BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (dinsdag 23 april, 20.45) 4-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 april 2019 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt niet eens. Was ook een aantal keren prima aan de bal. Goed in het lopen. Moet alleen die bal vrij voor de keeper maken maar speelde een prima wedstrijd. Echt een stuk beter dan voorheen.

Ook christensen schrijf ik niet af.
nee sorry.. kan hier nie mee ingaan, beide zie je dat ze tekort komen... en lopen goed ? nee sorry staat echt vaak compleet verkeerd.. niet voor niks dat hunter met bijna 300 minuten minder er meer inprikt, en die mist zelfs ook nog veel kansen die hij zelf creeerd.. dat duw en trekwerk wat dolberg vandaag verzette was gewoon puur omdat hunterlaar dit doet en we dit stukje ook missen bij hem, echter huntelaar kan je niet kopieren.. dolberg kan simpel weg de druk niet aan met een spits als huntelaar achterhem.. dus ben je niet geschikt als ajax speler
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 april 2019 - 23:43   quote  deeplink  
we hebben niks te klagen eigenlijk mensen.. staan bovenaan.. meeste doelpunten ooit, halve finale cl, finale beker... dubbel is reeel.. en wie weet wel meer... finale cl erbij ? komaan zoon seizoen draai je nooit meer, en wij klagen..
p111
 p111 - dinsdag 23 april 2019 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 22:35 schreef Loetje het volgende:
Invallers een drama vandaag
behalve Ekkelenkamp zorgt voor een strafschop goeie actie,Wat een drama wissel beleid van gehakt
p111
 p111 - dinsdag 23 april 2019 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 22:37 schreef Eide het volgende:
Ja, ondanks dat hij nauwelijks in het stuk voorkwam door de ultra-defensieve speelstijl vind ik Odergaard een fijne voetballer. Doet altijd iets, is altijd bezig, oogt altijd gevaarlijk.
Veruit de beste middenvelder buiten de Ajax middenvelders
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 23 april 2019 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 23:43 schreef nummer10 het volgende:
we hebben niks te klagen eigenlijk mensen.. staan bovenaan.. meeste doelpunten ooit, halve finale cl, finale beker... dubbel is reeel.. en wie weet wel meer... finale cl erbij ? komaan zoon seizoen draai je nooit meer, en wij klagen..
Nee.... We zijn kritisch
Loetje
 Loetje - woensdag 24 april 2019 - 00:02   quote  deeplink  
Op naar de angstgegner! Hopelijk doet PSV het rustig aan met goals. Al is dat niet realistisch meer misschien, maar dat die spanning in ieder geval helemaal niet aan de orde is de laatste 2 speelronde.

En duimen dat wij van Utrecht winnen en PSV stiekem 1x morst al denk ik het niet
p111
 p111 - woensdag 24 april 2019 - 00:04   quote  deeplink  
Ik denk a.s donderdag Willempie is in topvorm.
Eide
 Eide - woensdag 24 april 2019 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
"We hebben de afgelopen tijd veel gegeven. Heel veel spelers krijgen de komende twee dagen vrij. Dan kunnen ze even de accu opladen en dan weer volle bak vooruit", besloot Ten Hag.
Bron
Antwoord op de vraag hoe veel en intensief Ajax nog traint. Het is duidelijk zoeken naar rustmomenten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 april 2019 door Eide --
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 april 2019 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 23:58 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Nee.... We zijn kritisch
kan ook te he..
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 april 2019 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 00:02 schreef Loetje het volgende:
Op naar de angstgegner! Hopelijk doet PSV het rustig aan met goals. Al is dat niet realistisch meer misschien, maar dat die spanning in ieder geval helemaal niet aan de orde is de laatste 2 speelronde.

