BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Joel Veltman topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 22 april 2018 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 08:40 schreef remco k het volgende:
Veltman bewijst dat hij prima is voor Ajax.

Waarom willen wij toch altijd spelers die eigenlijk te goed zijn/worden voor Ajax terwijl ze toch weer snel vertrekken.

Je hebt ook gewoon waterdragers nodig, Veltman is zon waterdrager..

Ik vind het alleen geen rechtsback voor Ajax, ik zie daar veel liever iemand die er lekker vaak overheen dendert..
Waterdragers zijn in mijn ogen spelers die zichzelf wegcijferen voor het team, vieze meters maken en anderen beter laten spelen. Veltman heeft geen van die eigenschappen.
p111
 p111 - zondag 22 april 2018 - 15:44   quote  deeplink  
Veltman is de ideale schoonzoon,en met alle respect daar winnen we geen wedstrijden mee.Hij is nu 24 volgens mij dus heeft voldoende tijd gehad om zijn zwakke punten te verbeteren.Helaas zie ik totaal geen verbetering,zowel aanvallend als verdedigend een subtoppertje.
Eide
 Eide - zondag 22 april 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 15:44 schreef p111 het volgende:
Veltman is de ideale schoonzoon
Dit is hij dus absoluut niet. Hij is juist iemand die lachend een tegenstander de boarding over schopt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 april 2018 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 16:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is hij dus absoluut niet. Hij is juist iemand die lachend een tegenstander de boarding over schopt.
Inderdaad. Helaas is hij door velen als ideale schoonzoon neergezet omdat hij onder elke trainer standaard in de basis is geplaatst. En we kunnen zeggen wat we willen maar zijn statistieken spraken toch echt in zijn voordeel.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 april 2018 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 15:44 schreef p111 het volgende:
Veltman is de ideale schoonzoon,en met alle respect daar winnen we geen wedstrijden mee.Hij is nu 24 volgens mij dus heeft voldoende tijd gehad om zijn zwakke punten te verbeteren.Helaas zie ik totaal geen verbetering,zowel aanvallend als verdedigend een subtoppertje.
26 inmiddels.
Mooie leeftijd.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 april 2018 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 16:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is hij dus absoluut niet. Hij is juist iemand die lachend een tegenstander de boarding over schopt.
Doet hij zelden.. Vind hem echt een clown met te geforceerd gedrag. Vooral met geel op zak is het altijd billenknijpen bij hem. Vind hem niet goed genoeg als je vooruit wilt.
AkaS
 AkaS - zondag 22 april 2018 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 14:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waterdragers zijn in mijn ogen spelers die zichzelf wegcijferen voor het team, vieze meters maken en anderen beter laten spelen. Veltman heeft geen van die eigenschappen.
Het positieve aan Veltman is, is dat hij een echte Ajacied is.
Ik vind het bovendien een zeer sympathieke gozer.

Maar als verdediger van Ajax komt hij lengte en snelheid te kort.
Daarnaast vind ik hem niet handig of slim. Dekt nog weleens aan de verkeerde kant.
Levert de bal nog weleens zomaar in en loopt veel te vaak onhandig tegen kaarten aan.

Ik snap werkelijk waar niet waarom Overmars hem vlak voor de EL finale vorig jaar zo de hemel in prees??? Hij had beter Tete de hemel in kunnen prijzen, dan houden we nu een goede rechtsback gehad!
remco k
 remco k - zondag 22 april 2018 - 22:24   quote  deeplink  
Dat men Tete zo naar de uitgang heeft gewerkt heb ik nooit begrepen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 april 2018 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 22:24 schreef remco k het volgende:
Dat men Tete zo naar de uitgang heeft gewerkt heb ik nooit begrepen.
Ligt eraan hoe je het bekijkt denk ik. Als je weet dan z'n jonge geen basisspeler wordt. Niet onder Bosz en niet onder Keizer, ja dan kun je hem beter verkopen op het moment dat hij nog enigszins een mooi bedrag kan opleveren. Dat zal de beredenering wel zijn.

