BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 30 oktober 2019 - 12:50   quote  deeplink  
Moet stoppen met de CL wedstrijden bij Veronica, van Feyenoord.

Zolang het Feyenoord niet in de weg zit en het zijn geen potjes van 020, laat gaan man. Zat daar ook nog eens voor het goede doel (Support Casper).

Zwakke zet weer van Feyenoord. Moest weer van Salomon zeker??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2019 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 oktober 2019 - 12:52   quote  deeplink  
Zijn mensen die vinden dat Advocaat weg moet blijven "omdat ie het voetballen van 020 de hemel in prijst."

Tijd om het middeleeuwse folteren weer eens van stal te houden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 oktober 2019 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 12:50 schreef MMM het volgende:
Moet stoppen met de CL wedstrijden bij Veronica, van Feyenoord.

Zolang het Feyenoord niet in de weg zit en het zijn geen potjes van 020, laat gaan man. Zat daar ook nog eens voor het goede doel (Support Casper).

Zwakke zet weer van Feyenoord. Moest weer van Salomon zeker??
Vind t wel prima hoor. Is volgens mij gewoon regel. Voorgaande trainers moesten dat ook.
En welke hoofdtrainer zie jij op tv wedstrijden verslaan?
Bowie
 Bowie - woensdag 30 oktober 2019 - 13:10   quote  deeplink  
Hersenlozen zijn dat Henk.
Kom je bij onze club relatief veel tegen.
Bowie
 Bowie - woensdag 30 oktober 2019 - 13:10   quote  deeplink  
Yep, Stylzz.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2019 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 07:22 schreef MMM het volgende:
Fijn dat die slappe assistenten ook weg zijn.

Twijfel wel over de Wolf
Ik ben nooit onder de indruk geweest van zijn analystisch vermogen. Maar goed, als je het positief benaderd, gaat dat wellicht zijn taak ook niet zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2019 - 13:30   quote  deeplink  
En als je het negatief benaderd, is de aanstelling van De Wolf een symptoom van de algehele cultuur bij Feyenoord. Waarbij 'hard werken' (te) vaak voorrang krijgt boven een stuk voetballend vermogen en inzicht.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 oktober 2019 - 13:32   quote  deeplink  
Wanneer het tussenpauzen zijn, zal elk vers bloed iets te weeg brengen, wie t ook zijn.
Dat het dan rasFeyenoorders zijn maakt geen drol uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2019 - 13:53   quote  deeplink  
Er is vaak een schokeffect. Maar dat ebt snel weg (na een paar weken meestal) en daarna maakt het veel uit wie er zit. Maar goed, we zullen zien. Sympathieke man, echte Feyenoorder natuurlijk, dus hoop van harte dat ie op zijn plaats is.
MMM
 MMM - woensdag 30 oktober 2019 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vind t wel prima hoor. Is volgens mij gewoon regel. Voorgaande trainers moesten dat ook.
En welke hoofdtrainer zie jij op tv wedstrijden verslaan?
Hij doet het al een tijdje, voor het goede doel ook nog. Als je een trainer hebt die je aanstelt en dan gaat analyseren vind ik het anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2019 door MMM --
netsurfer
 netsurfer - woensdag 30 oktober 2019 - 14:38   quote  deeplink  
Trainers zijn niet geheel onafhankelijk en kunnen niet alles roepen. Dan moet je ook niet meer voor de tv gaan werken.
pat
 pat - woensdag 30 oktober 2019 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 09:43 schreef piet de paler het volgende:
Mijn bron was toch eerlijk, Dick,Cor, John komen
Maar er volgen ook nog ingrepen in de staf hij noemde die Deen, en Koevermans noemde hij niet......daar was hij vaag over
Er staat wel wat nu de gedrevenheid van Dick, het zakelijke van Cor en de passie van John.
En op het veld is het nu vechten voor je plekkie, ik wil niet op kunstgras spelen is voor dick geen excuus.
Spaans vertalen hoeft ook niet meer cor spreekt vloeiend Spaans.
Ik zie Jan arie terugkeren in de selectie.
die directeur he, ik denk dat die gast van az komt en dat ze wachten tot hij klaar is met dat dak bij az. zit ik warm piet?
netsurfer
 netsurfer - woensdag 30 oktober 2019 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 14:52 schreef pat het volgende:

