BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - woensdag 02 mei 2018 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2018 - 21:58 schreef windoweyes het volgende:
Janssen.
Hebben we ze nu allemaal gehad?
:-)
Bellamy
VVout
 VVout - woensdag 02 mei 2018 - 22:21   quote  deeplink  
Kazim wou ook wel weer naar Rotterdam.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 02 mei 2018 - 22:29   quote  deeplink  
Kongolo is ook geen succes in het buitenland, haal die ook maar terug dan
R()b
 R()b - woensdag 02 mei 2018 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2018 - 18:35 schreef MightyAce het volgende:
Janmaat
Geen slecht idee en kan zeker nog een tijdje mee.
Hij zal flink moeten inleveren op salaris, ik kan begrijpen dat hij nog even wilt cashen in Engeland.
Of inderdaad eens peilen hoe het met Kalou zit.
Mousa Dembélé die bij AZ speelde heeft ook nog maar een jaar contract in Engeland, al vindt ik het persoonlijk geen echte Feyenoord speler.
Maar in deze competitie kan hij makkelijk mee en heeft op eredivisie niveau een scorend vermogen.
Er loopt nog een goede Poolse spits bij Anderlecht, maar goed die vragen natuurlijk de hoofdprijs.
En anders loopt er misschien nog wat rond bij FC Tatabánya.
van geil
 van geil - woensdag 02 mei 2018 - 22:58   quote  deeplink  
Babel
MightyAce
 MightyAce - donderdag 03 mei 2018 - 08:19   quote  deeplink  
Lens
JanM
 JanM - donderdag 03 mei 2018 - 08:37   quote  deeplink  
De (transfer)Vrij?
MMM
 MMM - donderdag 03 mei 2018 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 mei 2018 - 14:07 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik kan de titel simpelweg aanpassen, maar wat is de meerwaarde van een topic met de tekst "Het officiële ...topic" ook al weer precies?
Pas dan echt serieus te nemen
MightyAce
 MightyAce - donderdag 03 mei 2018 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 09:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Pas dan echt serieus te nemen
Eens. Maar dan moet het ook in je gebruikersnaam, Officiële MMM.
MMM
 MMM - donderdag 03 mei 2018 - 10:03   quote  deeplink  
Hahahahah zit wat in
JanM
 JanM - donderdag 03 mei 2018 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 09:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Pas dan echt serieus te nemen
Done ;-P
MMM
 MMM - donderdag 03 mei 2018 - 12:15   quote  deeplink  
Hahaha mooi topic Jan!
JanM
 JanM - donderdag 03 mei 2018 - 14:08   quote  deeplink  
Diego Reyes is ook tranfervrij ... Mexicaans international, 25 jaar, CV of verdedigende middenvelder, afgelopen seizoen weinig gespeeld bij Porto, de seizoenen ervoor uitgeleend aan resp. Espagnol en Real Sociedad
JanM
 JanM - donderdag 03 mei 2018 - 15:01   quote  deeplink  
Buffon

Janmaat - Reyes - Chiellini - Haps

Clasie - Van Persie - Ayoub

Berghuis - Ferreyra - Kalou
ar
 ar - donderdag 03 mei 2018 - 19:59   quote  deeplink  
Dus.
R()b
 R()b - donderdag 03 mei 2018 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 08:19 schreef MightyAce het volgende:
Lens
Goede optie die zou ik gelijk ophalen.
Speelt overal en nergens door verhuur en heeft nog 1 jaar contract.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 03 mei 2018 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 14:08 schreef JanM het volgende:
Diego Reyes is ook tranfervrij ... Mexicaans international, 25 jaar, CV of verdedigende middenvelder, afgelopen seizoen weinig gespeeld bij Porto, de seizoenen ervoor uitgeleend aan resp. Espagnol en Real Sociedad
Onbetaalbaar voor ons
tomson
 tomson - vrijdag 04 mei 2018 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 09:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Pas dan echt serieus te nemen
Hahaha
MMM
 MMM - vrijdag 04 mei 2018 - 10:05   quote  deeplink  
Hearing that Feyenoord are interested in 18-year old midfielder Ferdi Kadioglu. He scored 7 goals in 34 games for first division side NEC this season.

Kadioglu is one of the players Feyenoord is closely monitoring and part of DoF Van Geel’s shadow team.

