BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - dinsdag 25 juni 2019 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 08:54 schreef FR-Henk het volgende:
Jaap gaat zo wel richting hakblok mocht het niet meteen aan verwachting voldoen.
ben ik niet mee eens , heeft een duidelijk verhaal , duidelijke visie en speelplan , dat wil niet zeggen dat hij vanaf de eerste wedstrijd gaat winnen ook hij zal best in het begin verliezen , aantrekkelijk dominant voetbal heeft tijd nodig en moet erin geslepen worden (kijk naar Bosz die heeft ook altijd een aanlooptijd nodig), gelukkig is hij niet vies van trainen en juist heel gericht trainen , de discipline wordt aangehaald (wat hardt nodig is) en onder zijn gezag zullen ze de kantjes er niet aflopen , ik heb er vertrouwen in dit is wat feyenoord nodig heeft om weer stappen te maken
ik hoop wel dat troost hen minimaal 2 of 3 goede versterkingen kan geven wat echt nodig is (je kan niet jaren achter elkaar je beste spelers verkopen en B keus ervoor terug halen dan houd het een keer op)
2 of 3 goede versterkingen zullen jaap helpen om vlugger stappen te zetten en succesvol aantrekkelijk voetbal te gaan spelen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2019 - 12:12   quote  deeplink  
Jaap Stam start bij Feyenoord als Rammstein

'WIL VECHTLUST ZIEN'De selectie van Feyenoord is er vooralsnog niet sterker op geworden. Maar Jaap Stam ziet een manier om dat gebrek aan kwaliteit te compenseren. Feyenoord kan aan de bak de komende weken.

Ik zag wel dat het pittig was voor die gasten

Jaap Stam

In de Kuip treedt vanavond de Duitse metalband Rammstein op. De fanatieke aanhang van de snoeiharde band van frontman Till Lindemann weet wat het voorgeschoteld gaat krijgen. Vol gas, nauwelijks rustmomenten en vooral geen overbodig gezeur. Wie Jaap Stam gisteren zag debuteren als trainer van Feyenoord op het trainingscomplex, voelt dat het ook met de nummer drie van de eredivisie die kant op zal gaan de komende maanden.

Tenminste, als het aan Stam zelf ligt. De opvolger van Giovanni van Bronckhorst pakte zijn incomplete selectie gisteren meteen bij de strot. Waar in Nederland het zogenaamde hitteplan uit de kast werd gehaald, koos Stam voor zijn selectie tussen half 11 en half 1 juist een pittige openingstraining te geven.

Jaap Stam kijkt uit naar versterkingen bij FeyenoordLees meer

Inspanningsfysiologen zullen er misschien hoofdschuddend naar hebben gekeken, al was de training alleen toegankelijk voor pers, maar Stam had er uiteraard een bedoeling mee. Wie begint er als eerst over een slok water? Wie klaagt er als eerste over hitte? Wie drukt zijn snor liever? Stam wilde het weleens zien, zeker nadat het ook hem niet ontgaan zal zijn dat de selectie van Feyenoord vorig seizoen op zijn zachtst gezegd niet de meest gedisciplineerde van de eredivisie was.

Toen de 17-jarige Marouan Azarkan na een fikse tackle letterlijk door de lucht vloog, keek Stam net even de andere kant op. En toen zijn spelers dachten dat er eindelijk een punt gezet zou worden achter de training in de bloedhitte, liet Stam ze doodleuk nog even opdraven voor een partijspel.

,,Ik zag wel dat het pittig was voor die gasten’’, glimlachte Stam na afloop. ,,De conditie is uiteraard nog niet optimaal en toch willen ze een bepaalde intensiteit tonen. Natuurlijk gaan we wel doseren, we willen niet over een paar weken met een waslijst aan blessures zitten. Maar wij gaan het wel op onze manier doen.’’

