BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zaterdag 14 oktober 2017, 18:30); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:15   quote  deeplink  
Nou, nog een goaltje erbij voor het goede gevoel en het doelsaldo.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 20:11 schreef Eide het volgende:
Acties? Welke acties? Hij komt geen vent voorbij. Vrijwel elke aanname is slecht. Zijn enige kwaliteit (vooralsnog) is dat hij vreselijk makkelijk scoort. Voetballend mag hij natuurlijk de veters van Kluivert nog niet strikken.
De acties in de eerste helft waar hij tussen 3 man doorloopt en met een overtreding wordt afgestopt bijvoorbeeld. Veel diepgang.

Wat doet Kluivert voetballend dan? Balletje breed? Die jongen is de volgende Bazoer denk ik. Onterecht gehyped en zal straks wel ontevreden willen vertekken. Begint eigenlijk nu al moeilijk te doen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:16   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat we er eigenlijk 2/3/4 meer hadden moeten maken.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 20:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Gohgoh, lolbroek aangetrokken?
Nee joh. Maar vind het gewoon ongelofelijk hoeveel hij mist... dat mag toch?
Wat ik bedoelde, denk wel echt dat dat die jongen veel hogerop zou kunnen zou hij meer scoren.
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 20:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nee joh. Maar vind het gewoon ongelofelijk hoeveel hij mist... dat mag toch?
Wat ik bedoelde, denk wel echt dat dat die jongen veel hogerop zou kunnen zou hij meer scoren.
Eens. :)
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:19   quote  deeplink  
Ziyech wel heel goed de 2e helft hoor.
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:19   quote  deeplink  
Nou Dolberg. Pingels tellen ook, kom op.
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:20   quote  deeplink  
Pfffff
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:20   quote  deeplink  
Goede actie Younes. Dolberg ai ai ai... dit gaat pijn doen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Man man man
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:22   quote  deeplink  
Dolberg misschien even terug naar jong Ajax en Cassiera er bijhalen? Zou Cassiera iig verdienen. Misschien goed voor Dolberg, maar kan hem ook breken... hmmm
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:23   quote  deeplink  
Ik blijf me verbazen over Schöne. Zoveel keer bankzitter, maar speelt toch weer een hele goede wedstrijd.
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:23   quote  deeplink  
Conclusie: zeer zwakke eerste helft met behoorlijk wat kansen. Betere tweede helft zonder echt goed voetbal. Veel kansen in het 2e bedrijf. Sparta 2 kansen maar verder toeschouwer vandaag. Zonder goed voetbal dus veel te sterk voor deze degradatiekandidaat. Ajax vergeet vandaag een grotere uitslag te produceren.

Ziyech goed, Schöne prima, Neres zeer effectief en daardoor belangrijk.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:24   quote  deeplink  
Volgende keer beter voor Dolberg. Ik had het hem wel weer gegund, dat het weer de betere kant met hem op zou gaan. Misschien dat hij volgende week tegen Feyenoord er twee inschiet. Zou wel leuk zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 20:24 schreef Onze Ajax het volgende:
Volgende keer beter voor Dolberg. Ik had het hem wel weer gegund, dat het weer de betere kant met hem op zou gaan. Misschien dat hij volgende week tegen Feyenoord er twee inschiet. Zou wel leuk zijn.
Waar mag ik tekenen voor die 2 goals?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:45   quote  deeplink  
Keizer zegt dat ie Younes opstelt vanwege uithoudingsvermogen? Dan kun je Viergever er ook wel neerzetten. Voor de rest komt hij wel goed over in het interview. Wel volledig eens meg Perez na de wedstrijd.
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:47   quote  deeplink  
Ik kijk de interviews en nabesprekingen maar zelden. Zijn toch vaak open deurtjes of plichtmatige, nietszeggende opeenstapelingen van algemeenheden. Wat zei Petez?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:48   quote  deeplink  
Ik zal die kortsmit halen als Onana vertrekt. Een prima keeper sowieso al 3 penaltys gestopt dit seizoen.

