BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Fortuna (zondag 10 maart 2019, 16:45); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
benjamin25
 benjamin25 - zondag 10 maart 2019 - 18:26   quote  deeplink  
Goed gedaan van Dolberg
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 10 maart 2019 - 18:27   quote  deeplink  
Gelukkig nog 'n goal erbij, 4 - 0.
benjamin25
 benjamin25 - zondag 10 maart 2019 - 18:35   quote  deeplink  
3 punten laat zwolle maar komen
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 maart 2019 - 18:42   quote  deeplink  
Niet goed, maar wel vier doelpunten en 3 punten binnen.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2019 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 18:26 schreef benjamin25 het volgende:
Goed gedaan van Dolberg
ook het enige.. wederom teveel afwezig in de pot.. maar goed, voor fortuna kan dat prima.. maar als dit weer de vormen aanneemt van zijn oude niveau wat hij zelf zegt moet je hem heel snel van de hand doen, eveneens als een sinkgraven.. enig idee waarom we paar mil uit hebben gegeven aan maggalan ofzo ? had die keus logischer gevonden en blind naar links..
remco k
 remco k - zondag 10 maart 2019 - 19:43   quote  deeplink  
Ach. Er waren ook tijden dat neres er niks van kon en alles verkeerd deed. Vorm is ongrijpbaar.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2019 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 19:43 schreef remco k het volgende:
Ach. Er waren ook tijden dat neres er niks van kon en alles verkeerd deed. Vorm is ongrijpbaar.
bij neres heb ik dat nooit gezegt, en nooit begrepen ja in het begin watvaanpassings mogelijkheden.. en vorm duurt niet bijna 2 seizoenen want ook de tweede seizoens helft onder bosz was hij al stukken minder.. en als het nu alleen het afronden was ok, maar het zijn de aannames ook.. gewoon 6 maand boven zijn kunnen gevoetbalt onder bosz, die heeft hem toen een tijdje kunnen motiveren ook daarvoor was hij cijfermatig op de trainingen de minste
remco k
 remco k - zondag 10 maart 2019 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 20:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bij neres heb ik dat nooit gezegt, en nooit begrepen ja in het begin watvaanpassings mogelijkheden.. en vorm duurt niet bijna 2 seizoenen want ook de tweede seizoens helft onder bosz was hij al stukken minder.. en als het nu alleen het afronden was ok, maar het zijn de aannames ook.. gewoon 6 maand boven zijn kunnen gevoetbalt onder bosz, die heeft hem toen een tijdje kunnen motiveren ook daarvoor was hij cijfermatig op de trainingen de minste
Ik quote je helemaal niet.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2019 - 22:43   quote  deeplink  
zeg ik ook niet kerel, maar bij dolberg is het geen vorm meer.. gewoon toen de tijd zwaar overschat, net zoals fisscher
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2019 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 22:43 schreef nummer10 het volgende:
zeg ik ook niet kerel, maar bij dolberg is het geen vorm meer.. gewoon toen de tijd zwaar overschat, net zoals fisscher
Mag je denken, ik denk van niet.
Gister ook gewoon een prima assist en vaak zat sterk aan de bal, maakt vaak de goede loop keuzes.

Moet alleen meer bij het spel betrokken raken...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 maart 2019 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 22:43 schreef nummer10 het volgende:
zeg ik ook niet kerel, maar bij dolberg is het geen vorm meer.. gewoon toen de tijd zwaar overschat, net zoals fisscher
Ik zie in Dolberg ook wel enorme potentie, maar hij komt op dit moment echte wedstrijd ritme te kort.
Door de CL-westrijden speel je bijna meer met Tadic in de spits!?, dan met Dolberg in de competitie
p111
 p111 - maandag 11 maart 2019 - 09:50   quote  deeplink  
Hij gaat op dit moment steeds beter voetballen,en is ook nu weer gevaarlijk voor het doel,volgens mij komt hij steeds meer richting zijn oude niveau.
JV
 JV - maandag 11 maart 2019 - 10:54   quote  deeplink  
we hebben gelukkig even geen domme berichten met 50x ten hag rot op meer sinds real......je kan niet een hele slechte trainer zijn toch met zo een resultaat....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag je denken, ik denk van niet.
Gister ook gewoon een prima assist en vaak zat sterk aan de bal, maakt vaak de goede loop keuzes.

