BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (Zondag 21 januari 2018, 14:30); 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 22 januari 2018 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 januari 2018 - 07:22 schreef Eide het volgende:
Eens, hoewel het moeilijk voetballen is tegen een ploeg die met 10 man staat te verdedigen.

Dat blijft mij verwonderen hoor. Hoe verzin je dat je ploeg met een strijdplan behorende bij een degradatiekandidaat het veld in stuurt als je vecht voor je laatste kans. En dan kom je 2-0 achter en blijf je zo ultradefensief... Ik kan daar moeilijk bij.

Gezien het antivoetbal van de kakkies vind ik dat Ajax het goed heeft gedaan, zonder dat hetbspel goed was.
Dat sowieso. Denk dat Gio hoopte met zo min mogelijk tegendoelpunten huiswaarts te keren om zo nog enigzins niet voor lul te staan. Je zag ook wel dat als Ajax even aanzette het feijenoord zo open had kunnen spelen.
p111
 p111 - maandag 22 januari 2018 - 09:09   quote  deeplink  
Het wordt steeds enger hoeveel haat er zit bij elke voetbal supporter die niet voor Ajax is.En ook de zg neutrale voetbal commentators willen nog effe de natrap beweging zien van Hakim,maar niet een begint over de elleboog van Jurgorsen,of de doodschop op kluivert van st Juste die al geel op zak had.Of Toorsma die ook twwe maal Nico neermaaide binnen 1 minuut.Het wordt heel eng de anti Ajax hype.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 22 januari 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 januari 2018 - 22:31 schreef NatjosFC het volgende:
Begint er voor mij toch wel op te lijken. Met de komst van die deense rechtsback is hij 4e in de pikorde. Niet best.
Zeefuik is een drama en die is nu echt uitgespeeld, Veltman gaat na dit jaar Ajax verlaten en dan heb je nu al 2 goede verdedigers voor de RB positie. Ik denk dat dit gewoon prima is voor volgend seizoen. Hetzelfde geldt voor de LB positie, daar heb je nu ook genoeg mensen voor.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 22 januari 2018 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 15:51 schreef Jaccio het volgende:
Neres heeft het niet echt vandaag
Die linksback van Feijenoord vind ik echt goed. Heerlijk voor de teokmst van het Nederlandse voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 januari 2018 - 12:59   quote  deeplink  
Gefeliciteerd dames en heren..
Eide
 Eide - maandag 22 januari 2018 - 16:48   quote  deeplink  
Thanks ouwe. Succes verder.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 22 januari 2018 - 16:52   quote  deeplink  
Kinderlijk eenvoudig gewonnen van een Ooo zo hopeloos team genaamd: fij je noord...

Hahaha lach me nog steeds dood hiero.

Kater als een malle, maar die pak je op zo'n dag.

Cheers homies!
Brandje
 Brandje - maandag 22 januari 2018 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 januari 2018 - 12:43 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die linksback van Feijenoord vind ik echt goed. Heerlijk voor de teokmst van het Nederlandse voetbal.
Hoho, laten we niet te snel gaan aub. Vergeet niet dat Neres gisteren vanaf minuut een een dubbele mandekking had en zijn aannames dramatisch waren. Plus, kijk ook eens hoe simpel Veltman hem voorbij liep bij de 2-0 en die jongen heeft gisteren niks anders gedaan dan verdedigen. Verder kan ik mij het debuut van Boetius nog herinneren tegen ons en onze RB alle hoeken van het veld liet zien en kijk nu eens naar hem.
Talent ja, maar wel even kalm aan doen
Brandje
 Brandje - maandag 22 januari 2018 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 januari 2018 - 15:57 schreef Eide het volgende:
Zo, moest tegelijkertijd mijn dochter de fles geven.

Als Kuipers niet was vergeten dat Jorgensen al geel had, had hij die 2e gele kaart nooit gegeven. Prima beeld van de dubbele maten doe scheidsrechters hanteren.
Kuipers had Jorgenssen de eerste helft al rood moeten geven
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 22 januari 2018 - 18:15   quote  deeplink  
Ik was blij dat die L'ami niet bij Ajax op de bank zat :) Het lijkt wel of die Ten Hag deze posts leest. Ik hoor ook dat hij het liefst Witsche bij zich heeft, dat klinkt al een stuk beter dan die idioot met zijn mapje
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 22 januari 2018 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 januari 2018 - 06:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Meer zoeken naar excuses en gewoon je verlies niet kunnen accepteren. Zo'n Jan Everse die op radio rijnmond Veltman een engnek noemt terwijl Joël gewoon een trap op de enkel krijgt... Lekker goedkoop hoor. Everse is zelf een engnek dat hij zo vuurtjes aanwakkerd en verbaal natrapt.
In het zelfde interview spreekt hij ook de wens uit dat tegenstanders bij Veltman eens flink over de bal heen trappen.

