BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2019 - 10:41   quote  deeplink  
Feyenoord neemt het deze week in de voorronde van de Europa League op tegen Hapoel Beer Sheva. Opnieuw gaat het voor Feyenoord een wedstrijd in hoge temperaturen worden en dit zorgt voor een specifieke voorbereiding.

"Tijdens alle trainingen werkt de oefenmeester van Feyenoord nauw samen met de medische staf, waarin Arno Philips als fysieke trainer een voorname rol heeft. Stam moet voor een extreem groot deel van zijn spelers maatwerk verrichten", zo schrijft De Telegraaf.

Feyenoord werkt veel individuele programma's af. "Dat houdt in dat hij met veel individuele programma’s te maken heeft en zijn selectie niet over de hele lijn hetzelfde kan belasten. Nooit eerder werkte Feyenoord met een selectie waarin zoveel spelers uitzonderlijk lang niet hebben gespeeld in het voorgaande seizoen

Dit zijn wel feitjes
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 27 augustus 2019 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 10:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dit zijn wel feitjes
Zeker.
MMM
 MMM - zondag 01 september 2019 - 16:02   quote  deeplink  
Weer Narsingh in de spits. Niet meer serieus te nemen deze man op deze manier.

Wat een aanfluiting.
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 16:14   quote  deeplink  
Ik vind t een goede beslissing, nu de bal sneller naar voren en je gaat veel scoren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 september 2019 - 16:36   quote  deeplink  
Stam: ''Denk dat Luciano het heel aardig invult''

38eunmglzu0m.jpeg

Jaap Stam kan nog altijd niet beschikken over spits Nicolai Jorgensen. In de uitwedstrijd tegen Willem II kiest hij daarom opnieuw voor Luciano Narsingh in de spits. De speler die eigenlijk rechtsbuiten is, kreeg veel kritiek, maar daar is Stam het niet helemaal mee eens.

"Hij werkt keihard voor wat hij moet doen", reageert Stam in gesprek met FOX Sports. "Het gevoel is soms anders dan wanneer je als buitenspeler speelt. Hij komt voor de goal, krijgt z'n mogelijkheden. Als hij er dan 1 of 2 inprikt, praat iedereen er heel anders over. Je kijkt binnen de groep wat op dit moment de beste optie is om daar neer te zetten. Ik denk dat Luciano het tot op heden heel aardig heeft ingevuld."

Over het herstel van Jorgensen klinkt Stam positief. "Hij doet het goed. Hij traint weer mee, gedeeltes ook met de groep. Het heeft wel tijd nodig, gaat niet heel snel. Hij voelt zich goed, hij moet ook wedstrijdritme gaan krijgen. We hopen dat dat zo snel mogelijk kan gaan, maar we moeten ook niet te gehaast te werk gaan. Als hij zich zo blijft voelen als nu, zal het niet zo lang meer gaan duren."

Vanaf morgen lijkt Stam te kunnen gaan beschikken over Marcos Senesi. Na een flinke transfersoap ziet het ernaar uit dat de Argentijnse verdediger eindelijk onderweg is naar Rotterdam. "Ik heb nog geen officieel akkoord vernomen, dus ik geef het nog niet toe. Je weet het nooit. Het duurt wel heel lang, dus het moet nu wel een keer afgerond gaan worden", aldus Stam.

Over een nieuwe spits: "We zijn nog steeds bezig om ook daar nog iets te kunnen doen. We hebben niet heel veel tijd meer, maar we wachten het af. Er is ook niet heel veel geld, zo reëel moeten we ook zijn. We weten allemaal hoe we ervoor staan in wat we wel en niet kunnen doen. We moeten inventief zijn in die keuzes."
Positivo
 Positivo - zondag 01 september 2019 - 17:37   quote  deeplink  
Jaap ziet dingen Narsingh is de slechtste optie in de spits
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 17:40   quote  deeplink  
Met deze opbouw van achteruit kan zelfs Bijlo in de spots.
MMM
 MMM - zondag 01 september 2019 - 18:57   quote  deeplink  
Interview wel een verademing tov Gio zeg.

