BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoogtijd voor een andere Technisch directeur.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
igor korneev
 igor korneev - maandag 20 mei 2019 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 18:28 schreef van geil het volgende:

[..]

Volgens berichten al 5 keer een nee ontvangen.
Ja snap t wel.
Publiek wil van een Opel een Bugatti maken
piet de paler
 piet de paler - maandag 20 mei 2019 - 19:01   quote  deeplink  
Niet treuren, uithuilen en elk nadeel heb zijn voordeel
Gewoon Brard, en Troost, en aan de zijkant Kuijt.
Moet kunnen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 mei 2019 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 18:28 schreef van geil het volgende:

[..]

Volgens berichten al 5 keer een nee ontvangen.
In 4 gevallen mogen we van geluk spreken.
R()b
 R()b - maandag 20 mei 2019 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In 4 gevallen mogen we van geluk spreken.
Amen.
van geil
 van geil - maandag 20 mei 2019 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In 4 gevallen mogen we van geluk spreken.
Je bedoelt een ieder , behoudens Max ?
Dirk1
 Dirk1 - maandag 20 mei 2019 - 21:15   quote  deeplink  
nou ik denk dat ze het advies van M Been moeten proberen de TD van Genk benaderen schijnt een goed netwerk te hebben met onbekende spelers kampioen van Belgie geworden knap heel knap.
Milo
 Milo - maandag 20 mei 2019 - 21:37   quote  deeplink  
Dirk Kuyt gewoon doen!
Bowie
 Bowie - maandag 20 mei 2019 - 21:48   quote  deeplink  
Ik begrijp er inmiddels helemaal niks meer van. Aan het begin van 't seizoen was ik zeer optimistisch. Goeie groep, hebben ze in de onderlinge top 3 wel aangetoond. Maar verder was het chaos troef, in alle opzichten.

Van Geel had tot de winterstop nog mijn zegen, huur Martina deed de deur dicht. Was daarom ook opgelucht dat hij vertrek aankondigde, tijd voor frisse wind in alle opzichten weer. Geloofde toen nog de berichten dat de nwe baas van rvC, van Bodegom, achter het vertrek zat en samen met Troost de organisatie wilde vernieuwen. De namen Eenhoorn en Huybregts vielen toen, samen met Vrienden steun zou afkoop contracten bij Az geen probleem zijn.

Maar nu zijn we bijna 2 maanden verder, hebben er vijf totale nitwits al nee gezegd en lijkt het er op dat we geen TC krijgen. Stam begint nu ook in de media onrustig te worden.

En dan zit ik maar te peinzen, dat we na een rampseizoen wellicht aan de vooravond staan van een totale instorting a la Feyenoord in bv de HCS tijd.

Het is toch te gek voor woorden dat die genoemde namen geen zin in Feyenoord hebben? Met vingers in de neus zit je wel bij de 1e 4 en eredivisie is en blijft dé plek om jeugd door te laten breken. En jeugd hebben we, zie onder-19. Dus de huidige selectie, plus de talenten die er aan komen, zorgen er voor dat Mathijssen, de Haan en zo gewoon maar nee zeggen tegen een club die qua aanhang sowieso de 2e in 't land is.

Gezien de namen, en de berichten dat zulke types nee zeggen, is eea wellicht nepnieuws, daar hou ik me maar een beetje aan vast, en komen van Bodegom en Troost zeer spoedig met een verrassing.

Altijd maar die hoop als Feyenoorder.........
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 20 mei 2019 - 22:04   quote  deeplink  
Mooi stuk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 mei 2019 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 20:33 schreef van geil het volgende:

[..]

Je bedoelt een ieder , behoudens Max ?
Ja Max ,alleen is dat ook niet geheel eerlijk want op welke manier
kunnen wij die andere 4 beoordelen??
van geil
 van geil - maandag 20 mei 2019 - 22:13   quote  deeplink  
Ik niet, heb geen idee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 mei 2019 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 21:48 schreef Bowie het volgende:
Ik begrijp er inmiddels helemaal niks meer van. Aan het begin van 't seizoen was ik zeer optimistisch. Goeie groep, hebben ze in de onderlinge top 3 wel aangetoond. Maar verder was het chaos troef, in alle opzichten.

