BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 maart 2019 - 15:19   quote  deeplink  
Uncle Fester......... Beter Jaap Stam dan Jaap AAP
R()b
 R()b - woensdag 06 maart 2019 - 15:20   quote  deeplink  
Als een speler te laat komt op de training....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 maart 2019 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 14:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe lang is ie eigenlijk al ziek?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 06 maart 2019 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hoe lang is ie eigenlijk al ziek?
De vergelijkingen met Voldemort zijn al viraal gegaan hahaha
van geil
 van geil - woensdag 06 maart 2019 - 16:10   quote  deeplink  
VI voorziet problemen voor Stam,
https://www.fr12.nl/nieuws/50030-derksen-over-stam-dat-moet-hij-niet-doen-joh.html
van geil
 van geil - woensdag 06 maart 2019 - 16:10   quote  deeplink  
VI voorziet problemen voor Stam,
https://www.fr12.nl/nieuws/50030-derksen-over-stam-dat-moet-hij-niet-doen-joh.html
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 maart 2019 - 16:26   quote  deeplink  
Maar dat afbranden hebben vooral zijzelf in de hand
van geil
 van geil - woensdag 06 maart 2019 - 16:28   quote  deeplink  
Ze hebben wel een punt vind ik ,
Mocht inderdaad blijken dat je deze selectie niet kunt versterken, ga dan niet in je korte broek in de voorbereiding oreren dat we een kampioen waardige selectie hebben die de groepsfase van Europa moet bereiken , zoals afgelopen zomer, maar vertel gewoon de waarheid .
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 06 maart 2019 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 16:28 schreef van geil het volgende:
Ze hebben wel een punt vind ik ,
Mocht inderdaad blijken dat je deze selectie niet kunt versterken, ga dan niet in je korte broek in de voorbereiding oreren dat we een kampioen waardige selectie hebben die de groepsfase van Europa moet bereiken , zoals afgelopen zomer, maar vertel gewoon de waarheid .
Tsja, dat is een moeilijke. Wat is de waarheid als je naar de toekomst probeert te kijken?
van geil
 van geil - woensdag 06 maart 2019 - 16:41   quote  deeplink  
Dat je zoals het er nu voorstaat , hebt gegokt en verloren, dat er gebouwd moet worden met jeugd , en dat dat tijd kan kosten .
Alle zeilen bijzetten voor de derde plaats , en het legioen vragen de nieuwe noodgedwongen aanpak te steunen .
Dan haal je een hoop druk weg , en wordt je met wat geluk zelfs 2de , maar dat moet je dan weer niet zeggen natuurlijk.
Je geeft dan ook de trainers wat ruimte.
En de media zit niet op je nek zoals afgelopen jaar , gaan jullie nog voor de titel ?
Spelers en trainers werden daar moedeloos van .en het wekte irritatie bij ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 maart 2019 door van geil --
R()b
 R()b - woensdag 06 maart 2019 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 16:41 schreef van geil het volgende:
Dat je zoals het er nu voorstaat , hebt gegokt en verloren, dat er gebouwd moet worden met jeugd , en dat dat tijd kan kosten .
Alle zeilen bijzetten voor de derde plaats , en het legioen vragen de nieuwe noodgedwongen aanpak te steunen .
Dan haal je een hoop druk weg , en wordt je met wat geluk zelfs 2de , maar dat moet je dan weer niet zeggen natuurlijk.
Je geeft dan ook de trainers wat ruimte.
En de media zit niet op je nek zoals afgelopen jaar , gaan jullie nog voor de titel ?
Spelers en trainers werden daar moedeloos van .en het wekte irritatie bij ons.
Behoorlijk zinnig.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 06 maart 2019 - 17:13   quote  deeplink  
Mee eens.
Gewoon voor t best mogelijke gaan, zonder het kampioenschap te benoemen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 06 maart 2019 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 16:41 schreef van geil het volgende:
Dat je zoals het er nu voorstaat , hebt gegokt en verloren, dat er gebouwd moet worden met jeugd , en dat dat tijd kan kosten .
Alle zeilen bijzetten voor de derde plaats , en het legioen vragen de nieuwe noodgedwongen aanpak te steunen .
Dan haal je een hoop druk weg , en wordt je met wat geluk zelfs 2de , maar dat moet je dan weer niet zeggen natuurlijk.
Je geeft dan ook de trainers wat ruimte.
En de media zit niet op je nek zoals afgelopen jaar , gaan jullie nog voor de titel ?
Spelers en trainers werden daar moedeloos van .en het wekte irritatie bij ons.
Eens. De jeugd kan altijd op steun rekenen in de Kuip.
ar
 ar - woensdag 06 maart 2019 - 17:14   quote  deeplink  
Hij heeft soms z'n momenten
ar
 ar - woensdag 06 maart 2019 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 17:13 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Eens. De jeugd kan altijd op steun rekenen in de Kuip.
Tot op zekere hoogte
MightyAce
 MightyAce - woensdag 06 maart 2019 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 17:15 schreef ar het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte
Meer krediet iig
ar
 ar - woensdag 06 maart 2019 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 17:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Meer krediet iig
Eens:)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 maart 2019 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 15:45 schreef MightyAce het volgende:

[..]

De vergelijkingen met Voldemort zijn al viraal gegaan hahaha
d:-))) nu je het zegt..
tomson
 tomson - woensdag 06 maart 2019 - 17:55   quote  deeplink  

https://youtu.be/aVlNz1QP2p0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 maart 2019 door tomson --
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - woensdag 06 maart 2019 - 18:06   quote  deeplink  
Het voetbal kan NOOIT slechter worden dan onder Gio! Prijzen winnen wordt een ander verhaal, maar daar heb ik geen moeite mee !
VVout
 VVout - woensdag 06 maart 2019 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 17:55 schreef tomson het volgende:
[ filmpje ]
https://youtu.be/aVlNz1QP2p0
Haha op tijd komen en niet zo veel vreten .... Belooft wat voor volgend seizoen :)
van geil
 van geil - woensdag 06 maart 2019 - 18:17   quote  deeplink  
De rots van Kampen , ook wel de goudvis genoemd.
van geil
 van geil - woensdag 06 maart 2019 - 18:47   quote  deeplink  
Flink bedrag voor Stam ,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=417857&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 maart 2019 - 18:54   quote  deeplink  
Tonnetje
van geil
 van geil - woensdag 06 maart 2019 - 19:40   quote  deeplink  
Dit is nieuw voor mij, eigen management Stam betreffende talenten Zuid Amerika
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=21221&abbr=feyenoordpings

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 maart 2019 door van geil --
ar
 ar - woensdag 06 maart 2019 - 19:53   quote  deeplink  
Jaap heeft een netwerk.
Komt dat mooi uit Martin!
MightyAce
 MightyAce - woensdag 06 maart 2019 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 19:53 schreef ar het volgende:
Jaap heeft een netwerk.
Komt dat mooi uit Martin!
Jaap wordt omgevormd tot scout. En de scouts worden keepers. Cirkeltje rond.
Alexi
 Alexi - woensdag 06 maart 2019 - 19:59   quote  deeplink  
Achja, welkom Jaap!
analist
 analist - woensdag 06 maart 2019 - 20:00   quote  deeplink  
Toch een aantal azijnpissers tussen de berichten over Jaap Stam. Ik denk wel een goede keus. Heeft zelf top gespeeld, charisma en ik denk kan heel hard zijn voor de spelers. Een goede uitstraling naar buiten toe en een man met een eigen mening. Eerst nog maar kijken hoe de hele technische staf eruit komt te zien.
En oh ja Martin, kijk naar de aan en verkoop beleid bij Ajax, daar plukken ze nu de vruchten van. Dus investeer in jonge dynamische voetballers. Zorg voor een goed scouting apparaat ( Belgie, Denemarken, Zweden, Frankrijk) loopt genoeg rond tegen nog betaalbare prijzen.
van geil
 van geil - woensdag 06 maart 2019 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 19:53 schreef ar het volgende:
Jaap heeft een netwerk.
Komt dat mooi uit Martin!
Weet hij denk ik nu pas, anders had hij het wel benoemd.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 06 maart 2019 - 20:09   quote  deeplink  
De tijd zal het leren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 maart 2019 - 22:12   quote  deeplink  
De toekomstige Feyenoord-trainer Jaap Stam moet een trio gaan vormen met Dirk Kuyt én Robin van Persie. Dat stelt Rob Jacobs.

