BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe trainer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 01 mei 2019 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 17:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als we de "treble" pakken is Ten Hag weg. Dat is volgend seizoen niet te evenaren. Pakken we alleen de KNVB-Beker en de landstitel of alleen de landstitel, zal hij blijven.
Staan we aan het eind van dit seizoen met lege handen, zal hij ook blijven.....
Heb vanmiddag besloten bij alleen CL ook de gracht in te gaan.

Ik weet uiteraard ook wel welke weddenschap ik aan ga ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 mei 2019 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 17:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb vanmiddag besloten bij alleen CL ook de gracht in te gaan.

Ik weet uiteraard ook wel welke weddenschap ik aan ga ;-)
Hahaha, trek je zwembroek maar alvast aan dan ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 mei 2019 - 19:20   quote  deeplink  
Als we de komende 5 wedstrijden winnen, hebben we gewoon 3 prijzen....
Bizar eigenlijk, na 4 jaar helemaal niets..... Nu nog steeds kans op 3 prijzen.
Maar tegelijkertijd realiseer ik me ook wel dat het ook zo maar weer helemaal niets zou kunnen zijn....
Nee, helemaal niets, dat gaat dit seizoen echt niet gebeuren!!!
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 19:20 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als we de komende 5 wedstrijden winnen, hebben we gewoon 3 prijzen....
Bizar eigenlijk, na 4 jaar helemaal niets..... Nu nog steeds kans op 3 prijzen.
Maar tegelijkertijd realiseer ik me ook wel dat het ook zo maar weer helemaal niets zou kunnen zijn....
Nee, helemaal niets, dat gaat dit seizoen echt niet gebeuren!!!
Ook helemaal niets is gewoon een hele reëele optie hè. Thuis van Utrecht niet winnen kan gewoon gebeuren. Van Tottenham verliezen hoeft men zich ook niet voor te schamen. En we kennen allemaal de bekerfinale nog wel tegen pec Zwolle.
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2019 - 11:11   quote  deeplink  
Xavi stop na dit seizoen als speler en wil direct door als trainer waarbij aangeeft de cruijf stijl van voetballen te willen hanteren.

Die gaat nog niet direct hoofdcoach bij barca worden.

Misschien is dit een gok die je moet durven nemen als je een naam wilt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 mei 2019 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 11:11 schreef remco k het volgende:
Xavi stop na dit seizoen als speler en wil direct door als trainer waarbij aangeeft de cruijf stijl van voetballen te willen hanteren.

Die gaat nog niet direct hoofdcoach bij barca worden.

Misschien is dit een gok die je moet durven nemen als je een naam wilt.
Zou mooi zijn, vind het wel een stunt
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 mei 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 14:19 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, vind het wel een stunt
Zelfs kans dat die zou willen ook denk ik.
p111
 p111 - vrijdag 03 mei 2019 - 15:19   quote  deeplink  
En dat je dan een extra puntje voor hebt bij de Barca talenten.
JOOD
 JOOD - zaterdag 04 mei 2019 - 09:09   quote  deeplink  
Jordi Cruijf?
JOOD
 JOOD - zaterdag 04 mei 2019 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 11:11 schreef remco k het volgende:
Xavi stop na dit seizoen als speler en wil direct door als trainer waarbij aangeeft de cruijf stijl van voetballen te willen hanteren.

Die gaat nog niet direct hoofdcoach bij barca worden.

Misschien is dit een gok die je moet durven nemen als je een naam wilt.
Idd, dit zou een mooie kans kunnen zijn voor beide kanten.
remco k
 remco k - zaterdag 04 mei 2019 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2019 - 09:09 schreef JOOD het volgende:
Jordi Cruijf?
Is geen goede trainer en geen geweldige voetballer geweest.
JOOD
 JOOD - zondag 05 mei 2019 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 mei 2019 - 22:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Is geen goede trainer en geen geweldige voetballer geweest.
Heeft wel de juiste genen zeg maar, en met dit materiaal (spelers, club enz.) zal hij zeker niet falen denk ik. Ervaring heeft hij ook genoeg.
remco k
 remco k - zondag 05 mei 2019 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 14:43 schreef JOOD het volgende:

[..]

