BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (zondag 20 januari 2018, 16:45); 4 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zondag 20 januari 2019 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 18:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het nooit gezien in Sinkgraven, maar Overmars heeft iets minder dan 2 weken om zowel hem als Lamprou te lozen!
Hoe eerder hoe beter ... en ik blijf er bij dat ten Hagje ook terug kan naar de strontput waar hij ooit uitgekropen is.
Jaccio
 Jaccio - zondag 20 januari 2019 - 19:03   quote  deeplink  
Waarom is Sinkgraven ooit eigenlijk in de verdediging gezet? En door wie?
Is het niet van oorsprong een middenvelder?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 januari 2019 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 19:03 schreef Jaccio het volgende:
Waarom is Sinkgraven ooit eigenlijk in de verdediging gezet? En door wie?
Is het niet van oorsprong een middenvelder?
Dat is het nadeel van Ajax. Die halen altijd spelers om ze vervolgens zwerver te maken en ergens anders te plaatsen!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 20 januari 2019 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 januari 2019 - 18:22 schreef bertus bikkel het volgende:
Laten we hem deze week maar sparen voor de klassieker van volgende week. Dan hebben we hem echt hard nodig. Onana is wel een probleem. Als die er niet bij is hebben we gewoon geen vervanger. Die tuinkabouter Lamprou kost gewoon punten. Onbegrijpelijk nogmaals dat we geen goede vervanger hebben op doel.
Helaas weer die glazen bol.....
pth
 pth - zondag 20 januari 2019 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 19:12 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Helaas weer die glazen bol.....
Ze kunnen toch morgen nog een fatsoenlijke reservekeeper kopen? Geld zat en al lang duidelijk dat die Griekse clown geen Ajax of zelfs maar eredivisie niveau is.
Eide
 Eide - zondag 20 januari 2019 - 19:36   quote  deeplink  
Sinkgraven belachelijk slecht. Lamprou nog veel slechter maar verder een wanprestatie van de hele ploeg. Dit Heerenveen was rijp voor een 6 of 7-1 en dan laat Ajaz zich dit gebeuren. De spelers moeten zich echt kapot schamen.
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 20 januari 2019 - 19:39   quote  deeplink  
Reageer niet vaak ,maar Ajax moet echt nog op zoek naar een keeper!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 januari 2019 door aaadjuh --
remco k
 remco k - zondag 20 januari 2019 - 19:51   quote  deeplink  
Wat een dramatische prestatie vandaag. Met name defensief. Geen enkele speler haalde daar een voldoende. Ook de ligt niet. Maar Sinkgraven was wel het grootste drama. Het opstellen van deze man is de verantwoording van ten Hag. Waarom niet blind op die positie en magalan gewoon op de plek van blind.
AkaS
 AkaS - zondag 20 januari 2019 - 19:56   quote  deeplink  
Is iedereen nou zo fucking Blind of ben ik zo scherp!!!

1e 2 doelpunten heel duidelijk het gevolg van de beperkingen van Blind, traag en zo makkelijk uit te spelen, plus de kabouter Lamprou die op zich best kan keepen maar lengte in de lucht en naar de hoeken mist!!!

Sinkgraven..... dat vind ik nou makkelijk om daar op te lopen zeiken. Ten Hag stelt deze jongen op die de afgelopen 3 jaar nauwelijks heeft gespeeld!!!

Ten Hag, Blind en Lamprou fuck svp off !!!

En een ieder die Blind durft te verdedigen... kiss my ass!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 20 januari 2019 - 20:02   quote  deeplink  
Misschien zijn ze in de leiding nu net op tijd wakker geworden en kunnen ze nog een fatsoenlijke keeper binnen halen. Experiment met sinkgraven is ook weer voorbij na deze pot en zijn blessure. Wellicht komt dit puntverlies precies op het juiste moment.....
Loetje
 Loetje - zondag 20 januari 2019 - 21:11   quote  deeplink  
Totaal bizar en schandalig dit! TO-TAAL BI-ZAR!

Alles verwacht van deze wedstrijd, stinkhol uit Lampenstad verliest eindelijk punten enndan doen je dit. Zooitje ongeregeld waar vanaf de 3-1 weer eens de scherpte totaal wegvalt... Nu gewoon pas is staat een bericht te plaatsen, zo boos!