Terechte kritiek op Nijhuis
ar
 ar - zondag 01 september 2019 - 18:58   quote  deeplink  
Ik zei exact hetzelfde net tegen m'n vrouw.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 september 2019 door ar --
piet de paler
 piet de paler - zondag 01 september 2019 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 17:40 schreef Stylzz het volgende:
Met deze opbouw van achteruit kan zelfs Bijlo in de spots.
Komt goed geef de verdedigers een kans
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:03 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Komt goed geef de verdedigers een kans
Flikker Botte eruit en Tapia

Dan kom je tot voetballen.
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 september 2019 - 19:06   quote  deeplink  
gaan we weer...
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:06 schreef CobusIII het volgende:
gaan we weer...
Je bent toch niet blind of wel?
piet de paler
 piet de paler - zondag 01 september 2019 - 19:08   quote  deeplink  
Jaap zij zinnige zaken over die chef verse vleeswaren
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 september 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je bent toch niet blind of wel?
Jij? Wat botje betreft eens, maar Tapia speelt van de 4 wedstrijden 3 redelijk tot goed, vandaag matig en slordig. Maar Fer en Kokcu, karsdorp en Haps waren zeker niet beter. Dus ik irriteer me een beetje aan je obsessie/focus voor Tapia. Vandaag was niet best, maar met kelly en Burger wordt het minder en Toornstra speelt meer naar voren.
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 19:28   quote  deeplink  
JE MOET JUIST MEER NAAR VOREN SPELEN DAT IS T PUNT
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 19:28   quote  deeplink  
En sneller en zonder kut passjes en pirouettes!!!
MightyAce
 MightyAce - zondag 01 september 2019 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:08 schreef piet de paler het volgende:
Jaap zij zinnige zaken over die chef verse vleeswaren
En onzinnige dingen over hoe Feyenoord zo'n zwaar programma heeft. Verdomme net een heel weekend overgeslagen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 september 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:
JE MOET JUIST MEER NAAR VOREN SPELEN DAT IS T PUNT
Je wilt een Paddo ?Die liep ze zelf wel naar voren als het moest hahaha
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 september 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:28 schreef Stylzz het volgende:
JE MOET JUIST MEER NAAR VOREN SPELEN DAT IS T PUNT
Ik bedoel dat Toornstra meer op 10 speelt....meer naar voren dus....jij wilt dus dat kokcu en toornstra samen op 10 gaan spelen?
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:40 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Toornstra meer op 10 speelt....meer naar voren dus....jij wilt dus dat kokcu en toornstra samen op 10 gaan spelen?
Ik noem t met de punt naar achteren met 1 controlerende middenvelder en twee aanvallende ja
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 september 2019 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik noem t met de punt naar achteren met 1 controlerende middenvelder en twee aanvallende ja
Ok, is een keuze. Ik ben niet zo gecharmeerd van Toornstra. Speelt 3 van de 4 wedstrijden matig, maar kan een goal maken. Maar hij is geblesseerd en dus geen optie op het moment.
Daarnaast is ons centrum altijd te zwak geweest om met één controlerende verdediger te spelen. maar het kan best zo zijn dat Senesi en Ié zoveel comfor geven dat je met Fer, Toornstra en Kokcu kan spelen. Maar nogmaals, Toornstra is ook niet het niveau wat je nastreeft.
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 19:56   quote  deeplink  
Hoeft Toornstra ook niet te zijn.
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 september 2019 - 19:57   quote  deeplink  
Wie heeft daar jouw voorkeur?
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 september 2019 - 19:58   quote  deeplink  
Of gaat het alleen om positioneel..
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 september 2019 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in maar de vertraging vind ik meer bij Fer liggen dan bij Tapia vandaag.
Maar goed verdedigend gezien vind ik hem weer beter dan Tapia
Ja, ik denk dat qua accent Tapia iets meer naar voren moet en Fer iets meer controlerend. En de afstemming kan iets beter.

Feitelijk geef ik dat ook hier aan, alleen jij zal het niet eens zijn met de invulling van Tapia..
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 20:01   quote  deeplink  
Je zou Berghuis naast Kokcu kunnen zetten.
Of Burger.
Of …

Maar t gaat in de basis om de positie, om de spelopvatting.

Plus je hebt centrale verdedigers nodig die de bal snel verplaatsen dan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 01 september 2019 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 20:01 schreef CobusIII het volgende:
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in maar de vertraging vind ik meer bij Fer liggen dan bij Tapia vandaag.
Maar goed verdedigend gezien vind ik hem weer beter dan Tapia
Ja, ik denk dat qua accent Tapia iets meer naar voren moet en Fer iets meer controlerend. En de afstemming kan iets beter.

Feitelijk geef ik dat ook hier aan, alleen jij zal het niet eens zijn met de invulling van Tapia..
ik vond ze allebei ondermaats.
CobusIII
 CobusIII - zondag 01 september 2019 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 20:01 schreef Stylzz het volgende:
Je zou Berghuis naast Kokcu kunnen zetten.
Of Burger.
Of …

Maar t gaat in de basis om de positie, om de spelopvatting.

