BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KNVB BEKERWINNAAR!!!!!! (Willem II - Ajax 0-4)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 01 mei 2019 - 16:12   quote  deeplink  
Zondag de volgende wedstrijd en de eerste kans op een prijs.

Gaat Ten Hag sparen of niet en hoe gemotiveerd zal Ajax zijn?

Hopelijk met een goed gevoel naar Tottenham!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2019 door Loetje --
p111
 p111 - woensdag 01 mei 2019 - 16:59   quote  deeplink  
Heel voetballend Europa praat over Ajax maar we hebben nog geen enkele prijs.Het Klinkt gek maar dan moet je zondag een beker finale spelen die niet echt leeft bij mij.Dat is geen arrogantie dit komt gewoon slecht uit helaas,als je moest kiezen tussen de beker of naar de finale van de CL dan zou ik echt kiezen voor die finale. Maar goed het is niet anders,het zal toch niet gebeuren dat je door die wedstrijd blessures krijgt,en daar door spelers mist tegen Tottenham.
Van mij mag hij er wel een paar sparen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2019 door p111 --
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2019 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 16:12 schreef Loetje het volgende:

Hopelijk met een goed gevoel naar Tottenham!
Je zag gister toch wel dat Ajax niet 90 minuten gas gaf met het oog op de kraker tegen Willem II ;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 mei 2019 - 17:13   quote  deeplink  
Gewoon niemand sparen. Volle bak er voor gaan. Ons Ajax zit in een flow en je moet nu geen rare dingen doen door 5 of 6 spelers te gaan sparen. Dan haal je ze uit het ritme. Dus ik zeg niet doen!!
Hooguit 1, maximaal 2 spelers rust geven, maar ik zou niet weten wie nu rust zou willen hebben.... Nu worden de prijzen verdeeld en daar wil iedereen bij zijn.

Zondag 5 mei 2019 is de eerste prijs die we gaan pakken. Ik zeg:

1-4 (wij spelen uit. Johan.....)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2019 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 mei 2019 - 17:13   quote  deeplink  
Oeps...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2019 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 mei 2019 - 17:13   quote  deeplink  
Sorry, was dubbel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2019 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - woensdag 01 mei 2019 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 17:13 schreef Ronald 1960 het volgende:
Gewoon niemand sparen. Volle bak er voor gaan. Ons Ajax zit in een flow en je moet nu geen rare dingen doen door 5 of 6 spelers te gaan sparen. Dan haal je ze uit het ritme. Dus ik zeg niet doen!!
Hooguit 1, maximaal 2 spelers rust geven, maar ik zou niet weten wie nu rust zou willen hebben.... Nu worden de prijzen verdeeld en daar wil iedereen bij zijn.

Zondag 5 mei 2019 is de eerste prijs die we gaan pakken. Ik zeg:

1-4 (wij spelen uit. Johan.....)
Had ik het toestaks aan telefoon over met Warrior. Je moet blijven winnen om in de flow te blijven, voor het op alles de kop kost. Richting Spurs, maar erna ook zeker richting de Eredivisie...

En wat ik al zei, Ajax geeft hier vaak niet thuis in
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 01 mei 2019 - 20:58   quote  deeplink  
Prijzen daar doen we het voor, dus ook de knvb beker. Ik vroeg me af als je nou de beker en de schaal wint hoe gaat dat dan met de johan cruijf schaal?

Ik zeg op naar alle 5 de prijzen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 mei 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 20:58 schreef benjamin25 het volgende:
Prijzen daar doen we het voor, dus ook de knvb beker. Ik vroeg me af als je nou de beker en de schaal wint hoe gaat dat dan met de johan cruijf schaal?

Ik zeg op naar alle 5 de prijzen.
5?

Volgens mij speel je dan tegen de nummer 2 van de eredivisie.
Eide
 Eide - woensdag 01 mei 2019 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij speel je dan tegen de nummer 2 van de eredivisie.
Volgens mij ook. Overigens heeft nog geen enkele ploeg de titel, beker en supercup ooit gewonnen in 1 seizoen. De Treble (titel, beker en EC1/CL) is zowel Ajax als PSV al wel gelukt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 mei 2019 - 21:19   quote  deeplink  
Het is sowieso een los staande wedstrijd.

Men wil allemaal deze prijs winnen. Als de supporters maar niet zo raar gaan doen zoals bij de vorige keer dat Ajax de beker finale speelde.
Dan heb je er geen zin meer in, als ze zo iets doen.