Van Geel had tot de winterstop nog mijn zegen, huur Martina deed de deur dicht. Was daarom ook opgelucht dat hij vertrek aankondigde, tijd voor frisse wind in alle opzichten weer. Geloofde toen nog de berichten dat de nwe baas van rvC, van Bodegom, achter het vertrek zat en samen met Troost de organisatie wilde vernieuwen. De namen Eenhoorn en Huybregts vielen toen, samen met Vrienden steun zou afkoop contracten bij Az geen probleem zijn.

Maar nu zijn we bijna 2 maanden verder, hebben er vijf totale nitwits al nee gezegd en lijkt het er op dat we geen TC krijgen. Stam begint nu ook in de media onrustig te worden.

En dan zit ik maar te peinzen, dat we na een rampseizoen wellicht aan de vooravond staan van een totale instorting a la Feyenoord in bv de HCS tijd.

Het is toch te gek voor woorden dat die genoemde namen geen zin in Feyenoord hebben? Met vingers in de neus zit je wel bij de 1e 4 en eredivisie is en blijft dé plek om jeugd door te laten breken. En jeugd hebben we, zie onder-19. Dus de huidige selectie, plus de talenten die er aan komen, zorgen er voor dat Mathijssen, de Haan en zo gewoon maar nee zeggen tegen een club die qua aanhang sowieso de 2e in 't land is.

Gezien de namen, en de berichten dat zulke types nee zeggen, is eea wellicht nepnieuws, daar hou ik me maar een beetje aan vast, en komen van Bodegom en Troost zeer spoedig met een verrassing.

Altijd maar die hoop als Feyenoorder.........
Hoe kan je een TD die zogezegd zo verschrikkelijk teleurgesteld is in de achterban ,een nieuwe TD laten aanstellen.
Hoe werkt zoiets in godsnaam?

Dan word er via de media ook nog een nieuwe algemeen directeur gezocht ,en zouden ze graag de Jong willen inruilen voor Eenhoorn..
Maar wie zijn ze dan? De vvf ?

In de media stond ook dat de Jong de schuld van het vertrek van van Geel gaf aan de fans die
via berichten in de media negatief waren over van Geel ,zelfs "dreigementen".
Voor zover ik weet is dat zolang als van Geel er werkt altijd al zo geweest..Wat zou nou het verschil zijn?
En die vrienden ,wat willen die nou eigenlijk?Die hebben algehele media stilte volgens mij.
Ik ben het met jou eens ,Feyenoord heeft het weer voor elkaar.
R()b
 R()b - dinsdag 21 mei 2019 - 01:01   quote  deeplink  
Gewoon Jordi Cruijff binnen hengelen dat lijkt mij een gouden greep.

Tapia 4 mil
Botteghin 2,5 mil
Vilhena 14 mil
Van der Heijden 1,5 mil

22 miljoentjes op je rekening erbij.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 mei 2019 - 06:54   quote  deeplink  
Alleen brengt postbode Siemen nog niet de helft op
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 21 mei 2019 - 07:44   quote  deeplink  
Volgens mij is de naam Dimi de Condé (van Genk) nooit bij Feyenoord genoemd
nu is het te laat, Genk is kampioen en gaat C L spelen.
R()b
 R()b - dinsdag 21 mei 2019 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 06:54 schreef Stylzz het volgende:
Alleen brengt postbode Siemen nog niet de helft op
Ja.. ik hoop toch echt op minimaal de waarde van 12 miljoen.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit :)
Positivo
 Positivo - dinsdag 21 mei 2019 - 08:10   quote  deeplink  
Geen nieuwe TD wij kunnen het intern wel oplossen. De namen die ik zie word je ook noet vrolijk van.
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 21 mei 2019 - 08:43   quote  deeplink  
https://www.feyenoordpings.nl/nieuws/hoofdnieuws/230381/feyenoord-zoekt-opvolger-van-geel-binnen-afzienbare-tijd-beklonken?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Leuv
 Leuv - dinsdag 21 mei 2019 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 08:10 schreef Positivo het volgende:
Geen nieuwe TD wij kunnen het intern wel oplossen. De namen die ik zie word je ook noet vrolijk van.
Al die vooroordelen. Sinds wanneer wordt iemand op zijn naam gewogen ?
Het moet niet gekker worden !
R()b
 R()b - dinsdag 21 mei 2019 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 08:10 schreef Positivo het volgende:
Geen nieuwe TD wij kunnen het intern wel oplossen. De namen die ik zie word je ook noet vrolijk van.
Een paar wel en een paar ook niet.
Niet te negatief he :)
VVout
 VVout - dinsdag 21 mei 2019 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 08:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Al die vooroordelen. Sinds wanneer wordt iemand op zijn naam gewogen ?
Het moet niet gekker worden !
Das nou eenmaal het etiket die aan de persoon hangt die een reputatie heeft. Ik persoonlijk wordt ook niet vrolijk van de geopperde voorstellen. Ik vind eigenlijk zelfs dat Bluffer van mij part directeur bij Feyenoord mag worden, die komt met verrassend leuke ideeën waar ik wel wat mee kan.
Leuv
 Leuv - dinsdag 21 mei 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 09:47 schreef VVout het volgende:

[..]

Das nou eenmaal het etiket die aan de persoon hangt die een reputatie heeft. Ik persoonlijk wordt ook niet vrolijk van de geopperde voorstellen. Ik vind eigenlijk zelfs dat Bluffer van mij part directeur bij Feyenoord mag worden, die komt met verrassend leuke ideeën waar ik wel wat mee kan.
Ik kan er wel 10 opnoemen die net zoveel voors als tegens hebben.
Een naam zegt dus niets!!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 mei 2019 - 10:46   quote  deeplink  
Ik weet niet of je de pers moet geloven, maar er wordt geroepen dat het een zooitje is.
Nou vertrouw ik de neuzen pers niet zo. Maar het is wel verdacht stil.
Er moet snel iets komen. En het ontslaan van Loekie de Leeuw gaat weer te veel geld kosten.
Ook wordt er gesuggereerd dat de vrienden er uit gewerkt gaan worden, om zo meer macht te krijgen als VZ........Nou liever geld van de vrienden dan luchtfietsplannen en het geld pompen om de schuld af te betalen.als dit ten koste gaat van een goed team op het veld.
VVout
 VVout - dinsdag 21 mei 2019 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 10:25 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik kan er wel 10 opnoemen die net zoveel voors als tegens hebben.
Een naam zegt dus niets!!
Nee natuurlijk niet maar wel wie je bent en dat onderscheid je met een naam.
Leuv
 Leuv - dinsdag 21 mei 2019 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 12:41 schreef VVout het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet maar wel wie je bent en dat onderscheid je met een naam.
Je onderscheidt jezelf door je acties, niet door je naam. Een naamswijziging is zo gedaan.
Leuv
 Leuv - dinsdag 21 mei 2019 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 10:46 schreef piet de paler het volgende:
Ik weet niet of je de pers moet geloven, maar er wordt geroepen dat het een zooitje is.
Nou vertrouw ik de neuzen pers niet zo. Maar het is wel verdacht stil.
Er moet snel iets komen. En het ontslaan van Loekie de Leeuw gaat weer te veel geld kosten.
Ook wordt er gesuggereerd dat de vrienden er uit gewerkt gaan worden, om zo meer macht te krijgen als VZ........Nou liever geld van de vrienden dan luchtfietsplannen en het geld pompen om de schuld af te betalen.als dit ten koste gaat van een goed team op het veld.
Het is al 10 jaar lang een zooitje dus wat maakt deze ene maand meer nou uit.
VVout
 VVout - dinsdag 21 mei 2019 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 13:05 schreef Leuv het volgende:

[..]

Je onderscheidt jezelf door je acties, niet door je naam. Een naamswijziging is zo gedaan.
OK van Persie kan er niets van, zou niet weten wat voor acties je er aan zou moeten verbinden. Misschien had ie vroeger wel een hele andere naam, kan het me zo niet voor de geest halen.
Leuv
 Leuv - dinsdag 21 mei 2019 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 13:44 schreef VVout het volgende:

[..]