[..]

die directeur he, ik denk dat die gast van az komt en dat ze wachten tot hij klaar is met dat dak bij az. zit ik warm piet?
Was de GKL ook geen dakbedekker? Grappig detail.
pat
 pat - woensdag 30 oktober 2019 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 15:06 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Was de GKL ook geen dakbedekker? Grappig detail.
die kan toch altijd naar az dan...
Positivo
 Positivo - woensdag 30 oktober 2019 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 14:52 schreef pat het volgende:

[..]

die directeur he, ik denk dat die gast van az komt en dat ze wachten tot hij klaar is met dat dak bij az. zit ik warm piet?
Jan Arie nee toch niet aan beginnen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 oktober 2019 - 18:13   quote  deeplink  
Officieel:
De Kleine Generaal tekende tot het einde van het seizoen in Rotterdam. 'Tegelijk met zijn komst heeft Feyenoord nog een aantal ingrijpende wijzigingen doorgevoerd in de technische staf. De club neemt per direct afscheid van stafleden Jean-Paul van Gastel, Roy Makaay en Denny Landzaat. Advocaat wordt bijgestaan door de assistent-trainers Said Bakkati, Cor Pot en John de Wolf', meldt Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 oktober 2019 - 18:22   quote  deeplink  
Advocaat als redder, nu zijn we officieel een van bananenrepublieken binnen t voetbal
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 30 oktober 2019 - 18:31   quote  deeplink  
Eerste hulp bij ongelukken.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 oktober 2019 - 18:36   quote  deeplink  
Zo Dick, wat is je opdracht?
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 30 oktober 2019 - 18:41   quote  deeplink  
Pleisters plakken en noodverband aanleggen.
Frstu
 Frstu - woensdag 30 oktober 2019 - 19:04   quote  deeplink  
Mijn voorspelling:

Dick gaat de verdediging eerst maar eens goed neerzetten. We gaan de komende weken "beton"voetbal zien. Alleen de punten tellen. De lange termijn (er zal geen jeugdspeler meer spelen) wordt weer overboord gegooid. Want het is immers crisis in De Kuip. Misschien nog een paar paniekaankopen..? Denk aan spelers van het niveau Lars Veldwijk.

Mijn mening:

Zet die korte termijn uit je hoofd. Dit seizoen is tot nog toe niets geworden en wordt ook niets meer (ook niet met Advocaat). Ga met jeugd verder. Probeer spelers nog te slijten. EN SPAAR GELD.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 19:04 schreef Frstu het volgende:
Mijn voorspelling:

Dick gaat de verdediging eerst maar eens goed neerzetten. We gaan de komende weken "beton"voetbal zien. Alleen de punten tellen. De lange termijn (er zal geen jeugdspeler meer spelen) wordt weer overboord gegooid. Want het is immers crisis in De Kuip. Misschien nog een paar paniekaankopen..? Denk aan spelers van het niveau Lars Veldwijk.

Mijn mening:

Zet die korte termijn uit je hoofd. Dit seizoen is tot nog toe niets geworden en wordt ook niets meer (ook niet met Advocaat). Ga met jeugd verder. Probeer spelers nog te slijten. EN SPAAR GELD.
En dat de kans groter wordt dat je bijvoorbeeld Europees voetbal misloopt, neem je dan voor lief?
Frstu
 Frstu - woensdag 30 oktober 2019 - 19:18   quote  deeplink  
Ja, exact.