De grote vraag is of iedereen wel fit is. Als Ajax de CL vorm naar deze wedstrijd meeneemt dan wint Ajax deze wedstrijd.
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 21:22   quote  deeplink  
Finales zijn compleet andere wedstrijden dan alle andere. En Ajax pec en Ajax de graafschap zijn daar hele mooie voorbeelden van.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 mei 2019 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Overigens heeft nog geen enkele ploeg de titel, beker en supercup ooit gewonnen in 1 seizoen. De Treble (titel, beker en EC1/CL) is zowel Ajax als PSV al wel gelukt.
Supercup bedoel je dan de wedstrijd tussen de beker en landskampioen?

Dat is op zich best bijzonder
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 01 mei 2019 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

5?

Volgens mij speel je dan tegen de nummer 2 van de eredivisie.
Ja landstitel, knvb beker, cl, super cup en Johan Cruyff schaal.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 mei 2019 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:28 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Ja landstitel, knvb beker, cl, super cup en Johan Cruyff schaal.
Dan heb je toch ook nog de wereldbeker?
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 01 mei 2019 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan heb je toch ook nog de wereldbeker?
Ja dat gaat tussen lande toch, haha of bedoel je iets anders. Als er 6 prijzen zijn gaan we voor zes vind ik ook prima.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 mei 2019 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Finales zijn compleet andere wedstrijden dan alle andere. En Ajax pec en Ajax de graafschap zijn daar hele mooie voorbeelden van.
Man United....

En dan alles in de jeugd nog de laatste jaren.

Laten we hopen dat dit doorbroken kan worden
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Man United....

En dan alles in de jeugd nog de laatste jaren.

Laten we hopen dat dit doorbroken kan worden
De jeugd zegt me niet zoveel op dat vlak. Jongens als Mazraoui van de Beek de Ligt blind enzovoorts wonnen wel alles in de jeugd. Dus dat zegt me niet zo veel over het eerste.

Maar het eerste zelf moet het gewoon laten zien.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 mei 2019 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:42 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Ja dat gaat tussen lande toch, haha of bedoel je iets anders. Als er 6 prijzen zijn gaan we voor zes vind ik ook prima.
Nee er is ook een wereldbeker voor clubteams. Wordt altijd gehouden halverwege het seizoen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 mei 2019 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Man United....

En dan alles in de jeugd nog de laatste jaren.

Laten we hopen dat dit doorbroken kan worden
Jeugd zegt mij ook niet veel. Jong Oranje won 2x het EK maar daar heb ik zelf weinig van gezien. Of was dat een voorbode van het finale van WK 4 jaar later?
Loetje
 Loetje - woensdag 01 mei 2019 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 22:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jeugd zegt mij ook niet veel. Jong Oranje won 2x het EK maar daar heb ik zelf weinig van gezien. Of was dat een voorbode van het finale van WK 4 jaar later?
Ik praat over de jeugd de laatste jaren, niet 10 jaar geleden...

En het gaat me trouwens niet om de jeugd, het gaat me over de algemene mentaliteit bij heel Ajax

Mooi voetbal gaat boven resultaat en zo werkt het niet
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 22:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik praat over de jeugd de laatste jaren, niet 10 jaar geleden...

En het gaat me trouwens niet om de jeugd, het gaat me over de algemene mentaliteit bij heel Ajax

Mooi voetbal gaat boven resultaat en zo werkt het niet
Dat zie ik dus niet bij het eerste. Gister ook. Er moest geknokt worden en dat is gebeurt. Daarom zeg ik ook dat me de jeugd op dat vlak nu niets boeit. Het zegt namelijk niets over het eerste.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 mei 2019 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 22:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik praat over de jeugd de laatste jaren, niet 10 jaar geleden...

En het gaat me trouwens niet om de jeugd, het gaat me over de algemene mentaliteit bij heel Ajax

Mooi voetbal gaat boven resultaat en zo werkt het niet
Dat is per groep natuurlijk verschillend. In de jeugd spelen ze niet met elkaar en is winnen niet heel belangrijk. Daar gaat het om ontwikkeling en plezier hebben. Helemaal niet om het winnen van titels.

In 1 team gaat het maar om winnen van titels en dat is het 1ste, dat is tenminste het uitgangspunt van Ajax.

