BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (Zondag 11-02-18) 12.30 uur: 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 12 februari 2018 - 14:44   quote  deeplink  
Even een stomme vraag, ik heb geprobeerd mijn avatar om te ruilen op me telefoon... Aannde hand van de link van Remco heb ik de avatar op de juiste grootte gemaakt. Maar zodra ik hem upload en bevestig, beweert Headliner dat ik deze succesvol heb aangepast, Echter zie ik hem nergens terug. Iemand enig idee waar ik de fout in ga?
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 14:59   quote  deeplink  
Dan weet ik het ook niet.
Pietje
 Pietje - maandag 12 februari 2018 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 14:44 schreef Loetje het volgende:
Even een stomme vraag, ik heb geprobeerd mijn avatar om te ruilen op me telefoon... Aannde hand van de link van Remco heb ik de avatar op de juiste grootte gemaakt. Maar zodra ik hem upload en bevestig, beweert Headliner dat ik deze succesvol heb aangepast, Echter zie ik hem nergens terug. Iemand enig idee waar ik de fout in ga?
Ik ben destijds tegen hetzelfde probleem aangelopen en heb toen contact gezocht met Boudewijn. Die vertelde me dat mijn cache (of zo iets...) via instellingen moest worden opgeschoond. Ik kreeg tips hoe ik dat moest doen en vervolgens werkte het goed.

Stuur hem een PB'tje (of bel hem op) ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 februari 2018 door Pietje --
Eide
 Eide - maandag 12 februari 2018 - 15:18   quote  deeplink  
Aardig overzichtje van passes gedurende Ajax - Twente.

Opvallend zaken:
- Van de Beek wordt niet of nauwelijks aangespeeld door de andere middenvelders of centrale verdedigers.
- Donny speelt de andere middenvelders en KJH ook nauwelijks aan. Donny speelt vrijwel uitsluitend samen met Nico en Kluivert.
- Ziyech speelde gemiddeld dieper dan KJH.
- Schone wist Ziyech veel te vinden maar die speelde meestal Veltman of Schone weer aan.
- De bal gaat maar weinig breed tussen De Ligt en De Jong (is goed).
- KJH wordt nauwelijks gevonden.
- Vrijwel al het gevaar komt via Ziyech.
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 15:18 schreef Eide het volgende:
Aardig overzichtje van passes gedurende Ajax - Twente.

Opvallend zaken:
- Van de Beek wordt niet of nauwelijks aangespeeld door de andere middenvelders of centrale verdedigers.
- Donny speelt de andere middenvelders en KJH ook nauwelijks aan. Donny speelt vrijwel uitsluitend samen met Nico en Kluivert.
- Ziyech speelde gemiddeld dieper dan KJH.
- Schone wist Ziyech veel te vinden maar die speelde meestal Veltman of Schone weer aan.
- De bal gaat maar weinig breed tussen De Ligt en De Jong (is goed).
- KJH wordt nauwelijks gevonden.
- Vrijwel al het gevaar komt via Ziyech.
Leuk om te lezen..
AkaS
 AkaS - maandag 12 februari 2018 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 16:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vandaag zat ik in het stadion, maar wat vooral pijn doet is de vele lege plekken op de 1ste ring lange zijde. Tis godverdomme waar de camera's opstaan maar de mensen daar lijken alleen te komen als het zonnetje schijnt en er een topper gespeeld moet worden. Ik pleit voor een regeling wat betreft je seizoenskaart. Een percentage dat jij of een ander op die plaats zit. Er zijn nog genoeg wachtenden die de plaats graag over zouden nemen.
Hahaha die regeling is al van toepassing ;-)
AkaS
 AkaS - maandag 12 februari 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 februari 2018 - 17:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij had gewoon Wober er in moeten gooien voor Schone en daardoor Frankie op Schone zijn plek.
Dan had je de verdediging en het halfveld sterker gemaakt met 1 wissel.
Helemaal mee eens!

Ten Hag is het zoveelste experiment dat gaat mislukken.

Maarja wie durft dit straks toe te geven..?
AkaS
 AkaS - maandag 12 februari 2018 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 10:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja zo zagen velen liever Keizer, ik bedoel dat het net bij hem een beetje begon te lopen. Iets dat elke trainer elk jaar heeft bij Ajax, pas na de winterstop gaan ze knallen omdat je steeds weer nieuwe spelers hebt.