Haal is ECHT versterkingen die er meteen staan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door MMM --
MMM
 MMM - vrijdag 04 mei 2018 - 10:34   quote  deeplink  
Kan wel voetballen maar ik wil spelers die er gelijk staan en voor de titel spelen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 mei 2018 - 10:40   quote  deeplink  
Leon z'n maat ;)
Duderino
 Duderino - vrijdag 04 mei 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:05 schreef MMM het volgende:
Hearing that Feyenoord are interested in 18-year old midfielder Ferdi Kadioglu. He scored 7 goals in 34 games for first division side NEC this season.

Kadioglu is one of the players Feyenoord is closely monitoring and part of DoF Van Geel’s shadow team.

Haal is ECHT versterkingen die er meteen staan
Haal eens talenten op tijd in plaats van er te veel voor betalen nadat ze een tussenstap maken bij bijvoorbeeld AZ en Heerenveen. Ik zou dit heel erg toejuichen. Eventueel nog een jaar verhuren aan NEC mochten ze in de Eredivisie terecht komen.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 04 mei 2018 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:42 schreef Duderino het volgende:

[..]

Haal eens talenten op tijd in plaats van er te veel voor betalen nadat ze een tussenstap maken bij bijvoorbeeld AZ en Heerenveen. Ik zou dit heel erg toejuichen. Eventueel nog een jaar verhuren aan NEC mochten ze in de Eredivisie terecht komen.
Eens. Ervaren spelers kopen om ervaren spelers te vervangen is prima, maar we betalen te vaak de hoofdprijs voor die 1 of 2 seizoenen die een beloftevolle speler bij de subtop speelt.
MMM
 MMM - vrijdag 04 mei 2018 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:42 schreef Duderino het volgende:

[..]

Haal eens talenten op tijd in plaats van er te veel voor betalen nadat ze een tussenstap maken bij bijvoorbeeld AZ en Heerenveen. Ik zou dit heel erg toejuichen. Eventueel nog een jaar verhuren aan NEC mochten ze in de Eredivisie terecht komen.
Zit ook wat in.

Nogmaals voetballen kan hij wel. In de JL wel heel weinig gevolgd dus benieuwd naar ontwikkeling. Zag er in de Eredivisie goed uit 2 jaar geleden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door MMM --
JanM
 JanM - vrijdag 04 mei 2018 - 11:32   quote  deeplink  
Even wat aangepast/toegevoegd:

- eerste kolom: beoogde basisspelers
- geruchten en nog in te vullen posities in kolom "Naam" (VAN WOLFSWINKEL?, KADIOGLU?, ???)
- Tapia aan te verkopen spelers toegevoegd
- in kolom "Opmerking(en)" enkele suggesties voor de ??? (UNNERSTALL?, JANMAAT?, CLASIE?)

307qfc3.jpg
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 mei 2018 - 11:48   quote  deeplink  
Kunnen we niet ophouden met het verheerlijken van het aantrekken van oud spelers ?
Oke van Persie is buitencategorie en mijn inziens is dit Pelle dat ook. Maar om Clasie, Janmaat etc weer aan te trekken ? Nou nee mijn stem krijgen ze niet.
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 04 mei 2018 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:48 schreef Leuv het volgende:
Kunnen we niet ophouden met het verheerlijken van het aantrekken van oud spelers ?
Oke van Persie is buitencategorie en mijn inziens is dit Pelle dat ook. Maar om Clasie, Janmaat etc weer aan te trekken ? Nou nee mijn stem krijgen ze niet.
Het zijn wel spelers die er met kop en schouders bovenuit zouden kunnen steken in de eredivisie, als ze aan regelmatig spelen toe zouden komen. Met de nadruk op `kunnen`. Dat laatste kunnen alleen de scouts bepalen, daar heb ik zelf te weinig zicht op.
JanM
 JanM - vrijdag 04 mei 2018 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 12:05 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Het zijn wel spelers die er met kop en schouders bovenuit zouden kunnen steken in de eredivisie, als ze aan regelmatig spelen toe zouden komen. Met de nadruk op `kunnen`. Dat laatste kunnen alleen de scouts bepalen, daar heb ik zelf te weinig zicht op.
+1908! Clasie was veel beter dan Amrabat en Janmaat dan Nieuwkoop, maar betere spelers zijn natuurlijk altijd welkom!
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 mei 2018 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 12:05 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Het zijn wel spelers die er met kop en schouders bovenuit zouden kunnen steken in de eredivisie, als ze aan regelmatig spelen toe zouden komen. Met de nadruk op `kunnen`. Dat laatste kunnen alleen de scouts bepalen, daar heb ik zelf te weinig zicht op.
Ze zitten alleen maar ontwikkeling van de jeugd in de weg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 mei 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Leon z'n maat ;)
Hahaha ja T de klasse druipt er vanaf bij tijd en wijlen.
Vind hem wel iets minder dan vorig jaar..
Maar goed toen was hij bijna gratis,nu een driejarig contract dacht ik.
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 mei 2018 - 14:15   quote  deeplink  
Om toch een paar geruchten de wereld in te helpen een paar talentvolle jeugdige spelers die voor een habbekrats op te halen zijn.
Waarschijnlijk enkel negatieve geluiden hier maar dit is wel de manier om door te selecteren en ook je eigen jeugd de kans geven:

Sam Lammers(1.5M€), Frederik Jensen(2.0M€), Juninho Bacuna(1.5M€), Pelle van Amersfoort(1.25M€), Kik Pierie(2.00M€), Daley Sinkgraven(3.00M€), Thomas Bruns(1.25M€)

Weg kunnen/moeten dan:
Jones, Botteghin, Diks, Vilhena, El Ahmadi, Bilal, Boetius, Jorgensen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - vrijdag 04 mei 2018 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 14:15 schreef Leuv het volgende:
Om toch een paar geruchten de wereld in te helpen wat paar talentvolle jeugdige spelers die voor een habbekrats op te halen zijn.
Waarschijnlijk enkel negatieve geluiden hier maar dit is wel de manier om door te selecteren en ook je eigen jeugd de kans geven:

Sam Lammers(1.5M€), Frederik Jensen(2.0M€), Juninho Bacuna(1.5M€), Pelle van Amersfoort(1.25M€), Kik Pierie(2.00M€), Daley Sinkgraven(3.00M€), Thomas Bruns(1.25M€)

Weg kunnen/moeten dan:
Jones, Botteghin, Diks, Vilhena, El Ahmadi, Bilal, Boetius, Jorgensen
Wie van deze spelers zijn basiswaardige vervangers van de vertrekkers dan in jouw ogen? Dat is Kadioglu ook niet, maar die zou minuten kunnen maken als stand in van Berghuis.

Zeker voor Jones, Vilhena, El Ahmadi en Jørgensen moeten veel betere vervangers komen, waarbij je Ayoub kunt zien als vervanger van Vilhena. Maar er moeten dus sowieso een eerste keeper, goeie middenvelder en topspits komen, naast een rechtsback en m.i. een linker CV voor in de basis!
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 mei 2018 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 14:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie van deze spelers zijn basiswaardige vervangers van de vertrekkers dan in jouw ogen? Dat is Kadioglu ook niet, maar die zou minuten kunnen maken als stand in van Berghuis.

Zeker voor Jones, Vilhena, El Ahmadi en Jørgensen moeten veel betere vervangers komen, waarbij je Ayoub kunt zien als vervanger van Vilhena. Maar er moeten dus sowieso een eerste keeper, goeie middenvelder en topspits komen, naast een rechtsback en m.i. een linker CV voor in de basis!
Eindelijk een inhoudelijke discussie !!
Bacuna, Sinkgraven en Bruns zijn goede vervangers voor Vilhena, Boetius en Toornstra.

Met Tapia, st Juste en Amrabat kun je eventueel switchen en ook het verlies van el Ahmadi opvangen. Verder is de rest niet extreem beter dan onze eigen jeugd wat de jeugd alleen maar een boost geeft.

Ik denk juist dat echt aantoonbaar beter dan wat we hebben onbetaalbaar is en de ontwikkeling van onze eigen jeugd alleen maar tegen werkt.

Ik zou Lammers ipv Jorgensen wel eens willen zien, is Jorgensen nou zo goed ?

En misschien moeten we ook gewoon een stapje terugzetten om weer een sprong vooruit te maken. De jeugd heeft de toekomst denk ik dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 mei 2018 - 15:34   quote  deeplink  
Sam Lammers(1.5M€), Frederik Jensen(2.0M€), Juninho Bacuna(1.5M€), Pelle van Amersfoort(1.25M€), Kik Pierie(2.00M€), Daley Sinkgraven(3.00M€), Thomas Bruns(1.25M€)

We hadden over talentvolle spelers toch? Geen van deze spelers zou ik t bedrag voor neerleggen wat erachter staat.
JanM
 JanM - vrijdag 04 mei 2018 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 14:41 schreef Leuv het volgende:

[..]