Maar volgens mij is een bijzonder team, die niet te vergelijken is met een ander team van de afgelopen jaren. En zit het met mentaliteit wel goed, want Ajax kwam tegen Real op achterstand.
Tegen Juventus kwamen ze 2x op achterstand, zowel uit als thuis.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 mei 2019 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zie ik dus niet bij het eerste. Gister ook. Er moest geknokt worden en dat is gebeurt. Daarom zeg ik ook dat me de jeugd op dat vlak nu niets boeit. Het zegt namelijk niets over het eerste.
Heb echt het idee dat of jullie me niet snappen, of ik het verkeerd uitleg of ik jullie niet snap...

Ik doel niet op deze wedstrijd... Ik doel dus op wat er zegmaar vanaf nu komen gaat...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 mei 2019 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 23:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb echt het idee dat of jullie me niet snappen, of ik het verkeerd uitleg of ik jullie niet snap...

Ik doel niet op deze wedstrijd... Ik doel dus op wat er zegmaar vanaf nu komen gaat...
Jij doelt op besliisende wedstrijden, zoals de Graafschap uit paar jaar geleden en de finale tegen Man. United twee jaar geleden.....

Ik snap je punt, maar er staat nu een ander ajax met een andere coach.
We gaan het meemaken....
Loetje
 Loetje - donderdag 02 mei 2019 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 08:39 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Jij doelt op besliisende wedstrijden, zoals de Graafschap uit paar jaar geleden en de finale tegen Man. United twee jaar geleden.....

Ik snap je punt, maar er staat nu een ander ajax met een andere coach.
We gaan het meemaken....
Yep. Rechtstreekse duels voor de prijzen. Andere finales stonden we er ook prima voor met veel vertrouwen
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2019 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 23:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb echt het idee dat of jullie me niet snappen, of ik het verkeerd uitleg of ik jullie niet snap...

Ik doel niet op deze wedstrijd... Ik doel dus op wat er zegmaar vanaf nu komen gaat...
Je post het alleen in de discussies die over de komende finales gaat, daarom denk ik dat jij bedoeld dat dit elftal dat probleem zou hebben..

Maar goed, de toekomst zal uitwijzen hoe het er dan uitziet.

Uiteindelijk heb je nu ook met de Ligt van de Beek en Veltman of Mazraoui 3 zelf opgeleide jongens op het veld staan, de rest is allemaal aangekocht, en 1 terug gekochte zelf opgeleide speler.

Alles zal bepaald worden door het type speler dat erbij gekocht gaat worden.
Eide
 Eide - donderdag 02 mei 2019 - 12:40   quote  deeplink  
Bij een eventuele winst volgt er geen huldiging in Amsterdam. Omdat Ajax op woensdag alweer halve finale CL speelt, en daarna vol in de competitie door moet, zal een eventuele huldiging op een later te bepalen datum plaatsvinden.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 mei 2019 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 12:40 schreef Eide het volgende:
Bij een eventuele winst volgt er geen huldiging in Amsterdam. Omdat Ajax op woensdag alweer halve finale CL speelt, en daarna vol in de competitie door moet, zal een eventuele huldiging op een later te bepalen datum plaatsvinden.
Vooral hopen dat we de prijs pakken en dit niet de enige is. Zou anders wel erg zijn
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2019 - 14:12   quote  deeplink  
Lijkt me ook wel logisch dit... Gewoon 1 huldiging na het seizoen, en indien de beker de enige prijs is, dan geen huldiging.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 mei 2019 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 14:12 schreef remco k het volgende:
Lijkt me ook wel logisch dit... Gewoon 1 huldiging na het seizoen, en indien de beker de enige prijs is, dan geen huldiging.
Mocht de Eredivisie gewonnen worden sowieso en mocht het onmogelijke gebeuren, dan zeker nog 1. Anders zou je daar met een kater staan als je de ED wint en de CL verliest. Zo werkt het niet
Brandje
 Brandje - donderdag 02 mei 2019 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Finales zijn compleet andere wedstrijden dan alle andere. En Ajax pec en Ajax de graafschap zijn daar hele mooie voorbeelden van.
Die met vrijwel dezelfde selectie, periode en trainer zijn gespeeld. Kortom, totaal niet te vergelijken met de huidige situatie
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 02 mei 2019 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 16:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mocht de Eredivisie gewonnen worden sowieso en mocht het onmogelijke gebeuren, dan zeker nog 1. Anders zou je daar met een kater staan als je de ED wint en de CL verliest. Zo werkt het niet
Ik denk dat je dat niet voor elkaar krijgt, 2x een huldeging.

