BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Roda jc 26-11-2017

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 29 november 2017 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 00:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar waar het mij in deze discussie om gaat is het feit dat het schijnbaar wel normaal is om spelers te voorzien van ongefundeerde kritieken maar bij uitfluiten gaan we ineens met zijn allen afkeurend reageren.
Volgens mij is best veel van de kritiek op dit forum juist wel onderbouwd..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 november 2017 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 07:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens wat het toewensen van blessures endergelijke, maar tijdens een wedstrijd in het stadion een speler gaan uitfluiten, welk doel bereik je daarmee? Gaan ze daar beter door spelen?

Bij Ziyech bijvoorbeeld kan men echt niets zeggen over zijn inzet en werklust in het veld, ik denk niet dat er een speler is die harder werkt dan hij..
Als je hem de eerste helft over het veld zag sjokken kan je jezelf afvragen of de inzet en werklust er wel was? Daarnaast begon hij pas beter te spelen toen mensen in het stadion zich begonnen te roeren.

Maar kritiek leveren tijdens of na de wedstrijd is overigens ook gewoon een vorm van uitfluiten. Iedereen laat echter op zijn eigen manier blijken wat hij van de inzet of het spel van een bepaalde speler vind.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 november 2017 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 07:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is best veel van de kritiek op dit forum juist wel onderbouwd..
Vind je? Hahahaha tijdens en vlak na een wedstrijd wordt er juist vaak vanuit emotie gereageerd. En kritiek leveren is gewoon een vorm van uitfluiten.
remco k
 remco k - woensdag 29 november 2017 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 07:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vind je? Hahahaha tijdens en vlak na een wedstrijd wordt er juist vaak vanuit emotie gereageerd. En kritiek leveren is gewoon een vorm van uitfluiten.
Nee dat is niet een vorm van uitfluiten, uitfluiten heeft direct invloed op het spel tijdens een wedstrijd, kritiek leveren heeft dat niet, dat heeft invloed op iemand na een wedstrijd wat er toe kan leiden dat men de volgende wedstrijd positief of negatief kan veranderen.

En dat er vanuit emotie gereageerd wordt klopt zeker, en op dat moment is het vaak ook niet onderbouwd.

Maar als ik naar mezelf kijk, ik lever tijdens een wedstrijd vaak kritiek op bijvoorbeeld Schone, tijdens een wedstrijd is dat de ene keer wel onderbouwd en de andere keer niet, maar mijn kritiek op hem is niet van vandaag, en heb ik al vele malen goed onderbouwd gepost op het forum. mijn kritiek vanuit emotie tijdens een wedstrijd is dus gestoeld op die gegevens en dus ook dan prima onderbouwd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 november 2017 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 29 november 2017 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 07:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je hem de eerste helft over het veld zag sjokken kan je jezelf afvragen of de inzet en werklust er wel was? Daarnaast begon hij pas beter te spelen toen mensen in het stadion zich begonnen te roeren.

Maar kritiek leveren tijdens of na de wedstrijd is overigens ook gewoon een vorm van uitfluiten. Iedereen laat echter op zijn eigen manier blijken wat hij van de inzet of het spel van een bepaalde speler vind.
Ik vond hem niet sjokken de eerste helft, probeerde vaak zat fouten van bijvoorbeeld Schone recht te zetten. Ik vind overigens uberhaubt niet dat ie beter begon te spelen, ook in de tweede helft namelijk nog heel veel fout gedaan en ook amper bij de goals betrokken afgelopen weekend. Hij speelde gewoon een slechte pot, zijn minste zelfs van het seizoen durf ik te zeggen.

Maar goed kerel, we hebben deze discussie over uitfluiten al vaker gevoerd, en de conclusie is denk ik dat we er beiden een andere mening over hebben.. Prima toch..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 november 2017 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat is niet een vorm van uitfluiten, uitfluiten heeft direct invloed op het spel tijdens een wedstrijd, kritiek leveren heeft dat niet, dat heeft invloed op iemand na een wedstrijd wat er toe kan leiden dat men de volgende wedstrijd positief of negatief kan veranderen.