En duimen dat wij van Utrecht winnen en PSV stiekem 1x morst al denk ik het niet
psv verliest tegen w2
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 april 2019 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 22:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
We streven wéér af op 3 punten... ongelooflijk, ik hou van deze ploeg én de trainer(s)!
Idd, we hebben de 3 punten. Maar die wissel van Tagliafico voor Kristensen was gewoon puur domheid. Vervolgens zeg je door die wissel 2 spelers op andere positie. Dit terwijl je Sinkgraven gewoon op de bank hebt zitten en je 1 op 1 had kunnen wisselen. Je zag gelijk de onrust die eigenlijk helemaal niet nodig was. Dat vind ik jammer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 april 2019 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 22:33 schreef remco k het volgende:
De Ligt onterecht motm
Onterecht? Speelde een puike pot! Jammer dat de opstelling ineens helemaal werd omgegooid achterin, maar het was toch echt De Ligt die daarna de mannen achterin tot zich nam. Maar die Kristensen is niet te veranderen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 april 2019 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 01:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan ook te he..
En daarvoor is het een forum!
remco k
 remco k - woensdag 24 april 2019 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 01:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan ook te he..
Dan moet je wat minder fel op dolberg worden. Ook die is onderdeel van deze club die jij nu zo bewierookt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 april 2019 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 08:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moet je wat minder fel op dolberg worden. Ook die is onderdeel van deze club die jij nu zo bewierookt
Hahaha idd. Iedereen heeft emotie tijdens en kort na de wedstrijd. Reden dat ik tijdens de wedstrijd minder op forum ben is dat ik dan behoorlijk kritisch ben. Val tegenwoordig gewoon mijn vrouw lastig met de kritiek! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 24 april 2019 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 08:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha idd. Iedereen heeft emotie tijdens en kort na de wedstrijd. Reden dat ik tijdens de wedstrijd minder op forum ben is dat ik dan behoorlijk kritisch ben. Val tegenwoordig gewoon mijn vrouw lastig met de kritiek! ;-)
Joh, ik weet van mezelf dat ik dan ook kritisch ben.

Maar zoals gister, ik sta nu nog steeds achter mijn kritiek op ten Hag om die gehele achterhoede overhoop te halen.

De logica ontbreekt ook gewoon. Christensen is momenteel derde rechtsback achter Veltman en Mazraoui, laatstgenoemde zou er anderhalve week uit zijn zo ongeveer. Op links heb je dus alleen Sinkgraven achter Tagliafico als rechtstreekse vervanger. Dan ga je in deze fase van het seizoen toch niet meer expirimenteren met een nieuw centrum, nieuwe linksback en christensen?

Je zou deze twee zinloze tegengoals maar te kort komen op het einde
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 april 2019 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 08:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Joh, ik weet van mezelf dat ik dan ook kritisch ben.

Maar zoals gister, ik sta nu nog steeds achter mijn kritiek op ten Hag om die gehele achterhoede overhoop te halen.

De logica ontbreekt ook gewoon. Christensen is momenteel derde rechtsback achter Veltman en Mazraoui, laatstgenoemde zou er anderhalve week uit zijn zo ongeveer. Op links heb je dus alleen Sinkgraven achter Tagliafico als rechtstreekse vervanger. Dan ga je in deze fase van het seizoen toch niet meer expirimenteren met een nieuw centrum, nieuwe linksback en christensen?

Je zou deze twee zinloze tegengoals maar te kort komen op het einde
Nou idd, al denk ik wel dat het doelsaldo niet heel relevant meer is maar je punt is duidelijk en terecht!
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 april 2019 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 08:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Joh, ik weet van mezelf dat ik dan ook kritisch ben.

Maar zoals gister, ik sta nu nog steeds achter mijn kritiek op ten Hag om die gehele achterhoede overhoop te halen.

De logica ontbreekt ook gewoon. Christensen is momenteel derde rechtsback achter Veltman en Mazraoui, laatstgenoemde zou er anderhalve week uit zijn zo ongeveer. Op links heb je dus alleen Sinkgraven achter Tagliafico als rechtstreekse vervanger. Dan ga je in deze fase van het seizoen toch niet meer expirimenteren met een nieuw centrum, nieuwe linksback en christensen?

Je zou deze twee zinloze tegengoals maar te kort komen op het einde
komen we niet tekort... psv verliest donderdag... we winnen van utrecht met dikke cijfers en zijn we eigenlijk al kampioen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 april 2019 - 10:34   quote  deeplink  
De punten zijn binnen, heerlijk. Hoe dat maakt me niet uit. Jammer dat we niet +4 hebben, dat is toch weer een tikje die je nu uitdeeld. Ik moet nog maar zien of PSV gaat winnen tegen Willem II. 2 uitwedstrijden is niet zo fijn voor zo'n club
hjf
 hjf - woensdag 24 april 2019 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 08:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Val tegenwoordig gewoon mijn vrouw lastig met de kritiek! ;-)
En ze is nog niet weggelopen?
hjf
 hjf - woensdag 24 april 2019 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 april 2019 - 23:58 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Nee.... We zijn kritisch
Maar we moeten het ook weer niet overdrijven. Had jij er niet voor getekend aan het begin van het seizoen zoals we er nu voor staan? Man man man. Wat een geweldig seizoen tot nog toe. Nu de prijzen pakken de komende weken.
remco k
 remco k - woensdag 24 april 2019 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 09:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