Ik kan het niet meer aanzien dat we telkens met spelers als Tapia, Botteghin en Narsingh spelen. Dit zijn spelers zonder restwaarde.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2019 - 19:31   quote  deeplink  
Ik zie ook graag meer waarde op het veld komen. Maar denk ook dat Europees voetbal halen belangrijk is voor de ontwikkeling van spelers. En het hoort ook bij Feyenoord natuurlijk. En voor de supporters zijn de reisjes toch vaak de krenten in de pap, net als krakers in De Kuip. Wedstrijden zoals tegen Sevilla en Porto blijven je toch bij.

Dus ja, ik ga gedeeltelijk met je mee, maar wil het huidige seizoen in sportief opzicht nog niet als verloren beschouwen. Ik denk dat het een en het ander tot op zekere hoogte nog samen kunnen gaan. Er zijn een aantal opties die je kan brengen. Denk aan Bijlow ipv Vermeer. Op het middenveld hebben we wat jonge jongens lopen die er tegenaan zitten. Geertruida misschien naast Senesi. Of in plaats van Karsdorp.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 30 oktober 2019 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:
Zo Dick, wat is je opdracht?
Kramer zsm in de basis natuurlijk
Positivo
 Positivo - woensdag 30 oktober 2019 - 20:56   quote  deeplink  
Appeltje Eitje voor Dick

Vermeer, Karsdorp, Geertruida, Senesi, Haps, Fer, Burger, Toornstra , Kokcu, Berghuis’ en Jorgensen
Hou niet van opstellingen maar zou mij tegen vallen als kleine Dick niet zo gaat spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 oktober 2019 - 21:01   quote  deeplink  
Dick gaat Karsdorp, Fer, Berghuis, Jorgensen en Larsson aan het werk zetten.
Op de reservebank.
Zal ze leren.
Frstu
 Frstu - woensdag 30 oktober 2019 - 21:16   quote  deeplink  
Dat denk ik niet. Dick is niet van de verrassingen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 oktober 2019 - 21:48   quote  deeplink  
Maar John de Wolff wel.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 30 oktober 2019 - 22:06   quote  deeplink  
Dick gaat gewoon een gedegen organisatie neerzetten, korte linies, geen avontuurlijk voetbal, wel resultaten (proberen te) halen... Met grotendeels dezelfde spelers... Al zal een Larsson wel een tandje moeten gaan bijsteken met zijn misplaatste luie vedetten gedrag, anders idd bank of tribune... Gewoon alles duidelijk neerzetten, linies dicht op elkaar en er moet niet eens zoveel veranderen qua spelers in het team
van geil
 van geil - woensdag 30 oktober 2019 - 22:10   quote  deeplink  
Absoluut mijn keus niet die Kut Kabouter, maar ik begrijp het wel.
En eindelijk zijn die "assistenten"weg.
Goed doorgepakt.
Positivo
 Positivo - donderdag 31 oktober 2019 - 06:50   quote  deeplink  
Dick wordt nu als tussenoplossing genoemd maar waarom blijft hij na dit seizoen bij de club? Goede trainers zijn er niet Ten Hag zonder Zyech , Tadic en van Beek is ook een kaal paasei met een spraakgebrek.

Volgend jaar gewoon dick die een stapje terugzet en trainers gaat opleiden zoals Kuyt , zodat deze niet dezelfde fouten maken.

Bij de nieuwe TD zou ik ook zoiets willen een Boskamp met Dick of Willem die met de trainer inkopen pas als ze overtuigd zijn voetbaldieren.

Ook bij de jeugd vind ik dat er mensen nog eens gaan kijken of de lichting doornemen of gewoon de training bezoeken wat de CIOS boys ervan bakken.

Het kan niet zo zijn dat je spelers van 1.70 of korter zit op te leiden zonder uitzonderlijke kwaliteiten.

Nederland wordt steeds langer en wij komen met Clasie, Bannis, Summerville of noem ze maar op op de proppen.

Het snelste herstel is geld, geld verdien je met goede trainers en spelers die beer worden.

het bestuur zal niet functioneren maar zet er een andere clown neer en zal het dan beter worden? Het voetbal zoals de Kromme zegt moet altijd op 1 staan.

