BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC Kerkrade - Ajax (woensdag 07-02-18) 20.45 uur: 2-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 08 februari 2018 - 08:44   quote  deeplink  
Wellicht dat Eiting het dan inmiddels zal kunnen opvullen?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 februari 2018 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 08:44 schreef Hasjkoph het volgende:
Wellicht dat Eiting het dan inmiddels zal kunnen opvullen?
Ik denk dat die daar niet gelijk klaar voor zal zijn. Lijkt me een betere optie om er een ervaren 6 neer te zetten die Eiting ook kan klaarstomen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 februari 2018 - 09:05   quote  deeplink  
Ziyech is in ieder geval bezig met een vertrek als ik het interview zo mag geloven.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 februari 2018 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 09:05 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ziyech is in ieder geval bezig met een vertrek als ik het interview zo mag geloven.
Zou het hem niet eens kwalijk nemen.
Ik zou ook weg willen als ik me niet gewaardeerd en gesteund voelde.

Hopelijk weet Ajax hem tot na het WK vast te houden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 februari 2018 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 09:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zou het hem niet eens kwalijk nemen.
Ik zou ook weg willen als ik me niet gewaardeerd en gesteund voelde.

Hopelijk weet Ajax hem tot na het WK vast te houden.
Hou toch op zeg. Mijnheer voelt zich gekrenkt in zijn egó door misschien 1000 man op de tribune? Er zijn spelers die massaler een fluitconcert hebben gehad en wel bleven doorgaan. Ik weet dat hij Marrokaan is en trots daar in de cultuur verheven zit maar hij zal daar toch echt boven moeten staan, anders gaat hij never de top halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 februari 2018 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 februari 2018 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op zeg. Mijnheer voelt zich gekrenkt in zijn egó door misschien 1000 man op de tribune? Er zijn spelers die massaler een fluitconcert hebben gehad en wel bleven doorgaan. Ik weet dat hij Marrokaan is en trots daar in de cultuur verheven zit maar hij zal daar toch echt boven moeten staan, anders gaat hij never de top halen.
Ja, dat kan allemaal wel.
Ik weet iniedergeval van mezelf dat ik niet zoveel trek zou hebben om te blijven als ik me niet gesteund en gewaardeerd voel.

Je kan het arrogantie noemen, of zelfverzekerdheid om te weten dat je deze sh*t niet nodig hebt.

We weten allemaal hoe we in Nederland omgaan met onze 'helden'. Niet dat Ziyech (al) een held is, maar we slaan hier vaak wel gewoon in door.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 februari 2018 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 09:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja, dat kan allemaal wel.
Ik weet iniedergeval van mezelf dat ik niet zoveel trek zou hebben om te blijven als ik me niet gesteund en gewaardeerd voel.

Je kan het arrogantie noemen, of zelfverzekerdheid om te weten dat je deze sh*t niet nodig hebt.

We weten allemaal hoe we in Nederland omgaan met onze 'helden'. Niet dat Ziyech (al) een held is, maar we slaan hier vaak wel gewoon in door.
En jij denkt dat het in het buitenland beter is?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 februari 2018 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij denkt dat het in het buitenland beter is?
Ik durf met 98% zekerheid te zeggen dat dat wel het geval is.
Als deze jongen in de juiste competitie terechtkomt, met betere spelers om zich heen waaraan hij zich kan optrekken, gaat Ziyech echt floreren.

We gaan deze man missen bij Ajax als hij weg is. Ben ik heilig van overtuigd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 februari 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:10 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik durf met 98% zekerheid te zeggen dat dat wel het geval is.
Als deze jongen in de juiste competitie terechtkomt, met betere spelers om zich heen waaraan hij zich kan optrekken, gaat Ziyech echt floreren.

We gaan deze man missen bij Ajax als hij weg is. Ben ik heilig van overtuigd.
Kijk en dat is de discussie een andere kant opwerken. Ik heb het over zijn gedrag na aanleiding van kritiek. En dan doel ik op kritiek van supporters maar ook van media. Ik heb het geenszins over zijn spel of dat hij onmisbaar is.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 februari 2018 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk en dat is de discussie een andere kant opwerken. Ik heb het over zijn gedrag na aanleiding van kritiek. En dan doel ik op kritiek van supporters maar ook van media. Ik heb het geenszins over zijn spel of dat hij onmisbaar is.
Nee hoor. Als antwoord op je vraag gaf ik dat ik met 98% zekerheid durfde te zeggen dat dat in het buitenland beter is.

