BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe trainer in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - donderdag 21 december 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Frank de Boer - niet en nooit niet...speelt alleen maar terug of tikkie breed en is blij met balbezit, ook als ie verliest
Henk Ten Cate - niet en nooit niet...straatvechter en past niet bij Ajax, pakt nu poen elders
Van den Brom - niet, want gaat bij tegenvallende resultaten enorm en teveel wisselen. Geen ruggegraat genoeg voor Ajax
- Koeman half jaar zou kunnen, met Reiziger als assistent
En dan doorzoeken...
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - donderdag 21 december 2017 - 17:44   quote  deeplink  
Of Bosz als interim voor een half jaar - kent systeem, kent Ajax en ook meeste spelers, zijn tegenstanders zijn nu weg...

En dan vh Schip voor nieuwe seizoen. Wel aan de vroege kant, maar speelt in ieder geval vooruit en gedurfd

Als het maar geen trainer als de boer wordt, met breien, breien en breien...
Liever vol op de aanval en af en toe verliezen,,, dan voetbal zonder passie en zonder ziel...
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 17:46   quote  deeplink  
Van t Schip speelt een seizoen (half seizoen) leuk. Laat die nog maar even daar.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - donderdag 21 december 2017 - 17:56   quote  deeplink  
yep. wel mee eens...
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 19:59   quote  deeplink  
Graag de Boer. Structuur is juist nu belangrijk. Daarnaast heeft hij nooit de kans gehad zoals nu met diverse duurdere aankopen.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 19:59 schreef remco k het volgende:
Graag de Boer. Structuur is juist nu belangrijk. Daarnaast heeft hij nooit de kans gehad zoals nu met diverse duurdere aankopen.
Samen met Koeman de 2 beste opties in mijn ogen.
Robinho
 Robinho - donderdag 21 december 2017 - 20:18   quote  deeplink  
Met De Boer en Koeman zou ik beiden kunnen leven, maar Koeman gaat oranje doen en De Boer zal nog wel geen trek hebben.
Robinho
 Robinho - donderdag 21 december 2017 - 20:19   quote  deeplink  
Maar Reiziger en Bogarde als interim zie ik toch als een hint richting Louis
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Samen met Koeman de 2 beste opties in mijn ogen.
Koeman gaat het niet doen. Veel te veel pro Feyenoord de laatste jaren
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Koeman gaat het niet doen. Veel te veel pro Feyenoord de laatste jaren
Heb wel gekkere dingen gezien. Zou daar absoluut niet op tegen zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 december 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb wel gekkere dingen gezien. Zou daar absoluut niet op tegen zijn.
Ik wel! Opbokken met hem!
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik wel! Opbokken met hem!
Mag jij vinden. Liever hem dan iemand zonder ervaring.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Liever hem dan iemand zonder ervaring.
Eens want als je dat doet had je Keijzer moeten laten zitten.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens want als je dat doet had je Keijzer moeten laten zitten.
Maar nu even wat anders, het spel was de laatste weken toch gewoon een verdomd stuk beter.
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar nu even wat anders, het spel was de laatste weken toch gewoon een verdomd stuk beter.
Ik ben het er ook niet mee eens om deze reden.

Wat ik me afvraag. Was het ook gebeurd als de laatste twee potten gewonnen waren?
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het er ook niet mee eens om deze reden.

Wat ik me afvraag. Was het ook gebeurd als de laatste twee potten gewonnen waren?
Freek Janssen zei dat je waarschijnlijk wint van Willem II en erna staat het niet om het te doen. Zeker wanneer dit echt gebeurd en PSV nog punten morst. Moment uitzoeken en dit was een moment. Al doen we het op Europees na niet minder dan vorig jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 december 2017 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 20:45   quote  deeplink  
En Bosz terug, nu staat Sanchez er niet die alles oploste...
remco k
 remco k - donderdag 21 december 2017 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Freek Janssen zei dat je waarschijnlijk wint van Willem II en erna staat het niet om het te doen. Zeker wanneer dit echt gebeurd en PSV nog punten morst. Moment uitzoeken en dit was een moment. Al doen we het op Europees na niet minder dan vorig jaar.
Ze geven aan dat het vertrouwen er niet is om de wisselvalligheid te doorbreken.