Maar om nou Kristensen en Orejuela binnen te halen als je Tete had voor die positie is dan wel een enorme missvatting.
p111
 p111 - maandag 23 april 2018 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 16:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is hij dus absoluut niet. Hij is juist iemand die lachend een tegenstander de boarding over schopt.
Dat doet hi pas de laatste maanden omdat er zoveel kritiek op hem was,maar het zit niet in zijn natuur.En hij kan het ook niet hij doet het stom niet in duel en ook op plekken waar het niet nodig is.
remco k
 remco k - maandag 23 april 2018 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 09:17 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat doet hi pas de laatste maanden omdat er zoveel kritiek op hem was,maar het zit niet in zijn natuur.En hij kan het ook niet hij doet het stom niet in duel en ook op plekken waar het niet nodig is.
Volgens mij is dat bij hem altijd al een ding geweest.
Loetje
 Loetje - maandag 23 april 2018 - 17:14   quote  deeplink  
Vreselijk maar wel verwacht... 6 tot 9 maanden out. Sterkte!
Brandje
 Brandje - maandag 23 april 2018 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 22:24 schreef remco k het volgende:
Dat men Tete zo naar de uitgang heeft gewerkt heb ik nooit begrepen.
Bij Ajax heeft men het niet zo op karakters. Ze hebben veel liever allemaal JA-knikkende trekpoppen zonder een eigen mening.
Brandje
 Brandje - maandag 23 april 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 17:14 schreef Loetje het volgende:
Vreselijk maar wel verwacht... 6 tot 9 maanden out. Sterkte!
Lullig voor hem maar meer ook niet. Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen want Orejuela krijgt geen kansen en Kristensen kan er echt geen klote van.
Loetje
 Loetje - maandag 23 april 2018 - 18:02   quote  deeplink  
Veltman blijf ik tot op heden de beste optie vinden voor rechtsachter.
p111
 p111 - maandag 23 april 2018 - 18:14   quote  deeplink  
Ja hopelijk komt hij er weer bovenop !! kut blessure
Brandje
 Brandje - maandag 23 april 2018 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 18:02 schreef Loetje het volgende:
Veltman blijf ik tot op heden de beste optie vinden voor rechtsachter.
Klopt al zegt dat een hoop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 april 2018 - 18:19   quote  deeplink  
Blessure is de schuld van Ten Hag!
Loetje
 Loetje - maandag 23 april 2018 - 18:20   quote  deeplink  
Jeuk op me rug ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 april 2018 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 april 2018 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 18:20 schreef Loetje het volgende:
Jeuk op me rug ook!
Was het niet Ten Hag die hem passeerde? Was het niet Ten Hag die hem vervolgens weer bracht omdat hij constateerde dat die Deen helemaal niets was?
Eide
 Eide - maandag 23 april 2018 - 19:40   quote  deeplink  
Veltman is al tig keer gepasseerd en onder elke trainer vecht Veltman zich succesvol terug. Of je nu fan van Joël bent of niet, dat is wel bewonderenswaardig en getuigd van een geweldige mentaliteit. Ik vind het wel een heel bijzonder verhaal.
remco k
 remco k - maandag 23 april 2018 - 19:44   quote  deeplink  
Dat Veltman inkiddels een heel bijzonder verhaal geworden is kan niemand ontkennen inderdaad.
Loetje
 Loetje - maandag 23 april 2018 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 19:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Was het niet Ten Hag die hem passeerde? Was het niet Ten Hag die hem vervolgens weer bracht omdat hij constateerde dat die Deen helemaal niets was?
Jep. Wordt gek van die man! Had vanmiddag en dit is echt gebeurd, een gesprek met meneer Ten Haage... Die eikel speelt gewoon een hoofdrol in me leven man. En nors dat die gast was...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 23 april 2018 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2018 - 17:14 schreef Loetje het volgende:
Vreselijk maar wel verwacht... 6 tot 9 maanden out. Sterkte!
Als hij er 6 maand uit is, dan is hij nog mooi op tijd voor onze jaarlijkse open training in R'dam zuid. :D
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 24 april 2018 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2018 - 21:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het positieve aan Veltman is, is dat hij een echte Ajacied is.
Ik vind het bovendien een zeer sympathieke gozer.

Maar als verdediger van Ajax komt hij lengte en snelheid te kort.
Daarnaast vind ik hem niet handig of slim. Dekt nog weleens aan de verkeerde kant.
Levert de bal nog weleens zomaar in en loopt veel te vaak onhandig tegen kaarten aan.

