BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Emmen (zaterdag 25 augustus 2018, 18:30); 5 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 27 augustus 2018 - 08:37   quote  deeplink  
Ik denk persoonlijk dat als Ajax nog ergens versterking kan gebruiken dat eigenlijk alleen op linksback of linksbuiten is. Achter Tagliafico is de spoeling dun, hoewel Sinkgraven, Wober en Blind allemaal, bij nood, op die positie uit de voeten kunnen. Op linksbuiten hebben we eigenlijk niemand. Neres is meer een rechtsbuiten. Tadic is een heerlijke stand-in natuurlijk, en met Ziyech op rechts is dat heel moeilijk te bespelen, maar eigenlijk heeft Ajax niemand voor die plek of die op korte termijn daar zou kunnen staan.

Als ik dan zie dat Ajax op de spitspositie KJH, Dolberg en Dierhuis heeft, met Danilo Pereira bij Jong Ajax en Brian Brobbey als aanstormend talent bij de )19 denk ik niet dat Ajax daar onmiddellijk veel versterking nodig heeft.

Maar goed, verschillende mensen, verschillende gedachten.
Eide
 Eide - maandag 27 augustus 2018 - 09:37   quote  deeplink  
Even wat heel anders over KJH:

Van Persie is 35 en kan fysiek in de Eredivisie al niet meer mee, laat staan Europees. Sneijder is 34 en al 2 jaar fysiek nadrukkelijk op z'n retour. Van der Vaart is 35 en eigenlijk sinds het WK in Zuid-Afrika over z'n top.

Als ik dan zie hoe fit KJH op z'n 35e nog is. Die sleept, sleurt en beukt gewoon 2 wedstrijden per week, zowel Europees als in de Eredivisie. Klaas oogt ontzettend fit en het plezier straalt er ook vanaf bij hem.
Loetje
 Loetje - maandag 27 augustus 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2018 - 05:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies daarom. Sierhuis was vorig seizoen een dragende speler in Jong. Alle anderen die een dergelijke bijdrage leverde zijn doorgestroomd naar Eredivisieclubs.
Zoveel jong Ajax spelers uit de Jupiler Leagie tijd spelen nou ook weer niet bij de subtop. En al waren er dat wel 30, zegt dat niet dat een ander dat ook meteen kan.

Zonder het verkeerd te bedoelen maar beiden hebben voor mij nog helemaal niets laten zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Emmen (zaterdag 25 augustus 2018, 18:30); 5 - 0









0.0087349