Het feit dat we hem gaan missen was er gewoon als extra bij.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2018 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 februari 2018 - 23:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Prima en niet prima. Puntenaantal zou in de eerste 4 wedstrijden van een seizoen voortreffelijk zijn, nu heeft het wel 2 punten meer achterstand opgeleverd hoe stom dat ook klinkt. Spel nog niet tevreden over. Over Nico 6x zo hard.
Ik kijk niet naar de competitie om ten Hag te beoordelen. Dat is flauw en absoluut niet eerlijk.

Spell moet zeker nog beter.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2018 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 00:55 schreef Loetje het volgende:
En ook Kristensen, ik zie dat potentieel wel al wacht ik nog even een paar potjes. Maar ogenschijnlijk hebben we bij het behoud van De Ligt en een eventueel vertrek van Viergever en Veltman een uitstekende achterhoede komend jaar. Kwestie van lege plekken aanvullen in de zomer. Lijkt prima scoutingswerk.

Ik vind vooral dat het middenveld onder handen moet komen. Niemand van de spelers kan er echt iets aan doen maar wat missen wij ontiegelijk veel in de opbouw daar.
Ik vind dat we juist een overkill hebben aan spelers die zich in de opbouw bezig kunnen houden. De grote truck is dat spelers daar juist weg moeten blijven. Juist defensief is dit middenveld gewoon matig. Met name op cvm.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2018 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op zeg. Mijnheer voelt zich gekrenkt in zijn egó door misschien 1000 man op de tribune? Er zijn spelers die massaler een fluitconcert hebben gehad en wel bleven doorgaan. Ik weet dat hij Marrokaan is en trots daar in de cultuur verheven zit maar hij zal daar toch echt boven moeten staan, anders gaat hij never de top halen.
Ronaldo staat er ook niet boven en laat zich ook iedere keer gaan. En zo nog veel meer spelers die toch de top haalden. Ik denk dat het wel of niet halen van de top bij hem aan andere dingen ligt.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2018 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 11:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij denkt dat het in het buitenland beter is?
In het buitenland gaat men een heel stuk beter om met goede voetballers.
Robinho
 Robinho - donderdag 08 februari 2018 - 15:46   quote  deeplink  
Meneer Ziyech moet 's avonds af en toe even in de spiegel kijken en zich afvragen waarom hij al zijn vrije trappen mist en zoveel balverlies heeft en zich dan afvragen of supporters af en toe mogen fluiten of niet.
Dat hij heel erg goed kan voetballen weten we allemaal natuurlijk.
Die 50 man die fluiten niet kunnen negeren vind ik zwak. De arrogantie druipt ervan af. Als hij niet verandert wordt hij bij Marseille of Roma ook uitgefloten (net als bij Heerenveen en Twente af en toe gebeurde)
Bij Roda uit werd hij toegezongen maar meneer is te beroerd om even naar de fans te zwaaien. Die gebaartjes, om van te kotsen.
Ik hou daar niet van, en volgens mij heel weinig supporters. Meneer Ziyech moet wel begrijpen dat voetbal een teamsport is. Hij heeft de potentie om een rotte appel te worden.
Geef mij maar een Pettersson of een Litmanen, spelers naar mijn hart en echte teamplayers. Ik zou hem zelfs blind ruilen tegen Klaassen terwijl Ziyech veeeeeeeeeel beter kan voetballen.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 februari 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kijk niet naar de competitie om ten Hag te beoordelen. Dat is flauw en absoluut niet eerlijk.

Spell moet zeker nog beter.
Als de doelstelling is om PSV in te halen en je bent verder achterop geraakt, is dat niet geweldig.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 februari 2018 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 15:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat we juist een overkill hebben aan spelers die zich in de opbouw bezig kunnen houden. De grote truck is dat spelers daar juist weg moeten blijven. Juist defensief is dit middenveld gewoon matig. Met name op cvm.
Vandaar dat ik in mijn volgende post ook zeg dat daar wat bij moet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 februari 2018 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

In het buitenland gaat men een heel stuk beter om met goede voetballers.
Maar de maniertjes die Ziyech vertoont maken ze je gewoon af in de media. En je gaf Ronaldo als voorbeeld. Die laat zich er echter niet door afleiden. Iets wat Ziyech helaas wel doet. En in het buitenland komt je dat duur te staan. Daarom zeg ik ook dat hij moet leren relativeren. Durf inderdaad ook kritisch naar jezelf te kijken. Het gevoel bij mij is echter dat Ziyech daar moeite mee heeft. Dus zal hij daarin begeleid moeten worden.
Eide
 Eide - donderdag 08 februari 2018 - 16:23   quote  deeplink  
Maar goed, we zien dus dat Ziyech kritiek niet zo goed kan hebben. Nou en. Manman, als je dan reacties leest als "mogen we dan niet fluiten" zijn er nog wel meer mensen die daar kennelijk niet zo goed mee overweg kunnen.