Kijk wat 020 heeft verdiend veel, mar iedereen vergeet ruim 60 miljoen aan miskopen omdat via de CL en spelersverkopen het geld hard binnen stroomde.

Wij moeten bij iedere aankoop raak schieten en kunnen ons geen enkele mispeer veroorloven op een gegeven moment zijn oud spelers met kwaliteiten wel op of geblesseerde pareltjes die bij ons kunnen revalideren.

Heel de zorg in Nederland kan een voorbeeld aan ons nemen wij zouden hier een prijs voor moeten krijgen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2019 door Positivo --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 31 oktober 2019 - 07:01   quote  deeplink  
Dick Advocut...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 oktober 2019 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 06:50 schreef Positivo het volgende:
Dick wordt nu als tussenoplossing genoemd maar waarom blijft hij na dit seizoen bij de club? Goede trainers zijn er niet Ten Hag zonder Zyech , Tadic en van Beek is ook een kaal paasei met een spraakgebrek.

Volgend jaar gewoon dick die een stapje terugzet en trainers gaat opleiden zoals Kuyt , zodat deze niet dezelfde fouten maken.

Bij de nieuwe TD zou ik ook zoiets willen een Boskamp met Dick of Willem die met de trainer inkopen pas als ze overtuigd zijn voetbaldieren.

Ook bij de jeugd vind ik dat er mensen nog eens gaan kijken of de lichting doornemen of gewoon de training bezoeken wat de CIOS boys ervan bakken.

Het kan niet zo zijn dat je spelers van 1.70 of korter zit op te leiden zonder uitzonderlijke kwaliteiten.

Nederland wordt steeds langer en wij komen met Clasie, Bannis, Summerville of noem ze maar op op de proppen.

Het snelste herstel is geld, geld verdien je met goede trainers en spelers die beer worden.

het bestuur zal niet functioneren maar zet er een andere clown neer en zal het dan beter worden? Het voetbal zoals de Kromme zegt moet altijd op 1 staan.

Kijk wat 020 heeft verdiend veel, mar iedereen vergeet ruim 60 miljoen aan miskopen omdat via de CL en spelersverkopen het geld hard binnen stroomde.

Wij moeten bij iedere aankoop raak schieten en kunnen ons geen enkele mispeer veroorloven op een gegeven moment zijn oud spelers met kwaliteiten wel op of geblesseerde pareltjes die bij ons kunnen revalideren.

Heel de zorg in Nederland kan een voorbeeld aan ons nemen wij zouden hier een prijs voor moeten krijgen!
Dickie is 73, je moet niet het risico lopen dat hij dood bij je neer valt
Positivo
 Positivo - donderdag 31 oktober 2019 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 07:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dickie is 73, je moet niet het risico lopen dat hij dood bij je neer valt
Ach thuis achter de geraniums is ook niets of analyseren. Lekker op de bank bakkie pleur kanootje erbij , beter dan volgend jaar weer interim

Beetje cultuur bewaken adviseren als je de generatie 80 neemt alleen R. Koeman heeft gepresteerd. MVB en Gullit waren lachertjes nu al die toppers mislukken Stam, F de Boer, Gio in mindere mate, ga maar door.

Ze zitten allemaal met die cursus uit Zeist gedragen zich als blinde geleidehonden altijd politiek correct. Met meer oude gezichten uiteraard wel met uitzonderlijke kennis zoals Willen , Dickie , Bossie gaat het over het spel. Kan nooit slecht zijn voor de club.

Voor volgend jaar zou ik Wim Jonk aanstellen die heeft een duidelijke visie en welke spelers hij wil. Speelt leuk voetbal met weinig middelen misschien beetje een dooie denk wel een voetbalidioot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2019 door Positivo --
MMM
 MMM - donderdag 31 oktober 2019 - 12:31   quote  deeplink  
Jan Arie een nieuwe kans?