En geeft later ook aan dat hij verlangt naar de ouderwetse benenbrekers van als Rinus Israel, maar dan afgeven op Veltman.
AkaS
 AkaS - dinsdag 23 januari 2018 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 januari 2018 - 12:40 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zeefuik is een drama en die is nu echt uitgespeeld, Veltman gaat na dit jaar Ajax verlaten en dan heb je nu al 2 goede verdedigers voor de RB positie. Ik denk dat dit gewoon prima is voor volgend seizoen. Hetzelfde geldt voor de LB positie, daar heb je nu ook genoeg mensen voor.
Ik ben het oneens dat Zeefuik een drama is. Hij is nog jong en speler van Ajax en dus kan hij voetballen.

Hij moet wat meer rust in zijn spel krijgen en dan is hij echt wel een goeie
rechtsback voor Ajax. Alleen is de vraag krijgt hij de tijd en gunt hij zichzelf de tijd?
AkaS
 AkaS - dinsdag 23 januari 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 januari 2018 - 17:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kuipers had Jorgenssen de eerste helft al rood moeten geven
Het zogenaamde luchtduel met Schöne was in mijn beleving ook gewoon een elleboogstoot en dus rood!
p111
 p111 - dinsdag 23 januari 2018 - 09:49   quote  deeplink  
Het wordt steeds enger hoeveel haat er zit bij elke voetbal supporter die niet voor Ajax is.En ook de zg neutrale voetbal commentators willen nog effe de natrap beweging zien van Hakim,maar niet een begint over de elleboog van Jurgorsen,of de doodschop op kluivert van st Juste die al geel op zak had.Of Toorsma die ook twwe maal Nico neermaaide binnen 1 minuut.Het wordt heel eng de anti Ajax hype.
Nog even een reminder !!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 januari 2018 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 januari 2018 - 09:11 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben het oneens dat Zeefuik een drama is. Hij is nog jong en speler van Ajax en dus kan hij voetballen.

Hij moet wat meer rust in zijn spel krijgen en dan is hij echt wel een goeie
rechtsback voor Ajax. Alleen is de vraag krijgt hij de tijd en gunt hij zichzelf de tijd?
Ik vind hem gewoon slecht en niet Ajax waardig. Aanvallend brengt hij niets. Bij Ten Hag komt hij er niet meer in dat weet ik bijna zeker
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 januari 2018 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 januari 2018 - 09:49 schreef p111 het volgende:
Het wordt steeds enger hoeveel haat er zit bij elke voetbal supporter die niet voor Ajax is.En ook de zg neutrale voetbal commentators willen nog effe de natrap beweging zien van Hakim,maar niet een begint over de elleboog van Jurgorsen,of de doodschop op kluivert van st Juste die al geel op zak had.Of Toorsma die ook twwe maal Nico neermaaide binnen 1 minuut.Het wordt heel eng de anti Ajax hype.
Nog even een reminder !!!
Dit is typisch Nederlands, als je success hebt, dan moet je afgemaakt worden. Iedereen is gelijk van Cambuur tot Ajax. Dat komt door die rode linkse rakkers
Eide
 Eide - dinsdag 23 januari 2018 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 januari 2018 - 17:19 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vind hem gewoon slecht en niet Ajax waardig. Aanvallend brengt hij niets. Bij Ten Hag komt hij er niet meer in dat weet ik bijna zeker
Daarom is Kristensen ook aangetrokken. Zeefuik is gewogen en veel te licht bevonden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 januari 2018 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 januari 2018 - 17:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarom is Kristensen ook aangetrokken. Zeefuik is gewogen en veel te licht bevonden.
de comlumbiaan en hij voor de rb volgend seizoen.. maar vraag me af wat er centraal gaat gebeuren.. wober hebben we... viergever weg, deligt afwachten.. word erg dunnetjes
p111
 p111 - woensdag 24 januari 2018 - 08:41   quote  deeplink  
Met Wober/Kristiaansen/ Veltman/ Nico/De Ligt/Viergever/Sinkgraven/Oliegera heb je voorlopig nog wel voldoende keus,we moeten afwachten wat er weg gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 januari 2018 door p111 --
remco k
 remco k - woensdag 24 januari 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 07:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de comlumbiaan en hij voor de rb volgend seizoen.. maar vraag me af wat er centraal gaat gebeuren.. wober hebben we... viergever weg, deligt afwachten.. word erg dunnetjes
Schuurs al gehaald.

