BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Positivo
 Positivo - zaterdag 17 augustus 2019 - 11:37   quote  deeplink  
Jaap moet straks hopelijk weer 2 mensen impassen heeft het druk Tjapio
van geil
 van geil - zaterdag 17 augustus 2019 - 11:45   quote  deeplink  
Japie moet niet zo piepen over zijn selectie.
Word ik moe van .
En ga eens even zitten af en toe, die kale schreeuwende kop onder in mijn beeld word ik ook moe van .
ed pouwelse
 ed pouwelse - zaterdag 17 augustus 2019 - 12:05   quote  deeplink  
Ik heb het volste vertrouwen in Jaap. Iedere nieuwe trainer zou het heel moeilijk hebben met al die blessuren en gezeur in bestuur. Als de achterhoede op sterkte is zo met Karsdorp en nog 1 a 2 goede erbij en Jorgensen terug ik hoop die 2 argentijnen krijgen we echt een leuk team. Het duurt helaas te lang. Kijk andere clubs nagenoeg geen blessures.
Ook moeten die Wim Kieft en van Hooijdonk eens stoppen met altijd die negatieve sfeer oproepen. Laten we eens met zijn allen achter Stam met zijn team gaan staan. Al had je Morinjo voor het team gezet zou hij er ook niet veel meer uit kunnen halen. Dus Feijenoordsupporters daar ben ik er 1 van nog even geduld ga er achter staan blijf erin geloven en het zal goed komen.
kenny
 kenny - zaterdag 17 augustus 2019 - 12:06   quote  deeplink  
vind dat jaap het goed doet ook in zijn intervieuws , geeft de jeugd volop de kans (tegen tiblisi 4 jonkies vanaf varkenoord) speelde in de voorbereiding leuk aanvallend voetbal maar moest noodgedwongen met een blok van 2 verdedigende middevelders gaan spelen omdat er een verdediging staat bottegin , v beek en v/d heijden die er geen klote van kunnen en feyenoord in gebreke blijft om dit op te lossen met goede vervangers , daar kan jaap niks aan doen die roeit met de riemen die hij heeft , ook het feit dat jorgensen geblesseerd terug kwam en er geen vervanger is helpt zwaar niet mee en dat hij langs de zijkant druk loopt te coachen is gewoon hard nodig er gaat zat fout dus groot gelijk heeft hij
kenny
 kenny - zaterdag 17 augustus 2019 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2019 - 12:05 schreef ed pouwelse het volgende:
Ik heb het volste vertrouwen in Jaap. Iedere nieuwe trainer zou het heel moeilijk hebben met al die blessuren en gezeur in bestuur. Als de achterhoede op sterkte is zo met Karsdorp en nog 1 a 2 goede erbij en Jorgensen terug ik hoop die 2 argentijnen krijgen we echt een leuk team. Het duurt helaas te lang. Kijk andere clubs nagenoeg geen blessures.
Ook moeten die Wim Kieft en van Hooijdonk eens stoppen met altijd die negatieve sfeer oproepen. Laten we eens met zijn allen achter Stam met zijn team gaan staan. Al had je Morinjo voor het team gezet zou hij er ook niet veel meer uit kunnen halen. Dus Feijenoordsupporters daar ben ik er 1 van nog even geduld ga er achter staan blijf erin geloven en het zal goed komen.
inderdaad , van hooijdonk moet helemaal zijn grote nare mond houden die weet het zo goed pfff dat hebben we gezien bij NAC die zou hij ook al even helpen en een lading spelers aan te brengen en het vervolgens nog slechter te doen en te degraderen , was Kazim ook niet de speler die hij aanbracht