komen we niet tekort... psv verliest donderdag... we winnen van utrecht met dikke cijfers en zijn we eigenlijk al kampioen..
Ik hoop het maar denk het niet
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 24 april 2019 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 12:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar we moeten het ook weer niet overdrijven. Had jij er niet voor getekend aan het begin van het seizoen zoals we er nu voor staan? Man man man. Wat een geweldig seizoen tot nog toe. Nu de prijzen pakken de komende weken.
Ja is ook het is tot nu toe een prachtig jaar maar mocht je naast alle prijzen pakken wat ik niet verwacht dan is het wel echt drama. Dan wil je dit jaar toch ook weer zo snel mogelijk vergeten. Bedoel we zijn zo dichtbij, sowieso verwacht ik de schaal.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 april 2019 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 12:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop het maar denk het niet
Lijkt me ook niet reëel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 april 2019 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 12:05 schreef hjf het volgende:

[..]

En ze is nog niet weggelopen?
Heb haar vastgebonden! ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 april 2019 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 14:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet reëel
niet reeel wel een gevoel.. of die juist is moet blijken..
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 00:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet reeel wel een gevoel.. of die juist is moet blijken..
Utrecht met dikke cijfers verslaan... Iets wat letterlijk al 20 jaar niet meer gebeurd. Willem II draait alles om de bekerfinale... Maarja, dromen mag altijd
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 april 2019 - 01:53   quote  deeplink  
loetje.. cl ook al ruim 20 jaar niet waar we nu staan.. doelpunten, punten in ed etc.. heb vertrouwen ;) raar seizoen
hjf
 hjf - donderdag 25 april 2019 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 21:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb haar vastgebonden! ;-)
Ofwel: bek houden, luisteren en mooi zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 01:53 schreef nummer10 het volgende:
loetje.. cl ook al ruim 20 jaar niet waar we nu staan.. doelpunten, punten in ed etc.. heb vertrouwen ;) raar seizoen
Daarom ook...

2 jaar geleden daarom geen kampioen geworden. CL is luxe.

En 3 jaar geleden zit er ook nog goed in. Eerst morsen tegen Utrecht en erna morsen bij De Graafschap. Laat dat het onze tegenstanders zijn.

Ajax verliest bizar veel finales. Eerst de prijzen en dan zal ik pas helemaal los gaan en volgend jaar iets rustiger kunnen kijken.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 april 2019 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 09:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

komen we niet tekort... psv verliest donderdag... we winnen van utrecht met dikke cijfers en zijn we eigenlijk al kampioen..
Bijna gelukt... Dat je dat überhaupt echt kon denken... Deze pot was van te voren al gespeeld joh.

Hoop dat je Utrecht voorspelling uitkomt, maar dat vrees ik ook van niet
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 11:54   quote  deeplink  
Utrecht is een pot zoals Groningen en Vitesse. Heel lastig dus.
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 april 2019 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:54 schreef remco k het volgende:
Utrecht is een pot zoals Groningen en Vitesse. Heel lastig dus.
Ik acht Utrecht nog net iets lastiger. Is toch onze angstgegner
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 12:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik acht Utrecht nog net iets lastiger. Is toch onze angstgegner
Dat is Vitesse ook de laatste jaren. Toch wordt het een andere wedstrijd aangezien Utrecht niet wil komen, en dat spelletje ook wel goed beheerst, Vitesse heeft dat nu geprobeerd, maar dat is niet echt hun spelletje.

Ach, ik blijf het zeggen, ik vermoed dat zowel psv als Ajax nog punten gaat morsen, en dat er niets te zeggen valt over wie er kampioen gaat worden.
Eide
 Eide - vrijdag 26 april 2019 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 12:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik acht Utrecht nog net iets lastiger. Is toch onze angstgegner
Maar Utrecht is niet in vorm. Groningen is qua resultaat na Ajax en PSV de beste ploeg van Nederland in 2019. Utrecht is gewoon een lastige ploeg hoor, maar het is niet de vechtmachine van een paar jaar geleden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 26 april 2019 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 12:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar Utrecht is niet in vorm. Groningen is qua resultaat na Ajax en PSV de beste ploeg van Nederland in 2019. Utrecht is gewoon een lastige ploeg hoor, maar het is niet de vechtmachine van een paar jaar geleden.
Ik ga uit van onze eigen krachten. We hebben zoveel creativiteit, met het publiek erachter verwacht ik toch weer een redelijk makkelijke overwinning

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5172
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (dinsdag 23 april, 20.45) 4-2









0.0114510