Stam werd woensdagmiddag gepresenteerd door Feyenoord, dat hem overneemt van PEC Zwolle. Na dit seizoen volgt hij Giovanni van Bronckhorst op. "Daar schrik ik van", reageert Jacobs bij RTV Rijnmond op het nieuws. "Stam is een geweldige naam. Hij is een heel grote speler geweest, een international, maar als trainer heeft hij een heel klein lijstje.''

De oud-trainer van Feyenoord zou Kuyt en Van Persie naast Stam zetten. "Ik mag toch hopen dat Dirk erbij betrokken gaat worden, omdat hij de ins en outs kent van Feyenoord. Dat geldt ook voor Van Persie. Ik zou hem een belangrijke rol geven."

"Van Persie met Dirk Kuyt en Jaap Stam...", mijmert Jacobs. "Dat zijn drie geweldenaren. Dan heb je twee clubjongens - de allergrootste is Van Persie. En Kuyt, die een geweldig visitekaartje is voor de club. Dan staat er wel wat. Met deze drie mensen heb je eigenlijk alles wat je moet hebben en de resultaten zullen het dan moeten bewijzen.
kenny
 kenny - woensdag 06 maart 2019 - 22:26   quote  deeplink  
ik las dat stam wel een trainer is die van trainen houd , dus lange tijden trainen dingen erin slijpen zoals positiespel hoe druk zetten en vaste spelsystemen , dat bevalt mij wel
onder gio wordt duidelijk te weinig getraint en teveel rustdagen , dit zie je gewoon terug in het spel de laatste jaren onder gio , geen duidelijk spelsysteem , slecht positie spel , het spel lijkt meer dat iedereen maar wat doet
zeker als je met een jonge groep gaat werken is dit wel de juiste weg , trainen en ontwikkelen en zo waarde creeren op het veld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 maart 2019 door kenny --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 maart 2019 - 22:30   quote  deeplink  
Ik vind Stam een prima keuze ,ik zou alleen niet weten waarom hij Kuyt of van Persie
zou moeten toevoegen.
Leonidas1
 Leonidas1 - woensdag 06 maart 2019 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 16:41 schreef van geil het volgende:
Dat je zoals het er nu voorstaat , hebt gegokt en verloren, dat er gebouwd moet worden met jeugd , en dat dat tijd kan kosten .
Alle zeilen bijzetten voor de derde plaats , en het legioen vragen de nieuwe noodgedwongen aanpak te steunen .
Dan haal je een hoop druk weg , en wordt je met wat geluk zelfs 2de , maar dat moet je dan weer niet zeggen natuurlijk.
Je geeft dan ook de trainers wat ruimte.
En de media zit niet op je nek zoals afgelopen jaar , gaan jullie nog voor de titel ?
Spelers en trainers werden daar moedeloos van .en het wekte irritatie bij ons.
Ok. Mee eens.
kenny
 kenny - woensdag 06 maart 2019 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind Stam een prima keuze ,ik zou alleen niet weten waarom hij Kuyt of van Persie
zou moeten toevoegen.
inderdaad , v persie wil jaar niks doen en laat kuyt maar ervaring opdoen door zelf trainer te zijn , ik zou ook wel gelijk schoon schip maken door te stoppen met v gastel en makaay
R()b
 R()b - woensdag 06 maart 2019 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind Stam een prima keuze ,ik zou alleen niet weten waarom hij Kuyt of van Persie
zou moeten toevoegen.
Eens ik vindt het ook een prima keuze.