Jaap Stam. © BSR Agency

De manier van Feyenoord. Maar dus vooral de manier van Stam en zijn trouwe rechterhand Said Bakkati, die zich meteen liet gelden op het trainingsveld. Stam klaagde niet over een incomplete selectie, over het feit dat Feyenoord vorig seizoen kansloos achterbleef bij Ajax en PSV en dat de selectie er kwalitatief alleen nog maar op achteruit is gegaan. ,,We kijken wel naar nieuwe spelers, maar ik doe het met de jongens die ik heb. Een plek bij de top drie? Dat lijkt mij minimaal voor Feyenoord.’’

PSV sprak al uitvoerig met Steven Berghuis. Maar dat deed Stam inmiddels ook. De nieuwe trainer heeft goede hoop dat Berghuis gewoon bij Feyenoord blijft. ,,Ik heb een goed gesprek met hem gehad’’, zegt Stam. ,,Een prima gozer, die graag het maximale eruit wil halen. Dat wil ik ook, dus dat komt goed uit. Hij staat hier onder contract en dus reken ik erop dat hij blijft. Ik wil graag dat hij hier blijft.’’

Jeugd

Feyenoord wil inzetten op de jeugd. Met Denzel Hall, Naoufal Bannis, Marouan Azarkan, Ramon Hendriks, Achraf El Bouchataoui, Crysencio Summerville, Cheick Touré en het trio met iets meer ervaring Wouter Burger, Orkun Kökcü en Jordy Wehrmann was die categorie volop aanwezig.

Jaap Stam geeft aanwijzingen aan zijn spelers. © BSR Agency

,,Ik wil een stukje vechtlust zien’’, zei Stam, daar aan toevoegend dat er uiteraard een mix moet zijn van kwaliteiten om succes te bereiken. Met alleen hollen en vliegen, boek je ook geen succes, was de boodschap. Het voorbeeld van spelen ‘met een stukje vechtlust’ gaf hij recent zelf nog maar eens.

Op Old Trafford stond een benefietduel tussen de ‘legends’ van Manchester United en Bayern München op het programma. Met een felle tackle liet Stam tegenstander Ivica Olic door de lucht vliegen. ,,Ik kleunde er een paar keer lekker in, maar dat was niet om mijn spelers een voorbeeld te geven hoor’’, lachte Stam. ,,Die moeten gewoon proberen het maximale eruit te halen dit seizoen.’’

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2019 door Leon FR1908 --
kenny
 kenny - dinsdag 25 juni 2019 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 12:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jaap Stam start bij Feyenoord als Rammstein

'WIL VECHTLUST ZIEN'De selectie van Feyenoord is er vooralsnog niet sterker op geworden. Maar Jaap Stam ziet een manier om dat gebrek aan kwaliteit te compenseren. Feyenoord kan aan de bak de komende weken.

Ik zag wel dat het pittig was voor die gasten

Jaap Stam

In de Kuip treedt vanavond de Duitse metalband Rammstein op. De fanatieke aanhang van de snoeiharde band van frontman Till Lindemann weet wat het voorgeschoteld gaat krijgen. Vol gas, nauwelijks rustmomenten en vooral geen overbodig gezeur. Wie Jaap Stam gisteren zag debuteren als trainer van Feyenoord op het trainingscomplex, voelt dat het ook met de nummer drie van de eredivisie die kant op zal gaan de komende maanden.

Tenminste, als het aan Stam zelf ligt. De opvolger van Giovanni van Bronckhorst pakte zijn incomplete selectie gisteren meteen bij de strot. Waar in Nederland het zogenaamde hitteplan uit de kast werd gehaald, koos Stam voor zijn selectie tussen half 11 en half 1 juist een pittige openingstraining te geven.

Jaap Stam kijkt uit naar versterkingen bij FeyenoordLees meer

Inspanningsfysiologen zullen er misschien hoofdschuddend naar hebben gekeken, al was de training alleen toegankelijk voor pers, maar Stam had er uiteraard een bedoeling mee. Wie begint er als eerst over een slok water? Wie klaagt er als eerste over hitte? Wie drukt zijn snor liever? Stam wilde het weleens zien, zeker nadat het ook hem niet ontgaan zal zijn dat de selectie van Feyenoord vorig seizoen op zijn zachtst gezegd niet de meest gedisciplineerde van de eredivisie was.

