BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Bayern München - Ajax (dinsdag 2 oktober, 21.00 uur) Champions League 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:16   quote  deeplink  
De Ligt laat voor mij nu zien dat hij bij de echte top hoort. En even Wober, wat was die goed!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:21   quote  deeplink  
Ten Hag, laat je verdedigers nu een aantal wedstrijden samen spelen!
JV
 JV - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:25   quote  deeplink  
ja wober nu vaker in basis, blind op 6 met frenkie...leuke concurrentie hoor
p111
 p111 - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 22:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Zorgt bij mij wel wat vraagtekens over wedstrijd tegen PSV
Tactische fout van trainer geweest !!!zonder meer
p111
 p111 - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 22:55 schreef AkaS het volgende:
Genoten.... En eigenlijk had winst beter op zijn plaats geweest.
Thanks Ajax!

Alleen 1 kritische noot...

D a ley Blind... is echt TE TRAAG en de enige die wat mij betreft niet mee kon in het niveau!
Fout je hebt het over Schone
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:31   quote  deeplink  
Onana 8 Mazraoui 7 De Ligt 9 Wober 8 Tagliafico 7.5 Schone 6 Blind 6 Van de Beek 7 Ziyech 7 Tadic 7 Neres 7.5
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:27 schreef p111 het volgende:

[..]

Tactische fout van trainer geweest !!!zonder meer
Ja maar hoezo nu dan wel? Zou die het licht hebben gezien dan?

Want Ten Hag noemde wel dat PSV in de lucht gevaarlijk zou zijn, dat gebeurde ook.

Is hij terug gefloten?
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:35   quote  deeplink  
Ik zou oprecht waarderen als Ten Hag dit een tijdje laat staan. Dolberg en Hubtelaar hebben beiden nog niet bewezen constant in de basis te moeten spelen, Eiting evenmin. Dus waarom niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:35   quote  deeplink  
Overigens een prima analyse van de trainer bij Veronica.

Hij zei bijvoorbeeld dat dit zelfvertrouwen geeft maar het moet niet doorslaan.
Ajax begon niet goed aan de wedstrijd.
En dat Ajax wel had kunnen en misschien wel moeten winnen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:35 schreef Loetje het volgende:
Ik zou oprecht waarderen als Ten Hag dit een tijdje laat staan. Dolberg en Hubtelaar hebben beiden nog niet bewezen constant in de basis te moeten spelen, Eiting evenmin. Dus waarom niet.
Ik weet niet hoor maar Huntelaar loopt 10 uit 11. Als dat niet goed is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar Huntelaar loopt 10 uit 11. Als dat niet goed is.
Gaat meneertje weer. Alleen is de rest slecht aan hem. Waarbij 4 wedstrijden waar die 2x scoorde. Zoveel blijft er niet over. Maakt de ploeg niet beter en dat deed Tadic vandaag wel. Klopt zeker ook weer niet?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat meneertje weer. Alleen is de rest slecht aan hem. Waarbij 4 wedstrijden waar die 2x scoorde. Zoveel blijft er niet over. Maakt de ploeg niet beter en dat deed Tadic vandaag wel. Klopt zeker ook weer niet?
Waarom zou dat niet kloppen? Het klopt zeker.

Voor mij is er maar 1 die zeker is van een plek voorin. Ziyech. De rest speelt wel eens een slechte wedstrijd. Tadic, Nerres, Huntelaar, Dolberg, Donny.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:35 schreef Loetje het volgende:
Ik zou oprecht waarderen als Ten Hag dit een tijdje laat staan. Dolberg en Hubtelaar hebben beiden nog niet bewezen constant in de basis te moeten spelen, Eiting evenmin. Dus waarom niet.
Maar zal hij Schöne eruit willen halen? Frenkie zal namelijk absoluut spelen.
p111
 p111 - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja maar hoezo nu dan wel? Zou die het licht hebben gezien dan?

Want Ten Hag noemde wel dat PSV in de lucht gevaarlijk zou zijn, dat gebeurde ook.

Is hij terug gefloten?
Ach hij heeft een beetje geluisterd naar de diverse meningen op soc/media.En ja die sukkel denkt verrek dat was niet slim van mij.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kloppen? Het klopt zeker.

