BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (KNVB beker: woensdag 19 december 2018, 20:45); 1 - 1 (penaltyserie 3 - 5)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 23:27   quote  deeplink  
Ik mag het niet zeggen na winst, maar wat een schande! Dit was slechter dan de laatste 4 jaar bij elkaar.
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 23:27   quote  deeplink  
Dan heet je Eiting, of Kristensen, of Wöber, of Schuurs en dan parkeer je jezelf op deze manier gewoon op de transfermarkt. Als je je als wisselspeler zo laat zien heb je HE-LE-MAAL niets te zoeken bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2018 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:26 schreef pth het volgende:
Laatste penalty zegt alles, wat een tering wedstrijd
Precies wat ik net tegen mijn vrouw zei!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

En hoe ook nog eens
Precies zoals Blind de hele avond speelde.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:27 schreef remco k het volgende:
Ajax gewoon terecht naar de volgende ronde. De hele wedstrijd wel de betere geweest alleen heel weinig kunnen creeeren.

Onana de belangrijkste vandaag.

Heel snel vergeten en door naar zondag 12:15
Hopelijk zondag beter gap. Zeker met hun 120% instelling en ook hun kwaliteit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 19 december 2018 - 23:28   quote  deeplink  
Leuke wedstrijd, puik creatief spel met zeer ultiem bruikbare corners.

Top dit.
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:27 schreef Loetje het volgende:
Ik mag het niet zeggen na winst, maar wat een schande! Dit was slechter dan de laatste 4 jaar bij elkaar.
O dat kan je prima zeggen hoor. Helemaal eens met je namelijk.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 19 december 2018 - 23:29   quote  deeplink  
Die penalty van Blind is ook bizar, maar goed we zijn in elk geval door.

Had me niet verbaasd als Roda gewoon ons eruit zou knikkeren met de strafschoppen.
pth
 pth - woensdag 19 december 2018 - 23:29   quote  deeplink  
Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP Ten Hagje ROT OP
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hopelijk zondag beter gap. Zeker met hun 120% instelling en ook hun kwaliteit.
Ik ben super benieuwd wat advocaat wil van zijn ploeg.

Utrecht speelt voor het eerst in jaren dominant voetbal en veel minder vanuit de omschakeling. Ook veel vaker met 3 spitsen tegenwoordig.

Heel benieuwd wat ie tegen Ajax gaat doen.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:28 schreef remco k het volgende:

[..]

O dat kan je prima zeggen hoor. Helemaal eens met je namelijk.
Nouja, je bent door en dan is het eigenlijk zwijgen en doorgaan. Maar dit heb ik jarenlang niet meer gezien.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 december 2018 - 23:30   quote  deeplink  
We zijn door, maar NEVER NOOIT meer 8!!! basisspelers rust geven. Dat is vragen om problemen....
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 19 december 2018 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:29 schreef pth het volgende:
Is het ook mogelijk om deze kerel voor altijd op mute te zetten?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 december 2018 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, je bent door en dan is het eigenlijk zwijgen en doorgaan. Maar dit heb ik jarenlang niet meer gezien.
Vorig seizoen nog en toen vlogen we eruit.....
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, je bent door en dan is het eigenlijk zwijgen en doorgaan. Maar dit heb ik jarenlang niet meer gezien.
Klopt. Maar we gaan dan ook al jaren niet meer door in deze ronde hè.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 december 2018 - 23:33   quote  deeplink  
ff positief:

Zo slecht spelen en toch nog winnen ;-) ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 december 2018 - 23:34   quote  deeplink  
Welterusten rakkers ;-)
pth
 pth - woensdag 19 december 2018 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is het ook mogelijk om deze kerel voor altijd op mute te zetten?
Ik heb er niets op tegen dat jij ten Hagje wel ziet zitten, ieder z’n meug. Ik vond en vind het een klote boer waar Ajax niets aan heeft en die zo snel mogelijk moet optyfen bij de mooiste club van Nederland.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 19 december 2018 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:34 schreef pth het volgende:

[..]

Ik heb er niets op tegen dat jij ten Hagje wel ziet zitten, ieder z’n meug. Ik vond en vind het een klote boer waar Ajax niets aan heeft en die zo snel mogelijk moet optyfen bij de mooiste club van Nederland.
Denk dat je je punt wel hebt gemaakt in je eerste post in dit wedstrijdtopic over hem.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Vorig seizoen nog en toen vlogen we eruit.....
Daarom ook. Je kan het positief maken...
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 19 december 2018 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben super benieuwd wat advocaat wil van zijn ploeg.

