BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Joel Veltman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 21:04   quote  deeplink  
Plaats hier al je meningen over Joel Veltman
JOOD
 JOOD - zondag 04 maart 2018 - 14:54   quote  deeplink  
Wat een vreemde speler is het toch zeg. Hij blijft echt vreemde keuzes maken.. Na 5 jaar eerste elftal voetbal nog steeds niet foutloos. Echt, wat irriteer ik me aan die vent zeg. Omdat hij dit seizoen minder fouten maakt, valt hij niet zo op. Maar man man ik moet even mijn frustratie uiten. Ook nog aanvoerder, niet te begrijpen.

Alle respect voor de persoon Veltman, maar wat ben ik blij als hij deze zomer verkocht gaat worden.
remco k
 remco k - maandag 05 maart 2018 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 14:54 schreef JOOD het volgende:
Wat een vreemde speler is het toch zeg. Hij blijft echt vreemde keuzes maken.. Na 5 jaar eerste elftal voetbal nog steeds niet foutloos. Echt, wat irriteer ik me aan die vent zeg. Omdat hij dit seizoen minder fouten maakt, valt hij niet zo op. Maar man man ik moet even mijn frustratie uiten. Ook nog aanvoerder, niet te begrijpen.

Alle respect voor de persoon Veltman, maar wat ben ik blij als hij deze zomer verkocht gaat worden.
je frustraties begrijp ik wel, maar ik ken geen enkele speler die naar 5 jaar foutloos is..
Pietje
 Pietje - woensdag 07 maart 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Ik zag op teletekst dat Joël Veltman niet is opgenomen in de voorselectie van bondscoach Ronald Koeman voor de vriendschappelijke wedstrijden tegen Engeland en Portugal. Een veeg teken. Nota bene zit Tete wél in de voorselectie!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 07 maart 2018 - 23:17   quote  deeplink  
Volledig terecht dat hij niet geselecteerd is.
Die gast gaan we waarschijnlijk niet eens kunnen verkopen.
AkaS
 AkaS - donderdag 08 maart 2018 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2018 - 18:23 schreef Pietje het volgende:
Ik zag op teletekst dat Joël Veltman niet is opgenomen in de voorselectie van bondscoach Ronald Koeman voor de vriendschappelijke wedstrijden tegen Engeland en Portugal. Een veeg teken. Nota bene zit Tete wél in de voorselectie!
Nooit begrepen waarom Overmars zo lyrisch over hem was.
Stel een speler op en hij heeft zijn aandeel... verder weinig goeds.

En je kent me Pietje... hup eruit flikkeren die Veltman hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 maart 2018 door AkaS --
hjf
 hjf - donderdag 08 maart 2018 - 07:58   quote  deeplink  
Inmiddels hebben we de afgelopen 5 jaar al aardig wat trainers gehad. En iedere trainer stelt hem op in de basis. Wat weten zij wat wij niet weten?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 maart 2018 - 08:27   quote  deeplink  
Veltman speelt al jaren solide met af en toe een foutje tussendoor, maar meestal gewoon sterk. Vraag me alleen af of een stap hogerop voor hem de juiste keuze is.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 08 maart 2018 - 08:38   quote  deeplink  
Veltman heb ik nooit goed gevonden voor / bij Ajax.
Ik vraag me af waarom hij naar Ajax gekomen is. Hij is erg ver ondermaats.
p111
 p111 - donderdag 08 maart 2018 - 08:39   quote  deeplink  
Het is gewoon een doorsnee back,we hebben nu een echte back op links staan een klasse beter als Veltman.Voor de rest een prima gozer maar niet goed genoeg voor Ajax als back,ik vind hem in het centrum in iedergeval beter.
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2018 - 08:40   quote  deeplink  
Veltman bewijst dat hij prima is voor Ajax.

Waarom willen wij toch altijd spelers die eigenlijk te goed zijn/worden voor Ajax terwijl ze toch weer snel vertrekken.

Je hebt ook gewoon waterdragers nodig, Veltman is zon waterdrager..