Weer laat Ajax die fucking koppositie liggen en weer vangt Ajax het missen van sterkhoduers waardeloos op!

Tegen Flamengo en Sao Paulo al gezien dat er ineens wel veel goals geincasseerd werden, daar zijn die wedstrijden ook voor. En dat dit fucking zooitje laten zien dat je dus onder druk voor de 2e keer dit jaar het totaal af laat weten.

Hele restverdediging was kut. Blind was kut... Zet Blind godverdomme op links als je net 9 miljoen betaald hebt... Ineens Sinkgraven die zolang niet gespeeld heeft, die weet nog niet of een bal vierkant of rond is... En die tyfus Griek... Van Leer trouwens net zo'n drama bij NAC. Als je zo roemt over je breedte, heb je kei en keihard gefaald. Wederom niet goed uit de winterstop!

Dood en doodziek van!
Enigma
 Enigma - zondag 20 januari 2019 - 22:30   quote  deeplink  
Zelden zo sprakeloos geweest na een wedstrijd van Ajax.

De, imo onbegrijpelijke, move om je enige echt linksbenige CV te verkopen in de winterstop breekt meteen nu al op. Blind was uitermate slecht, wat die deed kon ik dus echt niet begrijpen. Was veelal twee stappen te laat en niet doortastend. Sinkgraven... wat een puntlul met mosterd, kon hem zelf wel na de eerste helft en helemaal na de twee andere goals een doodschop geven. Die gast is gewoon niet vang het niveau Ajax. Met zijn poten van glas. De ligt was ook niet echt scherp maar moest ongeveer voor vier man verdedigen als we de keeper meetellen. Mazraoui ook verdedigend zeer onzeker. Lamprou zwak ja maar is niet hoofdschuldige. Vd Beek.... ik zeg niks..

Vond echter Dolberg net zo erg: drie goals en niks met zijn naam, hij is echt verder weg dan ooit.

Ajax heeft gebrek aan een spits, dat moet toch voor iedereen duidelijk zijn? En een LCV!!!! Verdomme hoe kunnen ze die in de winter verkopen? Als ze nou tig miljoen kregen maar dat niet eens en ook nog pas eind vh jaar. Slecht beleid op dit punt. Er is verdomne geld genoeg!!!

Valt ook op dat Ajax wéér niet met druk overweg kan.. tegen bayern bleek dat heel erg, vandaag ook weer. PSV verspeelt twee punten en dan horen ze het gras met tegenstander op te vreten! Helemaal niks niks niks niks daarvan gezien, nonchalant, arrogant en lamlendig.

Ik zeg het nooit maar wat mij betreft mag Ajax op zijn bek gaan zodat ze eens een keer vechten leren tot op het bot in elke wedstrijd. Kloothommels. En ten Hag had eerder moeten wisselen uiteraard. Huntelaar tien minuten voor tijd erin???? En Neres kun je wegbrengen die heeft het wel gehad. Het lijkt erop dat er binnen het team van alles speelt en dat is mooi ruk voor de komende weken. Ik zie nu PSV toch vrij simpel kampioen worden en op deze manier is dat gewoon terecht want dit Ajax verdient het absoluut niet.

Wat een rukdag... ben ziek van mijn eigen club.
p111
 p111 - zondag 20 januari 2019 - 23:43   quote  deeplink  
Wat een shit avond dankzij die luie flikkers en die kut keeper
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2019 - 08:26   quote  deeplink  
4 goals maken en niet winnen, om je diep te schamen.
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2019 - 08:26   quote  deeplink  
Overigens was ook ons defensieve middenveld een groot drama, zowel de Jong als Schone gewoon heel erg matig zonder bal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 januari 2019 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 januari 2019 - 19:56 schreef AkaS het volgende:
Is iedereen nou zo fucking Blind of ben ik zo scherp!!!

1e 2 doelpunten heel duidelijk het gevolg van de beperkingen van Blind, traag en zo makkelijk uit te spelen, plus de kabouter Lamprou die op zich best kan keepen maar lengte in de lucht en naar de hoeken mist!!!

Sinkgraven..... dat vind ik nou makkelijk om daar op te lopen zeiken. Ten Hag stelt deze jongen op die de afgelopen 3 jaar nauwelijks heeft gespeeld!!!