Heeft wel de juiste genen zeg maar, en met dit materiaal (spelers, club enz.) zal hij zeker niet falen denk ik. Ervaring heeft hij ook genoeg.
Nee hij heeft bijna geen ervaring als trainer en speelt bij macabi ook niet heel goed voetbal. Al wordt hij wel kampioen
remco k
 remco k - zondag 05 mei 2019 - 17:38   quote  deeplink  
Ik zou hem wel graag als opvolger van Overmars zien. In die functie heeft hij zich wel bewezen namelijk.
AkaS
 AkaS - donderdag 12 december 2019 - 13:29   quote  deeplink  
Ten Hag gaat helemaal niet naar Bayern, daar kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.

Het klinkt hard, maar Ajax heeft zeer wisselvallig gepresteerd. Beide wedstrijden tegen Lille hadden ook zomaar verloren kunnen worden.

Uit bij Valencia was een wereldgoal van Ziyech mede bepalend voor de overwinning. Een goal die je zelden maakt. Verder hadden we ook zomaar een paar doelpunten tegen kunnen krijgen.

Chelsea zijn we enorm genaaid door de UEFA.

Thuis tegen Valencia heb ik geen moment een team in het veld gezien dat er in geloofde. Men was bang, onzeker en bovenal zeer onzuiver.

Begon direct al bij Veltman. Echt lachwekkend hoe hij die bal behandelde en tot corner toverde... Toveren is aan hem wel toevertrouwd want eerst de bal kinderlijk verspelen en later als een 8 jarige dromer in het eigen strafschop gebied het buitenspel opheffen waaruit de fatale goal van Valencia kwam.

En onze trainer blijft deze gozer maar opstellen. Ja, hij grijpt weleens goed in en hij heeft soms, heel soms weleens een goede pass of actie maar mag dat ook als profvoetballer. Wat niet mag zijn de stroom aan dommigheden en fouten die hij maakt.... Dat moet gewoon niet kunnen op het niveau waarop Ajax speelt.

Door hem op te stellen verzwakt ten Hag Ajax.

Tegen Valencia, de wedstrijd om 70mln was ten Hag niet in staat om een uitgebalanceerd team in het veld te brengen dat erin geloofde!

En dan de kansen die we volgens hem gehad zouden hebben maar niet gemaakt... Ik weet werkelijk waar niet waar deze man het over heeft, behalve dan die ene kans van Ziyech.

Ik blijf het een kuttrainer vinden, die net als Veltman teveel fouten blijft maken, dus goede dingen zeker heeft, maar overall tekort schiet!
remco k
 remco k - donderdag 12 december 2019 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2019 - 13:29 schreef AkaS het volgende:
Ten Hag gaat helemaal niet naar Bayern, daar kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.

Het klinkt hard, maar Ajax heeft zeer wisselvallig gepresteerd. Beide wedstrijden tegen Lille hadden ook zomaar verloren kunnen worden.

Uit bij Valencia was een wereldgoal van Ziyech mede bepalend voor de overwinning. Een goal die je zelden maakt. Verder hadden we ook zomaar een paar doelpunten tegen kunnen krijgen.

Chelsea zijn we enorm genaaid door de UEFA.

Thuis tegen Valencia heb ik geen moment een team in het veld gezien dat er in geloofde. Men was bang, onzeker en bovenal zeer onzuiver.

Begon direct al bij Veltman. Echt lachwekkend hoe hij die bal behandelde en tot corner toverde... Toveren is aan hem wel toevertrouwd want eerst de bal kinderlijk verspelen en later als een 8 jarige dromer in het eigen strafschop gebied het buitenspel opheffen waaruit de fatale goal van Valencia kwam.

En onze trainer blijft deze gozer maar opstellen. Ja, hij grijpt weleens goed in en hij heeft soms, heel soms weleens een goede pass of actie maar mag dat ook als profvoetballer. Wat niet mag zijn de stroom aan dommigheden en fouten die hij maakt.... Dat moet gewoon niet kunnen op het niveau waarop Ajax speelt.