Tering lui, waar kan je je nog meer druk om maken zeg.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 februari 2018 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Maar goed, we zien dus dat Ziyech kritiek niet zo goed kan hebben. Nou en. Manman, als je dan reacties leest als "mogen we dan niet fluiten" zijn er nog wel meer mensen die daar kennelijk niet zo goed mee overweg kunnen.

Tering lui, waar kan je je nog meer druk om maken zeg.
Inderaad.
Wij mogen zelf op alles reageren, maar owee als een speler reageert..
Robinho
 Robinho - donderdag 08 februari 2018 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Maar goed, we zien dus dat Ziyech kritiek niet zo goed kan hebben. Nou en. Manman, als je dan reacties leest als "mogen we dan niet fluiten" zijn er nog wel meer mensen die daar kennelijk niet zo goed mee overweg kunnen.

Tering lui, waar kan je je nog meer druk om maken zeg.
Misschien moet je je afvragen waar Ziyech zich druk om maakt.........
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 februari 2018 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 16:23 schreef Eide het volgende:
Maar goed, we zien dus dat Ziyech kritiek niet zo goed kan hebben. Nou en. Manman, als je dan reacties leest als "mogen we dan niet fluiten" zijn er nog wel meer mensen die daar kennelijk niet zo goed mee overweg kunnen.

Tering lui, waar kan je je nog meer druk om maken zeg.
Hahaha elke speler mag hier afgebrand worden maar ho maar als het onze heilige Ziyech is. Dus als je het niet erg vind beslis ik zelf waar ik over discussieer of mij druk over maak.

En ja als we dan toch zeiken. Ja het was dom balverlies van Schone bij de 1-0. Maar vervolgens toch echt Ziyech die afremt bij de 16 en de man waarbij hij mee rent vervolgens kan scoren. Maar zoals gezegd ging er veel meer fout bij de 1-0 En is het uiteindelijk gewoon een collectief falen bij die goal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 februari 2018 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - donderdag 08 februari 2018 - 17:54   quote  deeplink  
Die opmerking raakt kant noch wal gap.
p111
 p111 - donderdag 08 februari 2018 - 18:30   quote  deeplink  
Hoelang laat Ten Hag Schone nog basis staan ? kan echt niet meer.Hij is verdedigende middenvelder en laat het nou net zijn zwakste punt zijn.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2018 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 15:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als de doelstelling is om PSV in te halen en je bent verder achterop geraakt, is dat niet geweldig.
Ik deel die doelstelling niet en kijk gewoon naar progressie en hoe hij het doet wat punten betreft. En dan is deze straks echt prima.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2018 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 16:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar de maniertjes die Ziyech vertoont maken ze je gewoon af in de media. En je gaf Ronaldo als voorbeeld. Die laat zich er echter niet door afleiden. Iets wat Ziyech helaas wel doet. En in het buitenland komt je dat duur te staan. Daarom zeg ik ook dat hij moet leren relativeren. Durf inderdaad ook kritisch naar jezelf te kijken. Het gevoel bij mij is echter dat Ziyech daar moeite mee heeft. Dus zal hij daarin begeleid moeten worden.
Ik denk dat Ziyech zich in het veld er niet door laat afleiden en ewoon de dingen blijft doen die hij doet.