Nu maak ik me toch zorgen
VVout
 VVout - donderdag 31 oktober 2019 - 12:44   quote  deeplink  
Met een vooringenomen houding je spelers beoordelen is pas zorgelijk. Dick zal ze één voor één moeten bekijken en voor zich zelf beoordelen hoe deze het best in te zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2019 door VVout --
Positivo
 Positivo - donderdag 31 oktober 2019 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 12:31 schreef MMM het volgende:
Jan Arie een nieuwe kans?

Nu maak ik me toch zorgen
Bothegin en Jan Arie is Dick door de medische keuring?

Is Dick geestelijk nog 100 procent.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 oktober 2019 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 12:31 schreef MMM het volgende:
Jan Arie een nieuwe kans?

Nu maak ik me toch zorgen
Ipv Fer, zou ik overwegen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 31 oktober 2019 - 15:28   quote  deeplink  
Het gaat nu niet om de poppetjes op zich, maar het systeem dat Dick wil spelen... In een compact systeem kunnen die best uit de voeten, als de ruimtes niet te groot zijn om te belopen... twee jaar geleden werden we daar nog kampioen mee... Kijk ik zeg niet dat het nu ook gaat werken, maar na een wedstrijd of vijf zullen we een eerste oordeel kunnen vellen... Ben al wat ouder dan de meesten hier, maar is eigenlijk precies wat Wim Jansen en later Van Hanegem begin jaren 90 gedaan hebben... Met grotendeels dezelfde spelers die er al waren... Beginnen van achteruit, een blok neerzetten... Speelden soms gewoon met 7 of 8 verdedigende spelers, maar het vertrouwen keerde terug, en van daaruit weer langzaam aan verder bouwen... Denk dat dat nu weer gaat gebeuren, en terecht!

Half jaartje te laat eigenlijk, maar goed!

En ben het eens met Positivo, waarom niet nog één of twee jaar er achteraan... Als hoofdcoach, engelse manager met een ander veldtrainer, of adviseur... Zo'n mannen zijn goud waard, zijn er niet veel van hoor...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2019 door Cruzcontrol --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 31 oktober 2019 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 06:50 schreef Positivo het volgende:
Dick wordt nu als tussenoplossing genoemd maar waarom blijft hij na dit seizoen bij de club? Goede trainers zijn er niet Ten Hag zonder Zyech , Tadic en van Beek is ook een kaal paasei met een spraakgebrek.

Volgend jaar gewoon dick die een stapje terugzet en trainers gaat opleiden zoals Kuyt , zodat deze niet dezelfde fouten maken.

Bij de nieuwe TD zou ik ook zoiets willen een Boskamp met Dick of Willem die met de trainer inkopen pas als ze overtuigd zijn voetbaldieren.

Ook bij de jeugd vind ik dat er mensen nog eens gaan kijken of de lichting doornemen of gewoon de training bezoeken wat de CIOS boys ervan bakken.

Het kan niet zo zijn dat je spelers van 1.70 of korter zit op te leiden zonder uitzonderlijke kwaliteiten.

Nederland wordt steeds langer en wij komen met Clasie, Bannis, Summerville of noem ze maar op op de proppen.

Het snelste herstel is geld, geld verdien je met goede trainers en spelers die beer worden.

het bestuur zal niet functioneren maar zet er een andere clown neer en zal het dan beter worden? Het voetbal zoals de Kromme zegt moet altijd op 1 staan.

Kijk wat 020 heeft verdiend veel, mar iedereen vergeet ruim 60 miljoen aan miskopen omdat via de CL en spelersverkopen het geld hard binnen stroomde.

Wij moeten bij iedere aankoop raak schieten en kunnen ons geen enkele mispeer veroorloven op een gegeven moment zijn oud spelers met kwaliteiten wel op of geblesseerde pareltjes die bij ons kunnen revalideren.