Utrecht speelt voor het eerst in jaren dominant voetbal en veel minder vanuit de omschakeling. Ook veel vaker met 3 spitsen tegenwoordig.

Heel benieuwd wat ie tegen Ajax gaat doen.
Ik denk dat het een heel open wedstrijd wordt. Maar in principe moet je Utrecht gewoon hebben wanneer je met je sterkste opstelling begint.

Vandaag blijkt maar weer dat je niet zomaar alles kan omgooien en het op halve kracht willen doen.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 23:39   quote  deeplink  
Nou, conclusie... Ajax wint ook op 25%
pth
 pth - woensdag 19 december 2018 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:35 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Denk dat je je punt wel hebt gemaakt in je eerste post in dit wedstrijdtopic over hem.
Heb je gelijk in. Maar goed, nog aanwezig in alle competities en hopen dat dit een incident was. Met de normale basiself maakt het toch niet zo veel uit wie er op de bank zit, kun je ook Bassie en Adriaan of Peppi en Kokki er neerpleuren dus waarom geweldenaar ten Hagje niet.
pth
 pth - woensdag 19 december 2018 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:39 schreef Loetje het volgende:
Nou, conclusie... Ajax wint ook op 25%
Je bent de min vergeten. Neem aan dat je op -25% bedoeld.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:41 schreef pth het volgende:

[..]

Je bent de min vergeten. Neem aan dat je op -25% bedoeld.
Nouja, de reis er heen, op het veld staan en je penalty's benutten. Ik maak er 25% van. Zondag weer zo en je verliest met 6-0
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 23:44   quote  deeplink  
Ten Hag doet het uitstekend bij Ajax. Toch zie ik nu wel iets dat ik zorgelijk vindt.

Tegen PSV liep het niet. Het was eigenlijk overduidelijk waarom, want Ajax stond zowel tactisch als qua veldbezetting verkeerd. Vandaag gebeurd hetzelfde. Je speelt 4-4-3 tegen een ploeg die met 5-4-1 verdedigend en in de omschakeling maar met twee man aanvalt. Dan is de oplossing vanzelfsprekend 3-4-3 met twee echte buitenspelers, twee controlerende, opbouwende middenvelders, een lopende 10 en een zwervende aanvallende middenvelder.

Dat kan je tijdens de wedstrijd bijstellen. Je gaat met Neres en Cerny het veld groot maken en zorgt dat Blind en De Jong niet te veel het centrum inlopen. Die moeten juist aan de zijkanten combineren met de buitenspelers. Dan worden de afstanden groter, moet Roda gaan kiezen en komt er ruimte.

Toch houdt Ten Hag weer vast aan plan A en lijkt hij niet te willen of kunnen stellen. Ik vind dat zorgelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2018 door Eide --
Enigma
 Enigma - woensdag 19 december 2018 - 23:47   quote  deeplink  
De laatste 11 meter zegt alles over deze wedstrijd... abominabel slecht van Ajax, punt uit.

Wöber zwak, Blind wisselvallig en kan echt niet een team dragen. De jong was ook weer raar bezig. Eiting en Kristensen Ajax onwaardig: wat reteslecht die twee. En Labyat.... ik snap niet dat zo een goede voetballer zo slecht kan spelen, miskoop lijkt het te zijn. Wil ik niet eens over de corners praten, mijn hemel. De gast die ons tegen de graafschap de titel kostte was weer nutteloos, weg met dat rund. En weer is duidelijk dat we killersmentaliteit missen en vooral een ECHTE spits die uit niets iets maakt of uit die ene kans een goal maakt.

Ook de staf is laakbaar. Hebben ze nou niets geleerd van Heracles thuis????

Vandaag echt zyech gemist en Mazraoui met snelheid en behendigheid. En natuurlijk tagliafico.

Maar goed, door is door. Het is natuurlijk wel zo dat Utrecht Ajax op gaat vreten als ze deze instelling hebben. Mag er van uitgaan dat dit niets zo zal zijn, maar Ajax loopt op het tandvlees wat begrijpelijk is. Zondag wordt allesbepalend.
pth
 pth - woensdag 19 december 2018 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:44 schreef Eide het volgende:
Ten Hag doet het uitstekend bij Ajax. Toch zie ik nu wel iets dat ik zorgelijk vindt.