Moniz had eigenlijk een perfecte uitleg bij FC Rijnmond vond ik zelf, dit bedoelde ik nou laatst dat Feyenoord moet leren groter en anders te denken.
Kom met een visie, een toekomstig doel, verfris, denk modern niet ouderwets, visualiseer.
Jeugd moet floreren en gloriëren bij Feyenoord.
Ook op die manier krijg je de beste talenten bij Feyenoord en niet bij je concurrent.
Garandeer de jeugd, en ze staan op de voordeur te rammen.

Met Stam lijkt het erop dat wij nu dat pad gaan bewandelen, en hopelijk ook dat pad blijven volgen want dit is niet de eerste keer.
Wat het ons oplevert op het eind, dat kan niemand voorspellen maar we kunnen met zijn allen er invloed op hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 06 maart 2019 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 22:52 schreef R()b het volgende:

[..]

Eens ik vindt het ook een prima keuze.

Moniz had eigenlijk een perfecte uitleg bij FC Rijnmond vond ik zelf, dit bedoelde ik nou laatst dat Feyenoord moet leren groter en anders te denken.
Kom met een visie, een toekomstig doel, verfris, denk modern niet ouderwets, visualiseer.
Jeugd moet floreren en gloriëren bij Feyenoord.
Ook op die manier krijg je de beste talenten bij Feyenoord en niet bij je concurrent.
Garandeer de jeugd, en ze staan op de voordeur te rammen.

Met Stam lijkt het erop dat wij nu dat pad gaan bewandelen, en hopelijk ook dat pad blijven volgen want dit is niet de eerste keer.
Wat het ons oplevert op het eind, dat kan niemand voorspellen maar we kunnen met zijn allen er invloed op hebben.
Stam alleen is niet de oplossing .
Zij kunnen maar niet begrijpen dat ze ooit geen spelers meer mochten kopen door de knvb
omdat ze in categorie geplaatst waren.
Daardoor werden zij gedwongen om met eigen jeugd te gaan spelen..
Die transfers Castaignos Fer Wijnaldum waren een ook noodgedwongen, maar ook de redding van Feyenoord.
Nu is de jeugdopleiding door diezelfde intelligente bestuurders totaal naar de klote geholpen.
Het zal wel weer goed komen uiteindelijk ,maar wat kunnen intelligente mensen toch dom zijn
door hun arrogante houding.
R()b
 R()b - donderdag 07 maart 2019 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 23:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Stam alleen is niet de oplossing .
Zij kunnen maar niet begrijpen dat ze ooit geen spelers meer mochten kopen door de knvb
omdat ze in categorie geplaatst waren.
Daardoor werden zij gedwongen om met eigen jeugd te gaan spelen..
Die transfers Castaignos Fer Wijnaldum waren een ook noodgedwongen, maar ook de redding van Feyenoord.
Nu is de jeugdopleiding door diezelfde intelligente bestuurders totaal naar de klote geholpen.
Het zal wel weer goed komen uiteindelijk ,maar wat kunnen intelligente mensen toch dom zijn
door hun arrogante houding.
Helder kameraad.
Nee Stam 'kan' een begin van een goed toekomstperspectief worden.
Bestuurders moeten beseffen dat je zonder jeugd geen voetbalclub kan runnen.
En ja dan zit er ook middelmaat tussen, net als dat je spelers gaat kopen.
Middelmaat filter je eruit maak je geld van, om vervolgens je selectie mee op te bouwen.
Door die arrogante houding wat jij bedoeld , daarmee wordt je altijd zo terug geworpen de tijd in.
De bekende Feyenoord spreuk '1 grote stap vooruit, en 2 grote achteruit.'
Ik vraag mij wel eens af, Hoe simpel moet voetbal worden, dat zelfs een intelligent persoon het begrijpt?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 maart 2019 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 23:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu is de jeugdopleiding door diezelfde intelligente bestuurders totaal naar de klote geholpen.
Het zal wel weer goed komen uiteindelijk ,maar wat kunnen intelligente mensen toch dom zijn
door hun arrogante houding.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar echt gestimuleerd is t ook niet natuurlijk.
Kijk ik ben het er mee eens dat het niet toetreden tot de piramide, achteraf, een fout lijkt te zijn. Vooral ook omdat het lijkt alsof de concurrenten er wel van geprofiteerd hebben. Maar de vraag of de grote talenten die nu doorbreken ondanks of dankzij de KK competitie snel gegroeid zijn. Eigenlijk zou je dan het resultaat over langere tijd moeten bekijken en dat is er nog niet. Noem nu, zonder het op te zoeken, de nieuwe Bergwijns, de Jongs, de Ligten en Stengs, die nu in de jong elftallen van hun teams spelen. Ik ken ze nog niet. Maar misschien zeggen we volgend seizoen wel 'ja die en die, die speelde wel ff in de KK en gaat nu voor een miljoentje of wat naar Real'.