Ik denk mocht Ajax de finale halen dat de huldeging gewoon erna komt. Met of zonder die beker is het dan toch al een prestatie.

Ik denk dat de kater niet heel groot is dat je CL verliest. Althans voor mij is dat niet zo, natuurlijk baal je er van. Net als dat je de finale niet haalt. Maar ik blijf trots wat ze nu al hebben gepresteerd, hopelijk verzilvert men dit jaar met 3 prijzen.

Mocht Ajax verliezen woensdag dan zal supporters echt wel een staande ovatie geven aan de spelers. Ze hebben al in Madrid en in Turijn hard gevierd.
p111
 p111 - donderdag 02 mei 2019 - 18:16   quote  deeplink  
Gewoon 1 huldiging eind v/d rit,ga er van uit dat we minimaal 2 prijzen winnen de beker en de landstitel,mochten we in een wak zakken na de beker finale en de CL finale missen en de landstitel verspelen aan die kut boertjes!!!! dan wil ik helemaal geen huldiging.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 mei 2019 - 18:34   quote  deeplink  
Zou ik belachelijk vinden, maar dan ook echt belachelijk!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 mei 2019 - 19:10   quote  deeplink  
Alleen een huldiging bij het behalen van de landstitel en of CL!
Maar ik wil de KNVB-Beker wel winnen, hoe dan ook.
Stel dat je niet de titel pakt en ook niet de CL wint en niet de KNVB-beker, dan moeten we heel lang horen "Helemaal niets in Amsterdam" daar moet ik toch niet aan denken......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 mei 2019 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 mei 2019 - 19:16   quote  deeplink  
Kom op mannen:
WZAWZDB

Ten Hag heeft gelukkig ook al gezegd dat er maar 2, of hooguit 3 andere basisspelers starten in de beker finale :-) :-)
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2019 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 16:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die met vrijwel dezelfde selectie, periode en trainer zijn gespeeld. Kortom, totaal niet te vergelijken met de huidige situatie
Ik doel op het goede seizoen wat er gespeeld werd. En dat een finale dan ineens allemaal teniet kan doen. Het is geen vergelijk of iets dergelijks. Finales zijn altijd wedstrijden waarin het allemaal ineens anders kan zijn dan verwacht.

Neem de finale tegen United. Geen enkele andere wedstrijd in dat seizoen is Ajax zo makkelijk van hun gevaar ontnomen.
remco k
 remco k - donderdag 02 mei 2019 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 16:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mocht de Eredivisie gewonnen worden sowieso en mocht het onmogelijke gebeuren, dan zeker nog 1. Anders zou je daar met een kater staan als je de ED wint en de CL verliest. Zo werkt het niet
Ik doelde meer op de titel en beker. De cl hou ik eigenlijk überhaupt geen rekening mee. Daar zit ook nog even tussen toch.

Als je de cl onverhoopt toch wint gaan we ze de rest van het kaar huldigen. Feest vieren tot we erbij neervallen.
Loetje
 Loetje - donderdag 02 mei 2019 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 mei 2019 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de titel en beker. De cl hou ik eigenlijk überhaupt geen rekening mee. Daar zit ook nog even tussen toch.

Als je de cl onverhoopt toch wint gaan we ze de rest van het kaar huldigen. Feest vieren tot we erbij neervallen.
En Loet de gracht in. Dat zweer ik je ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2019 - 08:08   quote  deeplink  
Wel iets wat goed kut is.

Die klote ramadan. Mazraoui en Ziyech zullen zich daar waarschijnlijk netjes aan houden en Ajax geeft ze de vrije keuze daarin.

Dat maakt die jongens hoe dan ook zwakker.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 mei 2019 - 09:16   quote  deeplink  
Wanneer is dat?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 03 mei 2019 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 09:16 schreef Loetje het volgende:
Wanneer is dat?
Ajax kan in de komende maand de kroon zetten op een ijzersterk seizoen. Maar voor Hakim Ziyech, Noussair Mazraoui en Zakaria Labyad is het ook de periode van de ramadan, de vastenmaand voor moslims. De Amsterdamse club laat de keuze aan de Marokkaanse Ajacieden.

"Wij laten spelers vrij in de wijze waarop zij met hun geloof omgaan, dus ook met betrekking tot de ramadan", zegt een woordvoerder van Ajax in De Telegraaf. Wel zullen de spelers goede afspraken moeten maken met de technische en medische staf.

