BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het is erg stil betreffende transfers.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 21 juli 2019 - 15:36   quote  deeplink  
Het is gewoon ene kutopmerking.

Dat is prima, die mag je net zo goed maken. Maar het is en blijft gewoon een kutopmerking.
p111
 p111 - zondag 21 juli 2019 - 21:35   quote  deeplink  
Sorry voor die opmerking als hij verkeerd overkomt.Maar ik zie echt niet wat er zo lelijk aan die opmerking is.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 juli 2019 - 01:08   quote  deeplink  
wat is daar lelijk aan ? hij kraakt veltman nergens af integenstelling tot een paar anderen boven zijn opmerking.. zou veltman juist zoon transfer gunnen dat financieel nog even een slag kan slaan.. maar zie hem ook graag blijven.. na zijn blessure enorm sterk terug gekomen..
p111
 p111 - maandag 22 juli 2019 - 11:49   quote  deeplink  
Tnx 10 .Ik meen het echt hoor ik ben stom verbaasd wat ik nou verkeerd heb gezegd ? en ik ben zeer verbaasd dat Eide en Loetje waar ik praktisch nooit mee in de clinch lig mij behoorlijk aanpakken.Misshien lees ik er gewoon overheen wat zij nou irritant vinden.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 juli 2019 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 11:49 schreef p111 het volgende:
Tnx 10 .Ik meen het echt hoor ik ben stom verbaasd wat ik nou verkeerd heb gezegd ? en ik ben zeer verbaasd dat Eide en Loetje waar ik praktisch nooit mee in de clinch lig mij behoorlijk aanpakken.Misshien lees ik er gewoon overheen wat zij nou irritant vinden.
begrijp hem ook niet.. zou veltman groot gelijk geven ook...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 23 juli 2019 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 11:49 schreef p111 het volgende:
Tnx 10 .Ik meen het echt hoor ik ben stom verbaasd wat ik nou verkeerd heb gezegd ? en ik ben zeer verbaasd dat Eide en Loetje waar ik praktisch nooit mee in de clinch lig mij behoorlijk aanpakken.Misshien lees ik er gewoon overheen wat zij nou irritant vinden.
Vond het ook overdreven.. Niks geks aan Veltman is nu op een leeftijd dat hij veel moet spelen of nog even zijn zakken moet vullen. Sterk terug gekomen na zijn blessure nooit gezeurd maar vind hem ook geen speler die ik hard zal missen. Zelfde met Schöne zeer belangrijk geweest en een modelprof maar hoeft van mij ook niet meer in de basis.
Positivo
 Positivo - vrijdag 26 juli 2019 - 06:38   quote  deeplink  
a

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door Positivo --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het is erg stil betreffende transfers.









0.0087080