BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 februari 2020 - 09:08   quote  deeplink  
Dick is een peoples manager. Dat kan effect houden als een selectie stabiel blijft, de informele leiders blijven.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 18 februari 2020 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2020 - 09:08 schreef FR-Henk het volgende:
Dick is een peoples manager. Dat kan effect houden als een selectie stabiel blijft, de informele leiders blijven.
Is zo, dat is zijn kracht gebleken, en de resultaten volgden. Gewoon lekker warm maken voor nog een seizoen vind ik, brengt rust in de tent, en dat is wat Arnesen ook nodig heeft om de club verder door te lichten...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 februari 2020 - 15:13   quote  deeplink  
Gaat bijtekenen
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 21 februari 2020 - 15:32   quote  deeplink  
Telegraaf: Kwestie van tijd voordat Advocaat contract verlengt

De terugkeer van Sjaak Troost in de RvC van Feyenoord leek lange tijd een heet hangijzer, maar na de huidige ontwikkelingen bij Feyenoord kan hem zijn plek in de raad niet meer ontzegd worden volgens journalist Valentijn Driessen. "Het eindoordeel dat over acht dagen geveld mag worden, kan niet anders dan positief uitvallen voor Troost."

"Met het aanstellen van Dick Advocaat nam Troost de beste beslissing in De Kuip afgelopen anderhalf jaar en stond daarmee aan de basis van de wederopstanding van Feyenoord na de dramatische periode onder Jaap Stam. Terwijl Troosts voorganger Martin van Geel, de rvc en de Vrienden van Feyenoord Advocaat een half jaar eerder niet over de streep konden trekken. Sinds Advocaat op 30 oktober 2019 aan de knoppen zit, zijn de goede resultaten gekomen", aldus Driessen in zijn column in De Telegraaf.

"Alle reden om Advocaat ook voor volgend seizoen binnenboord te houden. Zijn houdbaarheidsdatum is nog lang niet verstreken en dat weten Troost en technisch directeur Frank Arnesen ook. Volgens Advocaat mag hij nog even nadenken over een nieuw dienstverband, maar weten Feyenoord en hij naar eigen zeggen hoe de gezamenlijke toekomst eruit komt te zien en zitten partijen regelmatig aan tafel over de personele invulling van de selectie voor volgend seizoen. Vandaar dat het slechts dagen tellen is alvorens Feyenoord en Advocaat bekendmaken het contract van de Hagenaar te verlengen tot medio 2021."

Driessen somt ook nog op wat Troost allemaal voor Feyenoord betekend heeft de afgelopen maanden. "Naast het binnenhalen van Advocaat maakte Troost ook de transfers van talenten als Senesi en Robert Bozenik mogelijk, verlengde hij het contract met aanvoerder Berghuis ondanks serieuze interesse van PSV, kreeg hij miljoenen euro’s voor Tonny Vilhena en Jeremiah St. Juste en schaarde zich achter Frank Arnesen als z’n opvolger."
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 februari 2020 - 17:04   quote  deeplink  
Dat zeg ik
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 21 februari 2020 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2020 - 17:04 schreef Stylzz het volgende:
Dat zeg ik
Ben jij Driessen joh?
ar
 ar - vrijdag 21 februari 2020 - 17:53   quote  deeplink  
Contractverlenging = geld voor spelers
ar
 ar - vrijdag 21 februari 2020 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2020 - 17:10 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ben jij Driessen joh?
Je weet toch.. Driezzen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 februari 2020 - 20:15   quote  deeplink  
Te veel engnek
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 februari 2020 - 09:37   quote  deeplink  
Valentijn Driessen?
Totaal oninteressant, niet boeiend, komt wat gluiperig over.
van geil
 van geil - zaterdag 22 februari 2020 - 09:56   quote  deeplink  
Was nooit n fan van Dickie , maar ik moet zeggen dat hij zeer positief veranderd is.
Het driftige mannetje die overal beren op de weg zag is een rustige warmere man geworden.
ar
 ar - zondag 23 februari 2020 - 11:56   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=452041&abbr=voetbalprimeur

Feyenoord 1 moet je verdienen.
En zo is het Dick! Niet lukraak opstellen omdat het jeugd is.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 23 februari 2020 - 16:15   quote  deeplink  
Inderdaad ar... Dick is niet gek, als die Bannis al goed genoeg was, zou hij hem wel opstellen hoor. Moet ook niet te snel, anders wordt die al weer afgebrand voordat ie goed en wel kan doorbreken...