Ik vind het alleen geen rechtsback voor Ajax, ik zie daar veel liever iemand die er lekker vaak overheen dendert..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 08 maart 2018 - 10:47   quote  deeplink  
Als ik kijk naar Tagliafico dan kan ik vaak van genieten.
Als ik kijk naar Veltman dan kan ik weinig positiefs vinden.
Solide mijn reet. Als je iedere wedstrijd zoveel fouten maakt is het onbegrijpelijk dat je nog in het veld staat. Laat staan aanvoerder.
Bij Willem II kan die gast nog niet mee, laat staan dat een transfer naar een grotere club logisch klinkt.
Waterdrager? Veltman? Sorry mag ik lachen....
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 08 maart 2018 - 11:49   quote  deeplink  
Zoveel fouten maakt Veltman niet. Dat zie je echt verkeerd. Zeker als je het vergelijkt met andere spelers.
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2018 - 11:51   quote  deeplink  
Je mag zeker lachen, schijnt heel gezond te zijn.

Maar iedere wedstrijd zo veel fouten?? Ik zie ze echt niet, maar goed dan zal ik wel blind zijn..
AkaS
 AkaS - donderdag 08 maart 2018 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 07:58 schreef hjf het volgende:
Inmiddels hebben we de afgelopen 5 jaar al aardig wat trainers gehad. En iedere trainer stelt hem op in de basis. Wat weten zij wat wij niet weten?
Tja... ze zeggen ook altijd dat de beste 11 spelen. Het is maar net wat je wil zien en welke belangen er op de achtergrond meespelen.
AkaS
 AkaS - donderdag 08 maart 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 10:47 schreef Peterhs het volgende:
Als ik kijk naar Tagliafico dan kan ik vaak van genieten.
Als ik kijk naar Veltman dan kan ik weinig positiefs vinden.
Solide mijn reet. Als je iedere wedstrijd zoveel fouten maakt is het onbegrijpelijk dat je nog in het veld staat. Laat staan aanvoerder.
Bij Willem II kan die gast nog niet mee, laat staan dat een transfer naar een grotere club logisch klinkt.
Waterdrager? Veltman? Sorry mag ik lachen....
Beste Peterhs, dat ik de dag nog mag beleven dat ik als reactie op jouw post moet zeggen:

You took the words right out of my mouth!

110% eens!
AkaS
 AkaS - donderdag 08 maart 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 11:51 schreef remco k het volgende:
Je mag zeker lachen, schijnt heel gezond te zijn.

Maar iedere wedstrijd zo veel fouten?? Ik zie ze echt niet, maar goed dan zal ik wel blind zijn..
Blind niet, maar het komt in de buurt :-)
Peterhs
 Peterhs - donderdag 08 maart 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 12:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Beste Peterhs, dat ik de dag nog mag beleven dat ik als reactie op jouw post moet zeggen:

You took the words right out of my mouth!

110% eens!
Dat je het ermee eens bent is jou mening. Dat anderen dat niet zijn is die van hen.
Dat ik jou opmerking niet kan plaatsen betreft:
dat ik de dag nog mag beleven

Dat komt op mij over dat je het standaard oneens bent met mij.
Verder lijkt dat alsof je hier al jaren komt op het forum, terwijl ik je naaam enkel maar van de laatste tijd heb gezien, dus beetje vreemde zinskeuze, want ik heb geen idee wie jij bent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 maart 2018 door Peterhs --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 08 maart 2018 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 14:13 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat je het ermee eens bent is jou mening. Dat anderen dat niet zijn is die van hen.
Dat ik jou opmerking niet kan plaatsen betreft:
dat ik de dag nog mag beleven

Dat komt op mij over dat je het standaard oneens bent met mij.
Verder lijkt dat alsof je hier al jaren komt op het forum, terwijl ik je naaam enkel maar van de laatste tijd heb gezien, dus beetje vreemde zinskeuze, want ik heb geen idee wie jij bent.
Whahahaha dat ik dit ooit nog mocht doen hier...maareh you took the words out of my big mouth Peter!
remco k
 remco k - donderdag 08 maart 2018 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 12:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Blind niet, maar het komt in de buurt :-)
Heel veel fouten per wedstrijd hè.

