BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax - MVV Maastricht (zaterdag 28 april, 19.45 uur) 2-1 KAMPIOENEN!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja.
Ik had het over mogelijkheden waar Cassiera heen kon.
Jij draagt drie clubs aan. Je zegt er nergens bij, dit vind ik goede clubs voor Cassierra maar ik vind het geen mogelijkheid.
Dus ga ik ervan uit dat je bedoelt dat die clubs mogelijke bestemming zijn voor Cassierra.
Ik zeg vervolgens dat die clubs geen mogelijke bestemmingen zijn om een aantal redenen.

En nu ga jij weer verongelijkt lopen doen.
Je gaat hier zelf al de boot op... Door ergens vanuit te gaan wat er niet staat. Ik weet niet hoor kerel...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 22:04   quote  deeplink  
Hier zie je het verschil tussen Jong Ajax en het grote Ajax. Hier nemen ze wel de tijd voor de supporters!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je gaat hier zelf al de boot op... Door ergens vanuit te gaan wat er niet staat. Ik weet niet hoor kerel...
Oh, en je gaat me nu zeker ook nog vertellen dat je het eigenlijk niet over Cassierra had.
Dan moet je me misschien niet quoten als je niet reageert op wat ik post...
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha juist dat vind ik inderdaad het walgelijke. En de reden ook. Omdat PEC nooit een prijs zal halen. Whahaha sorry hoor, maar je bent Ajacied of je bent het niet! In zijn geval het laatste!
Jij weet dat ik Celtic, Dortmund en Liverpool prachtclubs vind, maar voor geen zal ik juichem tegen Ajax. Ik heb me kapot gevloekt toen Dortmund 5 jaar geleden 2 minuten voor tijd van ons wonnen, evenals ik juichte tussen de Celtic fans.

Ik ben tijdens de landstitel van PSV in me Ajax pak door Eindhoven gegaan en gelachen om die nepsupporters. Ik ben Ajacied, altijd en overal. Ondanks ze het slecht doen en me kapot schaam!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hier zie je het verschil tussen Jong Ajax en het grote Ajax. Hier nemen ze wel de tijd voor de supporters!
En..... MENTALITEIT! Thuis tegen NEC op mentaliteit gewonnen, vorige week en nu weer.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:05 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Oh, en je gaat me nu zeker ook nog vertellen dat je het eigenlijk niet over Cassierra had.
Dan moet je me misschien niet quoten als je niet reageert op wat ik post...
Een optie geven of zeggen waar iemand heen gaat is totaal wat anders.

Je draait alles naar werkelijk iedereen om, nog erger dan je zelf door hebt.

Zelde als jij een speler noemt voor Ajax, betekent het toch niet dat ze hem halen? Dat quote je namelijk ook op iemand.

Je bent niets meer dan een kat in het nauw nu, maar met feiten kom je niet. Alleen omdraaien... Best triest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

En..... MENTALITEIT! Thuis tegen NEC op mentaliteit gewonnen, vorige week en nu weer.
Dat ook!!
Eide
 Eide - zaterdag 28 april 2018 - 22:21   quote  deeplink  
Knap hoor van die gasten. Met een veredelde A1 waar de grootste talenten al uit zijn gevist kampioen worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:21 schreef Eide het volgende:
Knap hoor van die gasten. Met een veredelde A1 waar de grootste talenten al uit zijn gevist kampioen worden.
Inderdaad een topprestatie. Die zeker laat zien dat de jeugdopleiding van Ajax nog steeds draaiende is!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een optie geven of zeggen waar iemand heen gaat is totaal wat anders.

Je draait alles naar werkelijk iedereen om, nog erger dan je zelf door hebt.

Zelde als jij een speler noemt voor Ajax, betekent het toch niet dat ze hem halen? Dat quote je namelijk ook op iemand.

Je bent niets meer dan een kat in het nauw nu, maar met feiten kom je niet. Alleen omdraaien... Best triest.
Ik zeg echt alleen dat die clubs geen opties zijn. Jij vindt dat een slechte constatering. Nou, dat kan maar uit één ding blijken. Namelijk dat hij daar straks niet speelt, omdat het geen opties zijn.

Maar als je persoonlijk gaat worden heeft het voor mij geen zin om deze discussie voort te zetten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik zeg echt alleen dat die clubs geen opties zijn. Jij vindt dat een slechte constatering. Nou, dat kan maar uit één ding blijken. Namelijk dat hij daar straks niet speelt, omdat het geen opties zijn.

Maar als je persoonlijk gaat worden heeft het voor mij geen zin om deze discussie voort te zetten.
Ik zeg dat ik je triest vind, als ik persoonlijk wordt praat ik wel anders.

Je dramt iets door wat niet gezegd wordt. Je draait 3x iets om en gaat dan in het rond slaan. Ja dat is triest.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik je triest vind, als ik persoonlijk wordt praat ik wel anders.

Je dramt iets door wat niet gezegd wordt. Je draait 3x iets om en gaat dan in het rond slaan. Ja dat is triest.
Ik in het rond slaan?
Ik ga niet nog een keer uitleggen wat ik al 10 gezegd heb.

Edit: Oké, dat neem ik terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik in het rond slaan?
Ik ga niet nog een keer uitleggen wat ik al 10 gezegd heb.

Jij bent echt een vreemd mannetje.
Whahahaa, eerst alles verdraaien en van alles erbij halen en als je erop gewezen wordt is de ander vreemd. Waar ken ik dit soort gasten toch van?
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 22:39   quote  deeplink  
Respect voor je aanpassing... Anders had ik er ook een klaar staan. Maar ga dat niet doen wanneer jij ook respect toont.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 april 2018 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik in het rond slaan?
Ik ga niet nog een keer uitleggen wat ik al 10 gezegd heb.