Als dat gevoel er echt is. Dan is deze verandering terecht. Maar ik kreeg het gevoel dat met de beloofde een of twee aankopen het elftal de juiste balans zou vinden.

Misschien heeft dit ook wel iets met Nouri te maken. Door er iemand anders boven te zetten kan je misschien het negatieve patroon doorbreken. Dat is iets dat je bij bedrijven ook veel terugziet bij een traumatische gebeurtenis.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 december 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze geven aan dat het vertrouwen er niet is om de wisselvalligheid te doorbreken.

Als dat gevoel er echt is. Dan is deze verandering terecht. Maar ik kreeg het gevoel dat met de beloofde een of twee aankopen het elftal de juiste balans zou vinden.

Misschien heeft dit ook wel iets met Nouri te maken. Door er iemand anders boven te zetten kan je misschien het negatieve patroon doorbreken. Dat is iets dat je bij bedrijven ook veel terugziet bij een traumatische gebeurtenis.
Ik vind het heel lastig. Want de stijgende lijn zat er in. Vooral dat snapte ik niet.
AkaS
 AkaS - donderdag 21 december 2017 - 21:31   quote  deeplink  
Ik denk dat Koeman niet zou willen en dat is mijn inziens maar goed ook.
Hij lijkt mij niet de talenten opleider dat gezien de samenstelling van deze selectie is vereist...

Co Adriaanse, Louis van Gaal types lijken voor mij de enige goede keuzes op dit moment.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 december 2017 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het er ook niet mee eens om deze reden.

Wat ik me afvraag. Was het ook gebeurd als de laatste twee potten gewonnen waren?
Ook al had Ajax gewonnen van Twente was dit wel gebeurd.

Omdat Overmars niet verder wilde met Bergkamp, Bergkamp en Overmars zaten niet op 1 lijn.
Dat wist men al de afgelopen zomer. Van Duivenbode was er ook niet mee eens met de lijn van Bergkamp en trok zijn conclusie door op te stappen.

De Rvc en van der Sar hebben na de uitschakeling in Europa veel kritiek gekregen van de supporters en de media dat er niet is gereageerd op de ontwikkelingen. Overmars kreeg ook veel kritiek maar die verwijst naar Van der Sar en RVC dat hij dingen wilde maar niet mocht. Dat erkende de RVC en Van der Sar. Tijdens de presentatie van de jaarcijfers. Toen zei van de Sar al dat ze daarvan hebben geleerd en de koers dus wijzigde. Wat eigenlijk betekende dat ze gaan afwijken van de koers van Bergkamp. Je ziet ook dat Overmars al snel spelers voor volgend seizoen had aangetrokken en zo krijgt Overmars meer vrijheid. Tegen het zere been van Bergkamp.

Wanneer je het bekend zou maken is dan wel lastig omdat de laatste wedstrijd op Kerstavond is.
Daarna is Kerst en Kerstvakantie. Na de kerstvakantie begint de voorbereiding al.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 00:15   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/784297/scoop-uit-amsterdam-bosz-donderdag-twee-uur-lang-in-arena.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

At5 meld dat Bosz 2 uur lang in de Arena was. Wat hij daar deed weet At5 niet.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 00:25   quote  deeplink  
Kerstpakket ophalen las ik.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 00:25 schreef NatjosFC het volgende:
Kerstpakket ophalen las ik.
Dat op dit tijdstip, op deze dag?

Maar ik denk dat je dit ironisch bedoeld.

ik denk dat Ajax en voornamelijk van der Sar zijn excuus heeft aangeboden en de lucht probeert te klaren tussen hem en Bosz.

Overigens is Bosz op uitnodiging daar gekomen of is hij uit eigen beweging daar naar toe gegaan?
Want de wensen van Bosz zijn nu wel ingewilligd, althans niet helemaal(lami zit er nog). En wilde hij een paar vragen beantwoord krijgen!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 01:11   quote  deeplink  
Overigens komt de telegraaf melden dat Ten Hag de nieuwe trainer wordt. En dat AT5 hem heeft verward met Bosz. Aangezien Bosz zelf heeft gezegd niet in Arena te zijn geweest.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 01:40   quote  deeplink  
Ten Hag, briljante trainer bij Utrecht. Heb hem al eens genoemd maar nu ik er over nadenk heb ik toch een twijfel. Schreuder vind ik echt de meest slappe poncho die er bestaat.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 01:48   quote  deeplink  
Ten Hag,

- Gedurfd voetbal
- Tikketje arrogant
- Uitstekend met jonge spelers
- Fitte ploeg
- Duidelijke eigen visie

Daarbij vraag ik me meteen af of er qua transfers iets staat te gebeuren omtrent Ayoub en Labyad. Beide een soort oogappeltjes van hem.