Ben dan wel benieuwd naar de voorbeelden.
AkaS
 AkaS - vrijdag 09 maart 2018 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 14:13 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat je het ermee eens bent is jou mening. Dat anderen dat niet zijn is die van hen.
Dat ik jou opmerking niet kan plaatsen betreft:
dat ik de dag nog mag beleven

Dat komt op mij over dat je het standaard oneens bent met mij.
Verder lijkt dat alsof je hier al jaren komt op het forum, terwijl ik je naaam enkel maar van de laatste tijd heb gezien, dus beetje vreemde zinskeuze, want ik heb geen idee wie jij bent.
Hahahaha goeie reactie..Scoor je punten mee bij loosers als Apikkie.
Maar het is logisch dat je mij niet kent Sherlock, je kent hier namelijk niemand behalve dan de reacties achter de nickname..Tot op heden, de korte tijd dat ik hier berichten post, ben ik het idd voor het eerst met jou eens.

Maar wederom mijn complimenten voor je reactie, het zat je blijkbaar hoog.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 10 maart 2018 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2018 - 10:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha goeie reactie..Scoor je punten mee bij loosers als Apikkie.
Maar het is logisch dat je mij niet kent Sherlock, je kent hier namelijk niemand behalve dan de reacties achter de nickname..Tot op heden, de korte tijd dat ik hier berichten post, ben ik het idd voor het eerst met jou eens.

Maar wederom mijn complimenten voor je reactie, het zat je blijkbaar hoog.
Loosers? Fantastisch geschreven, hoogstaand en echt van de buitencategorie!

www.benikeennarcist.nl leuke zelfreflectie site voor je. Zonder dat ik je ken vanachter je treurige nickname, kan ik zo 16 van de 20 punten afvinken op die site die jij dus kennelijk bezit.

Tegenspraak? NEE!!, want iedereen moet het met jou eens zijn...
Dreigen? JA!!, want jij bent de baas...

Alles zit jou hoog volgens mij.
Good luck chuck!
JOOD
 JOOD - zondag 11 maart 2018 - 15:49   quote  deeplink  
Mooi! Lekker banken Veltmannetje. Mis hem totaal niet.
Peterhs
 Peterhs - zondag 11 maart 2018 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2018 - 10:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha goeie reactie..Scoor je punten mee bij loosers als Apikkie.
Maar het is logisch dat je mij niet kent Sherlock, je kent hier namelijk niemand behalve dan de reacties achter de nickname..Tot op heden, de korte tijd dat ik hier berichten post, ben ik het idd voor het eerst met jou eens.