Dan heb je voor centraal de Ligt, Wober, Schuurs en Bergsma die het ook prima doet bij Jong.

Lijkt me prima..
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 07:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de comlumbiaan en hij voor de rb volgend seizoen.. maar vraag me af wat er centraal gaat gebeuren.. wober hebben we... viergever weg, deligt afwachten.. word erg dunnetjes
De Ligt en Wöber centraal met Schuurs als back-up. Veltman is van origine een CV, Bergsma bij Jong Ajax. En tegen wil en dank kan Frenkie daar ook prima uit de voeten.
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 11:16   quote  deeplink  
Mooi om te lezen dat de columnisten van Het Parool ook doorhebben dat alle kritiek op Veltman niet echt gestaafd kan worden met feiten. Die spreken eerder in z'n voordeel, een passage uit de column van Dick Sintenie:

'Intern staat Veltman te boek als een speler op wie je kunt bouwen. Critici noemen hem een druistige back die zijn onzekerheid probeert te verbloemen met hard spel en oncollegiaal gedrag. Dat de vleugel- verdediger de meeste van zijn duels op faire wijze wint, en daarbij ook nog het inzicht heeft om fouten van medespelers te voorkomen of te herstellen, blijft onderbelicht.

De tegenstanders die hij treft zijn bovendien niet de makkelijkste: snelle, handige dribbelaars die een doelpunt kunnen maken. Maar tegenover de rechtsback van Ajax zakt ze de moed al snel in de schoenen.

PSV'er Hirving Lozano zocht zijn heil gaandeweg hun verhitte tweestrijd zelfs op een deel van het veld waar hij zijn plaaggeest niet meer tegenkwam, maar dat stond gelijk aan het hijsen van de witte vlag. Anderen, zoals Younes Mokhtar (PEC Zwolle), Bryan Linssen (Vitesse), Mimoun Mahi (FC Groningen), Brahim Darri (Heracles), Elson Hooi (ADO), Anouar Hadouir (Excelsior), Marco Rojas (Heerenveen) en Jean-Paul Boëtius (Feyenoord) haalden het laatste fluitsignaal niet eens. Zij werden gewisseld.'

26993929_10215331520987086_1208647165940323582_n.jpg?oh=3adde1251566f67dc6a8010069da5d25&oe=5B258E15
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 januari 2018 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 januari 2018 - 17:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarom is Kristensen ook aangetrokken. Zeefuik is gewogen en veel te licht bevonden.
Ja ik denk dat iedereen dat heeft gezien, daarom snap ik ook niet waarom Akas denkt dat Zeefuik goed genoeg is voor Ajax. Juist hij is altijd zo kritisch op alle spelers en beleidbepalers.
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 13:59   quote  deeplink  
Ik snap wel AkaS bedoelt. Zeefuik is fanatiek en gooit z'n hele hebben en houden in de strijd. Dat is mooi om te zien en een lovenswaardige mentaliteit. Maar niet goed genoeg is niet goed genoeg en veel strijd gaat dat nooit verbloemen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 januari 2018 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 11:16 schreef Eide het volgende:
Mooi om te lezen dat de columnisten van Het Parool ook doorhebben dat alle kritiek op Veltman niet echt gestaafd kan worden met feiten. Die spreken eerder in z'n voordeel, een passage uit de column van Dick Sintenie:

'Intern staat Veltman te boek als een speler op wie je kunt bouwen. Critici noemen hem een druistige back die zijn onzekerheid probeert te verbloemen met hard spel en oncollegiaal gedrag. Dat de vleugel- verdediger de meeste van zijn duels op faire wijze wint, en daarbij ook nog het inzicht heeft om fouten van medespelers te voorkomen of te herstellen, blijft onderbelicht.

De tegenstanders die hij treft zijn bovendien niet de makkelijkste: snelle, handige dribbelaars die een doelpunt kunnen maken. Maar tegenover de rechtsback van Ajax zakt ze de moed al snel in de schoenen.

PSV'er Hirving Lozano zocht zijn heil gaandeweg hun verhitte tweestrijd zelfs op een deel van het veld waar hij zijn plaaggeest niet meer tegenkwam, maar dat stond gelijk aan het hijsen van de witte vlag. Anderen, zoals Younes Mokhtar (PEC Zwolle), Bryan Linssen (Vitesse), Mimoun Mahi (FC Groningen), Brahim Darri (Heracles), Elson Hooi (ADO), Anouar Hadouir (Excelsior), Marco Rojas (Heerenveen) en Jean-Paul Boëtius (Feyenoord) haalden het laatste fluitsignaal niet eens. Zij werden gewisseld.'

