BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV zondag 31-3-'19

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 02 april 2019 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel van die jongens maken minuten zat. Ze laten in die weinig minuten gewoon niets tot te weinig zien.
Nee jij vind dat ze minuten zat maken. iig hoe meer tijd je speelt, hoe meer ervaring, vertrouwen en daardoor zal je ook een hoger niveau halen. Mochten ze zoals jij zegt minuten zat spelen dan zijn ze dus gewoonweg niet goed genoeg.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2019 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 22:13 schreef remco k het volgende:
Ook frenkie gister gewoon met drie hele goede passes betrokken bij alle goals.
en ook domme acties.. pass magallan, en het postbode spelen erger ik me kapot aan..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2019 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 17:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, uiteindelijk kiezen die 2 voor de aankopen denk ik. En daar zitten een aantal voltreffers bij en een aantal spelers die voor veel geld verkocht worden.

Maar Magallan die 9 miljoen kost en op de bank zit vooralsnog, ja die mag je vooralsnog ook als kritisch omschrijven denk ik. Labyad heeft 5 miljoen gekost en heeft echt niets laten zien. Dat is 14 miljoen waarmee de breedte echt sterk gemaakt had kunnen worden. Sinkgraven reken ik er niet helemaal bij gezien zijn lange blessure, die kan je heel lastig nu beoordelen vind ik. Kristensen laat bijvoorbeeld ook helemaal niets zien. Daar mag je dan ook kritisch op zijn. Net als Tadic een topper is die wedstrijden wint, ook als die slecht is en Neres niet verkopen een gouden zet was.

Maar ik vind de breedte gewoon niet zo sterk als die lijkt. En dat getuigd voor mij vooral als ze invallen of iemand moeten vervangen. Vaak werden we er echt minder van.

En dan de vele wedstrijden, dat wordt alleen maar makkelijker als je dit een aantal jaar achter elkaar doet. 1 seizoen zo is gewoon heel zwaar voor een groep die dat niet kent.
vertrouwen denk ik en ritme...
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 april 2019 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2019 - 01:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vertrouwen denk ik en ritme...
Geloof me, vertrouwen zal er zijn als je in april nog voor 3 prijzen speelt.

Ritme is er natuurlijk niet in deze vorm. In Nederland is een structureel seizoen van 56 wedstrijden eigenlijk ondenkbaar.
remco k
 remco k - dinsdag 02 april 2019 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 22:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voorafgaand zeker, toch bleek PSV uit al een bevestiging dat 1 speler niet op te vangen was. Daar is in de winter ook niet echt op geanticipeerd vind ik. Zeker toen men wist dat het nog actief in Europa was.
PSV uit is een grove fout van ten hag. Daar had hij andere opties die hij niet gebruikte.

Ik denk dat het bij Ajax ook niet kan om die brede selectie zo goed te hebben zoals wij graag zien.

Niet vergeten dat frenkie en de ligt bijvoorbeeld voor dudsdanige bedragen vertrekken. Dat ze dus intern met bankzitters niet op te vangen zijn en je er dus per definitie zwakker op wordt.
remco k
 remco k - dinsdag 02 april 2019 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2019 - 00:08 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Nee jij vind dat ze minuten zat maken. iig hoe meer tijd je speelt, hoe meer ervaring, vertrouwen en daardoor zal je ook een hoger niveau halen. Mochten ze zoals jij zegt minuten zat spelen dan zijn ze dus gewoonweg niet goed genoeg.
Of hebben de vorm niet. Of worden niet goed ingepast. Redenen zat.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 april 2019 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2019 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Wissels waren inderdaad prima. Alle wissels waren om fysiek beter te worden en defensief sterker. Als je dan eigenlijk geen kans wegveegt. En je wissels winnen hun duels dan zij. Die wissels inderdaad prima, gewoon goed zelfs.

Toch baart me wat anders wel zorgen. Er was geen enkel tactisch plan meer na de 1-1. Echt helemaal geen idee wat men moest doen. Iedereen deed maar wat.
Wat kan je doen als het 1 -1 staat en je mag geen goal tegenkrijgen. Ik denk dat het wel goed was om Neres in de spits te zetten met zijn snelheid en dan Tadic met Ziyech terug laten valen op het midenveld. Ik denk dat het tactisch heel slim is, omdat je dan kan counteren tegen PSV. Frenkie gaf ook de bal perfect op Neres en hij kan toveren, dus vond het echt niet zo slecht. Ze waren alleen een beetje van slag de erste 5 minuten na de rode kaart
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 april 2019 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 12:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch nog even terugkijken vriend! Zelfs psv'ers geven het aan. Was gewoon een bewuste slag naar achter!
Was idd gewoon een rode kaart waardig
remco k
 remco k - dinsdag 02 april 2019 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2019 - 01:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en ook domme acties.. pass magallan, en het postbode spelen erger ik me kapot aan..
Die pass op magalan was juist prima. In die minuten moet je de bal gewoon in de ploeg houden. Magalan had daarna nog tijd zat om gewoon een normale passs te geven. Terug te spelen op een keeper.