Maar wederom mijn complimenten voor je reactie, het zat je blijkbaar hoog.
Het zit mij totaal niet hoog, maar als jij op de man af wilt reageren, dan moet je ook verwachten dat iemand daar ook zijn zegje weer op zal doen.
Dat is dus eerder logica dan de onzin die jij uitkraamt.
Verder lul je nog meer onzin.
Het is namelijk knap dat jij in die zogenaamde korte tijd het voor het eerst eens bent.
Met welke dingen ben je het oneens dan?
Ik post namelijk de laatste maanden gemiddeld minder dan 1 bericht per week, zo weinig ben ik hier nog te vinden. Chapeaux voor jou dat je het eens of oneens kunt zijn met iemand die niets tot weinig posts plaatst.
Ga vooral zo door kerel. Ik denk niet dat er verder geen discussie meer hoeft te zijn over jou niets zeggende en niet kloppende reacties.
Overigens. Knap dat jij weet of ik iemand persoonlijk hier wel of niet ken. Maakt ook verder ook niet uit, maar wel knap dat jij dit kan weten zonder dat je de ander kent... Sherlock.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 maart 2018 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 11:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Tja... ze zeggen ook altijd dat de beste 11 spelen. Het is maar net wat je wil zien en welke belangen er op de achtergrond meespelen.
Inderdaad Younes en Schöne worden normaliter ook iedere wedstrijd opgesteld. Vind dat ook al jaren niet echt terecht. Veltman idem maar bij gebrek aan beter moet je toch wat he.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 maart 2018 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 20:11 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Het zit mij totaal niet hoog, maar als jij op de man af wilt reageren, dan moet je ook verwachten dat iemand daar ook zijn zegje weer op zal doen.
Dat is dus eerder logica dan de onzin die jij uitkraamt.
Verder lul je nog meer onzin.
Het is namelijk knap dat jij in die zogenaamde korte tijd het voor het eerst eens bent.
Met welke dingen ben je het oneens dan?
Ik post namelijk de laatste maanden gemiddeld minder dan 1 bericht per week, zo weinig ben ik hier nog te vinden. Chapeaux voor jou dat je het eens of oneens kunt zijn met iemand die niets tot weinig posts plaatst.
Ga vooral zo door kerel. Ik denk niet dat er verder geen discussie meer hoeft te zijn over jou niets zIeggende en niet kloppende reacties.
Overigens. Knap dat jij weet of ik iemand persoonlijk hier wel of niet ken. Maakt ook verder ook niet uit, maar wel knap dat jij dit kan weten zonder dat je de ander kent... Sherlock.
Hij is Stanley volgens mij.. of een ieder geval iemand die langer post en zijn wachtwoord kwijt was. Is al veel langer bekend..
Peterhs
 Peterhs - maandag 12 maart 2018 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 08:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij is Stanley volgens mij.. of een ieder geval iemand die langer post en zijn wachtwoord kwijt was. Is al veel langer bekend..
Al is hij de paus, dat interesseert mij eigenlijk geen reet.
Hij moet niet denken dat hij iemand kent terwijl hij zichzelf niet eens kent.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 10:37   quote  deeplink  
Nieuw dieptepunt.... een gedeelte van het Ajax publiek, want suppporters kan ik het niet noemen fluiten Veltman uit als hij het veld inkomt??? WTF is er toch mis met die eikels?

Ik dacht dat Feyenoorders 2 hercencellen hebben, maar die gasten die Veltman uitfluiten die hebben er nog minder. Diep triest en als ik Ajax was had ik iedereen die fluit een stadion verbod gegeven. Gewoon schandalig, echt schandalig. Hoe kan jij jezelf een Ajax supporter noemen als jij je eigen spelers uitfluit. Als jij je aangesproken voelt, dan zal ik hierbij zeggen wat ik van je vind. Jullie zijn zielige pisnichten die terug naar het boerenland moeten en dan ga je maar je locale kut clubje supporten. Bij Ajax hebben jullie niets te zoeken!
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 10:37 schreef Ajax we love you het volgende:
Nieuw dieptepunt.... een gedeelte van het Ajax publiek, want suppporters kan ik het niet noemen fluiten Veltman uit als hij het veld inkomt??? WTF is er toch mis met die eikels?

Ik dacht dat Feyenoorders 2 hercencellen hebben, maar die gasten die Veltman uitfluiten die hebben er nog minder. Diep triest en als ik Ajax was had ik iedereen die fluit een stadion verbod gegeven. Gewoon schandalig, echt schandalig. Hoe kan jij jezelf een Ajax supporter noemen als jij je eigen spelers uitfluit. Als jij je aangesproken voelt, dan zal ik hierbij zeggen wat ik van je vind. Jullie zijn zielige pisnichten die terug naar het boerenland moeten en dan ga je maar je locale kut clubje supporten. Bij Ajax hebben jullie niets te zoeken!
Eens, volledig..
Eide
 Eide - maandag 12 maart 2018 - 12:48   quote  deeplink  
Ik had tijdens de wedstrijd trouwens meer het idee dat het gefluit tegen Ten Hag was gericht. Misschien wat naief van mij.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 12:48 schreef Eide het volgende:
Ik had tijdens de wedstrijd trouwens meer het idee dat het gefluit tegen Ten Hag was gericht. Misschien wat naief van mij.
Tja, weet je wat het is met die fluiters, ze zeggen niet voor wie het is. Mocht dit voor Ten Hag zijn, dan hebben ze wel een hele slechte timing. Maar ach, ze hebben 1 hersencel, dus ja dat zullen die gasten niet begrijpen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 10:37 schreef Ajax we love you het volgende:
Nieuw dieptepunt.... een gedeelte van het Ajax publiek, want suppporters kan ik het niet noemen fluiten Veltman uit als hij het veld inkomt??? WTF is er toch mis met die eikels?