Ik vind het gewoon fout van het bestuur (Overmars en Van der Sar om Keizer al zo vroeg te ontslaan. HAd gewoon het jaar afgewacht, PSV stond op instorten, van 10 naar 5 punten in 1 week en nu zie ik Ajax weer als een kip zonder kop voetballen, waarbij de ruimte tussen de linies heel groot is.
Keizer was ook een verkeerde keuze, maar om hem te onslaan op het moment dat het eindelijk draaide. En hem te vervangen voor de volgende onervaren trainer is eigenlijk een schande en daarvoor moeten Overmars en van der Sar zich beide schamen!

Vriendjespolitiek met dergelijke belangen en zo'n grote supporters achterban zou niet mogelijk moeten zijn..Maar dat is het wel...

Zielige egotrippertjes die stampvoetend over de ruggen van ons als supporters hun zinnetjes willen doordrijven...

Overmars trekt eindelijk de portemonee maar hier is hij verantwoordelijk voor

Het spel onder ten Hag is 1 op 1 te vergelijken met de laatste en slechtste periode onder FdB!
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 15:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!

Ten Hag is het zoveelste experiment dat gaat mislukken.

Maarja wie durft dit straks toe te geven..?
Keijzer is toch helemaal niet mislukt bij Ajax, het begon steeds beter te draaien en de beste man had nooit ontslagen mogen worden..
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 15:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Keizer was ook een verkeerde keuze, maar om hem te onslaan op het moment dat het eindelijk draaide. En hem te vervangen voor de volgende onervaren trainer is eigenlijk een schande en daarvoor moeten Overmars en van der Sar zich beide schamen!

Vriendjespolitiek met dergelijke belangen en zo'n grote supporters achterban zou niet mogelijk moeten zijn..Maar dat is het wel...

Zielige egotrippertjes die stampvoetend over de ruggen van ons als supporters hun zinnetjes willen doordrijven...

Overmars trekt eindelijk de portemonee maar hier is hij verantwoordelijk voor

Het spel onder ten Hag is 1 op 1 te vergelijken met de laatste en slechtste periode onder FdB!
Een verkeerde keuze om vervolgens wel aan te geven dat het draaide??

In welke wereld leef jij dat je denkt dat een elftal direct kan draaien? En al helemaal met de voorbereiding die Ajax gehad heeft..

Ook de grote trainers verliezen vaak zat flink wat punten in het naar hun hand zetten van hun elftal..
Pietje
 Pietje - maandag 12 februari 2018 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 15:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Keizer was ook een verkeerde keuze, maar om hem te onslaan op het moment dat het eindelijk draaide. En hem te vervangen voor de volgende onervaren trainer is eigenlijk een schande en daarvoor moeten Overmars en van der Sar zich beide schamen!

Vriendjespolitiek met dergelijke belangen en zo'n grote supporters achterban zou niet mogelijk moeten zijn..Maar dat is het wel...

Zielige egotrippertjes die stampvoetend over de ruggen van ons als supporters hun zinnetjes willen doordrijven...

Overmars trekt eindelijk de portemonee maar hier is hij verantwoordelijk voor

Het spel onder ten Hag is 1 op 1 te vergelijken met de laatste en slechtste periode onder FdB!
Ik denk toch echt dat jij mannen als Keizer en Ten Hag erg tekort doet. Ik heb geleerd om startende mensen allereerst een faire kans te geven.

Ik heb hier al eens eerder geschreven, dat ik vermoed dat Marcel Keizer het veld moest ruimen als negatieve "bijvangst". Men wilde af (vermoed ik, ik heb het nergens gelezen) van Dennis Bergkamp en om dat te kunnen realiseren hebben ze de gehele technische staf maar de laan uitgestuurd om de eigenlijke redenen te verbloemen. Dat is, nogmaals, puur mijn vermoeden.