Dat dribbelen van hem is juist de grote kwaliteit van hem. Juiste momenten kiezen om een bal te geven. Soms komt die opening juist door langer te wachten.

Ik vond hem heel erg goed. Het hele defensieve middenveld van PSV stond er om de jong het voetballen onmogelijk te maken. En dan tegen PSV zo bepalend zijn. Dan ben je een grote speler in wording.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 april 2019 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het niet met jou eens, maar jij dus ook niet met mij, maakt jou dat dan ook meteen dwars?
Ik ben altijd dwars!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2019 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2019 - 09:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Die pass op magalan was juist prima. In die minuten moet je de bal gewoon in de ploeg houden. Magalan had daarna nog tijd zat om gewoon een normale passs te geven. Terug te spelen op een keeper.

Dat dribbelen van hem is juist de grote kwaliteit van hem. Juiste momenten kiezen om een bal te geven. Soms komt die opening juist door langer te wachten.

Ik vond hem heel erg goed. Het hele defensieve middenveld van PSV stond er om de jong het voetballen onmogelijk te maken. En dan tegen PSV zo bepalend zijn. Dan ben je een grote speler in wording.
zeg enkel dat hij het soms overdrijft.. en die pass van de jong op magallan was zwaar onnodig.. er waren heel veel andere opties die makkelijker waren en je zag gewoon dat magallan geen rekenschap hield met die bal
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 april 2019 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2019 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV uit is een grove fout van ten hag. Daar had hij andere opties die hij niet gebruikte.

Ik denk dat het bij Ajax ook niet kan om die brede selectie zo goed te hebben zoals wij graag zien.

Niet vergeten dat frenkie en de ligt bijvoorbeeld voor dudsdanige bedragen vertrekken. Dat ze dus intern met bankzitters niet op te vangen zijn en je er dus per definitie zwakker op wordt.
Zwakker worden of zwakker worden zit denk ik nog wel een verschil in. Ik denk dat de breedte sterker kan dan die nu is. Evenals de basis volgend jaar minder zal zijn, maar nog steeds sterk kan zijn. Het is niet zo dat Ajax niets kan.
Loetje
 Loetje - dinsdag 02 april 2019 - 11:49   quote  deeplink  
Geweldig, nu zit er nog maar 3 dagen tussen Turijn en Groningen. Alsof dit beter is...
p111
 p111 - dinsdag 02 april 2019 - 12:50   quote  deeplink  
Hij kan beter niet meer trainen,zodat die gasten fysiek weer kunnen herstellen.
p111
 p111 - dinsdag 02 april 2019 - 12:54   quote  deeplink  
Uitblinkers afgelopen zondag ,de Jong en Blind en Neres en Tadic.Veruit de slechtste Maz en Magaylan.
remco k
 remco k - dinsdag 02 april 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2019 - 09:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben altijd dwars!
Lekker man. En terecht ook om je eigen mening te hebben.
remco k
 remco k - dinsdag 02 april 2019 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2019 - 09:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeg enkel dat hij het soms overdrijft.. en die pass van de jong op magallan was zwaar onnodig.. er waren heel veel andere opties die makkelijker waren en je zag gewoon dat magallan geen rekenschap hield met die bal
Magalan had 18 minuten de tijd om die bal aan te nemen. 70 m2 ruimte om zich heen en 73 minuten de tijd om een betere keuze te maken dan deze. De bal van de Jong was in het kader van de bal in de ploeg houden gewoon heel logisch. Enige andere optie was de aanstormende tagliafico de bal meegeven.
remco k
 remco k - dinsdag 02 april 2019 - 18:50   quote  deeplink  
Ik zie overigens nu net pas dat lozano volgens de regels ook een penalty moet krijgen in dat moment met blind.
Die springt hem gewoon vol op de kuit of achillespees.
Al met al fluit hij zelf geen beste wedstrijd en zit de var er zeker twee keer dus naast.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV zondag 31-3-'19









0.0067470