Tegen PSV liep het niet. Het was eigenlijk overduidelijk waarom, want Ajax stond zowel tactisch als qua veldbezetting verkeerd. Vandaag gebeurd hetzelfde. Je speelt 4-4-3 tegen een ploeg die met 5-4-1 verdedigend en in de omschakeling maar met twee man aanvalt. Dan is de oplossing vanzelfsprekend 3-4-3 met twee echte buitenspelers, twee controlerende, opbouwende middenvelders, een lopende 10 en een zwervende aanvallende middenvelder.

Dat kan je tijdens de wedstrijd bijstellen. Je gaat met Neres en Cerny het veld groot maken en zorgt dat Blind en De Jong niet te veel het centrum inlopen. Die moeten juist aan de zijkanten combineren met de buitenspelers. Dan worden de afstanden groter, moet Roda gaan kiezen en komt er ruimte.

Toch houdt Ten Hag weer vast aan plan A en lijkt hij niet te willen of kunnen stellen. Ik vind dat zorgelijk.
Het is een tactisch onbenul, die nooit op enig niveau gevoetbald of getrained heeft en dat werd vanavond pijnlijk duidelijk. Moet toch niet zo heel moeilijk zijn om hier iets beters voor aan te stellen ... geld genoeg zou ik zeggen.
Enigma
 Enigma - woensdag 19 december 2018 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:44 schreef Eide het volgende:
Ten Hag doet het uitstekend bij Ajax. Toch zie ik nu wel iets dat ik zorgelijk vindt.

Tegen PSV liep het niet. Het was eigenlijk overduidelijk waarom, want Ajax stond zowel tactisch als qua veldbezetting verkeerd. Vandaag gebeurd hetzelfde. Je speelt 4-4-3 tegen een ploeg die met 5-4-1 verdedigend en in de omschakeling maar met twee man aanvalt. Dan is de oplossing vanzelfsprekend 3-4-3 met twee echte buitenspelers, twee controlerende, opbouwende middenvelders, een lopende 10 en een zwervende aanvallende middenvelder.

Dat kan je tijdens de wedstrijd bijstellen. Je gaat met Neres en Cerny het veld groot maken en zorgt dat Blind en De Jong niet te veel het centrum inlopen. Die moeten juist aan de zijkanten combineren met de buitenspelers. Dan worden de afstanden groter, moet Roda gaan kiezen en komt er ruimte.

Toch houdt Ten Hag weer vast aan plan A en lijkt hij niet te willen of kunnen stellen. Ik vind dat zorgelijk.
Helder en correct. Dat Ten Hag hier geen oplossing voor heeft is idd een zorg.. en geen kleine ook.
p111
 p111 - woensdag 19 december 2018 - 23:54   quote  deeplink  
Drama wedstrijd gewoon weer op halve kracht met spelers als Schuurs/Wober/Eiting beslist nog geen eerste elftal spelers,ook een slechte de Jong haalt de snelheid uit het spel en een matige Blind en eigenlijk de rest ook matig.Ik stop er mee te boos.
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 19 december 2018 - 23:54   quote  deeplink  
Wat een lelijke wedstrijd en wat een slecht team stond er. Wat heb je er nou aan om 8 man rust te geven. Geef er dan 3 rust en bij een 3-0 voorsprong kan je er alsnog 3 uithalen als je dat wilt. Wat ook zo fijn is,is dat een de jong en een tadic nu 120 minuten in de benen hebben en dit kan toch ook niet goed voor het zelfvertrouwen zijn geweest voor de reservesppelers man man man. Dit is echt dom gewoon wat een k#t wedstrijd.
pth
 pth - woensdag 19 december 2018 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:47 schreef Enigma het volgende:
De laatste 11 meter zegt alles over deze wedstrijd... abominabel slecht van Ajax, punt uit.

