BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe trainer in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 15:21   quote  deeplink  
Zag trouwens net een briljant filmpje op AT5. Wellicht dat iemand hem kan uploaden hier...

Ze dachten dat ze Bosz hadden gezien en het bleek om Ten Hag te gaan. Hun zelfspot vervolgens is geweldig!
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tenhag gewoon kampioen met een toch klein clubje uit deventer... vind ik wel knap.. en dat hij onder pep heeft gewerkt vind ik ook een pluspunt.. ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen.. als die het word..
Besef wel dat het 2e elftal van Bayern voor zon club veel minder waarde heeft dan bij Ajax he. De A1 en jong zijn de rode draad hier.

Hij nam een speler mee toen, Rico Strieder... En die zou zwaar tekort komen bij onze topclubs.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat was maar één wedstrijd. Een wedstrijd waarin bij PSV alles lukte, alles werd veranderd in goud en pas in de laatste 10 minuten. Ik kijk wat verder, namelijk 2 hele seizoenen.
Ik zeg niet dat Ten Hag slecht presteert bij Utrecht. Dat hoor je mij niet vertellen.

Maar je moet ook even kijken naar de concurrenten van Utrecht. Utrecht heeft ongeveer de zelfde middelen als Heerenveen, Groningen, Vitesse. Ietsjes minder dan AZ. Twente heeft in potentie meer te bieden maar heeft nog altijd last van problemen van vroeger.
Als je kijkt naar de concurrenten dan doen zij het slecht (zeker naar de kwaliteiten van het elftal, dat is bedroevend).

Dus kortom doet hij het nou goed of doen zij het slecht?

Om een voorbeeld te noemen. Zwolle heeft minder te besteden maar doet het beter dan Utrecht.

Verder staat Utrecht gewoon waar ze horen te staan. Tussen de 5de en de 8ste plek.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahahaha!

Opzich is er best een lijn inmiddels bij Ajax te volgen. Trainer moet kaal zijn!
Geen onkosten voor de kapper??:P Is een goede bezuiniging:p
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:21 schreef Loetje het volgende:
Zag trouwens net een briljant filmpje op AT5. Wellicht dat iemand hem kan uploaden hier...

Ze dachten dat ze Bosz hadden gezien en het bleek om Ten Hag te gaan. Hun zelfspot vervolgens is geweldig!
Ja dat filmpje heb ik meerdere keren bekeken. Is gewoon een auto die door de slagbomen gaat, verder is er niks te zien. Zelfs niet eens een kenteken. (achter komen wie in de auto zat, kenteken registratie)
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja dat filmpje heb ik meerdere keren bekeken. Is gewoon een auto die door de slagbomen gaat, verder is er niks te zien. Zelfs niet eens een kenteken. (achter komen wie in de auto zat, kenteken registratie)
Nee jongen, dat bedoel ik niet. Omdat ze er naast zaten hebben ze vandaag een hilarisch fimpje gemaakt. Is wat anders dan dat filmpje met die auto.
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 december 2017 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat Ten Hag slecht presteert bij Utrecht. Dat hoor je mij niet vertellen.

Maar je moet ook even kijken naar de concurrenten van Utrecht. Utrecht heeft ongeveer de zelfde middelen als Heerenveen, Groningen, Vitesse. Ietsjes minder dan AZ. Twente heeft in potentie meer te bieden maar heeft nog altijd last van problemen van vroeger.
Als je kijkt naar de concurrenten dan doen zij het slecht (zeker naar de kwaliteiten van het elftal, dat is bedroevend).

Dus kortom doet hij het nou goed of doen zij het slecht?

Om een voorbeeld te noemen. Zwolle heeft minder te besteden maar doet het beter dan Utrecht.

Verder staat Utrecht gewoon waar ze horen te staan. Tussen de 5de en de 8ste plek.
PEC Zwolle doet het op dit moment zeker goed, maar vergelijk dat eens met het vorige seizoen!! We zijn pas 17 wedstrijden onderweg en ik wil wel eens zien of PEC Zwolle dit gaat volhouden.

Vitesse kun je ook niet vergelijken, dat is een soort van Chelsea-2 met erg veel huurlingen.
FC Groningen draait niet goed en ook sc Heerenveen valt tegen. Dus kun je erg veel credits geven aan Ten Hag met z'n "modale" FC Utrecht, die het gewoon goed doet. Bovendien voetballen ze heel herkenbaar en dat is ook de verdienste van de trainer(s).