En dat er vanuit emotie gereageerd wordt klopt zeker, en op dat moment is het vaak ook niet onderbouwd.

Maar als ik naar mezelf kijk, ik lever tijdens een wedstrijd vaak kritiek op bijvoorbeeld Schone, tijdens een wedstrijd is dat de ene keer wel onderbouwd en de andere keer niet, maar mijn kritiek op hem is niet van vandaag, en heb ik al vele malen goed onderbouwd gepost op het forum. mijn kritiek vanuit emotie tijdens een wedstrijd is dus gestoeld op die gegevens en dus ook dan prima onderbouwd..
Wij gaan hier niet uitkomen samen en hebben allebei een andere mening. Ik vind uitfluiten nutteloos net als veel ongezouten en ongefundeerde kritiek op de speler gericht met als doel hem te breken. Hoe vaak ik zinloze, niet onderbouwde en vanuit emotie gerichte kritiek lees is niet op 1 hand te tellen. Men moet zich eens realiseren dat spelers dit ook onder ogen kunnen krijgen. Ik weet zeker dat spelers alles zullen doen om hun slechte spel te verbeteren, zelfs Ziyech en Younes, maar dat de druk om te presteren steeds groter wordt. Er is uiteindelijk maar 1 persoon die zo'n speler in bescherming kan nemen en dat is de trainer. En laat deze spelers dan niet voor de camera komen kort na de wedstrijd waarin ze gelijk hun mening over zaken moet geven. Want met alle respect voor Ziyech, maar het hebben over "echte Ajacied" wanneer iemand door fluiten zijn kritiek uit, maar wel bij het minste of geringste geldbuideltje vertrekken als speler is natuurlijk de plank volledig misslaan.

En dan komen we nog op het allerlaatste punt. De media is natuurlijk de grootste criticaster. Ik moet altijd lachen als ik mensen als Perez en Van Halst aan het woord hoor. Zelf konden ze vroeger de kritieken ook niet hebben maar nu laten ze, aan de hand van videobeelden die ze 30x terugspoelen, ineens zich wel kritisch uit. Ze weten hoe het is om in het veld te staan, ze weten hoe het is als er kritiek geleverd wordt en wat dat met je doet als speler. En waar ze vroeger jankten over deze kritiek doen ze nu ineens heel hard mee. Maar zoals gezegd, de media kan je maken en breken. Deze week ben je de ster en volgende week de schlemiel. En zo gaat het bij veel schapen ook. Maar ik weet dat we het daar eens over zijn.
remco k
 remco k - woensdag 29 november 2017 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 09:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wij gaan hier niet uitkomen samen en hebben allebei een andere mening. Ik vind uitfluiten nutteloos net als veel ongezouten en ongefundeerde kritiek op de speler gericht met als doel hem te breken. Hoe vaak ik zinloze, niet onderbouwde en vanuit emotie gerichte kritiek lees is niet op 1 hand te tellen. Men moet zich eens realiseren dat spelers dit ook onder ogen kunnen krijgen. Ik weet zeker dat spelers alles zullen doen om hun slechte spel te verbeteren, zelfs Ziyech en Younes, maar dat de druk om te presteren steeds groter wordt. Er is uiteindelijk maar 1 persoon die zo'n speler in bescherming kan nemen en dat is de trainer. En laat deze spelers dan niet voor de camera komen kort na de wedstrijd waarin ze gelijk hun mening over zaken moet geven. Want met alle respect voor Ziyech, maar het hebben over "echte Ajacied" wanneer iemand door fluiten zijn kritiek uit, maar wel bij het minste of geringste geldbuideltje vertrekken als speler is natuurlijk de plank volledig misslaan.

