BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax - MVV Maastricht (zaterdag 28 april, 19.45 uur) 2-1 KAMPIOENEN!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

AZ als Weghorst vertrekt? Utrecht, Vitesse?
Denk niet dat AZ een spits van Ajax wil huren. Eerder kopen.
Utrecht heeft hem niet nodig als die "nieuwe" spits terug is van zijn blessure.
Vitesse heeft met Matavz en Castaignos twee goede spitsen in huis.

Dus nee, zie dat niet gebeuren.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Parzycek wel?
Dat is geen gelukkige aankoop gebleken. Maar dat kan een keer gebeuren. Vooral omdat hij niet genoeg scoort. Maar was een logische aankoop, paste perfect in het profiel waar PEC al jaren mee speelt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Denk niet dat AZ een spits van Ajax wil huren. Eerder kopen.
Utrecht heeft hem niet nodig als die "nieuwe" spits terug is van zijn blessure.
Vitesse heeft met Matavz en Castaignos twee goede spitsen in huis.

Dus nee, zie dat niet gebeuren.
Dessers bakt er weinig meer van, Vitesse heeft 2 statische spitsen en AZ heeft de poen niet. En Cassierra is beter dan hun allemaal hoor, ook voetballend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Denk niet dat AZ een spits van Ajax wil huren. Eerder kopen.
Utrecht heeft hem niet nodig als die "nieuwe" spits terug is van zijn blessure.
Vitesse heeft met Matavz en Castaignos twee goede spitsen in huis.

Dus nee, zie dat niet gebeuren.
Ach, zal vast wel een club komen Die zijn doelpunten kan gebruiken!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat is geen gelukkige aankoop gebleken. Maar dat kan een keer gebeuren. Vooral omdat hij niet genoeg scoort. Maar was een logische aankoop, paste perfect in het profiel waar PEC al jaren mee speelt.
Op basis van wat dan? PEC heeft nooit met een lompe spits gespeeld toch...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dessers bakt er weinig meer van, Vitesse heeft 2 statische spitsen en AZ heeft de poen niet. En Cassierra is beter dan hun allemaal hoor, ook voetballend.
Ik heb het niet over Dessers, maar over Makienok.
Dan nog gaat AZ niet huren van Ajax, schieten ze zelf vrij weinig mee op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

En gewoon echt hele goede spelers.
Zou de 2e Fortuna zijn vandaag die promoveert!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:30   quote  deeplink  
Wat een kutscheids
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op basis van wat dan? PEC heeft nooit met een lompe spits gespeeld toch...
Grote sterke lange spitsen, al sinds ze in de eredivisie spelen z'n beetje.
Avdic, Necid, Veldwijk, Brock-Madsen, in de JL met Sjoerd Ars als aanspeelpunt. Laatste snelle beweeglijke spits was Guyon Fernandez.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:31   quote  deeplink  
Was wel een echt goede ingreep van Reiziger, die wissel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Dessers, maar over Makienok.
Dan nog gaat AZ niet huren van Ajax, schieten ze zelf vrij weinig mee op.
Want? Het maakt je immers beter.

Ik lach de laatste tijd echt om je constateringen. Waar je het allemaal vandaan haalt, mag Joost weten.

En Marienok, heeft 2 wedstrijden gespeeld voor zijn blessure en die waren lachwekkend in de Europa League.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Grote sterke lange spitsen, al sinds ze in de eredivisie spelen z'n beetje.
Avdic, Necid, Veldwijk, Brock-Madsen, in de JL met Sjoerd Ars als aanspeelpunt. Laatste snelle beweeglijke spits was Guyon Fernandez.
Die waren voetballend allemaal een heel stukkie beter.

Maar ben jij eigenlijk PEC of Ajax fan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:33   quote  deeplink  
NEC weer gelijk!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:
Was wel een echt goede ingreep van Reiziger, die wissel.
Prima trainer en zie veel in hem.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Een Limburger als scheids bij Fortuna...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:35   quote  deeplink  
Hahaha trouwens ook sinds tijden weer eens uitverkocht in Sittard!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zou de 2e Fortuna zijn vandaag die promoveert!
Die eerste heb ik gemerkt vanmiddag. Wat een drukte daar.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha trouwens ook sinds tijden weer eens uitverkocht in Sittard!!
Kunnen geloof ik 12.5 duizend man in.

Wel apart dat FOX zo weinig tijd aan Ajax geeft.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want? Het maakt je immers beter.

Ik lach de laatste tijd echt om je constateringen. Waar je het allemaal vandaan haalt, mag Joost weten.