OK van Persie kan er niets van, zou niet weten wat voor acties je er aan zou moeten verbinden. Misschien had ie vroeger wel een hele andere naam, kan het me zo niet voor de geest halen.
Wie zegt dat van Persie er niets van kan ?
Leuv
 Leuv - dinsdag 21 mei 2019 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 18:29 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ja snap t wel.
Publiek wil van een Opel een Bugatti maken
Ik denk juist dat het publiek een Opel wil die betrouwbaar is. Opvoeren en chip-tuning is dan altijd mogelijk. Dat is ook waar Gio tekort in is geschoten.
MMM
 MMM - dinsdag 21 mei 2019 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 mei 2019 - 18:29 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ja snap t wel.
Publiek wil van een Opel een Bugatti maken
Zulke onzin dit, echt.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 21 mei 2019 - 15:56   quote  deeplink  
geef ons gewoon goed veldspel, karakter, een over mijn lijk mentaliteit.
dan gewoon knallen en dan zien waar je gaat komen.
Leuv
 Leuv - dinsdag 21 mei 2019 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 15:56 schreef piet de paler het volgende:
geef ons gewoon goed veldspel, karakter, een over mijn lijk mentaliteit.
dan gewoon knallen en dan zien waar je gaat komen.
Precies.
Igor begint een beetje mijn irritatiedrempel te overtreden.
VVout
 VVout - dinsdag 21 mei 2019 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 14:25 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wie zegt dat van Persie er niets van kan ?
Wie is dat dan?
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 21 mei 2019 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 16:05 schreef Leuv het volgende:

[..]

Precies.
Igor begint een beetje mijn irritatiedrempel te overtreden.
Wtf heeft dat met mij te maken?
Net of ik of iemand anders dit niet zou willen

Mijn irritatie drempel is al 3 jaar overschreden door wansupport.
Join the club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 21 mei 2019 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 14:42 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het publiek een Opel wil die betrouwbaar is. Opvoeren en chip-tuning is dan altijd mogelijk. Dat is ook waar Gio tekort in is geschoten.
Nee, het hele team.
Geen pit
R()b
 R()b - dinsdag 21 mei 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 15:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Zulke onzin dit, echt.
Keje Molenaar teksten.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 21 mei 2019 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 15:56 schreef piet de paler het volgende:
geef ons gewoon goed veldspel, karakter, een over mijn lijk mentaliteit.
dan gewoon knallen en dan zien waar je gaat komen.
Dit is altijd goed
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 mei 2019 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 19:58 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Wtf heeft dat met mij te maken?
Net of ik of iemand anders dit niet zou willen

Mijn irritatie drempel is al 3 jaar overschreden door wansupport.
Join the club.
Je hebt een andere visie.
Zal dat het probleem zijn?

Zo ja, heb jij geen probleem.
van geil
 van geil - dinsdag 21 mei 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Volgens Jansma is de kogel bijna door de kerk.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 mei 2019 - 00:03   quote  deeplink  
Vraag me af waar Jansma z'n bronnen heeft.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 22 mei 2019 - 00:09   quote  deeplink  
Jansma. Oud NOS. De Jong.
Leuv
 Leuv - woensdag 22 mei 2019 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 19:58 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Wtf heeft dat met mij te maken?
Net of ik of iemand anders dit niet zou willen

Mijn irritatie drempel is al 3 jaar overschreden door wansupport.
Join the club.
Je wuift ieder probleem dat is gecreëerd door van Geel weg. Voor mij en voor velen is het overduidelijk wie de veroorzaker is van deze ellende. Niet doorselecteren en het aanstellen van Gio waren 2 grote blunders die van Geel heeft gemaakt. Verder is het topsportklimaat al decennia niet aanwezig. Iets dat voorgaande trainers ook meerdere malen in de media hebben aangegeven.

Wansupport bestaat overigens niet.Ieder support op zijn eigen manier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2019 door Leuv --
Leuv
 Leuv - woensdag 22 mei 2019 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 19:59 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Nee, het hele team.
Geen pit
Ik kijk al meerdere jaren naar postbodevoetbal. Rennen met een bal en van achter alleen maar de keeper in de problemen brengen en elkaar doelloos de bal toespelen. Een gedegen opbouw waar een gedachte achter zit heb ik het hele team nog niet op weten te betrappen. Ook de vrije trappen en hoekschoppen zijn van een niveau dat in de 5e klasse KNVB ovetroffen wordt. Dit alles is trainbaar en zou bij het vorderen van de competitie moeten verbeteren. Dit kan ik alleen maar Gio kwalijk nemen en niet de pit in het team. En dan het opstellen van die heikneuter ten faveure van betere middenvelders en eigen jeugd. Ik begrijp het huren van dit soort klungels (Clasie/Martina) niet. Er is jaren wanbeleid gevoerd en jij blijft het op de pit en de supporters gooien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2019 door Leuv --
Positivo
 Positivo - woensdag 22 mei 2019 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 08:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Al die vooroordelen. Sinds wanneer wordt iemand op zijn naam gewogen ?
Het moet niet gekker worden !
Ervaring en prestaties wij zijn GVD Feyenoord niet de Mussen 6