Eindelijk een inhoudelijke discussie !!
Bacuna, Sinkgraven en Bruns zijn goede vervangers voor Vilhena, Boetius en Toornstra.

Met Tapia, st Juste en Amrabat kun je eventueel switchen en ook het verlies van el Ahmadi opvangen. Verder is de rest niet extreem beter dan onze eigen jeugd wat de jeugd alleen maar een boost geeft.

Ik denk juist dat echt aantoonbaar beter dan wat we hebben onbetaalbaar is en de ontwikkeling van onze eigen jeugd alleen maar tegen werkt.

Ik zou Lammers ipv Jorgensen wel eens willen zien, is Jorgensen nou zo goed ?

En misschien moeten we ook gewoon een stapje terugzetten om weer een sprong vooruit te maken. De jeugd heeft de toekomst denk ik dan.
Bacuna is me een enkele keer positief opgevallen, maar mij wat te wisselvallig. Bruns is al 26, pas net bij Vite$$e en dan vind ik Gustafson beter en Sinkgraven, tja ... wie zegt dat die ooit nog voetbalt?

Lammers is m.i. net zo min een waardig vervanger van Jørgensen als dat Vente dat is. Voor die positie heb vind ik absoluut je een (meer) ervaren spits nodig!

Ik vind ook dat de jeugd weinig kansen krijgt bij Feyenoord onder Gio, maar om dan de kwaliteit van je basisspelers naar beneden bij te stellen? Dan spelen we straks in de middenmoot! We hebben in het verleden veel geluk gehad met enkele jeugdspelers die 'uit armoe' basisspelers werden, maar zoals we er nu voor staan zullen jeugdspelers ècht beter moeten zijn dan hun oudere basisspelers. Neem Malacia: natuurlijk zou het goed zijn om hem basisspeler te maken, maar daarvoor moet hij dan echt Haps daaruit spelen en als Haps niet kan spelen er staan! Heeft hij de pech dat Haps komend seizoen 34 wedstrijden heel blijft, ben ik bang dat hij tot dat moment niet/nauwelijks zal spelen. Jammer voor hem en zin ontwikkeling, maar de beste moet spelen ...

Idealiter zijn alle posities dubbel bezet met kwalitatief enigszins vergelijkbare spelers, maar dan nog kan er maar eentje spelen. Daarom speelde ook bijvoorbeeld Amrabat veel minder dan hij zou willen. Maar het enige dat die kan doen is zorgen dat hij beter wordt. Van Beek <=> St. Juste wordt denk ik ook zo'n strijd. En we moeten hopen dat elkaars concurrenten er wat dat betreft voor zorgen dat ze allebei allen maar beter worden, omdat de basisspelers de hete adem van hun concurrenten continu in hun nek voelen.

Jones (of hopelijk een andere komend seizoen) moet voelen dat Bijlow er klaar voor is, Haps weet dat Malacia klaarstaat om zijn plek over te nemen, etc.
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 mei 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 15:34 schreef JanM het volgende:

[..]

Bacuna is me een enkele keer positief opgevallen, maar mij wat te wisselvallig. Bruns is al 26, pas net bij Vite$$e en dan vind ik Gustafson beter en Sinkgraven, tja ... wie zegt dat die ooit nog voetbalt?

Lammers is m.i. net zo min een waardig vervanger van Jørgensen als dat Vente dat is. Voor die positie heb vind ik absoluut je een (meer) ervaren spits nodig!

Ik vind ook dat de jeugd weinig kansen krijgt bij Feyenoord onder Gio, maar om dan de kwaliteit van je basisspelers naar beneden bij te stellen? Dan spelen we straks in de middenmoot! We hebben in het verleden veel geluk gehad met enkele jeugdspelers die 'uit armoe' basisspelers werden, maar zoals we er nu voor staan zullen jeugdspelers ècht beter moeten zijn dan hun oudere basisspelers. Neem Malacia: natuurlijk zou het goed zijn om hem basisspeler te maken, maar daarvoor moet hij dan echt Haps daaruit spelen en als Haps niet kan spelen er staan! Heeft hij de pech dat Haps komend seizoen 34 wedstrijden heel blijft, ben ik bang dat hij tot dat moment niet/nauwelijks zal spelen. Jammer voor hem en zin ontwikkeling, maar de beste moet spelen ...