Door hem op te stellen verzwakt ten Hag Ajax.

Tegen Valencia, de wedstrijd om 70mln was ten Hag niet in staat om een uitgebalanceerd team in het veld te brengen dat erin geloofde!

En dan de kansen die we volgens hem gehad zouden hebben maar niet gemaakt... Ik weet werkelijk waar niet waar deze man het over heeft, behalve dan die ene kans van Ziyech.

Ik blijf het een kuttrainer vinden, die net als Veltman teveel fouten blijft maken, dus goede dingen zeker heeft, maar overall tekort schiet!
lang, Martinez, kopbal Veltman. Allemaal grote kansen..
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 12 december 2019 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2019 - 13:29 schreef AkaS het volgende:
Ten Hag gaat helemaal niet naar Bayern, daar kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.

Het klinkt hard, maar Ajax heeft zeer wisselvallig gepresteerd. Beide wedstrijden tegen Lille hadden ook zomaar verloren kunnen worden.

Uit bij Valencia was een wereldgoal van Ziyech mede bepalend voor de overwinning. Een goal die je zelden maakt. Verder hadden we ook zomaar een paar doelpunten tegen kunnen krijgen.

Chelsea zijn we enorm genaaid door de UEFA.

Thuis tegen Valencia heb ik geen moment een team in het veld gezien dat er in geloofde. Men was bang, onzeker en bovenal zeer onzuiver.

Zelf was ik (misschien als één van de weinigen) wél zeer tevreden over Peter Bosz als trainer.
Hij kreeg Ajax wél zeer goed aan het voetballen.

Kijk maar hoe hij Bayer leverkussen nu aan het voetbal heeft gekregen.
Dat hij bij Ajax is weggegaan, zal denkelijk wel een andere reden hebben.

Alleen wetende dat hij de technische staf verder wilde professionaliseren om beter te worden.
Misschien dat Ajax daar niet positief op gereageerd had, en dat daarom de samenwerkingsverband is verbroken.

Dat was het laatste wat ik toe des tijds gehoord had toen hij nog trainer was bij Ajax.
Mogelijk een veel betere trainer zou ik sowieso niet 1, 2, 3 weten.

Begon direct al bij Veltman. Echt lachwekkend hoe hij die bal behandelde en tot corner toverde... Toveren is aan hem wel toevertrouwd want eerst de bal kinderlijk verspelen en later als een 8 jarige dromer in het eigen strafschop gebied het buitenspel opheffen waaruit de fatale goal van Valencia kwam.

En onze trainer blijft deze gozer maar opstellen. Ja, hij grijpt weleens goed in en hij heeft soms, heel soms weleens een goede pass of actie maar mag dat ook als profvoetballer. Wat niet mag zijn de stroom aan dommigheden en fouten die hij maakt.... Dat moet gewoon niet kunnen op het niveau waarop Ajax speelt.

Door hem op te stellen verzwakt ten Hag Ajax.

Tegen Valencia, de wedstrijd om 70mln was ten Hag niet in staat om een uitgebalanceerd team in het veld te brengen dat erin geloofde!

En dan de kansen die we volgens hem gehad zouden hebben maar niet gemaakt... Ik weet werkelijk waar niet waar deze man het over heeft, behalve dan die ene kans van Ziyech.

Ik blijf het een kuttrainer vinden, die net als Veltman teveel fouten blijft maken, dus goede dingen zeker heeft, maar overall tekort schiet!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 december 2019 - 22:01   quote  deeplink  
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=364591

snel afscheid nemen van die meloot dus (normaal niks met deze verslaggever) maar heb dit zelf al vaker gezegt hier
AkaS
 AkaS - woensdag 18 december 2019 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 december 2019 - 22:01 schreef nummer10 het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=364591

snel afscheid nemen van die meloot dus (normaal niks met deze verslaggever) maar heb dit zelf al vaker gezegt hier
Zo jammer dat ze deze randdebiel ooit hebben aangenomen.