Wöber zwak, Blind wisselvallig en kan echt niet een team dragen. De jong was ook weer raar bezig. Eiting en Kristensen Ajax onwaardig: wat reteslecht die twee. En Labyat.... ik snap niet dat zo een goede voetballer zo slecht kan spelen, miskoop lijkt het te zijn. Wil ik niet eens over de corners praten, mijn hemel. De gast die ons tegen de graafschap de titel kostte was weer nutteloos, weg met dat rund. En weer is duidelijk dat we killersmentaliteit missen en vooral een ECHTE spits die uit niets iets maakt of uit die ene kans een goal maakt.

Ook de staf is laakbaar. Hebben ze nou niets geleerd van Heracles thuis????

Vandaag echt zyech gemist en Mazraoui met snelheid en behendigheid. En natuurlijk tagliafico.

Maar goed, door is door. Het is natuurlijk wel zo dat Utrecht Ajax op gaat vreten als ze deze instelling hebben. Mag er van uitgaan dat dit niets zo zal zijn, maar Ajax loopt op het tandvlees wat begrijpelijk is. Zondag wordt allesbepalend.
Hopelijk al in de winterstop nog wat versterkingen, want met een deel van het brandhout dat achter de basis zit ga je echt in de problemen komen. Misschien die Magallan (overigens geen verfijnde voetballer, maar verdedigend wel een die van wanten weet) en dan nog een spits ( Huntelaar wisselvallig en van Dolberg begin ik te vrezen dat zijn carriere al voorbij is voordat deze echt begonnen is). Een goede standin voor de backs zou ook geen overbodige luxe zijn.
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 20 december 2018 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
ff positief:

Zo slecht spelen en toch nog winnen ;-) ;-)
Het is een wonder op naar het weekend.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 december 2018 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:27 schreef Eide het volgende:
Dan heet je Eiting, of Kristensen, of Wöber, of Schuurs en dan parkeer je jezelf op deze manier gewoon op de transfermarkt. Als je je als wisselspeler zo laat zien heb je HE-LE-MAAL niets te zoeken bij Ajax.
compleet mee eens... krijg je het vertrouwen en leg je dit op de mat.. tevens dejong.. 50 mil minder waard.. dolberg kut, huntelaar kut vanavond, babel toch maar doen ? gouden wissel overigens van ten hag.. mag ook gezegt worden !!
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 december 2018 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:30 schreef Ronald 1960 het volgende:
We zijn door, maar NEVER NOOIT meer 8!!! basisspelers rust geven. Dat is vragen om problemen....
ho wacht.. was er juist niet 99% mensen die dit Juist goed vonden ? incl de "kenners" want kon makkelijk toch ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 december 2018 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:39 schreef Loetje het volgende:
Nou, conclusie... Ajax wint ook op 25%
hahaha zo kan je het ook bekijken
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 december 2018 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:48 schreef pth het volgende:

[..]

Het is een tactisch onbenul, die nooit op enig niveau gevoetbald of getrained heeft en dat werd vanavond pijnlijk duidelijk. Moet toch niet zo heel moeilijk zijn om hier iets beters voor aan te stellen ... geld genoeg zou ik zeggen.
dat is natuurlijk onzin
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 december 2018 - 00:16   quote  deeplink  
te grappig het verschil, de eerste pagina en laatste
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 december 2018 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 00:16 schreef nummer10 het volgende:
te grappig het verschil, de eerste pagina en laatste
Inderdaad gewoon rust gegeven en door. Dat je B elftal hier laat zien dat ze terecht niet wekelijks spelen is een feit. Snel naar de volgende pot.
remco k
 remco k - donderdag 20 december 2018 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 23:40 schreef pth het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Maar goed, nog aanwezig in alle competities en hopen dat dit een incident was. Met de normale basiself maakt het toch niet zo veel uit wie er op de bank zit, kun je ook Bassie en Adriaan of Peppi en Kokki er neerpleuren dus waarom geweldenaar ten Hagje niet.
Als dat zo is. Waarom wordt er dan regelmatig met fantastische ploegen slecht gepresteerd door een trainer. Maar ook andersom.

Zoals jij het stelt bestaat er geen goede trainer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 december 2018 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 00:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ho wacht.. was er juist niet 99% mensen die dit Juist goed vonden ? incl de "kenners" want kon makkelijk toch ?
Ik vind zoveel verandering in je basiself nooit juist. Ja eigenlijk wel, als de prijzen zijn verdeeld!! Niet op dit soort momenten! Daar zijn al veel trainers op afgestraft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 december 2018 - 08:04   quote  deeplink  
En zoals Eide terecht aangeeft mag Ten Hag zichzelf wel achter zijn oren krabben dat hij vasthoud aan een bepaalde spelwijze, terwijl de speelwijze van de tegenstander vraagt om een ander speltype.