Idealiter zijn alle posities dubbel bezet met kwalitatief enigszins vergelijkbare spelers, maar dan nog kan er maar eentje spelen. Daarom speelde ook bijvoorbeeld Amrabat veel minder dan hij zou willen. Maar het enige dat die kan doen is zorgen dat hij beter wordt. Van Beek <=> St. Juste wordt denk ik ook zo'n strijd. En we moeten hopen dat elkaars concurrenten er wat dat betreft voor zorgen dat ze allebei allen maar beter worden, omdat de basisspelers de hete adem van hun concurrenten continu in hun nek voelen.

Jones (of hopelijk een andere komend seizoen) moet voelen dat Bijlow er klaar voor is, Haps weet dat Malacia klaarstaat om zijn plek over te nemen, etc.
Persoonlijk denk ik dat Lammers beter en verder is dan Vente en dat Jorgensen schromelijk overschat wordt. Bacuna is een box-to-box speler met een grote motor. Een speler die momenteel muv st Juste niet tot onze selectie behoort. Ik zou deze gok wel aandurven. Bruns is pas 26 en inderdaad misschien is dit wel al 26. Ik vind het een heerlijk speler uit het juiste hout gesneden. Hij heeft een goed schot, zal nooit verzaken en is voor de balans in het elftal ideaal.

Sinkgraven is/was een groot talent die ook als linksbuiten kan spelen. Die komt er wel weer.

St Juste zal mijn inziens nooit centraal komen te spelen, alleen bij echt hoge nood. Rechtsback deed hij aardig dus ik denk dat dit zijn positie gaat worden.

Het gevalletje Malacia is een punt. Ik vind niet dat Malacia de voorkeur mag krijgen boven een speler die 6M€ heeft gekost (=kapitaalsvernietiging). Ik vind juist dat Haps nooit gekocht had mogen worden.

Echt heel goede spelers aantrekken ? Volgens mij hebben we die tijd al lang gehad, daarom ook moeten we bouwen op en aan de jeugd en deze individueel beter trainen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door Leuv --
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 mei 2018 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 15:34 schreef Stylzz het volgende:
Sam Lammers(1.5M€), Frederik Jensen(2.0M€), Juninho Bacuna(1.5M€), Pelle van Amersfoort(1.25M€), Kik Pierie(2.00M€), Daley Sinkgraven(3.00M€), Thomas Bruns(1.25M€)

We hadden over talentvolle spelers toch? Geen van deze spelers zou ik t bedrag voor neerleggen wat erachter staat.
Schrijf ze op een briefje, zet de bedragen erachter en hang het op het toilet. Over 3 jaar zijn er een paar hiervan het tienvoudige waard.
Zet dat er maar onder !!
JanM
 JanM - vrijdag 04 mei 2018 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 15:52 schreef Leuv het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat Lammers beter en verder is dan Vente en dat Jorgensen schromelijk overschat wordt. Bacuna is een box-to-box speler met een grote motor. Een speler die momenteel muv st Juste niet tot onze selectie behoort. Ik zou deze gok wel aandurven. Bruns is pas 26 en inderdaad misschien is dit wel al 26. Ik vind het een heerlijk speler uit het juiste hout gesneden. Hij heeft een goed schot, zal nooit verzaken en is voor de balans in het elftal ideaal.

Sinkgraven is/was een groot talent die ook als linksbuiten kan spelen. Die komt er wel weer.

St Juste zal mijn inziens nooit centraal komen te spelen, alleen bij echt hoge nood. Rechtsback deed hij aardig dus ik denk dat dit zijn positie gaat worden.

Het gevalletje Malacia is een punt. Ik vind niet dat Malacia de voorkeur mag krijgen boven een speler die 6M€ heeft gekost (=kapitaalsvernietiging). Ik vind juist dat Haps nooit gekocht had mogen worden.

Echt heel goede spelers aantrekken ? Volgens mij hebben we die tijd al lang gehad, daarom ook moeten we bouwen op en aan de jeugd en deze individueel beter trainen.
Natuurlijk moeten we de jeugd nooit vergeten, maar zullen alleen de èchte toppers doorbreken. En echt hele goede spelers kunnen we niet betalen of die komen niet naar ons. Ik had het ook over basiswaardige spelers.

