BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (dinsdag 23 april, 20.45) 4-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 21 april 2019 - 19:24   quote  deeplink  
3 dagen na Groningen uit, wacht opnieuw een cruciale pot in de Eredivisie, waarna Ajax 17 dagen niet in de Eredivisie actief zal zijn. Een dreun zal dus lang blijven hangen.

Mazraoui waarschijnlijk nog geblesseerd, Huntelaar geschorst. Vitesse zal spelen zonder Buttner

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2019 door Loetje --
remco k
 remco k - zondag 21 april 2019 - 19:45   quote  deeplink  
Ook karaveav is er niet bij.
remco k
 remco k - zondag 21 april 2019 - 19:46   quote  deeplink  
Gewoon de volgende finale. Stadion er volle bak achter.

Maar goed. Vorig jaar Vitesse en Utrecht gewoon beiden heel lastig.
Loetje
 Loetje - zondag 21 april 2019 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 19:46 schreef remco k het volgende:
Gewoon de volgende finale. Stadion er volle bak achter.

Maar goed. Vorig jaar Vitesse en Utrecht gewoon beiden heel lastig.
Uit me hoofd vorig jaar thuis van beiden verloren
benjamin25
 benjamin25 - zondag 21 april 2019 - 21:24   quote  deeplink  
Vitesse speelt heel dit seizoen al sterk tegen Ajax nog wat goed te maken.
Toch denk ik dat Ajax alle laatste wedstrijden gaat winnen en zeker tegen vitesse.
Dat gevoel van het jaar dat we voor de derde ster gingen komt weer naar boven. We moeten we snakken en we gaan het gewoon pakken.

Ik denk 4-0 voor Ajax.
Loetje
 Loetje - zondag 21 april 2019 - 22:43   quote  deeplink  
4-0, wtf...

1-2, over en uit
p111
 p111 - zondag 21 april 2019 - 23:10   quote  deeplink  
3-0 Volgens mij minder problemen als Groningen !!
nummer10
 nummer10 - maandag 22 april 2019 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 22:43 schreef Loetje het volgende:
4-0, wtf...

1-2, over en uit
vanwaar zo negatief ? kijk waar we staan... ze gaan vlammen... psv in een grafstemming een hele lange tijd.. lekker ja
Loetje
 Loetje - maandag 22 april 2019 - 03:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 02:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vanwaar zo negatief ? kijk waar we staan... ze gaan vlammen... psv in een grafstemming een hele lange tijd.. lekker ja
Zeker, echter heb ik er op een een of andere manier geen vertrouwen in dat we de schaal pakken
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 22 april 2019 - 09:09   quote  deeplink  
Vitesse is de laatste jaren een lastige tegenstander gebleken. Zowel uit als thuis. Maar dat is Utrecht ook. Aangezien we dit seizoen van beiden uit hebben gewonnen, moet dit nu thuis ook maar eens gebeuren. Kom aan boys!!! Hou die kleine Linssen in de gaten en laat zien dat we Ajax zijn!!!!!
Eide
 Eide - maandag 22 april 2019 - 09:22   quote  deeplink  
Het "voordeel" aan vooral Vitesse is dat het een voetballende ploeg is die niet snel de bus parkeert zoals Groningen. Hetzelfde kan je ook wel van Utrecht zeggen. Beide hebben evenveel punten, evenveel doelpunten tegen en vrijwel evenveel doelpunten voor. In vergelijking met Groningen hebben ze beide al fors meer goals tegen gekregen.

Het zijn dus ploegen die aanvallend gevaarlijker zijn maar daardoor verdedigend kwetsbaarder. Groningen heeft in 2019 27 punten gehaald, tegen 21 punten voor Vitesse (veel gelijke spelen) en 19 voor Utrecht. Ajax haalde in 2019 31 punten, PSV 29 punten, AZ 27 punten en Feyenoord 23 punten.

Sinds de winterstop is Groningen dus de 3e ploeg van Nederland qua resultaten. Groningen was van het resterende programma dus misschien wel de zwaarste.
remco k
 remco k - maandag 22 april 2019 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 09:22 schreef Eide het volgende:
Het "voordeel" aan vooral Vitesse is dat het een voetballende ploeg is die niet snel de bus parkeert zoals Groningen. Hetzelfde kan je ook wel van Utrecht zeggen. Beide hebben evenveel punten, evenveel doelpunten tegen en vrijwel evenveel doelpunten voor. In vergelijking met Groningen hebben ze beide al fors meer goals tegen gekregen.