Ik dacht dat Feyenoorders 2 hercencellen hebben, maar die gasten die Veltman uitfluiten die hebben er nog minder. Diep triest en als ik Ajax was had ik iedereen die fluit een stadion verbod gegeven. Gewoon schandalig, echt schandalig. Hoe kan jij jezelf een Ajax supporter noemen als jij je eigen spelers uitfluit. Als jij je aangesproken voelt, dan zal ik hierbij zeggen wat ik van je vind. Jullie zijn zielige pisnichten die terug naar het boerenland moeten en dan ga je maar je locale kut clubje supporten. Bij Ajax hebben jullie niets te zoeken!
Wel stoer vanachter je computer. Durf je het deze gasten ook recht in de smoel te zeggen? Gasten die wekelijks hun club overal volgen, soms hiervoor hun laatste centen spenderen en dan zulk voetbal op de mat gelegd krijgen? Hun frustratie tijdens een wedstrijd moeten uiten en ik ze liever hoor fluiten dan dat ze het stadion slopen.

Ik heb al vaker gezegd, hier wordt tijdens de wedstrijd ook flink gezeken. Dat is ook uiting van je frustratie. Begrijpelijk ook als je het spel ziet. Is niet anders dan wat supporters in het stadion doen. Enkel dat de speler de frustratie dan "nog niet" meekrijgt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 14:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wel stoer vanachter je computer. Durf je het deze gasten ook recht in de smoel te zeggen? Gasten die wekelijks hun club overal volgen, soms hiervoor hun laatste centen spenderen en dan zulk voetbal op de mat gelegd krijgen? Hun frustratie tijdens een wedstrijd moeten uiten en ik ze liever hoor fluiten dan dat ze het stadion slopen.

Ik heb al vaker gezegd, hier wordt tijdens de wedstrijd ook flink gezeken. Dat is ook uiting van je frustratie. Begrijpelijk ook als je het spel ziet. Is niet anders dan wat supporters in het stadion doen. Enkel dat de speler de frustratie dan "nog niet" meekrijgt.
Ja ik durf dat bij iedereen te zeggen, heb ook een hoop gezeik gehad in het verleden in het stadion, omdat er een doorgesnoven eikel stond te fluiten, terwijl hij niet eens zag wat er aan de hand was.

Ik denk dat de mensen die Ajax continu overal volgen hun team niet uitfluiten. Dat merk je al bij uitwedstrijden, daar hoor je dat gefluit ook niet.
Ik weet wel wie de fluiters zijn, dat zijn die volgevreten boeren die niet in Amsterdam geboren zijn en voor Ajax zijn omdat ze ooit succes hadden, de echte succes supporters. Gaat het wat minder dan fluiten ze.
AkaS
 AkaS - zondag 18 maart 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:34 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ik durf dat bij iedereen te zeggen, heb ook een hoop gezeik gehad in het verleden in het stadion, omdat er een doorgesnoven eikel stond te fluiten, terwijl hij niet eens zag wat er aan de hand was.

Ik denk dat de mensen die Ajax continu overal volgen hun team niet uitfluiten. Dat merk je al bij uitwedstrijden, daar hoor je dat gefluit ook niet.
Ik weet wel wie de fluiters zijn, dat zijn die volgevreten boeren die niet in Amsterdam geboren zijn en voor Ajax zijn omdat ze ooit succes hadden, de echte succes supporters. Gaat het wat minder dan fluiten ze.
Zooo dat is een pittige reactie voor jou doen...