Ik snap werkelijk waar niet waarom Overmars hem vlak voor de EL finale vorig jaar zo de hemel in prees??? Hij had beter Tete de hemel in kunnen prijzen, dan houden we nu een goede rechtsback gehad!
Kan hier niets aan toevoegen.... Ik denk dat iedereen het eigenlijk wel zo heft gezien, behalve Bosz wilde dat niet zo zien en stelde Veltman continue op, ondanks dat Tete het elke keer luiet zien als Veltman weer geschorst was. MAarja we moeten helaas verder kijken, er worden gewoon veel fouten gemaakt.
Eide
 Eide - dinsdag 24 april 2018 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 10:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

ondanks dat Tete het elke keer luiet zien als Veltman weer geschorst was.
Het probleem was juist dat Tete dit niet deed. Tete speelde onder Bosz juist vaak zeer matig als hij z'n kans kreeg. Daarnaast had hij last van het aantrekken van Sanchez waardoor hij concurrentie kreeg van Veltman die vanwege de opbouw de voorkeur had onder Bosz.

Ik vind Tete echt wel de betere verdediger, maar we moeten eens ophouden met al die flauwekul over Veltman en het ophemelen van Tete. Zo goed deed Tete het namelijk ook niet. In ieder geval niet dusdanig goed dat hij Veltman naar de bank kon degraderen. En Veltman presteert dat al onder 4 verschillende trainers. Dat 1 trainer een lievelingetje heeft kan, maar dat gebeurt niet 4 keer op rij.

Dat gezegd hebbende is het doodzonde dat Ajax Tete niet heeft weten te behouden.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 april 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 12:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Het probleem was juist dat Tete dit niet deed. Tete speelde onder Bosz juist vaak zeer matig als hij z'n kans kreeg. Daarnaast had hij last van het aantrekken van Sanchez waardoor hij concurrentie kreeg van Veltman die vanwege de opbouw de voorkeur had onder Bosz.

Ik vind Tete echt wel de betere verdediger, maar we moeten eens ophouden met al die flauwekul over Veltman en het ophemelen van Tete. Zo goed deed Tete het namelijk ook niet. In ieder geval niet dusdanig goed dat hij Veltman naar de bank kon degraderen. En Veltman presteert dat al onder 4 verschillende trainers. Dat 1 trainer een lievelingetje heeft kan, maar dat gebeurt niet 4 keer op rij.

Dat gezegd hebbende is het doodzonde dat Ajax Tete niet heeft weten te behouden.
Een blinde kon nog zien dat Tête meer potentie had op rechtsback dan Veltman. Veltman wordt om de een of andere manier steeds opgesteld maar echt geweldig vind ik hem maar zelden.

Sanchez, de Ligt, Tête, nu Tagliafico het oogt gewoon allemaal net wat lekkerder. Veltman past een beetje in een rijtje met Viergever een Moisander jongens die nuttig zijn maar het wel van hard werken moeten hebben en helaas nooit de top bereiken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 24 april 2018 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 12:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Het probleem was juist dat Tete dit niet deed. Tete speelde onder Bosz juist vaak zeer matig als hij z'n kans kreeg. Daarnaast had hij last van het aantrekken van Sanchez waardoor hij concurrentie kreeg van Veltman die vanwege de opbouw de voorkeur had onder Bosz.

Ik vind Tete echt wel de betere verdediger, maar we moeten eens ophouden met al die flauwekul over Veltman en het ophemelen van Tete. Zo goed deed Tete het namelijk ook niet. In ieder geval niet dusdanig goed dat hij Veltman naar de bank kon degraderen. En Veltman presteert dat al onder 4 verschillende trainers. Dat 1 trainer een lievelingetje heeft kan, maar dat gebeurt niet 4 keer op rij.

Dat gezegd hebbende is het doodzonde dat Ajax Tete niet heeft weten te behouden.
Ik geef toe dat Tete in het begin het echt niet goed deed en ook terecht naar de bank werd verwezen. Het klopt ook dat door Sanchez, Veltman naar de rechterkant werd geschoven., maar iederen bij Ajax kon toen wel gewisseld worden, omdat iedereen het spelletje zoals Bosz het wilde spelen moest leren. Veltman was een snellere leerling in dat geval, maar Tete kreeg dit ook onder knie.

Veltman deed het echt niet slecht, zeker tegen de kleintjes was Veltman heer en meester. Alleen als het sterke tergenstanders waren en vooral in de Europa league, zag je dat Veltman te kort kwam en zag je hem zwemmen, waardoor hij veel kaarten pakte, inclusief rode. Tete liet zien dat hij dat niveau juist wel aankon, omdat hij prima is als er meer druk wordt gezet op de verdediging van Ajax of bij zeer snelle counters tegen sterke tegenstanders, aanvallend was hij weer minder dan Veltman.