Ik neem jouw Haps-verhaal even als voorbeeld: Kongolo werd voor veel geld verkocht en verder hadden we Nelom en Woudenberg. Ja en dan nog ene Malacia uit de jeugd, waarvan ik denk niemand had kunnen voorspellen dat die al basiswaardig bleek te zijn. Over Nelom was (vrijwel) iedereen ontevreden en ook Woudenberg was het net niet. Dan vind ik het niet heel raar dat er een andere basiswaardige linksback wordt aangetrokken en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben met en door Haps!

Ook een nieuwe spits van zeg even 10 miljoen is natuurlijk geen garantie voor succes, maar als MvG bij een vertrek van Jørgensen Gio alleen Vente en Lammers als spitsen ter beschikking stelt en het blijkt niet te werken, dan valt natuurlijk heel Feyenoord-minnend NL over hem heen, en m.i. terecht!
JanM
 JanM - vrijdag 04 mei 2018 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 15:56 schreef Leuv het volgende:

[..]

Schrijf ze op een briefje, zet de bedragen erachter en hang het op het toilet. Over 3 jaar zijn er een paar hiervan het tienvoudige waard.
Zet dat er maar onder !!
Bij Daley Sinkgraven (3.00M€) = 22 en Thomas Bruns (1.25M€) = 26 zie ik dat zeker niet (meer) gebeuren!

Bij Frederik Jensen (2.0M€) = 20, Juninho Bacuna (1.5M€) = 20, Pelle van Amersfoort (1.25M€) = 22 en Kik Pierie (2.00M€) = 17 is dat natuurlijk niet onmogelijk, maar dan moeten ze wel de stap naar de top 3 kunnen maken. M.u.v. misschien Pierie zie ik dat niet gebeuren eigenlijk ...

Sam Lammers (1.5M€) = 21 zit al bij PSV, maar ik heb sterke twijfels of hij daar ooit eerste spits zal worden!
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 mei 2018 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 16:02 schreef JanM het volgende:

[..]

Natuurlijk moeten we de jeugd nooit vergeten, maar zullen alleen de èchte toppers doorbreken. En echt hele goede spelers kunnen we niet betalen of die komen niet naar ons. Ik had het ook over basiswaardige spelers.

Ik neem jouw Haps-verhaal even als voorbeeld: Kongolo werd voor veel geld verkocht en verder hadden we Nelom en Woudenberg. Ja en dan nog ene Malacia uit de jeugd, waarvan ik denk niemand had kunnen voorspellen dat die al basiswaardig bleek te zijn. Over Nelom was (vrijwel) iedereen ontevreden en ook Woudenberg was het net niet. Dan vind ik het niet heel raar dat er een andere basiswaardige linksback wordt aangetrokken en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben met en door Haps!

Ook een nieuwe spits van zeg even 10 miljoen is natuurlijk geen garantie voor succes, maar als MvG bij een vertrek van Jørgensen Gio alleen Vente en Lammers als spitsen ter beschikking stelt en het blijkt niet te werken, dan valt natuurlijk heel Feyenoord-minnend NL over hem heen, en m.i. terecht!
Kongolo had nooit linksback bij ons komen te staan als hij niet geblesseerd was geraakt en van der Heijden hem die tijd goed verving.
Nelom was inderdaad slecht maar lag dit aan Nelom ? Hij was eerder wel gewoon international en Woudenberg heeft nooit echt de kans gekregen. Ik denk dat veel te maken heeft met vertrouwen en het krijgen van een kans.
Ik had dus nooit Haps gekocht maar Nelom de kans gegeven met een schuin oog gekeken naar Malacia.

10 Miljoen ? voor 10 Miljoen krijg je Weghorst tegenwoordig al niet meer. Ik denk dat Lammers wel de potentie heeft er 20 in te schieten in een seizoen. Zelfs met de buitenspelers die wij hebben. En je frusteert natuurlijk ook Pisvee ermee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door Leuv --
yoghurt17
 yoghurt17 - vrijdag 04 mei 2018 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 15:34 schreef Stylzz het volgende:
Sam Lammers(1.5M€), Frederik Jensen(2.0M€), Juninho Bacuna(1.5M€), Pelle van Amersfoort(1.25M€), Kik Pierie(2.00M€), Daley Sinkgraven(3.00M€), Thomas Bruns(1.25M€)