Moet alleen meer bij het spel betrokken raken...
Sorry hoor, weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt maar behoudens die assist heb ik werkelijk 0,0 van deze gozer in positieve zin gezien! Continu verkeerde positie gekozen of ballen die van zijn voet springen.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 11 maart 2019 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 10:54 schreef JV het volgende:
we hebben gelukkig even geen domme berichten met 50x ten hag rot op meer sinds real......je kan niet een hele slechte trainer zijn toch met zo een resultaat....
Hij heeft het zich meerdere malen verschrikkelijk moeilijk gemaakt en dan noem ik een wedstrijd psv - Ajax. Hij is wel degene die het team neerzet, de laatste tijd zijn er ook weinig schokkende wisselingen geweest in het team.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 10:54 schreef JV het volgende:
we hebben gelukkig even geen domme berichten met 50x ten hag rot op meer sinds real......je kan niet een hele slechte trainer zijn toch met zo een resultaat....
Ten Hag is nog steeds een drol van een trainer die ik zo snel mogelijk op zie rotten! Nog steeds maakt hij domme keuzes. Het voordeel is echter dat de kwaliteit van dit team enorm goed is. Hij beweegt daar op mee, maar heeft zelf 0,0 inbreng. Denk echt dat de spelers meer te zeggen hebben dan hem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:36   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:34 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Hij heeft het zich meerdere malen verschrikkelijk moeilijk gemaakt en dan noem ik een wedstrijd psv - Ajax. Hij is wel degene die het team neerzet, de laatste tijd zijn er ook weinig schokkende wisselingen geweest in het team.
Denk dat na de wedstrijd tegen Heracles het team de regie heeft overgenomen. Sindsdien staat er een team dat wil strijden en zichzelf niet meer laat kennen. Denk dat hier weinig inbreng vanuit Ten Hag voor is geweest.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 maart 2019 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk dat na de wedstrijd tegen Heracles het team de regie heeft overgenomen. Sindsdien staat er een team dat wil strijden en zichzelf niet meer laat kennen. Denk dat hier weinig inbreng vanuit Ten Hag voor is geweest.
Is dat puur wat jij denkt, of heb jij informatie van binnenuit? (inside information)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:45 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Is dat puur wat jij denkt, of heb jij informatie van binnenuit? (inside information)
Puur op wat ik zie en denk ......... ga niet in over inside information. Gelooft toch niemand. Ook al is het waar ....... of niet ........ of soms wel ....... of soms niet .......!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:46   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 maart 2019 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Puur op wat ik zie en denk ......... ga niet in over inside information. Gelooft toch niemand. Ook al is het waar ....... of niet ........ of soms wel ....... of soms niet .......!
Lekker bezig gap ;-)
Brandje
 Brandje - maandag 11 maart 2019 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag je denken, ik denk van niet.
Gister ook gewoon een prima assist en vaak zat sterk aan de bal, maakt vaak de goede loop keuzes.

Moet alleen meer bij het spel betrokken raken...
Ben ik niet met je eens. Dat Dolberg talent heeft dat ziet iedereen wel maar gisteren ook weer dan is hij overal net te laat, loopt net verkeerd. Ja een spits is zeker afhankelijk van zijn aanvoer maar als die aanvoer er niet is dan doet hij ook geen stap extra. Iets wat een KJH en Tadic wel doen als ze in de spits staan. Bij Dolberg lijkt het wel alsof elke bal perfect voor hem moet zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Dat Dolberg talent heeft dat ziet iedereen wel maar gisteren ook weer dan is hij overal net te laat, loopt net verkeerd. Ja een spits is zeker afhankelijk van zijn aanvoer maar als die aanvoer er niet is dan doet hij ook geen stap extra. Iets wat een KJH en Tadic wel doen als ze in de spits staan. Bij Dolberg lijkt het wel alsof elke bal perfect voor hem moet zijn.
Helemaal eens Brandje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 maart 2019 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Lekker bezig gap ;-)
Moet voor elke meter knokken op dit moment, dus hier ook maar! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2019 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 11:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry hoor, weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt maar behoudens die assist heb ik werkelijk 0,0 van deze gozer in positieve zin gezien! Continu verkeerde positie gekozen of ballen die van zijn voet springen.
Zullen we inderdaad een andere wedstrijd gezien hebben. Ik vond zijn loopacties juist goed.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 11 maart 2019 - 13:24   quote  deeplink  
Er is genoeg ruimte om te voetballen dus dan kan je zeggen dat iedereen wel goed loopt. Denk ook dat dat zo is. Dolberg pakt hier en daar zijn doelpuntne mee dus is prima toch. Zolang ze maar als team verdedigen en als team aanvallen.

Misschien ligt het ook aan de samenstelling dat wanneer dolberg in de spits staat er ook minder ruimte voor hem gemaakt word door andere spelers. Ik vond Neres echt weer super spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Fortuna (zondag 10 maart 2019, 16:45); 4 - 0









0.0107600