Ik moet wel toegeven dat Tete het erg goed deed zolang Traore op rechtsbuiten stond. Die twee konden elkaar blindelings vinden en snapte elkaar. Dat vind ik nog steeds een gemiste kans van Bosz die dat in mijn optiek niet zo goed doorhad.

Het zijn gewoon 2 totaal verschillende spelers en persoonlijk zie ik liever Tete als rechtback dan Veltman, maar dat is alles. Als ik moet kiezen tussen Veltman en Kristensen, dan kies ik Veltman.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 april 2018 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 16:09 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik geef toe dat Tete in het begin het echt niet goed deed en ook terecht naar de bank werd verwezen. Het klopt ook dat door Sanchez, Veltman naar de rechterkant werd geschoven., maar iederen bij Ajax kon toen wel gewisseld worden, omdat iedereen het spelletje zoals Bosz het wilde spelen moest leren. Veltman was een snellere leerling in dat geval, maar Tete kreeg dit ook onder knie.

Veltman deed het echt niet slecht, zeker tegen de kleintjes was Veltman heer en meester. Alleen als het sterke tergenstanders waren en vooral in de Europa league, zag je dat Veltman te kort kwam en zag je hem zwemmen, waardoor hij veel kaarten pakte, inclusief rode. Tete liet zien dat hij dat niveau juist wel aankon, omdat hij prima is als er meer druk wordt gezet op de verdediging van Ajax of bij zeer snelle counters tegen sterke tegenstanders, aanvallend was hij weer minder dan Veltman.

Ik moet wel toegeven dat Tete het erg goed deed zolang Traore op rechtsbuiten stond. Die twee konden elkaar blindelings vinden en snapte elkaar. Dat vind ik nog steeds een gemiste kans van Bosz die dat in mijn optiek niet zo goed doorhad.

Het zijn gewoon 2 totaal verschillende spelers en persoonlijk zie ik liever Tete als rechtback dan Veltman, maar dat is alles. Als ik moet kiezen tussen Veltman en Kristensen, dan kies ik Veltman.
Ik snap je eerste stukje eigenlijk niet. Tete begon geweldig bij Ajax onder Frank de Boer. Tot zijn blessure alles gespeeld en deed dat zeer goed. Vervolgens speelt Veltman rechts en doet dat goed naar zijn mogelijkheden, misschien wel te goed. Tete is hersteld en krijgt nooit geen lans meer. Het is mij nog steeds een groot raadsel.
Eide
 Eide - dinsdag 24 april 2018 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 16:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap je eerste stukje eigenlijk niet. Tete begon geweldig bij Ajax onder Frank de Boer. Tot zijn blessure alles gespeeld en deed dat zeer goed. Vervolgens speelt Veltman rechts en doet dat goed naar zijn mogelijkheden, misschien wel te goed. Tete is hersteld en krijgt nooit geen lans meer. Het is mij nog steeds een groot raadsel.
Tete kreeg wel kansen. Hij is onder Bosz de competitie gewoon gestart als basisspeler maar speelde de eerste 2 wedstrijden vreselijk slecht. Toen werd hij gepasseerd voor Veltman die het wel heel behoorlijk deed. Daarna heeft Bosz altijd vastgehouden aan Kenny Tete die vervolgens eieren voor z'n geld koos.
Loetje
 Loetje - dinsdag 24 april 2018 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 18:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Tete kreeg wel kansen. Hij is onder Bosz de competitie gewoon gestart als basisspeler maar speelde de eerste 2 wedstrijden vreselijk slecht. Toen werd hij gepasseerd voor Veltman die het wel heel behoorlijk deed. Daarna heeft Bosz altijd vastgehouden aan Kenny Tete die vervolgens eieren voor z'n geld koos.
1 wedstrijd was toen echt minder, die andere was louter pech. Maar dan nog, dan spreek je niet echt van krediet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 24 april 2018 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 19:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

1 wedstrijd was toen echt minder, die andere was louter pech. Maar dan nog, dan spreek je niet echt van krediet.
Je weet dat we het hier over Bosz hebben toch???
Eide
 Eide - dinsdag 24 april 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 19:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

1 wedstrijd was toen echt minder, die andere was louter pech. Maar dan nog, dan spreek je niet echt van krediet.
Maar Veltman gaf Bosz toch ook geen aanleiding een andere keuze te maken? Veltman was juist de eerste seizoenshelft, met Sanchez, het koppel dat Ajax overeind hield. En lees het stuk van Pieter Zwart over de keuze voor Veltman nog eens.