Ten Hag, Blind en Lamprou fuck svp off !!!

En een ieder die Blind durft te verdedigen... kiss my ass!
De naam van Blind benoem ik niets eens meer. Heb ik genoeg over gezegd! Te veel zelfs. Totaal mijn worden niet meer waard!!

En overigens, en daar blijf ik bij, wijt ik dit puntverlies ook aan zo'n dom en achterlijk trainingskamp op 18 uur vliegen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 januari 2019 - 08:47   quote  deeplink  
En nog steeds dood-, en doodziek!!!
Enigma
 Enigma - maandag 21 januari 2019 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 08:26 schreef remco k het volgende:
Overigens was ook ons defensieve middenveld een groot drama, zowel de Jong als Schone gewoon heel erg matig zonder bal.
100000% eens!!!
Enigma
 Enigma - maandag 21 januari 2019 - 10:07   quote  deeplink  
Nu op mijn werk... nog dood en doodziek!!!!! VERDOMME!!!!!!
Enigma
 Enigma - maandag 21 januari 2019 - 10:08   quote  deeplink  
Sinkgraven.. KLOOTHOMMEL!!!! Ten Hag RUKEEND!!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 januari 2019 - 10:31   quote  deeplink  
Ik ben er nog steeds ziek van. Maar ik vind dat het niet aan Sinkgraven, Lamprou of Ten Hag lag. Daarvoor is 0-5 overwinning in Heerenveen en 4-4 in ArenA te groot verschil.

De 1ste 10 min komt Heerenveen niet eens over de helft van hun eigen helft.
Na de goal lukt dat wel, voornamelijk omdat de concentratie er niet meer is.
Dan scoren we direct terug, omdat de concentratie bij Heerenveen er ook even niet was. Verrast dat 1x op de helft van Ajax meteen een doelpunt opleverde.
Ajax houdt dit keer wel de concentratie vast en loopt naar 3-1.
Ajax krijgt in de laatste min van de 1ste helft een penalty, maar bizar slecht ingeschoten. Totaal geen inzet om een extra slag toe te brengen.

2de helft begint dramatisch. Vooral verdedigend is het zeer zwak. Vooral van de spelers die zo genaamd 70 mil waard zijn. Spelers, die de hele winterstop in belangstelling staan van grote clubs. Waar was de Ligt om Lammers af te stoppen? Waar was De Jong om vooruit te verdedigen? Spelers die zeggen dat ze Nederland zijn ontgroeit en er niks meer aan vinden. Totaal niet meer de interesse om er vol voor te gaan.

Dan lukt het alsnog om de 4de te maken en dan laat je je zo in de laatste min je afbluffen.

Totaal geen interesse, geen wil, geen concentratie. Gewoon helemaal niks. Voor een groot deel heeft dat natuurlijk te maken wat er vooraf gebeurde. Namelijk de verrassende 2-2 in Emmen, waardoor je concentratie op de wedstrijd compleet weg is.
Supporters die al staan te juichen(al deed ik dat ook), maar volgens mij is dat niet echt goed voor de concentratie.

Mensen zeggen wel eens dat ze naar hun zelf moeten kijken en niet naar de tegenstander, dat is echt lulkoek want ze doen het niet. Hadden ze dat maar gedaan, dan hadden ze namelijk wel gewonnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2019 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 januari 2019 - 10:36   quote  deeplink  
Als ik Overmars zou zijn, dan zou ik tegen de zaakwaarnemer van Frenkie en Matthijs zeggen, deze jongens die blijven hier.

Ze zijn niet rijp voor de volgende stap.
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2019 - 12:54   quote  deeplink  
Twee dingen die los van elkaar staan..

Een dragende speler is dat niet per definitie ook bij een nieuwe club.

Ik vond persoonlijk de Jong, Schone en Sinkgraven slecht spelen waardoor Blind en de Ligt vaak in de problemen kwamen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 januari 2019 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 12:54 schreef remco k het volgende:
Twee dingen die los van elkaar staan..

Een dragende speler is dat niet per definitie ook bij een nieuwe club.