Daarnaast is aangetoond dat Ajax op de bank best spelers heeft die ingepast kunnen worden als het team goed draait maar zeker niet als er teveel spelers vanaf de bank samen moeten spelen en dan de vaste basisspelers ook niet thuis geven.
remco k
 remco k - donderdag 20 december 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 08:04 schreef Ajax Warrior het volgende:
En zoals Eide terecht aangeeft mag Ten Hag zichzelf wel achter zijn oren krabben dat hij vasthoud aan een bepaalde spelwijze, terwijl de speelwijze van de tegenstander vraagt om een ander speltype.

Daarnaast is aangetoond dat Ajax op de bank best spelers heeft die ingepast kunnen worden als het team goed draait maar zeker niet als er teveel spelers vanaf de bank samen moeten spelen en dan de vaste basisspelers ook niet thuis geven.
Helemaal eens.

Veel van de jongens die er gister stonden kunnen prima mee als het elftal draait, dus een of twee wissels. Heracles bleek op dat vlak dus geen incident.

Het kan dus niet bij dit Ajax en dat is ook niet erg, maar het wel erkent worden en nu niet meer gebeuren.
Overigens ben ik wel van mening dat de basis elf van gister ook gewoon had moeten winnen van dit Roda.
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 20 december 2018 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 00:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ho wacht.. was er juist niet 99% mensen die dit Juist goed vonden ? incl de "kenners" want kon makkelijk toch ?
We zitten niet in de politiek. Hier kan je ook gewoon je mening veranderen wanneer je ziet dat iets niet werkt. Een leer moment en ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd.

Het is alleen jammer dat er niet geleerd is van een PSV.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 december 2018 - 09:55   quote  deeplink  
Ten Hag achter zijn oren krabben? Hoezo?

Als Ajax een wereld pot heeft gespeeld dan ligt het niet aan de trainer, want bassie en adriaan kunnen dat ook.
Omdat de spelers heel goed zijn.

Als Ajax een slechte pot heeft gespeeld dan ligt het aan de trainer.

Dan kan je toch zonder trainer beter verder gaan als de trainer alleen slechte dingen kan doen en daar verantwoordelijk voor is.

Wat een onzin is dat, je bent net zo verantwoordelijk in goede als in slechte tijden. Als de trainer in goede tijden 0,0% verantwoordelijk voor is dan is dat ook in slechte tijden.

Overigens heel mooi resultaat, de spelers die gisteren hebben gespeeld die zijn niet rijp voor de stap hoger op.
Dus Nerres, Frenkie, Blind, Dolberg, Tadic, De Ligt.

Alleen Onana viel goed in. Verder is alleen Ziyech rijp voor een volgende stap. De rest niet. Dus geen leegloop.
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 20 december 2018 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 09:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ten Hag achter zijn oren krabben? Hoezo?

Als Ajax een wereld pot heeft gespeeld dan ligt het niet aan de trainer, want bassie en adriaan kunnen dat ook.
Omdat de spelers heel goed zijn.

Als Ajax een slechte pot heeft gespeeld dan ligt het aan de trainer.

Dan kan je toch zonder trainer beter verder gaan als de trainer alleen slechte dingen kan doen en daar verantwoordelijk voor is.

Wat een onzin is dat, je bent net zo verantwoordelijk in goede als in slechte tijden. Als de trainer in goede tijden 0,0% verantwoordelijk voor is dan is dat ook in slechte tijden.

Overigens heel mooi resultaat, de spelers die gisteren hebben gespeeld die zijn niet rijp voor de stap hoger op.
Dus Nerres, Frenkie, Blind, Dolberg, Tadic, De Ligt.

Alleen Onana viel goed in. Verder is alleen Ziyech rijp voor een volgende stap. De rest niet. Dus geen leegloop.
In de competitie spelen we toch ook niet met 8 andere spelers dus waarom wel in de beker? Het is een prijs die je gewoon moet willen pakken. Ik vind dat ten Hag hier een heel groot risico neemt door met deze samenstelling te spelen.