Toen de 17-jarige Marouan Azarkan na een fikse tackle letterlijk door de lucht vloog, keek Stam net even de andere kant op. En toen zijn spelers dachten dat er eindelijk een punt gezet zou worden achter de training in de bloedhitte, liet Stam ze doodleuk nog even opdraven voor een partijspel.

,,Ik zag wel dat het pittig was voor die gasten’’, glimlachte Stam na afloop. ,,De conditie is uiteraard nog niet optimaal en toch willen ze een bepaalde intensiteit tonen. Natuurlijk gaan we wel doseren, we willen niet over een paar weken met een waslijst aan blessures zitten. Maar wij gaan het wel op onze manier doen.’’

Jaap Stam. © BSR Agency

De manier van Feyenoord. Maar dus vooral de manier van Stam en zijn trouwe rechterhand Said Bakkati, die zich meteen liet gelden op het trainingsveld. Stam klaagde niet over een incomplete selectie, over het feit dat Feyenoord vorig seizoen kansloos achterbleef bij Ajax en PSV en dat de selectie er kwalitatief alleen nog maar op achteruit is gegaan. ,,We kijken wel naar nieuwe spelers, maar ik doe het met de jongens die ik heb. Een plek bij de top drie? Dat lijkt mij minimaal voor Feyenoord.’’

PSV sprak al uitvoerig met Steven Berghuis. Maar dat deed Stam inmiddels ook. De nieuwe trainer heeft goede hoop dat Berghuis gewoon bij Feyenoord blijft. ,,Ik heb een goed gesprek met hem gehad’’, zegt Stam. ,,Een prima gozer, die graag het maximale eruit wil halen. Dat wil ik ook, dus dat komt goed uit. Hij staat hier onder contract en dus reken ik erop dat hij blijft. Ik wil graag dat hij hier blijft.’’

Jeugd

Feyenoord wil inzetten op de jeugd. Met Denzel Hall, Naoufal Bannis, Marouan Azarkan, Ramon Hendriks, Achraf El Bouchataoui, Crysencio Summerville, Cheick Touré en het trio met iets meer ervaring Wouter Burger, Orkun Kökcü en Jordy Wehrmann was die categorie volop aanwezig.

Jaap Stam geeft aanwijzingen aan zijn spelers. © BSR Agency

,,Ik wil een stukje vechtlust zien’’, zei Stam, daar aan toevoegend dat er uiteraard een mix moet zijn van kwaliteiten om succes te bereiken. Met alleen hollen en vliegen, boek je ook geen succes, was de boodschap. Het voorbeeld van spelen ‘met een stukje vechtlust’ gaf hij recent zelf nog maar eens.

Op Old Trafford stond een benefietduel tussen de ‘legends’ van Manchester United en Bayern München op het programma. Met een felle tackle liet Stam tegenstander Ivica Olic door de lucht vliegen. ,,Ik kleunde er een paar keer lekker in, maar dat was niet om mijn spelers een voorbeeld te geven hoor’’, lachte Stam. ,,Die moeten gewoon proberen het maximale eruit te halen dit seizoen.’’
klinkt goed toch , ik krijg er weer zin in , kom maar op met het nieuwe seizoen
VVout
 VVout - dinsdag 25 juni 2019 - 13:51   quote  deeplink  
Gewoon omdat het leuk is en op zekers wel een voorbeeld is...


https://youtu.be/6x8qozFH0Jg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2019 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 13:40 schreef kenny het volgende:

[..]

klinkt goed toch , ik krijg er weer zin in , kom maar op met het nieuwe seizoen
Ja eens Kenny!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2019 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 13:51 schreef VVout het volgende:
Gewoon omdat het leuk is en op zekers wel een voorbeeld is...