[ afbeelding ]
Ja hij is gewoon heel goed in de eredivisie en daarbij weet hij ook wat zijn zwakke punten zijn. Ik hoorde dat hij zelfs een eigen anayst heeft die hem advies geeft, dan heb je wel de juiste drive om beter te worden. Ik begin wel steeds meer respect voor hem te krijgen, maar ben nog steeds bang als hij echt een goede speler tegenover hem krijgt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 januari 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 13:59 schreef Eide het volgende:
Ik snap wel AkaS bedoelt. Zeefuik is fanatiek en gooit z'n hele hebben en houden in de strijd. Dat is mooi om te zien en een lovenswaardige mentaliteit. Maar niet goed genoeg is niet goed genoeg en veel strijd gaat dat nooit verbloemen.
Ja die strijdlust heeft hij wel, maar kom op we zijn geen Feyenoord. Wij willen een back die aanvallend ook echt hun steentje kunnen bijdragen. Ik heb nog geen 1 goede wedstrijd gezien van hem en voetballend vind ik hem echt slecht. Het is een leuke speler voor de eerste divisie, maar ik zie hem niet beter dan dat worden (max onderaan de middenmood bij een eredivisieclub)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 januari 2018 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 14:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja die strijdlust heeft hij wel, maar kom op we zijn geen Feyenoord. Wij willen een back die aanvallend ook echt hun steentje kunnen bijdragen. Ik heb nog geen 1 goede wedstrijd gezien van hem en voetballend vind ik hem echt slecht. Het is een leuke speler voor de eerste divisie, maar ik zie hem niet beter dan dat worden (max onderaan de middenmood bij een eredivisieclub)
Ik denk dat men in het algemeen niet ziet dat Veltman een goede wedstrijd speelt omdat het een hele sobere speler is. Veltman heeft geen spectaculaire slidings of ineens enorme rushes naar voren en dat maakt het leuk voor het publiek om te kijken naar backs (zie bijvoorbeeld Tete). Daarentegen is zijn positionering heel goed en komt hij dan ook niet snel in de problemen.
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 17:35   quote  deeplink  
En zijn inspeelpass is erg goed. Ook niet zo spectaculair als een voorzet, maar misschien wel belangrijker want zo krijg je spelers als Ziyech aan de bal. Bovendien kan Neres door het sobere spel van Veltman veel vrijheid genieten.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 26 januari 2018 - 19:08   quote  deeplink  
Ben benieuwd of Frenkie de Jong zondag nog speelt. Wöber wordt terug verwacht en ik verwacht hem eigenlijk ook wel in de basis. Dan zou Frenkie of doorschuiven naar CVM of terugvallen naar de bank.

PS: doe het hier even bij ontbreking van een wedstrijdtopic voor Utrecht - Ajax. Had er zelf 1 aan kunnen maken, maar daar hebben we onze professionals voor natuurlijk. :D
remco k
 remco k - vrijdag 26 januari 2018 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 januari 2018 - 19:08 schreef NatjosFC het volgende:
Ben benieuwd of Frenkie de Jong zondag nog speelt. Wöber wordt terug verwacht en ik verwacht hem eigenlijk ook wel in de basis. Dan zou Frenkie of doorschuiven naar CVM of terugvallen naar de bank.

PS: doe het hier even bij ontbreking van een wedstrijdtopic voor Utrecht - Ajax. Had er zelf 1 aan kunnen maken, maar daar hebben we onze professionals voor natuurlijk. :D
Wober werd afgelopen weekend ook ingebracht en trainde tien ook al volledig mee.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 26 januari 2018 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 januari 2018 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Wober werd afgelopen weekend ook ingebracht en trainde tien ook al volledig mee.
Hij was vlak voor de klassieker nog een 'twijfelgeval', maar kon uiteindelijk wel mee met de selectie. Maar dan nog. Vond hem erg goed voor zijn blessure en misschien wel de beste verdediger van Ajax op dat moment.
remco k
 remco k - zaterdag 27 januari 2018 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 januari 2018 - 21:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij was vlak voor de klassieker nog een 'twijfelgeval', maar kon uiteindelijk wel mee met de selectie. Maar dan nog. Vond hem erg goed voor zijn blessure en misschien wel de beste verdediger van Ajax op dat moment.
Ik vind de ligt onze best verdediger. En zie samen met wober een heel goed duo. Ik ben ook heel benieuwd maar denk dat ie voor de jong kiest

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (Zondag 21 januari 2018, 14:30); 2 - 0









0.0103430