Dat Ziyech nog veel dingen moet verbeteren zijn we het allemaal denk ik wel over eens.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2018 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 18:30 schreef p111 het volgende:
Hoelang laat Ten Hag Schone nog basis staan ? kan echt niet meer.Hij is verdedigende middenvelder en laat het nou net zijn zwakste punt zijn.
Mee eens hoor. Maar toch laten alle trainers hem staan.
Loetje
 Loetje - donderdag 08 februari 2018 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik deel die doelstelling niet en kijk gewoon naar progressie en hoe hij het doet wat punten betreft. En dan is deze straks echt prima.
Kun jij in de toekomst kijken dan? Bovendien 4 jaar op rij zonder enige prijs is niks prima. Tenzij hij na afloop in ieder geval is ingelopen tot minder dan 5 punten van PSV. Progressie in het team is er nog niet veel want het spel voor de winterstop was aanzienlijk beter. Enige goede is dat sommige spelers zich ontwikkelen, andere kant staan er ook een paar stil.
remco k
 remco k - donderdag 08 februari 2018 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 19:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kun jij in de toekomst kijken dan? Bovendien 4 jaar op rij zonder enige prijs is niks prima. Tenzij hij na afloop in ieder geval is ingelopen tot minder dan 5 punten van PSV. Progressie in het team is er nog niet veel want het spel voor de winterstop was aanzienlijk beter. Enige goede is dat sommige spelers zich ontwikkelen, andere kant staan er ook een paar stil.
Hij stapt in het midden in en kan dus niet worden afgerekend op het wel of niet winnen van de titel.

Over ontwikkeling van spelers kan je simpelweg nog niet praten na 4 wedstrijden. Dat is gewoon koffiedik kijken.
AkaS
 AkaS - donderdag 08 februari 2018 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij stapt in het midden in en kan dus niet worden afgerekend op het wel of niet winnen van de titel.

Over ontwikkeling van spelers kan je simpelweg nog niet praten na 4 wedstrijden. Dat is gewoon koffiedik kijken.
Het spijt me, maar wat een onzin verkondig jij nu!

Natuurlijk is hij af te rekenen. Hij wist waar hij aan begon.
Hij wist dat er van hem de titel werd geëist.
Hij kreeg het meest talentvolle team van NL onder zijn hoede.
Een team dat in de winning mood was.

Sterker nog hij is nu al af te rekenen!

. Puntverlies. Slap en slecht spel...helemaal zijn verdienste.
Laffe en negatieve tactiek..Ajax onwaardig.
En laf t.o.v Ziyech die een reprimande had moeten krijgen vanwege
zijn ongepaste gedrag. En de volgende wedstrijd gaat hij gewoon
verder met zijn misplaatste arrogantie.

Kortom ten Hag is voorlopig een miskoop!!!
Loetje
 Loetje - donderdag 08 februari 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij stapt in het midden in en kan dus niet worden afgerekend op het wel of niet winnen van de titel.

Over ontwikkeling van spelers kan je simpelweg nog niet praten na 4 wedstrijden. Dat is gewoon koffiedik kijken.
En of, wanneer bij verder dan 5 punten achterop geraakt is, is dat gewoon zijn veranderlijkheid. Zo is het nou eenmaal

Ik zie sommige spelers beter worden. Ik praat niet over een heel jaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 februari 2018 - 20:10   quote  deeplink  
Overigens 1 vraag. Al die statistieken waar tijdens de discussie rondom Ziyech mee gegooid wordt. Weet iemand hoe die worden gemeten en geteld? En dan doel ik voornamelijk op de gecreëerde kansen. En graag even serieus antwoord.

En Loetje, jij telt even niet mee want jij hebt contact gehad met OPTA hierover!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 februari 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - donderdag 08 februari 2018 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 20:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens 1 vraag. Al die statistieken waar tijdens de discussie rondom Ziyech mee gegooid wordt. Weet iemand hoe die worden gemeten en geteld? En dan doel ik voornamelijk op de gecreëerde kansen. En graag even serieus antwoord.

En Loetje, jij telt even niet mee want jij hebt contact gehad met OPTA hierover!
Niet alleen omtrent Ziyech, dit is gewoon algemeen en voor iedereen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 februari 2018 - 20:53   quote  deeplink  
Heb eens tijd gehad om alle statistieken van de spelers van Ajax met elkaar te vergelijken. Wat een ander beeld je dan ineens gaat krijgen van het elftal en van wie nu werkelijk de belangrijkste speler met de hoogste nauwkeurigheid is binnen het team. Zo jong en dan al zo fucking belangrijk.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 februari 2018 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 20:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heb eens tijd gehad om alle statistieken van de spelers van Ajax met elkaar te vergelijken. Wat een ander beeld je dan ineens gaat krijgen van het elftal en van wie nu werkelijk de belangrijkste speler met de hoogste nauwkeurigheid is binnen het team. Zo jong en dan al zo fucking belangrijk.
De Ligt?
Loetje
 Loetje - donderdag 08 februari 2018 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 21:03 schreef Jaccio het volgende:

[..]