En ook Erik ten Hag heeft tijd nodig om e.e.a. naar zijn hand te zetten. Hem direct compleet af te branden vind ik niet netjes, niet correct. Je kunt hooguit je vraagtekens zetten bij zijn wissels, maar daar zal hij wel redenen voor hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 februari 2018 door Pietje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 12 februari 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 17:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Keijzer is toch helemaal niet mislukt bij Ajax, het begon steeds beter te draaien en de beste man had nooit ontslagen mogen worden..
Mee eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 februari 2018 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 15:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha die regeling is al van toepassing ;-)
Nee maat, is alleen voor de F-side van toepassing.
Loetje
 Loetje - maandag 12 februari 2018 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 17:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Keijzer is toch helemaal niet mislukt bij Ajax, het begon steeds beter te draaien en de beste man had nooit ontslagen mogen worden..
Echt helemaal mee eens. Dit was echt gewoon zoeken en ik ben sindsdien ook eerlijk gezegd het vertrouwen een beetje kwijt, hoe raar dat ook zal klinken
Pietje
 Pietje - maandag 12 februari 2018 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 18:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt helemaal mee eens. Dit was echt gewoon zoeken en ik ben sindsdien ook eerlijk gezegd het vertrouwen een beetje kwijt, hoe raar dat ook zal klinken
Hé... gelukt die avatar! Prachtig, gap!
Loetje
 Loetje - maandag 12 februari 2018 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 18:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé... gelukt die avatar! Prachtig, gap!
Ik zie hem bij mezelf dus niet...
AkaS
 AkaS - maandag 12 februari 2018 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 17:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Een verkeerde keuze om vervolgens wel aan te geven dat het draaide??

In welke wereld leef jij dat je denkt dat een elftal direct kan draaien? En al helemaal met de voorbereiding die Ajax gehad heeft..

Ook de grote trainers verliezen vaak zat flink wat punten in het naar hun hand zetten van hun elftal..
Ik was even vergeten dat verbanden leggen te ingewikkeld is voor jou...

Dat het uiteindelijk draaide wil niet zeggen dat hij automatisch de juiste keuze was.

Ik leef in de wereld waarin Ajax draaide en in de winning mood was totdat die schore kippenboer zonodig door Overmars naar voren geschoven moest worden.

In welke boerenshit zooi leef jij dan dat jij dacht dat Ten Hag de tijd had en zou krijgen om het team naar zijn hand te zetten bijdehandje!

Een draaiend team moest hij overnemen en kampioen worden. Dat is de wereld waarin we zouden moeten leven... Iedereen behalve jij dan!
AkaS
 AkaS - maandag 12 februari 2018 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 17:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Mee eens
hij had niet aangesteld mogen worden is wat ik heb vermeld.
Remko maakt ervan dat hij mislukt is en jij neemt dit klakkenloos over, schoothondje!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 12 februari 2018 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 20:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

hij had niet aangesteld mogen worden is wat ik heb vermeld.
Remko maakt ervan dat hij mislukt is en jij neemt dit klakkenloos over, schoothondje!
Je benoemt zelf dat Ten Hag het zoveelste experiment is dat gaat mislukken, implicerende dat Keizer een experiment was dat is mislukt. En daar ben ik het niet mee eens aangezien hij best een goed draaiend team heeft gevormd.
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 20:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik was even vergeten dat verbanden leggen te ingewikkeld is voor jou...

Dat het uiteindelijk draaide wil niet zeggen dat hij automatisch de juiste keuze was.

Ik leef in de wereld waarin Ajax draaide en in de winning mood was totdat die schore kippenboer zonodig door Overmars naar voren geschoven moest worden.

In welke boerenshit zooi leef jij dan dat jij dacht dat Ten Hag de tijd had en zou krijgen om het team naar zijn hand te zetten bijdehandje!

Een draaiend team moest hij overnemen en kampioen worden. Dat is de wereld waarin we zouden moeten leven... Iedereen behalve jij dan!
Ik denk eerder dat jij een van de weinige bent die even verwacht dat men een trainer aanstelt die fantastisch gaat voetballen en kampioen wordt.

Je overschat je eigen kennis echt verschrikkelijk ventje
remco k
 remco k - maandag 12 februari 2018 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 20:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

hij had niet aangesteld mogen worden is wat ik heb vermeld.
Remko maakt ervan dat hij mislukt is en jij neemt dit klakkenloos over, schoothondje!
Doe toch eens een keer normaal joh mafketel. Jij spoort echt niet.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 12 februari 2018 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 20:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

hij had niet aangesteld mogen worden is wat ik heb vermeld.
Remko maakt ervan dat hij mislukt is en jij neemt dit klakkenloos over, schoothondje!
Blijft lachen met jou :)))

Echt kerel...
Loetje
 Loetje - maandag 12 februari 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 18:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé... gelukt die avatar! Prachtig, gap!
Nu zie ik hem wel, de nieuwe grote en de nieuwe kleine. Echter, ik zie het enkel op mijn laptop en niet op mijn telefoon
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 februari 2018 - 22:19   quote  deeplink  
Een jaar of 10-15 terug was er jaarlijks het Amsterdam Tournament (weet iemand wat daarmee gebeurd is trouwens?)
Ik kan me herinneren dat wanneer Ajax dan tegen Arsenal speelde het altijd leek alsof we gelijkwaardig waren, maar na de rust Arsenal maar 1x gas hoefde te geven en er meteen 1 of 2 inlegden. Zo mooi was dat. Alsof ze ons even lieten spelen, en Wenger op een moment even knikte en tik tak, doelpunt.