En dan komen we nog op het allerlaatste punt. De media is natuurlijk de grootste criticaster. Ik moet altijd lachen als ik mensen als Perez en Van Halst aan het woord hoor. Zelf konden ze vroeger de kritieken ook niet hebben maar nu laten ze, aan de hand van videobeelden die ze 30x terugspoelen, ineens zich wel kritisch uit. Ze weten hoe het is om in het veld te staan, ze weten hoe het is als er kritiek geleverd wordt en wat dat met je doet als speler. En waar ze vroeger jankten over deze kritiek doen ze nu ineens heel hard mee. Maar zoals gezegd, de media kan je maken en breken. Deze week ben je de ster en volgende week de schlemiel. En zo gaat het bij veel schapen ook. Maar ik weet dat we het daar eens over zijn.
Hier ben ik het dan weer mee eens, en hier zeg je ook niet veel anders dan dat ik zeg.
Met name je laatste deel ben ik het mee eens, maar goed het is nu hun baan om dingen te beoordelen en hier hun mening over te geven. Ik vraag me echter wel af of die mensen enig benul hebben van de impact die bepaalde uitspraken kunnen hebben.

Wat Ziyech betreft, tot nu toe heeft hij juist vaak de keuzes gemaakt niet op basis van geld, hij kon in Rotterdam meer verdienen dan bij Twente en toch ging hij naar Twente op basis van betere sportieve toezeggingen.

Hij kon toen hij naar Ajax ging ook al naar het buitenland voor meer geld..

Een echte Ajacied is het overigens zeker niet, want hij gebruikt Ajax wel degelijk als springplank, maar mijn gevoel zegt me dat ie dat louter doet om er sportief beter van te worden, uiteraard gaat dat ook gepaard met een financiele vooruitgang, maar tot nu toe heeft hij mij bewezen dat dit niet zijn enige drijfveer is..
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 november 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 07:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat vind ik niet, hij wisseld omdat er niet goed gepresteerd wordt, er wordt niet goed gespeeld deels door de tragedie rondom Nouri..
dat is jou mening.. in het begin kan ik hierin komen, nu niet meer.. juist spelers zeggen dat het extra kracht geeft om het te doen voor nouri dus ik betwijfel het..
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 november 2017 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 08:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem niet sjokken de eerste helft, probeerde vaak zat fouten van bijvoorbeeld Schone recht te zetten. Ik vind overigens uberhaubt niet dat ie beter begon te spelen, ook in de tweede helft namelijk nog heel veel fout gedaan en ook amper bij de goals betrokken afgelopen weekend. Hij speelde gewoon een slechte pot, zijn minste zelfs van het seizoen durf ik te zeggen.

Maar goed kerel, we hebben deze discussie over uitfluiten al vaker gevoerd, en de conclusie is denk ik dat we er beiden een andere mening over hebben.. Prima toch..
2 assists.. en hadden er nog 2 bij moeten zitten.. dolberg alleen voor de keeper.. en die bal op dolberg die hem aflegt op kluivert.. maar goed.. zag net mooie cijfers.. ziyech is simpelweg bij de meeste keypasses betrokken van de 10 groteclubs in de eu..
. dus wat klagen we nog.. laat hem zijn spel spelen zolang hij zulke cijfers kan weer leggen.. meeste keypasses.. meer onderscheppingen dan andere speleer op die positie.. meerdere assists.. en sommigen klagen nog.. ja de foute passes eruit.. maar heb ook het idee dat dit komt omdat hij simpelweg de moeilijke oplossinng zoekt en dat zit in zijn spel.. medespelers moeten ook juist goed lopen voor hem.. anyway mooi laten staan.. en lekker met frenkie en hem gaan spelen..
remco k
 remco k - woensdag 29 november 2017 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 11:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