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2019 door Positivo --
Leuv
 Leuv - woensdag 22 mei 2019 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 08:35 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ervaring en prestaties wij zijn GVD Feyenoord niet de Mussen 6
Lekker positief man.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 22 mei 2019 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 08:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ik kijk al meerdere jaren naar postbodevoetbal. Rennen met een bal en van achter alleen maar de keeper in de problemen brengen en elkaar doelloos de bal toespelen. Een gedegen opbouw waar een gedachte achter zit heb ik het hele team nog niet op weten te betrappen. Ook de vrije trappen en hoekschoppen zijn van een niveau dat in de 5e klasse KNVB ovetroffen wordt. Dit alles is trainbaar en zou bij het vorderen van de competitie moeten verbeteren. Dit kan ik alleen maar Gio kwalijk nemen en niet de pit in het team. En dan het opstellen van die heikneuter ten faveure van betere middenvelders. Ik begrijp het huren van dit soort klungels (Clasie/Martina) niet. Er is jaren wanbeleid gevoerd en jij blijft het op de pit en de supporters gooien.
Dit komt omdat het idee van Gio, Koeman duidelijk zichtbaar was. Zo ook tijdens de wedstrijd met Ajax 6-2.
De voetballers hebben tegenwoordig een ruggengraat van een goudvis.
Een ding valt tegen, trencin, eerste verliespartij en de moed zakt al in de schoenen.

En raad eens wie de sleutel heeft om die gasten wakker te schudden?
Het publiek. Maar die doen tegenwoordig exact hetzelfde, of ze worden stil en na een paar wedstrijden gaan ze ook nog fluiten. Waardoor het voor de verwende voetballers minder leuk is en zo raak je in een cirkel.
Zitten we al sinds eind 2017.
Pre 2017 publiek zou ook bij slecht voetbal de gasten positief aanmoedigen.

Neem al zo,n Clasie vertrok als een held, maar werd onder het alles wat geel aan zich heeft plakken val ik af tijdperk een hatelijk ontvangst gehad, alsof hij bij Ajax vandaan komt.
Was daardoor geen verrijking.
Had m als een held ontvangen en hij voelde zich weer net zo opgebloeid als voor zijn vertrek.

Maar ja gasten als jij willen alles kapot schoppen, alsof je verwacht dat je met je chip in je Opel het dubbele vermogen krijgt. Je kan geen degelijke auto rijden die er niet voor gemaakt is.
Het zorgt voor een onprettige werksfeer met te veel negatieve druk.
Vroeger was t een fijn werksfeer met positieve druk en verlangens (zelfde wens) dat werkt wel, omdat het voor die knapen leuk is om voor ons te spelen.
In die sfeer kan ook een Clasie weer wat worden.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 22 mei 2019 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 08:22 schreef Leuv het volgende:

[..]

Je wuift ieder probleem dat is gecreëerd door van Geel weg. Voor mij en voor velen is het overduidelijk wie de veroorzaker is van deze ellende. Niet doorselecteren en het aanstellen van Gio waren 2 grote blunders die van Geel heeft gemaakt. Verder is het topsportklimaat al decennia niet aanwezig. Iets dat voorgaande trainers ook meerdere malen in de media hebben aangegeven.

Wansupport bestaat overigens niet.Ieder support op zijn eigen manier.
Nee reëel blijven, ik geef al jaren ruiterlijk toe wat van geel niet goed heeft gedaan.
Figuren als jij kunnen dit juist niet.
Ik heb 600 blz weggetikt met feiten over de financiële staat van Feyenoord.
Welke door van geel sterk verbeterd zijn. En toch blijft de plaat maar hangen.
Martina, kk divisie,zijn fouten die ik toegeef.
Toch is onder aan de streep van geel een van de meest succesvolle td,s geweest van laatste decennia. En dat koester ik!

Heel je bovenstaande tekst past bij Ajax en Madrid support.
Feyenoord is al decennia een mank paard, moet je niet te hard aan trekken, verval kan nog groter worden bij te hoge eisen.