Ik heb zojuist een betoog van Frank Snoeks gelezen over Joël Veltman.
2 dingen kwamen voor mij naar voren:

1. Ten Hag pakt Veltman respectloos aan.
2. Supporters moeten in ogenschouw nemen dat Veltman al sinds zijn 11de bij Ajax voetbalt!

Mijn reactie hierop is:

1. Ten Hag is een super Eikel die ik heel hard uitfluit omdat ik faliekant tegen zijn benoeming als trainer ben. En ik ben erop tegen omdat iedere vorm van logica t.a.v. benoeming ontbreekt. Hij heeft als speler geen bagage bij een topclub opgebouwd en als trainer evenmin. En wat hij wekelijks voorschoteld geeft mij helemaal 0 vertrouwen of aanknopingspunten dat we hier te maken hebben met een 2e Louis van Gaal.

2. Wat betreft de 11 jaar Ajaxdienst van Veltman, hier heb ik even bij stilgestaan en het is mij een raadsel dat hij de afgelopen jaren telkens als rechtsback basisspeler was onder verschillende trainers notabene.

Dat hij uitgefloten wordt is idd jammer, maar mogen de mensen die hem onterecht de hemel in prezen en druk gaven hem op te stellen zich aanrekenen.

Het feit dat hij nog altijd niet is verkocht spreekt mijn inziens boekdelen!!!

Laten we in godsnaam van zowel ten Hag als Veltman heel snel afscheid nemen, al was het maar om hun te besparen dat ze volgend seizoen uit onvrede over hun niveau uitgefloten worden....

.... En wij voor het 5de jaar op rij geen kampioen worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 april 2018 - 14:48   quote  deeplink  
Sterkte Joël!!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 april 2018 - 14:58   quote  deeplink  
Verschrikkelijk! Contract automatisch verlengen!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 april 2018 - 17:18   quote  deeplink  
Drama voor Veltman die nu toch de stap wilde maken. NU is hij verplicht nog een jaartje te blijven en als wat?
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 april 2018 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2018 - 14:58 schreef Loetje het volgende:
Verschrikkelijk! Contract automatisch verlengen!
Waarom contract verlengen?
p111
 p111 - vrijdag 20 april 2018 - 18:00   quote  deeplink  
Ik ben een fan van Veltman maar dit gun ik hem zeker niet,hopelijk dat het allemaal goed afloopt voor hem.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 20 april 2018 - 18:17   quote  deeplink  
Vervelend man voor hem. Had hij nou toch maar een jaar eerder die stap gemaakt naar het buitenland.
Zullen andere jongens ook wel denken nu
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 20 april 2018 - 19:32   quote  deeplink  
Ai ai zo zuur dit.
Hoop dat nog enigszins meevalt. Je ziet natuurlijk ook spelers die nooit meer hun niveau aantikken na z'n blessure.

Joël, veel succes bij je herstel!
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 maart 2018 - 13:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zooo dat is een pittige reactie voor jou doen...

Ik heb zojuist een betoog van Frank Snoeks gelezen over Joël Veltman.
2 dingen kwamen voor mij naar voren:

1. Ten Hag pakt Veltman respectloos aan.
2. Supporters moeten in ogenschouw nemen dat Veltman al sinds zijn 11de bij Ajax voetbalt!

Mijn reactie hierop is:

1. Ten Hag is een super Eikel die ik heel hard uitfluit omdat ik faliekant tegen zijn benoeming als trainer ben. En ik ben erop tegen omdat iedere vorm van logica t.a.v. benoeming ontbreekt. Hij heeft als speler geen bagage bij een topclub opgebouwd en als trainer evenmin. En wat hij wekelijks voorschoteld geeft mij helemaal 0 vertrouwen of aanknopingspunten dat we hier te maken hebben met een 2e Louis van Gaal.