Ik zie dat bij Ajax ook een beetje terug. Als ze maar even gas geven, dan zijn ze altijd meteen gevaarlijk. Ik vraag me dan ook af waar het aan ligt dat het toch altijd zo moeizaam gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 februari 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - maandag 12 februari 2018 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 22:19 schreef Jaccio het volgende:
Een jaar of 10-15 terug was er jaarlijks het Amsterdam Tournament (weet iemand wat daarmee gebeurd is trouwens?)
Ik kan me herinneren dat wanneer Ajax dan tegen Arsenal speelde het altijd leek alsof we gelijkwaardig waren, maar na de rust Arsenal maar 1x gas hoefde te geven en er meteen 1 of 2 inlegden. Zo mooi was dat. Alsof ze ons even lieten spelen, en Wenger op een moment even knikte en tik tak, doelpunt.

Ik zie dat bij Ajax ook een beetje terug. Als ze maar even gas geven, dan zijn ze altijd meteen gevaarlijk. Ik vraag me dan ook af waar het aan ligt dat het toch altijd zo moeizaam gaat.
Ik was er alle jaren bij, maar toernooi is helaas opgegeven. Kan me nog herinneren dat we tegen het grote Manchester United speelde en 2 dagen later tegen Barca. De een wonnen we 2-1 en tegen Barca 4-3 na een 3-1 achterstand. Kan die samenvatting nergens meer vinden
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 februari 2018 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 22:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik was er alle jaren bij, maar toernooi is helaas opgegeven. Kan me nog herinneren dat we tegen het grote Manchester United speelde en 2 dagen later tegen Barca. De een wonnen we 2-1 en tegen Barca 4-3 na een 3-1 achterstand. Kan die samenvatting nergens meer vinden
Klopt inderdaad. Winnende goal in blessuretijd ofzo volgens mij was dat toen. Weet niet meer van wie. Mooi man was dat
Loetje
 Loetje - maandag 12 februari 2018 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 22:33 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Winnende goal in blessuretijd ofzo volgens mij was dat toen. Weet niet meer van wie. Mooi man was dat
Van der Vaart dacht ik of Witschge
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 februari 2018 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 22:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van der Vaart dacht ik of Witschge
Heb het even opgezocht. Witsche met een vrije trap in de 90e minuut.
Dat doelpunt staat nog wel op YouTube

https://youtu.be/PUIh083o-6M
Loetje
 Loetje - maandag 12 februari 2018 - 22:54   quote  deeplink  
AkaS
 AkaS - dinsdag 13 februari 2018 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 20:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je benoemt zelf dat Ten Hag het zoveelste experiment is dat gaat mislukken, implicerende dat Keizer een experiment was dat is mislukt. En daar ben ik het niet mee eens aangezien hij best een goed draaiend team heeft gevormd.
impliceer impliceer helemaal niks vriend. Jij vult in voor jezelf wat ik bedoel.

Ik ben altijd heel duidelijk geweest over de aanstelling Keizer.

Gezien de fase waarin Ajax en het team stond was het tijd om door te pakken en eindelijk sinds de Cruijff revolutie te oogsten want dat is wat ons was voorgehouden...

En dan is het niet handig, niet logisch om juist op dat moment een onervaren trainer voor de groep te zetten.

Jij mag het wel een logische keuze vinden uiteraard.
AkaS
 AkaS - dinsdag 13 februari 2018 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 21:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Blijft lachen met jou :)))

Echt kerel...
Sodemieter jij toch eens op lafbek nep hardekerner!!!
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 13 februari 2018 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 09:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sodemieter jij toch eens op lafbek nep hardekerner!!!
Ik vind het wel frappant dat wanneer ik weer eens kom buurten hier, dat jij altijd als een kip zonder kop de boel zit op te naaien met domme opmerkingen.
Geloof je je eigen lulkoek die uit je nek komt eigenlijk wel of is het een vergeten/verlate puberfase van je?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 februari 2018 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 11:11 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Vind het wel een beetje dubbel. Omdat 80% van de mensen heel lang schreeuwden om het vertrek van Keizer.
En nu vinden diezelfde mensen ineens dat Keizer het wel goed deed en doen ze alsof ze allemaal achter hem stonden.
(Niet persoonlijk naar jou hoor)

Keizer is weg, of we het er nou mee eens zijn of niet. Laten we gewoon ten Hag steunen.
Hij kan het goed gebruiken.
Ik ben het er mee eens dat we Ten Hag moeten steunen, maar ik ben ook kritisch. Ik mis het echte aanvallende voetbal op dit moment op de eerste 10 minuten na tegen twente.