Voor mij is er maar 1 die zeker is van een plek voorin. Ziyech. De rest speelt wel eens een slechte wedstrijd. Tadic, Nerres, Huntelaar, Dolberg, Donny.
Alleen als Huntelaar niet scoort, heb je helemaal niets aan hem. Al die andere die je noemt, zijn ook regelmatig cruciaal als ze slecht spelen
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar zal hij Schöne eruit willen halen? Frenkie zal namelijk absoluut spelen.
Dat zou top zijn
p111
 p111 - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:49   quote  deeplink  
Natuurlijk Schone er uit en,en Frenkie er in.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar zal hij Schöne eruit willen halen? Frenkie zal namelijk absoluut spelen.
Geloof ik ook niet dat hij dat heel snel zal doen.
Ook heeft dat in Nederland niet echt nodig. Blind is qua aanvallend voetbal echt een stuk minder dan Schone.

In ieder geval gaat de snelheid er nou niet bepaald erop vooruit, snel zijn ze beide niet.
En Blind is verdedigend goed genoeg voor de eredivisie, ook omdat de Ligt er naast staat.
JV
 JV - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:31 schreef Loetje het volgende:
Onana 8 Mazraoui 7 De Ligt 9 Wober 8 Tagliafico 7.5 Schone 6 Blind 6 Van de Beek 7 Ziyech 7 Tadic 7 Neres 7.5
haha ziyech een 7 kom op hij was super goed
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen als Huntelaar niet scoort, heb je helemaal niets aan hem. Al die andere die je noemt, zijn ook regelmatig cruciaal als ze slecht spelen
Dat klopt maar als je kans geeft aan hem dan scoort hij wel(meestal). Misschien hebben we hem nu wel gemist qua kansen afmaken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zou top zijn
Ik zie het alleen niet snel gebeuren. Schöne blijft zich bij elke trainer bewijzen.

Maar een middenveld met Blind, Donny en Frenkie zou wel geweldig zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:47 schreef p111 het volgende:

[..]

Ach hij heeft een beetje geluisterd naar de diverse meningen op soc/media.En ja die sukkel denkt verrek dat was niet slim van mij.
Of Van Gaal heeft hem iets ingefluisterd?:P
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:50 schreef JV het volgende:

[..]

haha ziyech een 7 kom op hij was super goed
Ja? Is in de eerste 4 minuten schuldig aan 4 mogelijkheden. Gaat erna een keer of 4 voor eigen succes waar sommige er veel beter voorstonden. Bleef een keer of 5 te lang aan de bal waar een steekpass goed mogelijk was... De rest was prima en vandaar een 7.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik zie het alleen niet snel gebeuren. Schöne blijft zich bij elke trainer bewijzen.

Maar een middenveld met Blind, Donny en Frenkie zou wel geweldig zijn.
Tsja, wat is Schone nou he... Hij speelt omdat het middenveld al jaren niet compleet is. Voelt vaak als nood dat hij speelt. Die 3 die jij noemt zie ik wel als een compleet middenveld
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 oktober 2018 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, wat is Schone nou he... Hij speelt omdat het middenveld al jaren niet compleet is. Voelt vaak als nood dat hij speelt. Die 3 die jij noemt zie ik wel als een compleet middenveld
Omdat hij altijd wel 1 moment per wedstrijd heeft dat hij iemand even voor de goal zet..
Of dat hij geweldige schot in de benen heeft, vrije trappen enzo.

Maar ik zie dit wel als een zeer goed middenveld, al moet ik wel even wennen om Blind hoog op het veld te zien.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 oktober 2018 - 00:00   quote  deeplink  
Tot vandaag heb ik 6 maanden geen fatsoenlijke vrije trap meer gezien van Schone. Is in aanvallend opzicht ook niet veel meer en was juist defensief beter de laatste tijd. Vandaag echter niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 03 oktober 2018 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, wat is Schone nou he... Hij speelt omdat het middenveld al jaren niet compleet is. Voelt vaak als nood dat hij speelt. Die 3 die jij noemt zie ik wel als een compleet middenveld
Maar tegelijkertijd is hij op vele momenten enorm belangrijk geweest. Al meerdere seizoenen denk ik dat hij eindelijk uit de basis zal worden gespeeld door een nieuwe lichting, maar telkens houdt hij stand of knokt hij zich terug.

Ik ben heel benieuwd naar de opstelling tegen AZ.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2018 door Hasjkoph --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 oktober 2018 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:00 schreef Loetje het volgende:
Tot vandaag heb ik 6 maanden geen fatsoenlijke vrije trap meer gezien van Schone. Is in aanvallend opzicht ook niet veel meer en was juist defensief beter de laatste tijd. Vandaag echter niet.
Klopt zeker. Kaarsje gaat langzaam uit. passmaps gezien van Fortuna, komt amper aan de bal.