Je kan je gewoon niet meer meten met Ajax.
Bezinning acceptatie en steun zoals voor 2017 Of ergenis voor iedereen
Leuv
 Leuv - woensdag 22 mei 2019 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 11:38 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dit komt omdat het idee van Gio, Koeman duidelijk zichtbaar was. Zo ook tijdens de wedstrijd met Ajax 6-2.
De voetballers hebben tegenwoordig een ruggengraat van een goudvis.
Een ding valt tegen, trencin, eerste verliespartij en de moed zakt al in de schoenen.

En raad eens wie de sleutel heeft om die gasten wakker te schudden?
Het publiek. Maar die doen tegenwoordig exact hetzelfde, of ze worden stil en na een paar wedstrijden gaan ze ook nog fluiten. Waardoor het voor de verwende voetballers minder leuk is en zo raak je in een cirkel.
Zitten we al sinds eind 2017.
Pre 2017 publiek zou ook bij slecht voetbal de gasten positief aanmoedigen.

Neem al zo,n Clasie vertrok als een held, maar werd onder het alles wat geel aan zich heeft plakken val ik af tijdperk een hatelijk ontvangst gehad, alsof hij bij Ajax vandaan komt.
Was daardoor geen verrijking.
Had m als een held ontvangen en hij voelde zich weer net zo opgebloeid als voor zijn vertrek.

Maar ja gasten als jij willen alles kapot schoppen, alsof je verwacht dat je met je chip in je Opel het dubbele vermogen krijgt. Je kan geen degelijke auto rijden die er niet voor gemaakt is.
Het zorgt voor een onprettige werksfeer met te veel negatieve druk.
Vroeger was t een fijn werksfeer met positieve druk en verlangens (zelfde wens) dat werkt wel, omdat het voor die knapen leuk is om voor ons te spelen.
In die sfeer kan ook een Clasie weer wat worden.
Je begrijpt het werkelijk niet. Ik kan ermee leven in een Opel te rijden. Geen enkel probleem. Ik verwacht alleen dat deze Opel mij iedere dag brengt daar waar ik moet zijn. Wanneer deze Opel mij dan toch in de steek laat dan zal ik deze nooit met imitatie onderhoudsdelen reparen maar zal ik altijd originele onderdelen bestellen. En inderdaad dan vloek en tier ik even en baal dat ik geen betrouwbaardere auto rijd, de wegenwacht helpt me dan weer overeind. Maar ik accepteer het en stap er de volgende dag gewoon weer in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2019 door Leuv --
Milo
 Milo - woensdag 22 mei 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 mei 2019 - 11:38 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dit komt omdat het idee van Gio, Koeman duidelijk zichtbaar was. Zo ook tijdens de wedstrijd met Ajax 6-2.
De voetballers hebben tegenwoordig een ruggengraat van een goudvis.
Een ding valt tegen, trencin, eerste verliespartij en de moed zakt al in de schoenen.

En raad eens wie de sleutel heeft om die gasten wakker te schudden?
Het publiek. Maar die doen tegenwoordig exact hetzelfde, of ze worden stil en na een paar wedstrijden gaan ze ook nog fluiten. Waardoor het voor de verwende voetballers minder leuk is en zo raak je in een cirkel.
Zitten we al sinds eind 2017.
Pre 2017 publiek zou ook bij slecht voetbal de gasten positief aanmoedigen.

Neem al zo,n Clasie vertrok als een held, maar werd onder het alles wat geel aan zich heeft plakken val ik af tijdperk een hatelijk ontvangst gehad, alsof hij bij Ajax vandaan komt.
Was daardoor geen verrijking.
Had m als een held ontvangen en hij voelde zich weer net zo opgebloeid als voor zijn vertrek.

Maar ja gasten als jij willen alles kapot schoppen, alsof je verwacht dat je met je chip in je Opel het dubbele vermogen krijgt. Je kan geen degelijke auto rijden die er niet voor gemaakt is.
Het zorgt voor een onprettige werksfeer met te veel negatieve druk.
Vroeger was t een fijn werksfeer met positieve druk en verlangens (zelfde wens) dat werkt wel, omdat het voor die knapen leuk is om voor ons te spelen.
In die sfeer kan ook een Clasie weer wat worden.
Kan mij er wel een beetje in vinden wat je schrijft.
Leuv
 Leuv - woensdag 22 mei 2019 - 11:53   quote  deeplink  
Je zal ook best wel een aardige kerel zijn Igor maar je hebt werkelijk geen idee wat topsport inhoud.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoogtijd voor een andere Technisch directeur.









0.0159339