BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Zaterdag 02 december 2017, 18:30 uur); 3 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - maandag 04 december 2017 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

en ook de minste tegen op Feyenoord na.. Wat is dus hierin je punt?

Kap daarnaast met je achterlijke hoofdletters, het maakt je teksten niet meer of minder waar..
Waarom meteen zo onvriendelijk.
Als je het aardig brengt komt het ook wel over...
remco k
 remco k - maandag 04 december 2017 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 11:48 schreef AkaS het volgende:

[..]

Waarom meteen zo onvriendelijk.
Als je het aardig brengt komt het ook wel over...
Omdat het niet de eerste keer is.. En daarnaast, niet aardig??
Eide
 Eide - maandag 04 december 2017 - 13:29   quote  deeplink  
The day after...

Tering, hoe kan je een wedstrijd weggeven. Tot 2 keer toe uit een dood spelmoment totaal onnodig een goal tegen krijgen. Twee keer een tegenstander terug laten komen... Die 2e goal van Twente kan gebeuren. Als hij nog 100 keer zo op goal schiet gaat die bal 99 keer de 2e ring in en de 100e keer over de zijlijn. Maar goed, hij schiet deze geweldig binnen. Die andere twee goals waren echter totaal en volledig onnodig.

Het vervelende daaraan is dat het systeem niet eens faalde. Of je nu met 3 of 4 verdedigers speelt. Dat maakt voor dode spelmomenten niet uit. Dat is dus echt falen in de organisatie en individuele duelkracht.

Het lijkt momenteel wel alsof Ajax geen basis heeft waarop het terug kan vallen. Vorig seizoen stond het defensief als een huis. Als Ajax niet draaide wist het dat er nauwelijks goals tegen vielen. Zo'n zekerheid heeft Ajax dit jaar totaal niet en het resultaat is een buitengewoon kwetsbaar Ajax wat na gister (PSV) uitgeschakeld lijkt voor de titel.

Tegen PSV MOET Ajax winnen. Dat is een 6-punten-pot. Alles of niets en dat terwijl de winterstop nog moet komen.
guusje
 guusje - maandag 04 december 2017 - 14:29   quote  deeplink  
The day after...

Tering, hoe kan je een wedstrijd weggeven. Tot 2 keer toe uit een dood spelmoment totaal onnodig een goal tegen krijgen. Twee keer een tegenstander terug laten komen...

kijk Remco K, dat bedoelde ik met die verdediging. met een betere verdediging was dat toch niet gebeurd? en sorry als ik je tere zieltje hebt geraakt met de hoofdletters. stom, stom, stom..Caps lock stond aan en zag het te laat. mea culpa.
Eide
 Eide - maandag 04 december 2017 - 14:53   quote  deeplink  
Dit heeft niets met alleen de verdediging te maken. Dode spelmomenten zijn een exercitie in organisatie en duelkracht waarbij elk individu is betrokken. Dat is juist het hele probleem hier.

Onze verdediging heeft 1 echte kans weggegeven en 1 maal kwam Neres niet met Thesker mee die vervolgens fenomenaal inschiet. Verder stond eht verdedigend best goed. Waar het niet goed stond was bij die dode spelmomenten.
remco k
 remco k - maandag 04 december 2017 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 14:29 schreef guusje het volgende:
The day after...

Tering, hoe kan je een wedstrijd weggeven. Tot 2 keer toe uit een dood spelmoment totaal onnodig een goal tegen krijgen. Twee keer een tegenstander terug laten komen...

kijk Remco K, dat bedoelde ik met die verdediging. met een betere verdediging was dat toch niet gebeurd? en sorry als ik je tere zieltje hebt geraakt met de hoofdletters. stom, stom, stom..Caps lock stond aan en zag het te laat. mea culpa.
Volgens mij heeft dat met het gehele elftal en de organisatie te maken en niets met puur de defensie toch.

Overigens vind ik dat we niet met 3-4-3 moeten gaan spelen want de tegenaanvallen waar de uiteindelijke goals uitkomen zouden beter en makkelijker verdedigd moeten worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (Zaterdag 02 december 2017, 18:30 uur); 3 - 3









0.0094699