Moslims mogen tijdens de ramadan tussen 5 mei en 4 juni van zonsopgang tot -ondergang niet eten en drinken. Inspanningsfysioloog Raymond Verheijen adviseert Ziyech, Mazraoui en Labyad om gebruik te maken van de – door de islam geboden – mogelijkheid om er soepel mee om te gaan. Volgens hem wordt het lichaam ontregeld, gaat de bloedsuikerspiegel omlaag en dat leidt uiteindelijk tot een lagere handelingssnelheid, omdat er minder energie naar je hersenen gaat. Ook de kans op blessures neemt daardoor toe. "Als het signaal door je ruggenmerg langzamer gaat, dan kunnen de spieren te laat samenspannen en een speler bij een landing op één been zijn kruisbanden scheuren", geeft hij als voorbeeld.

De inspanningsfysioloog doet een dringend beroep op de drie Ajax-spelers. "Het zou totaal onverantwoord zijn je aan de ramadan te houden in deze fase van het seizoen. Er zijn legio voorbeelden van sporters, voor wie wegens specifieke omstandigheden uitzondering wordt gemaakt. Zij kunnen de ramadan later inhalen en daar rust binnen het geloof helemaal geen taboe op."

"De jongens zijn topsporter en dat brengt ook een bepaalde verantwoordelijkheid met zich mee", aldus Verheijen, die wijst op het duel met Tottenham Hotspur van woensdag. "Spelen zonder eten kan niet. Stel je voor dat het 0-1 staat na negentig minuten. Dan moeten ze nog een verlenging spelen ook. Ik verwacht dat de spelers zelf kunnen bedenken dat dit onmogelijk is."
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 mei 2019 - 10:53   quote  deeplink  
Dat kan wel hele flinke problemen opleveren. Labyrat is wellicht niet nodig en Mazraoui kan vervangen worden, Maar Ziyech niet.

Is het dan, wellicht een stomme vraag, niet mogelijk dat ze mee doen aan de Ramadan maar niet op wedstrijddagen?
remco k
 remco k - vrijdag 03 mei 2019 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 10:53 schreef Loetje het volgende:
Dat kan wel hele flinke problemen opleveren. Labyrat is wellicht niet nodig en Mazraoui kan vervangen worden, Maar Ziyech niet.

Is het dan, wellicht een stomme vraag, niet mogelijk dat ze mee doen aan de Ramadan maar niet op wedstrijddagen?
Dan nog joh. Je hebt gewoon goede en juiste voeding nodig in deze tijd van de zwaar vermoeiende wedstrijden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 mei 2019 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 10:53 schreef Loetje het volgende:
Dat kan wel hele flinke problemen opleveren. Labyrat is wellicht niet nodig en Mazraoui kan vervangen worden, Maar Ziyech niet.

Is het dan, wellicht een stomme vraag, niet mogelijk dat ze mee doen aan de Ramadan maar niet op wedstrijddagen?
jawel dat mag ze mogen zelfs de ramadan inhalen, aan de andere kant denk ik dat tottenham en barca/liverpool en de clubs in de ed ook wel moslims hebben lopen ?
Eide
 Eide - vrijdag 03 mei 2019 - 11:57   quote  deeplink  
Ach, Ajax heeft de medische en fysieke begeleiding tot dusver uitstekend voor elkaar. Dit zal ook wel loslopen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 mei 2019 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 11:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan nog joh. Je hebt gewoon goede en juiste voeding nodig in deze tijd van de zwaar vermoeiende wedstrijden.
Ik heb echt geen idee hoe dat allemaal zit dus dat neem ik feilloos aan.

Ben benieuwd wat hierdoor gaat gebeuren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 mei 2019 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 21:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Overigens heeft nog geen enkele ploeg de titel, beker en supercup ooit gewonnen in 1 seizoen. De Treble (titel, beker en EC1/CL) is zowel Ajax als PSV al wel gelukt.
Bedoel je de supercup in het seizoen na de beker en kampioenschap of aan de start van het seizoen waarop je vervolgens daarna nog kampioen en bekerwinnaar moet worden?
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 mei 2019 - 21:25   quote  deeplink  
Nog een uurtje of 21 en dan trappen we af. Hopelijk de eerste prijs, want daar snak ik toch wel heel erg naar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KNVB BEKERWINNAAR!!!!!! (Willem II - Ajax 0-4)









0.0088400