2. Wat betreft de 11 jaar Ajaxdienst van Veltman, hier heb ik even bij stilgestaan en het is mij een raadsel dat hij de afgelopen jaren telkens als rechtsback basisspeler was onder verschillende trainers notabene.

Dat hij uitgefloten wordt is idd jammer, maar mogen de mensen die hem onterecht de hemel in prezen en druk gaven hem op te stellen zich aanrekenen.

Het feit dat hij nog altijd niet is verkocht spreekt mijn inziens boekdelen!!!

Laten we in godsnaam van zowel ten Hag als Veltman heel snel afscheid nemen, al was het maar om hun te besparen dat ze volgend seizoen uit onvrede over hun niveau uitgefloten worden....

.... En wij voor het 5de jaar op rij geen kampioen worden!
Ach hou toch op man. Veltman is door het merendeel verguist en jij was er 1 van. Ga dan nu niet lopen over hoe ten Hag net Veltman omging.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 april 2018 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 00:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou toch op man. Veltman is door het merendeel verguist en jij was er 1 van. Ga dan nu niet lopen over hoe ten Hag net Veltman omging.
Lees de tekst van AkaS eens goed, want dat doet hij namelijk niet.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 16:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lees de tekst van AkaS eens goed, want dat doet hij namelijk niet.
Hahaha. Ga je nou zeggen dat meneer Veltman niet vervloekt heeft?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 april 2018 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Ga je nou zeggen dat meneer Veltman niet vervloekt heeft?
Lezen Remco. Jij beticht AkaS ervan dat hij Ten Hag beschuldigt hoe hij met Veltman omging. Dat doet hij niet, nergens niet in zijn stuk tekst. En daar heb ik het over.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lezen Remco. Jij beticht AkaS ervan dat hij Ten Hag beschuldigt hoe hij met Veltman omging. Dat doet hij niet, nergens niet in zijn stuk tekst. En daar heb ik het over.
Ten Hag pakt Veltman respectloos aan leest hij elders.

Vervolgens in reactie op dat stukje ten Hag een eikel noemen. Tsjaa sorry maar dat lijkt er naar mijn idee vrij veel op dat je ten Hag daarover aanvalt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 april 2018 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag pakt Veltman respectloos aan leest hij elders.

Vervolgens in reactie op dat stukje ten Hag een eikel noemen. Tsjaa sorry maar dat lijkt er naar mijn idee vrij veel op dat je ten Hag daarover aanvalt.
Echt, jij draait je in alle hoeken om je fout maar niet toe te hoeven geven. Hij legt zelfs nog uit waarom hij hem een eikel vind. En niets in dat stukje verwijst naar Veltman. Sorry hoor, maar een fout toegeven is soms ook gewoon een vent zijn Remco.

Maar ja, verder zoek je het maar uit met AkaS. Ik ken alleen zijn reactie alvast raden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2018 - 21:53   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2018 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 20:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt, jij draait je in alle hoeken om je fout maar niet toe te hoeven geven. Hij legt zelfs nog uit waarom hij hem een eikel vind. En niets in dat stukje verwijst naar Veltman. Sorry hoor, maar een fout toegeven is soms ook gewoon een vent zijn Remco.

Maar ja, verder zoek je het maar uit met AkaS. Ik ken alleen zijn reactie alvast raden.
Hij pakt twee punten en gaat zegt zelfs nog dat ie gaat uitleggen wat hij ervan vind. Na die eerste regel ben ik gestopt met lezen.
Ik draai niks ik geef enkemaan hoe en waarom ik reageer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2018 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 april 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2018 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij pakt twee punten en gaat zegt zelfs nog dat ie gaat uitleggen wat hij ervan vind. Na die eerste regel ben ik gestopt met lezen.
Ik draai niks ik geef enkemaan hoe en waarom ik reageer.
Hoop bla bla. Maar je weet dus helemaal niet hoe zijn tekst verliep aangezien je na de eerste regel gestopt bent met lezen. En ja, dan maak je een eigen draai aan het verhaal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Joel Veltman topic









0.0174989