Zo snel mogelijk lozen!!!
remco k
 remco k - woensdag 18 december 2019 - 08:49   quote  deeplink  
Zo lang mogelijk behouden.
remco k
 remco k - woensdag 18 december 2019 - 08:52   quote  deeplink  
Zal zich ook echt nog wel moeten ontwikkelen. Maar wat hij met Ajax heeft neergezet is gewoon belachelijk goed. 5 jaar geleden riep de hele wereld nog dat Ajax nooit meer mee zou doen met de Europese top. En het is hem als trainer wel degelijk gelukt.

Nu een slechte periode. Die heeft iedereen. En ja hij maakt ook slechte beslissingen. En ja hij doet dingen die ik anders zou doen.

Maar gezien zijn prestaties is het te schandalig voor woorden dat er droeftoeters zijn die om zijn ontslag vragen na de resultaten van anderhalve week.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 08:52 schreef remco k het volgende:
Zal zich ook echt nog wel moeten ontwikkelen. Maar wat hij met Ajax heeft neergezet is gewoon belachelijk goed. 5 jaar geleden riep de hele wereld nog dat Ajax nooit meer mee zou doen met de Europese top. En het is hem als trainer wel degelijk gelukt.

Nu een slechte periode. Die heeft iedereen. En ja hij maakt ook slechte beslissingen. En ja hij doet dingen die ik anders zou doen.

Maar gezien zijn prestaties is het te schandalig voor woorden dat er droeftoeters zijn die om zijn ontslag vragen na de resultaten van anderhalve week.
volgens mij werd dit al geroepen zijn zelfs onder zijn succes... en of het dan weer zijn succws is laten we maar ff in het midden... feit blijft hij kijkt niet eens om naar de jeugd... iets wat JUIST bij ajax zou moeten..
remco k
 remco k - woensdag 18 december 2019 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 09:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij werd dit al geroepen zijn zelfs onder zijn succes... en of het dan weer zijn succws is laten we maar ff in het midden... feit blijft hij kijkt niet eens om naar de jeugd... iets wat JUIST bij ajax zou moeten..
Ik zit inderdaad te kijken. En zie dat ekkelkamp en Gravenberch bijvoorbeeld gewoon zwaar te kort komen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zit inderdaad te kijken. En zie dat ekkelkamp en Gravenberch bijvoorbeeld gewoon zwaar te kort komen.
mooi he dat ze in dezelfde competitie als telstar uitgeroepen worden tot beste spelers en tegen dat zelfde telstar nu "te kort" komen.. ligt dat dan aan de spelers of de trainer... maar hey remco geloof wat je wil en wat je ziet.. ik zie het mijne.. en gezien de laatste 4 wedstrijden (en nog wel aantal waar je geluk hebt) zegt mij genoeg
remco k
 remco k - woensdag 18 december 2019 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 20:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mooi he dat ze in dezelfde competitie als telstar uitgeroepen worden tot beste spelers en tegen dat zelfde telstar nu "te kort" komen.. ligt dat dan aan de spelers of de trainer... maar hey remco geloof wat je wil en wat je ziet.. ik zie het mijne.. en gezien de laatste 4 wedstrijden (en nog wel aantal waar je geluk hebt) zegt mij genoeg
En die andere 50 wedstrijden zegt mij toch ook wel een hele hoop.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 18 december 2019 - 20:18   quote  deeplink  
Ik kan me niet voorstellen dat we met z'n allen vanavond erg tevreden zijn over Ajax.
Dit gezien de zeer matige vertoning, en de uitslag.

Ajax in goede doen gaat normaal met 0 - 3 de rust in,
en met minimaal 1 - 6 in de 90e minuut op de scorebord staan.

Ook met spelers die op de reservebank zitten.
Maar het beeld laat toch het tegendeel bewijzen.

Kijk maar naar de 3 - 4, en de gemiste kans op 3 - 5.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2019 door Onze Ajax --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 december 2019 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 08:52 schreef remco k het volgende:
Zal zich ook echt nog wel moeten ontwikkelen. Maar wat hij met Ajax heeft neergezet is gewoon belachelijk goed. 5 jaar geleden riep de hele wereld nog dat Ajax nooit meer mee zou doen met de Europese top. En het is hem als trainer wel degelijk gelukt.