We hadden over talentvolle spelers toch? Geen van deze spelers zou ik t bedrag voor neerleggen wat erachter staat.
Ik vind er geen grootse talenten tussen staan eerlijk gezegd, misschien Bacuna wel, maar kan beter nog een jaar rijpen dan banken bij feyenoord.. Daarbij gaat psv een Lammers echt niet voor 1,25 mln aan de concurrent verkopen en is Bruns een leuke speler, maar niet goed genoeg voor feyenoord denk ik. Zelf hebben we genoeg talent rondlopen en zou ik persoonlijk alleen Kadioglu graag zien komen. Is een uitzonderlijk talent als je het mij vraagt, mooie bewegingen in huis, enorm creatief spelertje, moet alleen nog leren dit wat effectiever toe te passen. Iets dat hij bij feyenoord kan leren en dan denk ik dat hij een grote speler kan worden.

Verder denk ik dat we zelf genoeg talent in huis hebben. Liever directe versterkingen halen en die lopen niet echt in de eredivisie rond als je het mij vraagt.. Laten we reëel zijn, de Eredivise zakt steeds verder weg, ik denk dat het niveau in zo'n 75% van de competities in Europa hoger ligt. Dus zou ik zeggen dat je zoveel mogelijk spelers uit die competities moet halen, vooral om ook op europeesniveau mee te kunnen en niet voor lul te staan in, in ieder geval de Europa L.

Kijk naar de uitblinkers nu, alleen Ziyech en Jahanbaksh zijn een uitzondering, een van de weinige die binnen de eredivisie een overstap gemaakt heeft zonder buitenlandse ervaring en tot de beste spelers behoort.

Een van Persie, van Ginkel, Lozano, Berghuis, de Jong, Tigliafico komen simpel weg gewoon beter voor de dag in de eredivisie, door hun buitenlandse ervaring.

Weghorst bijvoorbeeld, leuke speler, maar gaat het buiten de eredivisie ook niet halen denk ik.
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 mei 2018 - 16:28   quote  deeplink  
Klopt allemaal maar een inhoudelijke discussie hebben we nu wel ipv het opsommen van uitgerangeerde spelers.
Voetbal is een simpel spel. Met een beetje vertrouwen, een kans en een klein beetje geluk kun je al ver komen.

Wanneer de buitenspelers zo blijven spelen zoals ze doen heeft het helemaal geen zin een spits op te stellen. Dus zou ik een potentieel goede spits van een concurent kopen. Lammers dus, die heeft zijn hele leven in de jeugd al doelpunten gemaakt en is fysiek sterk.
Leuv
 Leuv - vrijdag 04 mei 2018 - 16:40   quote  deeplink  
Moet te doen zijn om hiermee bij de eerste 3 spelen:

Vermeer, Bijlow, Ten Hove
St Juste, Nieuwkoop, van Beek, Pierie, van der Heijden, Knoester, Tapia, Haps , Malacia
Amrabat, Bacuna, Ayoub, van Amersfoort, Jensen, Gustafson, Bruns
Berghuis, Toure, Vente, Lammers, Larsson, Sinkgraven, El Hankouri, van Persie
JanM
 JanM - vrijdag 04 mei 2018 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 16:17 schreef Leuv het volgende:

[..]

Kongolo had nooit linksback bij ons komen te staan als hij niet geblesseerd was geraakt en van der Heijden hem die tijd goed verving.
Nelom was inderdaad slecht maar lag dit aan Nelom ? Hij was eerder wel gewoon international en Woudenberg heeft nooit echt de kans gekregen. Ik denk dat veel te maken heeft met vertrouwen en het krijgen van een kans.
Ik had dus nooit Haps gekocht maar Nelom de kans gegeven met een schuin oog gekeken naar Malacia.

10 Miljoen ? voor 10 Miljoen krijg je Weghorst tegenwoordig al niet meer. Ik denk dat Lammers wel de potentie heeft er 20 in te schieten in een seizoen. Zelfs met de buitenspelers die wij hebben. En je frusteert natuurlijk ook Pisvee ermee.
Nelom was m.i. klaar en Malacia heeft iedereen verbaasd. Het duo Haps Malacia is prima komend seizoen. Haps zal niet alles spelen en met Malacia staat er dan een prima vervanger. Haps kan na nog 1 of 2 jaar Feyenoord ook zo maar verkocht worden. Heeft een contract t/m 2022 dus daar maken we dan ook gewoon nog winst op. In Malacia heb je dan een uitstekende basiskracht en dan moet daar weer iemand achter.