Plus je hebt centrale verdedigers nodig die de bal snel verplaatsen dan.
Positioneel ben ik het wel met je eens...qua invulling niet. Berghuis en Kokcu samen op het middenveld is te licht (zet ook geen druk zonder bal) en Burger is er nog niet...
Ik hoop dat Fer fit wordt en zoals vroeger kan opstomen en oorlog kan maken in het strafschop gebied. Maar ik heb mijn twijfels of dat nog gaat gebeuren.
Daarnaast denk ik dat Stam meer voor zekerheid kiest met 2 controlerende middenvelders. In ieder geval de komende periode. Als Jorgensen fit is, speel je voorin ook al heel anders.
MMM
 MMM - zondag 01 september 2019 - 20:36   quote  deeplink  
4.1 - Feyenoord's non-penalty Expected Goals value this Eredivisie season is 4.1, the lowest amount of all teams. Searching.

Zorgwekkend.
igor korneev
 igor korneev - zondag 01 september 2019 - 21:26   quote  deeplink  
Eens,Moet snel beter
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 september 2019 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 20:36 schreef MMM het volgende:
4.1 - Feyenoord's non-penalty Expected Goals value this Eredivisie season is 4.1, the lowest amount of all teams. Searching.

Zorgwekkend.
Die extra spits moet. Veel te veel hoop op Jorgensen.
Je maakt jezelf op deze manier tandeloos.
netsurfer
 netsurfer - woensdag 04 september 2019 - 14:50   quote  deeplink  
Jaap doet het best redelijk to zover. Had geen makkelijke start qua selectie.

Maar hij moet geen rare dingen gaan roepen:

quote:
Op zondag 01 september 2019 - 16:36 schreef RenatoBos het volgende:
Stam: ''Denk dat Luciano het heel aardig invult''
Positivo
 Positivo - woensdag 04 september 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 14:50 schreef netsurfer het volgende:
Jaap doet het best redelijk to zover. Had geen makkelijke start qua selectie.

Maar hij moet geen rare dingen gaan roepen:

[..]

Bagger voorbereiding, bagger voetbal, Narsingh bagger Stam heeft geluk dat hij drie punten bij Willem dos haalde
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 september 2019 - 22:38   quote  deeplink  
Ongeslagen en poule fase bereikt..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 september 2019 - 22:53   quote  deeplink  
Precies.
Jaap presteert wel.
Positivo
 Positivo - donderdag 05 september 2019 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 22:38 schreef RenatoBos het volgende:
Ongeslagen en poule fase bereikt..
Scorebord journalistiek zulk slecht voetbal onder Jaap heb ik tijden niet gezien. Ja GIO liet punten tegen de kleintjes liggen omdat spelers als Toornstra, Jorgensen en Larsson niet in de kleine ruimte kunnen spelen en er op de counter altijd bij ons wat te halen viel. ADO komt straks gewoon met het idee die punten zijn van ons.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 september 2019 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2019 - 08:35 schreef Positivo het volgende:

[..]

Scorebord journalistiek zulk slecht voetbal onder Jaap heb ik tijden niet gezien. Ja GIO liet punten tegen de kleintjes liggen omdat spelers als Toornstra, Jorgensen en Larsson niet in de kleine ruimte kunnen spelen en er op de counter altijd bij ons wat te halen viel. ADO komt straks gewoon met het idee die punten zijn van ons.
Gio had een complete en fittere selectie en jaren de tijd om zijn spel erin te slijpen. Wat een onzinnige vergelijking.
Milo
 Milo - donderdag 05 september 2019 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2019 - 08:35 schreef Positivo het volgende:

[..]

Scorebord journalistiek zulk slecht voetbal onder Jaap heb ik tijden niet gezien. Ja GIO liet punten tegen de kleintjes liggen omdat spelers als Toornstra, Jorgensen en Larsson niet in de kleine ruimte kunnen spelen en er op de counter altijd bij ons wat te halen viel. ADO komt straks gewoon met het idee die punten zijn van ons.
Gio had wel een Dirk en een v Persie in huis. En waren botteghin en jan arie nog redelijk van niveau. Stam doet het aardig hoor. Tegen Heereveen on nodig gelijk gespeeld. Scheelt sowieso 2 punten. En 4 wedstrijden ongeslagen in europa. Heeft Gio dat gepresteerd??
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 september 2019 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2019 - 08:50 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Gio had een complete en fittere selectie en jaren de tijd om zijn spel erin te slijpen. Wat een onzinnige vergelijking.
Spel bij Gio was echt niet beter
JanM
 JanM - donderdag 05 september 2019 - 12:38   quote  deeplink  
Tot nu toe een mager zesje dus voor Stam?
Positivo
 Positivo - donderdag 05 september 2019 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2019 - 08:50 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Gio had een complete en fittere selectie en jaren de tijd om zijn spel erin te slijpen. Wat een onzinnige vergelijking.
Schulden, steeds zijn beste spelers kwijt wat een gelul.
Ja hij had Kuyt maar die stelde hij niet altijd op.
Positivo
 Positivo - donderdag 05 september 2019 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2019 - 12:38 schreef JanM het volgende:
Tot nu toe een mager zesje dus voor Stam?
Ja zesje
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 september 2019 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2019 - 17:12 schreef Positivo het volgende:

[..]