De Ligt?
Nope
p111
 p111 - donderdag 08 februari 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Mee eens hoor. Maar toch laten alle trainers hem staan.
Gun factor anders zou ik het niet weten,en je moet wel een vervanger hebben.Ik zou in iedergeval Eitink af en toe wat minuten te laten maken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 08 februari 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 19:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het spijt me, maar wat een onzin verkondig jij nu!

Natuurlijk is hij af te rekenen. Hij wist waar hij aan begon.
Hij wist dat er van hem de titel werd geëist.
Hij kreeg het meest talentvolle team van NL onder zijn hoede.
Een team dat in de winning mood was.

Sterker nog hij is nu al af te rekenen!

. Puntverlies. Slap en slecht spel...helemaal zijn verdienste.
Laffe en negatieve tactiek..Ajax onwaardig.
En laf t.o.v Ziyech die een reprimande had moeten krijgen vanwege
zijn ongepaste gedrag. En de volgende wedstrijd gaat hij gewoon
verder met zijn misplaatste arrogantie.

Kortom ten Hag is voorlopig een miskoop!!!
Tijd voor je pilletje gap ;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 februari 2018 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 15:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als de doelstelling is om PSV in te halen en je bent verder achterop geraakt, is dat niet geweldig.
waarvan alleen bij utrecht op een knollenveld gelijk werd gespeelt.. ben het met je eens dat het spel beter moet hoor..
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 februari 2018 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2018 - 14:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waarvan alleen bij utrecht op een knollenveld gelijk werd gespeelt.. ben het met je eens dat het spel beter moet hoor..
En zich niet naar de omstandigheden aangepast hebt daar. Niet gewisseld heeft... Het kan me nog niet bekoren moet ik bekennen.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 09 februari 2018 - 16:09   quote  deeplink  
Krijgen we een relatief simpel potje zondag?
Cassiera misschien eindelijk wat minuten geven?

Oussama Assaidi, Stefan Thesker en Mounir El Hamdaoui ontbreken door blessures, meldt TC/Tubantia vrijdag. Cristian Cuevas is er ook niet bij, want hij is geschorst na zijn rode kaart in de verloren competitiewedstrijd tegen AZ (0-4). Adam Maher en Fredrik Jensen zijn twijfelgevallen. Maher heeft hamstringklachten, terwijl Jensen ziek is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 februari 2018 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2018 - 16:09 schreef Jaccio het volgende:
Krijgen we een relatief simpel potje zondag?
Cassiera misschien eindelijk wat minuten geven?

Oussama Assaidi, Stefan Thesker en Mounir El Hamdaoui ontbreken door blessures, meldt TC/Tubantia vrijdag. Cristian Cuevas is er ook niet bij, want hij is geschorst na zijn rode kaart in de verloren competitiewedstrijd tegen AZ (0-4). Adam Maher en Fredrik Jensen zijn twijfelgevallen. Maher heeft hamstringklachten, terwijl Jensen ziek is.
Alle op papier simpele potjes zijn moeilijk bij ons. Cassierra krijgt nooit een kans en Twente is verzwakt.

Deze week ook 2x achter gestaan tegen 'kleine ploegen'
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 09 februari 2018 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2018 - 16:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alle op papier simpele potjes zijn moeilijk bij ons. Cassierra krijgt nooit een kans en Twente is verzwakt.

Deze week ook 2x achter gestaan tegen 'kleine ploegen'
Achterstaan is in principe niet eens zo erg. Als je er goed op reageert..
En Roda uit is altijd sowieso wel lastig voor ons.

Ik wil Twente verder niet onderschatten of wat dan ook, maar dit mag in de ArenA toch niet echt een probleem worden denk ik.
Goed moment om zelfvertrouwen te tanken.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 februari 2018 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2018 - 16:18 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Achterstaan is in principe niet eens zo erg. Als je er goed op reageert..
En Roda uit is altijd sowieso wel lastig voor ons.

Ik wil Twente verder niet onderschatten of wat dan ook, maar dit mag in de ArenA toch niet echt een probleem worden denk ik.
Goed moment om zelfvertrouwen te tanken.
Je hebt gelijk hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik kan er gewoon echt niet bij dat je 9 punten pakt in de 3 topwedstrijden tot nu toe maar 7 punten achter staat op de nummer 1. Kan daar met mijn hoofd niet bij.
remco k
 remco k - vrijdag 09 februari 2018 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 19:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het spijt me, maar wat een onzin verkondig jij nu!

Natuurlijk is hij af te rekenen. Hij wist waar hij aan begon.
Hij wist dat er van hem de titel werd geëist.
Hij kreeg het meest talentvolle team van NL onder zijn hoede.
Een team dat in de winning mood was.