[ filmpje ]
https://youtu.be/6x8qozFH0Jg
Lol haha
van geil
 van geil - dinsdag 25 juni 2019 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 12:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jaap Stam start bij Feyenoord als Rammstein

'WIL VECHTLUST ZIEN'De selectie van Feyenoord is er vooralsnog niet sterker op geworden. Maar Jaap Stam ziet een manier om dat gebrek aan kwaliteit te compenseren. Feyenoord kan aan de bak de komende weken.

Ik zag wel dat het pittig was voor die gasten

Jaap Stam

In de Kuip treedt vanavond de Duitse metalband Rammstein op. De fanatieke aanhang van de snoeiharde band van frontman Till Lindemann weet wat het voorgeschoteld gaat krijgen. Vol gas, nauwelijks rustmomenten en vooral geen overbodig gezeur. Wie Jaap Stam gisteren zag debuteren als trainer van Feyenoord op het trainingscomplex, voelt dat het ook met de nummer drie van de eredivisie die kant op zal gaan de komende maanden.

Tenminste, als het aan Stam zelf ligt. De opvolger van Giovanni van Bronckhorst pakte zijn incomplete selectie gisteren meteen bij de strot. Waar in Nederland het zogenaamde hitteplan uit de kast werd gehaald, koos Stam voor zijn selectie tussen half 11 en half 1 juist een pittige openingstraining te geven.

Jaap Stam kijkt uit naar versterkingen bij FeyenoordLees meer

Inspanningsfysiologen zullen er misschien hoofdschuddend naar hebben gekeken, al was de training alleen toegankelijk voor pers, maar Stam had er uiteraard een bedoeling mee. Wie begint er als eerst over een slok water? Wie klaagt er als eerste over hitte? Wie drukt zijn snor liever? Stam wilde het weleens zien, zeker nadat het ook hem niet ontgaan zal zijn dat de selectie van Feyenoord vorig seizoen op zijn zachtst gezegd niet de meest gedisciplineerde van de eredivisie was.

Toen de 17-jarige Marouan Azarkan na een fikse tackle letterlijk door de lucht vloog, keek Stam net even de andere kant op. En toen zijn spelers dachten dat er eindelijk een punt gezet zou worden achter de training in de bloedhitte, liet Stam ze doodleuk nog even opdraven voor een partijspel.

,,Ik zag wel dat het pittig was voor die gasten’’, glimlachte Stam na afloop. ,,De conditie is uiteraard nog niet optimaal en toch willen ze een bepaalde intensiteit tonen. Natuurlijk gaan we wel doseren, we willen niet over een paar weken met een waslijst aan blessures zitten. Maar wij gaan het wel op onze manier doen.’’

Jaap Stam. © BSR Agency

De manier van Feyenoord. Maar dus vooral de manier van Stam en zijn trouwe rechterhand Said Bakkati, die zich meteen liet gelden op het trainingsveld. Stam klaagde niet over een incomplete selectie, over het feit dat Feyenoord vorig seizoen kansloos achterbleef bij Ajax en PSV en dat de selectie er kwalitatief alleen nog maar op achteruit is gegaan. ,,We kijken wel naar nieuwe spelers, maar ik doe het met de jongens die ik heb. Een plek bij de top drie? Dat lijkt mij minimaal voor Feyenoord.’’

PSV sprak al uitvoerig met Steven Berghuis. Maar dat deed Stam inmiddels ook. De nieuwe trainer heeft goede hoop dat Berghuis gewoon bij Feyenoord blijft. ,,Ik heb een goed gesprek met hem gehad’’, zegt Stam. ,,Een prima gozer, die graag het maximale eruit wil halen. Dat wil ik ook, dus dat komt goed uit. Hij staat hier onder contract en dus reken ik erop dat hij blijft. Ik wil graag dat hij hier blijft.’’