Edit: Oké, dat neem ik terug.
He jammer Nou!! Terugnemen van je woorden is niet leuk! Wil actie blauwvingertje!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:39 schreef Loetje het volgende:
Respect voor je aanpassing... Anders had ik er ook een klaar staan. Maar ga dat niet doen wanneer jij ook respect toont.
Dat was niet respectvol van mij.

Maar laten we het hierbij laten dan ook.
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2018 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 22:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat was niet respectvol van mij.

Maar laten we het hierbij laten dan ook.
Het is goed zo...
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat is echt totaal niet wat er staat.

Maar ik ben degene die woorden verdraait lol.
Is de nieuwe trend hier de laatste tijd.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2018 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2018 - 21:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha dat zeker!! En die supporters kunnen we missen als kiespijn.

Net als al die gloryhunters die nu op de tribune zitten bij Jong Ajax. Geen wedstrijd bezocht maar als er prijzen verdeeld worden staan ze vooraan en kan je ineens geen kaart meer krijgen. En Ja, ik ging met enige regelmaat.
De relatie zoals hij die met Ajax heeft hebben heel veel mensen met Ajax.

Als Ajax een oefenpotje speelt tegen mijn oude amateurclubje zou ik het ook leuk vinden als die van Ajax zouden winnen.

Overigens is er echt wel wat gaande momenteel en niet in de positieve zin.

Hoe kan het in hemelsnaam nog zo zijn dat er afgelopen donderdag nog twee keer 4 en 5 kaarten bij elkaar gekocht konden worden bij zon belangrijke wedstrijd als vanmiddag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 09:25 schreef remco k het volgende:

[..]

De relatie zoals hij die met Ajax heeft hebben heel veel mensen met Ajax.

Als Ajax een oefenpotje speelt tegen mijn oude amateurclubje zou ik het ook leuk vinden als die van Ajax zouden winnen.

Overigens is er echt wel wat gaande momenteel en niet in de positieve zin.

Hoe kan het in hemelsnaam nog zo zijn dat er afgelopen donderdag nog twee keer 4 en 5 kaarten bij elkaar gekocht konden worden bij zon belangrijke wedstrijd als vanmiddag.
Omdat men het achterlijke voetbal en beleid van Ajax helemaal spuugzat is waarschijnlijk! Ook vanmiddag zal het stadion misschien voor 30000 man gevuld zijn. Dat is het nadeel met seizoenkaarthouders die een kaart nemen voor de traditionele wedstrijden en wanneer er eventueel een prijs te winnen valt. Dat heb ik al meermaals aangekaart hier. Ajax zal zelf met een oplossing moeten komen om dit tegen te gaan.

Maar nee, bij mij komt nooit op dat ik het leuk zou vinden dat Ajax zou verliezen. En dan maakt de tegenstander mij echt niet uit. Nooit never niet!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 09:35   quote  deeplink  
Neem bijvoorbeeld de wedstrijd van Jong Ajax. Trekken normaal nog geen 1000 man op een vrijdagavond. Nu ineens, omdat er een prijs valt te winnen is het helemaal uitverkocht en was er geen kaart meer te krijgen. Ik had problemen met mijn inlog waardoor ik geen kaarten kon bestellen. Ik ga meermaals per seizoen naar de toekomst om wedstrijden van Jong en vrouwen te bezoeken. Maar dan zie je die gasten niet. Pas als er prijzen worden verdeeld willen alle gloryhunters er ineens bij zijn.

Neem de EL finale afgelopen jaar. Heel het museumplein afgeladen vol met mensen, maar wat heb ik mij lopen ergeren aan vele domme troela's die er niets te zoeken hebben. Ik sta liever met 15000 man op het plein die met het volle hart voor Ajax leven, dan met 50000 man waarvan een groot deel enkel voor de entourage en het zuipen komt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2018 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 09:35 schreef Ajax Warrior het volgende:
Neem bijvoorbeeld de wedstrijd van Jong Ajax. Trekken normaal nog geen 1000 man op een vrijdagavond. Nu ineens, omdat er een prijs valt te winnen is het helemaal uitverkocht en was er geen kaart meer te krijgen. Ik had problemen met mijn inlog waardoor ik geen kaarten kon bestellen. Ik ga meermaals per seizoen naar de toekomst om wedstrijden van Jong en vrouwen te bezoeken. Maar dan zie je die gasten niet. Pas als er prijzen worden verdeeld willen alle gloryhunters er ineens bij zijn.

Neem de EL finale afgelopen jaar. Heel het museumplein afgeladen vol met mensen, maar wat heb ik mij lopen ergeren aan vele domme troela's die er niets te zoeken hebben. Ik sta liever met 15000 man op het plein die met het volle hart voor Ajax leven, dan met 50000 man waarvan een groot deel enkel voor de entourage en het zuipen komt!
Hebben ze geen regeling met een jong Ajax ssz of clubkaart dat je eerder kan bestellen oid?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2018 - 10:14   quote  deeplink  
Comments op VZ:
"Zure avond voor Schuurs, enige speler van Fortuna die niet promoveerd."

Hahaha. Wel een kleine kern van waarheid natuurlijk. Ben benieuwd of ze hem stallen bij Jong of dat hij gelijk mee doet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 april 2018 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2018 - 10:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hebben ze geen regeling met een jong Ajax ssz of clubkaart dat je eerder kan bestellen oid?
Nope, niet voor Jong. Kan je gewoon kaarten voor bestellen zo gauw deze in de verkoop komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax - MVV Maastricht (zaterdag 28 april, 19.45 uur) 2-1 KAMPIOENEN!!!









0.0120489