Nu een slechte periode. Die heeft iedereen. En ja hij maakt ook slechte beslissingen. En ja hij doet dingen die ik anders zou doen.

Maar gezien zijn prestaties is het te schandalig voor woorden dat er droeftoeters zijn die om zijn ontslag vragen na de resultaten van anderhalve week.
Helemaal eens, ik vind het bizar dat er hier Ajax(supporters) zijn die er zo over denken,te veel spelers zijn uit vorm, de jeugdspelers laten het ook niet zien
Moeten we dit Ten Hag aanrekenen nee dus...
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal eens, ik vind het bizar dat er hier Ajax(supporters) zijn die er zo over denken,te veel spelers zijn uit vorm, de jeugdspelers laten het ook niet zien
Moeten we dit Ten Hag aanrekenen nee dus...
ik reken tenhag niet af dat spelers uitvorm zijn.. ik reken tenhag af op wat ik zie wat hij doet qua wissels en opstellingen en dat hij spelers niet kan motiveren en beter maken en dat hij afhankelijk is van zijn aankopen... toch wel vreemd he dat de jeugd beter speelt in jong dan in ajax 1
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 20:51   quote  deeplink  
maar zal mij een rotzorg zijn ook.. jullie blijven hem lekker steunen en zou blij zijn met een kampioenschap, echter irriteer ik mij kapot aan die man en zijn wissels/opstellingen
remco k
 remco k - woensdag 18 december 2019 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 20:51 schreef nummer10 het volgende:
maar zal mij een rotzorg zijn ook.. jullie blijven hem lekker steunen en zou blij zijn met een kampioenschap, echter irriteer ik mij kapot aan die man en zijn wissels/opstellingen
Blijf je lekker kapot irriteren. Wordt je doodongelukkig van.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijf je lekker kapot irriteren. Wordt je doodongelukkig van.
dan geef ik tenhag op de schuld ;) nog een halfseizoen, benieuwd wie we dan krijgen.. ik hoop op bosz die de jeugd wel aan het voetballen kreeg en oog voor ze had.. maar dan wel met een plan b.. en/of c
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 22:35   quote  deeplink  
lol dus als tadic noa lang wat onterechts zegt mag lang niks terug zeggen want hij moet luisteren naar de grote tadic.. lol, als lang nu echt fout was ok.. maar hier had tenhag toch echt tadic de wacht aan moeten zeggen want die speelt echt belabberd de laatste weken (ook al vind ik lang ook niks)
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 22:44   quote  deeplink  
ach jongens fuck it ook, zal wel aan mij liggen.. maar goed het kan altijd erger (PSV)
remco k
 remco k - donderdag 19 december 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 22:35 schreef nummer10 het volgende:
lol dus als tadic noa lang wat onterechts zegt mag lang niks terug zeggen want hij moet luisteren naar de grote tadic.. lol, als lang nu echt fout was ok.. maar hier had tenhag toch echt tadic de wacht aan moeten zeggen want die speelt echt belabberd de laatste weken (ook al vind ik lang ook niks)
Natuurlijk heeft ten Hag hier volkomen gelijk evenals Lang.

Lang is een snotventje dat net komt kijken, en als Tadic zegt spring, moet hij vragen hoe hoog meneer..

Hierachie noemt men dat, als je daarnaast het beeld terug haalt, zie je dat Lang die loopactie zelf inzet, vervolgens inhoud op het moment dat Tadic bukt om die bal met rechts te geven, dan half aanzet om vervolgens te mopperen op Tadic.

Dat Tadic niet in vorm is, heeft daar helemaal niets mee te maken. Gewoon je bek houden en doen wat de baas in het veld van je vraagt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 december 2019 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2019 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft ten Hag hier volkomen gelijk evenals Lang.

Lang is een snotventje dat net komt kijken, en als Tadic zegt spring, moet hij vragen hoe hoog meneer..