Het zijn dus ploegen die aanvallend gevaarlijker zijn maar daardoor verdedigend kwetsbaarder. Groningen heeft in 2019 27 punten gehaald, tegen 21 punten voor Vitesse (veel gelijke spelen) en 19 voor Utrecht. Ajax haalde in 2019 31 punten, PSV 29 punten, AZ 27 punten en Feyenoord 23 punten.

Sinds de winterstop is Groningen dus de 3e ploeg van Nederland qua resultaten. Groningen was van het resterende programma dus misschien wel de zwaarste.
Zitten wel een paar grappige dingen in dit jaar. Met name de prestaties de prestaties van Groningen.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 april 2019 - 10:09   quote  deeplink  
op papier de zwaardere tegenstanders.. allhoewel willem2 ook een lastige ploeg is voor psv..
p111
 p111 - maandag 22 april 2019 - 10:25   quote  deeplink  
Ik hoor niemand over de Graafschap uit,ik weet het nog die nachtmerrie van een aantal jaren geleden (Smeets).Ik ben er van overtuigd dat PSV niet wint bi Willem 2.
Loetje
 Loetje - maandag 22 april 2019 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 10:25 schreef p111 het volgende:
Ik hoor niemand over de Graafschap uit,ik weet het nog die nachtmerrie van een aantal jaren geleden (Smeets).Ik ben er van overtuigd dat PSV niet wint bi Willem 2.
Geloof mij, als dat de kampioenswedstrijd zou worden en het daar lang 0-0 blijft, de pleuris ook in de selectie uitbreekt. Die wordt echt niet makkelijk. Ook De Graafschap thuis erg sterk en spelen de laatste tijd veel beter dan de punten weergeven. Ook die verdienen handhaving eigenlijk gewoon
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 22 april 2019 - 12:46   quote  deeplink  
Na de (magere) overwinning op Groningen,
moet Ajax nu ook de wedstrijd tegen Vitesse gaan winnen.

Zolang er geen punten verspeelt worden, is Ajax in de positie om kampioen te worden.
Ik denk zelf 'n 2 - 1 of 3 -1 overwinning op Vitesse.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 april 2019 door Onze Ajax --
Loetje
 Loetje - maandag 22 april 2019 - 13:23   quote  deeplink  
Vitesse vermoedelijk met 5 verdedigers tegen ons. Kortom, zelfs een ploeg die altijd voetbalt doet het niet tegen ons.
remco k
 remco k - maandag 22 april 2019 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 13:23 schreef Loetje het volgende:
Vitesse vermoedelijk met 5 verdedigers tegen ons. Kortom, zelfs een ploeg die altijd voetbalt doet het niet tegen ons.
Dan staan er in ieder geval 3 die normaal nooit spelen. Beide backs zijn er niet bij.
Eide
 Eide - maandag 22 april 2019 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 13:23 schreef Loetje het volgende:
Vitesse vermoedelijk met 5 verdedigers tegen ons. Kortom, zelfs een ploeg die altijd voetbalt doet het niet tegen ons.
Vitesse heeft 21 wedstrijden in een 4-3-3 formatie afgewerkt en de andere 10 in 4-4-2. Als VItesse voor een verdedigende variant kiest zal dat eerder een 4-5-1 worden waarbij Linssen en Odegaard nadrukkelijke verdedigende taken krijgen.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 22 april 2019 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 14:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Vitesse heeft 21 wedstrijden in een 4-3-3 formatie afgewerkt en de andere 10 in 4-4-2. Als VItesse voor een verdedigende variant kiest zal dat eerder een 4-5-1 worden waarbij Linssen en Odegaard nadrukkelijke verdedigende taken krijgen.
Ik las dat ze 5-4-1 gaan spelen dus heel verdedigend. Jammer ik had gehooptop een aanvallend vitesse maar dit word dus waarschijnlijk weer zo, n handbal wedstrijd.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 22 april 2019 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2019 - 22:43 schreef Loetje het volgende:
4-0, wtf...