Hiermee verdedig ik niet het beleid, ik zeg alleen maar wat ik zie. Plus ik weet dat toen Feyenoord voor de piramide keuze stond, het t helemaal niet kon betalen. Daarna zijn er inderdaad nog meer kansen geweest en hield Feyenoord halsstarrig vast aan een bepaalde visie, de vraag alleen is, was dit gedreven uit koppigheid, een daadwerkelijke visie of misschien toch ook financieel? Van Geel en Feyenoord doen het voorkomen als het tweede. Ik trek dat in twijfel. Als ik sec kijk naar hoe groot de selecties van de concurrenten zijn, dan kan Feyenoord op dit moment helemaal niet betalen om een dusdanig grote en kwalitatieve selectie te hebben. Dat toont het feit al aan dat jong nu met het eerste en de O19 mee moet trainen nadat er een aantal zijn verhuurd. Je had dus nooit twee elftallen kunnen maken, met de nodige reserves en wisselspelers om blessures op te vangen, waarmee je ook nog had kunnen meedraaien in de KK-competitie. Nogmaals, niet het beleid verdedigen, slechts wat ik zie.

Dat hadden we misschien kunnen opvangen door meer jonge talenten aan te trekken, maar die moeten ook betaald worden en hebben direct invloed op je salarishuishouding en dus nog minder over voor het aantrekken van goede breedtespelers, of echte toppers.

Dus ik denk dat het hele verhaal complexer in elkaar zit dan wij weten, dat de keuze, zij het laat, om te investeren in de jeugdaccommodatie een goede is geweest en dat het nu inderdaad tijd is om een beleid en bijbehorende organisatie neer te zetten die Feyenoord in de komende jaren verder gaat brengen. En daar is inderdaad een flinke bezem voor nodig, maar die kunnen ze een niet vinden.
van geil
 van geil - donderdag 07 maart 2019 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 maart 2019 - 16:41 schreef van geil het volgende:
Dat je zoals het er nu voorstaat , hebt gegokt en verloren, dat er gebouwd moet worden met jeugd , en dat dat tijd kan kosten .
Alle zeilen bijzetten voor de derde plaats , en het legioen vragen de nieuwe noodgedwongen aanpak te steunen .
Dan haal je een hoop druk weg , en wordt je met wat geluk zelfs 2de , maar dat moet je dan weer niet zeggen natuurlijk.
Je geeft dan ook de trainers wat ruimte.
En de media zit niet op je nek zoals afgelopen jaar , gaan jullie nog voor de titel ?
Spelers en trainers werden daar moedeloos van .en het wekte irritatie bij ons.
En dan Jaap Stam,
https://www.fr-fans.nl/nieuws/39636/stam-spreekt-doelstelling-uit-voor-feyenoord
van geil
 van geil - donderdag 07 maart 2019 - 18:03   quote  deeplink  
En dan Jan de Jong,
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=48277&abbr=fr12
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 maart 2019 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2019 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar echt gestimuleerd is t ook niet natuurlijk.
Kijk ik ben het er mee eens dat het niet toetreden tot de piramide, achteraf, een fout lijkt te zijn. Vooral ook omdat het lijkt alsof de concurrenten er wel van geprofiteerd hebben. Maar de vraag of de grote talenten die nu doorbreken ondanks of dankzij de KK competitie snel gegroeid zijn. Eigenlijk zou je dan het resultaat over langere tijd moeten bekijken en dat is er nog niet. Noem nu, zonder het op te zoeken, de nieuwe Bergwijns, de Jongs, de Ligten en Stengs, die nu in de jong elftallen van hun teams spelen. Ik ken ze nog niet. Maar misschien zeggen we volgend seizoen wel 'ja die en die, die speelde wel ff in de KK en gaat nu voor een miljoentje of wat naar Real'.