Hierachie noemt men dat, als je daarnaast het beeld terug haalt, zie je dat Lang die loopactie zelf inzet, vervolgens inhoud op het moment dat Tadic bukt om die bal met rechts te geven, dan half aanzet om vervolgens te mopperen op Tadic.

Dat Tadic niet in vorm is, heeft daar helemaal niets mee te maken. Gewoon je bek houden en doen wat de baas in het veld van je vraagt.
hahahahaha kunt wel zien dat je zoon hogepief bent die verlangt dat elk persoonslid ja en amen knikt... als mijn baas zegt spring dan zeg ik doe je mee ?
remco k
 remco k - donderdag 19 december 2019 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2019 - 16:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahahaha kunt wel zien dat je zoon hogepief bent die verlangt dat elk persoonslid ja en amen knikt... als mijn baas zegt spring dan zeg ik doe je mee ?
En jij bent ook net voor de eerste dag bij je werkgever aan het werk?

Natuurlijk verlangt niemand dat van bijvoorbeeld van de Beek, Neres, Martinez of de andere eerste 14. Maar wel van een jochie dat net komt kijken.

En ja, dat verwacht ik ook van de nieuwe jongens naar mijn voormannen toe, als mijn voorman zegt spring, dan vraagt die jonge nieuwe gast inderdaad hoe hoog, doet die dat niet, en geeft ie een grote bek, mag hij gaan uitleggen waarom hij het beter denkt te weten.

Sterker nog, ik heb zo'n geval ooit eens de leiding gegeven over een ploeg van 6 man na zo'n akkefietje, complete klus in de soep, daarna nooit meer een grote mond gehad, inmiddels wat jaren verder is hij de persoon die vraagt een ander te springen..

Zo werkt de hiearchie nou eenmaal, en maar goed ook...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 19 december 2019 - 20:16   quote  deeplink  
even wat zeggen, oke. maar de rest binnenskamers bespreken en geen ellenlange discussies op het veld!
p111
 p111 - donderdag 19 december 2019 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zit inderdaad te kijken. En zie dat ekkelkamp en Gravenberch bijvoorbeeld gewoon zwaar te kort komen.
Ha Ha ,af en toe ben je echt de weg kwijt 2 super talenten en Remco zegt ze komen zwaar te kort.Kom op man doe effe normaal.
p111
 p111 - donderdag 19 december 2019 - 20:45   quote  deeplink  
Als je had gezegd Lang komt te kort dan heb je gelijk,die andere twee zijn techn/vaardige spelers die ook nog eens scorend vermogen hebben.
Loetje
 Loetje - donderdag 19 december 2019 - 20:45   quote  deeplink  
4qhbnz0q.jpg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 19 december 2019 - 20:52   quote  deeplink  
Zelfportret? ;-) ;-) ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 december 2019 - 21:53   quote  deeplink  
mag je wel eens scheren loetje
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 december 2019 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2019 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij bent ook net voor de eerste dag bij je werkgever aan het werk?

Natuurlijk verlangt niemand dat van bijvoorbeeld van de Beek, Neres, Martinez of de andere eerste 14. Maar wel van een jochie dat net komt kijken.

En ja, dat verwacht ik ook van de nieuwe jongens naar mijn voormannen toe, als mijn voorman zegt spring, dan vraagt die jonge nieuwe gast inderdaad hoe hoog, doet die dat niet, en geeft ie een grote bek, mag hij gaan uitleggen waarom hij het beter denkt te weten.

Sterker nog, ik heb zo'n geval ooit eens de leiding gegeven over een ploeg van 6 man na zo'n akkefietje, complete klus in de soep, daarna nooit meer een grote mond gehad, inmiddels wat jaren verder is hij de persoon die vraagt een ander te springen..