En Marienok, heeft 2 wedstrijden gespeeld voor zijn blessure en die waren lachwekkend in de Europa League.
Wat jij wilt.
AZ gaat gewoon echt niet huren van Ajax. Waarom zouden ze een spits gaan huren van Ajax als ze met het geld wat ze eventueel zouden krijgen voor Weghorst zelf een nieuwe spits kunnen kopen.
Die Makienok werd in Utrecht gezien als de nieuwe spits, die gaan ze echt niet opgeven na twee wedstrijden. Overigens zie ik ook hen niet bereid om spelers op te leiden voor Ajax.
En dan kun je wel lachen om die constatering, maar ik spreek je dan 31 Augustus wel weer als Cassierra niet voor 1 van die 3 clubs speelt op huurbasis.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:39   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaaa kampioenen!!!!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:39   quote  deeplink  
JAAAAAAAA!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:40   quote  deeplink  
Prachtig!!! Wat een wedstrijd!!! Alles viel op zijn plaats!! Jong Ajax kampioen, Fortuna gepromoveerd en NEC nog lekker niets!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 28 april 2018 - 21:41   quote  deeplink  
Gefeliciteerd mannen. Toch nog iets in Amsterdam :-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die waren voetballend allemaal een heel stukkie beter.

Maar ben jij eigenlijk PEC of Ajax fan?
Dat is gebleken. Maar dat kan gebeuren. Ik vond het toen een logische aankoop. Sterk aanspeeltpunt, veel potentie en financieel haalbaar. Dan kun je de gok best een keer wagen.

Ik ben supporter van Ajax en PEC. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik zat en stond al bij PEC, toen nog FC, Zwolle op de tribune toen ze in de JL speelden en daarom voel ik me verbonden met die club. Had toen niet gedacht dat ze de eredivisie weer snel zouden halen. Als Ajax tegen PEC speelt in de competitie ben ik over het algemeen voor Ajax omdat die de punten meer nodig hebben dan PEC. Maar toen PEC - Ajax met 5-1 afdroogde in de Kuip heb ik zeker wel genoten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat jij wilt.
AZ gaat gewoon echt niet huren van Ajax. Waarom zouden ze een spits gaan huren van Ajax als ze met het geld wat ze eventueel zouden krijgen voor Weghorst zelf een nieuwe spits kunnen kopen.
Die Makienok werd in Utrecht gezien als de nieuwe spits, die gaan ze echt niet opgeven na twee wedstrijden. Overigens zie ik ook hen niet bereid om spelers op te leiden voor Ajax.
En dan kun je wel lachen om die constatering, maar ik spreek je dan 31 Augustus wel weer als Cassierra niet voor 1 van die 3 clubs speelt op huurbasis.
Waar zeg ik dat die daar speelt? Behalve dat ik het prima clubs voor hem vind..?

Je draait alles om naar wat je wilt horen. Flikte je vanmiddag bij Warrior ook.

Er zit namelijk nog een verschil tussen wat ik een goede club vind of wat gebeurd.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat is gebleken. Maar dat kan gebeuren. Ik vond het toen een logische aankoop. Sterk aanspeeltpunt, veel potentie en financieel haalbaar. Dan kun je de gok best een keer wagen.

Ik ben supporter van Ajax en PEC. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik zat en stond al bij PEC, toen nog FC, Zwolle op de tribune toen ze in de JL speelden en daarom voel ik me verbonden met die club. Had toen niet gedacht dat ze de eredivisie weer snel zouden halen. Als Ajax tegen PEC speelt in de competitie ben ik over het algemeen voor Ajax omdat die de punten meer nodig hebben dan PEC. Maar toen PEC - Ajax met 5-1 afdroogde in de Kuip heb ik zeker wel genoten.
Dat laatste dacht ik al. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat is gebleken. Maar dat kan gebeuren. Ik vond het toen een logische aankoop. Sterk aanspeeltpunt, veel potentie en financieel haalbaar. Dan kun je de gok best een keer wagen.

Ik ben supporter van Ajax en PEC. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik zat en stond al bij PEC, toen nog FC, Zwolle op de tribune toen ze in de JL speelden en daarom voel ik me verbonden met die club. Had toen niet gedacht dat ze de eredivisie weer snel zouden halen. Als Ajax tegen PEC speelt in de competitie ben ik over het algemeen voor Ajax omdat die de punten meer nodig hebben dan PEC. Maar toen PEC - Ajax met 5-1 afdroogde in de Kuip heb ik zeker wel genoten.
Dus eigenlijk hop je gewoon over als de prestaties van de ander beter zijn!! Pfff wat een supporter!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:46   quote  deeplink  
Wat zullen er een hoop zure reacties komen omdat een Jong-team nu kampioen is geworden!!
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 april 2018 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat is gebleken. Maar dat kan gebeuren. Ik vond het toen een logische aankoop. Sterk aanspeeltpunt, veel potentie en financieel haalbaar. Dan kun je de gok best een keer wagen.