Ik vind het een foute benadering om structureel spelers en trainers, nog voor hun komst, af te branden zonder hen een kans te geven.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee jongen, dat bedoel ik niet. Omdat ze er naast zaten hebben ze vandaag een hilarisch fimpje gemaakt. Is wat anders dan dat filmpje met die auto.
oh oke. ik dacht dat je dat bedoelde:P foutje
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 15:50   quote  deeplink  
https://twitter.com/AT5/status/944208190476046336?ref_src=twcamp%5Eshare%7Ctwsrc%5Em5%7Ctwgr%5Eemail%7Ctwcon%5E7046%7Ctwterm%5E0
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 11:18 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ten HAg is dat seizoen kampioen geworden met de belofrte van bayern Munchen. Dus eerst kampieon met Go ahead eagles, terwijl ze niet de ploeg hadden om voor het kampioenschap te gaan en daarna meteen kampioen worden bij Bayern met de beloftes.

Dat is natuurlijk niet geheel verkeerd.
Das niet waar. Hij is met die egels geen kampioen geworden namelijk.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Lel. Wat een keutels.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2017 door NatjosFC --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 16:00   quote  deeplink  
Hahahaha Ten Hag, hou toch op! Pffffff
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Whahaha geweldig!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

PEC Zwolle doet het op dit moment zeker goed, maar vergelijk dat eens met het vorige seizoen!! We zijn pas 17 wedstrijden onderweg en ik wil wel eens zien of PEC Zwolle dit gaat volhouden.

Vitesse kun je ook niet vergelijken, dat is een soort van Chelsea-2 met erg veel huurlingen.
FC Groningen draait niet goed en ook sc Heerenveen valt tegen. Dus kun je erg veel credits geven aan Ten Hag met z'n "modale" FC Utrecht, die het gewoon goed doet. Bovendien voetballen ze heel herkenbaar en dat is ook de verdienste van de trainer(s).

Ik vind het een foute benadering om structureel spelers en trainers, nog voor hun komst, af te branden zonder hen een kans te geven.
ik brand niemand af. De toekomst moet uitwijzen of ten hag zal slagen.

Overigens in de jaren ervoor deed Jans het ook prima, zeker in het begin van het seizoen. Maar zakte later weg. Vorig seizoen had Jans die start niet. Dus ja. Het is afwachten of Van het Schip het langer volhoud dan Jans gedaan heeft. Al heeft Jans ook de beker gewonnen, wat een prestatie is.

Maar Vitesse, Utrecht, AZ, Twente, Groningen, Heerenveen, Roda, Nac en Willem 2. Hebben allemaal ongeveer even grote stadion en begroting. De een voert een ander beleid dan de ander. Daar kan de trainer niet zoveel aan doen, in veel gevallen stelt de trainer ook de selectie niet samen. Daar zie je wel het verschil. De een doet het beter dan de ander. Maar dit zijn wel de clubs die niet horen te degraderen want daar zijn andere clubs meer geschikt voor( bijvoorbeeld excelsior, VVV) en onder de top 3 hoort te eindigen.

Utrecht hoort gewoon in de middenmoot te staan net als al die andere clubs. Dus Utrecht doet het niet slecht, want ze staan waar ze horen te staan. Ze doen het ook niet goed want ze presteren niet boven verwachting.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahahaha!

Opzich is er best een lijn inmiddels bij Ajax te volgen. Trainer moet kaal zijn!
hahaha en stoppelbaard, en daarging het mis bij keizer...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Besef wel dat het 2e elftal van Bayern voor zon club veel minder waarde heeft dan bij Ajax he. De A1 en jong zijn de rode draad hier.

Hij nam een speler mee toen, Rico Strieder... En die zou zwaar tekort komen bij onze topclubs.
ok helder.. niet zo op de hoogtr van bayern 2.. las alleen dat die het daar netjes had gedaan
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok helder.. niet zo op de hoogtr van bayern 2.. las alleen dat die het daar netjes had gedaan
Redelijk netjes. Maar vergelijkbare job.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Redelijk netjes. Maar vergelijkbare job.
ok (y)
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 december 2017 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 13:05 schreef bertus bikkel het volgende:
Twijfel ook of dit nu zoveel gaat oplossen. Ik had Keizer lekker laten zitten. Hij heeft met deze groep een hele moeilijke periode meegemaakt. Langzaam maar zeker zag ik hem opbloeien en werd het voetbal beter. Gun hem dan ook de mogelijkheid om door te groeien en de titel te pakken voor Appie. Echt triest allemaal....
Hier ben ik het helemaal mee eens, ondanks de wisselvalligheid in hun spel
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 02 januari 2018 - 19:32   quote  deeplink  
Slotje!

Trainer is er al.

Kut forum.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5956
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe trainer in de winterstop?









0.0065989