en mee eens die argentijnse LCV zou een welkome aanvulling zijn die hard nodig is , die argentijnse buitenspeler zou ook interessant zijn zeker als je larsson kan slijten maar minder cruciaal
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2019 - 12:23   quote  deeplink  
Is die buitenspeler een packagedeal?
Wat is de noodzaak?
Of investeren op volgend jaar, Berghuis weg?
van geil
 van geil - zaterdag 17 augustus 2019 - 16:00   quote  deeplink  
Kieft , speelwijze Feyenoord,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=23295&abbr=feyenoordpings
kenny
 kenny - zaterdag 17 augustus 2019 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
heeft kieft wel een punt ja , je kan ook denken waarom feyenoord maar door blijft gaan met spelers als v/d heijden , v beek en bottegin terwijl iedereen ziet dat het helemaal niks is , normale top clubs selecteren door en proberen betere versterkingen aan te trekken om het nieuwe seizoen weer beter te gaan doen
feyenoord draait het om verkopen jaar in jaar uit zijn beste spelers en blijft zitten met de B keus en ja en dan loop je een x dood , is je geld op en de selectie ontbeerd alle kwaliteit , jeugd speler breken moeilijker door omdat de ervaren speler grootste moeite hebben met hun eigen spel ipv helpende hand te bieden om die gasten te sturen in de wedstrijden
er zit al jaren geen beleid of visie bij onze club terwijl we een sleeping giant zijn en alle ingrendienten aanwezig zijn om te groeien naar de beste club van NL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2019 door kenny --
kenny
 kenny - zaterdag 17 augustus 2019 - 19:32   quote  deeplink  
we hebben het nu over de verdediging maar waarom gaat feyenoord door met larsson ?? gaat echt niet beter worden en is niks , waarom weer 1 jaar doorgaan met ayoub ? weer 1 jaar laten bankzitten ? , nieuwkoop ook waarom doorgaan met hem speelde tegen heerenveen een halve wedstrijd en hup weer geblesseerd daarbij vind ik hem als back niet geschikt komt tekort , ik begrijp er geen klote van wat feyenoord eigenlijk wil
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 augustus 2019 - 21:37   quote  deeplink  
Helder, kan me hier volledig bij aansluiten..
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 augustus 2019 - 09:50   quote  deeplink  
Snap wel dat Stam gefrustreerd is. Hij wil van de goal af spelen en heeft daar snelle spelers voor nodig. St Juste was in zijn gedachte een belangrijke pion in zijn spelsysteem. En dan wordt ineens zonder overleg je snelste verdediger verkocht...Dit ff los of ik vind dat St juste een goede verdediger is....
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 augustus 2019 - 09:53   quote  deeplink  
en dan wordt ook nog eens Tapia, één van de beste middenvelders van Zuid-Amerika, weggejaagd door Troost....
van geil
 van geil - zondag 18 augustus 2019 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 09:50 schreef CobusIII het volgende:
Snap wel dat Stam gefrustreerd is. Hij wil van de goal af spelen en heeft daar snelle spelers voor nodig. St Juste was in zijn gedachte een belangrijke pion in zijn spelsysteem. En dan wordt ineens zonder overleg je snelste verdediger verkocht...Dit ff los of ik vind dat St juste een goede verdediger is....
Onzin natuurlijk , omdat Juste meer voorin te vinden was dan achterin , op coaching van dezelfde Stam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2019 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 augustus 2019 - 10:31   quote  deeplink  
Stamper
MMM
 MMM - zondag 18 augustus 2019 - 10:38   quote  deeplink  
Tijd voor verandering Jaap
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 augustus 2019 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 10:28 schreef van geil het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk , omdat Juste meer voorin te vinden was dan achterin , op coaching van dezelfde Stam
Volgens mij deed ie dat vorig jaar ook al.
van geil
 van geil - zondag 18 augustus 2019 - 11:48   quote  deeplink  
Ja klopt, maar nu nadrukkelijker onder goedkeuring.
En met meer mensen voor de bal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2019 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 augustus 2019 - 11:55   quote  deeplink  
Als je vandaag mocht verliezen dan stoppen met deze verdediging en Le. karsdorp en die andere nieuwe verdedigers inzetten
En zet die Bannis er in
VVout
 VVout - zondag 18 augustus 2019 - 12:11   quote  deeplink  
Basisplaats.
ed pouwelse
 ed pouwelse - zondag 18 augustus 2019 - 12:11   quote  deeplink  
Nu begint Geert den ouden ook al te zeiken. Geef die Stam nu eens 2 3 maanden gewoon de tijd. Komt echt goed. Duurt wat lang maar als dadelijk de geblesseerden terug zijn en de nieuwelingen op de goede plaatsen staan komt het echt goed. Heb nu eens een beetje vertrouwen en loop niet zoals veel van die zeikers altijd maar te vitten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 augustus 2019 - 15:19   quote  deeplink  
Eens
MMM
 MMM - zondag 18 augustus 2019 - 15:32   quote  deeplink  
Spullen inpakken? Het kan hard gaan na weer geen overwinning..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2019 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 augustus 2019 - 15:37   quote  deeplink  
Hoezo, Gio mocht ook weken achter elkaar falen.
MMM
 MMM - zondag 18 augustus 2019 - 15:38   quote  deeplink  
Ik mag hopen dat de tijd van eindeloos veel kansen achter ons ligt.
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 augustus 2019 - 15:45   quote  deeplink  
Jaap heeft Fergusen als leermeester. Het roulerende systeem..
Milo
 Milo - zondag 18 augustus 2019 - 15:46   quote  deeplink  
Succes Jaap! Ik geef je op deze manier nog 3 wedstrijden.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 augustus 2019 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 15:45 schreef CobusIII het volgende:
Jaap heeft Fergusen als leermeester. Het roulerende systeem..
Da's dan het enige systeem dat herkenbaar is.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 augustus 2019 - 15:47   quote  deeplink  
Of het is een kamikaze systeem.
CobusIII
 CobusIII - zondag 18 augustus 2019 - 15:52   quote  deeplink  
Zijn ideale middenveld is Fer, Tapia en kokcu. Maar Fer is nog een beetje dik..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 augustus 2019 - 16:02   quote  deeplink  
Ferdikkeme.
tomson
 tomson - zondag 18 augustus 2019 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 15:46 schreef Milo het volgende:
Succes Jaap! Ik geef je op deze manier nog 3 wedstrijden.
Ik kan er eerlijk gezegd nog steeds niks mee, Stam als onze coach.
Hij heeft ons pak aan en maakt de opstelling maar ik word er niet warm of koud van.
van geil
 van geil - zondag 18 augustus 2019 - 16:34   quote  deeplink  
Harakiri systeem .
MMM
 MMM - zondag 18 augustus 2019 - 17:27   quote  deeplink  
Schaam je diep met deze schandalige opstelling
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 augustus 2019 - 17:30   quote  deeplink  
Bijna denken dat Jaap dit opzettelijk doet.
kenny
 kenny - zondag 18 augustus 2019 - 17:41   quote  deeplink  
makkelijk om jaap af te zeiken terwijl je je pijlen beter op troost en kuyt kan richten , iedereen weet toch al jaren dat bottegin en v/d heijden een drama zijn , zorg dan voor goede vervangers , ja johnston na een telefoongesprek pfff schijnt het voorlopig niet aan te kunnen en ja Edgar le waar we het nog vanaf moeten wachten en het seizoen is al 3 weken bezig
spits positie ook jorgenson geblesserd dat kan maar vente pfff dat heeft iedereen toch vorig jaar al gezien zorg voor een vervanger met kwaliteit
MMM
 MMM - zondag 18 augustus 2019 - 18:40   quote  deeplink  
Fijne opstelling LUL
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 augustus 2019 - 18:41   quote  deeplink  
Goede statement, Jaap, zullen we nu serieus doen?
igor korneev
 igor korneev - zondag 18 augustus 2019 - 18:41   quote  deeplink  
stampot
VVout
 VVout - zondag 18 augustus 2019 - 20:40   quote  deeplink  
Met ballen zoals Sam en het ontbreken van een afmaker, want er hadden er best wel 2 of 3 gemaakt moeten worden kan je er ook niet veel anders meer van verwachten.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 augustus 2019 - 20:42   quote  deeplink  
Jaap doe mij een plezier en haal voorafgaand aan de wedstrijd die lul met die schoteltjes en Ijn warming up show van het veld.
Laat die mannen gewoon met een bal kloten maar haal die lul van het veld.
Of denk je dat die 10 minuten conditie verbetering oplevert?
kenny
 kenny - zondag 18 augustus 2019 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 20:40 schreef VVout het volgende:
Met ballen zoals Sam en het ontbreken van een afmaker, want er hadden er best wel 2 of 3 gemaakt moeten worden kan je er ook niet veel anders meer van verwachten.
mee eens , jaap kan er toch niks aan doen dat hij opgescheept wordt met deze selectie , het is te hopen dat er nog wat komt (argentijnen? ) en dat er nog wat vertrekt , doorselecteren zoals elke normale club doet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 augustus 2019 - 22:16   quote  deeplink  
Nou ik ga alvast aftellen voor Stam