1-2, over en uit
Ja joh en daarna weekje rusten en met 3-1 van tottenham winnen omdat het kan en moet. Als je van Groningen wint die echt totaal niet wilden voetballen en heel veel overtredingen maaktte dan ga je vitesse verpulveren. Heel het stadion er achter, gekke huis...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 22 april 2019 - 15:24   quote  deeplink  
90 minuten lang,
voor onze club uit Amsterdam,
gekkenhuis op de tribune,
niemand die ons stoppen kan.....
Loetje
 Loetje - maandag 22 april 2019 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 15:03 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Ja joh en daarna weekje rusten en met 3-1 van tottenham winnen omdat het kan en moet. Als je van Groningen wint die echt totaal niet wilden voetballen en heel veel overtredingen maaktte dan ga je vitesse verpulveren. Heel het stadion er achter, gekke huis...
Dat is in de Eredivisie heel vaak niet het geval!
remco k
 remco k - maandag 22 april 2019 - 17:48   quote  deeplink  
Slutsky gooit de boel inderdaad om zoals hij aangeeft.

Maar goed. Ook dan krijg je kansen.

Het gaat nu niet meer om mooi of meer goals maken dan PSV. Nu gaat het gewoon om de knikkers. Er moet dus gewonnen worden. Zo simpel is het. Hoe boeit me niet.
p111
 p111 - maandag 22 april 2019 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 12:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geloof mij, als dat de kampioenswedstrijd zou worden en het daar lang 0-0 blijft, de pleuris ook in de selectie uitbreekt. Die wordt echt niet makkelijk. Ook De Graafschap thuis erg sterk en spelen de laatste tijd veel beter dan de punten weergeven. Ook die verdienen handhaving eigenlijk gewoon
Ik hoop dat Sjakie dat met je eens is !!
benjamin25
 benjamin25 - maandag 22 april 2019 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 17:48 schreef remco k het volgende:
Slutsky gooit de boel inderdaad om zoals hij aangeeft.

Maar goed. Ook dan krijg je kansen.

Het gaat nu niet meer om mooi of meer goals maken dan PSV. Nu gaat het gewoon om de knikkers. Er moet dus gewonnen worden. Zo simpel is het. Hoe boeit me niet.
Precies echt helemaal met je eens alles voor de overwinning hoeft niet mooi te zijn.
Wanneer we de titel pakken zal ik er geen minder om drinken omdat het lelijk voetbal was.
remco k
 remco k - maandag 22 april 2019 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 18:54 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Precies echt helemaal met je eens alles voor de overwinning hoeft niet mooi te zijn.
Wanneer we de titel pakken zal ik er geen minder om drinken omdat het lelijk voetbal was.
Ajax heeft al voldoende mooi voetbal gespeeld. Daar gaan die laatste drie potjes niks aan veranderen.

Voor Ajax nog simpelweg nog 6 hopelijk 7 finales.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 23 april 2019 - 09:32   quote  deeplink  
Belangrijk voor Ajax is om heel snel een goal te maken, dan moeten ze wel vooruit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 april 2019 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2019 - 10:25 schreef p111 het volgende:
Ik hoor niemand over de Graafschap uit,ik weet het nog die nachtmerrie van een aantal jaren geleden (Smeets).Ik ben er van overtuigd dat PSV niet wint bi Willem 2.
Ik denk dat het voor De Graafschap heel simpel wordt. Als je onderweg geen punten verspeeld en daar kampioen kan worden is het vrij simpel. De Graafschap zal nacompetitie gaan spelen. Die zal vermoedelijk 3 dagen later aanvangen. De Graafschap gaat daar geen extra risico nemen. Ajax zal gewoon zijn eigen spel moeten spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 april 2019 - 11:12   quote  deeplink  
Wie heeft dat nog meer?

Ik heb voor de afgelopen Champions League wedstrijden amper spanning gehad, behalve de uitwedstrijd tegen Juventus, maar in de competitie is het elke keer bal! Vanaf de ochtend pure spanning. Komt het omdat het allemaal steeds dichterbij komt en het allemaal nog zo onduidelijk is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2019 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 april 2019 - 11:17   quote  deeplink  
Een nieuwe do or die vanavond!

Ben heel benieuwd, als zaterdag vermoeidheid was, of je dan nu fit kan zijn...
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 23 april 2019 - 11:27   quote  deeplink  
4-1
Deze wedstrijd wordt in de eerste helft al beslist
remco k
 remco k - dinsdag 23 april 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:17 schreef Loetje het volgende:
Een nieuwe do or die vanavond!

Ben heel benieuwd, als zaterdag vermoeidheid was, of je dan nu fit kan zijn...
Ik denk steeds vermoeider. En de start zal bepalen hoe of wat. Hoe langer zon goal uitblijft. Hoe vermoeider het gaat ogen.

