BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoogtijd voor een andere Technisch directeur.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 juni 2019 - 12:09   quote  deeplink  
Leve Martin,
Groots afscheid!
De voorbereidingen voor een standbeeld zijn in volle gang.
Bowie
 Bowie - maandag 10 juni 2019 - 12:48   quote  deeplink  
wie weet Henk.
Of de Koning is dood, leve de nieuwe Koning.

Maar 't blijft voor mij bijna surrealistisch dat Martin doorgaat tot de letterlijk laatste dag, 30 juni van deze maand dus.

Maakt wel duidelijk dat ie trouw naar de club is, en volgens mij zal 't m zeer doen als de deur voor het laatst dichtgaat.

Maar zoals ik al eens aangaf, het is voor de club beter dat hij vertrekt. En het tot nu toe uitblijven van enig tranfernieuws is voor mij bevestiging dat vanaf 1 juli Troost (maar veel belangrijker de man achter Troost, Rob Jansen) ons gaat mededelen dat er vier oudgedienden (Elia (Turkse transfergerucht van Besiktas is lulkoek), Fer, Janmaat en Vincent Janssen) terug zullen komen.

Met de huidige selectie (minus Berghuis en Vilhena) plus die vier kan wat mij betreft het seizoen beginnen, en dat gaat 't ook want half juli moeten we al aan de bak waarschijnlijk ergens in Wit Rusland).

Is op zich ook logische tijdlijn. Laatste deel juni kan Stam de huidige selectie goed beoordelen, dan die vier kanjers erbij en los gaan vanaf half juli, en zo los gaan dat 't rond september al weer akelig stil is rond die Godenzonen en hun walgelijke arrogantie dat ze wel eens ff het Nederlands voetbal gaan domineren.
VVout
 VVout - maandag 10 juni 2019 - 13:10   quote  deeplink  
Hoppa Bowie....

Volgend seizoen, gewoon weer kampioen.
van geil
 van geil - dinsdag 11 juni 2019 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 13:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dan kost het maar 1 miljoen ,maar alleen van daaruit krijg
je die frisse wind.
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49175&abbr=fr12
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 juni 2019 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 juni 2019 - 12:48 schreef Bowie het volgende:
wie weet Henk.
Of de Koning is dood, leve de nieuwe Koning.

Maar 't blijft voor mij bijna surrealistisch dat Martin doorgaat tot de letterlijk laatste dag, 30 juni van deze maand dus.

Maakt wel duidelijk dat ie trouw naar de club is, en volgens mij zal 't m zeer doen als de deur voor het laatst dichtgaat.

Maar zoals ik al eens aangaf, het is voor de club beter dat hij vertrekt. En het tot nu toe uitblijven van enig tranfernieuws is voor mij bevestiging dat vanaf 1 juli Troost (maar veel belangrijker de man achter Troost, Rob Jansen) ons gaat mededelen dat er vier oudgedienden (Elia (Turkse transfergerucht van Besiktas is lulkoek), Fer, Janmaat en Vincent Janssen) terug zullen komen.

Met de huidige selectie (minus Berghuis en Vilhena) plus die vier kan wat mij betreft het seizoen beginnen, en dat gaat 't ook want half juli moeten we al aan de bak waarschijnlijk ergens in Wit Rusland).

Is op zich ook logische tijdlijn. Laatste deel juni kan Stam de huidige selectie goed beoordelen, dan die vier kanjers erbij en los gaan vanaf half juli, en zo los gaan dat 't rond september al weer akelig stil is rond die Godenzonen en hun walgelijke arrogantie dat ze wel eens ff het Nederlands voetbal gaan domineren.
Hahaha
piet de paler
 piet de paler - woensdag 12 juni 2019 - 15:57   quote  deeplink  
Trouw naar de club:
stel je voor je werkt bij een bedrijf, en je laatste werkdag is 1 mei, en verdomt je komt gewoon werken, geweldig ?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 juni 2019 - 16:12   quote  deeplink  
Wat zegt dat dan, volgens jou?
VVout
 VVout - woensdag 12 juni 2019 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2019 - 15:57 schreef piet de paler het volgende:
Trouw naar de club:
stel je voor je werkt bij een bedrijf, en je laatste werkdag is 1 mei, en verdomt je komt gewoon werken, geweldig ?
Ja toch, geef je baas de tijd om een vervanger te zoeken en laat niet a la minuut een gat achter. Ik heb dit meestal zo gedaan op een paar conflicten na, dan zoeken ze het maar uit.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 juni 2019 - 17:06   quote  deeplink  
Eens.
van geil
 van geil - zondag 23 juni 2019 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 21:14 schreef van geil het volgende:
Peter AngnefjÀll maar halen als directeur .
Rob Jansen als TD .
Ze lezen gewoon mee hier.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 juni 2019 - 13:48   quote  deeplink  
Jou niet hoor, daar ben je niet slim genoeg voor.
van geil
 van geil - zondag 23 juni 2019 - 13:52   quote  deeplink  
Heb je je Frustie weer op.
Lekker he , met dat warme weer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 juni 2019 - 13:54   quote  deeplink  
Hahaha.
Gewoon effe stangen.
van geil
 van geil - zondag 23 juni 2019 - 13:54   quote  deeplink  
Vind ik leuk .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 juni 2019 - 13:57   quote  deeplink  
Prima, kan het gewoon doorgaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoogtijd voor een andere Technisch directeur.









0.0123169