En inderdaad Geile, ik ook niet, maar vind het nu echt een verademing hem zo bezig te zien nu bij ons...
MMM
 MMM - zondag 23 februari 2020 - 17:35   quote  deeplink  
Maar nu had je helemaal geen aanvaller op de bank gisteren..
VVout
 VVout - zondag 23 februari 2020 - 18:00   quote  deeplink  
Prima, als ie niet voldoende presteert moet je Bannis prikkelen, anders gaat ie nooit beseffen wat de inzet is.
Frstu
 Frstu - maandag 24 februari 2020 - 20:00   quote  deeplink  
Dick is niet bezig met de lange termijn. En op een dag is het geluk op.
Positivo
 Positivo - maandag 24 februari 2020 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 20:00 schreef Frstu het volgende:
Dick is niet bezig met de lange termijn. En op een dag is het geluk op.
Feyenoord heeft een aardige selectie
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2020 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 20:00 schreef Frstu het volgende:
Dick is niet bezig met de lange termijn. En op een dag is het geluk op.
Echt he, het is knap wat Dick heeft neergezet, maar Dick's houdbaarheid vind ik al een vraagteken, en inderdaad, hoe lang gaat dit goed?
En wat als dan de I like Dick-chemie uitgewerkt is?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 24 februari 2020 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2020 - 20:00 schreef Frstu het volgende:
Dick is niet bezig met de lange termijn. En op een dag is het geluk op.
Lange termijn is Arnesen voor... Dick moet resultaten halen en dat doet ie prima!
VVout
 VVout - maandag 24 februari 2020 - 23:11   quote  deeplink  
Resultaat is een noodzaak om de lange termijnsplannen te kunnen door voeren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 maart 2020 - 18:05   quote  deeplink  
Na deze wedstrijd kunnen we zeggen dat er een degelijk team staat. Goed werk, Dick.
van geil
 van geil - zondag 01 maart 2020 - 18:32   quote  deeplink  
Gekke wissel.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 01 maart 2020 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 18:32 schreef van geil het volgende:
Gekke wissel.
ja vind ik ook had liever die andere turk gezien op de plaats van toonstra maar ja in iedergeval niet verloren.
Positivo
 Positivo - zondag 01 maart 2020 - 18:57   quote  deeplink  
Hoop dat Dick heeft gezien dat spelers als Toornstra, Narsingh en Rick Karsdorp wekelijks helemaal niets toevoegen met Jorgensen erbij redelijk zorgwekkend. Gezien het opgewaardeerde contract van Jens en Jorgensen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2020 - 21:31   quote  deeplink  
Blijft nog een jaar
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 03 maart 2020 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2020 - 21:31 schreef Stylzz het volgende:
Blijft nog een jaar
Alleen als er geld wordt uitgegeven in de zomer denk ik
Positivo
 Positivo - woensdag 04 maart 2020 - 08:25   quote  deeplink  
Dick blijft hopelijk nog een jaar. Als ik Feyenoord en Dick was zou ik alles op alles zetten om Toornstra en Jorgensen te verkopen. Afscheid nemen van een periode samen met Jan Scharie, Botje en de Taap. Larsson en Ayoub zijn gelukkig al weg en de contracten, huurvan Rick en
en die Turk kunnen opgezegd worden. Hopelijk kunnen Narsingh en Kelly ook de deur uit, dan kan het echte bouwen beginnen.
Positivo
 Positivo - woensdag 04 maart 2020 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 08:25 schreef Positivo het volgende:
Dick blijft hopelijk nog een jaar. Als ik Feyenoord en Dick was zou ik alles op alles zetten om Toornstra en Jorgensen te verkopen. Afscheid nemen van een periode samen met Jan Scharie, Botje en de Taap. Larsson en Ayoub zijn gelukkig al weg en de contracten, huur van Rick en
en die Turk kunnen opgezegd worden. Hopelijk kunnen Narsingh en Kelly ook de deur uit, dan kan het echte bouwen beginnen.
Voor mij zijn twee spelers in Nederland die ik echt graag naar Feyenoord zie komen. Beide van Heerenveen Ejouke en Veerman,
Kijk ik verder dan is de rechtsback van Fortuna dat felle mannetje interessant en Hoogma ook die jongen van Willem 2 is goed bezig donkere kan even niet op zijn naam komen.

Maar goed we gaan zien wat Dick en Frank gaan doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door Positivo --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 04 maart 2020 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 08:30 schreef Positivo het volgende:

[..]

Voor mij zijn twee spelers in Nederland die ik echt graag naar Feyenoord zie komen. Beide van Heerenveen Ejouke en Veerman,
Kijk ik verder dan is de rechtsback van Fortuna dat felle mannetje interessant en Hoogma ook die jongen van Willem 2 is goed bezig donkere kan even niet op zijn naam komen.