Jeugd

Feyenoord wil inzetten op de jeugd. Met Denzel Hall, Naoufal Bannis, Marouan Azarkan, Ramon Hendriks, Achraf El Bouchataoui, Crysencio Summerville, Cheick Touré en het trio met iets meer ervaring Wouter Burger, Orkun Kökcü en Jordy Wehrmann was die categorie volop aanwezig.

Jaap Stam geeft aanwijzingen aan zijn spelers. © BSR Agency

,,Ik wil een stukje vechtlust zien’’, zei Stam, daar aan toevoegend dat er uiteraard een mix moet zijn van kwaliteiten om succes te bereiken. Met alleen hollen en vliegen, boek je ook geen succes, was de boodschap. Het voorbeeld van spelen ‘met een stukje vechtlust’ gaf hij recent zelf nog maar eens.

Op Old Trafford stond een benefietduel tussen de ‘legends’ van Manchester United en Bayern München op het programma. Met een felle tackle liet Stam tegenstander Ivica Olic door de lucht vliegen. ,,Ik kleunde er een paar keer lekker in, maar dat was niet om mijn spelers een voorbeeld te geven hoor’’, lachte Stam. ,,Die moeten gewoon proberen het maximale eruit te halen dit seizoen.’’
Blessuregolf als hij dat doorzet.
kenny
 kenny - dinsdag 25 juni 2019 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 14:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Blessuregolf als hij dat doorzet.
ze gaan er maar aan wennen ze hebben onder gio 4 jaar geen klote getraint , als je naar de engelse of duitse competities kijkt daar wordt ook harder getraint + meer wedstrijden gespeeld
van geil
 van geil - dinsdag 25 juni 2019 - 14:15   quote  deeplink  
Ja , maar niet in de eerste weken.
Milo
 Milo - dinsdag 25 juni 2019 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 14:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Blessuregolf als hij dat doorzet.
Jonge garden kan dat prima aan. En oudere moeten er gewoon aan wennen
moa
 moa - dinsdag 25 juni 2019 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 14:12 schreef kenny het volgende:

[..]

ze gaan er maar aan wennen ze hebben onder gio 4 jaar geen klote getraint , als je naar de engelse of duitse competities kijkt daar wordt ook harder getraint + meer wedstrijden gespeeld
Natuurlijk, maar je moet dat wel eerst opbouwen.
kenny
 kenny - dinsdag 25 juni 2019 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 14:21 schreef moa het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar je moet dat wel eerst opbouwen.
dat zal heus wel gebeuren , japie jaagt ze heus niet over de kling er lopen genoeg mensen in de staf die dat keurig in de gaten houden , alles wordt geregistreerd denk dan bijvoorbeeld aan hard slag meters die ze dragen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2019 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 14:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Blessuregolf als hij dat doorzet.
Hij zegt toch letterlijk dat hij het gedoseerd wil doen
omdat hij niet zit te wachten op een blessuregolf.
VVout
 VVout - dinsdag 25 juni 2019 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 14:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij zegt toch letterlijk dat hij het gedoseerd wil doen
omdat hij niet zit te wachten op een blessuregolf.
Sommige lezen alleen maar wat ze denken. Intensief trainen, technisch trainen herstellend trainen, in een tijdlus van 3 dagen waarbij een wedstrijd als intensieve training beschouwd kan worden en een dag vrij. Moet kunnen toch?
van geil
 van geil - dinsdag 25 juni 2019 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 14:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij zegt toch letterlijk dat hij het gedoseerd wil doen
omdat hij niet zit te wachten op een blessuregolf.
In de eerste 2 a drie weken moet je gewoon niet voluit gaan , daar zijn je spieren niet klaar voor, ook niet gedoseerd (af en toe)
Je moet het rustig opbouwen , en dan knallen.
Ik denk dat dit even een bewust showtje was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2019 door van geil --
VVout
 VVout - dinsdag 25 juni 2019 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 15:34 schreef van geil het volgende:

[..]