10
van geil
 van geil - zondag 18 augustus 2019 - 22:20   quote  deeplink  
7
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 augustus 2019 - 22:21   quote  deeplink  
Ik wacht nog even tot de basis speelt
MightyAce
 MightyAce - zondag 18 augustus 2019 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:
Ik wacht nog even tot de basis speelt
2023
MMM
 MMM - maandag 19 augustus 2019 - 10:37   quote  deeplink  
Als hij donderdag weer met Botteghin, van der Heijden en Larsson begint is hij knettergek.
netsurfer
 netsurfer - maandag 19 augustus 2019 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2019 - 10:37 schreef MMM het volgende:
Als hij donderdag weer met Botteghin, van der Heijden en Larsson begint is hij knettergek.
Eens.

Maar ik denk niet dat hij dat doet. Hij laat falende spelers zo mogelijk wel lekker banken.

Ook het grootste talent van de club Kokcu en de het grootste kind van de club Burger ontkwamen hier na een paar matige wedstrijden niet aan. En voor Jan-Arie (nu er een vervanger is) en Samba Sam was het na 45 minuten ook mooi geweest.

Dus wat dat betreft is er hoop, hij is minder halsstarrig dan Gio was.
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 augustus 2019 - 12:18   quote  deeplink  
Ik denk dat hij dat wel doet
netsurfer
 netsurfer - maandag 19 augustus 2019 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2019 - 12:18 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk dat hij dat wel doet
Dan moet hij het verder zelf maar weten, niet achteraf hier nog een keer vragen.
kenny
 kenny - maandag 19 augustus 2019 - 12:35   quote  deeplink  
welke CV's heeft jaap ter beschikking die voldoen ?? alleen die edgar le die niet verkeerd inviel , bottegin , v/d heijden en v beek is lood om oud ijzer en ongeschikt , johnston niet bruikbaar (waarom is deze jongen gehaald ? ) , Geertruida komt nog tekort en meer keus is er niet
jaap is niet voor niks met 2 verdedigende middenvelders gaan spelen om de verdediging te ontzien , wat zou hij dan anders kunnen ??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic









0.0230309