BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (Donderdag 14 december 2017, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 21:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jezus wat speelt Kluivert weer matig.
Weer? Was drie wedstrijden op rij gewoon goed en speet nu een matige eerste helft.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 december 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Als het veld niet breed is staan ze met 5 man in een trechter. Juist een Ziyech is de man ip het middenveld die Kluivert en Neres gewoon weg moet sturen om het veld breed te houden. Er valt niks te stek op deze manier.

Ajax speelt naar mijn mening prima voetbal. Komt terecht en met een mooie goal op voorsprong en krijgt twee vervelende tikken met Wober en die kaart en goal van Excelsior.

Vraag me overigens af of Onana die bal niet beter moet verwerken. Maar daar moet ik de herhaling nog van zien.
Klopt, maar Neres en Kluivert staan dan verder van het doel af dan de middenvelders, in een onmogelijke hoek om te scoren. Is dat niet de taak van de backs dan?

Verder spelen ze idd prima.

Dacht ik ook al, altijd boksen als je er niet (helemaal) bij kunt
Loetje
 Loetje - donderdag 14 december 2017 - 21:41   quote  deeplink  
Tsja, niet geheel voor het eerst dat Ajax zo anticipeert na een goede wedstrijd.

En Veltman, je bent aanvoerder en dient verantwoordelijkheid uit te stralen. Je weet dat vrijwel alle verdedigers geblesseerd zijn, je ziet Wöber ogenschijnlijk zwaar uitvallen en dan doe je dat?! Echt oliedom!
Loetje
 Loetje - donderdag 14 december 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Je verwacht gewoon dat ze eroverheen gaan als je weet dat je terug kunt komen naar 5 punten. Desniettemin moet Ajax gewoon voor staan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 december 2017 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 21:41 schreef Loetje het volgende:
Tsja, niet geheel voor het eerst dat Ajax zo anticipeert na een goede wedstrijd.

En Veltman, je bent aanvoerder en dient verantwoordelijkheid uit te stralen. Je weet dat vrijwel alle verdedigers geblesseerd zijn, je ziet Wöber ogenschijnlijk zwaar uitvallen en dan doe je dat?! Echt oliedom!
Inderdaad. Zo oliedom! En daarna gewoon diverse foute passes.
Loetje
 Loetje - donderdag 14 december 2017 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 21:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo oliedom! En daarna gewoon diverse foute passes.
Toch vind ik Ajax mentaal zwak. Na die blessure van Wöber is het ineens helemaal weg.
JOOD
 JOOD - donderdag 14 december 2017 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 21:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch vind ik Ajax mentaal zwak. Na die blessure van Wöber is het ineens helemaal weg.
Valt genoeg mee hoor. We missen creativiteit. Ligt dat aan de manier waarop de spelers in het veld staan? Dan mag Keizer zich dat aantrekken. Kwaliteit en motivatie genoeg hoor.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 14 december 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Ach komt wel goed. Lopen straks uit naar 4 of 5-1
Maak me meer zorgen over de wedstrijd tegen AZ
hunter76
 hunter76 - donderdag 14 december 2017 - 21:50   quote  deeplink  
Geweldig zo.n aanvoerder pffff. Dat ie het mooiste shirt ter wereld mag dragen. Slapzak eerste klas.
hunter76
 hunter76 - donderdag 14 december 2017 - 21:51   quote  deeplink  
Goffer jammer Siem
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 december 2017 - 21:52   quote  deeplink  
Is Excelsior betaald door az om zoveel mogelijk spelers geblesseerd te schoppen???
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 21:39 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, maar Neres en Kluivert staan dan verder van het doel af dan de middenvelders, in een onmogelijke hoek om te scoren. Is dat niet de taak van de backs dan?

Verder spelen ze idd prima.

