BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zondag 18-02-2018) 16.45 uur: 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 februari 2018 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2018 - 09:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hmm lekker die zoete broodjes... hahaha
Slaap kindje slaap. Hahaha
Eide
 Eide - maandag 19 februari 2018 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2018 - 08:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Even papagaaien met je... ;-)
Fucking hell.... BEL DE KRANT! ;D
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 19 februari 2018 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2018 - 06:04 schreef Eide het volgende:
De morning after;

- Dit was de beste wedstrijd van Ajax onder Ten Hag.
- Ajax blijft moeite houden met scoren en wedstrijden op slot te gooien.
- Kluivert speelt bijna altijd een goede 1e helft en onzichtbare 2e helft.
- Eiting kan moeiteloos mee tegen subtoppers.
- Tagliafico is een verademing op linksback

De concurrentiestrijd op het middenveld is, zeker straks als Viergever en Wöber terug zijn, gigantisch. Frenkie zal willen blijven spelen, Eiting meldt zich nadrukkelijk, Siem is er altijd en Mazraoui klopt ook aan de deur.
Kluivert raakt gister twee keer de lat in de 2e helft en was 1 teenlengte verwijderd van de 0-2. Onzichtbaar zeker niet...
Loetje
 Loetje - maandag 19 februari 2018 - 17:43   quote  deeplink  
Was zeker niet onzichtbaar, was meer dan aanwezig. Is alleen vrij egoïstisch en mist ook te grote kansen die MOETEN zitten. Evenals Huntelaar en zelfs Neres gisteren.
remco k
 remco k - maandag 19 februari 2018 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2018 - 17:43 schreef Loetje het volgende:
Was zeker niet onzichtbaar, was meer dan aanwezig. Is alleen vrij egoïstisch en mist ook te grote kansen die MOETEN zitten. Evenals Huntelaar en zelfs Neres gisteren.
Voor gister geld dat zeker voor Kluivert. Normaal vind ik juist dat hij wel wat meer voor zichzelf mag en eigenlijk moet gaan. Dat van die kansen die moeten zitten kan ik me er eerlijk gezegd niets van herinneren.
Loetje
 Loetje - maandag 19 februari 2018 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2018 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor gister geld dat zeker voor Kluivert. Normaal vind ik juist dat hij wel wat meer voor zichzelf mag en eigenlijk moet gaan. Dat van die kansen die moeten zitten kan ik me er eerlijk gezegd niets van herinneren.
Kluivert een keer vrij voor de keeper met een Ajacied naast hem, Kluivert die voor open goal binnen kan lopen maar zijn lichaam wel uitsteekt maar zijn voet niet. Neres met open goal over. Nja die van Huntelaar weet je wel denk ik
remco k
 remco k - maandag 19 februari 2018 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2018 - 19:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kluivert een keer vrij voor de keeper met een Ajacied naast hem, Kluivert die voor open goal binnen kan lopen maar zijn lichaam wel uitsteekt maar zijn voet niet. Neres met open goal over. Nja die van Huntelaar weet je wel denk ik
Volgens mij maak je de kansen bij Kluivert groter dan ze waren. Wat Huntelaar betreft helemaal mee eens. Maar over hem zijn we het hele seizoen wel eens.
Loetje
 Loetje - maandag 19 februari 2018 - 20:09   quote  deeplink  
Hij had er 2 die er ook echt in moesten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 19 februari 2018 - 20:23   quote  deeplink  
Wat mij opvalt is dat er heel veel gezegd wordt dat zowel Lozano als Huntelaar rood hadden moeten hebben. Lozano kreeg rood, Huntelaar niet. Maar..... de eerste overtreding hoort volgens de regels bestraft te worden en dan zou Bram van Polen Geel moeten krijgen en ajax een penalty. Als dit was gebeurt, had de scheids ook alsnog geel kunnen geven aan Huntelaar, omdat dan de eerste overtreding al bestraft zou zijn. Dan hadden waarschijnlijk voor rust al met 0-1 voorgestaan, er van uit gaan dat de penalty benut zou zijn.....
remco k
 remco k - maandag 19 februari 2018 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2018 - 20:23 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat mij opvalt is dat er heel veel gezegd wordt dat zowel Lozano als Huntelaar rood hadden moeten hebben. Lozano kreeg rood, Huntelaar niet. Maar..... de eerste overtreding hoort volgens de regels bestraft te worden en dan zou Bram van Polen Geel moeten krijgen en ajax een penalty. Als dit was gebeurt, had de scheids ook alsnog geel kunnen geven aan Huntelaar, omdat dan de eerste overtreding al bestraft zou zijn. Dan hadden waarschijnlijk voor rust al met 0-1 voorgestaan, er van uit gaan dat de penalty benut zou zijn.....
Dan had je Huntelaar ook alsnog rood kunnen geven. Een penalty had ie daar in ieder geval moeten geven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PEC Zwolle - Ajax (zondag 18-02-2018) 16.45 uur: 0-1









0.0079689