In de eerste 2 a drie weken moet je gewoon niet voluit gaan , daar zijn je spieren niet klaar voor, ook niet gedoseerd (af en toe)
Je moet het rustig opbouwen , en dan knallen.
Ik denk dat dit even een bewust showtje was.
Hoe lang zitten die jongens nou stil, of dat ze voor het eerst sporten.
van geil
 van geil - dinsdag 25 juni 2019 - 15:42   quote  deeplink  
Er staat niet voor niets inspanningsfysiologen zullen hoofdschuddend toekijken.
Ik hoop en denk dat Stam gewoon even het publiek met een showtje voor zich wilde winnen.
Nu weer gewoon normaal doen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 juni 2019 - 16:03   quote  deeplink  
Bam bam bam jou baas zegt ook niet ach jochie het is warm doe maar kalm aan , mijn bazen hebben dit nog nooit gedaan.
Beetje hitte voor fitte mensen kan geen kwaad.
Maar ik denk wel dat hij even de trend ging zetten.
VVout
 VVout - dinsdag 25 juni 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 15:42 schreef van geil het volgende:
Er staat niet voor niets inspanningsfysiologen zullen hoofdschuddend toekijken.
Ik hoop en denk dat Stam gewoon even het publiek met een showtje voor zich wilde winnen.
Nu weer gewoon normaal doen.
Das nou een bepaalde Feyenoordcultuur, als prof ben je altijd klaar voor je club. Vraag het Wijnaldum of Virgil maar of ze inkakken als het seizoen gedaan is, nee dus want dan begint gewoon het volgende weer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2019 - 17:49   quote  deeplink  
[IMG]AnCbtxFqXWQ[/IMG]
Ook Roy Makaay wederom verbaasd over de intensiviteit van de training.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2019 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - dinsdag 25 juni 2019 - 17:57   quote  deeplink  
Ik denk een Makaay met overgewicht :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2019 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 17:57 schreef van geil het volgende:
Ik denk een Makaay met overgewicht :)
Goed gedacht haha ,plaatjes kopiëren en plakken is er niet meer bij sinds
ik alles met mijn mobiel doet
van geil
 van geil - dinsdag 25 juni 2019 - 18:04   quote  deeplink  
De toiletjuffrouw is daar blij mee.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 juni 2019 - 18:06   quote  deeplink  
Inderdaad voor de bühne.
Direct even uitzenden waar de supporter op hoopt met Jaap Stam.
En willen bevestigen en introduceren dat alles anders zal worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2019 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 18:04 schreef van geil het volgende:
De toiletjuffrouw is daar blij mee.
Hahahaha die zeker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2019 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 18:06 schreef FR-Henk het volgende:
Inderdaad voor de bühne.
Direct even uitzenden waar de supporter op hoopt met Jaap Stam.
En willen bevestigen en introduceren dat alles anders zal worden.
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 juni 2019 - 18:11   quote  deeplink  
Feitelijk is er nu nog geen peil op trekken. Dus klopt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 juni 2019 - 18:36   quote  deeplink  
Henk als de jeugd de nodige minuten gaan krijgen ben ik tevreden.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 juni 2019 - 18:44   quote  deeplink  
Sowieso moet Feyenoord weer gaan tonen dat er voor jeugd een club staat die hen perspectief biedt, met speeltijd.
Dat trekt nieuwe jeugd aan.
En dat je daarmee max. 3e wordt. Incalculeren.
Bouwen. In alle opzichten.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 juni 2019 - 19:07   quote  deeplink  
Ik wil liever voetbal zien Jaap
kenny
 kenny - dinsdag 25 juni 2019 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 18:44 schreef FR-Henk het volgende:
Sowieso moet Feyenoord weer gaan tonen dat er voor jeugd een club staat die hen perspectief biedt, met speeltijd.
Dat trekt nieuwe jeugd aan.
En dat je daarmee max. 3e wordt. Incalculeren.
Bouwen. In alle opzichten.
helemaal mee eens , toch moet er wel 2 of 3 VERSTERKINGEN gehaald worden , je ben met v persie en vilhena wel 2 bepalende spelers kwijtgeraakt , daarbij moet je doorselecteren , betere halen mindere exit
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 25 juni 2019 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 19:18 schreef kenny het volgende:

[..]

helemaal mee eens , toch moet er wel 2 of 3 VERSTERKINGEN gehaald worden , je ben met v persie en vilhena wel 2 bepalende spelers kwijtgeraakt , daarbij moet je doorselecteren , betere halen mindere exit
+1
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 juni 2019 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 19:18 schreef kenny het volgende:

[..]

helemaal mee eens , toch moet er wel 2 of 3 VERSTERKINGEN gehaald worden , je ben met v persie en vilhena wel 2 bepalende spelers kwijtgeraakt , daarbij moet je doorselecteren , betere halen mindere exit
Ook eens. Ervaring en liefst enig leiderschap wenselijk.
kenny
 kenny - dinsdag 25 juni 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 19:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ook eens. Ervaring en liefst enig leiderschap wenselijk.
klopt mee eens , zulke spelers geven sturing aan die jonkies en ze kunnen zich optrekken aan hun ervaring
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 25 juni 2019 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 20:52 schreef kenny het volgende:

[..]

klopt mee eens , zulke spelers geven sturing aan die jonkies en ze kunnen zich optrekken aan hun ervaring
Zoals Elia
van geil
 van geil - dinsdag 25 juni 2019 - 21:20   quote  deeplink  
Nee
igor korneev
 igor korneev - woensdag 26 juni 2019 - 17:20   quote  deeplink  
Seuntjes komt met de positieve Kuyt spirit :O
kenny
 kenny - woensdag 26 juni 2019 - 18:33   quote  deeplink  
pleur op met die seuntjes = minder dan middelmaat
igor korneev
 igor korneev - woensdag 26 juni 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Scherp gezien :-) maar hij kan goed knuffelen met t team
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 juni 2019 - 21:24   quote  deeplink  
Hahahahahaha.
Aldus vd Gijp.
van geil
 van geil - woensdag 26 juni 2019 - 21:48   quote  deeplink  
Voorbereidingen voor het Stam-beeld zijn al in gang gezet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 juni 2019 - 23:30   quote  deeplink  
Logisch, na seizoenen met een biologische rijstwafel.
van geil
 van geil - vrijdag 28 juni 2019 - 16:56   quote  deeplink  
Sepp van den Berg (17)naar Liverpool.
Kwam onder Stam nauwelijks in actie.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 juni 2019 - 22:33   quote  deeplink  
Goed uitgezocht. Stickertje.
Positivo
 Positivo - vrijdag 28 juni 2019 - 22:54   quote  deeplink  
Jaap heeft wel een tering karakter bij PSV groot worden en dan zeggen bij je terug keer dat je Jood bent. Misselijk makende streek van Jaap Cohen.
ar
 ar - vrijdag 28 juni 2019 - 22:55   quote  deeplink  
Wat is dit dan
Positivo
 Positivo - vrijdag 28 juni 2019 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2019 - 22:55 schreef ar het volgende:
Wat is dit dan
Je kent de geschiedenis toch PSV , Man U en toen zei Stam mijn hart ligt bij Ajakkes hoor er niemand over als ik weet hoe ik een link moet plaatsen deed ik het.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 juni 2019 - 22:58   quote  deeplink  
Een opgraving?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 juni 2019 - 22:59   quote  deeplink  
Maar jee man, clubliefde bestaat amper. Je bent voor de club die je er voor betaalt om dat soort dingen te roepen.
Positivo
 Positivo - vrijdag 28 juni 2019 - 23:03   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/nieuws/jaap-stam-ik-kom-naar-ajax-om-kampioen-te-worden
Begrijp mij goed mijn haat voor Amsterdam is gelukkig net niet zo groot als mijn onvoorwaardelijke liefde voor Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic









0.0215370