BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (Donderdag 14 december 2017, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 december 2017 - 08:02   quote  deeplink  
En nee, het seizoen kan me nog steeds geen ene reet schelen! Maar ik zal me nooit neerleggen bij geen kampioenschap omdat ik mooi voetbal wil. Daar zijn de sportieve en financiële belangen tegenwoordig te groot voor. Zeker als je aansluiting wil houden bij Europa. En dat snappen de grote clubs maar al te goed.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat hij steun moet krijgen door er een ervaren iemand naast te zetten. Zeker gezien alle gebeurtenissen. Jij daarentegen gilt over van alles. En dat vanaf dag 1. En maar zeggen dat je hem een kans geeft en nog meer van dat bullcrap. Dus probeer eens een keer te relativeren.

In jouw ogen doet hij echter helemaal niets goed. En ja wij roepen eens wat tijdens of kort na de wedstrijd maar gaan daarna relativeren. Jij blijft echter de hele week het riedeltje herhalen!
hou vast aan mijn ding.. dat is wat anders dan de ene keer dit te zeggen en de andere keer dat.. daarbij ook vaak zat geroepen dat hij niet weg hoeft maar wel die andere zoutzakken.. en dan keizer assistent
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 08:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
En nee, het seizoen kan me nog steeds geen ene reet schelen! Maar ik zal me nooit neerleggen bij geen kampioenschap omdat ik mooi voetbal wil. Daar zijn de sportieve en financiële belangen tegenwoordig te groot voor. Zeker als je aansluiting wil houden bij Europa. En dat snappen de grote clubs maar al te goed.
klopt.. helaas is het geld het belangrijkste tegenwoordig.. maar ben supporter geworden door hun manier van spelen.. niet hun prijzenkast..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 december 2017 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 08:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt.. helaas is het geld het belangrijkste tegenwoordig.. maar ben supporter geworden door hun manier van spelen.. niet hun prijzenkast..
Ik ook Niet, maar helaas moet je mee in het hedendaagse voetbal.
AkaS
 AkaS - vrijdag 15 december 2017 - 12:49   quote  deeplink  
Heeft Dijks ooit weleens als linker centrale verdediger gespeeld?
Je zou denken dat hij met zijn postuur en snelheid dat aan moet
kunnen. Duels winnen en dan het balletje bij Ziyech of de Jong inleveren...?
Eide
 Eide - vrijdag 15 december 2017 - 12:55   quote  deeplink  
Dijks speelde in de jeugd bij Ajax wel eens centraal achterin. Sinds de A1 heeft hij voor zover ik weet alleen nog maar linksback gespeeld.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 15 december 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 12:49 schreef AkaS het volgende:
Heeft Dijks ooit weleens als linker centrale verdediger gespeeld?
Je zou denken dat hij met zijn postuur en snelheid dat aan moet
kunnen. Duels winnen en dan het balletje bij Ziyech of de Jong inleveren...?
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moeten we dus weer 3-4-3 spelen en tegen Az lijkt me dat niet slim..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 15 december 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 12:55 schreef Eide het volgende:
Dijks speelde in de jeugd bij Ajax wel eens centraal achterin. Sinds de A1 heeft hij voor zover ik weet alleen nog maar linksback gespeeld.
Hij kan het dus wel, maar tegen Az moeten er gewoon 4 verdedigers staan en wie gaat er dan linksback?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 december 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 14:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hij kan het dus wel, maar tegen Az moeten er gewoon 4 verdedigers staan en wie gaat er dan linksback?
Dankerlui is in principe een linksback, maar ik denk dat Dijks nog zelfs beter is dan hij.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 14:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hij kan het dus wel, maar tegen Az moeten er gewoon 4 verdedigers staan en wie gaat er dan linksback?
dijks vs weghorst... mmmmmmh
Eide
 Eide - vrijdag 15 december 2017 - 17:50   quote  deeplink  
Ik denk dat Keizer kiest voor Frenkie op Cv, net als tegen PSV en Excelsior. Dijks en waarschijnlijk Zeefuik op de flanken en Schöne weer als CVM.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 december 2017 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 17:50 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Keizer kiest voor Frenkie op Cv, net als tegen PSV en Excelsior. Dijks en waarschijnlijk Zeefuik op de flanken en Schöne weer als CVM.
Elke andere optie zou alles compleet omgooien, dus ik denk dat je gelijk krijgt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 december 2017 - 18:21   quote  deeplink  
fdde12f18f.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 december 2017 - 18:25   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 december 2017 door Hasjkoph --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 21:28   quote  deeplink  
toch vreemd dat dejong aangeeft liever daar helemaal niet te spelen en graag naar het middenveld wil.. dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen uiteindelijk
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 15 december 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 21:28 schreef nummer10 het volgende:
toch vreemd dat dejong aangeeft liever daar helemaal niet te spelen en graag naar het middenveld wil.. dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen uiteindelijk
Ik denk dat hij volgend seizoen wel middenveld speelt. Ik verwacht dat Ziyech weggaat.
Maar wel vreemd dat hij het zegt idd. Of tenminste, vreemd.. Heel erg eerlijk.
Eide
 Eide - vrijdag 15 december 2017 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 21:28 schreef nummer10 het volgende:
toch vreemd dat dejong aangeeft liever daar helemaal niet te spelen en graag naar het middenveld wil.. dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen uiteindelijk
Helemaal niet vreemd. Frenkie is altijd middenvelder geweest. Hij speelt CV voor het team maar het is logisch dat hij liever op zijn eigen stek speelt.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 december 2017 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 21:28 schreef nummer10 het volgende:
toch vreemd dat dejong aangeeft liever daar helemaal niet te spelen en graag naar het middenveld wil.. dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen uiteindelijk
Lijkt me ook niet meer dan logisch, echter hebben we een probleem achterin dat te veel spelers geblesseerd zijn, dus iemand moet dat min of meer opvangen. Dit is dus ook voor de Jong de kans op meer speelminuten.

Wellicht hetzelfde wat we zagen met Sinkgraven op de linksback, alhoewel ik de Jong achterin absoluut niet permanent zie staan.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 december 2017 - 06:51   quote  deeplink  
ok en stel we hebben wederom 4 toppers achterin.. wat dan ?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 december 2017 - 07:26   quote  deeplink  
Dan gaat Schone banken en Frenkie spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 16 december 2017 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 21:28 schreef nummer10 het volgende:
toch vreemd dat dejong aangeeft liever daar helemaal niet te spelen en graag naar het middenveld wil.. dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen uiteindelijk
Hoezo is dat vreemd. Die jongen is uiteindelijk gewoon een middenvelder. Dus logisch dat ie dat aangeeft.
remco k
 remco k - zaterdag 16 december 2017 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 december 2017 - 06:51 schreef nummer10 het volgende:
ok en stel we hebben wederom 4 toppers achterin.. wat dan ?
Dan blijft hij misschien wel zo spelen om de reden dat dit gewoon goed gaat. Of hij gaat een andere middenvelder laten banken. Maar ook Frenkie gaat zijn terugval nog wel krijgen hoor. Er zijn er maar heel weinig die dat niet overkomen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (Donderdag 14 december 2017, 20:45); 3 - 1









0.0091688