Schulden, steeds zijn beste spelers kwijt wat een gelul.
Ja hij had Kuyt maar die stelde hij niet altijd op.
Welke schulden?
Positivo
 Positivo - donderdag 05 september 2019 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2019 - 17:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Welke schulden?
Aandelen kapitaal VVF dan, laatste seizoen was slecht mede door blessures, Arie en Botje. Alhoewel 6-2 tegen die neuzen ook een prijs is en meerdere toppers zijn gewonnen. Eens zien wat kale Jaap met zijn Ierse schouderaapje gaan presteren.

Hele voorbereiding met Arbo en Vente nu weer een Narsingh in de spits valt niet mee.
Frstu
 Frstu - donderdag 05 september 2019 - 18:01   quote  deeplink  
Jaap maakt tot nog toe wel een stabiele indruk.

Ik denk niet dat iemand een "Clasie'tje" gaat uithalen bij hem. Daarnaast heeft hij oog voor de toekomst van Feyenoord en liet hij Burger, Geertruida en Bannis al debuteren.

Hoe het seizoen zich verder ontwikkelt zullen we snel zien. De derde plaats lijkt het maximaal haalbare.
Positivo
 Positivo - donderdag 05 september 2019 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2019 - 18:01 schreef Frstu het volgende:
Jaap maakt tot nog toe wel een stabiele indruk.

Ik denk niet dat iemand een "Clasie'tje" gaat uithalen bij hem. Daarnaast heeft hij oog voor de toekomst van Feyenoord en liet hij Burger, Geertruida en Bannis al debuteren.

Hoe het seizoen zich verder ontwikkelt zullen we snel zien. De derde plaats lijkt het maximaal haalbare.
Jaap is gedwongen jeugd te laten instromen. Met of zonder Senesi had Botje er wel afgekund. Rustig 90 minuten staat ie als een debiel langs te kant te coachen? erg irritant maar misschien zit ik ernaast.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 05 september 2019 - 18:18   quote  deeplink  
Niks tegen Jaap zover

Maar Gio heeft ook zijn mooie resultaten bereikt, ook in Europa, trencin is blijven hangen, Manchester vergeten.
Had ook lange periodes van geen complete selectie, voor hem nog lastiger want hij hield wel erg graag vast aan de zelfde 11.
Niks gepresteerd? Prijzen en kampioenschap vergeten.
Clasie had t ook bij Jaap gedaan, was t moment dat Clasie besefte dat zijn Feyenoord droom uiteen spatte. Was verslagen.
Frstu
 Frstu - donderdag 05 september 2019 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 september 2019 - 18:18 schreef igor korneev het volgende:
Clasie had t ook bij Jaap gedaan, was t moment dat Clasie besefte dat zijn Feyenoord droom uiteen spatte. Was verslagen.
Dat laatste zullen we nooit te weten komen. Feit is dat het bij Gio wel gebeurde.

En ik vond de uitstraling van "Gio" wel erg vriendelijk. Maar als trainer moet je wel iets meer autoriteit uitstralen. Ik vond de beslissing om binnen "no time" Clasie weer te accepteren zwak.

Dat Gio kampioen is geworden met Feyenoord en Jaap dat waarschijnlijk nooit zal lukken, is wat mij betreft appels met peren vergelijken. Het was het moment. De andere clubs lieten het deels liggen. Nu zijn ajax en psv oppermachtig. En wordt het veel moeilijker voor Feyenoord om te verrassen.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 05 september 2019 - 18:34   quote  deeplink  
Eens met Gio zijn uitstraling.
Wel weet ik dat het niet in Clasie zijn karakter zit een trainer openlijk te vernederen, was basis bij Gio ook. Was echt teleurgesteld in zichzelf, nu nog waarschijnlijk.

Ik laat mij graag verrassen, Gio deed het, waarom Jaap niet. Desnoods volgend seizoen, al is de kans gewoon nooit erg groot dat Feyenoord t word

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic









0.0202620