Mee eens dat Donny, Frenkie en Daley een prima middenveld kan zijn.
p111
 p111 - woensdag 03 oktober 2018 - 00:03   quote  deeplink  
ja tegen mindere tegenstanders kan hi nog wel mee,maar top dan komt hij gewoon snelheid te kort.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 oktober 2018 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:03 schreef p111 het volgende:
ja tegen mindere tegenstanders kan hi nog wel mee,maar top dan komt hij gewoon snelheid te kort.
Geld ook voor Blind. Dus sneller word er niet op!
Loetje
 Loetje - woensdag 03 oktober 2018 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar tegelijkertijd is hij op vele momenten enorm belangrijk geweest. Al meerdere seizoenen denk ik dat hij eindelijk uit de basis zal worden gespeeld door een nieuwe lichting, maar telkens houdt hij stand of knokt hij zich terug.

Ik ben heel benieuwd naar de opstelling tegen AZ.
Ik zie dat toch anders. Blijf het een ideale 12e man vinden.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 oktober 2018 - 00:16   quote  deeplink  
Snelheid maakt niet uit als je slim bent en goed positie kiest. Blind kan dat, doet het alleen niet altijd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 03 oktober 2018 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zie dat toch anders. Blijf het een ideale 12e man vinden.
Ik ook, de trainers niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 oktober 2018 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 23:35 schreef Loetje het volgende:
Ik zou oprecht waarderen als Ten Hag dit een tijdje laat staan. Dolberg en Hubtelaar hebben beiden nog niet bewezen constant in de basis te moeten spelen, Eiting evenmin. Dus waarom niet.
13 min dolberg... 13 minuten ergenis.. god wat is dat slappe hap.. amper inzet.. huntelaar kan je zeggen wat je wil, maar staat qua doelpunten gewoon netjes.. maakt me overigens niet uit wat hij opstelt, zolang het voetbal maar leuk is om te kijken en we resultaten boeken.. daarbij vind ik wel dat tenhag de "neuzen" 1 kant op heeft gekregen en we fysiek en conditioneel echt sterker zijn dan alle jaren hiervoor... dat een coach een keer een foutje maakt neem ik dan maar voor lief.. we staan gewoon eerste in deze poule..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2018 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - woensdag 03 oktober 2018 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

13 min dolberg... 13 minuten ergenis.. god wat is dat slappe hap.. amper inzet.. huntelaar kan je zeggen wat je wil, maar staat qua doelpunten gewoon netjes.. maakt me overigens niet uit wat hij opstelt, zolang het voetbal maar leuk is om te kijken en we resultaten boeken.. daarbij vind ik wel dat tenhag de "neuzen" 1 kant op heeft gekregen en we fysiek en conditioneel echt sterker zijn dan alle jaren hiervoor... dat een coach een keer een foutje maakt neem ik dan maar voor lief.. we staan gewoon eerste in deze poule..
Mwa, zie meer inzet bij hem dat ik ooit gezien heb sinds die terug is. Het is alleen niet goed. Al kan dat nu ook nog aan ritme liggen.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 oktober 2018 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik ook, de trainers niet.
Klopt. En niet bij een trainer he...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 oktober 2018 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik ook, de trainers niet.
Zo slecht is hij nou ook weer niet.

Schone heeft het prima gedaan bij Ajax.
Voor iemand die bij Heerenveen is mislukt en Bij NEC gratis is opgehaald.
Super gespeeld bij als rechtsbuiten en als nummer 6.

Werd vooraf bestempeld als 12 man. Maar daarvoor heeft hij behoorlijk veel wedstrijden gespeeld.
Maar begint nu wel wat zwaar te worden voor hem. Misschien komt het door het WK en vele wedstrijden waarin hij veel minuten maakte. Tankje leeg?
Loetje
 Loetje - woensdag 03 oktober 2018 - 00:36   quote  deeplink  
Dat zegt toch niemand? Alsjeblieft PA, kap nou alsjeblieft een keertje met iedere keer van alles in te gaan vullen. Als persoon ben je echt vriendelijk voor zover ik het hier kan zien, maar dit is gewoon het hele probleem. Constant open deuren intrappen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 oktober 2018 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:36 schreef Loetje het volgende:
Dat zegt toch niemand? Alsjeblieft PA, kap nou alsjeblieft een keertje met iedere keer van alles in te gaan vullen. Als persoon ben je echt vriendelijk voor zover ik het hier kan zien, maar dit is gewoon het hele probleem. Constant open deuren intrappen
Ik vond dat er gesproken werd alsof hij er niks meer van kan.
Maar misschien heb ik spoken gezien, dat kan!
Loetje
 Loetje - woensdag 03 oktober 2018 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik vond dat er gesproken werd alsof hij er niks meer van kan.
Maar misschien heb ik spoken gezien, dat kan!
Eerder een eigen invullen maken. Hetzelfde als ik nu zeg dat jij psychisch niet in orde bent omdat je zegt spoken te zien. Snap je?