2 assists.. en hadden er nog 2 bij moeten zitten.. dolberg alleen voor de keeper.. en die bal op dolberg die hem aflegt op kluivert.. maar goed.. zag net mooie cijfers.. ziyech is simpelweg bij de meeste keypasses betrokken van de 10 groteclubs in de eu..
. dus wat klagen we nog.. laat hem zijn spel spelen zolang hij zulke cijfers kan weer leggen.. meeste keypasses.. meer onderscheppingen dan andere speleer op die positie.. meerdere assists.. en sommigen klagen nog.. ja de foute passes eruit.. maar heb ook het idee dat dit komt omdat hij simpelweg de moeilijke oplossinng zoekt en dat zit in zijn spel.. medespelers moeten ook juist goed lopen voor hem.. anyway mooi laten staan.. en lekker met frenkie en hem gaan spelen..
Compleet nutteloze post richting mij. Ik ben namelijk fan van de speler en vind het totaal niet erg dat ie zo veel risico in zijn spel legt.

Overigens 1 asisst van Zyech 3 van de Jong en 1 van Neres..
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 november 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Compleet nutteloze post richting mij. Ik ben namelijk fan van de speler en vind het totaal niet erg dat ie zo veel risico in zijn spel legt.

Overigens 1 asisst van Zyech 3 van de Jong en 1 van Neres..
was niet eens perse naar jou alleen... was gewoon een algemeen iets.. maar ok 1 assist, en hadden er 2 meer kunnen zijn.. daarbij steekt ziyech qua keypasses boven alles en iedereen uit.. en ook zijn wrklust en onderscheppingen.. las ergens 55 keypasses.. meer dan de hele top van europa..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 november 2017 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - woensdag 29 november 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 14:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was niet eens perse naar jou alleen... was gewoon een algemeen iets.. maar ok 1 assist, en hadden er 2 meer kunnen zijn.. daarbij steekt ziyech qua keypasses boven alles en iedereen uit.. en ook zijn wrklust en onderscheppingen.. las ergens 55 keypasses.. meer dan de hele top van europa..
Ik ben ook groot fan van Ziyech.
Maar de eerste helft van hem tegen roda
was onacceptabel slecht. Bijna 1 op 1 balverlies!

Hoe verneukend statistieken zijn is nu wel duidelijk.

In de discussies op tv over Ziyech kwam naar voren dat
hij 84 of 85 balcontacten heeft gehad met 34x balverlies...

Maar dat is over de hele wedstrijd genomen....

Ben erg benieuwd naar de statistieken van Ziyech uitsluitend
obv de 1e helft tegen roda.

Volgens mij schrikken we ons dan kapot!!!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 29 november 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 15:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben ook groot fan van Ziyech.
Maar de eerste helft van hem tegen roda
was onacceptabel slecht. Bijna 1 op 1 balverlies!

Hoe verneukend statistieken zijn is nu wel duidelijk.

In de discussies op tv over Ziyech kwam naar voren dat
hij 84 of 85 balcontacten heeft gehad met 34x balverlies...

Maar dat is over de hele wedstrijd genomen....

Ben erg benieuwd naar de statistieken van Ziyech uitsluitend
obv de 1e helft tegen roda.

Volgens mij schrikken we ons dan kapot!!!
Ach, het hoort ook gewoon bij zijn spel. Als je ultra aanvallend denkt en speelt en dus veel risico in je spel legt, gaat het weleens mis en keren de statistieken zich gewoon vaak tegen je.

Denk dat hij het overigens zelf ook wel weet hoor trouwens, dat het zuiverder moet. Heeft hij echt geen fluitconcerten voor nodig. (zonder te insinueren dat jij die fluitconcerten aan zijn adres ok vind)

Met al het balverlies is hij vaak zelfs nog de belangrijkste man van Ajax. Moet je nagaan als het ineens wel allemaal loopt zoals hij wilt.. Wordt aardig smullen dan.
AkaS
 AkaS - woensdag 29 november 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 16:45 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ach, het hoort ook gewoon bij zijn spel. Als je ultra aanvallend denkt en speelt en dus veel risico in je spel legt, gaat het weleens mis en keren de statistieken zich gewoon vaak tegen je.