Dacht ik ook al, altijd boksen als je er niet (helemaal) bij kunt
Nee want je speelt aan de bal 3-4-3 en dat is uberhaubt nooit de eerste taak van een back. Juist die buitenspeler moet het breed houden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 december 2017 - 21:57   quote  deeplink  
Gadverdamme wat een intenties van Excelsior. In plaats van vastzetten rennen er gelijk 10 terug na de vrije trap. Daarna rustig afwachten. Bah bah bah.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 14 december 2017 - 22:00   quote  deeplink  
Moet dat niet gewoon rood zijn?
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 22:01   quote  deeplink  
Hoppa. Meer dan terechte voorsprong.
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 21:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gadverdamme wat een intenties van Excelsior. In plaats van vastzetten rennen er gelijk 10 terug na de vrije trap. Daarna rustig afwachten. Bah bah bah.
Daarom zei ik al dat dit een hele moeilijke pot wordt.

Zowel uit als thuis gewoon een lastige tegenstander vorig seizoen ook al.
hunter76
 hunter76 - donderdag 14 december 2017 - 22:03   quote  deeplink  
Lekker dijksie
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 22:04   quote  deeplink  
Pff Jezus Dijks.
hunter76
 hunter76 - donderdag 14 december 2017 - 22:04   quote  deeplink  
Blind paard is dat toch ook
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 22:06   quote  deeplink  
As die Ziyech toch eens iets meer rust in zijn afwerking zou hebben.
hunter76
 hunter76 - donderdag 14 december 2017 - 22:08   quote  deeplink  
Dan speelde hakim niet bij ons Remco
hunter76
 hunter76 - donderdag 14 december 2017 - 22:14   quote  deeplink  
Kesper heeft de topvorm ook nog niet
hunter76
 hunter76 - donderdag 14 december 2017 - 22:16   quote  deeplink  
Niet om aan te gluren vanavond van beide kanten. Dan maar de punten binnenboord houden.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 14 december 2017 - 22:36   quote  deeplink  
Zagen jullie die lach op het gezicht van Eiting?
Verschrikkelijk mooi man die trots
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 22:39   quote  deeplink  
Eigenlijk een prima pot. Niet hoogstaand maar constant druk op de ketel. Toch lastig om veel mogelijkheden te creëren vandaag. Zat hem vaak in een paar centimeter. Instelling vandaag was weer meer dan prima.
De ligt voor mij ook heel goed maar Ziyech wel de beste vandaag.
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 december 2017 - 22:44   quote  deeplink  
inzet prima... blijft te wisselvallig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2017 door nummer10 --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 14 december 2017 - 22:51   quote  deeplink  
Prima pot gewoon. Lijkt erop alsof Keizer langzaam maar zeker wat lijn in het elftal krijgt.
Jammer dat er dan noodgedwongen weer geschoven en gewisseld moet worden door schorsingen en blessures.
AkaS
 AkaS - donderdag 14 december 2017 - 23:09   quote  deeplink  
Mooie week met een lekkere inloop van 5 pntn!

Toch vond ik excelsior soms wel heel makkelijk doorkomen. Met echt kwaliteit in huis hadden ze ons meer pijn kunnen doen.

Ben niet gerust op az...!

By the way... Eindelijk Ziyech hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2017 door AkaS --
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:
inzet prima... blijft te wisselvallig
Man man man. Wordt je niet doodmoe van je zelf?
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 december 2017 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 22:51 schreef Jaccio het volgende:
Prima pot gewoon. Lijkt erop alsof Keizer langzaam maar zeker wat lijn in het elftal krijgt.
Jammer dat er dan noodgedwongen weer geschoven en gewisseld moet worden door schorsingen en blessures.
lijn ? het drukzetten en fanatieke is terug bedoel je.. wat lang weg is gweest... voor de rest zie ik weinig lijn en is het vooral de individuele wat het verschil tgen een excelsior maakt.. vd week AZ.. ben benieuwd.. wel weer blij met de punten en dat het fanatieke en inzet terug is...
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 23:09 schreef AkaS het volgende:
Mooie week met een lekkere inloop van 5 pntn!

Toch vond ik excelsior soms wel heel makkelijk doorkomen. Met echt kwaliteit in huis hadden ze ons meer pijn kunnen doen.

Ben niet gerust op az...!