Ik ben supporter van Ajax en PEC. Zoals ik al eerder heb gezegd. Ik zat en stond al bij PEC, toen nog FC, Zwolle op de tribune toen ze in de JL speelden en daarom voel ik me verbonden met die club. Had toen niet gedacht dat ze de eredivisie weer snel zouden halen. Als Ajax tegen PEC speelt in de competitie ben ik over het algemeen voor Ajax omdat die de punten meer nodig hebben dan PEC. Maar toen PEC - Ajax met 5-1 afdroogde in de Kuip heb ik zeker wel genoten.
Kan mij daar niks bij voorstellen dat je voor twee clubs in Nederland tegelijk kan zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat die daar speelt? Behalve dat ik het prima clubs voor hem vind..?

Je draait alles om naar wat je wilt horen. Flikte je vanmiddag bij Warrior ook.

Er zit namelijk nog een verschil tussen wat ik een goede club vind of wat gebeurd.
Ik zei dat er geen goede mogelijkheden zijn om hem te verhuren binnen de eredivisie. Jij draagt drie clubs aan. Ik zeg alleen dat hij daar met geen mogelijkheid terecht komt. Wat dus weer teruggaat naar mijn eerdere statement dat er veel clubs in de eredivisie al afvallen.

Maar lees wat je wilt lezen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan mij daar niks bij voorstellen dat je voor twee clubs in Nederland tegelijk kan zijn.
+33
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan mij daar niks bij voorstellen dat je voor twee clubs in Nederland tegelijk kan zijn.
Ik zeker niet.

Ik ben in Duitsland voor Düsseldorf, maar Ajax blijft altijd mijn eerste club. Dus als Düsseldorf zou winnen van Ajax zou ik net zo ziek zijn als dat ik normaal bij een verlies ben. Al helemaal als het een finale zou zijn. Maar Ja, hij stond bij de PEC-fans tijdens de finale. Dat zegt in mijn ogen al genoeg!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan mij daar niks bij voorstellen dat je voor twee clubs in Nederland tegelijk kan zijn.
Dat kan.
Je hebt ook veel supporters die naast hun eigen club voor Liverpool ofzo zijn. Die kunnen toch ook tegen Ajax spelen?
Zoals ik al zei, destijds speelde Zwolle in de JL en hadden ze niks met Ajax te maken. En nu nog steeds niet eigenlijk. Ik wil namelijk altijd dat Ajax wint.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hop je gewoon over als de prestaties van de ander beter zijn!! Pfff wat een supporter!!
Dat is echt totaal niet wat er staat.

Maar ik ben degene die woorden verdraait lol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door NatjosFC --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat kan.
Je hebt ook veel supporters die naast hun eigen club voor Liverpool ofzo zijn. Die kunnen toch ook tegen Ajax spelen?
Zoals ik al zei, destijds speelde Zwolle in de JL en hadden ze niks met Ajax te maken. En nu nog steeds niet eigenlijk. Ik wil namelijk altijd dat Ajax wint.
Behalve in de finale van de beker???
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 april 2018 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeker niet.

Ik ben in Duitsland voor Düsseldorf, maar Ajax blijft altijd mijn eerste club. Dus als Düsseldorf zou winnen van Ajax zou ik net zo ziek zijn als dat ik normaal bij een verlies ben. Al helemaal als het een finale zou zijn. Maar Ja, hij stond bij de PEC-fans tijdens de finale. Dat zegt in mijn ogen al genoeg!
Ja en zeker als PEC de club is waar je als eerste geen ging waarom dan nog naar Ajax gaan?! Klinkt een beetje als gloryhunter gedrag :)
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik zei dat er geen goede mogelijkheden zijn om hem te verhuren binnen de eredivisie. Jij draagt drie clubs aan. Ik zeg alleen dat hij daar met geen mogelijkheid terecht komt. Wat dus weer teruggaat naar mijn eerdere statement dat er veel clubs in de eredivisie al afvallen.

Maar lees wat je wilt lezen.
En dan kun je wel lachen om die constatering, maar ik spreek je dan 31 Augustus wel weer als Cassierra niet voor 1 van die 3 clubs speelt op huurbasis.

Ja dan lees ik wat er staat. Ik geef clubs aan, nergens dat het gebeurd. Dus wie leest er wat die wilt lezen?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Behalve in de finale van de beker???
Ja. Ik ga het namelijk nooit meer mee maken dat PEC een prijs wint. Ajax kan die ene wel missen. Al hoewel, als Ajax zo doorgaat wint het ook nooit meer een prijs.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 28 april 2018 - 21:52   quote  deeplink  
Heerlijk voor Cassiera dit. Top gedaan gozer.
En gefeliciteerd heren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat is echt totaal niet wat er staat.