Voor je er mee komt, ik zeg dus niet dat je dat hebt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 oktober 2018 - 00:49   quote  deeplink  
Overigens heeft schone afgezien van de beker nog een wedstrijd niet meegedaan. Thuis tegen Heracles. Er waren nog wel meer spelers die er niet bij waren, maar hij was er 1 van. Ben benieuwd of Ten Hag het durft hem nog een keer te laten passeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2018 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 oktober 2018 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerder een eigen invullen maken. Hetzelfde als ik nu zeg dat jij psychisch niet in orde bent omdat je zegt spoken te zien. Snap je?

Voor je er mee komt, ik zeg dus niet dat je dat hebt.
Is prima, zal proberen geen conclusie te trekken Want andere zeggen, oké? Of in jouw woorden eigen invulling geven wat andere zeggen

Klopt het?
Loetje
 Loetje - woensdag 03 oktober 2018 - 00:58   quote  deeplink  
Nou speelde Ajax toen ten eerste zeer, zeer arrogant. Want anders win je gewoon... En ten 2e maakte Ten Hag daar keuzes die niemand snapte. Eiting en Sierhuis bijvoorbeeld... Schone eruit voor De Jong en Blind naar het middenveld, is een totaal andere keuze en veel meer te snappen dan wat ik net zeg.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 oktober 2018 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Is prima, zal proberen geen conclusie te trekken Want andere zeggen, oké? Of in jouw woorden eigen invulling geven wat andere zeggen

Klopt het?
Perfect kerel ;-)

En je weet ook wat ik bedoel. Als ik zeg ik vind Schone slecht, is het logisch als jij zegt dat ik Schöne slecht vind. Als ik zeg ik vind hem matig spelen, zegt dat niet dat ik Schöne slecht vind.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 oktober 2018 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:58 schreef Loetje het volgende:
Nou speelde Ajax toen ten eerste zeer, zeer arrogant. Want anders win je gewoon... En ten 2e maakte Ten Hag daar keuzes die niemand snapte. Eiting en Sierhuis bijvoorbeeld... Schone eruit voor De Jong en Blind naar het middenveld, is een totaal andere keuze en veel meer te snappen dan wat ik net zeg.
Klopt
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 03 oktober 2018 - 01:25   quote  deeplink  
Wat een pot Ajax verdiende het om te winnen. Echt lekker om te zien dat er in het as van de verdediging ook echt verdedigers staan, hoop dat ten Hag dit zo houd. Wie er voor het as van de verdediging speelt kan je nu variëren aan de hand van de tegenstander. Ik denk ook dat je voor in lekker kan variëren behalve met Neres die moet je aan de zijkant houden. Ten Hag moet op deze manier verder een extra centrale verdediger erbij zodat je in de breedte goed blijft. Echt een mooie pot Ajax verdiende het om te winnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 oktober 2018 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 00:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Klopt zeker. Kaarsje gaat langzaam uit. passmaps gezien van Fortuna, komt amper aan de bal.

Mee eens dat Donny, Frenkie en Daley een prima middenveld kan zijn.
Heb je iets geleerd? Misschien heel andere speelstijl waardoor hij minder aan de bal hoeft te komen? Wil de passmap van Blind van gisteren niet zien dan. Dat waren voornamelijk foute ballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 oktober 2018 - 07:44   quote  deeplink  
Die Wöber is echt slecht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2018 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - woensdag 03 oktober 2018 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2018 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha bijzonder hoor. Ik vond hem echt een stuk beter dan bijvoorbeeld schone. Speelde voor mij een van zijn betere wedstrijden.
Zeker bijzonder. Schöne begon zwak. Was schuldig aan de Bayern goal omdat hij niet meeliep met Hummels. Daarna, na een minuut of 15 a 20 steeds beter.

Blind doet echt pijn aan mijn ogen, vooral 2e helft onthutsend hoe het gebrek aan snelheid hem en ook het team opbreekt.

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit waarneemt.

Verder genoten van Ziyech man wat was hij goed!

Wöber bewees even het ongelijk van ten Hag!!!!

Super Ajax!
p111
 p111 - woensdag 03 oktober 2018 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2018 - 07:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Die Wöber is echt slecht!
???? Warrior wat is dit nou

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Bayern München - Ajax (dinsdag 2 oktober, 21.00 uur) Champions League 1-1









0.0116610