Maar goed we gaan zien wat Dick en Frank gaan doen.
Arnesen shopt buiten Nederland is mijn indruk
Positivo
 Positivo - woensdag 04 maart 2020 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 09:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Arnesen shopt buiten Nederland is mijn indruk
Als het maar beter is ;-)
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 maart 2020 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 18:57 schreef Positivo het volgende:
Hoop dat Dick heeft gezien dat spelers als Toornstra, Narsingh en Rick Karsdorp wekelijks helemaal niets toevoegen met Jorgensen erbij redelijk zorgwekkend. Gezien het opgewaardeerde contract van Jens en Jorgensen.
Ik heb de beker wedstrijd niet zien, maar ik vind Jens Toornstra altijd nog een nuttige speler op het middenvelder en daar heeft Feyenoord geen tweede type van.
Hij hoort gewoon in het elftal.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 maart 2020 - 12:13   quote  deeplink  
En het is een zeer goede zet van Dick dat hij RvP bij de training gehaald heeft
om o.a. de spitsen Bannis en Bozenik fysiek en voetballend nog sterker te maken.
Positivo
 Positivo - vrijdag 06 maart 2020 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2020 - 12:06 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ik heb de beker wedstrijd niet zien, maar ik vind Jens Toornstra altijd nog een nuttige speler op het middenvelder en daar heeft Feyenoord geen tweede type van.
Hij hoort gewoon in het elftal.
Ik wil ieder jaar meedoen om de titel nuttige spelers van 30 horen niet in Feyenoord 1.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 maart 2020 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2020 - 12:57 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ik wil ieder jaar meedoen om de titel nuttige spelers van 30 horen niet in Feyenoord 1.
de titel die kun je nog wel een tijdje vergeten, maar meedoen met de top 3 en de beker is wel haalbaar met versterkte spelers uit o.a. het buitenland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2020 door de bluffer --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 06 maart 2020 - 17:27   quote  deeplink  
The game is over when the fat lady sings.
Laat het maar op ons afkomen de bal is rond, en als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren

En meer van dit soort teksten. Gewoon lekker blijven voetballen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 maart 2020 - 18:59   quote  deeplink  
t2l6w97kv.jpeg
tomson
 tomson - vrijdag 06 maart 2020 - 19:44   quote  deeplink  
Hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 maart 2020 - 21:19   quote  deeplink  
Hahaha lol
van geil
 van geil - vrijdag 06 maart 2020 - 21:21   quote  deeplink  
Dickie staat al klaar.
Positivo
 Positivo - vrijdag 06 maart 2020 - 22:33   quote  deeplink  
Kleine Dick is geen fan van Bozenik vreemd hij heeft hem toch wel zien spelen?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 maart 2020 - 22:38   quote  deeplink  
Probeert te prikkelen
Positivo
 Positivo - vrijdag 06 maart 2020 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2020 - 22:38 schreef Stylzz het volgende:
Probeert te prikkelen
Ja denk ik ook , maar die Krabbendam maakt er natuurlijk weer opblazen.
Dick heeft mee beslist bij de transfer onzin verhaal.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 07 maart 2020 - 09:57   quote  deeplink  
Och, die Krabbendam heeft al een tijd geen enkele ingang meer bij Feyenoord, dus ja, dan maar wat duimzuigen...
Positivo
 Positivo - zaterdag 07 maart 2020 - 11:35   quote  deeplink  
Bijlow, Malacia, Senesi, Hoogma, Passlack, Kokcu, Fer, M Daym, Ejouke , Berghuis en Bozenik/Jorgensen

Lekker elftal voor de toekomst en kleine Dick is nog jong.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 maart 2020 - 17:42   quote  deeplink  
Dick Advocaat heeft na de gewonnen wedstrijd tegen Willem II complimenten over voor Tyrell Malacia en Marcos Senesi. Ook is de trainer tevreden over Ridgeciano Haps, maar de verdediger moet nog stappen maken. Met name in de tweede helft was Haps een stuk minder.

Na afloop heerst er tevredenheid bij Advocaat. ''Zeker na donderdag en zeker na afgelopen zondag tegen PSV. Het waren drie zware wedstrijden en daar kom je toch aardig doorheen en dat is leuk om mee te maken. Ik vond ons de eerste helft zeer goed spelen.''

Dan denk je de tweede helft gaan we door en uitlopen, maar dat gebeurt niet'', vervolgt Advocaat in gesprek met FOX Sports. ''Dat heeft misschien dan toch iets te maken met de wedstrijd van donderdag. Zware omstandigheden. Regen en het veld, vrij zwaar. Dan speel je toch tegen een ploeg die net onder je staat en ben je eigenlijk niet in de problemen geweest.''

De wisselwerking tussen Haps en Malacia verloopt goed, maar: ''Dat kan beter. Eerste helft goed, maar je ziet dat Haps toch nog wat nodig heeft. Malacia ontwikkelt zich ook geweldig. Dat vind ik leuk om te zien. Het is een jongen die je vijf keer tegenkomt en aan de bal goed is. Hij heeft enorme winnaarsmentaliteit en dat hoofdje van hem vind ik echt heel leuk. Als hij gaat lachen is hij geweldig.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 maart 2020 - 18:05   quote  deeplink  
Positivo
 Positivo - zondag 08 maart 2020 - 19:21   quote  deeplink  
Gaat lekker onder little dick
tomson
 tomson - maandag 06 april 2020 - 17:23   quote  deeplink  
Volgens AD is de knoop doorgehakt en blijft Dickie na dit seizoen ook lekker bij ons !
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 april 2020 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 april 2020 - 17:23 schreef tomson het volgende:
Volgens AD is de knoop doorgehakt en blijft Dickie na dit seizoen ook lekker bij ons !
Stuur eens linkje, ik kan niks vonden bij AD
VVout
 VVout - maandag 06 april 2020 - 20:17   quote  deeplink  
Heb eens zitten zoeken en buiten verwachtingen nog niets concreets kunnen filteren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic









0.0154387