BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KNVB BEKERWINNAAR!!!!!! (Willem II - Ajax 0-4)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 05 mei 2019 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 20:06 schreef Ronald 1960 het volgende:
Daley Blind voor mij man of the macth!
Blijkt gewoon een van de beteren dit seizoen.

Voor mij volgend jaar de man met de band.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 05 mei 2019 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkt gewoon een van de beteren dit seizoen.

Voor mij volgend jaar de man met de band.
Als de Ligt weg gaat, dan wel ja. Ook wat mij betreft.
Eide
 Eide - zondag 05 mei 2019 - 20:20   quote  deeplink  
Prima overwinning van Ajax. Weinig tegenstand maar ook gewoon goed gedaan.
Loetje
 Loetje - zondag 05 mei 2019 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 20:20 schreef Eide het volgende:
Prima overwinning van Ajax. Weinig tegenstand maar ook gewoon goed gedaan.
38 minuten vol tegenstand gehad hoor, maar steeds makkelijker onder de druk uit gaan spelen en uiteindelijk de tegenstander lam gespeeld.

Ook echt complimenten voor hun voor hun pot tot de p
0-1. Hadden het lastig zat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 mei 2019 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 19:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Gewoon realistisch. Misschien kan je er een stapeltje van in de fik steken.
Gozer, jij kan sfeer niet waarderen! Ik wel! Wij janken hier over een paar rookpotjes die hoorden bij een spandoek! Je bent gewoon een zeikstraal, niets meer en niets minder! Jankend kind dat zich o zo benadeeld voelt door de ajax-supporters! Want mijnheer kon nu niet rustig de bekerfinale op de bank kijken, want hij werd onderbroken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 mei 2019 - 20:52   quote  deeplink  
En verder krijgt dat gejank van jou van mij verder een dikke middelvinger!!
remco k
 remco k - zondag 05 mei 2019 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
En verder krijgt dat gejank van jou van mij verder een dikke middelvinger!!
Zo man wat maak jij je druk man.
remco k
 remco k - zondag 05 mei 2019 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 20:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gozer, jij kan sfeer niet waarderen! Ik wel! Wij janken hier over een paar rookpotjes die hoorden bij een spandoek! Je bent gewoon een zeikstraal, niets meer en niets minder! Jankend kind dat zich o zo benadeeld voelt door de ajax-supporters! Want mijnheer kon nu niet rustig de bekerfinale op de bank kijken, want hij werd onderbroken!
Als jij mijn redenen zou lezen. Zou je zien dat het totaal niet gaat om mijn avondje. Maakt voor mij namelijk niets uit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 mei 2019 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo man wat maak jij je druk man.
Jij jankt om een beetje vuurwerk! En daar maak je jezelf druk om. Het heeft 0.0 gedaan met de spelers. De sfeer was prachtig. Zou misschien beter zijn eens lekker mee te gaan naar finale ipv voor je televisie janken over al die o zo slechte supporters!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 mei 2019 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij mijn redenen zou lezen. Zou je zien dat het totaal niet gaat om mijn avondje. Maakt voor mij namelijk niets uit.
Speciaal liedje voor jou!

remco k
 remco k - zondag 05 mei 2019 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij jankt om een beetje vuurwerk! En daar maak je jezelf druk om. Het heeft 0.0 gedaan met de spelers. De sfeer was prachtig. Zou misschien beter zijn eens lekker mee te gaan naar finale ipv voor je televisie janken over al die o zo slechte supporters!
Ach omdat meneer weer eens naar een wedstrijd gaat meteen zo doen?

Kom de laatste jaren weer zo af en toe bij wedstrijden. Dus niet zo raar doen man.

En ik mag mij. Mening er toch over hebben? De vorige keer deed het namelijk wel wat met de spelers. Dan is zon actie toch heel raar in mijn beleving.

Maar goed kerel. Geniet lekker van de overwinning. Het feestje is je van harte gegund.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 mei 2019 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach omdat meneer weer eens naar een wedstrijd gaat meteen zo doen?

Kom de laatste jaren weer zo af en toe bij wedstrijden. Dus niet zo raar doen man.

En ik mag mij. Mening er toch over hebben? De vorige keer deed het namelijk wel wat met de spelers. Dan is zon actie toch heel raar in mijn beleving.

Maar goed kerel. Geniet lekker van de overwinning. Het feestje is je van harte gegund.
Weer eens? Hahahaha

Ga neuken gek, komt raar gelul uit je smoel. Iets met blah, blah, blah!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2019 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - maandag 06 mei 2019 - 05:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2019 - 20:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

38 minuten vol tegenstand gehad hoor, maar steeds makkelijker onder de druk uit gaan spelen en uiteindelijk de tegenstander lam gespeeld.

Ook echt complimenten voor hun voor hun pot tot de p
0-1. Hadden het lastig zat
Is ook wel zo, hoewel dat ook wel een beetje Willem II omhoog schrijven is. Ajax heeft in die periode geen schot op doel tegen gehad, alleen twee uitvallen. Verder was die eerste fase vooral slordig. Ik snap je helemaal hoor, maar 35 minuten tegenhouden als goede tegenstand omschrijven vind ik te veel eer.

Ik snap ook niet dat Koster Crowley en Palacios niet liet starten. Juist die twee, samen met Issakson, maakten het Ajax bij het laatste competitieduel moeilijk. Ik begrijp dat Koster het anders wilde aanpakken maar om daarvoor twee van je beste spelers te offeren is vreemd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 mei 2019 - 09:32   quote  deeplink  
Willem II stelde geen ene kloot voor! Zelfs op de tribune waren ze geen partij! Enkel het doekje bij opkomst stelde iets voor! Die kut kruikenzeikers zijn zielloos naar huis gestuurd!
Loetje
 Loetje - maandag 06 mei 2019 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2019 - 05:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Is ook wel zo, hoewel dat ook wel een beetje Willem II omhoog schrijven is. Ajax heeft in die periode geen schot op doel tegen gehad, alleen twee uitvallen. Verder was die eerste fase vooral slordig. Ik snap je helemaal hoor, maar 35 minuten tegenhouden als goede tegenstand omschrijven vind ik te veel eer.

Ik snap ook niet dat Koster Crowley en Palacios niet liet starten. Juist die twee, samen met Issakson, maakten het Ajax bij het laatste competitieduel moeilijk. Ik begrijp dat Koster het anders wilde aanpakken maar om daarvoor twee van je beste spelers te offeren is vreemd.
Geen schot op doel, maar dat liet Ron Jans gister 2x perfect zien dat Isak zn kop omlaag liet, anders legt die terug en kan Willem II vrij uithalen op een meter of 6.
Eerste half uur kwam Ajax heel lastig onder de duels uit, dat was hun plan ook. Erna waren we heel en meester vond ik en winnen we volkomen terecht. Concentratie bleef er ook en uiteindelijk had je er nog 2 of 3 bij kunnen maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KNVB BEKERWINNAAR!!!!!! (Willem II - Ajax 0-4)









0.0101661