Jørgensen kwam voor 3,5 en gaat hopelijk voor 20. Waarom zou zo'n kunstje niet nog een keer kunnen lukken met bijvoorbeeld zijn landgenoot Zohore?

Noch PSV noch Lammers zie ik meewerken aan een transfer van Lammers trouwens.

En natuurlijk zijn geluk en omstandigheden als blessures zeer bepalend in het voetbal, zeker bij de categorie spelers die wij kunnen halen. Ik vind dat MvG het de afgelopen jaren wat dat betreft prima heeft gedaan (met een waarde van de huidige selectiespelers van € 109.700.000 met een aankoopwaarde van € 48.000.000 waarbij je waarschijnlijk alleen op Bilal en Vejinovic echt verlies gaat lijden), dus ik reken ook deze transferperiode weer op versterkingen!
JanM
 JanM - vrijdag 04 mei 2018 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 16:40 schreef Leuv het volgende:
Moet te doen zijn om hiermee bij de eerste 3 spelen:

Vermeer, Bijlow, Ten Hove
St Juste, Nieuwkoop, van Beek, Pierie, van der Heijden, Knoester, Tapia, Haps , Malacia
Amrabat, Bacuna, Ayoub, van Amersfoort, Jensen, Gustafson, Bruns
Berghuis, Toure, Vente, Lammers, Larsson, Sinkgraven, El Hankouri, van Persie
Sorry, ik denk het niet. En ik wil ook dat Feyenoord meedoet om de titel en hopelijk ook Europees een rol(letje) kan spelen en dat red je m.i. niet met deze groep spelers.

Plus dat je voor zeg even 50 miljoen verkoopt en dan voor wat zal het zijn 15-20 miljoen inkoopt. Wat doe je dan met die andere 30-35 miljoen? VvF uitkopen?
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 04 mei 2018 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 16:40 schreef Leuv het volgende:
Moet te doen zijn om hiermee bij de eerste 3 spelen:

Vermeer, Bijlow, Ten Hove
St Juste, Nieuwkoop, van Beek, Pierie, van der Heijden, Knoester, Tapia, Haps , Malacia
Amrabat, Bacuna, Ayoub, van Amersfoort, Jensen, Gustafson, Bruns
Berghuis, Toure, Vente, Lammers, Larsson, Sinkgraven, El Hankouri, van Persie
Waanzin.
Duderino
 Duderino - vrijdag 04 mei 2018 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 16:40 schreef Leuv het volgende:
Moet te doen zijn om hiermee bij de eerste 3 spelen:

Vermeer, Bijlow, Ten Hove
St Juste, Nieuwkoop, van Beek, Pierie, van der Heijden, Knoester, Tapia, Haps , Malacia
Amrabat, Bacuna, Ayoub, van Amersfoort, Jensen, Gustafson, Bruns
Berghuis, Toure, Vente, Lammers, Larsson, Sinkgraven, El Hankouri, van Persie
Wordt een opgave om daarmee überhaupt 3e te worden. Zeker als je Europees ook nog wat potjes wil spelen.

Overigens is Europees leuk natuurlijk maar de recente geschiedenis laat zien dat het loont niet te kwalificeren of snel uitgeschakeld worden loont mbt prestaties op nationaal niveau. Dus als we de groepsfase direct halen is dat leuk maar als die kwalificatie moet worden gespeeld laat dan maar zitten. Als Nederlandse club moeten je ambities op nationaal niveau liggen, buiten de landsgrenzen is onrealistisch.
van geil
 van geil - vrijdag 04 mei 2018 - 18:22   quote  deeplink  
? onrealistisch , moeilijk , heel moeilijk , maar zeker mogelijk.
Afgelopen jaar nog n Nederlandse finale plaats.
MMM
 MMM - vrijdag 04 mei 2018 - 20:19   quote  deeplink  
Tering wat een droevige namen. Van Amersfoort, Bruns, Sinkgraven, Lammers. Allemaal waardeloze middelmaat.

Kom op zeg, daar koop je geen seizoenkaart voor. Dan ga ik wel naar een middenmoter
MMM
 MMM - vrijdag 04 mei 2018 - 20:19   quote  deeplink  
Daar word je geen 3e mee. Max play-offs Europa League

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5906
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0143091