Ik denk dat iedereen zijn twijfels had over keizer en het ging niet goed in het begin, maar er zat progressie in. Iedereen was ook verbaasd dat hij toch ineens weg moest. ook hier mag je kritisch naar kijken, mede door wat er gebeurd was in de zomer.

Ik denk dat je altijd kritisch naar de coach mag kijken, deed ik ook bij Peter Bosz, zolang je ze maar niet uitfluit, daar help je je team niet mee.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 februari 2018 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 12:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens.

Zonder nu in te willen gaan op wat er eerder wel op niet is gezegd; Als je een trainer ontslaat doe je dat om een effect te bereiken. Je wil dat jouw ploeg beter gaat voetballen of meer punten gaat halen. Met dat in het achterhoofd is de vraag wat Ajax met Ten Hag (tot dusver) is opgeschoten wel terecht natuurlijk.
Idd Eide, dat was toch het hele idee hierachter en daar mag je toch wel wat over zeggen in mijn optiek en dat andere dat droevig vinden, tja daar heb ik geen boodschap aan, net als degene die Ajax uitfluiten.
Ik hoop echt dat Ajax weer dominant gaat spelen en Ten Hag kan je pas echt beoordelen over een paar maanden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 13 februari 2018 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 15:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Keizer was ook een verkeerde keuze, maar om hem te onslaan op het moment dat het eindelijk draaide. En hem te vervangen voor de volgende onervaren trainer is eigenlijk een schande en daarvoor moeten Overmars en van der Sar zich beide schamen!

Vriendjespolitiek met dergelijke belangen en zo'n grote supporters achterban zou niet mogelijk moeten zijn..Maar dat is het wel...

Zielige egotrippertjes die stampvoetend over de ruggen van ons als supporters hun zinnetjes willen doordrijven...

Overmars trekt eindelijk de portemonee maar hier is hij verantwoordelijk voor

Het spel onder ten Hag is 1 op 1 te vergelijken met de laatste en slechtste periode onder FdB!
Ik denk persoonlijk dat Overmars en Van der Sar zichzelf heel veel druk hebben opgelegd. Anders is het ook niet te verklaren dat iedereen zo verbaasd was na die reeks overwinningen die ook op een mooie manier werden behaald. Ik geef toe dat het aanstellen van Keizer natuurlijk niet handig was, dit was gewon te vroeg voor hem, maargoed dat had hij ook moeten aangeven vind ik.
remco k
 remco k - dinsdag 13 februari 2018 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 09:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sodemieter jij toch eens op lafbek nep hardekerner!!!
Is het echt zo mogelijk om eens gewoon normaal te doen?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 13 februari 2018 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 13:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat we Ten Hag moeten steunen, maar ik ben ook kritisch. Ik mis het echte aanvallende voetbal op dit moment op de eerste 10 minuten na tegen twente.

Ik denk dat iedereen zijn twijfels had over keizer en het ging niet goed in het begin, maar er zat progressie in. Iedereen was ook verbaasd dat hij toch ineens weg moest. ook hier mag je kritisch naar kijken, mede door wat er gebeurd was in de zomer.

Ik denk dat je altijd kritisch naar de coach mag kijken, deed ik ook bij Peter Bosz, zolang je ze maar niet uitfluit, daar help je je team niet mee.
Heb je absoluut gelijk in hoor. Je mag altijd kritisch kijken naar de coach.
Ging mij meer om degenen die eerst riepen dat Keizer moest oprotten etc. En nu ook weer roepen dat ten Hag op moet rotten.

