BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zaterdag 14 oktober 2017, 18:30); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
piet de paler
 piet de paler - maandag 16 oktober 2017 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hey strontkakkerlak, oprotten hier! Of ga je bij jullie nu ook jezus uithangen! Smerig tufusongedierte is het! Niets meer en niets minder!!
Je vult hetzelf in, stadionverbod lost voor jou een hoop op. Maar volgens mij heb jij die al.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 oktober 2017 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2017 - 07:25 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Je vult hetzelf in, stadionverbod lost voor jou een hoop op. Maar volgens mij heb jij die al.
Jij staat zondag in het stadion al die doorgesnoven knulletjes op hun gedrag aan te spreken? Wel in beeld graag, kunnen wij namelijk ook meegenieten!
remco k
 remco k - maandag 16 oktober 2017 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 22:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

En dan weten ze nog niet wat de reden is van waarom younes wel in de basis staat en de andere niet.

Na 70x moet er nog steeds worden gespeculeerd door supporters en verslagever?

Sorry, maar dan gaat er toch iets niet goed. Of de geheugen van mensen, of het klopt niet dat er zoveel word gevraagd, of dat de trainer geen antwoorden geeft, of de trainer geeft antwoord zo dat er de volgende wedstrijd opnieuw gevraagd moet worden.

In ieder geval weet men na 70x vragen nog steeds niet het antwoord? Dus?
Je kan wel een antwoord van de trainer hebben. Maar dat wil niet zeggen dat de vraag beantwoord ia.
remco k
 remco k - maandag 16 oktober 2017 - 08:31   quote  deeplink  
Er moet drie weken tussen zitten voordat een scheidsrechter dezelfde club weer kan/mag fluiten. Dan zijn er veel opties waaronder Nijhuis.
p111
 p111 - maandag 16 oktober 2017 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2017 - 20:58 schreef Eide het volgende:
Dat ben ik wel met Perez eens. Younes moet vooral in de 1 op 1 komen als het spel al bij de 16 van de tegenstander is. Dat kan Ajax momenteel niet en dus ben je beter af met lopers als Neres, Kluivert en Cerny.
Perez is gewoon een prima analist die het in mijn ogen prima ziet.
p111
 p111 - maandag 16 oktober 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 22:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

En dan weten ze nog niet wat de reden is van waarom younes wel in de basis staat en de andere niet.

Na 70x moet er nog steeds worden gespeculeerd door supporters en verslagever?

Sorry, maar dan gaat er toch iets niet goed. Of de geheugen van mensen, of het klopt niet dat er zoveel word gevraagd, of dat de trainer geen antwoorden geeft, of de trainer geeft antwoord zo dat er de volgende wedstrijd opnieuw gevraagd moet worden.

In ieder geval weet men na 70x vragen nog steeds niet het antwoord? Dus?
Ligt aan de trainer de analist stelt alleen maar vast .dus ?
p111
 p111 - maandag 16 oktober 2017 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 22:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Uithoudingsvermogen.
Dan gaan we in vervolg scouten bij de Amsterdamse atletiek ver.
piet de paler
 piet de paler - maandag 16 oktober 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2017 - 07:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij staat zondag in het stadion al die doorgesnoven knulletjes op hun gedrag aan te spreken? Wel in beeld graag, kunnen wij namelijk ook meegenieten!
Wie zegt dat ik dat niet doe? Wil jij niet gewoon in de kuip komen om je eigen ploeg aan te moedigen.?
remco k
 remco k - maandag 16 oktober 2017 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2017 - 17:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet doe? Wil jij niet gewoon in de kuip komen om je eigen ploeg aan te moedigen.?
Weet je wat het is kerel.

Wat jij hier zegt is helemaal waar. Maar daar waar er meerderen can jullie hier vrijwel dagelijks kunnen posten zonder constant afgemaakt te worden. Is dat voor bijna niemand van ons mogelijk aan jullie kant van het forum.

Daarom is het vaak vervelend als iemand van jullie kant hier de “moraalridder” komt uithangen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 16 oktober 2017 - 17:24   quote  deeplink  
Zit iets in
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 16 oktober 2017 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2017 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het is kerel.

Wat jij hier zegt is helemaal waar. Maar daar waar er meerderen can jullie hier vrijwel dagelijks kunnen posten zonder constant afgemaakt te worden. Is dat voor bijna niemand van ons mogelijk aan jullie kant van het forum.

Daarom is het vaak vervelend als iemand van jullie kant hier de “moraalridder” komt uithangen.
Precies dit.
Brandje
 Brandje - maandag 16 oktober 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 - 20:18 schreef piet de paler het volgende:
Het is kakkerlak en ga je nu huilen als ik je j..d noem enge man, haatprediker
Nee piet de paler. Je mag mij noemen hoe je wil. Jood, Neus en dat boeit mij geen ruk. Ben geen haatprediker. Heb een paar maten die heel erg fanatiek voor feyenoord zijn en die noem ik ook kakkerlak of havenslaaf. Ik krijg dan steevast het antwoord terug dat ik stinkneus ben en mijn muil moet houden en daarna gaan we bier drinken.
Dus Piet wat is precies je punt beste kerel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 oktober 2017 door Brandje --
Brandje
 Brandje - maandag 16 oktober 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2017 - 17:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet doe? Wil jij niet gewoon in de kuip komen om je eigen ploeg aan te moedigen.?
Dat zeg ik dorpspastoor. Waarom kom je nu ineens een week voor de Klassieker hier? Juist om reacties uit te lokken zodat je over Duitse Helmpje kan wrijven. Wij zijn hier de beroerdste niet, echt niet maar niet voorafgaand aan de Klassieker hier komen zeiken
piet de paler
 piet de paler - maandag 16 oktober 2017 - 19:25   quote  deeplink  
Ach laat maar prettige wedstrijd zondag, ik vind het jammer dat sommigen van jullie er niet bij zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 oktober 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2017 - 18:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat zeg ik dorpspastoor. Waarom kom je nu ineens een week voor de Klassieker hier? Juist om reacties uit te lokken zodat je over Duitse Helmpje kan wrijven. Wij zijn hier de beroerdste niet, echt niet maar niet voorafgaand aan de Klassieker hier komen zeiken
Dit dus!! Ineens komt die havenslaaf om de hoek gluren en de moraalridder uithangen!
remco k
 remco k - maandag 16 oktober 2017 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 oktober 2017 - 18:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat zeg ik dorpspastoor. Waarom kom je nu ineens een week voor de Klassieker hier? Juist om reacties uit te lokken zodat je over Duitse Helmpje kan wrijven. Wij zijn hier de beroerdste niet, echt niet maar niet voorafgaand aan de Klassieker hier komen zeiken
Eens. Wel jammer dat het zo moet. Maar ga daar nu andersom eens een paar Posts plaatsen mbt de klassieker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Sparta (zaterdag 14 oktober 2017, 18:30); 4 - 0









0.0065610