meer aan spelen toe zoals het nu gaat. Dus dan is het meteen klaar. Wat Van Gaal deed was pure toeval en waanzinnig en de enige die realistisch voetbal ging spelen en nam daar juist andere jongens in mee. Neemt niet weg dat wat er daarna gebeurd gewoon te voorspellen was.

Nee, Van Marwijk heeft enorme fouten gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door Loetje --
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 14:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zal het anders uitleggen. In de periode van de EK kwalificatie tussen 2010 en 2012 maakte Van Marwijk de keuze om welgeteld 2 keer een hoop nieuwe jongens op te roepen. Dit om onder andere Mathijssen, Heitinga, Van Bommel en De Jong te gaan vervangen. En wat logisch is, is namelijk dat dat niet meteen lukt. Zie bijvoorbeeld hoe stroef het ging met Klinsmann, dat duurde even maar Low heeft er nu wel zijn vruchten van geplukt.

Maar toen het 2x niet liep kon het ineens allemaal de tering krijgen en kregen we een dramatisch EK2012. Dat had zoveel beter gekund. In die periode vervolgens gingen de beoogde opvolgers van spelers naar clubs en kwamen niet meer aan spelen toe zoals het nu gaat. Dus dan is het meteen klaar. Wat Van Gaal deed was pure toeval en waanzinnig en de enige die realistisch voetbal ging spelen en nam daar juist andere jongens in mee. Neemt niet weg dat wat er daarna gebeurd gewoon te voorspellen was.

Nee, Van Marwijk heeft enorme fouten gemaakt.
Ik ben het daar echt niet mee eens. Een bondscoach is er niet voor de toekomst, die is er echt voor het hier en nu, daar hoeven geen spelers opgeleid te worden, daar moet gepresteerd worden, altijd en overal..

Het slechte presteren van het NL elftal komt in basis door de prestaties van de NL top 3, daar komt amper een goed opgeleide Nederlandse speler door, daarnaast spelen die jongens voetbal in een competie waarin minder hard gespeeld mag worden als menig vrouwencompetitie in Europa.

Iedere NL speler blijkt na zijn tranfer fysiek gewoon te licht, en moet eerst een jaar het krachthonk in. Maar diezelfde jongens moeten voor die transfer al dragende spelers zijn in het NL elftal..

Daarnaast denken wij als top 3 van Nederland dat we technisch en tactisch goed opgeleide jongens afleveren, terwijl al die jongens stuk voor stuk op juist die vlakken te kort komen..

Neem een Strootman, is een prima speler bij zijn club, maar in tactisch en technische zin absoluut geen uitblinker, dat is gewoon een waterdrager, en zo'n jongen moet bij het NL elftal belangrijk zijn, dat gaat dus niet..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je wilt dat ze falen, zeg ik doen.
Hahaha was ook als grapje bedoeld. Let even op de knipoog erachter.
Eide
 Eide - maandag 25 september 2017 - 15:19   quote  deeplink  
Roger Schmidt verdient momenteel bakken met geld in China. Die zal het dus wel niet worden. Tuchel zit volgens mij zonder club. Alle andere, muv FdB, hebben momenteel een club volgens mij.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 14:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het daar echt niet mee eens. Een bondscoach is er niet voor de toekomst, die is er echt voor het hier en nu, daar hoeven geen spelers opgeleid te worden, daar moet gepresteerd worden, altijd en overal..

Het slechte presteren van het NL elftal komt in basis door de prestaties van de NL top 3, daar komt amper een goed opgeleide Nederlandse speler door, daarnaast spelen die jongens voetbal in een competie waarin minder hard gespeeld mag worden als menig vrouwencompetitie in Europa.

Iedere NL speler blijkt na zijn tranfer fysiek gewoon te licht, en moet eerst een jaar het krachthonk in. Maar diezelfde jongens moeten voor die transfer al dragende spelers zijn in het NL elftal..

Daarnaast denken wij als top 3 van Nederland dat we technisch en tactisch goed opgeleide jongens afleveren, terwijl al die jongens stuk voor stuk op juist die vlakken te kort komen..

Neem een Strootman, is een prima speler bij zijn club, maar in tactisch en technische zin absoluut geen uitblinker, dat is gewoon een waterdrager, en zo'n jongen moet bij het NL elftal belangrijk zijn, dat gaat dus niet..
Het Nederlands elftal heeft echt wel een bepaalde opleidingsverantwoordelijkheid omtrent dat elftal zelf. Dat is gewoon niet gedaan. De helft van de jongens nu is er tussen gedropt en wordt een niveau van gevraagd waarvan men niet eens weet wat dat niveau is. Dat had meer dan ronduit uitstekend gekund tussen die routiniers die echt weten wat er gevraagd wordt. De enige fatsoenlijke routiner is Robben nu. Sneijder kan zelf niet eens meer normaal aan spelen toekomen.