Heel de zorg in Nederland kan een voorbeeld aan ons nemen wij zouden hier een prijs voor moeten krijgen!
Mee eens, heb je genoemd ook in mijn reactie
netsurfer
 netsurfer - donderdag 31 oktober 2019 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 15:28 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ben al wat ouder dan de meesten hier, maar is eigenlijk precies wat Wim Jansen en later Van Hanegem begin jaren 90 gedaan hebben... Met grotendeels dezelfde spelers die er al waren... Beginnen van achteruit, een blok neerzetten... Speelden soms gewoon met 7 of 8 verdedigende spelers, maar het vertrouwen keerde terug, en van daaruit weer langzaam aan verder bouwen... Denk dat dat nu weer gaat gebeuren, en terecht!
Vooral Wim Jansen deed dat in zijn eerste jaar. Soms zelfs met 5 verdedigers. Van Hanegem probeerde het al een stuk aanvallender neer te zetten. Toen was de groep ook al sterker.
Jascre
 Jascre - donderdag 31 oktober 2019 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 13:28 schreef Positivo het volgende:

[..]

Bothegin en Jan Arie is Dick door de medische keuring?

Is Dick geestelijk nog 100 procent.
Omg gaat t zeiken nu al beginnen?
Jascre
 Jascre - donderdag 31 oktober 2019 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2019 - 19:18 schreef Frstu het volgende:
Ja, exact.

Ik kan het niet meer aanzien dat we telkens met spelers als Tapia, Botteghin en Narsingh spelen. Dit zijn spelers zonder restwaarde.
Enige manier om deze spelers te verkopen en er wat aan over te houden is zo lang mogelijk Europees te spelen. Dus juist dit jaar zo goed mogelijk afsluiten. Europees voetbal is financieel essentieel voor de club, ook volgens seizoen. Dan moet je echt niet te makkelijk over denken en dan maar wat jonge talenten laten instromen voor hun ontwikkeling.
MMM
 MMM - donderdag 31 oktober 2019 - 16:32   quote  deeplink  
Tapia en Botteghin aflopend contract
Positivo
 Positivo - donderdag 31 oktober 2019 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 16:12 schreef Jascre het volgende:

[..]

Omg gaat t zeiken nu al beginnen?
Tuurlijk heb die twee in de voorbereiding gezien dat kan echt niet nu begrijp ik VDH wel die kan het spel maken. Verdedigend houdt het niet over maar goed. Bot gaat dat never nooit compenseren die wordt op 2 meter of een kwartje al gepasseerd. IE is niet goed bij zijn hoofd nooit meer opstellen. Blijft Senesi over die is wel links gaat Dick dat doen?

Wie je ook voor de groep zet een centrum met Bot en IE is dodelijk.
Geen gezeik maar we zijn dan geen ene moer opgeschoten.

Verdedigender met hen heeft ook geen zin de goals zullen om die kale knikker van Vermeer vliegen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 01 november 2019 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2019 - 15:47 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Vooral Wim Jansen deed dat in zijn eerste jaar. Soms zelfs met 5 verdedigers. Van Hanegem probeerde het al een stuk aanvallender neer te zetten. Toen was de groep ook al sterker.
Idd, Jansen legde de basis met oerdegelijk spel en van daaruit kon Van Hanegem verder bouwen. En zo had dit ook dit seizoen al lang moeten gebeuren, linies kort op elkaar
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 november 2019 - 14:56   quote  deeplink  
Gaat ook gebeuren. Vertrouwen is op dit moment het belangrijkste
van geil
 van geil - vrijdag 01 november 2019 - 16:31   quote  deeplink  
DD
Frstu
 Frstu - vrijdag 01 november 2019 - 18:03   quote  deeplink  
Dick Advocaat begint precies zoals je zou verwachten. Verantwoordelijkheid bij de spelersgroep leggen: jullie zijn verantwoordelijk voor het ontslag van Jaap Stam. En - als ik het internet moet geloven - fantasieloze opstelling.

Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Haps; Toornstra, Fer, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dick Advocaat ///Held FRedder in nood topic









0.0155179