Maar ik ben degene die woorden verdraait lol.
Er staat toch echt dat je genoten hebt toen Ajax door PEC in de badkuip werd afgedroogd. Dus hop je even van club als de ander even succes heb!! Jij stond toen toch in het PEC-vak?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja en zeker als PEC de club is waar je als eerste geen ging waarom dan nog naar Ajax gaan?! Klinkt een beetje als gloryhunter gedrag :)
Ik was eerder voor Ajax dan voor PEC. PEC is inmiddels z'n 11 jaar geleden onstaan met een groep vrienden(en in eerste instantie ook ouders van die vrienden). PEC Speelde toen nog in de JL en ze hadden een goede deal met plaatselijke buslijn waardoor we goedkoop heen konden. Als je dan zo lang op de tribune staat. Ja, dan onstaat er wat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja en zeker als PEC de club is waar je als eerste geen ging waarom dan nog naar Ajax gaan?! Klinkt een beetje als gloryhunter gedrag :)
Hahahaha dat zeker!! En die supporters kunnen we missen als kiespijn.

Net als al die gloryhunters die nu op de tribune zitten bij Jong Ajax. Geen wedstrijd bezocht maar als er prijzen verdeeld worden staan ze vooraan en kan je ineens geen kaart meer krijgen. En Ja, ik ging met enige regelmaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik was eerder voor Ajax dan voor PEC. PEC is inmiddels z'n 11 jaar geleden onstaan met een groep vrienden(en in eerste instantie ook ouders van die vrienden). PEC Speelde toen nog in de JL en ze hadden een goede deal met plaatselijke buslijn waardoor we goedkoop heen konden. Als je dan zo lang op de tribune staat. Ja, dan onstaat er wat.
Nou, ik ben vaak genoeg met vrienden mee geweest naar AZ. Allemaal jongens die op de fanatieke tribune zaten. Maar nooit en te nimmer heb ik het gevoel gehad dat er wat ontstond. Simpelweg omdat Ajax mijn enige club is die ik nooit wil zien verliezen!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan kun je wel lachen om die constatering, maar ik spreek je dan 31 Augustus wel weer als Cassierra niet voor 1 van die 3 clubs speelt op huurbasis.

Ja dan lees ik wat er staat. Ik geef clubs aan, nergens dat het gebeurd. Dus wie leest er wat die wilt lezen?
Ja.
Ik had het over mogelijkheden waar Cassiera heen kon.
Jij draagt drie clubs aan. Je zegt er nergens bij, dit vind ik goede clubs voor Cassierra maar ik vind het geen mogelijkheid.
Dus ga ik ervan uit dat je bedoelt dat die clubs mogelijke bestemming zijn voor Cassierra.
Ik zeg vervolgens dat die clubs geen mogelijke bestemmingen zijn om een aantal redenen.

En nu ga jij weer verongelijkt lopen doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:52 schreef Jaccio het volgende:
Heerlijk voor Cassiera dit. Top gedaan gozer.
En gefeliciteerd heren
Jij ook man!!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou, ik ben vaak genoeg met vrienden mee geweest naar AZ. Allemaal jongens die op de fanatieke tribune zaten. Maar nooit en te nimmer heb ik het gevoel gehad dat er wat ontstond. Simpelweg omdat Ajax mijn enige club is die ik nooit wil zien verliezen!!
Nou dat is fijn voor je.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat kan.
Je hebt ook veel supporters die naast hun eigen club voor Liverpool ofzo zijn. Die kunnen toch ook tegen Ajax spelen?
Zoals ik al zei, destijds speelde Zwolle in de JL en hadden ze niks met Ajax te maken. En nu nog steeds niet eigenlijk. Ik wil namelijk altijd dat Ajax wint.
Dat je geniet van een 5-1 nederlaag van Ajax walgt me eigenlijk het meest.

Ik ben bij Celtic - Ajax geweest, ik had absoluut niet gewild dat Ajax er zou verliezen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nou dat is fijn voor je.
Tja ........... Maar ja blauwvingertjes zijn wel vaker onbegrijpelijk!! Maar lekker daarheen blijven gaan ouwe! We kunnen je missen op de tribunes van Ajax!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ........... Maar ja blauwvingertjes zijn wel vaker onbegrijpelijk!! Maar lekker daarheen blijven gaan ouwe! We kunnen je missen op de tribunes van Ajax!
Zal ik zeker doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat je geniet van een 5-1 nederlaag van Ajax walgt me eigenlijk het meest.

Ik ben bij Celtic - Ajax geweest, ik had absoluut niet gewild dat Ajax er zou verliezen!
Hahaha juist dat vind ik inderdaad het walgelijke. En de reden ook. Omdat PEC nooit een prijs zal halen. Whahaha sorry hoor, maar je bent Ajacied of je bent het niet! In zijn geval het laatste!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax - MVV Maastricht (zaterdag 28 april, 19.45 uur) 2-1 KAMPIOENEN!!!









0.0152180