Jammer dat hij keeper bij Sparta is, met breuer ervoor. Blijkbaar is sparta verdediging niet al te best als breuer in de basis staat en als hij weg gaat de doelpunten om de oren vliegt.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 20:47 schreef Eide het volgende:
Ik kijk de interviews en nabesprekingen maar zelden. Zijn toch vaak open deurtjes of plichtmatige, nietszeggende opeenstapelingen van algemeenheden. Wat zei Petez?
Het kwam erop neer dat hij niet ziey wat Younes toevoegt ten opzichte van andere spelers op die positie. En dat hij daarom wel eens van de trainer wou horen waarom Younes steeds maar weer wordt opgesteld. Daarbij noemde hij een aantal zwakheden van Younes zoals rendement en zn (gebrek) aan diepgang.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 20:47 schreef Eide het volgende:
Ik kijk de interviews en nabesprekingen maar zelden. Zijn toch vaak open deurtjes of plichtmatige, nietszeggende opeenstapelingen van algemeenheden. Wat zei Petez?
Die nabeschouwingen vind ik ook altijd zo nietszeggend. Wordt gedaan door oud-spelers doe vroegen zelf geen kritiek konden verdragen maar nu alles, met 30000 herhalingen, beter weten.
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 20:58   quote  deeplink  
Dat ben ik wel met Perez eens. Younes moet vooral in de 1 op 1 komen als het spel al bij de 16 van de tegenstander is. Dat kan Ajax momenteel niet en dus ben je beter af met lopers als Neres, Kluivert en Cerny.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 21:00   quote  deeplink  
Maar blijkbaar dus niet. Want Younes heeft meer uithoudingsvermogen. En Keizer wil niet zowel de linker- als rechtervleugel wisselen. (Zijn eigen woorden)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 oktober 2017 door NatjosFC --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 oktober 2017 - 21:00   quote  deeplink  
Die nabeschouwing voegen niets toe, ze zeggen alleen maar opendeuren.

Wie vraagt zich namelijk niet af waarom Younes elke wedstrijd 90min mag blijven staan?

Dus dat ze dit pas na 7 a 8 maanden pas zich afvragen, zie je maar hoe slecht de kwaliteit van onze analisten.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 21:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Die nabeschouwing voegen niets toe, ze zeggen alleen maar opendeuren.

Wie vraagt zich namelijk niet af waarom Younes elke wedstrijd 90min mag blijven staan?

Dus dat ze dit pas na 7 a 8 maanden pas zich afvragen, zie je maar hoe slecht de kwaliteit van onze analisten.
Lol? Tuurlijk vragen die zich het al wel langer af. Maar hij blijft maar spelen, tja...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 oktober 2017 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 21:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lol? Tuurlijk vragen die zich het al wel langer af. Maar hij blijft maar spelen, tja...
Nou waarom stellen ze nu die vraag pas, na 8 maanden niet in vorm zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 21:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nou waarom stellen ze nu die vraag pas, na 8 maanden niet in vorm zijn.
Keizer is weer een nieuwe trainer he. Denk je dat Bosz die vraag nooit gehad heeft...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 14 oktober 2017 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 21:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Keizer is weer een nieuwe trainer he. Denk je dat Bosz die vraag nooit gehad heeft...
Die vraag heb ik niet voorbij zien komen? Als je een link heb, dan trek ik het wel terug
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 oktober 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 21:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Die vraag heb ik niet voorbij zien komen? Als je een link heb, dan trek ik het wel terug
Heb deze zo:
https://www.ajaxlife.nl/updates/bosz-groot-fan-van-laatste-kwartet-wedstrijden-younes