Vind ik gewoon niet netjes. Steun die gasten nou eens ipv na een paar potten (of zelfs al voordat diegene begonnen is) al iemand af te zeiken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 13 februari 2018 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 09:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

impliceer impliceer helemaal niks vriend. Jij vult in voor jezelf wat ik bedoel.
Wellicht moet je dan objectief je eigen post teruglezen en bedenken hoe een ander het opvat. Als je het echt anders bedoelt had, zul je tot de ontdekking komen dat je het niet zodanig hebt opgeschreven.

quote:

Jij mag het wel een logische keuze vinden uiteraard.
Over invullen gesproken..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 13 februari 2018 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 21:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nu zie ik hem wel, de nieuwe grote en de nieuwe kleine. Echter, ik zie het enkel op mijn laptop en niet op mijn telefoon
Ziet er echt niet uit man, sorry...veel te uitgerekt
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 13 februari 2018 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 09:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sodemieter jij toch eens op lafbek nep hardekerner!!!
Omg wat een post weer... je zakt in waarde pik
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 13 februari 2018 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 10:47 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik vind het wel frappant dat wanneer ik weer eens kom buurten hier, dat jij altijd als een kip zonder kop de boel zit op te naaien met domme opmerkingen.
Geloof je je eigen lulkoek die uit je nek komt eigenlijk wel of is het een vergeten/verlate puberfase van je?
Pas op hoor, want hij zoekt je op! Liefst op heterdaad...kuch....NOT!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 13 februari 2018 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Is het echt zo mogelijk om eens gewoon normaal te doen?
Nee, tot hij me tegenkomt blijft dit zo :^)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 februari 2018 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 17:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Keijzer is toch helemaal niet mislukt bij Ajax, het begon steeds beter te draaien en de beste man had nooit ontslagen mogen worden..
denk dat het nie eens zo zeer keizer was waar de problemen lagen en waarom die er ook uit moest.. denk dat er achter de schermen veel meer afspeelde..
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 februari 2018 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 16:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ziet er echt niet uit man, sorry...veel te uitgerekt
Welke? Van Peter Griffin? Het erge is dat ik het alleen op me laptop zie en niet op me telefoon. Laptop zag het er voor mijn gevoel wel uit. Zie jij het wel op je phone? Zoja, zou je me eens een screenshot willen PB'en gap?
Loetje
 Loetje - dinsdag 13 februari 2018 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 16:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee, tot hij me tegenkomt blijft dit zo :^)
Pas op, dadelijk roept die dat die bedreigd is....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 februari 2018 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 februari 2018 - 20:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je benoemt zelf dat Ten Hag het zoveelste experiment is dat gaat mislukken, implicerende dat Keizer een experiment was dat is mislukt. En daar ben ik het niet mee eens aangezien hij best een goed draaiend team heeft gevormd.
perongeluk.. toen dejong centraal kwam.. zo goed vond ik het allemaal niet, maar dat is het nu ook niet.. en ja ze hadden hem beter het seizoen af kunnen laten maken, aan de andere nu staat de selectie klaar voor volgend seizoen met een paar goeie aankopen... dit jaar is gewoon verloren door van alles en nog wat, volgend seizoen vanaf het begin er staan.. en dat is gewoon een must..
remco k
 remco k - dinsdag 13 februari 2018 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 16:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

perongeluk.. toen dejong centraal kwam.. zo goed vond ik het allemaal niet, maar dat is het nu ook niet.. en ja ze hadden hem beter het seizoen af kunnen laten maken, aan de andere nu staat de selectie klaar voor volgend seizoen met een paar goeie aankopen... dit jaar is gewoon verloren door van alles en nog wat, volgend seizoen vanaf het begin er staan.. en dat is gewoon een must..
Hij stelt hem daar toch niet per ongeluk op zeg. Kom op man.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 13 februari 2018 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 16:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Welke? Van Peter Griffin? Het erge is dat ik het alleen op me laptop zie en niet op me telefoon. Laptop zag het er voor mijn gevoel wel uit. Zie jij het wel op je phone? Zoja, zou je me eens een screenshot willen PB'en gap?
He gap, ik zie je oude logo nog steeds op mn phone, alleen erg uitgerekt nu. Op pc heb ik nog niet gezien.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 februari 2018 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij stelt hem daar toch niet per ongeluk op zeg. Kom op man.
dat was uit nood geboren ivm tekort aan verdedigers..
Eide
 Eide - dinsdag 13 februari 2018 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 22:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat was uit nood geboren ivm tekort aan verdedigers..
Er waren nog wel alternatieven. Veltman centraal bijvoorbeeld. De vondst van De Jong centraal was echt wel dingetje van Keizer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (Zondag 11-02-18) 12.30 uur: 2-1









0.0107998