Maak je snel een goal en krijg je kansen op meer. Dan ga ja makkelijker spelen en hoe je die vermoeidheid niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 april 2019 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk steeds vermoeider. En de start zal bepalen hoe of wat. Hoe langer zon goal uitblijft. Hoe vermoeider het gaat ogen.

Maak je snel een goal en krijg je kansen op meer. Dan ga ja makkelijker spelen en hoe je die vermoeidheid niet.
Maar trainen ze nog wel tussendoor? Volgens mij kan je bij zoveel wedstrijden kort op elkaar beter niet te intensief trainen. Volgens mij had ik ergens gelezen dat in Engeland bij een erg druk moment de spelers ook niet trainen inderdaad.

Mochten ze vanavond winnen zou ik ze eerst eens lekker 2 of 3 dagen vrij geven. Even genieten en ontspannen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 april 2019 - 11:46   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 23 april 2019 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar trainen ze nog wel tussendoor? Volgens mij kan je bij zoveel wedstrijden kort op elkaar beter niet te intensief trainen. Volgens mij had ik ergens gelezen dat in Engeland bij een erg druk moment de spelers ook niet trainen inderdaad.

Mochten ze vanavond winnen zou ik ze eerst eens lekker 2 of 3 dagen vrij geven. Even genieten en ontspannen!
Ten hag doet volgens mij hetzelfde.

Overigens vraag ik me af of die onderbreking nu we goed is.

Ook alle vermoeidheid kan er maarzo uitkomen hè.

Ik weet echt niet wat nu wijsheid is.
Je ziet het bij stressvol werk ook vaak. Dan is men gewoon de eerste dagen van de reguliere vakantie ziek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 april 2019 door remco k --
Eide
 Eide - dinsdag 23 april 2019 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 11:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar trainen ze nog wel tussendoor? Volgens mij kan je bij zoveel wedstrijden kort op elkaar beter niet te intensief trainen. Volgens mij had ik ergens gelezen dat in Engeland bij een erg druk moment de spelers ook niet trainen inderdaad.

Mochten ze vanavond winnen zou ik ze eerst eens lekker 2 of 3 dagen vrij geven. Even genieten en ontspannen!
Sowieso hoef je tijdens het lopende seizoen niet heel intensief te trainen. De wedstrijden zijn de piekspanning momenten die je anders met intensief trainen creëert. Tijdens het seizoen is trainen vooral fysiek herstel en onderhoud, waarbij je wel kan werken aan techniek en tactiek.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 23 april 2019 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 16:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Sowieso hoef je tijdens het lopende seizoen niet heel intensief te trainen. De wedstrijden zijn de piekspanning momenten die je anders met intensief trainen creëert. Tijdens het seizoen is trainen vooral fysiek herstel en onderhoud, waarbij je wel kan werken aan techniek en tactiek.
Met intensief bedoelde ik eigenlijk meer het aantal uren op een veld. Gewoon niet 2 uur, maar bijvoorbeeld lekker uurtje ofzo! Of half uurtje en dan de kroeg in! ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 april 2019 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 16:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Met intensief bedoelde ik eigenlijk meer het aantal uren op een veld. Gewoon niet 2 uur, maar bijvoorbeeld lekker uurtje ofzo! Of half uurtje en dan de kroeg in! ;-)
Het zal vooral dingen als uitlopen zijn de dag erna. Verder verwacht ik veel rust en zal de training vooral bestaan uit tactische besprekingen en teambuilding.
groengroen
 groengroen - dinsdag 23 april 2019 - 18:08   quote  deeplink  
Ajax is ontegenzeggelijk een beter team dan Vitesse. Het wordt 2-0 en Ten Hag moet zijn beste spelers zo snel mogelijk rust geven. Het is nog een week tot Totenham, dus in principe heeft Ajax alle tijd om fit te worden
komt goed allemaal!
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 april 2019 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 18:08 schreef groengroen het volgende:
Ajax is ontegenzeggelijk een beter team dan Vitesse. Het wordt 2-0 en Ten Hag moet zijn beste spelers zo snel mogelijk rust geven. Het is nog een week tot Totenham, dus in principe heeft Ajax alle tijd om fit te worden
komt goed allemaal!
Ik las hier iets, hoe langer de rust, hoe meer de vermoeidheid. Dat geloof ik namelijk ergens wel.
Eide
 Eide - dinsdag 23 april 2019 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 16:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Met intensief bedoelde ik eigenlijk meer het aantal uren op een veld. Gewoon niet 2 uur, maar bijvoorbeeld lekker uurtje ofzo! Of half uurtje en dan de kroeg in! ;-)
Eerst massage, dan rustig fietsen en dan even naar buiten voor wat balvormen. Veel meer zal het niet om handen hebben schat ik zo.
groengroen
 groengroen - dinsdag 23 april 2019 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 18:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik las hier iets, hoe langer de rust, hoe meer de vermoeidheid. Dat geloof ik namelijk ergens wel.
Hoe je het ook bekijkt zal er een week tussen Vitesse en de CL zitten. Wat ten hag moet doen is simpelweg voorkomen dat Frenkie, Hakim enz. onnodig geblesseerd raken in een eventueel reeds gewonnen duel vanavond. Zodoende moeten de spelers van waarde, die al pijntjes voelde voor de wedstrijd, zodra de wedstrijd beslist is, meteen gewisseld worden.
En ook: als de menselijke spier veel wordt ingespannen zal het bij een te lange periode van ontspanning eerder een hevigere, rebelse, reactie opwekken in het geval van flinke inspanning. Dat heet in het vakjargon: de Hoover-werking. Dat is waar, maar Ajax moet de balans vinden tussen de spier en het lichaam zowel scherp houden als fit houden. Daar hebben ze gelukkig professionele mensen voor. specifieke trainingen zijn speciaal voor dit soort momenten gemaakt. al met al moet ten hag wisselen vanavond, want een geblesseerde Frenkie wilt niemand.
Eide
 Eide - dinsdag 23 april 2019 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 18:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik las hier iets, hoe langer de rust, hoe meer de vermoeidheid. Dat geloof ik namelijk ergens wel.
Ik niet. Als ik kijk naar bijvoorbeeld atleten: die trainen 's ochtends en gaan naar bed en dan trainen ze' s middags nog een keer. Veel rust heb je gewoon nodig voor spierherstel. Het lichaam moet tijd hebben de spieren te doorbloeden en te laten genezen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 april 2019 - 19:02   quote  deeplink  
Me bek valt echt open als ik lees hoe bizar makkelijk mensen over Vitesse denken. Rust geven dit en dat...