Denk dat hij het overigens zelf ook wel weet hoor trouwens, dat het zuiverder moet. Heeft hij echt geen fluitconcerten voor nodig. (zonder te insinueren dat jij die fluitconcerten aan zijn adres ok vind)

Met al het balverlies is hij vaak zelfs nog de belangrijkste man van Ajax. Moet je nagaan als het ineens wel allemaal loopt zoals hij wilt.. Wordt aardig smullen dan.
Het uitfluiten van spelers geeft mij een dubbel gevoel...
Enerzijds is het ondenkbaar want als supporter, support je je team en daar hoort uitfluiten niet bij natuuurlijk.

Anderzijds is het zo dat je als supporter niet de kans hebt om even naar Ziyech te lopen om hem te vertellen dat fouten maken onderdeel van het spelletje is. Maar wat hij op de mat legt onacceptabel is!!!

In dat geval is het fluiten de enige middel dat je als supporter hebt om je afkeur te laten blijken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 november 2017 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 22:39 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het uitfluiten van spelers geeft mij een dubbel gevoel...
Enerzijds is het ondenkbaar want als supporter, support je je team en daar hoort uitfluiten niet bij natuuurlijk.

Anderzijds is het zo dat je als supporter niet de kans hebt om even naar Ziyech te lopen om hem te vertellen dat fouten maken onderdeel van het spelletje is. Maar wat hij op de mat legt onacceptabel is!!!

In dat geval is het fluiten de enige middel dat je als supporter hebt om je afkeur te laten blijken.
Inderdaad! Of je gaat tijdens het wedstrijd op het forum verkondigen wat je van zijn spel vind! ;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 29 november 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 22:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad! Of je gaat tijdens het wedstrijd op het forum verkondigen wat je van zijn spel vind! ;-)
aaah dat doet iedereen hier die niet op dat moment bij de wedstrijd is ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 november 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 november 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 23:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

aaah dat doet iedereen hier die niet op dat moment bij de wedstrijd is ;)
Daarmee bedoel ik dat kritiek uiten tijdens de wedstrijd op alle manieren kan! Alleen bij het ene krijgt de speler het niet mee en bij het andere wel. Scheldend voor de televisie kan ook nog! Whahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 november 2017 - 23:13   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 november 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 november 2017 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 23:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik dat kritiek uiten tijdens de wedstrijd op alle manieren kan! Alleen bij het ene krijgt de speler het niet mee en bij het andere wel. Scheldend voor de televisie kan ook nog! Whahahaha
dat laatste ken ik wel haha
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 30 november 2017 - 08:39   quote  deeplink  
Die Henk Spaan slaat wel gelijk compleet door door te roepen dat Kluivert er 15 tot 20 maakt als hij blijft staan. Geloof niet dat hij dat kan halen. 10 doelpunten doet hij het al extreem goed...

Sowieso vind ik die Henk Spaan niet echt meer serieus te nemen. Weet het achteraf altijd beter.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 30 november 2017 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 22:39 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het uitfluiten van spelers geeft mij een dubbel gevoel...
Enerzijds is het ondenkbaar want als supporter, support je je team en daar hoort uitfluiten niet bij natuuurlijk.

Anderzijds is het zo dat je als supporter niet de kans hebt om even naar Ziyech te lopen om hem te vertellen dat fouten maken onderdeel van het spelletje is. Maar wat hij op de mat legt onacceptabel is!!!

In dat geval is het fluiten de enige middel dat je als supporter hebt om je afkeur te laten blijken.
Je hebt een punt, maar ik heb er een beetje een raar gevoel bij.. waarom denken wij supporters dat het nodig is om een speler te laten weten dat hij niet goed speelt? Het is echt niet zo dat hij bewust niet goed speelt.. Hij wilt echt wel schitteren hoor elke wedstrijd. Als het niet altijd lukt, moeten we daar maar gewoon vrede mee hebben vind ik persoonlijk. Aanmoedigen zou veel en veel beter werken dan uitfluiten denk ik ook.