Nogmaals, ik vind ook dat Tete veel meer potentie heeft. Steeds die eenzijdige flauwekul over Veltman EN Tete vind ik echter naar beide spelers niet terecht.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 april 2018 - 00:36   quote  deeplink  
Eerste seizoenshelft niet, dat klopt. Al blijf ik het echt idioot vinden als iemand na 2 potjes minder spelen eruit mag, zeker aangezien dat niet in verhouding stond met andere spelers. Maargoed, dat is slechts mijn mening.

2e seizoenshelft vond ik Veltman wat minder en Tete heel sterk als die speelde, dan blijf ik het allemaal maar apart vinden. Maar het is gebeurd en draaien het niet om.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 25 april 2018 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 00:36 schreef Loetje het volgende:
Eerste seizoenshelft niet, dat klopt. Al blijf ik het echt idioot vinden als iemand na 2 potjes minder spelen eruit mag, zeker aangezien dat niet in verhouding stond met andere spelers. Maargoed, dat is slechts mijn mening.

2e seizoenshelft vond ik Veltman wat minder en Tete heel sterk als die speelde, dan blijf ik het allemaal maar apart vinden. Maar het is gebeurd en draaien het niet om.
Helaas is het zo gelopen waar bijna iedereen wel de hoop had dat Tete een echte kans ging krijgen. Vond Tete een stuk prettigerom te zien verdedigen. Feller en meer potentie helaas voor nu is Veltman de beste optie.

Vind hem en Schöne op 6 de zwakste schakels. Wöber ook nog niet echt te spreken over je ziet dat hij wel wat kan maar dit seizoen heeft hij je ook punten gekost. De Ligt en Tagliafico zou ik wel altijd opstellen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 april 2018 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 16:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap je eerste stukje eigenlijk niet. Tete begon geweldig bij Ajax onder Frank de Boer. Tot zijn blessure alles gespeeld en deed dat zeer goed. Vervolgens speelt Veltman rechts en doet dat goed naar zijn mogelijkheden, misschien wel te goed. Tete is hersteld en krijgt nooit geen lans meer. Het is mij nog steeds een groot raadsel.
Sorry, ik bedoel de periode onder Bosz. Je hebt gelijk dat hij geweldig speelde onder Frank, maar onder Bosz stond Tete daar in het begin van het seizoen
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 april 2018 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 00:36 schreef Loetje het volgende:
Eerste seizoenshelft niet, dat klopt. Al blijf ik het echt idioot vinden als iemand na 2 potjes minder spelen eruit mag, zeker aangezien dat niet in verhouding stond met andere spelers. Maargoed, dat is slechts mijn mening.

2e seizoenshelft vond ik Veltman wat minder en Tete heel sterk als die speelde, dan blijf ik het allemaal maar apart vinden. Maar het is gebeurd en draaien het niet om.
Idd en dan moet je eigenlijk ballen hebben en de beste weer opstellen, maar dat deed Bosz niet. In mijn optiek moet de persoon die het best in vorm is altijd spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 april 2018 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 07:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Helaas is het zo gelopen waar bijna iedereen wel de hoop had dat Tete een echte kans ging krijgen. Vond Tete een stuk prettigerom te zien verdedigen. Feller en meer potentie helaas voor nu is Veltman de beste optie.