Zo werkt de hiearchie nou eenmaal, en maar goed ook...
ik zou het snappen als zijn bal goed was, en lang het echt verpeste.. en tuurlijk moet noa dit niet doen, maar wat tenhag deed moet die lekker in de kleedkamer doen, of gelijk wisselen om een statement temaken.. maar dat doet die dan weer niet.. en weet je het is enkel gewoon balen, balen dat ajax zo kut speelt en ja daar hou ik ook tenhag voor verantwoordelijk
remco k
 remco k - vrijdag 20 december 2019 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 december 2019 - 20:42 schreef p111 het volgende:

[..]

Ha Ha ,af en toe ben je echt de weg kwijt 2 super talenten en Remco zegt ze komen zwaar te kort.Kom op man doe effe normaal.
Op dit moment gewoon nog niet goed genoeg.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 december 2019 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2019 - 07:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Op dit moment gewoon nog niet goed genoeg.
elk talent mag groeien tussen de grotejongens (dit is wat ajax zou moeten doen en normaal ook doet) maar nu moet de jeugd dus perdirect een directe versterking zijn... dit is natuurlijk niet wat ajax is/was... daarbij vind ik het zelf heel vreemd dat ze tegen een zelfde ploeg het bij jong veel beter doen dan vd week in ajax1.. waar ligt dat dan aan ?
remco k
 remco k - vrijdag 20 december 2019 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2019 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

elk talent mag groeien tussen de grotejongens (dit is wat ajax zou moeten doen en normaal ook doet) maar nu moet de jeugd dus perdirect een directe versterking zijn... dit is natuurlijk niet wat ajax is/was... daarbij vind ik het zelf heel vreemd dat ze tegen een zelfde ploeg het bij jong veel beter doen dan vd week in ajax1.. waar ligt dat dan aan ?
Natuurlijk mogen ze groeien. Een jongen als Dest krijgt ook zat minuten toch. En Lang krijgt nu ook zat minuten. Gravenberg heeft al wat invalbeurten gehad en nu een basis plaats.

Ik snap heel goed dat die jongens tijd moeten krijgen. Maar dat krijgen ze ook.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 december 2019 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2019 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk mogen ze groeien. Een jongen als Dest krijgt ook zat minuten toch. En Lang krijgt nu ook zat minuten. Gravenberg heeft al wat invalbeurten gehad en nu een basis plaats.

Ik snap heel goed dat die jongens tijd moeten krijgen. Maar dat krijgen ze ook.
in mijn ogen krijgen ze te weinig...
remco k
 remco k - zaterdag 21 december 2019 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 december 2019 - 23:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in mijn ogen krijgen ze te weinig...
In de minuten die ze krijgen zie je bij een aantal jongens niet eens een glimp van wat ze zouden moeten kunnen. Gravenberg heeft bijvoorbeeld nog niet 1 moment iets laten zien in 1. Geen onderschepping. Geen bijzondere pass. Lang wisselt een paar goede momenten af met heel veel hele slechte momenten.

Nee sorry. Ze laten niets zien waardoor ze recht zouden hebben op meer op dit moment.

En daarmee wil ik absoluut niet stellen dat we die jongens moeten afschrijven. Maar het geeft wel aan waarom sommige spelers zoveel hebben moeten spelen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 december 2019 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2019 - 14:45 schreef remco k het volgende:

[..]

In de minuten die ze krijgen zie je bij een aantal jongens niet eens een glimp van wat ze zouden moeten kunnen. Gravenberg heeft bijvoorbeeld nog niet 1 moment iets laten zien in 1. Geen onderschepping. Geen bijzondere pass. Lang wisselt een paar goede momenten af met heel veel hele slechte momenten.

Nee sorry. Ze laten niets zien waardoor ze recht zouden hebben op meer op dit moment.

En daarmee wil ik absoluut niet stellen dat we die jongens moeten afschrijven. Maar het geeft wel aan waarom sommige spelers zoveel hebben moeten spelen.
mazz middenveld wel wat laten zien ? waarom dan niet ekkelenkamp vaker..
remco k
 remco k - zaterdag 21 december 2019 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2019 - 14:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mazz middenveld wel wat laten zien ? waarom dan niet ekkelenkamp vaker..
Jazeker. Afgelopen seizoen daar een aantal keer prima gespeeld. Dit seizoen nog niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe trainer









0.0110700