Mindere punten

- Wint behalve van Ajax weinig grote wedstrijden en wordt daar tactisch afgetroefd.
- Geen trainerschap bij grote clubs
- Magement kan beter.

Mijn conclusie, voordeel van een lichte twijfel als het daadwerkelijk zo is.

Meer kan ik er niet over zeggen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 01:48 schreef Loetje het volgende:
Ten Hag,

- Gedurfd voetbal
- Tikketje arrogant
- Uitstekend met jonge spelers
- Fitte ploeg
- Duidelijke eigen visie

Daarbij vraag ik me meteen af of er qua transfers iets staat te gebeuren omtrent Ayoub en Labyad. Beide een soort oogappeltjes van hem.

Mindere punten

- Wint behalve van Ajax weinig grote wedstrijden en wordt daar tactisch afgetroefd.
- Geen trainerschap bij grote clubs
- Magement kan beter.

Mijn conclusie, voordeel van een lichte twijfel als het daadwerkelijk zo is.

Meer kan ik er niet over zeggen.
kan niks anders dan erbij aansluiten, heb geen idee hoe hij is met een "betere" ploeg... opzich is zijn cv niet verkeerd.. kampioen met goahead en bayern het 2de elftal onder pep.. en met utrecht toch ook wat moois neergezet.. hoe heeft die het eigenlijk gedaan bij het 2de van bayern ?
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 22 december 2017 - 07:42   quote  deeplink  
Ik ben niet ontevreden over de komst van Erik Ten Hag, ondanks dat er lichte twijfels zijn bij sommigen. Ik denk dat Ajax er nu van geleerd heeft, mede omdat Overmars en Ten Hag elkaar goed kennen uit het verleden.

Ik zie Overmars als DE grote overwinnaar, en dat v/d Sar nu eindelijk zijn meerderheid moet erkennen tegenover de rest van de TH van Ajax, daar ook hij nu twee stappen terug moet doen. Zo komt nu wel alles eindelijk goed op zijn plaats bij Ajax.

Eindelijk krijgt Overmars nu veel meer vrijheid om betere spelers en trainers naar Ajax te halen, daar Ajax deze fout niet meer wil maken.

Ook trainer Erik Ten Hag gaat door zijn komst naar Ajax zich beter ontwikkelen, daar hij weet dat de druk nu op zijn schouders komen te liggen omdat hij weet dat Ajax nu ieder jaar Champions League wil gaan spelen. Ik denk wel dat Erik Ten Hag deze zware uitdaging wel aan kan. We zullen zien.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 01:48 schreef Loetje het volgende:
Ten Hag,

- Gedurfd voetbal
- Tikketje arrogant
- Uitstekend met jonge spelers
- Fitte ploeg
- Duidelijke eigen visie

Daarbij vraag ik me meteen af of er qua transfers iets staat te gebeuren omtrent Ayoub en Labyad. Beide een soort oogappeltjes van hem.

Mindere punten

- Wint behalve van Ajax weinig grote wedstrijden en wordt daar tactisch afgetroefd.
- Geen trainerschap bij grote clubs
- Magement kan beter.

Mijn conclusie, voordeel van een lichte twijfel als het daadwerkelijk zo is.

Meer kan ik er niet over zeggen.
Niks aan toe te voegen.
p111
 p111 - vrijdag 22 december 2017 - 09:16   quote  deeplink  
Persoonlijk ga ik liever voor Ronald Koeman of Frank de Boer met de aantekening voor Frank een ander systeem dus geen brei voetbal maar naar voren voetbal.Ik ben nog niet overtuigd bij Ten Hag.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 december 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 december 2017 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze geven aan dat het vertrouwen er niet is om de wisselvalligheid te doorbreken.