Wij hebben gevraagd om aanvallend voetbal, nu hebben we een speler die dat graag doet en dan wordt hij uitgefloten..

Ik las het ergens al eerder, weet niet meer of dat hier op het forum was.. Vroeger werden dit soort spelers toegezongen (ook al lukte lang niet altijd alles), nu worden ze uitgefloten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 november 2017 door Jaccio --
p111
 p111 - donderdag 30 november 2017 - 09:17   quote  deeplink  
Klopt maar zit bij veel mensen in het karakter om je onvrede te laten zien of horen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 30 november 2017 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 november 2017 - 09:17 schreef p111 het volgende:
Klopt maar zit bij veel mensen in het karakter om je onvrede te laten zien of horen.
Jammer vind ik dat.
Ik denk dat die jongens tot veel meer in staat zouden zijn als ze elke wedstrijd 90 minuten lang werden toegezongen.
AkaS
 AkaS - donderdag 30 november 2017 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 november 2017 - 08:49 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maar ik heb er een beetje een raar gevoel bij.. waarom denken wij supporters dat het nodig is om een speler te laten weten dat hij niet goed speelt? Het is echt niet zo dat hij bewust niet goed speelt.. Hij wilt echt wel schitteren hoor elke wedstrijd. Als het niet altijd lukt, moeten we daar maar gewoon vrede mee hebben vind ik persoonlijk. Aanmoedigen zou veel en veel beter werken dan uitfluiten denk ik ook.

Wij hebben gevraagd om aanvallend voetbal, nu hebben we een speler die dat graag doet en dan wordt hij uitgefloten..

Ik las het ergens al eerder, weet niet meer of dat hier op het forum was.. Vroeger werden dit soort spelers toegezongen (ook al lukte lang niet altijd alles), nu worden ze uitgefloten.
Ik denk dat dit komt omdat supporters verwachtingen hebben en een aardig bedrag neerleggen om hun cluppie te zien spelen. En de spelers die hiervoor
Opgesteld worden, worden geacht 110% te geven om te winnen en de supporters
Te vermaken.

Een risicovolle pass om een medespeler vrij voor de keeper te zetten die niet
Lukt kan rekenen op applaus. Dat weet ik zeker.

Maar Ziyech verspeelde nagenoeg alle ballen in de eerste helft en kwam denk
Ik niet super gemotiveerd over hierdoor..Het publiek riep hem vervolgens tot
Orde en wilde aangeven dat hij een tandje moest bijschakelen.

Ziyech is niet uitgefloten omdat men hem niks vindt of hem wil zien vertrekken!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 30 november 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 november 2017 - 13:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk dat dit komt omdat supporters verwachtingen hebben en een aardig bedrag neerleggen om hun cluppie te zien spelen. En de spelers die hiervoor
Opgesteld worden, worden geacht 110% te geven om te winnen en de supporters
Te vermaken.

Een risicovolle pass om een medespeler vrij voor de keeper te zetten die niet
Lukt kan rekenen op applaus. Dat weet ik zeker.

Maar Ziyech verspeelde nagenoeg alle ballen in de eerste helft en kwam denk
Ik niet super gemotiveerd over hierdoor..Het publiek riep hem vervolgens tot
Orde en wilde aangeven dat hij een tandje moest bijschakelen.

Ziyech is niet uitgefloten omdat men hem niks vindt of hem wil zien vertrekken!
Tja, ik blijf het toch een raar ding vinden. Dat supporters vinden dat ze een jongen die zijn hobby beoefent tot de orde moeten roepen omdat hij niet speelt zoals zij dat graag willen.
Ziyech wilt gewoon voetballen op het hoogst mogelijke niveau. Het is niet zijn idee geweest dat men zoveel moeten betalen om hun club te zien spelen.