Ik vond persoonlijk de Jong, Schone en Sinkgraven slecht spelen waardoor Blind en de Ligt vaak in de problemen kwamen.
Kom op Remco, nu niet Blind gaan verdedigen en de schuld weer bij Schone leggen. Blind was gewoon zelf dramatisch, DRAMATISCH in hoofdletters!!
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom op Remco, nu niet Blind gaan verdedigen en de schuld weer bij Schone leggen. Blind was gewoon zelf dramatisch, DRAMATISCH in hoofdletters!!
Ik verdedig hem niet. Maar waarom wordt hij wel genoemd en de misschien wel slechter spelende de ligt amper?
Enigma
 Enigma - maandag 21 januari 2019 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verdedig hem niet. Maar waarom wordt hij wel genoemd en de misschien wel slechter spelende de ligt amper?
Dat de Ligt ook niet sterk was ben ik volledig met je eens maar Blind werd echt aan alle kanten voorbij gelopen en gewoon als lulletje gepasseerd. Dat mag een speler van dat kaliber niet gebeuren. Dan hoort hij gewoon geel te pakken en professioneel zijn tegenstander uitbreiding schakelen. Dat miste ik wel erg maar de zwakste was echt sinkgraven. Ik ben weer terug bij ten Hag die het vertikt om echte verdedigers neer te zetten die een wedstrijd kunnen killen. Sinkgraven..... echt ongelooflijk net als Mazraoui dan op links zetten. Wat in Amerika lukt is niet iets om te proberen in zo een wedstrijd. Hij had gewoon Magellan neer moeten zetten en blind op Lb. Maat dit was gestuntel eerste klas.

Kan er nog niet over uit. Woedend!

Ajax moet een linkerverdediger nog halen en een spits plus uiteraard keeper. Wat ik las vandaag is ook niet gek. Vermeer terug. Feijenoord meteen onschadelijk en wij een goede tweede keeper.
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2019 - 20:26   quote  deeplink  
Ach. Vermeer was tegen Pec ook aan het stuntelen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 januari 2019 - 20:27   quote  deeplink  
Niemand was goed gisteren. Het hele team faalde gewoon. de één meer dan de ander, maar imo krijgen ze allemaal een onvoldoende....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 januari 2019 - 20:30   quote  deeplink  
Waarom niet een keer Ziyech wisselen als hij niet goed speelt. hij zou een bal eerder kunnen geven ipv zijn acties oneindig lang proberen door te voeren?
remco k
 remco k - maandag 21 januari 2019 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 20:30 schreef Ronald 1960 het volgende:
Waarom niet een keer Ziyech wisselen als hij niet goed speelt. hij zou een bal eerder kunnen geven ipv zijn acties oneindig lang proberen door te voeren?
Volgens mij was Ziyech gister het probleem niet. We maken immers 4 goals. Probleem gister is toch echt dat we er 4 tegen krijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 januari 2019 - 20:50   quote  deeplink  
En vanavond leer ik ineens weer dat voetbal betrekkelijk is!
Enigma
 Enigma - maandag 21 januari 2019 - 21:38   quote  deeplink  
Wat mij op dit moment frappeert en irriteert: hoe kan het zijn dat bij Ajax de Ligt, Tagliafico, Onana, Wöber ( toen hij nog bij ons speelde), nu al meerdere keren geblesseerd zijn geweest en Ajax extreem ceel moeite heeft dat op te lossen terwijl bij PSV er eigenlijk niemand echt geblesseerd of ziek raakt en al helemaal niet zodanig dat ze het niet kunnen oplossen?

Heeft PSV een bredere of betere bank? Zijn ze fitter getraind? Hebben ze gewoon meer wilskracht? Dat is toch raar. Het is iets wat zeker meespeelt, mentale frisheid en fysieke frisheid. Is Amerika te ver en te lang geweest? Hoe kunnen zo door een ondergrens zakken??

Ik vind het verschil tussen PSV en Ajax gisteren toch wel dat je bij PSV geen problemen verwachtte waarbij ik direct bij Ajax het gevoel had dat Heerenveen gewoon levensgevaarlijk zou worden. Je voelde het in het stadion, onzekerheid en irritatie. Dit is echt heel heel slecht voor resultaat maar ook voor de komende weken. Ajax heeft er een handje van om in twee tot drie weken alles te verspelen en dan breekt echt de pleuris uit, 100%. En terecht. Vrees nu met grote vreze, incident mag maar niet zover door het ijs zakken en geen anticipatie op een Lcv die weggaat of spits om Huntelaar te steunen want dolberg kun je niet meer op bouwen. Over de keeper is geen discussie nodig.