By the way... Eindelijk Ziyech hahahaha
Ajax mist achterin Viergever Sinkgraven Schone op cvm en raakt vrij vroeg Wober kwijt. Excelsior is er al met al een keer of zes uitgekomen waarvan drie keer gevaarlijk. Ik denk dat dit dan wel redelijk te verklaren is om die redenen.

Overigens eens wat Az betreft. Wober er niet bij scheelt een flinke slok op een borrel. Die jongens heeft zich moeiteloos aangepast en speelt gewoon goed. En ook Veltman speelde de laatste weken vaak juist prima. Die ga je echt missen

Ik heb geen idee hoe je straks tegen Az moet gaan spelen achterin.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 14 december 2017 - 23:15   quote  deeplink  
Maken het ons zelf weer te moeilijk. Simpeler spelen over de flanken en dan moet Dolberg ze kunnen maken. Wordt puzzelen in de defensie zondag bij AZ... Hoop niet dat Dijks speelt....man man wat is dat armoedig zeg. Dat kan echt niet hoor. Hebben we nog een andere back?
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2017 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 23:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

lijn ? het drukzetten en fanatieke is terug bedoel je.. wat lang weg is gweest... voor de rest zie ik weinig lijn en is het vooral de individuele wat het verschil tgen een excelsior maakt.. vd week AZ.. ben benieuwd.. wel weer blij met de punten en dat het fanatieke en inzet terug is...
Dan moet je echt je ogen eens open doen.

Je ziet juist dat het elftal veel in de as wil voetballen en pas laat de vleugelspelers wil bereiken. De druk vooruit zie je duidelijk aanwezig en je ziet dat men gewoon met 50 meter in de rug speet en wil spelen.

Sorry hoor maar als je dat niet wilt zien.
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 december 2017 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moet je echt je ogen eens open doen.

Je ziet juist dat het elftal veel in de as wil voetballen en pas laat de vleugelspelers wil bereiken. De druk vooruit zie je duidelijk aanwezig en je ziet dat men gewoon met 50 meter in de rug speet en wil spelen.

Sorry hoor maar als je dat niet wilt zien.
dat zie ik wel.. zeker wel.. maar is dat de lijn niet die vorig jaar al in was gezet maar pas na hoeveel speelrondes weer terug is ?? nee sorry, hoe nu staat had iedereen hier kunnen bedenken.. en voorbij zien komen, niks speciaals aan sorry.. was volgens jou onderanderen zelfs zelfmoord ? en nu goeie zet ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2017 door nummer10 --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 15 december 2017 - 00:06   quote  deeplink  
Zeefuik en Dijks erin tegen AZ gaat ons fataal zijn. Die Zeefuik maakt te veel fouten en past niet in een 343. Selectie achterin niet breed genoeg, zoals vorig seizoen wel het geval was.

Geen vervangers voor Riedewald, Westerman en Tete.
Maarja, vier verdedigers missen vang je ook niet zomaar op natuurlijk.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 15 december 2017 - 00:24   quote  deeplink  
Een driemansverdediging van Zeefuik - De Ligt - Dijks is toch wel heel armoedig. Ik ben benieuwd of Keizer vasthoudt aan de 3-4-3 of dat hij bijvoorbeeld een Bergsma achterin zal neerzetten om toch met vier te spelen. Of geeft hij de opdracht aan Schöne en Frenkie om nog defensiever te spelen?

Tegen AZ zal wel een enorm zware test worden.
Eide
 Eide - vrijdag 15 december 2017 - 06:13   quote  deeplink  
Ik heb eigenlijk best eeb aardig Ajax gezien. Niet dat Ajax nu heel veel kansen creëerde, maar het voetbal wordt wel beter en Ajax wil de bal eerder hebben. Al met al was dit een degelijke overwinning.