Blijf die jongens gewoon steunen, al spelen ze bagger. Het liefst spelen ze elke wedstrijd een 10, ik weet het zeker. Maar aan het einde van de dag blijven het ook gewoon mensen met gevoelens en af en toe een offday. Ik heb ook weleens een offday en zou zwaar depressief raken als ik op elk foutje afgerekend zou worden door een grote groep mensen.

Nu lijken ze een soort van publiekelijk bezit. Vind ik een beetje een enge gedachte.

Maargoed, misschien ligt het gewoon aan mij.
remco k
 remco k - donderdag 30 november 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 november 2017 - 14:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was niet eens perse naar jou alleen... was gewoon een algemeen iets.. maar ok 1 assist, en hadden er 2 meer kunnen zijn.. daarbij steekt ziyech qua keypasses boven alles en iedereen uit.. en ook zijn wrklust en onderscheppingen.. las ergens 55 keypasses.. meer dan de hele top van europa..
Nogmaals, ik begrijp totaal niet waarom je tegen mij over Ziyech zit te blaten terwijl ik juist fan van hem ben.
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 november 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 november 2017 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, ik begrijp totaal niet waarom je tegen mij over Ziyech zit te blaten terwijl ik juist fan van hem ben.
ok en jij noemt mensen dom.... nogmaals.. is niet PERSE naar jou..
remco k
 remco k - donderdag 30 november 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 november 2017 - 15:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok en jij noemt mensen dom.... nogmaals.. is niet PERSE naar jou..
Reageer dan ook niet over Ziyech naar mij, maar rochting iemand die er wel over loopt te zeiken..
nummer10
 nummer10 - donderdag 30 november 2017 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 november 2017 - 15:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Reageer dan ook niet over Ziyech naar mij, maar rochting iemand die er wel over loopt te zeiken..
ik qoute je enkel... noem je naam er niet bij.. jammer dat jeje dan gelijk op je pikje getrapt voelt
remco k
 remco k - vrijdag 01 december 2017 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 november 2017 - 22:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik qoute je enkel... noem je naam er niet bij.. jammer dat jeje dan gelijk op je pikje getrapt voelt
Wat heeft het voor meerwaarde om mij te quoten, terwijl je dan niet op mij gaat reageren? Misschien eens nakijken waar dat voor bedoeld is..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 december 2017 - 10:31   quote  deeplink  
is goed kerel ;) anyway op naar het weekend.. voor een mooi weekendje voetbal (y)
AkaS
 AkaS - vrijdag 01 december 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 november 2017 - 13:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tja, ik blijf het toch een raar ding vinden. Dat supporters vinden dat ze een jongen die zijn hobby beoefent tot de orde moeten roepen omdat hij niet speelt zoals zij dat graag willen.
Ziyech wilt gewoon voetballen op het hoogst mogelijke niveau. Het is niet zijn idee geweest dat men zoveel moeten betalen om hun club te zien spelen.

Blijf die jongens gewoon steunen, al spelen ze bagger. Het liefst spelen ze elke wedstrijd een 10, ik weet het zeker. Maar aan het einde van de dag blijven het ook gewoon mensen met gevoelens en af en toe een offday. Ik heb ook weleens een offday en zou zwaar depressief raken als ik op elk foutje afgerekend zou worden door een grote groep mensen.

Nu lijken ze een soort van publiekelijk bezit. Vind ik een beetje een enge gedachte.

Maargoed, misschien ligt het gewoon aan mij.
Als Ziyech op het hoogst mogelijke niveau wil voetballen
En blijven voetballen zal hij minder onnodig balverlies
Moeten leiden :-)

En een hobby is het allang niet meer...Hobbies kosten geld
En Ziyech krijgt heel veel centjes betaald die onder andere
Voortkomen uit supporters die een kaartje kopen en merchandise
Omzet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Roda jc 26-11-2017









0.0116240