Vind hem en Schöne op 6 de zwakste schakels. Wöber ook nog niet echt te spreken over je ziet dat hij wel wat kan maar dit seizoen heeft hij je ook punten gekost. De Ligt en Tagliafico zou ik wel altijd opstellen.
Wober gebon heel sterk, maar heeft nu wel een dipje
Peterhs
 Peterhs - woensdag 25 april 2018 - 11:52   quote  deeplink  
Met deze blessure, zal hij wel opnieuw niet verkocht kunnen worden na dit seizoen.
Pech en niet leuk voor hem, maar nu blijven we weer met jou zitten...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 april 2018 - 14:41   quote  deeplink  
Ja die speelt pas na de winterstop met een beetje geluk, maar eigenlijk vrees ik dat hij het hele seizoen langs de kant zal meemaken en dan is hij transfervrij.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 25 april 2018 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 11:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wober gebon heel sterk, maar heeft nu wel een dipje
Ja inderdaad heeft tegen Vitesse ook punten gekost. Zag wel potentie bij hem hopelijk herpakt hij zichzelf en staat ie er volgend seizoen gewoon.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 25 april 2018 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 11:52 schreef Peterhs het volgende:
Met deze blessure, zal hij wel opnieuw niet verkocht kunnen worden na dit seizoen.
Pech en niet leuk voor hem, maar nu blijven we weer met jou zitten...
Ja dubbel pech en voor hem en voor Ajax en fans..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 25 april 2018 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 21:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja dubbel pech en voor hem en voor Ajax en fans..
Nee hoor, want ik ben Veltman dankbaar voor zijn inzet al die seizoenen.
Loetje
 Loetje - woensdag 25 april 2018 - 22:03   quote  deeplink  
Veltman is in ieder geval qua mentaliteit een voorbeeld. In de grote wedstrijden bijna altijd goed op een uitzondering daargelaten. Heeft zich altijd teruggeknokt en nooit gezeken! Heb respect voor hem.
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2018 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 22:03 schreef Loetje het volgende:
Veltman is in ieder geval qua mentaliteit een voorbeeld. In de grote wedstrijden bijna altijd goed op een uitzondering daargelaten. Heeft zich altijd teruggeknokt en nooit gezeken! Heb respect voor hem.
Eens.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 27 april 2018 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2018 - 22:03 schreef Loetje het volgende:
Veltman is in ieder geval qua mentaliteit een voorbeeld. In de grote wedstrijden bijna altijd goed op een uitzondering daargelaten. Heeft zich altijd teruggeknokt en nooit gezeken! Heb respect voor hem.
Dat is op zich ook meer dan waar, dat zal ik ook nooit ontkennen.
Wel vind ik dat hij simpelweg nooit goed genoeg is geweest voor Ajax, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerd.
AkaS
 AkaS - vrijdag 27 april 2018 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 21:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar Veltman gaf Bosz toch ook geen aanleiding een andere keuze te maken? Veltman was juist de eerste seizoenshelft, met Sanchez, het koppel dat Ajax overeind hield. En lees het stuk van Pieter Zwart over de keuze voor Veltman nog eens.

Nogmaals, ik vind ook dat Tete veel meer potentie heeft. Steeds die eenzijdige flauwekul over Veltman EN Tete vind ik echter naar beide spelers niet terecht.
Blijkbaar zien we allemaal wat anders... Tete heeft in het begin een paar ongelukkige wedstrijden gespeeld, maar dat gold ook voor de rest van het team.

Gaandeweg liet Veltman steeds vaker zien dat hij tekort kwam. Balverlies zonder dat hij onder druk stond, verkeerde kant dekken en domme kaarten pakken.

Tete, die een paar keer moest invallen deed dat telkens fantastisch ondanks dat hij geen enkele wedstrijd ritme had.

Zijn invallen tijdens enkele EL wedstrijden waren mede oorzaak van de gunstige uitslagen, met zijn fysiek, snelheid en enkele goede tackels liet hij telkens zien dat Ajax met hem ipv Veltman sterker en meer solide was.

Maar desondanks werd Veltman de hemel in geprezen... Verlengen van zijn contract was een hoogtepunt van Overmars. Trots moesten we met zijn allen zijn dat zo'n geweldige speler als Veltman Ajacied was..!!!

Vandaag is hij net zo lyrisch over Ten Hag... Ik vrees voor het komende seizoen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 20:23 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat is op zich ook meer dan waar, dat zal ik ook nooit ontkennen.
Wel vind ik dat hij simpelweg nooit goed genoeg is geweest voor Ajax, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerd.
Nouja, vind hem zelf dan wel goed genoeg, maar ook iemand waar dit zijn plafond van is.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 april 2018 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 07:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, vind hem zelf dan wel goed genoeg, maar ook iemand waar dit zijn plafond van is.
Zelfde geldt voor Schöne en Viergever van mij hoeven zulke er niet bij te zijn. Liever ander soort spelers als je omhoog wilt gaan kijken. Dan moeten er dus talentvollere jongens staan in combinatie met een paar ervaren rotten die de lijnen uit kunnen zetten.

Viergever ging er nog enigzins voor vorig seizoen vooral als linksback maar dat was denk ik zijn topseizoen. Schöne heeft dat topseizoen ook al gehad. Deze jongens hebben het gewoon niet. Prima profs klagen niet werken hard maar niet van gewenst niveau. Zijn ook vaak te druk met zichzelf ipv het team op sleeptouw te nemen.
remco k
 remco k - zaterdag 28 april 2018 - 10:07   quote  deeplink  
Ik zie jongens als Viergever graag spelen. Brengt rust en ervaring met zich mee en gaat voorop in de strijd. En nee zon gast ga je niet voor 30 miljoen verkopen. Maar brengt we balansen je elftal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Joel Veltman topic









0.0115058