Of is er toch meer aan de hand achter de schermen?
Enigma
 Enigma - maandag 21 januari 2019 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 20:26 schreef remco k het volgende:
Ach. Vermeer was tegen Pec ook aan het stuntelen.
Maar niet zoals Lamprou waarbij Lamprou ook nog eens uitgekotst wordt door velen. Terecht of niet maar het is zo.
En nee, het was niet alleen Lamprou die faalde. Alleen bij een keeper valt het meteen enorm op.

Het liefste zou ik de Ruiter halen . Lenige sterke keeper. Die van jong Ajax lijkt me een blaaskaak die niet beter is dan Lamprou. O o o, peentjes zweten nu.

Het enige juiste antwoord kan alleen maar bestaan door donderdag Heerenveen af te slachten en Lammers direct snoeihard uitschakelen. Zet magalan er maar op.

Overigens wel een leuke spits hoor: tweebenig en kopsterk. Goeie kop erop. Beter als sierhuis.
Enigma
 Enigma - maandag 21 januari 2019 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
En vanavond leer ik ineens weer dat voetbal betrekkelijk is!
Hoop niet iets ernstigs. Voetbal en sport in algemeen is betrekkelijk. Wij worden in emoties betrokken maar hebben geen invloed verder. Gezondheid en familie blijft belangrijkste. Sterkte in ieder geval
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 januari 2019 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 21:45 schreef Enigma het volgende:

[..]

Hoop niet iets ernstigs. Voetbal en sport in algemeen is betrekkelijk. Wij worden in emoties betrokken maar hebben geen invloed verder. Gezondheid en familie blijft belangrijkste. Sterkte in ieder geval
Bedankt. Er is gelukkig niemand overleden, maar ik heb op deze manier wel erger voorkomen!
jodocus
 jodocus - dinsdag 22 januari 2019 - 11:27   quote  deeplink  
Barkas ophalen bij AEK http://www.transfermarkt.nl/vasilios-barkas/profil/spieler/248658
remco k
 remco k - dinsdag 22 januari 2019 - 12:03   quote  deeplink  
Ten Hag vind dat Sinkgraven goed speelde. Dus.......
Enigma
 Enigma - dinsdag 22 januari 2019 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 12:03 schreef remco k het volgende:
Ten Hag vind dat Sinkgraven goed speelde. Dus.......
Zijn we waar we begonnen waren: ten Hag is ongeschikt als trainer van Ajax. We hoeven het niet eens over Sinkgraven te hebben want dat spreekt voor zichzelf. Als iemand dat begetaliseerd heeft die geen enkele realistische kijk op voetbal. Dus toch rukeend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 januari 2019 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 12:03 schreef remco k het volgende:
Ten Hag vind dat Sinkgraven goed speelde. Dus.......
Toch maar PBC???
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 januari 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Toch begint het seizoen stiekem heel langzaam op van die onder Bosz te lijken he.

Het is veel te vroeg nog om het natuurlijk echt te zeggen, maar dit seizoen 2 belangrijke wedstrijden gehad en 2x niet gewonnen. Voetbal leuk, maar in verkeerde geval overal keihard naast pleuren!

Maargoed, nog even afwachten... Zondag moet wel gewonnen worden in ieder geval.
p111
 p111 - dinsdag 22 januari 2019 - 18:52   quote  deeplink  
iK mis Nicooooooo
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 januari 2019 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 12:03 schreef remco k het volgende:
Ten Hag vind dat Sinkgraven goed speelde. Dus.......
hik kan moeilijk hem enkel de schuld geven en afvallen.. let maar op die speelt niet snel weer.. net zoals dolberg en kristensen.. hoop ik.. gewoon ziyech tadic neres, als pinchhitter huntelaar en dolberg snel verkopen nu die nog de naam talent heeft wat fisscher had voor zijn gebreken boven kwamen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2019 door nummer10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (zondag 20 januari 2018, 16:45); 4 - 4









0.0159759