Hij had ook met 3 invallers kunnen beginnen. Alle 11 de spelers kunnen mee in Ajax 1 maar in deze samenstelling waar dus nooit in gespeeld word is gewoonweg de beker niet serieus nemen.
We hebben gewonnen maar hopelijk leert ten Hag hier van.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 20 december 2018 - 11:40   quote  deeplink  
We moeten er ook niet meer van maken dan het is.
Was gewoon een baggerwedstrijd. Die zitten er soms ook gewoon tussen.
Belangrijkste is dat je ook dit soort wedstrijden wint. En dat hebben ze gedaan gisteren.

Ook was het echt wel te verwachten dat dit een zeer lastig potje zou gaan worden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 december 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 11:26 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

In de competitie spelen we toch ook niet met 8 andere spelers dus waarom wel in de beker? Het is een prijs die je gewoon moet willen pakken. Ik vind dat ten Hag hier een heel groot risico neemt door met deze samenstelling te spelen.

Hij had ook met 3 invallers kunnen beginnen. Alle 11 de spelers kunnen mee in Ajax 1 maar in deze samenstelling waar dus nooit in gespeeld word is gewoonweg de beker niet serieus nemen.
We hebben gewonnen maar hopelijk leert ten Hag hier van.
In de competitie speel je niet tegen Roda? Dus waarom zou je een elftal opstellen die tegen de graafschap speelde? Waarvan je met 8-0 van won?
Alsof dat niet met een andere opstelling zou kunnen?

Overigens zijn van die 8 spelers er 3 die ook in de CL actief waren en het niet onverdienstelijk deden. Neres, Huntelaar en Wober. Dan kom je eigenlijk op 5 spelers, die heel weinig spelen. Eiting, Labyad, Kristensen, Schuurs en Lamprou.

Maar het gaat niet om dat er 8 spelers er niet waren, het gaat erom dat de 11 die er wel waren niet thuis gaven. 6 van de 11 zijn meerdere keren basisspeler geweest, maar speelde als een natte krant.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 december 2018 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2018 - 09:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ten Hag achter zijn oren krabben? Hoezo?

Als Ajax een wereld pot heeft gespeeld dan ligt het niet aan de trainer, want bassie en adriaan kunnen dat ook.
Omdat de spelers heel goed zijn.

Als Ajax een slechte pot heeft gespeeld dan ligt het aan de trainer.

Dan kan je toch zonder trainer beter verder gaan als de trainer alleen slechte dingen kan doen en daar verantwoordelijk voor is.

Wat een onzin is dat, je bent net zo verantwoordelijk in goede als in slechte tijden. Als de trainer in goede tijden 0,0% verantwoordelijk voor is dan is dat ook in slechte tijden.

Overigens heel mooi resultaat, de spelers die gisteren hebben gespeeld die zijn niet rijp voor de stap hoger op.
Dus Nerres, Frenkie, Blind, Dolberg, Tadic, De Ligt.

Alleen Onana viel goed in. Verder is alleen Ziyech rijp voor een volgende stap. De rest niet. Dus geen leegloop.
Echt gozer? Wil je hier een discussie met mij over gaan voeren?

Het is heel simpel. Ten Hag moet na zo'n lange tijd toch weten dat je niet 8 spelers tegelijk kan vervangen. Er zijn al genoeg negatieve voorbeelden van zo'n ingrijpende selectieverandering tijdens wedstrijden. Veel van deze spelers hebben nog geen wedstrijd samen gespeeld of althans niet in deze samenstelling. Hierdoor zie je zoveel fout gaan dat het eigenlijk lachwekkend oogt. Dus ja, dat reken ik hem aan.

Vervolgens is de rest van jouw post lachwekkend te noemen, want Ziyech zou gisteren net zo ingesneeuwd zijn als De Jong overkwam. De basiself samen draait geweldig en wanneer je daar 1 of 2 reserves bij neerzet kan het geen probleem en kunnen deze spelers makkelijk mee. Wanneer je echter het overgrote deel van je basiself thuis laat of op de reservebank plaatst wordt het verschil te groot. Zeker als de basiself spelers die meededen zelf ook niet thuis geven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 december 2018 - 13:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 december 2018 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (KNVB beker: woensdag 19 december 2018, 20:45); 1 - 1 (penaltyserie 3 - 5)









0.0241909