Als dat gevoel er echt is. Dan is deze verandering terecht. Maar ik kreeg het gevoel dat met de beloofde een of twee aankopen het elftal de juiste balans zou vinden.

Misschien heeft dit ook wel iets met Nouri te maken. Door er iemand anders boven te zetten kan je misschien het negatieve patroon doorbreken. Dat is iets dat je bij bedrijven ook veel terugziet bij een traumatische gebeurtenis.
Ik denk dat je hier wel een punt hebt. Aan Keizer hangt gewoon de geur van Nouri en die blijft je daar ook aan herinneren. Het is heel vervelend dat juist Keizer dit moest overkomen, want hierdoor heeft hij eigenlijk nooit een echte kans gehad. Nietemin was zijn wisselbeleid en het slecht presteren voor de camera natuurlijk niet goed.

Door een nieuwe frisse trainer neer te zetten, haal je ook het Nouri deken die over de groep hangt een beetje weg.

Ik laat het wel op me afkomen wie de nieuwe trainer gaat worden, maar ik denk zelf ook dat het wel eens een buitenlander kan gaan worden, ook al is de Telegraaf vaak wel goed geinformeerd
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 december 2017 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Hahaha, ik wilde net zeggen dat ze waarschijnlijk in de war waren met Ten Hag, want die zien er niet zo verschillend uit
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 december 2017 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 07:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan niks anders dan erbij aansluiten, heb geen idee hoe hij is met een "betere" ploeg... opzich is zijn cv niet verkeerd.. kampioen met goahead en bayern het 2de elftal onder pep.. en met utrecht toch ook wat moois neergezet.. hoe heeft die het eigenlijk gedaan bij het 2de van bayern ?
Ten HAg is dat seizoen kampioen geworden met de belofrte van bayern Munchen. Dus eerst kampieon met Go ahead eagles, terwijl ze niet de ploeg hadden om voor het kampioenschap te gaan en daarna meteen kampioen worden bij Bayern met de beloftes.

Dat is natuurlijk niet geheel verkeerd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 december 2017 - 11:38   quote  deeplink  
1 ding is zeker, Laudrup gaat niet de nieuwe trainer worden van Ajax. Ajax en Laudrup hebben geen goede verstandhouding nadat Ajax 3 miljoen wilde verhalen op Laudrup. Daarbij haalt hij nu miljoenen binnen in Qatar.

Dus het zal wel Ten Hag gaan worden.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 22 december 2017 - 13:05   quote  deeplink  
Twijfel ook of dit nu zoveel gaat oplossen. Ik had Keizer lekker laten zitten. Hij heeft met deze groep een hele moeilijke periode meegemaakt. Langzaam maar zeker zag ik hem opbloeien en werd het voetbal beter. Gun hem dan ook de mogelijkheid om door te groeien en de titel te pakken voor Appie. Echt triest allemaal....
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 13:55   quote  deeplink  
Toch snap ik het nog steeds niet, Ten Hag heeft eigenlijk ook weinig ervaring. Go Ahead is net als Cambuur met Keizer te vergelijken. Hij had een 2e elftal vam Bayern onder zijn hoede zoals Keizer Jong Ajax had en hij was assistent bij PSV, maar dat zegt niks.

Net wanneer het iets beter gaat krijg je dit. Vind het nog steeds vrij raar. Ondanks ik best een fan van Ten Hag ben, neem je opnieuw erg veel risico.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 22 december 2017 - 14:07   quote  deeplink  
Het zijn nog slechts geruchten ook he natuurlijk. Die zijn begonnen volgens mij toen AT5 berichtte een kale man bij de ArenA gespot te hebben. (dat was eerst Bosz en daarna hebben ze er Ten Hag van gemaakt omdat Bosz op vakantie bleek te zijn) Voor hetzelfde geld was het gewoon Keizer.
Iedereen wilt de primeur hebben natuurlijk dus we zullen nog veel namen gaan horen verwacht ik zo.

Ik hoop toch op een 'zwaardere' naam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2017 door Jaccio --
guusje
 guusje - vrijdag 22 december 2017 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 13:55 schreef Loetje het volgende:
Toch snap ik het nog steeds niet, Ten Hag heeft eigenlijk ook weinig ervaring. Go Ahead is net als Cambuur met Keizer te vergelijken. Hij had een 2e elftal vam Bayern onder zijn hoede zoals Keizer Jong Ajax had en hij was assistent bij PSV, maar dat zegt niks.