Hiermee verdedig ik niet het beleid, ik zeg alleen maar wat ik zie. Plus ik weet dat toen Feyenoord voor de piramide keuze stond, het t helemaal niet kon betalen. Daarna zijn er inderdaad nog meer kansen geweest en hield Feyenoord halsstarrig vast aan een bepaalde visie, de vraag alleen is, was dit gedreven uit koppigheid, een daadwerkelijke visie of misschien toch ook financieel? Van Geel en Feyenoord doen het voorkomen als het tweede. Ik trek dat in twijfel. Als ik sec kijk naar hoe groot de selecties van de concurrenten zijn, dan kan Feyenoord op dit moment helemaal niet betalen om een dusdanig grote en kwalitatieve selectie te hebben. Dat toont het feit al aan dat jong nu met het eerste en de O19 mee moet trainen nadat er een aantal zijn verhuurd. Je had dus nooit twee elftallen kunnen maken, met de nodige reserves en wisselspelers om blessures op te vangen, waarmee je ook nog had kunnen meedraaien in de KK-competitie. Nogmaals, niet het beleid verdedigen, slechts wat ik zie.

Dat hadden we misschien kunnen opvangen door meer jonge talenten aan te trekken, maar die moeten ook betaald worden en hebben direct invloed op je salarishuishouding en dus nog minder over voor het aantrekken van goede breedtespelers, of echte toppers.

Dus ik denk dat het hele verhaal complexer in elkaar zit dan wij weten, dat de keuze, zij het laat, om te investeren in de jeugdaccommodatie een goede is geweest en dat het nu inderdaad tijd is om een beleid en bijbehorende organisatie neer te zetten die Feyenoord in de komende jaren verder gaat brengen. En daar is inderdaad een flinke bezem voor nodig, maar die kunnen ze een niet vinden.
Zeer genuanceerde benadering en meer vanuit afstand bekeken.
Oftewel: bekijk het ook eens vanuit deze kant.

Zou willen dat ik het zo geschreven had. Pet af.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 maart 2019 - 19:49   quote  deeplink  
Hij zal vanuit een goede verdediging gaan voetballen. In Nederland kom je heel ver met een goede verdediging . Ik zie weinig ploegen die dit hebben.
van geil
 van geil - donderdag 07 maart 2019 - 19:53   quote  deeplink  
Goed idee, nu de spelers nog daarvoor.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 maart 2019 - 20:21   quote  deeplink  
Die kosten in de regel minder als aanvallers.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 maart 2019 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2019 - 19:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zeer genuanceerde benadering en meer vanuit afstand bekeken.
Oftewel: bekijk het ook eens vanuit deze kant.