We verliezen hier niet voor niets 3x van de laatste 6 thuiswedstrijden van...
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 23 april 2019 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 19:02 schreef Loetje het volgende:
Me bek valt echt open als ik lees hoe bizar makkelijk mensen over Vitesse denken. Rust geven dit en dat...

We verliezen hier niet voor niets 3x van de laatste 6 thuiswedstrijden van...
Helemaal eens!! Hopelijk denken de spelers er niet zo licht over andwrs hebben we een probleem!!
Eerst maar eens een gaatje zien te vinden in die verdediging en de zege veilig stellen. Daarna kun je nadenken over spelers sparen.
Winnen ten koste van alles!!! Hoe maakt geen reet meer uit.
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 april 2019 - 19:40   quote  deeplink  
OPSTELLING AJAX

Onana, Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Dolberg en Tadic.

Geen Neres en de statische Dolberg in de spits. Vermoed dat Neres niet fit is
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 23 april 2019 - 19:50   quote  deeplink  
Dolberg moet het nu laten zien zoals Huntelaar het afgelopen duels heeft gedaan. Hopelijk is hij ff op scherp gezet en vecht hij voor zijn laatste kans!!!
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 23 april 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 19:02 schreef Loetje het volgende:
Me bek valt echt open als ik lees hoe bizar makkelijk mensen over Vitesse denken. Rust geven dit en dat...

We verliezen hier niet voor niets 3x van de laatste 6 thuiswedstrijden van...
Ik denk dat vooral mensen beseffen dat we hoe dan ook moeten winnen en met zoveel mogelijk enthausiastme en kracht moeten beginnen. Vol zelfvertrouwen en uitgaan van eigen kracht dan ga je ook niet verliezen van vitesse. Dit team gaat dat gewoon volbrengen moeilijk of makkelijk op naar de drie punten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 april 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 19:40 schreef Loetje het volgende:
OPSTELLING AJAX

Onana, Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Dolberg en Tadic.

Geen Neres en de statische Dolberg in de spits. Vermoed dat Neres niet fit is
pffffff

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (dinsdag 23 april, 20.45) 4-2









0.0077059