Net wanneer het iets beter gaat krijg je dit. Vind het nog steeds vrij raar. Ondanks ik best een fan van Ten Hag ben, neem je opnieuw erg veel risico.
Mourihno was assistent bij van gaal.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 14:23 schreef guusje het volgende:

[..]

Mourihno was assistent bij van gaal.
Jep. Kan goed uitpakken. Maar ook totaal verkeerd.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 14:53   quote  deeplink  
Na de wedstrijd van zondag gaat de delegatie van Ajax in onderhandeling met Van Seumeren en Zuidam. Van Seumeren verwacht akkoord. Aldus Ajax Showtime.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 22 december 2017 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 14:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep. Kan goed uitpakken. Maar ook totaal verkeerd.
Inderdaad.
Hoorde vandaag hier op werk de vergelijking met een SOA vallen over de keuze voor ten Hag van Ajax.

Het is net alsof je net genezen bent van een SOA en de volgende dag naar de wallen gaat zonder condoom.

Het is ietwat smakeloos, maar ik begrijp hem zeker wel.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 14:53 schreef Loetje het volgende:
Na de wedstrijd van zondag gaat de delegatie van Ajax in onderhandeling met Van Seumeren en Zuidam. Van Seumeren verwacht akkoord. Aldus Ajax Showtime.
Van Seumeren kan ook niet veel. Hij kan het niet blokkeren als Ajax het afkoopsom betaald.

Dus dan ligt het aan Ten Hag of hij halverwege dit seizoen wil vertrekken. En naar Ajax wil, om vervolgens 2de wedstrijd van volgend jaar weer naar Utrecht te reizen, maar dan als Ajax trainer.

Gezien de reactie van Ten Hag staat hij daar wel open voor. Immers verwijst hij naar Ajax en de Utrecht om eerst een akkoord te bereiken. Wat simpel kan zijn als ze 7 ton betalen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 december 2017 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 01:48 schreef Loetje het volgende:
Ten Hag,

- Gedurfd voetbal
- Tikketje arrogant
- Uitstekend met jonge spelers
- Fitte ploeg
- Duidelijke eigen visie

Daarbij vraag ik me meteen af of er qua transfers iets staat te gebeuren omtrent Ayoub en Labyad. Beide een soort oogappeltjes van hem.

Mindere punten

- Wint behalve van Ajax weinig grote wedstrijden en wordt daar tactisch afgetroefd.
- Geen trainerschap bij grote clubs
- Magement kan beter.

Mijn conclusie, voordeel van een lichte twijfel als het daadwerkelijk zo is.

Meer kan ik er niet over zeggen.
Mooie analyse, Loetje!

Ik wil toch wel mijn steun betuigen aan het adres van Ten Hag.
Zonder twijfel zijn er andere trainers ook geschikt, maar vooralsnog niet haalbaar.

Erik ten Hag laat FC Utrecht zeer herkenbaar spelen en met beperkte financiële middelen meer dan behoorlijk en best wel aantrekkelijk voetballen.
Sinds zijn komst bij FC Utrecht heeft die ploeg zich toch echt wel als een soort "best of the rest", na Ajax, Feyenoord en PSV aangediend. Dat vind ik op zich al een compliment waard.

Hij is voor mij in de communicatie wel duidelijk en kan, als het per se moet, hard optreden hetgeen ook de nodige duidelijkheid geeft.

Voor mij is hij bij Ajax meer dan welkom!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2017 door Pietje --
Eide
 Eide - vrijdag 22 december 2017 - 15:05   quote  deeplink  
Wat mij vooral aanstaat bij Ten Hag is dat hij een no nonsense visie op voetbal voorstaat. Gewoon simpel ballen en hard werken en goed voetbal moet dan vanzelf komen. Ik vind alleen wel dat hin Utrecht vrij defensief laat spelen. Dat zal bin Ajax toch anders moeten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooie analyse, Loetje!

Ik wil toch wel mijn steun betuigen aan het adres van Ten Hag.
Zonder twijfel zijn er andere trainers ook geschikt, maar vooralsnog niet haalbaar.