Zou willen dat ik het zo geschreven had. Pet af.
Dank. Zo kijk ik er lang tegenaan. Ook uit gebrek aan kennis
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 maart 2019 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2019 - 09:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar echt gestimuleerd is t ook niet natuurlijk.
Kijk ik ben het er mee eens dat het niet toetreden tot de piramide, achteraf, een fout lijkt te zijn. Vooral ook omdat het lijkt alsof de concurrenten er wel van geprofiteerd hebben. Maar de vraag of de grote talenten die nu doorbreken ondanks of dankzij de KK competitie snel gegroeid zijn. Eigenlijk zou je dan het resultaat over langere tijd moeten bekijken en dat is er nog niet. Noem nu, zonder het op te zoeken, de nieuwe Bergwijns, de Jongs, de Ligten en Stengs, die nu in de jong elftallen van hun teams spelen. Ik ken ze nog niet. Maar misschien zeggen we volgend seizoen wel 'ja die en die, die speelde wel ff in de KK en gaat nu voor een miljoentje of wat naar Real'.

Hiermee verdedig ik niet het beleid, ik zeg alleen maar wat ik zie. Plus ik weet dat toen Feyenoord voor de piramide keuze stond, het t helemaal niet kon betalen. Daarna zijn er inderdaad nog meer kansen geweest en hield Feyenoord halsstarrig vast aan een bepaalde visie, de vraag alleen is, was dit gedreven uit koppigheid, een daadwerkelijke visie of misschien toch ook financieel? Van Geel en Feyenoord doen het voorkomen als het tweede. Ik trek dat in twijfel. Als ik sec kijk naar hoe groot de selecties van de concurrenten zijn, dan kan Feyenoord op dit moment helemaal niet betalen om een dusdanig grote en kwalitatieve selectie te hebben. Dat toont het feit al aan dat jong nu met het eerste en de O19 mee moet trainen nadat er een aantal zijn verhuurd. Je had dus nooit twee elftallen kunnen maken, met de nodige reserves en wisselspelers om blessures op te vangen, waarmee je ook nog had kunnen meedraaien in de KK-competitie. Nogmaals, niet het beleid verdedigen, slechts wat ik zie.

Dat hadden we misschien kunnen opvangen door meer jonge talenten aan te trekken, maar die moeten ook betaald worden en hebben direct invloed op je salarishuishouding en dus nog minder over voor het aantrekken van goede breedtespelers, of echte toppers.

Dus ik denk dat het hele verhaal complexer in elkaar zit dan wij weten, dat de keuze, zij het laat, om te investeren in de jeugdaccommodatie een goede is geweest en dat het nu inderdaad tijd is om een beleid en bijbehorende organisatie neer te zetten die Feyenoord in de komende jaren verder gaat brengen. En daar is inderdaad een flinke bezem voor nodig, maar die kunnen ze een niet vinden.
Het is niet transperant en daardoor geven ze alle ruimte voor speculaties.
Dat we vanaf de zomer zowel een nieuwe trainingsaccomodatie als een nieuwe jeugdaccomodatie hebben is mooi.Daar kunnen ze heel lang mee vooruit.
Maar snap alleen die hypotheken niet als er zo'n 30 miljoen geïnvesteerd schijnt te zijn.

Als Utrecht en AZ het kunnen bolwerken in de kk.c dan hadden wij daar ook moeten zitten.
Stiekum denk ik dat ze op de goede weg zijn ,puur omdat ze totaal niet het achtetste van de tong laten zien.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 maart 2019 - 22:45   quote  deeplink  
Wat bedoel je met die laatste zin, Leon?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 maart 2019 - 05:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2019 - 22:45 schreef FR-Henk het volgende:
Wat bedoel je met die laatste zin, Leon?
Dat ze vol voor het nieuwe stadion gaan .
Daarbij alles op slot houden wat hun plannen zijn .
Ik denk dat ze er geen baat bij hebben als de achterban
ook maar een idee hebben van de plannen.
Dat het de zaken nog veel meer kan gaan bemoeilijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic









0.0088090