Kan de ander niet vinden, maar meen dat hij in die tijd toen eens reageerde dat hij Younes een belangrijke speler vond. Maar zal ook wel. Denk dat Warrior gelijk heeft dat er geen beter alternatief voor handen is.
Eide
 Eide - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:18   quote  deeplink  
De 4e goal is op naam van Younes gekomen, anders was de bal van Ziyech kennelijk naast gegaan. De eerste 2 goals waren eigen doelpunten. Goals dus van Neres en Younes met Ziyech als aangever. Neres nu topscorer met 4 goals, Ziyech MVP met 3 goals en 5 assists.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 oktober 2017 door Eide --
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:34   quote  deeplink  
Whahahaaha mijn god hè
p111
 p111 - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 20:23 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik blijf me verbazen over Schöne. Zoveel keer bankzitter, maar speelt toch weer een hele goede wedstrijd.
Gewoon een simpele wedstrijd heel weinig risico zoals gewoonlijk niks byzonders
p111
 p111 - zaterdag 14 oktober 2017 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 21:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nou waarom stellen ze nu die vraag pas, na 8 maanden niet in vorm zijn.
Die vraag is al 70x gesteld.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 15 oktober 2017 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 23:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Gewoon een simpele wedstrijd heel weinig risico zoals gewoonlijk niks byzonders
Ben ik met je eens, toch speelden anderen zoals Van de Beek en Huntelaar beduidend minder in deze simpele wedstrijd.
nummer10
 nummer10 - zondag 15 oktober 2017 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 00:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, toch speelden anderen zoals Van de Beek en Huntelaar beduidend minder in deze simpele wedstrijd.
huntelaar wat ongelukkig...maar beter als dolberg in de minuten wat die kreeg.. 25 min niet gezien op een penal na die die mist... ziyech overigens top.. strooide met passjes op mensen dir diep gingen.. alleen dst younnes weer 90 min standhield is me een raadsel.. wederom.. had dan dolberg voor hem gebracht
Brandje
 Brandje - zondag 15 oktober 2017 - 11:29   quote  deeplink  
Prima overwinning. Niks aan het handje. Volgende week die kakkerlakker opvreten. Zo dit was mijn bijdrage. Ik ga een terrasje opzoeken. De mazzel
Eide
 Eide - zondag 15 oktober 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 11:29 schreef Brandje het volgende:
Prima overwinning. Niks aan het handje. Volgende week die kakkerlakker opvreten. Zo dit was mijn bijdrage. Ik ga een terrasje opzoeken. De mazzel
Goede bijdrage, laat em smaken!
Loetje
 Loetje - zondag 15 oktober 2017 - 15:40   quote  deeplink  
Hoop oprecht dat volgende week het hele vertrouwen terug is. Dat word een hele belangrijke en ook voor de wedstrijden daarop volgend. Erna nog een keer uit en dat Utrecht thuis.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 oktober 2017 - 20:18   quote  deeplink  
Het is kakkerlak en ga je nu huilen als ik je j..d noem enge man, haatprediker
Loetje
 Loetje - zondag 15 oktober 2017 - 20:20   quote  deeplink  
Waar heb jij het nou over?
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 oktober 2017 - 20:23   quote  deeplink  
Dhr Brandje
Eide
 Eide - zondag 15 oktober 2017 - 20:25   quote  deeplink  
Goed verhaal, nu snel weer opdonderen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 oktober 2017 - 20:30   quote  deeplink  
En jij vraagt je af waarom er geen uitsupporters meer mogen komen bij de echte klassieker ? Ik respecteer ajax maar geen randmongolen, die heel de mooie voetbalsfeer verzieken , en aan jou ongefundeerde opdonderen merk ik ach laat maar , En normale ajax supporters jullie zijn welkom !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 oktober 2017 - 20:47   quote  deeplink  
Hey strontkakkerlak, oprotten hier! Of ga je bij jullie nu ook jezus uithangen! Smerig tufusongedierte is het! Niets meer en niets minder!!
Loetje
 Loetje - zondag 15 oktober 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 20:30 schreef piet de paler het volgende:
En jij vraagt je af waarom er geen uitsupporters meer mogen komen bij de echte klassieker ? Ik respecteer ajax maar geen randmongolen, die heel de mooie voetbalsfeer verzieken , en aan jou ongefundeerde opdonderen merk ik ach laat maar , En normale ajax supporters jullie zijn welkom !
En andersom lijkt me dat hetzelfde, want er lopen er daar genoeg zonder hersens rond
Loetje
 Loetje - zondag 15 oktober 2017 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 20:23 schreef piet de paler het volgende:
Dhr Brandje
En wel ons de hele dag Joden noemen. Geen Calimero gedrag hier. En helemaal niet in elkaars wedstrijdtopics. Doe het een keer andersom...

Dit is namelijk exact wat jullie altijd doen. Daar roepen en hier schreeuwen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 15 oktober 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 23:42 schreef p111 het volgende:

[..]

Die vraag is al 70x gesteld.
En dan weten ze nog niet wat de reden is van waarom younes wel in de basis staat en de andere niet.

Na 70x moet er nog steeds worden gespeculeerd door supporters en verslagever?

Sorry, maar dan gaat er toch iets niet goed. Of de geheugen van mensen, of het klopt niet dat er zoveel word gevraagd, of dat de trainer geen antwoorden geeft, of de trainer geeft antwoord zo dat er de volgende wedstrijd opnieuw gevraagd moet worden.

In ieder geval weet men na 70x vragen nog steeds niet het antwoord? Dus?
Loetje
 Loetje - zondag 15 oktober 2017 - 22:41   quote  deeplink  
Mijn god, het wordt nog erger...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 15 oktober 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 22:41 schreef Loetje het volgende:
Mijn god, het wordt nog erger...
Hoezo?
Loetje
 Loetje - zondag 15 oktober 2017 - 22:50   quote  deeplink  
1+1 is nu letterlijk 2....
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 oktober 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 22:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

En dan weten ze nog niet wat de reden is van waarom younes wel in de basis staat en de andere niet.

Na 70x moet er nog steeds worden gespeculeerd door supporters en verslagever?

Sorry, maar dan gaat er toch iets niet goed. Of de geheugen van mensen, of het klopt niet dat er zoveel word gevraagd, of dat de trainer geen antwoorden geeft, of de trainer geeft antwoord zo dat er de volgende wedstrijd opnieuw gevraagd moet worden.

In ieder geval weet men na 70x vragen nog steeds niet het antwoord? Dus?
Uithoudingsvermogen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zaterdag 14 oktober 2017, 18:30); 4 - 0









0.0069839