Sterker nog hij is nu al af te rekenen!

. Puntverlies. Slap en slecht spel...helemaal zijn verdienste.
Laffe en negatieve tactiek..Ajax onwaardig.
En laf t.o.v Ziyech die een reprimande had moeten krijgen vanwege
zijn ongepaste gedrag. En de volgende wedstrijd gaat hij gewoon
verder met zijn misplaatste arrogantie.

Kortom ten Hag is voorlopig een miskoop!!!
Aanvallend willen spelen met dominant spel over de flanken en opkomende backs. Druk op de bal zetten en veel tussen de linies spelen. Sinds wanneer is dat negatief en slap?
remco k
 remco k - vrijdag 09 februari 2018 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 20:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

En of, wanneer bij verder dan 5 punten achterop geraakt is, is dat gewoon zijn veranderlijkheid. Zo is het nou eenmaal

Ik zie sommige spelers beter worden. Ik praat niet over een heel jaar.
Verder achterop raakt zeker. Maar als het zo blijft en beide clubs winnen alles en hij speelt gelijk tegen psv. Heeft ie het dan goed gedaan?
remco k
 remco k - vrijdag 09 februari 2018 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 februari 2018 - 20:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens 1 vraag. Al die statistieken waar tijdens de discussie rondom Ziyech mee gegooid wordt. Weet iemand hoe die worden gemeten en geteld? En dan doel ik voornamelijk op de gecreëerde kansen. En graag even serieus antwoord.

En Loetje, jij telt even niet mee want jij hebt contact gehad met OPTA hierover!
Nee. Zie alleen de verschillende sites met dezelfde getallen. En vergelijk dat met het spel dat ik van iemand zie en oordeel daar dan over.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 februari 2018 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2018 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Verder achterop raakt zeker. Maar als het zo blijft en beide clubs winnen alles en hij speelt gelijk tegen psv. Heeft ie het dan goed gedaan?
Kijk, vooralsnog staan we gewoon 2 punten verder achter dan we al stonden. Dat weet jij ook en Yen Hag heeft bij Utrecht nooit pogingen gedaan om toch echt die pot te winnen. Wissels niet, ook geen andere tactiek terwijl goed veldspel onmogelijk was. Dat reken ik hem aan.

Dan wat jij zegt, wanneer wij op PSV na geen punten meer verspelen, heb je het vrij goed gedaan. Wat er wel van afhangt is hoe. Tegen PSV zou het alles of niets kunnen zijn en daarvoor wil je de ploeg zien vechten. Wanneer er dan puntenverlies geleden wordt heb ik vrede.

Vorig jaar verlies je bij PSV door onkunde van Bosz, daar waren we het doen over eens. In dat soort gevallen ben ik gewoon niet tevreden.
remco k
 remco k - vrijdag 09 februari 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2018 - 18:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk, vooralsnog staan we gewoon 2 punten verder achter dan we al stonden. Dat weet jij ook en Yen Hag heeft bij Utrecht nooit pogingen gedaan om toch echt die pot te winnen. Wissels niet, ook geen andere tactiek terwijl goed veldspel onmogelijk was. Dat reken ik hem aan.

Dan wat jij zegt, wanneer wij op PSV na geen punten meer verspelen, heb je het vrij goed gedaan. Wat er wel van afhangt is hoe. Tegen PSV zou het alles of niets kunnen zijn en daarvoor wil je de ploeg zien vechten. Wanneer er dan puntenverlies geleden wordt heb ik vrede.

Vorig jaar verlies je bij PSV door onkunde van Bosz, daar waren we het doen over eens. In dat soort gevallen ben ik gewoon niet tevreden.
Die mening deel ik zeker en dat weet je ook best. Er moet progressie zichtbaar zijn en er moeten punten gepakt worden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 februari 2018 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2018 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Die mening deel ik zeker en dat weet je ook best. Er moet progressie zichtbaar zijn en er moeten punten gepakt worden.
En dat is wat ik eigenlijk ook probeer te zeggen. Voor de winterstop zag ik oprecht progressie en ik denk dat er best op dezelfde lijn verder gegaan kan/kon worden. Los van of jij of ik dat wel of niet vind dat die progressie er is, maken we het onzelf echt idioot moeilijk. Tegen NAC en Roda komen we ook weer achter. Dat vind ik toch niet goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC Kerkrade - Ajax (woensdag 07-02-18) 20.45 uur: 2-4









0.0112559