Voetbaltechnisch hebben we altijd in de top 3 gestaan, qua mentaliteit ergens op plek 70 en des te vaker dat we daar ook op worden afgetroefd. Gewoon niet weten wat er gevraagd wordt, mentaal niet en qua voetbal ook niet meer. Dat laatste is wel anders geweest.

In de periode dat die oude rotten er nog stonden braken er diverse spelers door waar we wellicht wat mee gekund hadden. Dat moet in eerste instantie uiteraard wel altijd nog blijken of dat was gebeurd maar 100% dat ze makkelijker tussen die jongens hadden kunnen aarden.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 15:24   quote  deeplink  
Ik zie het FdB nog worden ook...
p111
 p111 - maandag 25 september 2017 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 09:54 schreef wvb het volgende:
Zie maar eens iemand te vinden.
Wie is nog bereidt zijn hoofd in zo'n luid gonzend wespennest te steken.
Tot in alle geledingen van de club rommelt het, is er onrust, zitten er verkeerde mensen op verkeerde plaatsen.
De neerwaartse spiraal is ingezet
Het is allemaal vrij voorspelbaar wat er gebeurt, al een hele poos, toch wordt er niet stevig ingegrepen, dat is desastreus.
Als je bedrijf slecht draait, dan moet het roer compleet om, alle hens aan dek, anders verzuip je.
Met geld krijg je (bijna)iedereen
p111
 p111 - maandag 25 september 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

En het levendige bewijs van iemand die niet door kan selecteren. Waar iedereen Blind de schuld geeft, heeft deze kwal 80% aandeel in de tenondergang van het NL elftal. Oprotten met die gast
En dan neemt die zijn irritante schoonzoon ook nog mee,dus uitgesloten opfucken met die limburger.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 15:36 schreef p111 het volgende:

[..]

En dan neemt die zijn irritante schoonzoon ook nog mee,dus uitgesloten opfucken met die limburger.
Die op dit moment als een van de weinige uitstekend werk levert bij PSV. En dan met name op het mentale aspect. Dat is iets waar we totaal aan verloren zijn gegaan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door Loetje --
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2017 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey kerel kijk aan man, gefeliciteerd Opa Pietje... Veel geluk voor de gehele familie an vriendenkring..
Dank je wel, maatje :-)
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2017 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 15:24 schreef Loetje het volgende:
Ik zie het FdB nog worden ook...
Ik hoop het niet. Ik ben hem zeer dankbaar voor 4 kampioenschappen, maar zijn laatste jaar, met al die tikkies breed en tikkies terug, dat oeverloze rondspelen om vooral maar balbezit te hebben en te houden, zonder de drang om naar voren te spelen, vergeet ik nooit meer. Mijn god, ik was daar totaal op uitgekeken. Nee, alsjeblieft geen Frank de Boer.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 15:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Ik ben hem zeer dankbaar voor 4 kampioenschappen, maar zijn laatste jaar, met al die tikkies breed en tikkies terug, dat oeverloze rondspelen om vooral maar balbezit te hebben en te houden, zonder de drang om naar voren te spelen, vergeet ik nooit meer. Mijn god, ik was daar totaal op uitgekeken. Nee, alsjeblieft geen Frank de Boer.
Dat begon al eerder hoor.
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2017 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 15:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat begon al eerder hoor.
Dat klopt, maar de eerste drie jaar werd dat nog wat verdoezeld door een kampioenschap, maar dat laatste jaar... Dat deed pijn aan mijn ogen.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 15:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Ik ben hem zeer dankbaar voor 4 kampioenschappen, maar zijn laatste jaar, met al die tikkies breed en tikkies terug, dat oeverloze rondspelen om vooral maar balbezit te hebben en te houden, zonder de drang om naar voren te spelen, vergeet ik nooit meer. Mijn god, ik was daar totaal op uitgekeken. Nee, alsjeblieft geen Frank de Boer.
Toch denk ik wel dat de beste man er van geleerd zal hebben. Daarnaast en zeker niet onbelangrijk heeft er onder de Boer nooit een exorbitant hoge transfer plaats gevonden. Hij heeft het altijd moeten doen met de ebicilios van deze wereld.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch denk ik wel dat de beste man er van geleerd zal hebben. Daarnaast en zeker niet onbelangrijk heeft er onder de Boer nooit een exorbitant hoge transfer plaats gevonden. Hij heeft het altijd moeten doen met de ebicilios van deze wereld.
maar als die jongens een actie maakte was mislukte waren ze gelijk hun plekkie kwijt.. en wat je nu zegt klopt niet helemaal... vertonghen, alder, eriksen, suarez etc etc..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 september 2017 - 22:16   quote  deeplink  
Zie nu dat Vanhaezebrouck is ontslagen bij Gent. Een naam die vaak werd geroepen door Peter. Ik zeg, halen die vent!
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2017 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 22:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zie nu dat Vanhaezebrouck is ontslagen bij Gent. Een naam die vaak werd geroepen door Peter. Ik zeg, halen die vent!
yep... las het ook.. nooit gevolgd wat voor soort type is het en qua spel ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie?









0.0105011