We hebben wel een serieus probleem zonder Veltman, Wöber en Viergever. Ik zie Zeefuik en Dijks niet echt zitten maar welke opties heb je verder? als je 4 verdedigers mist krijgt iedereen problemen. Dit is best klote.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 06:13 schreef Eide het volgende:
Ik heb eigenlijk best eeb aardig Ajax gezien. Niet dat Ajax nu heel veel kansen creëerde, maar het voetbal wordt wel beter en Ajax wil de bal eerder hebben. Al met al was dit een degelijke overwinning.

We hebben wel een serieus probleem zonder Veltman, Wöber en Viergever. Ik zie Zeefuik en Dijks niet echt zitten maar welke opties heb je verder? als je 4 verdedigers mist krijgt iedereen problemen. Dit is best klote.
klopt ben het wel met je eens dat het beter word... gelukkig en ben blij net het druk zetten enzo.. benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden allemaal.. en tjah az..
remco k
 remco k - vrijdag 15 december 2017 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat zie ik wel.. zeker wel.. maar is dat de lijn niet die vorig jaar al in was gezet maar pas na hoeveel speelrondes weer terug is ?? nee sorry, hoe nu staat had iedereen hier kunnen bedenken.. en voorbij zien komen, niks speciaals aan sorry.. was volgens jou onderanderen zelfs zelfmoord ? en nu goeie zet ??
Speelde Bosz met een ingschuivende CV dan? Nee die probeerde met opkomende backs te spelen.
remco k
 remco k - vrijdag 15 december 2017 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 00:06 schreef NatjosFC het volgende:
Zeefuik en Dijks erin tegen AZ gaat ons fataal zijn. Die Zeefuik maakt te veel fouten en past niet in een 343. Selectie achterin niet breed genoeg, zoals vorig seizoen wel het geval was.

Geen vervangers voor Riedewald, Westerman en Tete.
Maarja, vier verdedigers missen vang je ook niet zomaar op natuurlijk.
Defensief is het gewoon 4-3-3 wat we spelen hè.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 15 december 2017 - 07:34   quote  deeplink  
Keizer kan niks meer goed doen.
Mochten we winnen tegen AZ, dan zegt men dat de echte test na de winterstop komt.
Gaat het dan goed dan wordt er gezegd dat PSV uit de echte test wordt.
Mocht hij kampioen worden, dan wordt er geroepen dat hij slechts de goede lijn van vorig seizoen heeft voortgezet en dat het niet zo bijzonder is met dit elftal.

Beetje jammer.
AkaS
 AkaS - vrijdag 15 december 2017 - 07:42   quote  deeplink  
Ik vond Zeefuik prima invallen en geeft mij wel vertrouwen dat hij zijn mannetje staat tegen az.

De Ligt is een kanjer en moet versterking in het centrum krijgen vanuit jong Ajax. Dat is wie we zijn en dat is mijn inziens wat er logisch is.

Dijks is geen back doe effectief opkomt maar verdedigend wel power brengt en tegen az prima kan spelen.

Het middenveld zou ik doen met:

Donny op 6, Ziyech links en Frenkie rechts

En dan op hoop van zegen en de hoop op een zege!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 december 2017 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:34 schreef Jaccio het volgende:
Keizer kan niks meer goed doen.
Mochten we winnen tegen AZ, dan zegt men dat de echte test na de winterstop komt.
Gaat het dan goed dan wordt er gezegd dat PSV uit de echte test wordt.
Mocht hij kampioen worden, dan wordt er geroepen dat hij slechts de goede lijn van vorig seizoen heeft voortgezet en dat het niet zo bijzonder is met dit elftal.

Beetje jammer.
Behalve als hij faalt want dan doet hij er als enige goed aan te vertrekken volgens sommigen! Tja Jaccio, ik snap er ook niets van. Je hebt prima resultaten geboekt tegen feijenoord en psv, welke je beiden met duidelijke cijfers wint, en nog is het niet goed. Een gigantisch goed doelsaldo met 49 voor en 15 tegen en daarnaast maar 5 punten achterstand terwijl we in de zomer als club toch iets verschrikkelijks mee maakten. Maar sommigen lijken dat vergeten. Helemaal toen ze zeiden dat dit seizoen ze nog weinig kon schelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 december 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelde Bosz met een ingschuivende CV dan? Nee die probeerde met opkomende backs te spelen.
had het over het drukzetten...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:34 schreef Jaccio het volgende:
Keizer kan niks meer goed doen.
Mochten we winnen tegen AZ, dan zegt men dat de echte test na de winterstop komt.
Gaat het dan goed dan wordt er gezegd dat PSV uit de echte test wordt.
Mocht hij kampioen worden, dan wordt er geroepen dat hij slechts de goede lijn van vorig seizoen heeft voortgezet en dat het niet zo bijzonder is met dit elftal.