Erik ten Hag laat FC Utrecht zeer herkenbaar spelen en met beperkte financiële middelen meer dan behoorlijk en best wel aantrekkelijk voetballen.
Sinds zijn komst bij FC Utrecht heeft die ploeg zich toch echt wel als een soort "best of the rest", na Ajax, Feyenoord en PSV aangediend. Dat vind ik op zich al een compliment waard.

Hij is voor mij in de communicatie wel duidelijk en kan, als het per se moet, hard optreden hetgeen ook de nodige duidelijkheid geeft.

Voor mij is hij bij Ajax meer dan welkom!
Best of de rest? Sorry maar 2-7 verliezen van PSV vind ik niet echt geweldig!
Foutje maken kan. Maar lag er in de beker ook snel uit.

Verder is niet echt concurrentie op dat vlak. Groningen heeft gewoon een matig selectie, dat zelfde geld voor Roda, Heerenveen en Twente.

Zwolle heeft nog mindere middelen dan Utrecht. Is goed neergezet door Jans en Van het Schip heeft zijn eigen draai aangegeven.

Met AZ kan je het beste vergelijken en daar doet AZ met van der Brom beter. Althans nu, zodra John een beetje tegen zit gooit alles weer om. Heel standvastig is John niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:05 schreef Eide het volgende:
Wat mij vooral aanstaat bij Ten Hag is dat hij een no nonsense visie op voetbal voorstaat. Gewoon simpel ballen en hard werken en goed voetbal moet dan vanzelf komen. Ik vind alleen wel dat hin Utrecht vrij defensief laat spelen. Dat zal bin Ajax toch anders moeten.
Nou dat is niet helemaal waar. Tegen PSV ging hij aanvallend spelen en PSV heeft die ruimte die Utrecht gaf goed benut.

Hij speelt op een manier waarvan hij denkt het beste resultaat te kunnen halen. Dan kijkt hij naar de kwaliteiten van zijn eigen ploeg en die van de tegenstander. Dus wilt hij dat zijn ploeg meerdere tactieken kan hanteren en in verschillende systemen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 december 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Best of de rest? Sorry maar 2-7 verliezen van PSV vind ik niet echt geweldig!
Foutje maken kan. Maar lag er in de beker ook snel uit.

Verder is niet echt concurrentie op dat vlak. Groningen heeft gewoon een matig selectie, dat zelfde geld voor Roda, Heerenveen en Twente.

Zwolle heeft nog mindere middelen dan Utrecht. Is goed neergezet door Jans en Van het Schip heeft zijn eigen draai aangegeven.

Met AZ kan je het beste vergelijken en daar doet AZ met van der Brom beter. Althans nu, zodra John een beetje tegen zit gooit alles weer om. Heel standvastig is John niet.
Sorry hoor, maar dat was maar één wedstrijd. Een wedstrijd waarin bij PSV alles lukte, alles werd veranderd in goud en pas in de laatste 10 minuten. Ik kijk wat verder, namelijk 2 hele seizoenen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 13:55 schreef Loetje het volgende:
Toch snap ik het nog steeds niet, Ten Hag heeft eigenlijk ook weinig ervaring. Go Ahead is net als Cambuur met Keizer te vergelijken. Hij had een 2e elftal vam Bayern onder zijn hoede zoals Keizer Jong Ajax had en hij was assistent bij PSV, maar dat zegt niks.

Net wanneer het iets beter gaat krijg je dit. Vind het nog steeds vrij raar. Ondanks ik best een fan van Ten Hag ben, neem je opnieuw erg veel risico.
tenhag gewoon kampioen met een toch klein clubje uit deventer... vind ik wel knap.. en dat hij onder pep heeft gewerkt vind ik ook een pluspunt.. ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen.. als die het word..
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 14:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Inderdaad.
Hoorde vandaag hier op werk de vergelijking met een SOA vallen over de keuze voor ten Hag van Ajax.

Het is net alsof je net genezen bent van een SOA en de volgende dag naar de wallen gaat zonder condoom.

Het is ietwat smakeloos, maar ik begrijp hem zeker wel.
Hahahahaha!

Opzich is er best een lijn inmiddels bij Ajax te volgen. Trainer moet kaal zijn!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe trainer in de winterstop?









0.0110480