Beetje jammer.
als hij zijn team weer op de rit krijgt, je groei ziet in het elftal en het veld spel mooi is om naar te kijken kan hij van mij de credits krijgen.. echter tegen de grotere teams laten ze het zien als team.. de rest is echter tegen de kleine degradatie clubjes incl twente.. eerst langere tijd zien tegen betere tegenstanders... daarbij geen europees he, dus elke wedstrijd zouden ze er makkelijk klaar voor moeten zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 december 2017 - 07:52   quote  deeplink  
Even uit een ander topic gehaald!

quote:
Op vrijdag 14 juli 2017 - 00:29 schreef nummer10 het volgende:
dus dat hasj... ik vrees gewoon het ergste en zoals eerder aangegeven.. op dit moment boeit me nie hoe ajax presteerd.. en ik ga ajax op niks afrekenen dit seizoen.. geen enkele speler of trainer of wat ook
Beetje hypocriet hoe je vanaf wedstrijd 1 dan eigenlijk aan het gillen bent!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Behalve als hij faalt want dan doet hij er als enige goed aan te vertrekken volgens sommigen! Tja Jaccio, ik snap er ook niets van. Je hebt prima resultaten geboekt tegen feijenoord en psv, welke je beiden met duidelijke cijfers wint, en nog is het niet goed. Een gigantisch goed doelsaldo met 49 voor en 15 tegen en daarnaast maar 5 punten achterstand terwijl we in de zomer als club toch iets verschrikkelijks mee maakten. Maar sommigen lijken dat vergeten. Helemaal toen ze zeiden dat dit seizoen ze nog weinig kon schelen.
zovaak al gezegt dat het kampioenschap me geen fuck uitmaakt.. ik wil mooi voetbal zien... als hij dat voor elkaar krijgt alleen al dikke prima
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 december 2017 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zovaak al gezegt dat het kampioenschap me geen fuck uitmaakt.. ik wil mooi voetbal zien... als hij dat voor elkaar krijgt alleen al dikke prima
Nee hoor, want dit seizoen zou je niemand ergens op afrekenen. Dus wees godverdomme eens blij met elk winstpunt wat je boekt op dit moment. Leer toch eens relativeren! Is dat zo moeilijk?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2017 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
Even uit een ander topic gehaald!

[..]

Beetje hypocriet hoe je vanaf wedstrijd 1 dan eigenlijk aan het gillen bent!
volgens mij zei iedereen dat hier... dus zijn we allemaal hypocriet ? ook jij wou keizer al weghebben na de zoveelste zeperd... beetje hypocriet ? of de pot verwijt de ketel ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 december 2017 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2017 - 07:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij zei iedereen dat hier... dus zijn we allemaal hypocriet ? ook jij wou keizer al weghebben na de zoveelste zeperd... beetje hypocriet ? of de pot verwijt de ketel ?
Ik heb gezegd dat hij steun moet krijgen door er een ervaren iemand naast te zetten. Zeker gezien alle gebeurtenissen. Jij daarentegen gilt over van alles. En dat vanaf dag 1. En maar zeggen dat je hem een kans geeft en nog meer van dat bullcrap. Dus probeer eens een keer te relativeren.

In jouw ogen doet hij echter helemaal niets goed. En ja wij roepen eens wat tijdens of kort na de wedstrijd maar gaan daarna relativeren. Jij blijft echter de hele week het riedeltje herhalen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 december 2017 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (Donderdag 14 december 2017, 20:45); 3 - 1









0.0126888